Ekonomika
Za me nejhezci/nejlepsi auto v teto tride takze jsem jen rad ze je na peknem 4. miste.
to holt jen tak nepustí >😒] , nicméně dávat přednost hojandé před toyotou, mazdou nebo třeba subaru, to už musím být zapálenej rýžojed, třeba to nakupujou bosové z tržnic, večerek a asijských bister, idkyž tam to bude spíše made in vietnam, tak nevím 😲
To ale NENí "o koncerníčku", nýbrž o LIDECH ... kteří (většinou asi z NEznalosti) volí stále totéž a totéž a.. 😉
jenže jak říká taťka GTI, chceš měchy? chceš se taky vyhrabat v zimě domů? chceš to v dehtu a bez fofrpáky? pokud tohle všechno chceš, moc možností v této třídě není, tím nechci nějak obhajovat první místa, taky bych to tam raději viděl vyrovnaněji, "bych" vybíral z c5(bezkonkurenční podvozek), outback(bytelnost😊 a třeba ten superb co má od všeho něco, s benzinem v6 to není věru špatná volba a "managery" s tdi si povodím v každým kopečku 😄
Tedy ta "hovorová" čeština v úvodu na mne byla "skoro moc" 😉
PS: Fakt jsem to musela číst několikrát než jsem "zpracovala" o čem je asi řeč.. 😄
PS: Fakt jsem to musela číst několikrát než jsem "zpracovala" o čem je asi řeč.. 😄
To nic, to máme my ostatní s každým Vaším příspěvkem. A nejen s úvody.
[odkaz] Koncern v tichosti otevřel značkový showroom na Marsu? >😒]
Tak si vzpomínám, onomu podivnému vysmívání a zatracování, jak jen ta i40-ka dopadne špatně; a hle - ona je mezi nejlepšími šesti! :yes: ... "Mezi kusovými šplhouny... zde už může s klidem být také i40 (+275)..." ! Pořád tvrdím, že růst vychází z poznání, o jak dobré auto ve skutečnosti jde!
Janda Autoforum k i40: "... doteď jsem v šoku z toho, o jak dobré auto jde. A to ne „na to, že je to Hyundai”, ale zcela absolutně... To podstatné ale vím naprosto bezpečně - i40 je velmi dobré auto. A pokud se o Hyundai nezajímáte, pak věřte, že je mnohem lepší, než si myslíte. Než by vás vůbec napadlo... " !!! - [odkaz]
:yes😒br />
Jinak velmi dobře si vedla i40 i zde; umístila se lépe než Passat! 😉 ...
- [odkaz]
"At the start of this test, we asked if the i40 could repeat the success of Hyundai’s small cars and worry the established class leaders. And the answer is an UNDOUBTED YES." >😒] :yes:
Janda Autoforum k i40: "... doteď jsem v šoku z toho, o jak dobré auto jde. A to ne „na to, že je to Hyundai”, ale zcela absolutně... To podstatné ale vím naprosto bezpečně - i40 je velmi dobré auto. A pokud se o Hyundai nezajímáte, pak věřte, že je mnohem lepší, než si myslíte. Než by vás vůbec napadlo... " !!! - [odkaz]
:yes😒br />
Jinak velmi dobře si vedla i40 i zde; umístila se lépe než Passat! 😉 ...
- [odkaz]
"At the start of this test, we asked if the i40 could repeat the success of Hyundai’s small cars and worry the established class leaders. And the answer is an UNDOUBTED YES." >😒] :yes:
nechci slevu zadarmo....
No, Icescent by to nemusel tak prežívať.
Pravdou však je ,že napr.v Nemecku je i40 v predaji pred P508,Avensis,Mazda6,CitroenC5 a o Honde Accord ani nehovorím.
Pravdou však je ,že napr.v Nemecku je i40 v predaji pred P508,Avensis,Mazda6,CitroenC5 a o Honde Accord ani nehovorím.
Jistě, koupíš ho tam za cenu stejně vybavenýho Golfa, on má Icescent pravdu ve svým papouškování, i40 je dobrá, setsakara dobrá...tedy za 3...klasickej průměr
Prodeje v Německu do října😒br />
Avensis - 7 280 ks
508 - 6 578 ks
i40 - 6,084 ks
Jakou pravdu myslíš? Korejskou? 😄
Avensis - 7 280 ks
508 - 6 578 ks
i40 - 6,084 ks
Jakou pravdu myslíš? Korejskou? 😄
...do jaké třídy ve statistikách zařadí O III 😄
... to já taky! 😉 ...
Jak již před (2ma?) lety "vypustili" - O III bude jednoznačně presentována jako plnohodnotný vůz STŘEDNí třídy..
Zda sa mi ze to masivne masirovanie ohladom znacky BMW je az viac ako zdrave. Kvalita motorov sa tejto znacke neda upriet, jedny z najlepsich motorov. Interier mi pride zastaraly az tragicky, ale nie o tom som cghcel. Neviem skutocne aka je presne klasifikacia strednej triedy, ale davat do rovnosti male BMW 3 so Superbom je absolutne scestne. Ako mozu byt tieto dve auta v jednej a tej istej kategorii. Mal som za to, ze triedy sa urcuju podla velkosti (rozmerov) a nie podla cenoviek. Mne je uplne jedno, kde sa ake znacky umiestnili, ale to zaradzovanie niektorych aut do tried mi pride smiesne. Mam pocit, ze ani Audi A4 tam nema co robit, ak vravime o strednej triede. Poopravte ma...
Je (dlouhodoběji) běžné, že je střední třída u prémiových značek podstatně menší (zejména méně prostornější), než u meinstreamu. Pokud by byla prémiová střední třída svou velikostí/prostorností na úrovni Mondea, nebo Superbu (v podélném směru), kdo by pak (a proč) kupoval vyšší střední, nad kterou je ještě třída luxusní.
Cenová filosofie prémie je postavená na principu "příplatků", v základu dostaneš (za nemalý peníz) pouze "holobytovou" garsonku, za vše navíc, včetně prostoru, docela tvrdě platíš a ne jinak je tomu u prostoru - chceš-li víc místa, připlať si za neomezenou "jízdenku" o třídu výš.
Cenová filosofie prémie je postavená na principu "příplatků", v základu dostaneš (za nemalý peníz) pouze "holobytovou" garsonku, za vše navíc, včetně prostoru, docela tvrdě platíš a ne jinak je tomu u prostoru - chceš-li víc místa, připlať si za neomezenou "jízdenku" o třídu výš.
Dik za priblizenie situacie, ale stale mi to nedava logiku, ze auto vnutorne tak male sa moze porovnavat so Superbom, ktory ponuka taky vnutorny priestor, ze sa tam cela trojka od BMW vmesti s otvorenymi dverami (prepacte trosku za to mensie zvelicenie). Ved BMW ma ine modelymktore sa daju zaradit do strednej triedy ako napr. pätkovu radu. Takze nechapem stale tomu choremu kategorizovaniu. Ale dakujem za Tvoj cas a snahu o vysvetlenie. Podobne kedysi Octaviu radili daleko vyssie ako jej malo patrit. Neviem ako sucasna Octavia, ale ta predchadzajuca stala na (rozmerovom) podvozku Golfa, ale radila sa o kategoriu vyssie. Velzmi zvlastne kategorizovanie aut. Jeden bordel.
S tou 3er s těmi otevřenými dveřmi, která by se vlezla do Superbu jsi to zrovna moc netrefil, protože právě Superb je i na střední třídu poměrně úzký (zejména v místě zadních sedadel), tam ten rozdíl ve prospěch Superbu nebude ani ve srovnání s prémiovou střední třídou.
Zařadit 5er/Ečk👋A6 dp střední třídy taky nejde, kam bys pak dal 3er/Céčk👋A4? Do nižší střední těžko, navíc tam už je zase 1er/Ačk👋A3.
Octavia patří logicky do nižší střední, tedy do třídy Golfu a spol. Že ji "někdo" občas "omylem" šoupne o třídu výš, na tom nic nemůže změnit, prostě to ber jen jako výjimku potvrzující pravidlo. 😉
Zařadit 5er/Ečk👋A6 dp střední třídy taky nejde, kam bys pak dal 3er/Céčk👋A4? Do nižší střední těžko, navíc tam už je zase 1er/Ačk👋A3.
Octavia patří logicky do nižší střední, tedy do třídy Golfu a spol. Že ji "někdo" občas "omylem" šoupne o třídu výš, na tom nic nemůže změnit, prostě to ber jen jako výjimku potvrzující pravidlo. 😉
Vypusťte "poměrně" a PODEPÍŠI to.. 😄
..Superb je (snad) dokonce NEJužší vůbec (není divu - je to vůz občas prresentovaný jako VYŠŠí střední, přitom postavený přitom na technice NIŽŠí střední = je ÚZKÝ jako nižší střední.. 😉
..Superb je (snad) dokonce NEJužší vůbec (není divu - je to vůz občas prresentovaný jako VYŠŠí střední, přitom postavený přitom na technice NIŽŠí střední = je ÚZKÝ jako nižší střední.. 😉
Ty Si tu asi nový a automobilizmus asi veľmi nesleduješ, však ? 😉
Zaradiť 5-er do strednej triedy to je na zlatý ventilek.
Neber to prosím Ťa v zlom a nie je to navážanie sa do Teba.
Súhlasím s Tebou, že je to niekedy pekná fuška sa v týchto kategóriách orientovať, ale nikdy neber ako hlavný parameter rozmery auta. Treba pozerať aj na technickú úroveň auta a "trochen" aj na značku 😄
Zaradiť 5-er do strednej triedy to je na zlatý ventilek.
Neber to prosím Ťa v zlom a nie je to navážanie sa do Teba.
Súhlasím s Tebou, že je to niekedy pekná fuška sa v týchto kategóriách orientovať, ale nikdy neber ako hlavný parameter rozmery auta. Treba pozerať aj na technickú úroveň auta a "trochen" aj na značku 😄
Podle mne je letošním (ultra) FAVORITem na Zlatý ventilek že : "NEJvětší AUTOmobilovou UDÁLOSTí roku je Škoda Rapid" :yes: :yes: 😄
Ak by tam bolo napísané celosvetová, tak je to na diamantový, resp. platinový ventilek
...ALE...
v prípade Česka a Slovenska je to veľmi dôležitá a dá sa povedať, že aj najdôležitejšia automobilová udalosť.
P.S. Upresním - nie pre mňa - ale pre Česko a Slovensko.
...ALE...
v prípade Česka a Slovenska je to veľmi dôležitá a dá sa povedať, že aj najdôležitejšia automobilová udalosť.
P.S. Upresním - nie pre mňa - ale pre Česko a Slovensko.
Ano, z čistě českého (slovenského) pohledu snad možná ano..
..což ale v titulku NEbylo (ani že z českého ani světového,prostě jen
ŠKODA RAPID - NEJVĚTŠÍ AUTOMOBILOVÁ UDÁLOST ROKU :yes: :yes: 😄
PS: A jak k tomu příjde (chudák) Seat Toledo? 😉
..což ale v titulku NEbylo (ani že z českého ani světového,prostě jen
ŠKODA RAPID - NEJVĚTŠÍ AUTOMOBILOVÁ UDÁLOST ROKU :yes: :yes: 😄
PS: A jak k tomu příjde (chudák) Seat Toledo? 😉
Jejda, no a to je čo, nejaký SEAT >😁 ???
Kylie, sme na ČR serveri a riešme ich autá..
P.S. Až si sama zarobíš na poriadne auto, tak napíš 😉
Kylie, sme na ČR serveri a riešme ich autá..
P.S. Až si sama zarobíš na poriadne auto, tak napíš 😉
Jako že se budeme bavit JEN o autech vyráběných v česku? Ok!
TAK JAK K TOMU PŘÍJDE TEN CHUDÁK SEAT TOLEDO? 😉
PS: Já už jsem si nejen "zarobila", já už jich stačila i pár zas prodat... 😄
TAK JAK K TOMU PŘÍJDE TEN CHUDÁK SEAT TOLEDO? 😉
PS: Já už jsem si nejen "zarobila", já už jich stačila i pár zas prodat... 😄
Nijako, lebo SEAT tu nikto nerieši. SEAT je výmet koncernových skladov oblečený v novej karosérii... 😉
ale praveze automobilizmus sledujem a prave preto pisem co pisem, ze tie triedy su take divne a nie su jasne specifikovane parametrami, ktore by to triedili. Aspon neviem ci naozaj su. O to viac ako citam komenty, ze ludia triedy nepotrebuju, ze triedy su len marketing. Tak o to viac je v tom gulas, ked si kazdy radi auta do tried ako mu marketingovo vyhovuje. Len tolko som chcel. Mam pocit, ze z Trojky sa tu robi neviem ake auto, ale vnutorne je to tak male auto, ze to ani pravda nie je. Exterier je super, posobi v celku velkym dojmom, dizajn uzasny, ale vnutorne tragedia a palubovky spolu s volantami - jeden zial. Tez duxcha, napadu inovacie. Stare hadam 20 rokov. O nicom...
Tvoj problém je zistiť, čo je kvalita.
To sa netýka iba automobilov, týka sa to autia, televízorov, oblečenia, hodiniek a dokonca aj potravín.
Z Trojky sa tu nič nerobí, Trojka jednoducho je a robí najlepšie autá. Amen.
P.S. Máš vôbec auto, alebo ešte presnejšie - máš vodičák ?
To sa netýka iba automobilov, týka sa to autia, televízorov, oblečenia, hodiniek a dokonca aj potravín.
Z Trojky sa tu nič nerobí, Trojka jednoducho je a robí najlepšie autá. Amen.
P.S. Máš vôbec auto, alebo ešte presnejšie - máš vodičák ?
Tou "trojkou" zjevně nemyslel D3, ale 3er od BMW... 😄 😉
Tvoj nick hovori za vsetko, hit-man. Svojimi slovami len udieras nalavo a napravo. Uplne si zabil s tymi otazkami, ktorymi ma atakujes, ci viem co je kvalita, ci mam auto a vodicak. Fakt Tvoje slova vecne obohacuju tuto diskusiu. Zrejme mas nejaky komplex, ktory si tu liecis. Miesto argumentov zbytocne tliachanie prazdneho konstatovania, ktore mi stale nedava odpoved na moje otazky. To konstatovanie si si asi zobral zo vseobecne zazitej polopravdy a natolko si jej uveril, ze argumenty preco tomu tak je Ti. ni len nenapadlo hladat. A len pre Tvoju informovanost, viem co je kvalita, pracovne k nej mam sakra blizko, mam vodicak a v poradi uz tretie auto. Nech mas odpovede na otazky aspon Ty, ked ja zial nie.
A kde by Si chcel 3-er zaradiť? Do nižšej strednej ? 😄
3-er, A4, C-classe sú jednoznačný vrchol strednej triedy a skôr si myslím, že zopár aút, ktoré sú tam zaradené, tam v skutočnosti nepatria a sú tam zaradené iba vďaka rozmerom.
To, že je auto napríklad dlhé viac ako 5 m (napr. Chrysler 300), ešte automaticky neznamená , že patrí do triedy luxusných automobilov 😉
P.S. Súhlasím, porovnávanie 3-er so Superbom je scestné, lebo Sup nesiaha 3-er ani po kotník.
3-er, A4, C-classe sú jednoznačný vrchol strednej triedy a skôr si myslím, že zopár aút, ktoré sú tam zaradené, tam v skutočnosti nepatria a sú tam zaradené iba vďaka rozmerom.
To, že je auto napríklad dlhé viac ako 5 m (napr. Chrysler 300), ešte automaticky neznamená , že patrí do triedy luxusných automobilov 😉
P.S. Súhlasím, porovnávanie 3-er so Superbom je scestné, lebo Sup nesiaha 3-er ani po kotník.
Třída by měla hlavně reprezentovat úroveň cestování. A pokud jde o rozměry, dnes většina automobilek (v Evropě) nemá vozy vyšší třídy než střední (protože je úspěšně nedokáží prodat), tak střední třídu natahují až hrůza. Kdežto prémiové značky nabízí minimálně dvě vyšší třídy. A to zrovna nová trojka narostla citelně, o zhruba 10 cm, pokud si dobře pamatuji. Je velká více než dost. Jen čekám, kdy se objeví sedan od jedničky. Today's "Dreier" is yesterday's "Fünfer".
A asi to nejdůležitější. Třídy jsou marketingové dělení. Žádný normální člověk třídy k životu nepotřebuje. Vybere si, co mu vyhovuje a co si může dovolit.
A asi to nejdůležitější. Třídy jsou marketingové dělení. Žádný normální člověk třídy k životu nepotřebuje. Vybere si, co mu vyhovuje a co si může dovolit.
PS: Ano souhlasím že ZÁSADNÍ vliv na ty počty budou mít firemní flotily...
..a stejně tak SOUHLASím s tím "by vůbec pomyslel" - což mi říkal český dealer, že C5ky zpočátku nabízeli firmám na zkoušku ZCELA ZADARMO - a oni opravdu NEchtěli ani vyzkoušet, zcela "automaticky" (?) berou (krom výjímek) JEN a POUZE duo Passat, Superb - naprosto NEzáleží kdo co za kolik zrovna nabízí, v jakém je který vůz "životním stádiu", i výběhový Passat, Superb se budou prodávat v násobcích proti jakékoli (jakkoli povedené - třeba teď přichází dle mne VELMI povedená Mazda 6) sebelepší novince..
..koukám že VWyjeté koleje jsou VWyjete kéleje.. 😄
PS: Tím chci říct, že Mazda 6 a (třeba) VW Passat jsou oba "normální" vozy střední třídy (s tím že teď nová M6 je spíš LEPŠÍm vozem) a to co jste napsal je reálně/technicky NEsmysl 😉
Máš dost omezenej rozhled...
A co se cen týče - tam je to spíš "prašť jak uhoď" - výrobci (nejen aut) se "hlídají" navzájem a nějak zásadně se většinou NEodlišují.. Tady jsme ve střední třídě - tady snad nejde o cenu tak jako v (nej)nižších třídách..
Kup si citróna 4x4 s automatem v týhle třídě...a vem dva, jednoho od tebe koupím 😄
P.S.: A o cenu jde vždy, auta nejsou zdarma, ani jejich provoz, tedy pokud ti ho neplatí někdo jinej, pak samozřejmě chápu, že to je pod rozlišovací schopnost...
..ale "móda" je "móda" a ona si OPRAVDU většina lidí (asi) myslí že takové auto je "bezpečnější" (nebo tak něco 😄
PS: Kolik bude má provize za "přeprodej" 4kolky Citroën C5? 😉
ad vaše PS: Fakt BEZ komentáře 😄
Neber si do hlavy to, co kdo potřebuje nebo nepotřebuje. Podívej se na objemy prodaných čtyřkolek ve třídě v poměru k tomu, kolik těch čtyřkolek v nabídce je. Podívej, kolik jich prodává Audi, M-B, BMW nebo třeba Volvo apod...
To, jestli ty osobně se domníváš, že to všichni chtějí kvůli modě jednak není pravda a samozřejmě je to úplně jedno. Kylie si totiž koupí jedno auto za 3-4roky.
PS: NEřekla jsem že to chtějí "kvůli módě", domnívám se že 4x4 většina lidí chce protože SI MYSLÍ že takové auto je "bezpečnější" apod....
(že to je "módní záležitost" tak tomu říkám/to nazývám JÁ 😄
(a popravdě NEjen můj, téma "nesmyslné" rozšíření 4kolek i do "normálních" aut se tu a tam v nějakém automagazínu objeví..
PS: A přitom jedna z NEJlépe "pojatých" 4kolek (lepší systém pohonu všech kol aby člověk pohledal) Honda Legend byla v Evropě takový "propadák", že byla předčasně stažena z trhu (maličko jsem jí "zvažovala", kdysi jsem v jedné - verzi coupe - jezdila a bylo to VELMI povedené auto.. tehdy snad stálo 80 či kolik t. marek - to byl docela VELKÝ NAD"standard"
Stejně tak mám lidi, co se mi občas zasviní v blátě, ale jinak jezdí po běžných cestách. Kdo mi nabídne solidního kombíka 4x4? Opel, VW, Škoda.
No a "krabici" (SUV) docela POUŽÍVÁME - občas se v ní vzadu vozí "firemní náležitosti" (nejčastěji s ní Buřtík jezdí do Itálie) - no a na to aby se tam vešel ON + věci = to ... 😄
Takže to není primárně kvůli pohonu všech kol, spíš mu takový typu vozidla "sedí/sluší" (a taky trochu "potřebuje ho" 😉
Popravdě JÁ (vím že se o holčičká říká "pravý opak") s ní jezdím snad nejméně ráda ze všech aut - tedy BEZ problémů, ale... "dám (prostě) přednost JINÝM" 😉
PS: Solidní kombi 4x4 snad vždy byly VOLVO, ne? 😄
(můj názor na to že v kombi - třeba - C5 dojedete všude tam co v těch 4x4 se sice NEmění, ale "budiž" 😉
Snad mohu říci že "maličké" zkušenosti se 4kolkami mám - nejvíc se Subaru Legacy a s Bentley Continental GT a teď aktuálně s ML AMG
PS: I když do GIGAntické kaluže přes celou silnici také raději vjedu v MLku, tak vím že dostat C5 do situace aby měl vůz "opravdu problém" je VÍCe než náročné...
PPS: A úplně jsme zapomněli na NEJprecizněji postavené 4kolky - co Subaru? 😄
..a to je ze všech hledisek "na hlavu" - nebo VÁM se to snad "líbí" (vy to snad považujete SPRÁVNÉ? 😄
Snad bys nechtěla, aby tam místo Supa a Paššíka byla třeba Optima s Malibu... 8-s >😒]
PS: Chci aby věci "fungovaly správně", takže v tomto případě aby dva průměrné vozy NEdržely TRVALE polovinu trhu..
..což jak se (i bez konkrétní odpovědi) vám asi spíš "líbí" (i když pro mne je FAKT TĚŽKÉ "pochopit" PROČ?!?!?!? 😉
PPS: O "zvedání ze židle" můžete klidně dál "snít" - tohle je spíš jen "smutné" (ale jak jsem již mnohokrát psala - stejně NE"znale" lidé vybírají hudbu a vlastně vůbec skoro VŠE
Jinak viz pitrys 17:48
PS: A špatně je to samozřejmě na každém trhu a pochopitelně NE jen u aut...
PS: Ale Octavií je vidět poslední dobou VÍCe a VÍCe 😄
PS: Když říkáte "Rakušáci" je to asi jako kdybch já říkala "čecháčci" (nebo tak nějak..
PS: je mi totiž úplně jasné, že kdyby tu někdo 100x jako Vy do aleluja psal, že vlastní kupříkladu Audi A6 3,0 TDI V6 Quattro, tak byste se ho snažila těžce zesměšňovat.
(u aut mi jde většinou o KONKRÉTNÍ model, KONKRÉTNí motorizaci a dnes už často i o KONRÉTNí výbavu ... vím že jsem "divná" - když většina lidí "ví" že NEJ- jsou rovnou CELÉ automobilky, ne-li automobilové KONCERNy 😄
- proč NEpiši jen C5 je (vám) teď už snad JASNO 😉
- ale zdaleka ne JEN já (jak vás vlastně to "napadlo"?) - často uvídím i ZDROJ svých info 😄
- slova jako ŘEDITELka ZEMĚkoule občas slyším - přitom "to celé" je JEN o tom vědět KAM chodit na info (a také kam NEee 😉
- vše (bohužel) opravdu NEvím, mám trošičku přehled o autíčkách, 2 trošičky o (klasické) hudbě a 3 trošičky o ekonomice (to bude tak VŠE 😄
- rozměr kol je 245/40 R19 (na zimu disky ve světlé barvě, na léto v černé :yes: 😉
- mé duši(čce) se daří docela DOBŘE, děkuji za optání a
Pěkný den 😄
Jí vynechávám, čtu ty co píšou kolem ní, je to zajímavější.....
..a že jste (asi) zcela NEpochopil jeho text už vůbec ne.. 😄
Tady je to spíš o tom, že JPP povídala, že to není vůbec dobré, takže už to nedělejte... >😁
PS: Nic proti - ale zrovna u vás jsem si (docela) JISTÁ, že VÍTE že v tomto mám PRAVDU 😄
PS: Jak jsem měla vědět že ZROVNA (také) ekonomické...? 😉
..to víte, mám docela HODNĚ zaplněný harddisk.. 😄
Což ale NIC NEmění na tom že (tedy) VÍTE že tohle "není zdravé" - po tom co nás opustil Saab 9-3 a aktuálně Honda Accord takhle příjdou (brzy) další - až se to nakonec NEbude líbit ani vám (tedy nikomu krom "naprostých fanatiků"
PS: A jinak za to "ignorace potřeb trhu" (který asi tedy DLE VÁS "potřebuje" totální trvalou nadvládou 2 mnodelů vs "všichni ostatní") si zasloužíte (když ne nominaci na Zlatý ventilek, tak alespoň) :yes: :yes: >😁 :yes: :yes: >😒] :yes: :yes: 😄
To, co chceš ty nebo já je přece úplně jedno...
(a když vidí nějakou "bubost" tak na ní klidně poukáže..? 😄
PS: Vám se (trvale) dominantní postavení kdy 2 výrobky (televize, auta, cokoliv) ovládají trh tak výrazně, že se jich prodá STEJNĚ jako všech (ostatních) výrobků z celého světa DOHROMADY "libí"? 😉
(tam jde o to že takový stav má /vždy/ "následky" - a ty se PAK už "nelíbí" dokonce většině.. 😄
PS: Já to (snad) i "chápu" - jen upozorňuji že to JE ŠPATNĚ 😄
(obzvláště když jde o TRVALÝ stav - který zdá se nebere "v potaz" vlastně NIC 😐
Takže ať začnou automobilky u sebe. Tam je jádro pudla.
VÍM že pravda (občas) "bolí", ale cirkulárka..? 😄
PS: Ale pravda to JE - o tom věru "žádná" 😉
1) URČOVAT co kdo si "má" koupit je něco ZCELA jiného než "si klepat na čelo" CO si kdo KUPUJE 😄
2) Myslím že kupující (naopak) NEpoznají..., alespoň většinou 😉
Bezpochyby si to myslí "i oni" - vy si snad kupujete televizor pračku nebo jen CéDéčko s vědomím že za podobnou cenu je mnoho lepších alternativ? 😉
2. No to už NEeee (většina lidí NEpozná co je opravdu lepší/horší - tak jako já u ... televize či hifi - ale také VÍM koho se zeptat/kde se poradit..
[odkaz]
3. a tady (pokud jste si NEvšim) NEjde o to "co je pro někoho dobré, vhodné, nejlepší" a dokonce ani o MŮJ názor 😄
Jde PŘESNĚ o to co jsem napsala = že TRVALÝ stav kdy 2 modely vozu (BEZ ohledu na to zda jsou zrovna novinka či na konci cyklu) dominují trhu takovým způsobem, že VŠECHNY ostatní modely VŠECH automobilek některé měsíce neprodají ani tolik co tyto 2 modely je "divný/špatný" z dlouhodobého hlediska dokonce NE"zdravý"
4. a to nemá ŽÁDNOU souvislost s tím zda se to MNĚ nebo VÁM "líbí či NElíbí" a popravdě není to ani o vašem či mém NÁZORu (byť můj názor to JE 😉
5. no právě - tyhle (měsíc za měsícem, rok za rokem STÁLE STEJNÉ výsledky moc o "svobodě rozhodování" NEsvědčí... 😉
PS: Kombinujete 2 věci co spolu NIJAK NEsouvisí - vy stále o "přikazování" atd. (to máte asi z toho socialismu) a já (jen a pouze) o tom co je NEJkvalitnější atd. - už "cítíte" ten ROZDÍL? 😄
PS: A myslím že (docela často) PRÁVEM 😉
PPS: A upozorňuji na FAKT že takováto "trvalá dominance" na trhu NENÍ "zdravá" (což opravdu NENí - jen v poslední době zmizely ROVER, Saab, nedorazí příští Honda Accord a Legend zmizel již před rokem či kdy ... Nissan Primera zmizel také bez náhrady, vůbec by mi NEvadilo kdybych na českých silnicích místo každého 30tého SUPERBu potkala jednu Alfu atd. - problém je že "většina" si to "většinou" uvědomí až... když už bývá POZDĚ 😐
PPPS: NEmusím potkávat Citroën C5 na každém rohu JEN protože jedna jeho verze vyhovuje MNĚ (skoro naopak - potkávat jich jako po česku Octávií, snad bych začala zvažovat JINÉ auto! 😄 ), ale chci aby se ho nadále prodávalo tolik aby se NEpřestal vyrábět (což zatím NEhrozí - prodává se lépe než Superb, nicméně takovéhle "trvalé ovládnutí" trhu je prostě "špatně" - nic víc nic méně..
A ještě dodatek - socialismus, Komunistickou stranu apod. NE"snáším" (a to SMRTelně VÁŽNĚ 😉
PS: Jinak vzácné (myslím něco jako VELMI "důkladné") NEpochopení mého příspěvku (o žádný Saab nebo Citroën tam opravdu NEjde - to jsou "letmé zmínky", PODSTATA je ZCELA "jinde" 😉
Pro méně chápavé, podstata je ta, že uvažování a postoj, který tady předvádíš přivedl Saab do záhuby a doufám, že už nikde ve vedení automobilek není. Opravdu nechci, aby zanikla další (jakákoliv) značka/výrobce. No, i když ta Čína..... Možná by jsme se ti mohli složit na letenku.
Převaha domácích modelů je samozřejmě "normální" - většinou ale nebývá (ve Francii, Jižní Koree či Japonsku) soustředěna do JEDINÉHO modelu (a skoro do jedné motorizace) - prostě i tam je trh "pestřejší" (přičemž v J.K. to je způsobeno celní politikou = to je trochu "jiný" problém)
NEplánuji "se střelit", samozřejmě "akceptuji", ale "komentuji" že se mi to moc NE"zdá" 😄
PS: Ano - Superb a Passat jsou technicky NEJlepšími vozy své kategorie asi jako pomazánka(ové máslo) MÁSLEM 😉
PPS: A že si češi NEvyjednali výjímku na tak docela rozšířenou věc jako je pomazánkové máslo to opravdu TĚŽKO pochopit (když jí máte na Lomnické suchary, Pohořelického kapra, Český kmín, Všestarskou cibuli nebo Chodské pivo ... jo a teď ještě máte tendence "svádět" to na nějaký Brusel :yes: :yes: 😄
1. ale LEPŠÍ než to co máte, to bych možná OPRAVDU byla 😄
2. (stále) držím ("všeobecně" uznávanou) zásadu, že cena vozu by NEměla přesáhnout 6ti měsíční příjem - to k těm Ferrari a Citroën 😉
3. do Aldi NEchodím - sorry 😄
(ale myslím že PRAVÉ máslo tam v nabídce BUDE 😉
PS: Já jsem se SVÝM světem celkem spokojena, což ale NEmá souvislost s NIČÍM co zde padlo - tak jako upozorňuji na povedená zajímavá vyjímečná CD
[odkaz]
tak totéž dělám i u aut (kde navíc dodávám která SUPER HYPER FANTASTICKÁ také NEjsou - což bude TEN "problém" 😄