Novinky
mr.fuk
0
na autoforum.cz je už taky :yes:
Přejít do diskuze
Klidně mě ukamenujte, ale kde jsou ty časy kdy audi mělo nádherné tvary a vládlo silnicím a říkalo se, že MB je pro staré páprdy dnes je to, ale vše úplně jinak co audi to vůz udělaný na jedno brdo. Nevím mě se ale ty jejich překulacené rakve bez jakéhokoli šmrncu nelíbí.
Hrdlorezy,bezkrkí,milionari na podporach a rychlopáni maju novu hracku...ale nie na zabavu,ale iba na dokazovanie si niečoho pred druhými... :-! >😒]
Ad řemeny. Co tím chtěl básník říci? Audi se to netýká, tedy ani 1,8 a 2,0 TFSI, to zůstává u řetězů.
jednoznačný král dé jedničky!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Nová Octavia 3 úplne odhalená - jej fotku nájdete na www.facebook.com - vyhľadajte si Auto Club (modrý nadpis), dajte mu LIKE a pozrite si exkluzívny záber!
To bude zase masáž od pana "2 litrová láhev" - na autoforum je nová octavia bez maskování - že by špatný motor TSI?
To jsem se zase nasmál. Kombinovaná spotřeba 7,2... Já se v práci s OII s 1,8 TSI nemůžu dostat při normálních cestách pod devět... Ale proč to nenapsat. Mimochodem, fauvé se vrací v TSI k řemenům, protože řetězy prý jsou z výroby vadný... Bla bla...😁 A prý z padesáti motorů se vrátí s poruchou jeden... Hm. 2 % zmetků, to je slušný.
Je to benzín, tak jich tu moc nebude, i kdyby to do Evropy pustili, ale v tom dýzlu bude SQ5tek poměrně dost, tipuju, lidí, co chtějí jezdit rychle a přitom sedět na posedu, přibývá.
Tento motor patří do S4, kde je špička ve třídě. V Q5 nemá v Evropě moc šancí, ale třeba v USA to může být zajímavá alternativa.
Tak uz pod nazvem clanku se pise, ze neni jasny dovoz do EU = tudiz se jedna o Rusko, SAE a USA, kde jsou prodeje naftovych verzi minoritni...