Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Český trh v říjnu 2012: Nejprodávanější automobily střední třídy

151 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..vláda SUPERBu a PASSATu je skoro (tragi)"komická" 😄
Avatar - RWD
RWD
Těžká je porážka C5ky což? 😄 Ale to bude tím, že troufnu si tvrdit drtivou většinu čísel první dvojky tvoří firemní flotily. Koupit služební passaty je výchozí stav, nemyslím že by někdo na C5 vůbec pomyslel, ale nic proti němu
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dokud si C5 V6 mohu koupit JÁ, tak mi to NEvadí (naopak by mi skoro vadilo kdyby C5ek jezdilo jak stříbrných Octavií 😉 ) - ale ty "násobky" výše zmíněné dvojice (oproti VŠEM ostatním "dohromady") to mi příjde trochu... 😄
PS: Ano souhlasím že ZÁSADNÍ vliv na ty počty budou mít firemní flotily...
..a stejně tak SOUHLASím s tím "by vůbec pomyslel" - což mi říkal český dealer, že C5ky zpočátku nabízeli firmám na zkoušku ZCELA ZADARMO - a oni opravdu NEchtěli ani vyzkoušet, zcela "automaticky" (?) berou (krom výjímek) JEN a POUZE duo Passat, Superb - naprosto NEzáleží kdo co za kolik zrovna nabízí, v jakém je který vůz "životním stádiu", i výběhový Passat, Superb se budou prodávat v násobcích proti jakékoli (jakkoli povedené - třeba teď přichází dle mne VELMI povedená Mazda 6) sebelepší novince..
Avatar - RWD
RWD
Mazda 6 do firemních flotil nikdy nepůjde. Je to rodinný vůz, ne manažerský. S manažerským vozem je spjatá konzervativnost a tu VW splňuje dokonale.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ehm - klidně si někdy zkuste SUNDAT ty klapky na očích...
..koukám že VWyjeté koleje jsou VWyjete kéleje.. 😄
PS: Tím chci říct, že Mazda 6 a (třeba) VW Passat jsou oba "normální" vozy střední třídy (s tím že teď nová M6 je spíš LEPŠÍm vozem) a to co jste napsal je reálně/technicky NEsmysl 😉
webpaja
Mondeo ne? Avensis? Insignia?

Máš dost omezenej rozhled...
Nicco
ano my napriklad mame v podmienkach i mozne farby, ktore si mozeme(musime) objednat a zelena a zlta to urcite nie su 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Barvu (v některých případech) LZE pochopit - že to "musí" být JEN superb nebo passat (a třeba výborná nová Mazda 6) to už NEeee 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Proč?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Protože JAKÁKOLI "nadvláda" je "špatně" - tady navíc není podpořena "ničím" (rozhodně ne technickým náskokem apod. 😉
webpaja
Víš čím je tvořena? Inteligentně vedenou reklamou, stejně tak jednáním...ale hlavně slušnou cenovou politikou. Dostali se na čísla, kdy i menší zisk a přiblížení se ostatním v mainstreamu jim bohatě stačí.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako že ostatní automobilky planety NEjednají slušně atp.? 😉
A co se cen týče - tam je to spíš "prašť jak uhoď" - výrobci (nejen aut) se "hlídají" navzájem a nějak zásadně se většinou NEodlišují.. Tady jsme ve střední třídě - tady snad nejde o cenu tak jako v (nej)nižších třídách..
webpaja
Inteligentně vedené jednání není o slušnosti jako takový v pravým smyslu slova madam 😉

Kup si citróna 4x4 s automatem v týhle třídě...a vem dva, jednoho od tebe koupím 😄

P.S.: A o cenu jde vždy, auta nejsou zdarma, ani jejich provoz, tedy pokud ti ho neplatí někdo jinej, pak samozřejmě chápu, že to je pod rozlišovací schopnost...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano, (povětšinou NEsmyslné) přání zákazníků na pohon 4x4 bude v příští generaci (co už se testuje) pochopitelně k mání.. (vezmu nejspíš jen jeden - já "honem", dokud je ještě v nabídce, chci nahradit C5 V6 C5 V6 - a to je předokolka - sice jsme spolu už byli v Česku, Slovensku, Maďarsku, Polsku, Německu, (skoro v Dánsku) a Rakousku - ale 4x4 jsem (tak jako NAPROSTÁ VĚTŠINA ostatních NEpotřebovala.. 😉
..ale "móda" je "móda" a ona si OPRAVDU většina lidí (asi) myslí že takové auto je "bezpečnější" (nebo tak něco 😄
PS: Kolik bude má provize za "přeprodej" 4kolky Citroën C5? 😉
ad vaše PS: Fakt BEZ komentáře 😄
webpaja
Ano, cena je vždy důležitá. Kupuju kromě koncernu ještě další tři značky na firmu...kolik si myslíš, že mě chodí newsletterů? Jen od VW a Audi, pozvánky samozřejmě chodí, ale to, co nestojí nic ne.
Neber si do hlavy to, co kdo potřebuje nebo nepotřebuje. Podívej se na objemy prodaných čtyřkolek ve třídě v poměru k tomu, kolik těch čtyřkolek v nabídce je. Podívej, kolik jich prodává Audi, M-B, BMW nebo třeba Volvo apod...
To, jestli ty osobně se domníváš, že to všichni chtějí kvůli modě jednak není pravda a samozřejmě je to úplně jedno. Kylie si totiž koupí jedno auto za 3-4roky.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale vždyť říkám že 4x4 je (velká) "módní" záležitost (že je v reálu trochu NE"smyslná" je opravdu "trochu vedlejší" = aneb zákazník to CHCE, tak...
PS: NEřekla jsem že to chtějí "kvůli módě", domnívám se že 4x4 většina lidí chce protože SI MYSLÍ že takové auto je "bezpečnější" apod....
(že to je "módní záležitost" tak tomu říkám/to nazývám JÁ 😄
webpaja
Já nevím jak a kde trávíš volnej čas, já třeba čtyřkolku teď kupovat domů budu a po zkoušce třeba Alltracku nemám absolutně žádnej problém si dnes už obstarožního pašíka koupit (byť soudcem nejsem já a bude to pravděpodobně něco jinýho).
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale to my máme (vlastně VŽDY) doma (alespoň) jednu 4kolku - a principiálně proti nim nic NEmám = byly vymyšleny "správně" a MAJÍ své místo na trhu - jen teď jich je až NEsmyslně "moc" (asi jako naftových motorů) - to je prostě MŮJ názor..
(a popravdě NEjen můj, téma "nesmyslné" rozšíření 4kolek i do "normálních" aut se tu a tam v nějakém automagazínu objeví..
PS: A přitom jedna z NEJlépe "pojatých" 4kolek (lepší systém pohonu všech kol aby člověk pohledal) Honda Legend byla v Evropě takový "propadák", že byla předčasně stažena z trhu (maličko jsem jí "zvažovala", kdysi jsem v jedné - verzi coupe - jezdila a bylo to VELMI povedené auto.. tehdy snad stálo 80 či kolik t. marek - to byl docela VELKÝ NAD"standard"
webpaja
Na takovýhle věci nepotřebuješ ani tak sedana jako kombíka, ideálně se zvýšeným podvozkem nebo SUV, jak děti rostou a rozšiřuje se okruh zájmů, je potřeba dojet dál a výš.
Stejně tak mám lidi, co se mi občas zasviní v blátě, ale jinak jezdí po běžných cestách. Kdo mi nabídne solidního kombíka 4x4? Opel, VW, Škoda.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tak co se našich "dětí" týče, kočičí lady "odešla" před nedávnem a naší yorkshire holčičce je už skoro 17 😉
No a "krabici" (SUV) docela POUŽÍVÁME - občas se v ní vzadu vozí "firemní náležitosti" (nejčastěji s ní Buřtík jezdí do Itálie) - no a na to aby se tam vešel ON + věci = to ... 😄
Takže to není primárně kvůli pohonu všech kol, spíš mu takový typu vozidla "sedí/sluší" (a taky trochu "potřebuje ho" 😉
Popravdě JÁ (vím že se o holčičká říká "pravý opak") s ní jezdím snad nejméně ráda ze všech aut - tedy BEZ problémů, ale... "dám (prostě) přednost JINÝM" 😉
PS: Solidní kombi 4x4 snad vždy byly VOLVO, ne? 😄
(můj názor na to že v kombi - třeba - C5 dojedete všude tam co v těch 4x4 se sice NEmění, ale "budiž" 😉
webpaja
Kylie, tvoje poslední věta je blud a nesmysl...pokud jsi kdy jela se čtyřkolkou víš to. Tam kde mi vyjel Passat 4M se Mondeo nechytalo...třeba.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
S Mondeo sice nemám žádné zkušenosti (maličké kdysi dávno s Granada - míval ho děda a já myslela že to je KORÁB) ale už chviličku jezdím a opravdu NEvím kam kde jezdíte...
Snad mohu říci že "maličké" zkušenosti se 4kolkami mám - nejvíc se Subaru Legacy a s Bentley Continental GT a teď aktuálně s ML AMG
PS: I když do GIGAntické kaluže přes celou silnici také raději vjedu v MLku, tak vím že dostat C5 do situace aby měl vůz "opravdu problém" je VÍCe než náročné...
PPS: A úplně jsme zapomněli na NEJprecizněji postavené 4kolky - co Subaru? 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
32% podíl domácí automobilky není nic zvláštního a Passat je možná z nějakých dost dobrých důvodů oblíbený u firem.
Avatar - hattori_hanzo
hattori_hanzo
To je zcela jistě pravda. Tragédií jsou tyto čísla především pro účetní automobilek z jižních krajin. Ti by asi dali mnohé, aby mohli být vysmátí jako jejich kolegové z koncernu Volkswagen. A nebo taky možná ne. Jsou jak je známo od přírody líní a tak jim tohle počítání prodejů na prstech jedný ruky i vyhovuje.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Z jižních krajin chybí leda tak nový model Alfa Romeo (který MI opravdu "chybí", ale od té první místa PRODEJního žebříčku čekat NElze - i kdyby byla sebepovedenější.. 😉
Avatar - white label
white label
Tak hlavně je drtivá, Superb + Passat mají víc, než komplet třídní zbytek trhu... >😒] 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No... PRÁVĚ 😉
..a to je ze všech hledisek "na hlavu" - nebo VÁM se to snad "líbí" (vy to snad považujete SPRÁVNÉ? 😄
Avatar - white label
white label
Mě hlavně baví, jak tě to zvedá ze židle... >😁
Snad bys nechtěla, aby tam místo Supa a Paššíka byla třeba Optima s Malibu... 8-s >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže KLASIKA = BEZ odpovědi.. :yes: 😄
PS: Chci aby věci "fungovaly správně", takže v tomto případě aby dva průměrné vozy NEdržely TRVALE polovinu trhu..
..což jak se (i bez konkrétní odpovědi) vám asi spíš "líbí" (i když pro mne je FAKT TĚŽKÉ "pochopit" PROČ?!?!?!? 😉
PPS: O "zvedání ze židle" můžete klidně dál "snít" - tohle je spíš jen "smutné" (ale jak jsem již mnohokrát psala - stejně NE"znale" lidé vybírají hudbu a vlastně vůbec skoro VŠE
Avatar - white label
white label
Že ti mnohem extrémnější domácí dominance na trhu netrhá žíly v případě Japonska, nebo Korey? Ani ta "tvoje" Francie není zrovna vzor pro potlačení patriotismu v tomto směru... 😉
Jinak viz pitrys 17:48
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Moje je (když už - již docela dost let) Rakousko.. 😉
PS: A špatně je to samozřejmě na každém trhu a pochopitelně NE jen u aut...
Avatar - white label
white label
On se teď CC5 dělá v Rakousku? Že by přemístění výroby do míst s levnější pracovní silou. 😲 :😉 >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslím že již roky se prodává "ca stejně" 😉
PS: Ale Octavií je vidět poslední dobou VÍCe a VÍCe 😄
Avatar - white label
white label
No jo no, zřejmě ani Rakušáci nejsou (většinou) padlí na hlavu. >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
CHYBNÁ "analýza" - jen poslední dobou začínají být cítit vlivy (přece jen již dlouho trvající) krize 😉
PS: Když říkáte "Rakušáci" je to asi jako kdybch já říkala "čecháčci" (nebo tak nějak..
Avatar - white label
white label
Tak teda Rakušané, Rakušanko..., tebe se to stejně rozhodně dotknout nemohlo, ty by sis přece Octavii (a Škodovku vůbec, nebo i jiný koncernový vůz) NIKDY nekoupila. >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Koncernový vůz jsme doma měli ještě nedávno, ale ano Octavii (ani Superb) bych za Citroën C5 V6 Bi-turbo Criollo opravdu NEměnila... 😉
Cipísek
Ještě že Váš vůz nemá delší jméno co? Nebo nedej bože 4x4! Malý dotaz, neberte to prosím zle. Proč když mluvíte o tom Vašem Citroenu, tak vypisujete tak dlouhý název? Nevím no, normální člověk mající C5 (měl jsem ji také) píše, že má C5. Nebo jste si snad ten dlouhý název nechala přelepit a zvětšit na zadní okno? Já bych spíše řekl, že trpíte někde v koutku duše jakousi méněceností nebo malinkým dogmatem... Každého tu peskujete jak neví co je dobré, jak to víte jenom Vy, zkrátka furt umíněné já, já, já... ředitelka zeměkoule, vím vše a vím to nejlépe. Ve Vašem případě bych tedy vždy připsal ještě rozměr kol, barvu, něco z výbavy... To by mohlo (možná) někoho třeba ohromit ještě více a znělo by to úplně hustomegakrutě a dušička by měla pokoj ne? 😉

PS: je mi totiž úplně jasné, že kdyby tu někdo 100x jako Vy do aleluja psal, že vlastní kupříkladu Audi A6 3,0 TDI V6 Quattro, tak byste se ho snažila těžce zesměšňovat.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
- myslím že bych zvládla napsat i delší.. 😉
(u aut mi jde většinou o KONKRÉTNÍ model, KONKRÉTNí motorizaci a dnes už často i o KONRÉTNí výbavu ... vím že jsem "divná" - když většina lidí "ví" že NEJ- jsou rovnou CELÉ automobilky, ne-li automobilové KONCERNy 😄
- proč NEpiši jen C5 je (vám) teď už snad JASNO 😉
- ale zdaleka ne JEN já (jak vás vlastně to "napadlo"?) - často uvídím i ZDROJ svých info 😄
- slova jako ŘEDITELka ZEMĚkoule občas slyším - přitom "to celé" je JEN o tom vědět KAM chodit na info (a také kam NEee 😉
- vše (bohužel) opravdu NEvím, mám trošičku přehled o autíčkách, 2 trošičky o (klasické) hudbě a 3 trošičky o ekonomice (to bude tak VŠE 😄
- rozměr kol je 245/40 R19 (na zimu disky ve světlé barvě, na léto v černé :yes: 😉
- mé duši(čce) se daří docela DOBŘE, děkuji za optání a
Pěkný den 😄
Cipísek
Já Vám vůbec neberu Váš přehled a názor na auta či hudbu. Ale opravdu to někdy s tím vnucováním názorů přeháníte. Což Váš všeobecný rozhled degraduje. Bohužel.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ok - s tím (NE moc "ráda" ale) SOUHLASím.. 😄
figurka
:yes:
BeranK
:yes: klobouk dolů. perfektně napsané - obdivuji vaši schopnost s tou paní takhle slušně diskutovat, já na to nemám, její příspěvky přeskakuji, ona stejně nepochopí (nechce chápat), jak hloupě a nesmyslně tady ty její výlevy (včetně těch velkých písmen a smajlíků) působí. Ale jsou prostě lidé, kteří se v tomhle vyžívají a dělá jim dobře, když na ně někdo reaguje.

Jí vynechávám, čtu ty co píšou kolem ní, je to zajímavější.....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zdůrazňovat že NEmáte úroveň Cipísek(a) snad ani NEtřeba.. 😉
..a že jste (asi) zcela NEpochopil jeho text už vůbec ne.. 😄
Avatar - 4hill
4hill
Trh si žádá,trh dostává..Připadáte mi jak malé dítě co přes zjevnou skutečnost odmítá cokoliv a křičí ne,ne a ne..Pokud se vám nezdá umístění těchto vozů u nás tak se zkuste zeptat v jiných zemích kde neustále okupují přední místa.Třeba by vám v Anglii dokázali vysvětlit proč už po několikáté u nich Škoda vítězí a to i přes svou hroznou pověst z dob minulých.I když po vašem představení v této diskuzi pochybuji že vám lze něco vysvětlit..
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
ad PS: Kupříkladu o Audi A6 V6 3.0 Bi-TDi jsem tu (nedávno a opakovaně) napsala že to je zřejmě NEJlepší bi-turbo na trhu.. 😉
pitrys
Tak tahle diskuze je tak trochu ozvěna dob minulých, kdy někteří vyvolení určovali, co je správné....Tahle čísla jsou odrazem potřeb kupujících a ti poznají, co je dobré, aspoň většinou.
Avatar - white label
white label
:yes: 😉
Tady je to spíš o tom, že JPP povídala, že to není vůbec dobré, takže už to nedělejte... >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zdá se že jste PYŠNÝ na to že NEmáte ekonomické vzdělání.. 😉
PS: Nic proti - ale zrovna u vás jsem si (docela) JISTÁ, že VÍTE že v tomto mám PRAVDU 😄
Avatar - white label
white label
Neboj, ekonomické vzdělání mám, jen nemám potřebu (na rozdíl od tebe) to tady všem dokola předhazovat... :😉 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V tom případě byste MĚL vědět že... 😄
PS: Jak jsem měla vědět že ZROVNA (také) ekonomické...? 😉
Avatar - white label
white label
Už jsme to (minimálně) jednou probírali...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak to PARDON ... máte (asi) pravdu, někde "hluboko" mi to "bliká".. 😉
..to víte, mám docela HODNĚ zaplněný harddisk.. 😄
Což ale NIC NEmění na tom že (tedy) VÍTE že tohle "není zdravé" - po tom co nás opustil Saab 9-3 a aktuálně Honda Accord takhle příjdou (brzy) další - až se to nakonec NEbude líbit ani vám (tedy nikomu krom "naprostých fanatiků"
webpaja
Kylie...vymysli tedy tzv. autosociální pojištění, ať ti, kteří prodávají platí nějakou částku z každýho kusu, která se bude rozdělovat těm, kteří neprodávají, aby nevyhynuli... 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zajímavé - zdá se že (skoro) NIKDO NEchápe... tak "prosťoučkou" věc, že takovýhle stav trhu ("obecně") je NE"zdravý" (nebo to jen NE"chcete slyšet"? 😉
PS: A jinak za to "ignorace potřeb trhu" (který asi tedy DLE VÁS "potřebuje" totální trvalou nadvládou 2 mnodelů vs "všichni ostatní") si zasloužíte (když ne nominaci na Zlatý ventilek, tak alespoň) :yes: :yes: >😁 :yes: :yes: >😒] :yes: :yes: 😄
webpaja
Kdo rozhoduje o trhu, Zákazníci, to jestli se ti to zdá nezdravý je jiná věc. Zcela jistě se ti to nebude zdát ani spravedlivý, ale nic s tím nenaděláš, pokud nebude chtít koncovej klient jinak 😉
To, co chceš ty nebo já je přece úplně jedno...
Avatar - manitou
manitou
já tě obdivuju, pořád ten hrách házíš a házíš 😉 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako že ta BLONDýna prostě z toho co se naučila na vejšce NEustoupí a NEustoupí a názor "davu" stejně NEbude "respektovat" 😉
(a když vidí nějakou "bubost" tak na ní klidně poukáže..? 😄
PS: Vám se (trvale) dominantní postavení kdy 2 výrobky (televize, auta, cokoliv) ovládají trh tak výrazně, že se jich prodá STEJNĚ jako všech (ostatních) výrobků z celého světa DOHROMADY "libí"? 😉
(tam jde o to že takový stav má /vždy/ "následky" - a ty se PAK už "nelíbí" dokonce většině.. 😄
webpaja
Názor davu? >😒] Rozesmála jsi mě, pobavila zároveň, děvče. To, že je pro tebe něco blbost (ty dětský náhražky nesnáším), neznamená, že to obecně nedává smysl. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže ještě jednou - NE(jen) pro mne.. 😉
PS: Já to (snad) i "chápu" - jen upozorňuji že to JE ŠPATNĚ 😄
(obzvláště když jde o TRVALÝ stav - který zdá se nebere "v potaz" vlastně NIC 😐
webpaja
Jsou věci, který náleží marketingovým specialistům a taky technikům. To, že Passat vyhovuje nejširšímu spektru lidí v Evropě samozřejmě není samo sebou. Ford rezignoval na lepší prodeje tím, že představil Mondeo modelovýho roku 2015 už teď (není kde vyrábět, jestli správně chápu...). Insignia není špatná, P508 taky ne, ale jako 2,2GT, pseudohybrid bych nevzal. U předokolek je to vyrovnanější, ale pokud umím něco vyrobit a neumím prodat...zasloužím si nějaký prodeje?
Takže ať začnou automobilky u sebe. Tam je jádro pudla.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vím: "VW Passat génius PRŮMĚRnosti" (jen citujI.. 😄
velitel mesta bugulmy
Ze všeho nejvíc mi tyhle příspěvky Kylie připomínají zvuk cirkulárky. Znovu a znovu to samé, až to řeže do uší... Musí být docela peklo naživo...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
ZAJÍMAVÁ reakce.. 😉
VÍM že pravda (občas) "bolí", ale cirkulárka..? 😄
Avatar - white label
white label
Máš vážně pocit, že máš patent na pravdu... 😲 :😉 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslíte v tom že (jakákoli) dlouhodobá dominance (čehokoli) na trhu je "špatně"? To není MŮJ "patent" (bohužel 😄
PS: Ale pravda to JE - o tom věru "žádná" 😉
webpaja
Kylie je jen uminutá, jinak jsem přesvědčenej, že v zásadě no(u)MálNÍ 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
(vlastně) SPRÁVNĚ 😉
webpaja
SaMozřEjMĚ 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
TAKOVÝCH chyb v TAK krátkém příspěvku..? 😉
1) URČOVAT co kdo si "má" koupit je něco ZCELA jiného než "si klepat na čelo" CO si kdo KUPUJE 😄
2) Myslím že kupující (naopak) NEpoznají..., alespoň většinou 😉
Avatar - white label
white label
Myslíš si, že zrovna ty to naopak POZNÁŠ, alespoň většinou? Co když si to myslí i oni, alespoň většinou, kdo má pak pravdu, ty, nebo oni? 😲 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano, vskutku VÍM že TRVALÝ stav kdy českému trhu vozů střední třídy vládnou 2 vozy (bez ohledu na to zda jsou novinky či "ve výběhu") a prodá se jich občas víc než VŠECH modelů všech ostatních automobilek je "divný" .... zkráceně VÍM že to je ŠPATNĚ, vím Vím VÍM 😉
Bezpochyby si to myslí "i oni" - vy si snad kupujete televizor pračku nebo jen CéDéčko s vědomím že za podobnou cenu je mnoho lepších alternativ? 😉
Cipísek
A já si zase myslím, že ONI když si kupují auto či CD tak to jen proto, že jim vyhovuje, jim se líbí. Pokud je nějaká lepší alternativa, jistě si ONI sami určí, zda je skutečně lepší. Skutečně neuvěřitelné, jak se tu stále snažíte určovat co je a co není pro někoho dobré, vhodné, nejlepší. Váš názor V8m nikdo nebere, buďte tak hodná, nevnucujte ho ale jiným. Ještě že máme tu možnost, se sami svobodně rozhodnout...
Avatar - white label
white label
:yes: 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
FAKT? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1. Proč píšete "já si ZASE ..."? Já si to (přece) myslím TAKÉ 😉
2. No to už NEeee (většina lidí NEpozná co je opravdu lepší/horší - tak jako já u ... televize či hifi - ale také VÍM koho se zeptat/kde se poradit..

[odkaz]

3. a tady (pokud jste si NEvšim) NEjde o to "co je pro někoho dobré, vhodné, nejlepší" a dokonce ani o MŮJ názor 😄
Jde PŘESNĚ o to co jsem napsala = že TRVALÝ stav kdy 2 modely vozu (BEZ ohledu na to zda jsou zrovna novinka či na konci cyklu) dominují trhu takovým způsobem, že VŠECHNY ostatní modely VŠECH automobilek některé měsíce neprodají ani tolik co tyto 2 modely je "divný/špatný" z dlouhodobého hlediska dokonce NE"zdravý"
4. a to nemá ŽÁDNOU souvislost s tím zda se to MNĚ nebo VÁM "líbí či NElíbí" a popravdě není to ani o vašem či mém NÁZORu (byť můj názor to JE 😉
5. no právě - tyhle (měsíc za měsícem, rok za rokem STÁLE STEJNÉ výsledky moc o "svobodě rozhodování" NEsvědčí... 😉
Navtech
Souhlasím, auta na prvních místech tabulky jsou lidé nuceni si kupovat! Stejně tak salámy, domy a sledovanost TV Nova je jim přímo nařízena! Státem? Asi ano...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
(zase) ŠPATNĚ 😉
PS: Kombinujete 2 věci co spolu NIJAK NEsouvisí - vy stále o "přikazování" atd. (to máte asi z toho socialismu) a já (jen a pouze) o tom co je NEJkvalitnější atd. - už "cítíte" ten ROZDÍL? 😄
Navtech
Cítím , že ten tvůj socialismus je daleko lepší. Rozdělování, podle tvých myšlenek o tom, co je lepší/kvalitnější, než nechat jednotlivce/skupiny, aby si vybrali podle svého. Ohrnovat frňák nad tím můžeš, jak chceš, je snad demokracie, nebo ne?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale oni se přece ROZHODUJÍ SAMI (já nad tím jen "krčím rameny" 😄
PS: A myslím že (docela často) PRÁVEM 😉
PPS: A upozorňuji na FAKT že takováto "trvalá dominance" na trhu NENÍ "zdravá" (což opravdu NENí - jen v poslední době zmizely ROVER, Saab, nedorazí příští Honda Accord a Legend zmizel již před rokem či kdy ... Nissan Primera zmizel také bez náhrady, vůbec by mi NEvadilo kdybych na českých silnicích místo každého 30tého SUPERBu potkala jednu Alfu atd. - problém je že "většina" si to "většinou" uvědomí až... když už bývá POZDĚ 😐
PPPS: NEmusím potkávat Citroën C5 na každém rohu JEN protože jedna jeho verze vyhovuje MNĚ (skoro naopak - potkávat jich jako po česku Octávií, snad bych začala zvažovat JINÉ auto! 😄 ), ale chci aby se ho nadále prodávalo tolik aby se NEpřestal vyrábět (což zatím NEhrozí - prodává se lépe než Superb, nicméně takovéhle "trvalé ovládnutí" trhu je prostě "špatně" - nic víc nic méně..
A ještě dodatek - socialismus, Komunistickou stranu apod. NE"snáším" (a to SMRTelně VÁŽNĚ 😉
figurka
Jak tě tak čtu, tak začínám mít dojem, že tě zaměstnával Saab. Ignorance, nepochopení priorit a potřeb trhu a neustálá snaha proti tomu bojovat místo snahy o pochopení. Jen doufám, že s koncem Saabu tě nikdo nezaměstnal u Citroenu. Konec této značky be mne opravdu mrzel. Ta auta mám hodně rád. Nejvíc by jsi pomohla evropě, kdyby jsi vedla evropskou e😜anzi čínských automobilek.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Saab zrovna ne (ale chvilku jsem opravdu pracovala u ... značky které se dobře daří.. 😄
PS: Jinak vzácné (myslím něco jako VELMI "důkladné") NEpochopení mého příspěvku (o žádný Saab nebo Citroën tam opravdu NEjde - to jsou "letmé zmínky", PODSTATA je ZCELA "jinde" 😉
figurka
JIstě, že tam o Citroen nebo Saab primárně nejde. Ty tam jsou jen jako "příklady", které přibližují myšlenku (v případě Saabu) a přibližují myšlenku a autorovu preferenci (v případě Citroenu).
Pro méně chápavé, podstata je ta, že uvažování a postoj, který tady předvádíš přivedl Saab do záhuby a doufám, že už nikde ve vedení automobilek není. Opravdu nechci, aby zanikla další (jakákoliv) značka/výrobce. No, i když ta Čína..... Možná by jsme se ti mohli složit na letenku.
velitel mesta bugulmy
Kylie, možná je to špatně, ale pak je to špatně skoro všude na světě. Všude je velká preference domácí značky nebo značek, v mnoha zemích (Francie, Korea, Japonsko) ještě mnohem extrémnější než u nás. Nezbývá ti než to akceptovat nebo se zastřelit.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Veliteli (mesta bugulmy) - souhlasím s vámi, že VĚTŠINA věcí je (bohužel) "špatně" 😉
Převaha domácích modelů je samozřejmě "normální" - většinou ale nebývá (ve Francii, Jižní Koree či Japonsku) soustředěna do JEDINÉHO modelu (a skoro do jedné motorizace) - prostě i tam je trh "pestřejší" (přičemž v J.K. to je způsobeno celní politikou = to je trochu "jiný" problém)
NEplánuji "se střelit", samozřejmě "akceptuji", ale "komentuji" že se mi to moc NE"zdá" 😄
Navtech
Zavolej do Bruselu, ať s tím něco udělaj! To máslo mě taky sralo a povedlo se, ano, to jsem byl já.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😄
PS: Ano - Superb a Passat jsou technicky NEJlepšími vozy své kategorie asi jako pomazánka(ové máslo) MÁSLEM 😉
PPS: A že si češi NEvyjednali výjímku na tak docela rozšířenou věc jako je pomazánkové máslo to opravdu TĚŽKO pochopit (když jí máte na Lomnické suchary, Pohořelického kapra, Český kmín, Všestarskou cibuli nebo Chodské pivo ... jo a teď ještě máte tendence "svádět" to na nějaký Brusel :yes: :yes: 😄
Navtech
Byla by si nejlepší zástupce ČR v Bruselu. Všichni bysme lítali ve Ferrari, ukrajinky v citroenech by nám dělaly doprovodná vozidla a při každé naší zastávce by vylezly z auta a namatlaly by nám chleba pravým margarínem z Aldi.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
(zase) ŠPATNĚ 😉
1. ale LEPŠÍ než to co máte, to bych možná OPRAVDU byla 😄
2. (stále) držím ("všeobecně" uznávanou) zásadu, že cena vozu by NEměla přesáhnout 6ti měsíční příjem - to k těm Ferrari a Citroën 😉
3. do Aldi NEchodím - sorry 😄
(ale myslím že PRAVÉ máslo tam v nabídce BUDE 😉
Navtech
Špatně jistě, ale pouze pro tvůj svět...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To ŠPATNĚ bylo o VAŠEM příspěvku o VAŠICH slovech.. (z 00:57 😉
PS: Já jsem se SVÝM světem celkem spokojena, což ale NEmá souvislost s NIČÍM co zde padlo - tak jako upozorňuji na povedená zajímavá vyjímečná CD

[odkaz]

tak totéž dělám i u aut (kde navíc dodávám která SUPER HYPER FANTASTICKÁ také NEjsou - což bude TEN "problém" 😄
pargi
>😁
Avatar - Ham.
Ham.
:yes: >😁
Hendly
A proč? V zemi kde je Superb vyráběn, vyvíjen a kde je na něj dodáváno přes 50% domácích dílů je celkem logické a správné, že dodavatelé a všichni ostatní ekonomicky navázaní kupují produkt který jim poskytuje obživu.
Avatar - fOE
fOE
Za me nejhezci/nejlepsi auto v teto tride takze jsem jen rad ze je na peknem 4. miste.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To asi SOUHLASím.. 😉
4bytelnýkola
to holt jen tak nepustí >😒] , nicméně dávat přednost hojandé před toyotou, mazdou nebo třeba subaru, to už musím být zapálenej rýžojed, třeba to nakupujou bosové z tržnic, večerek a asijských bister, idkyž tam to bude spíše made in vietnam, tak nevím 😲
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To ale NENí "o koncerníčku", nýbrž o LIDECH ... kteří (většinou asi z NEznalosti) volí stále totéž a totéž a.. 😉
4bytelnýkola
jenže jak říká taťka GTI, chceš měchy? chceš se taky vyhrabat v zimě domů? chceš to v dehtu a bez fofrpáky? pokud tohle všechno chceš, moc možností v této třídě není, tím nechci nějak obhajovat první místa, taky bych to tam raději viděl vyrovnaněji, "bych" vybíral z c5(bezkonkurenční podvozek), outback(bytelnost😊 a třeba ten superb co má od všeho něco, s benzinem v6 to není věru špatná volba a "managery" s tdi si povodím v každým kopečku 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tedy ta "hovorová" čeština v úvodu na mne byla "skoro moc" 😉
PS: Fakt jsem to musela číst několikrát než jsem "zpracovala" o čem je asi řeč.. 😄
Avatar - hattori_hanzo
hattori_hanzo
To nic, to máme my ostatní s každým Vaším příspěvkem. A nejen s úvody.
Avatar - white label
white label
>😒] :yes: 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
figurka
Takže prudíš cíleně. :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne - ale hattori hanzo to (fakt) "pěkně napsal" (úsměv na tváři mi "vyvolal" :yes: 😄
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>😁 :yes:
pargi
>😁
4bytelnýkola
😄
Avatar - idam.i
idam.i
Len pre tvoje info.Vietnamci z tržníc milujú VW,alebo MB.A keď už točíš o rýži,tak čo myslíš jedávajú v Japonsku.Že by bravčové ? >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
[odkaz] Koncern v tichosti otevřel značkový showroom na Marsu? >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já tedy četla (i viděla) 2001: A Space Odyssey.. 😉
..takže... 😄
PS: A že to bude mít VLIV na náš život se ví také už dááááávno - projeví se to prý okolo 21.12.2012 😉
Avatar - Starfighter
Starfighter
Der Mars. Der Anfag. Das Auto. >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>😁 >😁
Icescent
Tak si vzpomínám, onomu podivnému vysmívání a zatracování, jak jen ta i40-ka dopadne špatně; a hle - ona je mezi nejlepšími šesti! :yes: ... "Mezi kusovými šplhouny... zde už může s klidem být také i40 (+275)..." ! Pořád tvrdím, že růst vychází z poznání, o jak dobré auto ve skutečnosti jde!

Janda Autoforum k i40: "... doteď jsem v šoku z toho, o jak dobré auto jde. A to ne „na to, že je to Hyundai”, ale zcela absolutně... To podstatné ale vím naprosto bezpečně - i40 je velmi dobré auto. A pokud se o Hyundai nezajímáte, pak věřte, že je mnohem lepší, než si myslíte. Než by vás vůbec napadlo... " !!! - [odkaz]

:yes😒br />
Jinak velmi dobře si vedla i40 i zde; umístila se lépe než Passat! 😉 ...

- [odkaz]

"At the start of this test, we asked if the i40 could repeat the success of Hyundai’s small cars and worry the established class leaders. And the answer is an UNDOUBTED YES." >😒] :yes:
Avatar - Starfighter
Starfighter
Koukám, že jseš samozábavnej >😁
Avatar - pelikoš
pelikoš
nechci slevu zadarmo....
Avatar - idam.i
idam.i
No, Icescent by to nemusel tak prežívať.
Pravdou však je ,že napr.v Nemecku je i40 v predaji pred P508,Avensis,Mazda6,CitroenC5 a o Honde Accord ani nehovorím.
webpaja
Jistě, koupíš ho tam za cenu stejně vybavenýho Golfa, on má Icescent pravdu ve svým papouškování, i40 je dobrá, setsakara dobrá...tedy za 3...klasickej průměr
Provocateur
Prodeje v Německu do října😒br />
Avensis - 7 280 ks
508 - 6 578 ks
i40 - 6,084 ks

Jakou pravdu myslíš? Korejskou? 😄
Avatar - idam.i
idam.i
Provocateur : Tabulku za celý rok som nevidel.No za 9.mesiac bola i40 pred nimi.Sorry 😉
webpaja : základná cena s najmenšou výbavou je 23.390 (1,6GDI), najvyššia je 33.980 (1,7CRDi/aut.) Nejak nám tie Golfy podraželi ! :-!
Avatar - Ladzape
Ladzape
Není to trochu smůtné? český člověk žijící ve středu Evropy a jako s vé náboženství si zvolí korjeský Hjundaj... 😒 :no:
BroukJ
No tak si papej kazdy den knedliky s buckem. Ja si dam dnes vecer sushi a zitra testoviny.
Xawier
...do jaké třídy ve statistikách zařadí O III 😄
Icescent
... to já taky! 😉 ...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak již před (2ma?) lety "vypustili" - O III bude jednoznačně presentována jako plnohodnotný vůz STŘEDNí třídy..
shark11
Isto ... ale len po hranice 😉

Všade inde to bude "klasická" nižšia stredná >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tentokrát (myslím) NEeee - tato generace bude "celosvětově" OPRAVDU (jako) vůz STŘEDNí třídy 😄
Avatar - Stewee
Stewee
Zda sa mi ze to masivne masirovanie ohladom znacky BMW je az viac ako zdrave. Kvalita motorov sa tejto znacke neda upriet, jedny z najlepsich motorov. Interier mi pride zastaraly az tragicky, ale nie o tom som cghcel. Neviem skutocne aka je presne klasifikacia strednej triedy, ale davat do rovnosti male BMW 3 so Superbom je absolutne scestne. Ako mozu byt tieto dve auta v jednej a tej istej kategorii. Mal som za to, ze triedy sa urcuju podla velkosti (rozmerov) a nie podla cenoviek. Mne je uplne jedno, kde sa ake znacky umiestnili, ale to zaradzovanie niektorych aut do tried mi pride smiesne. Mam pocit, ze ani Audi A4 tam nema co robit, ak vravime o strednej triede. Poopravte ma...
Avatar - white label
white label
Je (dlouhodoběji) běžné, že je střední třída u prémiových značek podstatně menší (zejména méně prostornější), než u meinstreamu. Pokud by byla prémiová střední třída svou velikostí/prostorností na úrovni Mondea, nebo Superbu (v podélném směru), kdo by pak (a proč) kupoval vyšší střední, nad kterou je ještě třída luxusní.
Cenová filosofie prémie je postavená na principu "příplatků", v základu dostaneš (za nemalý peníz) pouze "holobytovou" garsonku, za vše navíc, včetně prostoru, docela tvrdě platíš a ne jinak je tomu u prostoru - chceš-li víc místa, připlať si za neomezenou "jízdenku" o třídu výš.
Avatar - Stewee
Stewee
Dik za priblizenie situacie, ale stale mi to nedava logiku, ze auto vnutorne tak male sa moze porovnavat so Superbom, ktory ponuka taky vnutorny priestor, ze sa tam cela trojka od BMW vmesti s otvorenymi dverami (prepacte trosku za to mensie zvelicenie). Ved BMW ma ine modelymktore sa daju zaradit do strednej triedy ako napr. pätkovu radu. Takze nechapem stale tomu choremu kategorizovaniu. Ale dakujem za Tvoj cas a snahu o vysvetlenie. Podobne kedysi Octaviu radili daleko vyssie ako jej malo patrit. Neviem ako sucasna Octavia, ale ta predchadzajuca stala na (rozmerovom) podvozku Golfa, ale radila sa o kategoriu vyssie. Velzmi zvlastne kategorizovanie aut. Jeden bordel.
Avatar - white label
white label
S tou 3er s těmi otevřenými dveřmi, která by se vlezla do Superbu jsi to zrovna moc netrefil, protože právě Superb je i na střední třídu poměrně úzký (zejména v místě zadních sedadel), tam ten rozdíl ve prospěch Superbu nebude ani ve srovnání s prémiovou střední třídou.
Zařadit 5er/Ečk👋A6 dp střední třídy taky nejde, kam bys pak dal 3er/Céčk👋A4? Do nižší střední těžko, navíc tam už je zase 1er/Ačk👋A3.
Octavia patří logicky do nižší střední, tedy do třídy Golfu a spol. Že ji "někdo" občas "omylem" šoupne o třídu výš, na tom nic nemůže změnit, prostě to ber jen jako výjimku potvrzující pravidlo. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vypusťte "poměrně" a PODEPÍŠI to.. 😄
..Superb je (snad) dokonce NEJužší vůbec (není divu - je to vůz občas prresentovaný jako VYŠŠí střední, přitom postavený přitom na technice NIŽŠí střední = je ÚZKÝ jako nižší střední.. 😉
Avatar - white label
white label
Podepisovat nic nemusíš, bohatě bude stačit, když přestaneš zbytečně slovíčkařit.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ok - škoda Superb je NEJUŽŠÍ vůz střední třídy - takový JEZEVČÍK 😉
(ŽÁDNÉ slovíčkaření, samá FAKTa 😄
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Ty Si tu asi nový a automobilizmus asi veľmi nesleduješ, však ? 😉
Zaradiť 5-er do strednej triedy to je na zlatý ventilek.
Neber to prosím Ťa v zlom a nie je to navážanie sa do Teba.

Súhlasím s Tebou, že je to niekedy pekná fuška sa v týchto kategóriách orientovať, ale nikdy neber ako hlavný parameter rozmery auta. Treba pozerať aj na technickú úroveň auta a "trochen" aj na značku 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Podle mne je letošním (ultra) FAVORITem na Zlatý ventilek že : "NEJvětší AUTOmobilovou UDÁLOSTí roku je Škoda Rapid" :yes: :yes: 😄
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Ak by tam bolo napísané celosvetová, tak je to na diamantový, resp. platinový ventilek

...ALE...

v prípade Česka a Slovenska je to veľmi dôležitá a dá sa povedať, že aj najdôležitejšia automobilová udalosť.

P.S. Upresním - nie pre mňa - ale pre Česko a Slovensko.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano, z čistě českého (slovenského) pohledu snad možná ano..
..což ale v titulku NEbylo (ani že z českého ani světového,prostě jen

ŠKODA RAPID - NEJVĚTŠÍ AUTOMOBILOVÁ UDÁLOST ROKU :yes: :yes: 😄

PS: A jak k tomu příjde (chudák) Seat Toledo? 😉
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Jejda, no a to je čo, nejaký SEAT >😁 ???
Kylie, sme na ČR serveri a riešme ich autá..

P.S. Až si sama zarobíš na poriadne auto, tak napíš 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako že se budeme bavit JEN o autech vyráběných v česku? Ok!
TAK JAK K TOMU PŘÍJDE TEN CHUDÁK SEAT TOLEDO? 😉
PS: Já už jsem si nejen "zarobila", já už jich stačila i pár zas prodat... 😄
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Nijako, lebo SEAT tu nikto nerieši. SEAT je výmet koncernových skladov oblečený v novej karosérii... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A já myslela (opakovaně četla), že Seat dostává modernější/lepší techniku než Škoda.. 😉
..a že Seat Toledo 4. generace je ZCELA IDENTICKÝ se škodou Rapid 😄
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
...nechajme to tak... 😄
Avatar - Stewee
Stewee
ale praveze automobilizmus sledujem a prave preto pisem co pisem, ze tie triedy su take divne a nie su jasne specifikovane parametrami, ktore by to triedili. Aspon neviem ci naozaj su. O to viac ako citam komenty, ze ludia triedy nepotrebuju, ze triedy su len marketing. Tak o to viac je v tom gulas, ked si kazdy radi auta do tried ako mu marketingovo vyhovuje. Len tolko som chcel. Mam pocit, ze z Trojky sa tu robi neviem ake auto, ale vnutorne je to tak male auto, ze to ani pravda nie je. Exterier je super, posobi v celku velkym dojmom, dizajn uzasny, ale vnutorne tragedia a palubovky spolu s volantami - jeden zial. Tez duxcha, napadu inovacie. Stare hadam 20 rokov. O nicom...
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Tvoj problém je zistiť, čo je kvalita.

To sa netýka iba automobilov, týka sa to autia, televízorov, oblečenia, hodiniek a dokonca aj potravín.

Z Trojky sa tu nič nerobí, Trojka jednoducho je a robí najlepšie autá. Amen.

P.S. Máš vôbec auto, alebo ešte presnejšie - máš vodičák ?
Avatar - white label
white label
Tou "trojkou" zjevně nemyslel D3, ale 3er od BMW... 😄 😉
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Ich bin Pako 8-s

Mne sa pod "trojkou" - to bude asi vekom - predstavujú trochu iné veci - ale teraz nechápem, že prečo ma ako prvé napadlo D3 ? 8-s >😁

No a už by som sa mal naučiť aj poriadne čítať... 😐
Avatar - Stewee
Stewee
Tvoj nick hovori za vsetko, hit-man. Svojimi slovami len udieras nalavo a napravo. Uplne si zabil s tymi otazkami, ktorymi ma atakujes, ci viem co je kvalita, ci mam auto a vodicak. Fakt Tvoje slova vecne obohacuju tuto diskusiu. Zrejme mas nejaky komplex, ktory si tu liecis. Miesto argumentov zbytocne tliachanie prazdneho konstatovania, ktore mi stale nedava odpoved na moje otazky. To konstatovanie si si asi zobral zo vseobecne zazitej polopravdy a natolko si jej uveril, ze argumenty preco tomu tak je Ti. ni len nenapadlo hladat. A len pre Tvoju informovanost, viem co je kvalita, pracovne k nej mam sakra blizko, mam vodicak a v poradi uz tretie auto. Nech mas odpovede na otazky aspon Ty, ked ja zial nie.
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
A kde by Si chcel 3-er zaradiť? Do nižšej strednej ? 😄
3-er, A4, C-classe sú jednoznačný vrchol strednej triedy a skôr si myslím, že zopár aút, ktoré sú tam zaradené, tam v skutočnosti nepatria a sú tam zaradené iba vďaka rozmerom.
To, že je auto napríklad dlhé viac ako 5 m (napr. Chrysler 300), ešte automaticky neznamená , že patrí do triedy luxusných automobilov 😉

P.S. Súhlasím, porovnávanie 3-er so Superbom je scestné, lebo Sup nesiaha 3-er ani po kotník.
_MT_
Třída by měla hlavně reprezentovat úroveň cestování. A pokud jde o rozměry, dnes většina automobilek (v Evropě) nemá vozy vyšší třídy než střední (protože je úspěšně nedokáží prodat), tak střední třídu natahují až hrůza. Kdežto prémiové značky nabízí minimálně dvě vyšší třídy. A to zrovna nová trojka narostla citelně, o zhruba 10 cm, pokud si dobře pamatuji. Je velká více než dost. Jen čekám, kdy se objeví sedan od jedničky. Today's "Dreier" is yesterday's "Fünfer".

A asi to nejdůležitější. Třídy jsou marketingové dělení. Žádný normální člověk třídy k životu nepotřebuje. Vybere si, co mu vyhovuje a co si může dovolit.
webpaja
Na tohle snad ani nemá smysl reagovat...soudíš podle fotek, že jo? 😄 Mám 5m dlouhý auto, který se dá bez nadsázky nazvak 2+2...nepatří tedy do vyšší střední?

Šmarjápano, to jsme se dočkali časů 😄