Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C-Elysée HDi – Stvořeno pro krizi

Český trh patří mezi první, kde Citroën začíná prodávat sedan C-Elysée, a Auto.cz vám přináší první test vydařené verze s dieselovým motorem.
Zpět na článek
21. 11. 2012 09:23
21. 11. 2012 09:31
21. 11. 2012 10:17
21. 11. 2012 10:25
21. 11. 2012 17:34
21. 11. 2012 14:13
21. 11. 2012 10:19
21. 11. 2012 19:54
21. 11. 2012 23:01
21. 11. 2012 09:32
21. 11. 2012 10:39
21. 11. 2012 09:47
21. 11. 2012 09:53
21. 11. 2012 10:05
21. 11. 2012 10:16
21. 11. 2012 19:58
21. 11. 2012 20:44
21. 11. 2012 20:16
21. 11. 2012 20:18
22. 11. 2012 08:18
21. 11. 2012 10:13
21. 11. 2012 10:58
21. 11. 2012 11:49
21. 11. 2012 14:11
21. 11. 2012 18:40
22. 11. 2012 08:48
21. 11. 2012 09:51
21. 11. 2012 13:17
21. 11. 2012 19:40
23. 11. 2012 15:55
21. 11. 2012 14:08
21. 11. 2012 19:41
21. 11. 2012 19:59
21. 11. 2012 20:00
21. 11. 2012 10:16
21. 11. 2012 10:21
21. 11. 2012 10:46
22. 11. 2012 12:58
21. 11. 2012 10:25
21. 11. 2012 10:36
21. 11. 2012 20:05
21. 11. 2012 20:07
21. 11. 2012 11:02
21. 11. 2012 11:07
21. 11. 2012 11:16
21. 11. 2012 11:24
21. 11. 2012 12:23
21. 11. 2012 12:29
21. 11. 2012 13:55
21. 11. 2012 13:56
21. 11. 2012 14:02
21. 11. 2012 14:15
21. 11. 2012 13:53
21. 11. 2012 17:43
21. 11. 2012 11:05
21. 11. 2012 13:52
21. 11. 2012 11:18
21. 11. 2012 12:01
21. 11. 2012 12:25
21. 11. 2012 13:13
21. 11. 2012 13:29
21. 11. 2012 19:00
21. 11. 2012 19:24
21. 11. 2012 13:46
21. 11. 2012 16:39
21. 11. 2012 18:02
21. 11. 2012 18:25
21. 11. 2012 18:51
21. 11. 2012 19:02
21. 11. 2012 21:42
21. 11. 2012 21:59
21. 11. 2012 22:59
21. 11. 2012 22:55
21. 11. 2012 19:00
21. 11. 2012 20:10
21. 11. 2012 20:16
22. 11. 2012 12:41
21. 11. 2012 18:04
21. 11. 2012 18:25
21. 11. 2012 19:09
21. 11. 2012 19:34
21. 11. 2012 20:10
21. 11. 2012 20:25
21. 11. 2012 21:13
21. 11. 2012 21:37
22. 11. 2012 20:57
22. 11. 2012 09:45
22. 11. 2012 15:42
22. 11. 2012 15:52
23. 11. 2012 17:42
21. 11. 2012 15:24
21. 11. 2012 18:26
21. 11. 2012 19:09
21. 11. 2012 22:53
22. 11. 2012 18:10
21. 11. 2012 16:36
21. 11. 2012 17:43
21. 11. 2012 18:06
21. 11. 2012 19:20
22. 11. 2012 10:20
21. 11. 2012 19:45
21. 11. 2012 20:09
21. 11. 2012 19:53
21. 11. 2012 22:08
21. 11. 2012 22:23
21. 11. 2012 22:58
21. 11. 2012 23:12
21. 11. 2012 23:21
21. 11. 2012 23:16
22. 11. 2012 07:38
22. 11. 2012 07:45
22. 11. 2012 08:03
22. 11. 2012 08:13
22. 11. 2012 08:37
22. 11. 2012 08:51
22. 11. 2012 10:04
22. 11. 2012 10:20
22. 11. 2012 10:37
22. 11. 2012 10:51
22. 11. 2012 14:48
22. 11. 2012 16:20
12. 11. 2017 11:48
Avatar - strýček BOB
21. 11. 2012 09:10
Osekáno...
Stále se to bude srovnávat s Rapidem, Rapdi je drahý, Citroen je levný. Najdu u Škody například toto [odkaz] ten filc je hrozný, pružinu spojkového pedálu ani nekomentuji a nezakrytou jednotku topení také ne. Najdu u Rapida toto [odkaz] to vypadá jako deka po čoklovi, kterou právě někdo vyklepal z blech a chlupů a hodil zpět do kufru. U auta za 220k proč ne, ale u vozu za 350k, nevím, nevím :no:
Rozbalit vlákno
10
21. 11. 2012 09:23
Re: Osekáno...
Má to dvě strany. Znalý bude vědět, že Rapid je lepší a dražší auto. Neznalý přijde do salonu, uvidí 4,5 metru plechu za 220 a je vyhráno.

Osobně se mi C-Elysée ani 301 nelíbí, ale za základní cenu není moc co kritizovat. Ta je nastavena opravdu nízko.
Avatar - kari.laz
21. 11. 2012 09:31
Re: Osekáno...
Mě se oba Francouzi docela líbí. Ale nový designový směr Škody mi přijde ještě lepší.
Jen blázen by si myslel, že za 220 000 dostane auto srovnatelné s konkurenčním mainstreamem . Cena se někde odrazit musela. Ale za 220 000 nové auto nižší střední je super.
Avatar - Choochoo
21. 11. 2012 10:17
Re: Osekáno...
Znamymu se podelal na Octavce spojkovy pedal v 95tis a to je drazsi a lepsi ;-) O takove zavade jsem doted neslysel ;-)
21. 11. 2012 10:25
Re: Osekáno...
Pomocný spojkový válec. Úplně běžné to není, ale stane se to.
Avatar - petrumr
21. 11. 2012 17:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2012 14:13
Re: Osekáno...
utíiííííkej pro Rapida.... za rukáv tě nikdo nedrží.... >:D >:D >:D >:D
24. 11. 2012 12:46
Re: Osekáno...
Nejde ani tak o to které je lepší, ale o to které z nich je jak postaveno a dotaženo do detailů. Není potřeba kvalitních materiálů příjemných na dotek, osobně se v autě dotýkám jen volantu a řadicí páky, sem tam ručky a páček pod volantem. Netulím se denně k palubní desce ani k tapecu dveří. Ale první dojem z auta jako celku je důležitý, což se u 301 dle mého názoru nepovedlo ani trochu 220 000,- je super cena ne však za auto z roku 1996. Peugeot 301 se tak bohužel tváří až moc. Posuzovat auta podle použitých materiálů je nesmyl který se šíří na netu jako mor. Důležitější je zpracování, ne slícování jak někteří tenhle pojem chápou.
Avatar - Choochoo
21. 11. 2012 10:19
Re: Osekáno...
To sklapeni sedacek jsem videl u svagra v Golfu V za 600 tis ;-) asi to vypadalo lepe, to asi jo, ale nejak jsem tam tech 400tis rozdil na dece nevidel ;-)
Avatar - Ronault.
21. 11. 2012 23:01
Re: Osekáno...
Pokud jde o filc v Rapidu, tak ten končí ve stejném místě jako končí dle fotky v Elyséé koberec, stačí se podívat na fotku třeba na autowebu. U Elysé ale filc, čili odhlučnění pokračuje dál pod palubní desku, kde má Rapid...holý plech
21. 11. 2012 09:32
...
Proč jste auto před focením nevypucovali?
[odkaz]
Tady to vypadá, jako byste vezli hnůj na pole nebo něco.
A ano, jezdím se zavřenými okny, protože mám co? Klimatizaci. Rádio si přeladím na ergonomicky optimální páčce pod volantem a jsem vysmátej. Takže v tom jednoznačně souhlas.

Když jsme u těch simply clever řešení, na jednom webu objevili další: 4 litý rezervy vyjdou laciněji, než sada litejch kol. Potom, co střelim ty tři přebytečný hevery, budu mít dvě sady kol, dvě sady gum a ještě ušetřím. Líbí se mi, jak Škoda zkouší bdělost zákazníků.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
21. 11. 2012 10:39
Re: ...
Jo, to je přesně to co sem chtěl napsat!
Jak objektivní redaktor ( a většina Čecháčků) může brát řešení koncernu jako DOGMA.. když to neni jako u VW je to špatně.. ( nemluvím o srovnání kvality plastů, motorech, jízdních vlastnostech.. tam je srovnání adekvátní).

Mluvím o hanění "jinak položených" ovládacích prvcích.
Kupříkladu za všechny.. páčka pod volantem na ovládání rádia..
Dle mého názoru je to o dost lepší než tlačítka na volantu.. Bývalé auto to mělo (Renault) a bylo to supr. Nynější (Ford) má volant posetý tlačítky a... rok a pul si zvykám. Dále ovládání zrcátek. Nevim jak vám, ale mě VW Joystick na dveřích nepřijde zas tak úžasný.. zde zase pro mne boduje Ford s kolíbkou.. Takhle bych mohl pokračovat.

Tak se ptám.. Proč to, co neni jak Škoda/VW je špatné? Někomu to vyhovuje, někomu ne, ale přece tohle není špatně?!!! ;-\
Avatar - dal
21. 11. 2012 09:47
pracant
Já by jsem to auto chápal jako nenáročného pracanta za velmi dobré peníze, který mi bude i při drsnějším zacházení dobře sloužit. S rapidem by jsem to nesrovnával protože francouz má bytelnější konstrukci, spolehlivější motory a super cenu. Prostě dobré jednoduché auto pro běžného uživatele, který auto chápe jen jako stroj, který ho spolehlivě dostane z bodu A do bodu B a nepotřebuje dělat před někým pásky.
Rozbalit vlákno
14
21. 11. 2012 09:53
Re: pracant
Že má francouz bytelnější konstrukci? Tohle je nějaká naprostá novinka, která převrátila staré pořádky?
Avatar - dal
21. 11. 2012 10:05
Re: pracant
To prověří čas. Napsal jsem jen můj subjektivní pocit, který byl podpořen prohlídkou obou aut. Nevím jaké staré pořádky myslíš v 80. letech byl peugeot v africe pro svou trvanlivost po toyotě nejvíce ceněným autem, dokázal totiž nejvíce vydržet bez údržby.
21. 11. 2012 10:16
Re: pracant
Pokud bych si měl vsadit, které z těch dvou Rapid/C-Elysée bude po nějaké době užívání vypadat méně ošuntěle, vsadil bych bez váhání na Rapida.
Avatar - Katikakus
21. 11. 2012 20:44
Re: pracant
Typicke vyjadreni bychare... :-!
22. 11. 2012 08:18
Re: pracant
Možná frantíci pochopili, že dělat neustále poddimenzovaný podvozkový díly nikam nevede. ;-)
Avatar - kari.laz
21. 11. 2012 10:13
Re: pracant
V čem konkrétně má bytelnější konstrukci? A v čem je 1,6 TDI nespolehlivý?
Jediné s čím se dá souhlasit je super cena. Ale jinak je to jen cucání z prstu.
21. 11. 2012 10:58
Re: pracant
Sedan je pevnejsi, nez liftback. Dal ma auto uz od zakladu bytelny podvozek. Za ty prachy nabizi opravdu dost muziky a najde si hodne zakazniku.
Rapid je lepsi auto, to je jasny. Nebude uplnym konkurentem techto dvojcat.
Avatar - kari.laz
21. 11. 2012 11:49
Re: pracant
To by mě zajímalo, jak jsi přišel na ten bytelnější podvozek. Dělal jsi rozbor?
Mě se Francouzský sourozenci líbí a za uvedenou cenu asi bezkonkurenční nabídka, ale kvůli tomu ještě nemám zapotřebí si tu cucat z prstu své dojmy a vydávat to za fakt.
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2012 14:11
Re: pracant
...v poslední době je to web cucačů z prstů....
21. 11. 2012 18:40
Re: pracant
Komponenty palubnej dosky, ktoré sú v autách koncernu PSA bežne pospájané len zacvaknutím do seba, sú v tomto aute priskrutkované. Údajne sú posilnené všetky spoje, ktoré by mohli pri neskoršej únave karosérie (tej sa vyhnúť nedá) začať vŕzgať.Plasty majú dobre odolávať povrchovým škrabancom a sedadlá dostali špeciálne textilné čalúnenie so zvýšenou odolnosťou....Ťažkým prevádzkovým podmienkam je prispôsobený aj podvozok. Predné aj zadné zavesenia dostali pevnejšie silentbloky, odolné ramená a všetko je skonštruované s dôrazom na dobrú a rýchlu rozoberateľnosť. Citroën skrátka postavil auto tak, aby s ním mali v servisoch pri výmene kľúčových spotrebných komponentov podliehajúcich rýchlemu opotrebovaniu čo najmenej práce. Zašli dokonca tak ďaleko, že plastové podblatníky sú ku karosérii pevne priskrutkované.
22. 11. 2012 08:48
Re: pracant
No snad je to tak jak píšeš a nejsou to jen planý marketingový kecy. Francouzský auta všeobecně vynikají poddimenzovanými podvozkovými díly. Když jsem viděl zespoda nějaký francouzský vozidlo divil jsem se jak ksakru můžou ty malý ramínka, čepy a klouby na tenkých spojovačkách vydržet na našich silnicích. Až pak jsem teprv zjistil, že to nevydrží. Možná se konečně v PSA podívali na podvozek Golfu nebo Oktávky a s hrůzou zjistili, že je všechno mnohem masivnější než to dělají oni. Sláva!! :yes:
21. 11. 2012 09:50
šetří se všude
C-Elysée i 301 vypadají sympaticky a za svou cenu nabídnou hodně auta. V tom, že jsou sedany nevidím problém. Měl jsem ho 4 roky (Thalie) a bez vážnějších problémů, každý týden plný kufr, v něm kočárek, tašky atd.... V době, kdy jsou plochý televize, nábytek se prodává v krabicích, ledničku i pračku mi jednou za 10 let zadara dovezou přičemž starou odvezou PPLkem a větší věci hodim na káru, v tom problém nevidím.

V rapidu není vzadu taky místo na hlavu, zato na nohy zbytečně moc. Ovládání oken u šaltpáky je taky v pohodě, hlavně, že se člověk nemusí naklánět k dveřím u spolujezdce. Tady rozhoduje hlavně cena a ta je v pohodě... :yes:
Rozbalit vlákno
3
21. 11. 2012 13:13
Re: šetří se všude
"hlavně, že se člověk nemusí naklánět k dveřím u spolujezdce" Môžeš rozviesť túto myšlienku?
21. 11. 2012 13:16
Re: šetří se všude
Zrejme narážal na riešenie el. otváranie okien v Škode Citigo...
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2012 14:09
Re: šetří se všude
...konečně pohled uživatele - cilové skupiny. Děkuji. :-) :yes:
21. 11. 2012 09:51
Nic nového
Můj dojem z tohoto vozu byl stejný. Z dálky pěkný design, ale jak se člověk přibližoval, tím rychleji se kouzlo vytrácelo. Po usednutí zbyla jen rozpačitost nad starým autem v novém tesilovém kabátě ze kterého čouhají všude nitě a švy skoro nikde nesedí.

Ale za tu cenu... No neber to. >:D
Rozbalit vlákno
12
21. 11. 2012 13:17
Re: Nic nového
Popíš bližšie - podbné pocity som z toho auta nemal.
21. 11. 2012 16:16
Re: Nic nového
Provedení čehokoliv, to je něco, co jsem ještě nikde neviděl. Jak považuji za ne zrovna šťastně řešenou starou 307, tak tohle jí není ani na dohled. Navrch huj, vespod fuj. Doslova.
21. 11. 2012 19:40
Re: Nic nového
Napíš konkrétne, stále píšeš dookola to isté, ale čo konkrétne ti vlastne na tom voze nezarezalo, stále neviem.
21. 11. 2012 20:43
Re: Nic nového
Je to i v tom článku. Já prostě nejsem zvyklej na výplně dveří z jednoho a ještě tvrdého materiálu, oh s jednou měkkou ploškou na loket, klička utopená až za madlem. Měkké sedadla osobně nemám zrovna rád, ani jejich tvarování a vedení mi příliš mnoho neřeklo, sedák tragédie. Volant se nedá pořádně přizpůsobit posezu, ale tvarově dobrý, tlačítka na stahování oken jsou přes řadící páku blbě přístupné. Páky na blinkry a stěrače jsou svým provedením a chodem opravdu levné, budíky, ty jsou jak nějaké staré Dacie. Ovládání centrálního výdechu ventilace jen jedním ovladačem pro oba výdechy. Zadní lavice je něco, co jsem snad v moderním autě nikdy ani neviděl (pevné malé měkké opěrky). Lícování čehokoliv typicky francouzské, pohled pod palubní desku - je tam všechno nezakryté a naházené jak se dalo. Kufr sice velký, ale dekl celý plechový, koberec zmuchlanej jak ze směťáku. Tapicírung se na dotek bortí a promačkává. O nějakém dílenském zpracování kufru se nedá vůbec mluvit, tam to naházeli, jak to přišlo. A jízda? Motor dobrý (1.6), slušně táhne až nad 4 tis, ale bežně tichý. Komfort jízdy bez výhrad, nerovnosti vyžehlí perfektně, tím to ale taky končí. Pro mne je naprosto tupý, který do volantu nepřenese vůbec nic, připadá mi to, jak řidit parník. Řadící páka, katastrofa, i Favorit měl řazení lepší.

Závěrem napíšu to, co jsem tu již psal. Z dálky je to pěkné, moderní, velké a prostorné auto. Nabídne dobrou cenu a komfort v podobě mekkých sedáku a netečného podvozku. Ale čekat od něj cokoliv víc? Bláznovství.
23. 11. 2012 15:55
Re: Nic nového
1. Má Rapid lepšie výplne dverí? Ani trochu. Dizajnovo sa mi viac páčia tie v Citroene. Ale inak si nemajú čo vyčítať - toto považujem za hľadanie nedostatku za každú cenu. Remíza.

2. Sedadlá má Rapid lepšie. Aj keď francúzska mäkkosť mne osobne vyhovuje, škodovácke sedadlá majú širšie a lepšie tvarované sedáky - Citroen ich má zase dlhšie . A teraz si vyber... Ale tu by vyhrala Škoda. 0:1

3. Volant je o dosť lepšie tvarovaný v Citroene, v Rapide je volant hrozný, ale zas sa dá nastaviť aj pozdĺžne. Dobrú polohu som si však našiel v oboch autách. Remíza.

4. Tlačítka na otváranie okien. V Citroene horší prístup, v Rapide k tým zadným pre istotu žiadny. Napriek nie celkom ideálnemu umiestneniu (nakoniec to nie je až také zlé) tu je určite Francúz lepší. 1:1

5. Páčky pod volantom bez u Citroenu bez výhrad, Škoda rozhodne nemá lepšie.

6. Ovládanie stredných výduchov klímy jednou klapkou - áno, tu Citroen šetril. Nič, na čo by sa nedalo zvyknúť, ale mínus to je. 1:2

7. Zadné lavice s pevnými opierkami hlavy - lacné a neurážajúce riešenie. Myslím, že naposledy to mal ešte nejaký Chevrolet/Daewoo. Ale pevné opierky hlavy som videl aj na predných sedadlách - a Francúz to nebol...
O.K., Rapid to má lepšie. 1:3

8. Lícovanie - si si istý, že si sa viezol v C-Elysée? Pretože v tomto prípade pekne trepeš. Z celého interiéru dýcha lepšia kvalita ako by človek čakal podľa cenovky. Pod palubku neleziem a pri bežnom pohľade pri užívaní auta nič nevidno. Žiadny problém.

9. Kufor - ešte raz som sa zastavil v roome a C-Elysée som si preliezol. V kufri nič na výtku. Dno kufra mal Rapid mäkšie, Citroen ho mal podlepené pevnejšou doskou.

10. Podvozok? Skvelý na zlé cesty - teda presne spravený pre trhy s horšími cestami. To je naopak výhoda tohto auta, Rapid bude na zlých cestách ťahať za kratší koniec, napriek precíznejším vlastnostiam na hladkej ceste. Väčšia svetlá výška a mäkšie pruženie Citroena je jasným plusom. 2:3

11. Radiaca páka - v čom katastrofa? Takmer pravidelná guľa obšitá kožou. Škodovácke sú horšie, trčí to tam jak kus dreva, ešteže to má zaoblené hrany. Tu nesúhlasím, šaltpáka je v Citroene lepšia, lepšie padne do ruky. Volnejšie polohy? Skúšal som, žiadna tragédia. Radenie v Rapide ide ťažšie. 3:3

12. Hlučnosť - viezol som sa len s Rapidom, a ten teda nejak zvlášť tichý nebol. Citroen na tom bude podobne, za malé peniaze veľa tlmiacich hmôt nedostaneš. Myslím, že tu niet čo vytýkať ani jednému.

13. Cena - tu Citroen naplno boduje. Rapid je proste cenovo mimo. Môžeš to vidieť z dvoch pohľadov - ak má byť Rapid konkurentom C-Elysée, je predražený. Ak cena sedí, nie sú proste konkurenti a nemôžeš ich porovnávať.

14. Doplním info o priestore vzadu - C-Elysée je v tejto disiplíne proste lepší. Pozdĺžne má miesta na rozdávanie ako Rapid, na šírku primerane ako Rapid, a na výšku je to proste lepšie - s mojimi 180 centimetrami sa v Rapide vzadu hlavou opieram o strop, v Citroene mám nad hlavou ešte 3 cm miesta.

Záver:
C-Elysée ponúka viac, ako napovedá cenovka.
Rapid stojí viac, než by človek odhadom čakal.
C-Elysée je lacným autom pre nenáročné trhy a horšie cesty.
Rapid je lowendom pre menej majetných na vyspelejších trhoch.
Tým pádom je jasné, kto kde bude skôr bodovať.
Podľa mňa tieto dva vozy nie sú priamymi konkurentami, aspoň za súčasného stavu nie. Porovnávať ich je blbosť.
24. 11. 2012 17:25
Re: Nic nového
1. Výplně má Rapid lepší, lepší kliku, lepší ovládání oken, více materiálů.
2. Souhlas.
3. Souhlas.
4. Pro mne možná tak remíza. Přístup lepší u Rapidu, leč, zadní bez.
5. Kvalitnější má Rapid. Lepší chod, to poznáš hned.
6. Souhlas.
7. Souhlas. Na těch opěrkách v zadu mi vadí, že mi končí za krkem, ne na temeni.
8. Mluvím obecně o lícování. Nejen palubky, ale všeho a v komplexu Citroen lepší není.
9. Kufr v rapidu lepší po všech stránkách od přístupu, přes zpracování až po využitelnost.
10. Nesouhlas. Podvozek Rapidu je o třídu lepší. Chybí mu jen ona měkkost.
11. Nesouhlas. Řazení má Rapid lepší. Bez debat.
12. Remíza.
13. Jasné body pro Citróna.
13. Místa v citrónu sice hodně, ale pohodlí nic moc. Hlavně díky nemožnosti si pohodlně opřít hlavu.

Se závěrem souhlas.
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2012 14:08
Re: Nic nového
Proč musíš za každou cenu ze sebe dělat kašpara? ...z toho, co píšeš, jde vidět jen to, že jsi v tom autě ani neseděl...jen jsi nakouk zdálky dovnitř.... protože TYYY přeceee takovýdle šunt přes práh nepustíš a nejsi tak bohateeej, abys kupoval levnýý vjecyyy..... >:D .... proč tak lžeš, jossalito?
21. 11. 2012 16:13
Re: Nic nového
Já zde jen nepotřebuju blahořečit auto, který je levný úplně ve všem a ještě to z něj jde i pěkně cítit. Pro tebe je to možná super auto se vším všudy, pro mne ne. A vím proč ne. ;-)

PS: Např. i recenze na konkurenčních webech vyznívají prakticky stejně, jako ten můj dojem. Takže si opravdu nemyslím, že by mé vnímání bylo nějak mimo běžné hranice.
21. 11. 2012 19:41
Re: Nic nového
Z kabíny Rapidu na mňa lacnota kričala podstatne viac ako z Citroena.
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2012 19:59
Re: Nic nového
Pro mě to není super auto.... super auto už jezdím přes dva roky.... jen se snažím dívat se na věci co možná nejvíce v kontextu jeho účelu..... to je celé...
Avatar - Katikakus
21. 11. 2012 19:10
Re: Nic nového
jj, taky se slusne bavim - vsude byl, vsechno videl, v kazdem aute sedel. No, ale tohohle blbecka tady snad fakt uz nikdo vazne nebere... ;-)
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2012 20:00
Re: Nic nového
...bohužel.... ale přejde ho to... on to je jinak chytrý klučina ;-)
21. 11. 2012 10:11
na vývoj nebol čas
Citroen aj peugeot potrebuje vyrábať a toto je cesta ako zabezpečiť výrobu, vývoj prakticky minimálny a časovo nenáročný, keďže väčšina súčastí pochádza zo starších modelov, len rýchlo navrhnúť karosériu a nejako dať dokopy interiér a rýchlo do výroby.
Rozbalit vlákno
5
21. 11. 2012 10:18
Re: na vývoj nebol čas
PSA musí především začít vydělávat. O výrobu až tak nejde. Viz diskuze ve vedlejším článku, kde je vzpomínaný třeba Ford, který čím více vyrobí, tím více prodělá.
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2012 20:02
Re: na vývoj nebol čas
Jossalito.... ty jsi ale opravdu případ >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D ....tak ne že plodíš výpary své, ale ty jsi schopný ještě přejímat totální debility..... Booooože synku... ale neboj: červené kolečko na stěnu a pětkrát denně udeř hlavičkou do toho kolečka.... min. 5 opakování..... za půl roku si myslím bude znát ten posun >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
21. 11. 2012 20:51
Re: na vývoj nebol čas
Co je na tom debilita? Jen se rozepiš. Články o tom, kdo kolik prodělá na jednom autě tu už byly. ;-)
Ono se totiž v tomto případě bez restrukturalizace nepohneš z místa.
21. 11. 2012 23:19
Re: na vývoj nebol čas
kdyby s každym autem víc prodělávali, nepřestali by vyrábět? >:D Teď sice prodělávají, ale tím, že jedou, můžou snižovat ztrátu ;-)
22. 11. 2012 09:25
Re: na vývoj nebol čas
Problém ale je, že oni ji nadále zvyšují. ;-)
Avatar - qwert88
21. 11. 2012 10:11
Docela pohledná lidovka
Mě se 301 docela líbí,jako druhé auto do rodiny to docela dává smysl.V podstatě to samé co u Rapida,Linei a auto vypadá líp než levnější Thálie nebo Sandero.Ani palubka není špatná,až na ty výdechy topení,páčky a celé to nevypadá tak bytelně jako třeba u Rapida.Problém je že až po cca 4-5letech se půjde auto prodat,tak o ně nebude takový zájem jako o Škodovku,která i ojetá se dobře prodá.Taky spolehlivost asi nebude na takové úrovni.Ale za tu cenu to jde ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Starfighter
21. 11. 2012 10:29
Re: Docela pohledná lidovka
S Rapidem P301 nesrovnávej, oni se tak pěkně míjí. Tam, kde 301 končí, Rapid začíná. Technikou, cenou, atd. S rostoucí částkou od základních 220 tis. (která je výborná) ale dává čím dál menší smysl a naopak se začínají vynořovat C4 nebo 308, které kromě velkého kufru nabídnou mnohem víc muziky úplně ve všem. Zákazníků si u nás 301 najde určitě hodně, ale po dvou letech očekávám nasycení cílové skupiny jako tomu bylo u Loganu a velký pokles prodejů.
Avatar - Ronault.
21. 11. 2012 18:02
Re: Docela pohledná lidovka
Technikou? To objasni. Ještě větší problém s cenou má Rapid, tam kde začíná, je daleko více lepších aut, namátkou i30 nebo Ceed... a nevidím důvod brát Rapida místo Ceeda.