Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Octavia III 2013 liftback i kombi vyfocena v Chile

Při natáčení reklamy v Chile vznikly první tři fotky nové Škody Octavia III.
Zpět na článek
20. 11. 2012 09:34
20. 11. 2012 09:40
20. 11. 2012 09:46
20. 11. 2012 11:24
20. 11. 2012 09:36
20. 11. 2012 13:07
20. 11. 2012 09:37
20. 11. 2012 11:22
20. 11. 2012 11:31
20. 11. 2012 11:54
20. 11. 2012 12:53
20. 11. 2012 13:33
20. 11. 2012 13:48
20. 11. 2012 14:57
20. 11. 2012 15:08
20. 11. 2012 15:45
20. 11. 2012 23:27
20. 11. 2012 12:33
20. 11. 2012 11:33
20. 11. 2012 11:39
20. 11. 2012 16:03
20. 11. 2012 16:30
20. 11. 2012 16:56
20. 11. 2012 21:19
21. 11. 2012 08:55
20. 11. 2012 09:47
20. 11. 2012 10:11
20. 11. 2012 10:19
20. 11. 2012 10:39
20. 11. 2012 11:53
20. 11. 2012 12:45
20. 11. 2012 09:49
20. 11. 2012 09:51
20. 11. 2012 09:52
20. 11. 2012 09:56
20. 11. 2012 10:03
20. 11. 2012 13:37
20. 11. 2012 17:46
20. 11. 2012 10:05
20. 11. 2012 10:11
20. 11. 2012 10:39
20. 11. 2012 10:43
20. 11. 2012 11:29
20. 11. 2012 11:54
20. 11. 2012 15:28
20. 11. 2012 13:17
20. 11. 2012 14:00
20. 11. 2012 23:32
20. 11. 2012 10:42
20. 11. 2012 11:37
20. 11. 2012 15:27
20. 11. 2012 16:12
20. 11. 2012 11:52
20. 11. 2012 15:03
20. 11. 2012 15:21
20. 11. 2012 19:33
21. 11. 2012 09:00
20. 11. 2012 15:25
20. 11. 2012 19:36
20. 11. 2012 20:18
20. 11. 2012 18:37
20. 11. 2012 12:31
20. 11. 2012 12:46
20. 11. 2012 13:59
20. 11. 2012 14:42
20. 11. 2012 16:10
20. 11. 2012 18:05
20. 11. 2012 16:58
20. 11. 2012 18:02
20. 11. 2012 15:31
20. 11. 2012 16:05
20. 11. 2012 17:34
20. 11. 2012 19:17
20. 11. 2012 15:54
20. 11. 2012 16:43
20. 11. 2012 18:28
20. 11. 2012 17:04
20. 11. 2012 19:18
20. 11. 2012 19:15
20. 11. 2012 20:09
20. 11. 2012 22:28
20. 11. 2012 22:38
20. 11. 2012 23:19
20. 11. 2012 23:35
21. 11. 2012 17:21
20. 11. 2012 22:47
20. 11. 2012 22:35
20. 11. 2012 21:57
20. 11. 2012 09:31
Zepředu dobré, zadek už tu byl
S těmi zadními světly si mohli dát více práce. Na liftbacku vypadají jako by je sebrali z minulé Audi A6 sedan před faceliftem.
Ovšem, kdo by se za podobnost s Audi tak před dvaceti či více lety na Škodovku zlobil, že :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 09:59
Re: Zepředu dobré, zadek už tu byl
Ty zadní světla souhlas, kor u toho otevřeného kufru. Celá kastle už je taková platforma pro přelepování znaků už i se světlama ;-)
21. 11. 2012 21:17
Re: Zepředu dobré, zadek už tu byl
No ale má to svý výhody. Zase se na to dá koukat. To třeba Honda měla poslední pěkný auto v dobách S2000. No a abych nekecal, tak z některejch úhlů možná stávající Accord sedan. Každej má prostě něco.
Avatar - white label
21. 11. 2012 21:31
Re: Zepředu dobré, zadek už tu byl
:yes:
20. 11. 2012 11:06
Re: design nikdy nepřekvapí
Na jednu stranu musím říct elegantní, tvarově velmi vyvážená a hezká, na druhou stranu neoriginální. Je to upravená splácanina z ostatních kamarádek z koncernu, které tu byly před ní. Ale není se čemu divit, Škoda není pánem koncernu a taková je jejich politika. Spíš je mi líto, že si tvůrci zakládají na tom, že jsme národ konzervativních lidí a ještě víc, že se jim to daří.
21. 11. 2012 21:20
Re: design nikdy nepřekvapí
To asi bude tím, že JSME národ konzervativních lidí... Ostatně stejně jako většina střední a severní Evropy...
Avatar - KubikCv
20. 11. 2012 16:02
Re: design nikdy nepřekvapí
musím si najít svůj příspěvek v diskusi pod článkem o Octě 3 >:D říkal jsem,že to budou lampy jako z Audi a nikdo mi nevěřil >:D
Avatar - šmoula nešika
20. 11. 2012 18:26
Re: design nikdy nepřekvapí
:yes:
Avatar - Ozzman
20. 11. 2012 09:34
kombik
Možná je to fotkou, ale ten kombik mi přijde nějaký větší než nynejší generace:) nebude to lézt do zelí superbu? Jinak docela povedený (Až na přední masku, ta se mi extra nelíbí) i když zrovna Škodovce extra nefandim:)
Rozbalit vlákno
4
20. 11. 2012 09:40
Re: kombik
Sám jsem zvědav, jak Škodovka oddělí Octavii Combi od Superbu Combi. Octavie na tom bude co do velikosti, minimálně interiér napříč, lépe než stávající Superb.
Avatar - Ozzman
20. 11. 2012 09:46
Re: kombik
Ono co si budem nalhávat, ten zadek kombiku na fotce je superbu dost podobnej :-) Ale tak to u koncernu chodí :-)
Avatar - nalimer
20. 11. 2012 11:24
Re: kombik
Veľmi správna otázka. Seat už potvrdil, že Exeo nebude mať priameho nástupcu. Zameria sa na 2 modely SUV.
Vnútorne fandím Superbu, byť však šéf VW group, nerobím jeho nástupcu. Minimálne nie ako liftback a kombi, ale len ako sedan. Viem, že tým riskujem totiž odliv od Passatu a A4.
21. 11. 2012 21:22
Re: kombik
Myslím, že octavia bude přerůstat superb jen v šířce, ne "minimálně" v šířce. Další generace superbu zase povyroste, předpokládám. Tak nějak očekávám, že bude i S III.
20. 11. 2012 09:36
Moderní a vostrá
Zostření linek napasovaný na původní generelní a nesmrtelnej tvar OI vypadá výborně. Octa narostla opticky velmi výrazně, ale hlavně se zcela vyjímá dosavadnímu užovkovýmu trendu škodovek vyjma OII.
Tohle auto velmi výrazně promluví do prodejů nejen v Evropě!
Rozbalit vlákno
29
20. 11. 2012 09:54
Re: Moderní a vostrá
To určitě promluví, otázka je v jakém segmentu trhu:-) Pokud bude i verze 2.0 TDI vybavena torzní příčkou, jak se nedávno spekulovalo, tak i přes veškerá prohlášení o dokonalém naladění jde pro auto o velikosti skoroPassat těžký low-end...
20. 11. 2012 10:08
Re: Moderní a vostrá
Nehrotil bych to, spíš bych počkal na oficiální informaci od výrobce, angláni psali, že jezdili s multilinkem 2,0TDI, ACZ naopak s torzkou. I kdyby tam bylo jednodušší řešení pro většinu řidičů bude stačit a jestli se podařilo minimalizovat odskakování zadní nápravy na příčných nerovnostech (což někteří neumí eliminovat ani multilinkem), tak nebude vůbec žádná křeč.
Avatar - kari.laz
20. 11. 2012 10:15
Re: Moderní a vostrá
ACZ dokonce ani s 2,0 TDI nejeli. Psali, že testovali 1,2 TSI a 1,8 TSI. Je tedy otázka jak moc zkoumali, co má 2,0 TDI za nápravu. Naopak angláni jeli právě s 2,0 TDI.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
20. 11. 2012 10:20
Re: Moderní a vostrá
Ano je to tak, nižší výkony budou mít jednoduší nápravu, aby byla levnější.
Avatar - kari.laz
20. 11. 2012 10:29
Re: Moderní a vostrá
Ano, to víme. Tady spíše řešíme, jestli i 2,0 TDI 110 KW bude mít torzku nebo ne. Protože na ACZ psali, že všechny verze ČETNĚ 110 KW budou mít torzku, ale angláni psali, že testovali 2,0 TDI 110KW a měli tam multilink.
20. 11. 2012 14:33
Re: Moderní a vostrá
Multilink bude nad 130kw, což je silnější verze 2.0tdi a 1.8tsi
Avatar - kari.laz
20. 11. 2012 15:00
Re: Moderní a vostrá
Na potvrzení té informace si radši počkám na ofiko zdroje.
20. 11. 2012 23:23
Re: Moderní a vostrá
Na ACZ psai také,že O III bude mít na tuty délku 4,8 metru a motory 1,2 TSI nikdy mít nebude ;-) Každopádně už mám něco málo najeto s Golfem VII s torzkou i multilinkem a při běžné jízdě prostě absolutně nejsi schopnej poznat rozdíl!!! Takže z mého pohledu je úplně jedno, od které motorizace bude mít O III multilink :-!

Spíš jsem zvědavej,jak se u Škody popasují s dílenským zpracováním a materiály v interiéru. Protože tady Golf VII nastavil laťku hodně vysoko a směle se může měřit s prémií... Ba dokonce bych řekl,že jediný,kdo se mu vyrovná je nové A3.
20. 11. 2012 10:31
Re: Moderní a vostrá
Takže by cena mohla být těsně pod 300 000,-. U nás. Venku opět někde na úrovni korejců. Uvidíme jestli to bude stačit na nejlepší - Golf, Focus, Astra, Mégane.
Avatar - Carlos Santana
20. 11. 2012 10:44
Re: Moderní a vostrá
Myslím, že na cenu 300k zapomeň. Rapid začína na 290k, takže cenu v základu počítám minimálně o 50k víc...pak by to bylo rovnocený s Golfem. Uvidíme, na kolik to Škodovka nastřelí
20. 11. 2012 10:51
Re: Moderní a vostrá
Podle mě jsi to skoro trefil. Cenu pod 340 tis. u O3 očekávat nelze.
20. 11. 2012 11:07
Re: Moderní a vostrá
Já tipuji, že Škoda začne na pěkných 399.900,- Kč, pak to půjde hóóóódně nahoru, bo tady si to může s klídkem dovolit - kupců se najde velké množství.
Avatar - Carlos Santana
20. 11. 2012 12:00
Re: Moderní a vostrá
To ne, to už by bylo moc od konkurence a to si škodovka nemůže dovolit. Adekvátním měřítkem pro nastavení ceny je nový Golf, očekávám že cenový rozdíl bude minimální.

Pokud nová oktávka nabídne zajímavou výbavu v základu tak jako nový Golf...no zkrátka uvidíme :-)
Avatar - Jimmy.Floyd
20. 11. 2012 14:53
Re: Moderní a vostrá
pod 300 je blbost !!!! nýnější octávia je 360 a kombi 400. od!!
jenomže se tato poněkud nafoukla tak počítám 400 a kombi 440. od
Avatar - kari.laz
20. 11. 2012 15:13
Re: Moderní a vostrá
Octavia začíná na 334900 za 1,2TSI 77KW ve výbavě Prima. Combi v té samé konfiguraci za 364900.
20. 11. 2012 16:07
Re: Moderní a vostrá
Ceníky jsou dobrý tak leda pro fleety, aby se jim to po pár letech líp prodávalo. Tahle domácí škodovácká strategie musí být každému jasná.
20. 11. 2012 23:25
Re: Moderní a vostrá
Ty se v autech asi moc nevyznáš,co? >:D Mégane nemá v ničem ani na Fábii a Focus a Astra dýchají na záda i O II. To ví každej,kdo s těma autama někdy jel...
21. 11. 2012 07:38
Re: Moderní a vostrá
Nejlíp to samozřejmě ví prodejce Škodovek. Jako třeba ty. Třeba budeš dobrej pohádkář a přesvědčíš tolik zákazníků, že toho Mégana, Focuse a Astru v prodejích dožene. Pokud budou dál Octávku třeba ve Francii prodávat za cenu Clia, tak se jim to třeba i v té Francii časem povede. :-)
Docela se těším na nějakou srovnávačku Mégane a nové Octavie. Samozřejmě kombíků. Jinak by byl asi Mégane poražen velikostí kufru.
[odkaz]
21. 11. 2012 11:51
Re: Moderní a vostrá
Ty jsi vážně pošuk >:D
21. 11. 2012 17:14
Re: Moderní a vostrá
Ty zase prodáváš Škodovky a nestydíš se ty bludy, co říkáš zákazníkům psát i v soukromí. Nebo ti snad za to někdo platí? Porušuješ základní pravidlo. Jako prodejce by jsi tady neměl nic hodnotit, max. by jsi mohl dávat nějaké info. Ale každý v sobě tu brzdu nemá.
20. 11. 2012 10:21
Re: Moderní a vostrá
Aha, toho jsem si ani nevšiml ;-)
20. 11. 2012 21:31
Re: Moderní a vostrá
A proč prosím tě Low-end. Máš pocit že Multilink je měřítko? 90% řidičů nepozná podle jízdních vlastností s jakou nápravu právě jednou. Zbylých 10% kteří si jízdu chtějí užít si koupí auto které za tímto účelem bylo vyrobené ;-) Co je pro tebe pak Mc Pherson? Vykopávka? Mc Pherson má jedinou kladnou vlastnost nenáročnost na prostor a jak se hojně využívá.
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 09:58
Re: Moderní a vostrá
Opticky nevim, ale šířka dveří dole na nějaký výrazný nárůst moc neukazuje
[odkaz]
možná tak převis kufru, v kterém byla O vždy přeborníkem
20. 11. 2012 10:06
Re: Moderní a vostrá
Viděl jsem jí s maskováním a je výrazně větší, alespoň opticky. A hlavně!!! širší.
20. 11. 2012 11:09
Re: Moderní a vostrá
a hlavně širší - opticky. Mě přijde, že ty škodovky jsou vůbec opticky největší a nejširší.
20. 11. 2012 11:20
Re: Moderní a vostrá
fabia II a Supeb II? To jsou užovky...
20. 11. 2012 11:41
Re: Moderní a vostrá
Užovky to jsou neskutečný, to je pravda, ale opticky to funguje. A zákazník si to asi přeje.
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 19:13
Re: Moderní a vostrá
Neznam cloveka kterej si preje aby Fabka byla takova salina. popravde neznam cloveka co si koupil novou Fabku, firmy to kupujou a pak nekdo ze zvyku ;-)
21. 11. 2012 21:37
Re: Moderní a vostrá
Předchozí generace accordu, který se tvářil jako auto střední třídy, byla o 8 cm (!) užší než tehdejší focus, tedy nižší střední. Nelžu. A normálně se našli lidi, kteří tu parodii kupovali. Nechci vypadat jako člověk, který se programově naváží do Hondy, ale chci ukázat, jak je všechno relativní.
20. 11. 2012 09:36
Velmi pěkné
Octavia vypadá až překvapivě dobře. Ovšem na jiném obrázku již to tak slavné není, viz. server autoforum fotka č. 5. Aby to nedopadlo jako v případě Rapidu - mnoho povyku pro nic.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 10:03
Re: Velmi pěkné
působí to na té fotce trochu humpolácky, není to moc povedené foto.
Osobně mě napadlo když jsem viděl foto
[odkaz]
že to podobné řešení napojení boku světel na mlhovky dole jako u Clia a přišlo mi to na auto tak divně naroubované. Doufám že OIII bude ve skutečnosti lepší působit
[odkaz]
Avatar - Dinar
20. 11. 2012 13:07
Re: Velmi pěkné
Spojení čůča s čučením na civic evidentně vede k halucinacím, zbav se alespoň jednoho, třeba se ti vrátí zrak.
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 19:15
Re: Velmi pěkné
Uz bys to cuco po dedovi nemel chlastat, mas to nakvaseny a leze Ti to na mozek ;-)
20. 11. 2012 09:37
Trefa
Ačkoliv se zde opět najde nepřeberné množství diskutérů, kterým bude vadit už jen samá existence modelu Octavia, je zde nutno napsat, že Octavia III se jednoznačně povedla. Jak v sedanu tak v kombi, které si boční siluetu vzalo ze Superbu.
Auto neskutečně designově dospělo, narostlo, odstranily se problémy s malým podvozkem a doplnila se základní výbava na novou úroveň standardu. Tohle nemůže, a taky ani nebude, krok vedle.
Až se mi chce napsat, že konkurenti vedle Octavie budou vypadat jako autíčka, které stojí o třídu níže. Role se obrátily. ;-)
Rozbalit vlákno
19
20. 11. 2012 11:22
Re: Trefa
No vypadá to, že O3 zatopí nejen konkurenci, ale i Superbu.
20. 11. 2012 11:31
Re: Trefa
Sám jsem zvědav, co nabídne Superb, deštník navíc mu ale stačit rozhodně nebude.
20. 11. 2012 11:54
Re: Trefa
No Superb bude mít výhodu sofistikovanější zadní nápravy, takže na tom bude možná lépe jízdně + onen pověstný podélný prostor.
20. 11. 2012 12:53
Re: Trefa
Předpokládám, že za cenu Superbu budeš mít Octavii s multilinkem. Na jízdu bych si moc nevsadil, Octavia určitě nepůjde níže, než je dnes a "golfový" podvozek Superbu zase takovým soupeřem nebude.
20. 11. 2012 13:33
Re: Trefa
No uvidíme. Každopádně je tohle všechno možná další indicie k tomu, že příští Superb se definitivně posune do vyšší střední.
20. 11. 2012 13:48
Re: Trefa
Musí, jinak ho Octavia totálně rozdupe. ;-)
Avatar - Jimmy.Floyd
20. 11. 2012 14:57
Re: Trefa
směju se velmi že superb má podvozek z golfa.. Větší kravinu jsem neslyšel.
Superb asi skončí protože už teď je velký soupeř passatu a A4 . a vochcávka když je takhle nafouklá tak buď superb půjde vejš než passat na úroveň A6 nebo jeho výroba skončí.
20. 11. 2012 15:08
Re: Trefa
Moc se nesměj a raději se koukni rozchod nápravy superbu, na konkrétní konstrukční prvky obou náprav, klidně si srvonej čísla dílů. ;-)
20. 11. 2012 23:27
Re: Trefa
Jízda je právě největší slabina současného Superbu. Tady rozhodně mít navrch nebude :-) A v prostornosti už také ne,to brzy zjistíš ;-)
20. 11. 2012 12:33
Re: Trefa
Skoda rikala, ze to neva. Predtim taky spolu existovaly superb 1 a octavia 2 a v pohode. Ted si jsou sice sup2 a o3 bliz, ale porad ten Superb zustane Superbem a ....
Avatar - nalimer
20. 11. 2012 11:33
Re: Trefa
Ťažko hodnotiť auto po pár snímkach. Je super, že O3 má už integrované LED svetlá. Na LB ma trocha sklamalo, že asi nebude mať možnosť byť sedanom a liftbackom ako je pri Superbe. Pri kombi mohol byť dizajn o kúsok atraktivnejší.
Krédo Škody je byť praktický pre masy. Predpokladám, že VW stoplo pár vychytávok pre O3, hlavne v prípade asistentov a multimediálneho systému. Napriek tomu sa bude O3 objavovať v top3 áut v svojom segmente. Ponukne konkurenčnú cenu s nemeckou kvalitou.
20. 11. 2012 11:39
Re: Trefa
:yes: jenomže kam s ní? Bude to pořád kompakt nebo už taková menší střední? :-)
Avatar - PeterLuk
20. 11. 2012 16:03
Re: Trefa
JJ, vyzerá veľmi pekne, zvlášť liftback z boku. Akurát škoda nárastu veľkosti a hmotnosti (ale zase čo iné čakať od automobilky, ktorá sa aj volá Škoda? >:D ), vyzerá skoro ako Superb a ja by som ju radšej kompaktnejšiu. Ale dúfam, že bude aj riadny interiér, nielen taký jednoduchý ako má Rapid (JJ, fotku som videl :-! )... Hlavne dúfam, že ho oživia niakym lakom, chrómom či konžou, interiéry škodoviek na mňa pôsobia príliš umelo, vďaka svojím farbám. Čo tak urobiť interiér biely ako mali Vision D a Mission L? Síce by sa asi ľahko zašpinili, ale čo? ;-)
Avatar - kari.laz
20. 11. 2012 16:30
Re: Trefa
Ty víš, kolik bude OIII vážit?
Avatar - PeterLuk
20. 11. 2012 16:56
Re: Trefa
>:D >:-[]

Nie, ale ale s niakým rapídnym odľahčením, zvlášť keď bude večšia nepočítam. :-!
20. 11. 2012 21:19
Re: Trefa
Už jen to že nová platforma je lehčí než dosavadní bych řekl že bude max. stejně těžká jako dvojka né li o chlup lehčí ;-)
Avatar - kari.laz
21. 11. 2012 08:55
Re: Trefa
Psal jsi "Akurát škoda nárastu veľkosti a hmotnosti" a teď zase "ale s niakým rapídnym odľahčením, zvlášť keď bude večšia nepočítam."

Takže nejprve tvrdíš že bude těžší a pak že moc nezhubne.

Takže šlo o to zase jen se pokusit najít něco, do čeho by se dalo rýpnout?
Avatar - RWD
20. 11. 2012 09:37
foto zepředu - zavřená kapota
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Rojin
20. 11. 2012 17:36
Re: foto zepředu - zavřená kapota
:yes:
Avatar - šmoula nešika
20. 11. 2012 18:31
Re: foto zepředu - zavřená kapota
:yes:
Avatar - Ham.
20. 11. 2012 09:47
Drát do betonu
místo plynové vzpěry kapoty je trochu out. Jinak pěkné.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 10:06
Re: Drát do betonu
No dřív se nešetřilo na vzpěře a šetřilo na motoru kde nemělo. Teď snad výrobce pochopil co má být funkční a co ne :-|
Avatar - Ham.
20. 11. 2012 10:11
Re: Drát do betonu
Octa měla vždy drát do betonu, což trochu kazí dojem z jinak bytelně postaveného vozu.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
20. 11. 2012 10:15
Re: Drát do betonu
Na druhou stranu jak často otvíráš kapotu? Octavie je docela spolehlivá. ;-)
Avatar - Ham.
20. 11. 2012 10:19
Re: Drát do betonu
To máš pravdu, ale když v zimě nesu u benzínky v jedné ruce kapalinu do ostřikovačů a druhou chci otevřít kapotu tak jsem nahranej. Do takto solidního auta vzpěra/y za pár šušní prostě patří.
Avatar - KANKUNEN
20. 11. 2012 10:35
Re: Drát do betonu
Nos tedy kapalinu v kanystru(ten se dá postavit) a ne po hrstech. Vybral si to poslední co dělá dojem z auta
Avatar - Ham.
20. 11. 2012 10:39
Re: Drát do betonu
Postavit znamená zbytečně se ohýbat a zasvinit. Dojem z auta dnes dělají dokonale zvládnuté detaily. Auto které vypadá jako auto umí dnes vybouchat z tvrzeného papíru kdejaký Číňan.
20. 11. 2012 10:47
Re: Drát do betonu
Třeba Medvídek Pů na zadních oknech místo roletek taky moc velký dojem nedělá. Ale pasuje to skvěle k tomu drátu. Uvidíme jak budou vypadat nižší výbavy. Snad to nebude jen o trochu větší Rapid.
20. 11. 2012 11:48
Re: Drát do betonu
Já tedy popravdě víc ocením drát do betonu. Ten se porouchat opravdu nemůže, zato plynová vzpěra se časem unaví (i když prvního majitele to 3 roky provozu trápit asi nemusí). Onehdá jsem viděl řidiče (myslím) první Laguny, jak haubnu podpíra lískovým klacíkem, protože plynová vzpěra už nemohla.
Avatar - Ham.
20. 11. 2012 11:53
Re: Drát do betonu
S takovým přístupem ovšem brzy dojdeš k zjištění, že nejlepší je žebřiňák protože tam se nemůže porouchat vůbec nic, maximálně prasknout loukoť a tu si vyřežeš kapesním nožíkem z větve u cesty. :-)
20. 11. 2012 12:00
Re: Drát do betonu
Hehe, vlastně ano :-) spíš jde o to, že na tomhle detailu mi nesejde. Rozhodně to není věc, která by mě od koupi auta odradila (popřípadě nalákala). Když už chtějí automobilky šetřit, tak tohle není špatné místo :yes:
Avatar - šmoula nešika
20. 11. 2012 18:33
Re: Drát do betonu
To víš rendlík...
20. 11. 2012 18:35
Re: Drát do betonu
Nejsem si právě zcela jist, esi to byl rendlík. Jinak Lagunu první generace mám docela rád :-)
Avatar - PeterLuk
20. 11. 2012 16:07
Re: Drát do betonu
No ona tie vzpery nemá ani Mazda 6, ale ako uživateľ a majiteľ starého auta ešte niesom rozmaznaný tak, aby mi to vadilo (aj keď trebárs na elektrické sklápanie a nastavovanie speťákov už nedám dopustiť, tie moje 12 ročné auto má :-) ). Aj keď, popravde, elektrickú vzperu má aj nový Logan. :-!
20. 11. 2012 10:20
Re: Drát do betonu
Máš xenony? Máš tím pádem ostřikovače...i kdyby jednou do měsíce asi každej. A ustříkánci zřejmě častěji.
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 10:21
Re: Drát do betonu
Presne, pokud si nestezuji v servisech kde do toho cuci porad, tak majitel, ktery zbidou dolije kapalinu do ostrikovacu to nemuze resit.
Kdyz nekdo otevre motor, tak vzdy cucim na to jak vypada a ne vzperu a videt napr. takovouhle hadi souloz jak predvedl VW Caddy 2,0 TDI – Das dodávka
[odkaz]
plynova vzpera opravdu nezachrani ;-)
Avatar - Ozzman
20. 11. 2012 10:29
Re: Drát do betonu
Zajímavé.. Máme doma VW Jetta předchozí generace.. Sesterský auto OII před faceliftem... a světe div se... má plynovou vzpěru >:D Njn:D Holt Škodovka nemůže mít stejnej luxus jako VW :D:D:D:D
Avatar - iudex
20. 11. 2012 13:08
Re: Drát do betonu
Tak sa pozri na súčasnú Jettu, či sa náhodou nezačalo šetriť aj u VW. ;-)
Avatar - Ozzman
20. 11. 2012 14:21
Re: Drát do betonu
Tu sem potkal zatim jen na silnici:D Ale urcite to mít nemuže:D Je to auto pro USA a američani sou líní:D tak už vidim jak si podepírá haubnu drátem a v druhý ruce drží pořádnej hamburger:D to proste nejde :D:D
Avatar - Jimmy.Floyd
20. 11. 2012 15:00
Re: Drát do betonu
plynovku měl už passat b5,5 od roku 2000
20. 11. 2012 11:43
Re: Drát do betonu
hlavně ať se tam nic nevys**e, jinak to už nikdo nedá dohromady. >:D
20. 11. 2012 11:50
Re: Drát do betonu
Hadí soulož :yes: >:D
Avatar - elNiino88
20. 11. 2012 12:45
Re: Drát do betonu
>:D >:D to mě fakt rozesmálo...ale dojet mi to do servisu ať sundám třeba jenom blbý víko ventilů tak jdu do kouta brečet >:D
20. 11. 2012 15:48
Re: Drát do betonu
Hodně podobně vypadá i 2.0 dCi i 2.0 MJet...jen musíš sundat dekl.
Uznávám ale, že celkové provedení (ta kabeláž je šílená) má ten Caddy opravdu nejhorší.
Avatar - Blue Sun
20. 11. 2012 17:52
Re: Drát do betonu
buď rád, že jsi neviděl pod kapotu starého XM...
20. 11. 2012 23:29
Re: Drát do betonu
Drát má třeba i Tiguan a nikomu to nevadí...
20. 11. 2012 11:21
Re: Drát do betonu
Náhodou poslední dobou jsem na dálnicích viděl hodně Octávek s otevřeným kufrem.
Avatar - Emel
20. 11. 2012 12:45
Re: Drát do betonu
Osobně mě víc znepokojuje šetření na zadní nápravě než na plynokapalinových vzpěrách kapoty.
Avatar - iudex
20. 11. 2012 13:12
Re: Drát do betonu
detto...a asi tak tisíckrát viac, ako nejaká vzpera.
P.S: Nechcem pokračovať v teóriách o ďalšom zdroji závady, ale počul som o Insignii s el. otváraním kufra (a pri Insignii je to festovný kus železa), ktoré sa otvorilo a hneď aj zatváralo, čiže ak chcel majiteľ dať niečo do kufra, musel silou udržať veko, aby sa nezatvorilo.
20. 11. 2012 23:29
Re: Drát do betonu
To nemusí... Až se projedeš,pochopíš ;-)
Avatar - elNiino88
20. 11. 2012 12:47
Re: Drát do betonu
Tiguan to měl taky, tam mě to překvapilo asi víc...šetří se všude
20. 11. 2012 09:49
Zmena nazoru
Nejsem "skodovak" a z prvnich fotek, ktere se na siti objevily jsem byl spis znechucen. Koukam ale, ze to byl asi zamer a ted me ceka velmi prijemne prekvapeni. Fakt paradni, byt z te jedne fotky se mne nelibi to kridlo nebo ocasek (sam nevim jak tomu rikat) na zadnich dverich. Takze ja osobne davam palec nahoru a pokud by jich nejezdily statisice (coz bohuzel realne hrozi), tak bych do ni i sel. Az tedy bude nejake dva tri roky na trhu a soudruzi vychytaji vsechny mouchy:)
Rozbalit vlákno
8
20. 11. 2012 09:51
Re: Zmena nazoru
Jo a uz vim, co mi to zezadu pripomina, starsi verzi A6..a zepredu stary superb, coz v zasade nemusi byt spatne, ciste linie jsou garanci dlouhovekosti:)
Avatar - RWD
20. 11. 2012 09:52
Re: Zmena nazoru
spíš až na ni budeš mít (ojetou)? :-) já jsem na tom stejně ;)
20. 11. 2012 09:56
Re: Zmena nazoru
jj:) aneb nejhorsi investice je nakup noveho vozu, cimz nerikam, ze dobrou investici je nakup plecky a neustale jezdeni do servisu..jen jsou proste trvalejsi hodnoty nez hromada plechu, ktera z meho pohledu musi hlavne topit v zime, prehrat nejakou tu hudbu a prepravit me bezpecne z mista a do mista b..
Avatar - Ozzman
20. 11. 2012 10:03
Re: Zmena nazoru
Spíš je otázka, kdy (a jestli někdy) ojetá OIII bude na takové hranici, že se ještě vyplatí jí koupit. Poměr stáří/cena/užitá hodnota:)
Jelikož většina ojetých Oktávek sou předraženy >:D Škoda... >:-[]
Avatar - cerrbion
20. 11. 2012 10:56
Re: Zmena nazoru
Nespojoval bych nákup nového nebo ojetého vozu s pojmem investice, investicí jsou vložené prostředky, které mají přinést výnos, vůz naopak na hodnotě ztrácí, samozřejmě vyjma některých veteránů a unikátních kousků.
Všeobecně se mezi lidmi pojem investice používá skoro vždy v nesprávném spojení. Investuji do nové televize, investuji do nového vozu... to je prostě nesmysl.

Omlouvám se za mentorování, ale mě to nedalo.

[odkaz]
Avatar - Carlos Santana
20. 11. 2012 12:08
Re: Zmena nazoru
Pokud se na to podíváš z jiného úhlu pohledu s tvým výkladem výnosu, tak výnos, který od auta očekáváš je, že tě například převeze z bodu A do bodu B. Pokud auto tuto funkci plní, tak ti splnilo očekáváný výnos investice. Záleží co jsou pro tebe výsledné hodnoty u tvého auta. Ale chápu kam si tím mířil.... ;-)
Avatar - iudex
20. 11. 2012 13:37
Re: Zmena nazoru
Jasne, z hľadiska výnosu je auto najhoršou možnou "investíciou", lebo stráca na hodnote, akonáhle s ním vyjdeš z autosalónu. ;-)
Avatar - baca42
20. 11. 2012 17:46
Re: Zmena nazoru
No já to mám obráceně. Auto bylo nejdříve moje služební a po 4 letech jsem ho odkoupil a jezdím s ním pro firmu a píšu si cestˇáček. Už se mi několikrát zaplatilo a i když má najeto 420 000km tak ho ždímám pořád dál. ;-)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - strýček BOB
20. 11. 2012 09:59
Do pořadníku...
Kdo má zájem, tak se zapisujte, tohle auto bude pecka. Jak jsem byl zklamaný z prvních fotek Rapida, tak u OIII jsem nadšen. Tady se Kabaň opravdu vyznamenal, tohle nezestárne na za deset let. Moc se mi líbí detail řešení zadních dveří u liftbacku :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aladeen
20. 11. 2012 10:05
ešte
sa ani nezačala vyrábať a už stojí pri krajnici , vyzerá ako keby bola pokazená >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 10:11
Re: ešte
Dle te vesty na ridici bych si dovolil souhlasit.
20. 11. 2012 10:39
Re: ešte
To je tiez prve, co ma pri pohlade na obrazok napadlo. A to druhe bolo, ze (podla svetiel vzadu) je to A6.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
20. 11. 2012 10:06
Dost dobrá
Agresivní luxusní, a nepodbízí se asijcům. :yes:
Rozbalit vlákno
14
20. 11. 2012 10:43
Re: Dost dobrá
A v Europe s 2-rocnou zarukou :no: . Vies mi to ako predajca vysvetlit, ze VYROBCA dava na SK (a zrejme aj v CR) na Skodu zaruku bez nejakeho priplacania 3 roky a v mnohych krajinach na zapad od SK su to len 2???? A to sa tyka celeho slavneho koncernu VW! Keby bol ten rok navyse od predajcu, tak by som to chapal, ale ze ten isty vyrobca dava niekde radsej len 2 a niekde (dokonca) 3 roky, sa mi javi zvlastne.
20. 11. 2012 10:52
Re: Dost dobrá
To je přesně to podbízení. Někdo si bez něho neškrtne, někdo ho nemá zapotřebí.
20. 11. 2012 11:29
Re: Dost dobrá
Mas pravdu, VW ma dobru povest a preto sa podlizovat nemusi. Fiat, Kia, Hy, francuzi atd. maju horsiu povest z minulosti a musia presvedcovat zakaznika i s pomocou dlhsej zaruky. Lenze ta priepast v kvalite nie je dnes to, co byvalo a nebojim sa povedat, ze VW velmi hazarduje so svojim menom. Vidim to, ked zijem v AT, kde je VW bez akehokolvek skumania u 90% je povazovany za drahokam medzi vsetkymi (beznejsimi) znackami.Ale cim viac dalej spoznavam ludi, ktori su s novymi vozmy od VW natolko sklamani, ze prechadzaju ku konkurencii. Skoro denne pocuvam, ze mali stary VW, s ktorym bez poruchy jazdili 10-15 rokov, dnes jazdia do servisu kazdy rok...ako i v nasej firme, lebo je stale cosi pokazene.Podla mojej skusenosti tazia tu z toho japonci.
20. 11. 2012 11:33
Re: Dost dobrá
Ty píšeš o tom, že přechází ke konkurenci, nechceš sem dát člísla prodejů třeba za minulé roky, jestli tam ta migrace jde vidět?
20. 11. 2012 11:54
Re: Dost dobrá
No, nieco mam, ale prial by som si este nieco lepsie. [odkaz] a potvrd si neu-Zulassungen od Januara po oktober 2012. Tam je vsetko do detailu, kazdy mesiac. Na strane 73 mas celych 10 mesiacov na jednej kope. WW ma oproti predchadzajucemu roku minus 1,3, co je menej ako som si myslel. Zaujimave, ze ale za posledne mesiace klesa silne (za 9/12) ma dokonca minus 19,9 (strana 70). Na druhej strane to asi novy Golf dozenie. Inac zaujimave vysledky, ako klesa Opel (minus 23,6 oproti 2011), Fiat minus 16. Rastie Nissan, plus 25,1; Kia plus 16,9 a Skoda plus 13,4. Ved uvidis ;-)
20. 11. 2012 15:20
Re: Dost dobrá
Kouknul jsem na 2009 - 4307ks, 2010 - 3874ks, 2011 - 5902ks a do října 2012 - 4638ks.
Je to sice zdeformované krizí, recesí a kde čím dalším, ale nějaký extrémní úbytek zákazníků u VW nevidím. Jiní jsou na tom podstatně hůře. Což ovšem taky vzpomínáš.
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 15:28
Re: Dost dobrá
Nemate nekdo kazdorocni prodeje OI, II u nas? Zajimalo by me jaky trend.
20. 11. 2012 15:49
Re: Dost dobrá
Čeho? Nových? Ojetých?
O1 už se drahně let neprodává.

Ale jinak je trend mírně kolísavý, Octavie přebrala už před lety první místo od Fabie za nejprodávanější model na našem trhu. Každý rok se jich prodá: 2008 - 19838ks, 2009 - 24951ks, 2010 - 25857ks 2011 - 23667ks, do října 2012 - 19491ks.
Avatar - elNiino88
20. 11. 2012 12:53
Re: Dost dobrá
ona ta dlouholetá záruka vypadá na papíře a v reklamě sice skvěle, ale pak se člověk v servisu diví když mu řeknou že už má najetý moc kilometrů (třeba už po roce a půl) a nebo že na toto se ta záruka nevztahuje... :no:
20. 11. 2012 13:17
Re: Dost dobrá
Tak kazdy nejazdi rocne 30000 km a 150000 km sa mi javi celkom dobre.Navyse ak sa nemylim, tak Hy (neviem ci aj ine znacky) ma zaruku na prve 3 roky neobmedzene co do km, takze?
Avatar - elNiino88
20. 11. 2012 13:35
Re: Dost dobrá
není neomezený jako neomezený...celní správa najezdí cca 200000km ročně s Transportérama a při konci dvouleté záruky kdy ty nejaktivnější piloti měli skoro půl milionu jsme jim měnili i tlumiče na záruku...naopak proti tomu Renault s jejich novým Mastrem kdy v reklamě mají 2 roky a kdy je domluvený přímo s výrobcem neomezenej počet km,mi po cca roce a nějakých 120 tisících nevymění rozsypanou převodovku? Nebo nevymění u předchozí generace poloosu protože už je tam vysokej počet najetých kilometrů??? Co potom znamená ten neomezenej počet kilometrů? Tím bych chtěl jenom říct že ne každej výrobce má ty neomezený kilometry skutečně neomezený...protože každej konkrétní díl má ještě svoje kilometry při kterých se na to ta záruka vztahuje...
20. 11. 2012 14:00
Re: Dost dobrá
No ak sa nieco neuznava v zaruke, to uz je iny problem. Asi by malo byt niekde v zmluve, co sa na zaruku vztahuje a co nie. Viem, ze napr. u Kia sa vztahuje zaruka i na DPF a u niektorych znaciek nie. Za brzdove kotuce som si ale uz musel zaplatit, i ked to bolo v zaruke. Nikdy som sa s tym do hlbky nezaoberal, co je uznavane a co nie a nakoniec neviem, ci to nesuvisi raz za cas skor od konkretneho cloveka-predajcu ako od importera alebo vyrobcu. Mne bolo doteraz na Kia, az na tie kotuce, uznana zaruka na vsetko a tak i vsetkym, ktorych poznam.
Avatar - elNiino88
20. 11. 2012 14:10
Re: Dost dobrá
pravda většinou tam bývá napsaný že se záruka nevztahuje na díly které podléhají opotřebení...když se na tom člověk zamyslí, tak to není skoro nic...z mé zkušenosti od VW to posuzoval importér (tenkrát IVG, teď je to myslím jinak)
20. 11. 2012 23:32
Re: Dost dobrá
Přesně tak!!! Je vidět,že aspoň někdo tu ví,o čem je záruka například u korejců...
20. 11. 2012 10:10
Standardní Škodovka
Z toho co vidím žádné překvapení. Prostě Škodovka -takový trochu "mírný pokrok v mezích zákona" - a je to tak dobře. Oktávka se vším všudy, prodeje tudíž budou dobré, a jsem celkem rád, že to vypadá obstojně - ostatně budu jich asi potkávat hodně.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 10:15
Re: Standardní Škodovka
Zalezi na cene na kterou jsem zvedav, snad to auto nezabije. Rapid uz je v prodeji a zrovna cena castemu potkavani moc nenahrava. Uz jsou nabizeny slevy 30tis, aby se prodeje vubec hnuly, pac uz kupujici tolik na Sade neslysi jako driv. V Evrope zacina krize a bude zajimave sledovat ceny, ktere budou rozhodujici ;-)
Avatar - www.skodaoctavia.cz
20. 11. 2012 10:25
Re: Standardní Škodovka
Novinka je vždy dražší, je to naprosto normální. Viděl jsem jetého Rapida na škoda plus za 450tisíc což už je hardcore. >:D
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 15:23
Re: Standardní Škodovka
To je slusna pecka >:D
20. 11. 2012 10:53
Re: Standardní Škodovka
Koukni se, kolik stál novej Civic, tam byla cena teprv k smíchu a kde je cena teď? Kolik že desítek tisíc dali slevu? ;-)
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 15:21
Re: Standardní Škodovka
Je rozdil davat slevy 30tis. po roce a po mesici a cena Rapida je zatim suverene nejsmesnejsi, za holy lowendovy 3valec 300koliku 8-s Byt s prodeji nejakychch 250ks za mesic rijen v tabulce za korejcema, nekde na 7 miste, je na Skodu pro me trochu prohra. To ze bude Skoda na prvni pozici je proste povinnost, ne nejaka vyhra ;-)
20. 11. 2012 15:54
Re: Standardní Škodovka
Někomu se zdá směšná cena za dýchavičný civic s jednačtyřkou, jinému zase za Rapida s HTP. ;-)

PS: Za 300 kolíků dostaneš 1.2 TSI. Ten má válce čtyři. ;-)
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 19:24
Re: Standardní Škodovka
Tak atmosfera 1,3 se 100 konmi neni zrovna zavodni nacini o tom zadna, ale zakladni solidni spolehliva motorizace s nizkou spotrebou a to si taky nekdo preje ;-)

Jeste k tomu podbizeni, jak tu nekdo narazel na korejce, tak jen dodam, designem ala audi zadnich svitilen, se proste snazi OIII slusne podbizet ;-) Octavka je ted neco jako Exeo, takove skoro Audi ;-) Octavka byla vzdy od Sade jediny slusny auto, tak doufam ze ji to vydrzi ;-)
Avatar - KANKUNEN
20. 11. 2012 10:39
Re: Standardní Škodovka
Ano, žádná šupa, ale opravdu neurazí. Takhle to je trefa.
Avatar - cerrbion
20. 11. 2012 10:57
Re: Standardní Škodovka
jinými slovy skoro až politicky korektní vůz.
Avatar - positivemind
20. 11. 2012 10:42
Kombi
Ten profil a záď kombíku vypadá nebezpečně dobře! Snad nebude druhá část svítilen na víku kufru
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Papír1
20. 11. 2012 11:37
Reklama
Svět je divnej. Škodofka jezdí točit reklamy do Chile a zahraniční automobilky točí v Praze.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Rojin
20. 11. 2012 15:27
Re: Reklama
Třeba si mysleli, že v Chile nemají foťáky >:-[]
Avatar - PeterLuk
20. 11. 2012 16:12
Re: Reklama
A že tam niesú stredoeurópania. ALe mýlia sa, niekde tam behal Melo >:-[]
Avatar - nalimer
20. 11. 2012 11:40
prvé snímky vs. realita
V článku spred roka bola naozaj vyfotená O3 a nie Rapid.
[odkaz]
Jediný rozdiel, ktorý som si všimol je, že na prototype je pri kombi uhol zadných dverí ostrejší, po zväčšení snímky v tomto článku je viac kolmejší.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
20. 11. 2012 11:42
WOW! To je bombaaaaaaaaaa!
Moje vzrušenie z novej Octávky práve dosiahlo kozmických výšok! WOOOW! >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Brandon Walsh
20. 11. 2012 11:52
?
octavia 3 [odkaz]
alebo stare audi a6 ? [odkaz]
:-O
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 15:03
Re: ?
Popravde nechapu jak pod takovymi to vytvory nekdo muze oslavovat designera. Vzdyt zatim neprisel s nicim. Jedna se jen o bastl designu Audi na lacinou Skodu, tak aby to bylo navrch huj uvnitr... ;-) Ted uz to nebude Skoda je vlastne vw, ted uz to bude u prodejcu, uz kupujeto vlastne Audi a jeste usetrite ;-)
Avatar - kari.laz
20. 11. 2012 15:21
Re: ?
A to si vem, že jsou tu mezi náma i tací, kteří dokáží oslavovat i něco tak odporného jako je Civic (o korejcích nemluvě). Tak čemu se pak divíš >:-[]
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 19:33
Re: ?
Tak pokud se bavi nekdo o DESIGNU, tak se proste bavi o necem kde tvurci nejaky je, treba jako Juke, Civic nebo Citroen DS ;-)
Korejci, ac se to nekomu nelibi, maji take svuj design, ale OIII ma Audi design a z toho se clovek muze podelat max. u Audi, ale ne u kopie ;-)
Avatar - kari.laz
21. 11. 2012 09:00
Re: ?
Jasně, všichni mají svůj design, jenom cokoliv od koncernu je amorfní >:D >:D >:D
21. 11. 2012 22:23
Re: ?
No tak mohlo to skončit nějakou asijskou rozteklinou. Takhle je to ještě dobrý, ne?
20. 11. 2012 15:25
Re: ?
Světlo je podobné a barva taky, jinak je to něco úplně jiného...
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 19:36
Re: ?
Shoda 99% neznamena stejny, ale podobny ;-)
Avatar - white label
20. 11. 2012 20:18
Re: ?
99% >:D
Na 99% není podobné ani to světlo (i když podobné opravdu je)... a ten zbytek, nenech se vysmát..., jinak ano, v obou případech se jedná o auto. >:-[] ;-)
Avatar - šmoula nešika
20. 11. 2012 18:37
Re: ?
Asi to tam naroubovali.
[odkaz]
[odkaz]
20. 11. 2012 12:31
Spy Photos?
Tocit reklamu uprostred mesta s nezamaskovanym novym autem, to se tezko schovava. Podle komedie s Rapidem skodovka prijde s ofiko predstavenim za par dni.
K autu muzu rict, ze se mi libi. Kdo cekal octavku, je spokojenej. Kdo cekal supersport, musi jit asi jinam.
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2012 12:46
Jsem zvědav...
Myslím že OIII se povedla, jsem zvědavý na ceník a porovnání... A taky kam vlastně OIII bude patřit.

Jetta, Golf Variant, i30, nebo jestli bude pomalu mířit spíš k i40, Passatovi...

Ale kam pak s novou generací Superbu, to ho budou porovnávat s A6? :-) že by pak dostal i vyjížděcí obrazovku místo deštníku >:D

Ale pokud se Octavii povede, tak to není nereálná vize...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
20. 11. 2012 13:16
Zlodeji by volili Octaviu
Dnes som viezol majiteľa Octavie, ktorý na už len spomína, lebo mu ju v noci ukradli (a to mal cukríkovo vybavenú verziu L&K). Takže extrémna popularita auta má aj svoje tienisté stránky. Samozrejme môže sa stať aj iným značkám, Octavie sú ale bezosporu najpopulárnejšie autá medzi autičkármi. Holt nielenže Škodovku opravia na každom rohu, ale ju na každom rohu môžu aj rozobrať na súčiastky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
20. 11. 2012 13:20
NEstandardní Škodovka,
žádný politicky korektní vůz, naopak, Škoda jde tímto designem přímo proti proudu politicky korektní líbivosti vyjádřené populistickými "sport" tvary, které jsou tvořeny základní linkou auta ve tvaru žehličky z profilu, vysokým pontonem s nízkými okny, optikou umístěnou na hranách karoserie, klikou zadních dveří v c sloupku atd..

Octavia III je naopak designem čistých a úsporných linek, nahlíženo architektonickými styly, je to takový funkcionalismus na kolech, navýsost kvalitní moderna. :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
20. 11. 2012 13:35
Re: NEstandardní Škodovka,
Skutočne to podľa fotiek vyzerá tak, že to bude najvydarenejšia Octavia všetkých čias. Základné charakteristické linky zostali dostatočne zachované na to, aby sa dalo auto identifikovať jasne ako Octavia, a "zaudinovatenie" je len plus. Prvý dojem, ktorý som z fotiek mal, že naozaj pôsobí o triedu väčšie, ako nižšia stredná trieda a hlavne pôsobí dostatočne široko, vizuálne stabilne. Naviac ten dizajn bude hodne nadčasový a nebude vyžadovať žiadne výrazné zmeny.
Jediné, čo mi na novej Octe (aspoň to, čo doteraz vieme) je technická záležitosť, a to zavesenie zadných kolies. Mohutný zadný previs Octavie vie negatívne ovplyvniť vyváženie auta a multilink sa predsalen vie lepšie vysporiadať s veľkými výkyvmi zaťaženia (čo sa pri veľkom kufri Octavie dá predpokladať).
Avatar - Choochoo
20. 11. 2012 14:53
Re: NEstandardní Škodovka,
Aby to pak nebylo jak s OI, tezky velky zadek a tvrdy torzka, tedy kombinace, ktera nebyla nic moc. Uvidime, ale dle fotek tezko hodnotit cokoli. Urcite to bude tak jako vzdy jedina slusna Skodovka, na kterou se da koukat ;-)
Avatar - kari.laz
20. 11. 2012 15:23
Re: NEstandardní Škodovka,
:yes:
20. 11. 2012 13:59
rozmer kol
1/ ze by dostala disky 19"X8"?? sirka vyzera na 8 a viac palcov, to by prekvapilo.

2/ niektori tu stratili uz sudnost- vyssie v diskusii pan co pisal o najazde colnej spravy 500.000 km za 2 roky tak to uz je maso a dobre tento typ komentarov pobavi. Ako tu takychto expertov potom mozno brat vazne... >:D
Rozbalit vlákno
7
20. 11. 2012 14:42
Re: rozmer kol
Zaruka je min 2 roky nebo 100k km ( dle EU) cokoliv nastane driv. Neverim ze nekdo da vyssi zaruku hlavne co se tyce kilometru kdyz nemusi a neverim ze nekdo meni veci na zaruku kdyz ma 500k km.
Obecne komponenty pro osobni auta se testuji na 240k km, dodavky na 400k a nakladaky na 1 milion km a vyse (dle zakaznika)
Jinak co se tyce najezdu obecne tak pro nasi firmu jezdi jako taxi "Auto Frana" a ti meni auta (vetsinou Superb) po 2 letech a maji mezi 560-580k km prvniho Supa meli 3. rokly a ten mel 775k km. Tihle kluci by ,meli delat zivotnosti testy pro Skodovku nebo minimalne daji velmi rychlou zpetnou vazbu na to co se sere pri vyssim km najezdu.
20. 11. 2012 15:35
Re: rozmer kol
Jakej najezd maji pri prodeji, jestli teda vubec do prodeje jdou?
Avatar - iudex
20. 11. 2012 16:10
Re: rozmer kol
Základné pravidlo znie: Súkromníci sťahujú kilometre na polovicu, taxislužby na štvrtinu. ;-)
20. 11. 2012 18:05
Re: rozmer kol
jasne ze se prodaji ale ferove jsem to nidky nezjistoval co stim bazar udela, kazdopadne bezny clovek by nepoznal ze to ma tolik km.
20. 11. 2012 16:58
Re: rozmer kol
Off topic (ale funny)

vidim, ze si to este okorenil informaciou o 2 rocnom najazde 560~580 000 km (slovom pet-sto-osemdesiat-TISIC). a to nie jedneho auta ale flotily.

Mohol by si nam z praxe "nastinit" ako sa taky nabeh realizuje a rozne pikosky, ktore takyto nabeh prinasa (trebars ake trasy jazdia, co/koho vozia, kedy chladia motory alebo robia servis, kolko pneu rocne odjazdia...) >:D >:D
20. 11. 2012 18:02
Re: rozmer kol
pro nas jezdi vetsinou trasu Brno- Letiste Viden nebo letiste Praha. Kadopadne ti kluci delaji denne 1000km nekolikrat jsem se o tom presvedcil. Maji 12-15 aut mozna vic neptal jsem se dlouho. O vikendech svatby a tyhle drobnosti. Nekdy jsou akce typu specilani dodavka vyrobku ( velikost 2 krabic od bot) treba do Francie co nejrychleji tak se samozrjeme jede ale primarni business je "pansky koci" taxi na a z letiste viz vyse.
Auta maji sice brutalni najezd ale vim ze to prvni auto si bral jejich servisak (to co melo tech 775km) protoze bylo v poho ( sice mu ho za 3 mesice ukradli ale to je jina story).
Jinak co se tyce servisu , tak co vim kazdych 20k km vymena oleje ( zadne cekani na interval nebo 30k) pro sichr radeji drive a i po tech 2 letech vypada jako nove kdyz to tak reknu, fakt lestenka vypulirovana, staraji se o to mozna lip nez o vlastni. Dalnice 135km/h tempomat zadne blazneni kdyz maji zakaznika. Od letsniho roku mam sluzebak takze jsem s nima uz tolik nejel ale porad pro nas jezdi. Vim ze kdyz delali prvni rozvody na novem Supu tak v Brne nikdo nevedel ( ofiko servisy) jak na to protoze nikdo nemel tak rychle tolik km aby se to resilo takze byli prvni kdo to delal.
Re: rozmer kol
Nepřekvapuje mne to. Ano, u kvalitní techniky VW je takový nájezd běžný. V okamžiku, kdy rendlík míří do šrotu, Passat (Superb) s motorem TDI je právě zajetý. :yes:
20. 11. 2012 14:07
Design se povedl
Povedlo se to.O tom není sporu.IMHO ale je to prostě auto o třídu víše, s jiným vnímáním pro jízdu.Prostě kapku koráb silnic, řečeno přehnaně.Na můj vkus je to moc velké, uvidíme naživo.Pokud Škoda Octavii opravdu takhle posunula a to včetně ceny, myslím že nebylo spravné, udělat Rapid tak jak je udělán a nabízen.Vůbec by nezaškodilo, kdyby byly dvě verze Rapidu, myšleno na způsob Meganu a Megánu Generation.To je imho lepší varianta, než to co škoda nabídla s Rapidem.Ale je tojen můj názor.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
20. 11. 2012 14:13
Re: Design se povedl
Vizuálne určite. Subjektívny dojem z dizajnu je, že ide o kus auta, patriaci nie do nižšej strednej, ale o triedu vyššie. Žiaľ technika rýchlo vráti človeka do reality; v strednej asi nie je jediné auto s torzkou vzadu. Ale dôležitý je dojem a na ten dá 90% kupujúcich. A v tomto smere to rozhodne Škode vyšlo.
20. 11. 2012 15:01
Re: Design se povedl
Souhlas, ona ta image a i to "chtění" image se hodně snižuje, ale dojem je důležitý.Torzka vzadu imho nevadí. To řeší pár jedinců a O3 nebude o drtikolství.
Re: Design se povedl
Ve verzi 4x4 bude vzadu nezávislé zavěšení. :-!
Avatar - Rojin
20. 11. 2012 15:31
Z těch
zadních dveří uch.cávám, to je prostě lahůdka, senzace a nádhera :yes: Už ju ukažte celou !!!!! >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - cerrbion
20. 11. 2012 16:05
Re: Z těch
To má být ironie nebo to myslíš vážně? O3 bude určitě slušné auto, ale mít z ní urologické potíže ... ;)
Avatar - Rojin
20. 11. 2012 17:34
Re: Z těch
Já to myslím vážně ! Jsou naprosto úžasný, originální. Tohle se hodně povedlo. No a právě už bych chtěl vidět celek (detailněji) [odkaz]

Možná tě zmátl ten smajlík
Avatar - petrumr
20. 11. 2012 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PeterLuk
20. 11. 2012 15:54
Krásna
Vyzerá lepšie než som čakal, aj keď sa prekvapenie nekoná. Ale musím priznať, vyzerá krásne. Brevo Maestro Kabaň. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Kubyyyk
20. 11. 2012 16:43
Palec nahoru!
Nejsem nějaký extra Škodovkář, ale musím skutečně uznat, že zatím jsem OIII. skutečně nadšen. Krásně vystouplé blatníky a skvělá přední i zadní část vozu. Jsem zvědav na oficiální fotky.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - avatas
20. 11. 2012 18:28
Re: Palec nahoru!
....a ten volant,MISTR-KÁBANĚ se vytáhnul.......krásně kulatý!
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
20. 11. 2012 17:04
!
Paráda, prostě na úrovni 3er. :yes:
Opravdu krásné auto.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
20. 11. 2012 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Stále stejné, stále nudné
Nechápu, jak kolik lidí zde reaguje na ten provoplánový design Škody k uzívání. Je to stále to stejný jako kolovrátek :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
20. 11. 2012 19:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Stále stejné, stále nudné
Mozek by mi odumíral, pokud bych z té nudy omdlíval blahem, což bude nejspíš tvůj případ ;-)
Avatar - white label
20. 11. 2012 20:27
Re: Stále stejné, stále nudné
Design je záměrně konzervativní (pro někoho proto nudný), ale určitě není "prvoplánový", ten dělají jiné automobilky... ;-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Stále stejné, stále nudné
wl - pro mě je prvoplánový a směr designu, jakým se vydala Škoda, se mi už pár let nezamlouvá, začalo to vysloveně odporným novým Superbem sedan, kombi je o něco lepší :-!
Avatar - white label
20. 11. 2012 21:44
Re: Stále stejné, stále nudné
Superb II sedanolifback vypadá mnohem hůř, než to,co je vidět tady. ;-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Stále stejné, stále nudné
wl - uznávám, že toto je opravdu menší běs :-)
20. 11. 2012 23:35
Re: Stále stejné, stále nudné
Zaplaťpánbůh za to!!! A škoda to moc dobře ví... Koneckonců také pro to je to jeden z nejúspěšnějších vozů na světě...
Avatar - petrumr
20. 11. 2012 19:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2012 20:09
KLADIVO III
Diskuse nabírají standardní předpremiérové točky. Holobytní plakáti, prosťáčci a gallárdi opět sebezáchovně vymezují své životní mindráky proti královně našich silnic. Přitom dospělému člověku stačí dva tři pohledy, aby i z těchto horkých snímků zjistil, že jestli někdo tvoří moderní design aut, je to mistr Kabaň. Je to on, kdo designově trhnul oponou a stvořil po dvou veleúspěšných generacích další, nový, veskrze zářivý, jiskřivý produkt. Třídní designová elita.

Kdo již spatřil Rapida, ten jistě ví, čemu se dá říkat mistrovství, doslovné třídní designové mistrovství. A Octavia, ta posune vjem do vyšší jakostní ligy. Právě s Octavií se Škoda "vytáhne", a to bez jakéhokoliv kompromisu. Větší rozvor, větší šíře, nadupaný mainstream. Auto na rozhraní nižší střední a střední třídy s vůbec nejpraktičtější karoserií, jakou lze pořídit. S karoserií, která těží z elegance sedanů a praktičnosti kufru kombíků.

Tak vydržme, do dvou tří neděl jí tu máme v plné parádě.

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Rozbalit vlákno
6
20. 11. 2012 22:28
Re: KLADIVO III
zepředu Exeo,zezadu stará A6 :yes: víceprvková zadní náprava jenom pro výkonější verze,hlavně že vozíme 600litrů vzduchu že? :yes: konkurenci se zalévají oči slzami >:D stejně tak mě když vidim 10x denně Rapida,v tý skvostný červený barvě,na plechových kolech s tim famozním černým spodkem zadního nárazníku a opravdu krásnými "plácačkami" za podběhy kol :yes: opravdové mistrovství :yes:

:no: GTI :no:
20. 11. 2012 22:38
Re: KLADIVO III
V tvých letech to člověk bere všechno šmahem. No, možná by sis měl uvědomit, že v dané třídě, kterou Octavia reprezentuje nebude nikdo, kdo bude výrábět krásnější vůz. Nebo ty snad o někom víš?
20. 11. 2012 23:19
Re: KLADIVO III
Jasný,to je přece všeobecně známej fakt že? Jak bych mohl mít 19 letej člověk v něčem pravdu a mít svůj vlastní názor? >:D Sem přece puberťák co ničemu nerozumí,za volantem dělá jenom koniny a celý den se jen tak poflakuje. Já ti Tvůj názor neberu ,podle Tebe je Škodovka krásná,nejlepší a stejně tak VW,ale uvědom si 100 lidí 100 chutí :-) Neupírám kvality např. interiéru VW i Škodovky,ano opravdu jsou kvalitní,přehledný,ale né každýmu se to musí líbit. Říct že nějaký auto je nejlepší,nejhezčí je naprostej nesmysl,pořád to bude jenom názor toho jednoho konkrétního člověka či skupiny lidí,ale nikdy né všech :-) proto tvoje otázka kdo bude vyrábět krásnejší auto v daný třídě bude mít plno odpovědí :-)
20. 11. 2012 23:35
Re: KLADIVO III
S psychologickým rozborem devatenáctileté osobnosti velký souhlas :-) Tímhle jsme si samozřejmě prošli všichni. No... nějak jsi pozapomněl, jaké auto podle tebe bude to krásnější než Octavia III. Neboj se toho, klidně to sem dej.
21. 11. 2012 17:21
Re: KLADIVO III
fajn :-) napsal si že OIII je na pomezí nižší střední a střední :-) v nižší střední se liftback asi jen tak nenajde tak vezmu hatchback co se mi líbí za hatchback? Líbi se mi Astra ( řikám líbíí,néé že je nejlepšííí a nejúžasnější) a světe div se,líbí se mi Focus. Co bych vybral ze střední třídy? Mondeo,Mazda 6. Muj nazor,je mi jasný že mi tady tedka budeš zase žvatlat jak jsou ošklivý,jak desing nesedí,není harmonický a blá blá blá :-)
Avatar - PeterLuk
20. 11. 2012 22:47
Re: KLADIVO III
A ja že kde si keď ťa potrebujú. Prevzal si si svoje nové DAS AUTO - DER GOLFa a zajazdil si si s novou Oktávkou? :-)

Ale musím uznať, vyzerá fakt dobre, BRAVO MAESTRO KABAŇ. :yes:
Neveril som a som prekvapený. Príjemne. Elegantná, čistá, krásna. Akurát škoda nárastu rozmerov, kombík vyzerá ako Superb. Aj keď teda, konkurentom už nieje "cedník" ale skôr Insignia.
20. 11. 2012 20:14
jedno a to samé
je to pořád jedna a ta samá škoda na nic jiného snad už ani nepříjdou !!!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
20. 11. 2012 20:20
Re: jedno a to samé
Pro ty, co potřebují každou generaci zásadní změny designu je tu dost jiných možností...
Avatar - twistedTSD
20. 11. 2012 21:53
Re: jedno a to samé
Možná proto, že nemají jediný důvod měnit osvědčený recept?
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: jedno a to samé
twisted - chápu, ale je to zíííív :-(
20. 11. 2012 22:35
Re: jedno a to samé
Nuda, mojito, je v designovém smyslu tohle - [odkaz] Octavia (vím, jiná jakostní liga) je, resp. bude vrcholem mainstreamového designu napříč Evropou. Kdo jiný, myslíš, že má na víc? Nikdo. Dnes v mainstreamu nikdo. Je to samozřejmě zásluhou významného, ojedinělého talentu Kabaně.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: jedno a to samé
GTI - ten Peugeot je hnus, u mě vyhrává design nové Mazdy 6, který je galakticky hezčí než v případě škodovky, i ta korejská i40-tka vypadá o něco líp...
Avatar - kari.laz
21. 11. 2012 09:10
Re: jedno a to samé
Lepší zííív, než blink

PS: Patent na vyvolání nevolnosti při každém pohledu už mají korejci.
22. 11. 2012 13:50
Re: jedno a to samé
nj, ale I40 i Mazda 6 je o třídu výš než Octavia.A Peugeot301 je otázka kam ji zažadit-min zpracováním se Octávce nepřibližuje ani náhodou.
21. 11. 2012 13:08
Re: jedno a to samé
Absolútne súhlasím vôbec žiaden designový posun akurát Škoda ako keby upozorňovala, že je členom VW Group akurát sa všetky designy unifikujú zostrujú a zjednodušujú ale asi budem hovoriť za mnohých, že je to nudné, fádne, konzervatívne. Nech si zoberú príklad z Kórejcov, ktorí dokážu s novou generáciou auto nielen skvalitniť ale aj skrášliť.
20. 11. 2012 21:22
Tenhle článek
A hlavně fotky by si měli přečíst inzerenti kteří prodávají náhradní díly na netu. Ti kteří již dva roky prodávají na O III díly. Jako nárazníky, blatníky, světla no prostě znalci na slovo vzatí takoví kteří se najdou i zde >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
20. 11. 2012 21:57
well
Zatím to vypadá zajímavě. Jsem zvědavý na pořádné fotky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PepaJ
21. 11. 2012 06:25
Zajímavě nafouknutá ..
Zda se velmi dobre proporcne a esteticky povedena :)))) Bude zase masovka nejen u nas..
Rozbalit vlákno
0
22. 11. 2012 13:41
První Škoda z nižší střední o které bych asi uvažoval
Tak časem plánuji koupit do rodiny druhé slušné auto nižší střední. No vypadá to, že rozvor opravdu zvětšili. Tak to snad už zahrnu konečně do výběru i Octávku ve verzi s multilink zadní nápravou s nějakým min 120 koňovým benzínem.
Doufám, že se tedy alespoň dorovnají k nynější kokurenci v rámci nižší střední vnitřním prostorem a jízdnimi vlastnosti. V rámci bezpečnosti se jistě zlepší, dnes už skoro všechna nová auta nižší střední mají 5 hvězdiček. I když předpokládám, že cenově asi budou zase mimo-alespoň zezačátku. Nemohu si pomoct, ale ty převisy a malý rozvor nynější verze, to byla fakt hrůza-vím to-tu nynější před faceliftem mám jako služební-na kluzkém povrchu, ani nemusel být moc naložený kufr, fakt radost(někdy jsem si říkal, zda konstruktéři původně neuvažovali, že by měla jezdit zatáčky pozadu).

No nic. Myslím si že multilink mohli mít u všech verzí-nynější ho má.Zvětšení rozvoru vítám-dnes je standartem v nižší střední 265cm.Kdyby šli trochu dál nevadilo by mi to.Přední převis vypadá již kratší a pokud tam budou ty sklopené motory, tak by mělo být konečně více váhy za přední nápravou.Nižší motorizace co do toho chtějí dávat-to je fakt bída-ale člověk si může připlatit aspoň na lepší.Tady např. korejci také mírně zaspali. Např do Ceedů I dávali i benzínové 2l CVVT.Nyní končí na 1.6-což dostačuje vzhledem k váze auta, ale navadil by silnější-zas je úžasná cena.

Jediné co mne na nové octávce trochu dle fotek děsí je zase moc dlouhý zadní převis.Nechápu, že se chce stále Škodovka se svými modely aut tlačit do vyšší třídy než vždy daný model opravdu patří.Prostě to vypadá, že mají konečně slušné auto na nižší střední, ale oni se s tím nespokojí, alespoň zase protáhnout zadek, aby to měřilo přes 4,5 metru alespoň zvenku a mohli zase probíhat debaty, zda tím náhodou nepatří do vyšší střední-samozřejmě, že rozumně uvažující člověk řekne že ne a že zbytečně tímto zabíjí jízdní vlastnosti daného modelu-vnitřkem, který je odvozen převážně od rozvoru zůstane stejný.

Na vyšší střední, na úroveň Pasata patří SuperbII a do budoucna bude patřit Superb III. I když přímé srovnání taktéž často pokulhává. Kdo v Superbu jen na zadních sedačkách ví o čem mluvím. Krátké sedáky a díky tomu i malá nádrž.Přecijen Superb II mohl mít i zadní nápravu z Passata, ale asi jim to VW nedovolili. Jsem zvědav, co bude záměrně na Octavii poníženo, aby nebyla až tak velkou konkurencí Golfu.

Jo jedna věc mi ještě vadí u nynější Octávie a doufám, že to bude v nové verzi taktéž lepší.Jsem drochu delší a když si posunu sedadlo řidiče dozadu, tak abych měl polohu nohou vůči pedálům v ideální poloze, tak přestože si dám sedadlo dost nastojato a volant vytáhnu na max, tak by měl z hlediska ergonomie být u mne ještě tak o 4-5cm blíže.To u Fordu nebo korejců se mi podaří si nastavit ergonomickou polohu vždy dokonale-řek bych, že nynější Octávka má málo utopené pedály.O tlačení středového panelu se nezmiňuji-Octavia není jediným autem, kde mi to vadí-stejně tak např Passat.
Rozbalit vlákno
0