tak to by me docela zajimalo, jak todle auto prekonava terenni nerovnosti na bezne stavne, kdyz ma nekam prijet... nejake diry asi prejede diky vice napravam, ale co kdyz tam je hrb o metr nebo dva nahoru ci dolu? nezlomi se to? unesou treba jen 2-3 napravy vahy celeho auta, kdyz se bude pres to ta housenka presouvat? to by me teda zajimalo, jak je toto resene...
Já to chápu tak, že se to vůbec na běžnou stavbu nedostane. V článku je uvedeno, že to bylo vyrobeno pro speciální zakázku.
Tam, kde bude takové monstrum pracovat, se s jeho omezeními musí předem počítat a připravit mu podmínky. Analogii můžeš spatřit třeba v transportech velkých věcí po silnici. Také se dopředu pečlivě vybírají možné trasy a případně se i upravují.
Přesně tak, takové čerpadlo se na běžně malé stavby nikdy nepodívá. Bude nasazeno na stavbách v Číně, kde bude pumpovat beton hodně vysoko při stavbách vyšších budov. Ono vlastně takové auto se ani moc nemusí přibližovat k samotné stavbě, když má čerpadlo dosah 101m, stačí zaparkovat tam, kam v pohodě dojede a potom pomocí hydrauliky rozdělat rameno. >:-[]
Asi na tom neco bude... ale stejne je zajimave, ze to spis neudelali jako nastavbu na navesu pro tahac jako kamion, pak by to mohlo jezdit jako bezna souprava... kdysi sem prave takove reseni uz nekde na webu videl... viz [odkaz] Je to Putzmeister M70 jako naves.
To je záležitost konstrukce. Obyčejný tahač s návěsovou stavbou by bylo možné použít, ale pak by zase ten návěs musel být vybaven asi i vlastním pohonem pro tak výkonnou pumpu a kdo ví, jak by to bylo s hydraulikou pro ty mega opěry. Tady na to stačí jeden integrovaný motor, který zastane vše. Nevěřím, že těch 620 koní je tam potřeba jen kvůli pojezdu.
Díval jsem se na ten Putzmeister M70 a ani ten rozhodně netahá běžný tahač návěsů.