Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A3 2,0 TDI – Silnější, hbitější, levnější a pěknější

Audi si dalo na přípravu nové A3 devět let. Čekání se vyplatilo, v pořadí třetí generace je velkým skokem kupředu.
Zpět na článek
23. 11. 2012 09:30
23. 11. 2012 10:14
23. 11. 2012 11:06
23. 11. 2012 13:56
23. 11. 2012 14:25
23. 11. 2012 14:26
23. 11. 2012 14:42
23. 11. 2012 21:38
23. 11. 2012 15:04
23. 11. 2012 15:17
7. 12. 2012 19:50
23. 11. 2012 09:53
23. 11. 2012 09:54
23. 11. 2012 09:59
23. 11. 2012 10:08
23. 11. 2012 10:09
23. 11. 2012 10:12
23. 11. 2012 14:07
23. 11. 2012 12:57
23. 11. 2012 10:30
23. 11. 2012 11:45
23. 11. 2012 12:59
23. 11. 2012 13:54
26. 11. 2012 09:29
23. 11. 2012 13:22
7. 12. 2012 20:09
23. 11. 2012 10:30
23. 11. 2012 10:41
23. 11. 2012 17:14
23. 11. 2012 10:52
23. 11. 2012 12:48
24. 11. 2012 01:09
24. 11. 2012 01:22
24. 11. 2012 22:02
24. 11. 2012 22:17
25. 11. 2012 01:50
25. 11. 2012 02:08
25. 11. 2012 02:26
8. 12. 2012 13:33
25. 11. 2012 20:04
25. 11. 2012 20:15
25. 11. 2012 14:22
23. 11. 2012 11:33
23. 11. 2012 11:48
24. 11. 2012 19:26
23. 11. 2012 12:24
23. 11. 2012 12:46
26. 11. 2012 09:32
23. 11. 2012 12:30
23. 11. 2012 13:44
23. 11. 2012 15:37
23. 11. 2012 16:14
23. 11. 2012 18:37
23. 11. 2012 19:36
24. 11. 2012 13:11
24. 11. 2012 13:59
24. 11. 2012 17:44
26. 11. 2012 13:58
23. 11. 2012 09:30
...
Krásné auto. Pro mě už mu chybí k dokonalosti jen quattro a silnější benzín.

Zase ta ergonometričnost. O co je horší dedikovaný knoflík v Peugeotu oproti sdruženému ovladači v A3?
Rozbalit vlákno
10
23. 11. 2012 10:14
Re: ...
Určitě svým chodem. ;-)
Avatar - PeterLuk
23. 11. 2012 13:56
Re: ...
JJ, A3 je super auto, chcel by som ju, ako píšeš, vo verzí Quattro (pokiaľ by sa dalo, s benzínom, ten však v kombinácií so štvorkolkou asi nieje, či?).
23. 11. 2012 14:26
Re: ...
K 1.8 TFSI na 180 koních můžeš mít i quattro, jenže to zase nejde s manuálem. Demence.
Jediný způsob, jak dostat manuál a quattro do jednoho auta je zase 2.0 TDI. :'-(
Avatar - Snooob
23. 11. 2012 14:42
Re: ...
Sťažovať sa na slabú konfigurovateľnosť v rámci koncernu je smiešne!
Asi si ešte nebol u Japoncov, kórejcov a spol...
Avatar - PeterLuk
23. 11. 2012 21:38
Re: ...
Nj, lenže koncern ti ponúka veci ktoré nepotrebuješ (čo by ani nevadilo, ak by to bolo prehľadné) a veci ktoré potrebuješ (a mali by byť v základe, viz. Rapid) a neponúka ti možnosť výberu pri dôležitejších veciach - čo ak chcem Audi A3 1.8 TFSI Quattro M6? Ja by som radšej možnosť manuálu ako tisíc drahých maličkostí, ktoré koncern ponúka (vedia potešiť, ale aj riadne zamotať hlavu a predražiť auto). ;-)
Avatar - PeterLuk
23. 11. 2012 15:04
Re: ...
Dík. Koncern všade pchá DSG - a na to som počul(čital) ako kritiku, tak pochvalu. Ale som rád, že benzín k štvrokolke je, aj keď teda, nechystám sa A3ku kupovať >:-[]
23. 11. 2012 15:17
Re: ...
Já na DSG nemůžu říct křivého slova, jediné, co mě štve je poskakování při parkování.
Jde mi spíš o to, že pořád mě ještě baví víc kvedlat.
A ne, taky A3 nekupuju, teď krvácím jinam ;-\
Avatar - escorpion
7. 12. 2012 19:50
Re: ...
Nebuď "labuť". Manuál je prežitok, automat je super a DSG zvlášť. Dá sa 4x4 so silným motorom. Dalo by sa, ale načo kvedlat ? Možno Ťa to baví alebo iba preto, že si auto s automatom nejazdil. Mám rád manuál a v robote ním jazdím, ale súkromne automat. Nedám naň dopustiť. Komfort, a ešte raz komfort, najmä v mestských kolónach na nezaplatenie. Je aj sekvenčný režim, takže nevidím dôvod na plač za manuálom. Prežitok ... Automat radí geniálne a auto ti neskape.
Avatar - RWD
23. 11. 2012 09:53
motor 2.0TDI EA288?
má tento motor integrované výfukové potrubí v hlavě válců s vlastním chladícím okruhem hlavy řízený ventily jak VW kdysi predikoval nebo ne? Nějak jsem to nikde v žádné z recenzí s těmito novými motory nezaznamenal... A pokud ano jak účinné je to reálně v rychlosti ohřevu motoru oproti staré verzi? Díky
Rozbalit vlákno
14
23. 11. 2012 09:55
Re: motor 2.0TDI EA288?
Ano, tento motor to ma presne ako pises, zahrievanie by malo byt omnoho rychlejsie vdaka tzv. malemu a velkemu tepelnemu okruhu. Najprv sa ohrievaju len najdolezitejsie casti, potom interier a potom zvysok.
Avatar - RWD
23. 11. 2012 10:01
Re: motor 2.0TDI EA288?
A nevíš jak si tedy rychlost ohřevu motoru + schopnost topení vede oproti benzínovým motorům?
23. 11. 2012 12:21
Re: motor 2.0TDI EA288?
Priznam sa ze neviem, skusal som 2.0 TDI este koncom leta kedy som sa na to nesustredil
Avatar - RWD
23. 11. 2012 12:36
Re: motor 2.0TDI EA288?
a jaky máš z toho motoru dojmy?
23. 11. 2012 13:54
Re: motor 2.0TDI EA288?
Benzínové motory (EA211 a EA888 III) mají taktéž víceokruhový systém, takže budou pořád lepší. Ale přímé porovnání nemám.
23. 11. 2012 12:56
Re: motor 2.0TDI EA288?
K tomu malému a velkému okruhu, není tohle náhodou úplně standardní řešení ovládáné termostatem ve všech autech?
23. 11. 2012 14:03
Re: motor 2.0TDI EA288?
Ono je tam těch okruhů víc, pokud vím. Nevím, jak to má diesel, ale pokud si dobře pamatuji z materiálů k EA888, tak na začátku je chlazení vypnuté úplně. Navíc by pumpa měla mít proměnlivý průtok. A elektronika si pro různé režimy vybírá různé pracovní teploty (už jsem ta konkrétní čísla zapomněl, no někde jsem je tu psal, ale rozptyl je to velký a maximum, které používá, je relativně vysoko - přes 110, ke 120, něco takového, nechce se mi to hledat).
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 11. 2012 13:10
Re: motor 2.0TDI EA288?
Nový motor to je, ale chlazení výfukových svodů nemá. To se týká nové generace benzinových TSI (A3 a např. Golf VII) a MPI (Citigo a spol.), u dieselových motorů jsou výfukové plyny dostatečně "chladné" a další ochlazování by bylo nežádoucí kvůli činnosti filtru pevných částic.
Avatar - RWD
23. 11. 2012 13:20
Re: motor 2.0TDI EA288?
nejsem si jistý jestli hovoříme o tom samém, prosím o vysvětlení. VW se chlubil že nové dieselové motory EA288 budou mít vyřešené pomalé zahřívání motoru a topení a dosáhnout toho právě tak jak jsem popisoval. Jde mi tedy o zahřívání motoru, nikoliv o ochlazování výfukových plynů :-(
23. 11. 2012 13:55
Re: motor 2.0TDI EA288?
Napsal integrované, což nutně nemusí znamenat chlazené.
23. 11. 2012 13:58
Re: motor 2.0TDI EA288?
Nějaký krátký popis máš zde: [odkaz]
Avatar - RWD
23. 11. 2012 14:13
Re: motor 2.0TDI EA288?
jsi blázen, je to německy :-) Sice německy částečně umím, ale s tímto si asi neporadím. Stačí mi když někdo skutečně potvrdí že tento problém nové VW TDI opravdu řeší a že to funguje a je to znát :-)
23. 11. 2012 15:08
Re: motor 2.0TDI EA288?
Je to tam, ale nepotvrdím ti, jaký to má vliv. Na čtyřválcových TDI skoro nic nenajezdím (v menších vozech preferuji benzín a ve větších šestiválce), takže netuším, jak se ohřívá staré, ani jak se ohřívá nové.
Avatar - WinDiesel
23. 11. 2012 17:02
Re: motor 2.0TDI EA288?
1.6TDi CR / 77kW již při 4000ot./min a 2.0TDi CR 81, 110, 132kW – výkonové verze berte jen jako informativní, výkony se můžou ještě měnit.

ZMĚNY:

chladící soustava:

- Integrovaný chladič stlačeného vzduchu v sacím potrubí ( SILLK )

- Přepínatelné čerpadlo chladící kapaliny ( snížení namáhání motoru )

- „Dvouplášťový“ vodní sloupec v hlavě válců ( „mikrooběh“ )

Hlava válců

- Nová konfigurace kanálů

- Ložiska vačkových hřídelů integrována v ložiskovém modulu

- Vačkové hřídele s hydraulickým nastavovačem

Systém zpětného chlazení výfukových plynů

- Dva okruhy – „nízkotlaký a vysokotlaký“, každý se samostatným EGR ventilem

Blok motoru

- Změna materiálu = snížení hmotnosti cca 5 kg

- Úprava kanálů pro chladící kapalinu a systém mazání = snížení třecích odporů = snížení spotřeby a emisí.

Kliková skříň

- Integrované vyvažovací hřídele s pohonem ozubenými koly

- Olejové ( regulovatelné ) na jedné hřídeli s vakuovým čerpadlem - „Visací olejový filtr“
23. 11. 2012 09:54
Ambition
Testované auto je vo výbave Ambition (športové sedadlá, podvozok, Audi drive select...), nie Attraction ako uvadzate v teste.

Celkovo mi prisiel test malo hovoriaci, velmi malo o pohonnej jednotke a celkovo prevazne same vseobecne hodnotenia.
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2012 09:59
sračka
Předražené nic,podle mého zbytečné auto,asi jako A1 :'-(
Rozbalit vlákno
14
Avatar - white label
23. 11. 2012 10:08
Re: sračka
Za velmi trefný a sebekritický název (viz nadpis) tvého příspěvku... :yes:
Avatar - white label
23. 11. 2012 10:12
Re: sračka
...pro úplnou dokonalost by to případně chtělo podobně upravit i jeho nick. ;-)
23. 11. 2012 10:15
Re: sračka
kámo, no radši vlastně nic..
23. 11. 2012 10:30
Re: sračka
Proč si dáváš část svýho nicku do nadpisu příspěvku?
23. 11. 2012 11:45
Re: sračka
ááá pán je nějaký vtipný,další pro koho je,vše co má ve znaku čtyři kroužky,dokonalé ;-\
23. 11. 2012 12:59
Re: sračka
Asi jak pro tebe bude všechno s 4 kroužky ***. V čem je to auto tak marné? Máš prostor, vyjádři se, pojmenuj to.
23. 11. 2012 13:54
Re: sračka
Vážený pane, to není o tom, že je něco co má 4 kruhy po někoho dokonalé. Každé auto, každá značka má své pro a proti, někomu se líbí více, někomu méně. Ovšem myslím, že nazývat auto ihned tupě a buransky sračkou navíc aniž by Vám osobně něco udělalo, je velmi ubohé. Někdy je mi fakt líto co sem chodí za lidi, myslím, žebychom více méně jako fanoušci aut měli mít radost z každého auta a ne takhle tupě křičet do tmy.
A jen pro upřesnění: tohle auto se mi líbí z venku moc ovšem interiér absolutně vůbec. Ale že by to byla ***?
26. 11. 2012 09:29
Re: sračka
Napsal jsem to někde? Uklidni se a nastuduj spisovnou češtinu.
Avatar - escorpion
7. 12. 2012 20:09
Re: sračka
Snáď nemyslíš pre A3 konkurenciu v podobe fluence či i30/ceed. A3 je určená pre klientelu, ktorej sa chcelo chodiť do školy, vzdelávať sa, učiť sa jazyky a dokázať v živote niečo viac. Z dediny, fučnovkou, felíciou na dvore sa tažko a so závisťou uznávajú kvality A3.
23. 11. 2012 10:02
Upřímně - nelíbí
Zvenku je to stále ještě AUDI, ale uvnitř mi to příjde, že se odklonili od své "klasiky", tedy kvalitní a jasně najevo to dávající interiér. Sice se mi to nikdy nelíbilo, ale vizitka to byla jednoznačná. Teď, jako by začali hledat podobnou jednoduchost a strohost, která je spíše bližší BMW. Evidentně jejich prvotina. Ještě teda začne dělat BMW interiéry podobně, jako AUDI u svých zbývajících modelů a začnu jezdit na kole >:D
Rozbalit vlákno
39
Avatar - iudex
23. 11. 2012 10:08
Re: Upřímně - nelíbí
A nejazdíš na ňom? Lebo len bicyklista ohŕňa nos nad interiérmi Audi. ;-)
Avatar - white label
23. 11. 2012 10:09
Re: Upřímně - nelíbí
>:-[] :yes:

Audi se dokonalou jednoduchostí interiéru nové A3 chtělo zavděčit i cyklistům, kteří k jednoduchým interiérům přirozeně tíhnou... >:D
23. 11. 2012 10:22
Re: Upřímně - nelíbí
Dívám se, že jako za starých časů... Nejsi s AUDI, jsi proti nám... :yes:
Avatar - white label
23. 11. 2012 10:27
Re: Upřímně - nelíbí
Pokud ti schází trocha smyslu pro humor, nemusíš hned "bojovat", snadno totiž můžeš zjistit, že bojuješ především sám se sebou... ;-) :-)
23. 11. 2012 10:33
Re: Upřímně - nelíbí
Kdybych tady chodil bojovat, myslím, že bych nezačal s tím, že se mi auto uvnitř (subjektivně) nelíbí >:D Spíše bych tady provedl "analýzu" typu Kylie/GTI na téma, proč se to nikomu nemůže líbit :)))
Avatar - iudex
23. 11. 2012 11:20
Re: Upřímně - nelíbí
Ako už písal wl, ber to trochu s nadhľadom. ;-)
23. 11. 2012 10:14
Re: Upřímně - nelíbí
Na kole jezdím ve volném čase ;-) V BMW v tom zbylém. Novou A6 jsem měl půjčenou a špatné auto to není. Líbí/nelíbí je subjektivní hodnotový soud... A ujišťuji Tě, že nejen cyklisté ohrnují nos nad interiéry AUDI.
Avatar - white label
23. 11. 2012 10:23
Re: Upřímně - nelíbí
Pokud jezdíš v "Bangle BMW" a novějších, pak musíš být na jednoduché interiery zvyklý, bohužel "Bangle BMW" interiery nebyly jen jednoduché (to by mi tak nevadilo), ale i lacině provedené, zejména palubka apod.
23. 11. 2012 10:31
Re: Upřímně - nelíbí
Nikdy jsem nevlastnil jiné, než F10, předchozí byly pouze v rodině. Ano, souhlas, E60 byla hodně "zvláštní", po čase na to naštěstí člověk aspoň trochu uvykne. Na druhou stranu musím přiznat, že mě to auto nesmírně bavilo.
Avatar - iudex
23. 11. 2012 11:22
Re: Upřímně - nelíbí
No F10 je asi prvé BMW, kde nemožno mať výhrady ani proti jednoduchším verziám interiéru. Musíš ale uznať, že nová A6 je interiérom stále vpredu. A možno tak trocha prenášaš svoje zvyky a očakávania z vyššej strednej na A3, čo nie je vzhľadom na rozdiel dvoch tried úplne fér. Treba porovnať s 1er a tu si nemajú navzájom moc čo vytýkať.
23. 11. 2012 12:03
Re: Upřímně - nelíbí
lol, videl si vobec interier 1er? plnotucna palubka ako z 3er. som fanusik audi, ale tie 2 vyduchy v strede a nic viac by boli vhodne tak pre fiat500.
Avatar - iudex
23. 11. 2012 12:09
Re: Upřímně - nelíbí
No k tým výduchom á la jet mám tiež osobne výhrady. Interiér 1er pôsobí v základe tiež dosť jednoducho a toto: [odkaz] rozhodne za o triedu lepší interiér nepovažujem. Je zrejmé, že je to zámer automobiliek, ale ak Ti to vyhovuje pri 1er, prečo Ti to vadí pri A3?
23. 11. 2012 13:44
Re: Upřímně - nelíbí
porovnavas zaklad 1er, testovana audina nie je v zaklade, 1er vo vybave vyzera inak, 1er ma stredovy tunel ako poriadne auto,pricom ten interier zas tak tesny nie je (skusenost), nove A3 posobi trochu bezpohlavne.
Avatar - white label
23. 11. 2012 14:16
Re: Upřímně - nelíbí
"zas tak tesny nie je", je nic konkrétního neříkající. Napsal tu snad někdo, jak moc těsný je?
A je těsnější, než v A3 (o Golfu nemluvě), nebo Ačku? Je. ;-)
Avatar - Ozzman
23. 11. 2012 15:27
Re: Upřímně - nelíbí
V A3 sem neseděl, ale nová řada BMW 1 je vevnitř opravdu mailnkatá :-) Měřím 188 cm a měl sem problém. Nicméně se mi to auto celkově líbí více, hlavně ten interiér ( jel sem ale v nějaké verzi BMW individual s Mpaketem) :-)
23. 11. 2012 13:08
Re: Upřímně - nelíbí
Ale přesně to píši, že mě překvapuje, že v A6/8 (i A4 ikdyž končí) udělají tak výborný interiér a do A3 hodí tenhle jednoduchý, až (na AUDI) minimalistický interiér. Jako by se AUDI vzdávala toho, co je její hlavní předností a chtěla se přiblížit jednoduchosti BMW. Takže bych očekával, že A3, pokud v něčem, tak v interiéru bude vynikat, jak je u této značky zvykem.
EDIT:S 1er si sice nemají co vytýkat, to určitě i A3 vede, jenže si osobně myslím, že 1er pak tím zážitkem na cestě může nabídnout zase více. 1er jsem ale narozdíl od A3 řídil. Takže nevím :)
Avatar - iudex
23. 11. 2012 13:28
Re: Upřímně - nelíbí
No tak ako si to teraz napísal sa s tým dá súhlasiť.
23. 11. 2012 13:51
Re: Upřímně - nelíbí
Ale, zase, situace je aktuálně taková, že A3, jako novinka je docela drahá. Když jsem se mrknul, tak se dá najít třeba i toto:
[odkaz]
a
[odkaz]
To už pak, alespoň pro mě, k zamyšlení je.
Avatar - iudex
23. 11. 2012 14:00
Re: Upřímně - nelíbí
To nie je na zamyslenie, tam nie je o čom. :-)
23. 11. 2012 15:16
Re: Upřímně - nelíbí
:-) :yes:
23. 11. 2012 14:18
Re: Upřímně - nelíbí
Vždyť to bylo roky do předu jasné. Tenhle jednoduchý interiér se objevoval v konceptech a asi se líbil, jinak by ho nepoužili. Audi si vždy testuje design na konceptech, než ho dají na produkční vůz. Nejspíš zůstane vyhrazen menším modelům, A4 by měla jít ve stopách A6 (do teď to tak Audi dělalo). Asi došli k závěru, že interiér velké Audi by nedělal v malé dobrotu. Takže A1, A3, Q3 a další malé vozy, které se mohou objevit, budou mít nejspíš svůj styl. A velké s podélně uloženým motorem zase svůj.

Já proti němu nic nemám. Působí hodně kvalitně. Podle mne je to asi nejsilnější stránka A3, byť se liší od toho, co Audi dělá ve vyšších třídách.
Avatar - AUDIRS6
23. 11. 2012 18:01
Re: Upřímně - nelíbí
ja na niektorých diskutérov nemám také nervy ako Ty, preto ďakujem že mnohím si vysvetlil rozdiel vo vnímaní Audi - už len základného systému - uloženie motora :yes: - ono je to presne o mne - až Audi s pozdĺžne uloženým motorom a quattrom s medzinápravovým diferenciálom je pre mňa to pravé orechové :yes: s jedinou výnimkou - R8 - a myslím, že táto výnimka nepotrebuje komentár a zaslúži si to!
Takže držím palce v obracaní "neveriacich" na ... povedzme informovanejších / chcel som pôvodne napísať rozumnejších - ale to sa tu stane málokedy ;-\ /
prajem veľa zdaru a pevné nervy ;-) :yes:
...hlavne s Kylie a jej podobnými... 8-s
Avatar - white label
23. 11. 2012 14:40
Re: Upřímně - nelíbí
Nevím, kde se tvé očekávání ohledně podobnosti interiéru A3 s A6 vzalo, copak tomu tak třeba u předchozí A3 bylo?
Když jsou si Audi napříč třídami podobné, tak je to tu kritizováno, když se naopak liší, taky je to špatně. A3 je kompakt a ten by měl mít i kompaktní/jednoduchý/minimalistický interiér, který by se měl k prémiové značce hlásit především kvalitou materiálů, zpracováním a ergonomií, a to nová A3 splňuje prakticky beze zbytku, pochopitelně to jen podle fotek poznat nejde, ale naživo rozhodně ano.
Avatar - white label
23. 11. 2012 13:27
Re: Upřímně - nelíbí
Pokud tě nesmírně bavila E60, pak můžeš litovat, žes nestihl zlatou éru E39, v M paketu (na svou dobu!) dodnes nejlepší 5er téměř po všech stránkách. :yes: :yes:
23. 11. 2012 13:33
Re: Upřímně - nelíbí
Bavila a opravdu moc, pokud člověk překousnul některé záležitosti, jako třeba interiér (mě třeba osobně nějak netrápil, i když to byl teda úlet ze strany bmw), tak to bylo super auto pro denní použití, hodně to ale bylo umocněno těmi 270kW. Dneska prostě nevím, jaký vůz pořídit, aby mi poskytnul takovou míru zábavy, ale abych zároveň mohl absolvovat s takovým vozem dlouhé dálniční přesuny a pod. Vyhořel jsem takovým způsobem, že mám doma asi 10 let starý P206, který má snad jen ABS, ale ani klimatizaci tam člověk nenajde. Motor má tuším 44kW a je to neskutečná zábava... nic zábavnějšího jsem zatím nenašel.
Avatar - white label
23. 11. 2012 14:10
Re: Upřímně - nelíbí
Nepřeklepl ses, nechtěl si napsat P205? Běžná verze P206 a neskutečná zábava...nic zábavnějšího si zatím nenašel? No, nevím... 8-s ;-)
23. 11. 2012 14:22
Re: Upřímně - nelíbí
Vůbec.. vypadá nějak takto [odkaz]
Akorát jsem udělal nové rozvody, vyměnil, co vyměnit bylo třeba a je to fakt sranda :)))
Co si to auto nechá líbit, co vydrží, a co s ním dělám :)))
Avatar - white label
23. 11. 2012 14:52
Re: Upřímně - nelíbí
Tak upřímně, za mě teda 206ka rozhodně nijak zvlášť zábavným vozem není, samozřejmě, že každý malý hb s lehkým benzínem do jisté míry zábavný je, ale zrovna 206ka v tom nijak nevyniká, řada 205, nebo i 106 je na tom v tomto ohledu znatelně lépe.
23. 11. 2012 15:01
Re: Upřímně - nelíbí
:yes:
Přesně tak. Mezi malými extra lacinými hatchi bych doporučil Clio II 1.6 anebo Corsu C 1.4...v obojím je legrace, pokaždé jinak.
Cenově o kousek výš i Polo GTI 1.6 a Clio Sport 2.0. Tahle auta se mi z malých hatchbacků líbila asi nejvíc.

Jo a ještě 145 2.0QV, ale to už je jiná třída.

Jen taková vsuvka. :-)
23. 11. 2012 14:29
Re: Upřímně - nelíbí
Záleží, co jsi zkoušel. Co od něj potřebuješ. A jaký máš rozpočet. :-) Máš tu Lotusy, Porsche, novou Toyotu, MX-5. V minulosti najdeš hodně zajímavých aut, pokud jde o Peugeoty, zmínil bych třeba 106 GTI. A 205 je legenda.
23. 11. 2012 10:16
Re: Upřímně - nelíbí
Interiér je sice strohý, ale ukázkově zpracovaný. Jak do materiálů, tak do ergonomie či jeho slícování. ;-)
23. 11. 2012 11:07
Re: Upřímně - nelíbí
Není strohej, je minimalistickej a technicistní...
23. 11. 2012 11:19
Re: Upřímně - nelíbí
Já s ním problém nemám. A zbytek už je pro mne jen slovíčkaření. ;-)
23. 11. 2012 13:03
Re: Upřímně - nelíbí
:yes:
23. 11. 2012 12:22
Re: Upřímně - nelíbí
Na pohlad moze vyzerat stroho, ale nazivo je obrovsky pokrok oproti doterajsej A3. Povedal by som ze materialovo sa moze rovnat A6, posobi velmi kvalitne nazivo. Nic v triede sa ani nepriblizuje, taky G7 pri porovnani nazivo je chudobny pribuzny.
Avatar - white label
23. 11. 2012 13:05
Re: Upřímně - nelíbí
Záleží na tom, jaký G7, když bude v highlinu a k tomu slušně našláplý, rozhodně nebude vypadat jako "chudý příbuzný" ani na živo... ;-)
Avatar - escorpion
24. 11. 2012 13:23
Re: Upřímně - nelíbí
Nelíbí. Interiér je katastrofálny. Niekto bude orgasticky prežívať jeho jednoduchosť, ale je veľmi sparťanský. Hnus :no:
Avatar - white label
24. 11. 2012 13:55
Re: Upřímně - nelíbí
Tady se obvykle příspěvky (v závěru) nepodepisují, ale proti gustu... >:-[] ;-)
Avatar - escorpion
25. 11. 2012 07:57
Re: Upřímně - nelíbí
Tiež si mi nepáči ta sparťanská strohosť palubnej dosky, ale auto je výborné.
23. 11. 2012 10:14
černá je dobrá
ale tady lze jistě volit lepší barvu, v které silueta lépe vynikne, zvenku subjektivně líbivá karoserie, dynamické linky, všeho akorát, s 5ti dveřma bude vypadat ještě lépe, příplatková sedadla vypadají božsky, bez těch by bylo hříchem nejezdit, výdechy klimy podobné jako v mb-a, nebo asi jumbo-jetu, no a umístění a zasazení navigace je klasicky tragédie, oni na to časem přijdou, nuž celkově dojem dobrý, s motůrkem o výkonu cca 300 bhp jistě zkušená volba :-)
Rozbalit vlákno
5
23. 11. 2012 10:19
Re: černá je dobrá
300 bhp? Spíš 300 PS. ;-)

Co se ti nělíbí na displeji navigace? Jedna skupina tu nadává, jak navigace v palubní desce na místě rádia je k ničemu a nízko a tobě se zase nelíbí to, že je moc vysoko? Ale ve výhledu ti opravdu nebrání, to se neboj. ;-)
23. 11. 2012 10:25
Re: černá je dobrá
proč ne bhp? :-)

ideální umístění navigace je jenom jedno, absolutně ve stejné úrovni jako je otáčkoměr, či rychloměr, výdechy nad nebo pod nebo třeba vedle, přece pěkně čistě esteticky ;-)
23. 11. 2012 10:29
Re: černá je dobrá
Protože to je skrz naskrz německý auto. ;-)

Umístění, estetcky možná jo, ale tady už to taky chce myslet na ergonomii. Tedy přímo v zorném poli.
23. 11. 2012 10:35
Re: černá je dobrá
a že to vypadá jak u renaultu nám zákazníci prominou :-)
23. 11. 2012 11:08
Re: černá je dobrá
Jakékoliv řešení by vypadalo, jako už někde jinde použité. To už jsou malý věci. ;-)
23. 11. 2012 10:30
A jedeme dál...
...Lukáši, jedeš dál ve svých kolejích... To, co z tebe leze je nepředstavitelný. Jako majitel předchozího A3 Sportback narovinu píšu:
Nová generace perfektně navazuje na tu předchozí, žádná revoluce se nekoná, jen drobný cizelování a jinak řešená palubní deska. Bez ohledu na všudypřítomný PR kecy naštěstí zůstala A3 átrojkou! Ve všem!!! Příjemný auto na každodenní užívání, přesto je potřeba napsat, že díky povedený předchozí generaci je rozdíl v porovnání s novou zhruba jako mezi V. a VI. generací Golfu!

Na tento citát bych tedy zapomněl: "Audi si dalo na přípravu nové A3 devět let. Čekání se vyplatilo, v pořadí třetí generace je velkým skokem kupředu."

Dodávám, že pro mě právě předchozí trojka byla nejpříjemnějším hatchem ze všech ohledů, ano BMW1 je super na řízení, je to zadokolka, ale na vobyčejný, každodenní ježdení mi přišla A3 lepší. Bez těch reklamních canců by se to dalo snést, ale dokážeš vždy zaperlit...
Rozbalit vlákno
9
23. 11. 2012 14:48
Re: A jedeme dál...
Zapomněl jsem si přečíst, kdo je autorem, ale jakmile jsem narazil na "nebo mezi dvěma a třemi tisíci pro výraznou akceleraci", tak mi to bylo jasné. Tohle nikdo jiný snad napsat nemůže. Škoda, že A3 musel testovat zrovna Vaverka. Radši bych si přečetl, co si o ní myslí pan šéfredaktor.
Avatar - white label
23. 11. 2012 14:59
Re: A jedeme dál...
Naprostý souhlas!
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 11. 2012 16:14
Re: A jedeme dál...
Pan šéfredaktor psal o A3 zde [odkaz]
23. 11. 2012 17:05
Re: A jedeme dál...
Četl jsem, ale někdo z redakce tu občas píše něco o tom, že tohle nejsou testy, že projížďka při představení není dostatečná pro sepsání plnohodnotného testu, za co to vydává konkurence, že na to je potřeba "poctivé" celotýdenní zkoušení. ;-)
23. 11. 2012 19:59
Re: A jedeme dál...
Ja by som si zasa rad precital, co na to Michal Fokt. Ten je ale, zda sa, v karantene a za trest musi pisat len clanky o Skodovke a komentare na temy vyvolavajuce vasnive diskusie.
24. 11. 2012 00:00
Re: A jedeme dál...
"... je rozdíl v porovnání s novou zhruba jako mezi V. a VI. generací Golfu!" ty jseš komik, většina lidí ani neví jak vypadá Golf V a VI. generace a natož rozdíly mezi nimi
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2012 19:20
Re: A jedeme dál...
....ten ťulpas by měl psát raději o vietnamských traktůrkách do rýžových polí... a u aut? .... možná tak čínské plečky... jinak.... :no:
23. 11. 2012 10:41
nemuzu si pomoc
ale treba z profilu se mi 3dv. golf libi vic, ani ten interier u golfu nemuzu (z fotek) posoudit jako slabsi.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
23. 11. 2012 13:00
Re: nemuzu si pomoc
neboj, i německým testerům (naposledy např. v AZ) se aktuálně celkově (tedy i s přihlédnutím k ceně) líbí o něco víc nový Golf, ovšem na obhajobu A3 je třeba napsat, že ta byla hned za ním (tedy na druhém místě) a z prémiové kompaktní trojice tak byla nejúspěšnější.
Aktuální velký (14 dieselových kompaktů) srovnávací test v AutoZeitungu dopadl následovně:
1. Golf
2. A3
3. A klase
4. V40
5. Octavia
6. Focus
7. 1er/Ceed
9. Megane
10. Civic
11. i30
12. Astra
13. Ma3

A ještě menší aktuální srovnávačka dieselových kompaktů z AMuS (už bez prémie):
1. Golf
2. Focus
3. Civic
4. Astra
5. i30
6. P308
.
23. 11. 2012 13:52
Re: nemuzu si pomoc
A jak se liší řebříček benzínů?
Avatar - Snooob
23. 11. 2012 14:50
Re: nemuzu si pomoc
Vzhľadom na povesť TSI sa asi bude líšiť značne!
Avatar - white label
23. 11. 2012 14:54
Re: nemuzu si pomoc
Jak to myslíš, od kdy ve srovnávacích testech rozhodují "pověsti"... ;-) >:-[]
24. 11. 2012 23:07
Re: nemuzu si pomoc
Navíc TSI má blbou pověst tak leda na auto.cz. Všeobecně lidi uznávají, že je to vyspělý motor, který proti klasickým atmosférám výrazně zpříjemňuje jízdu.
Avatar - Ham.
23. 11. 2012 17:14
Re: nemuzu si pomoc
V AMuSu je srovnání i s prémií
[odkaz]
Avatar - white label
23. 11. 2012 17:25
Re: nemuzu si pomoc
Ano je, já psal o aktuálních číslech, tohle je něco nedávného, ale v pořadí na prvních třech místech (pokud bereme v potaz jen Golfa a prémii) se oba časopisy shodují.
Avatar - PeterLuk
23. 11. 2012 21:40
Re: nemuzu si pomoc
Kde je C4? Á, oni na ňu zase zabudli, veď to sú Nemci! >:D Vlastne dobre, skončila by posledná, bravo Nemecko >:D >:-[] :no:
Avatar - white label
23. 11. 2012 21:46
Re: nemuzu si pomoc
Já bych to zas tak jasně neviděl, proč potom německá 1er skončila až 7. spolu s Ceedem a taková Astra až předposlední, přičemž V40 je 4.?
23. 11. 2012 10:47
starsi generace vs. nova
Ja si proste nemuzu pomoci, ale z venku se mi starsi 3dv. audi libi vice. At na ta auta koukam jakkoli. Proste starsi generace byla liniove cistci.

A jeste jedna vec, vidim dobre, ze to auto vazi 1350 kg? to je docela dost, byt to ma ropaka uvnitr.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
23. 11. 2012 11:47
Re: starsi generace vs. nova
Koľko je ľahších dvojlitrových dízlov v triede? Nájdi mi aspoň 3.
Edit: námatkovo som pozrel Focus: 1421 kg, Giulietta 1395 kg, Golf 1351 kg, Astra 1515 (!) kg. Takže koľko je tých ľahších v triede?
Avatar - white label
23. 11. 2012 12:25
Re: starsi generace vs. nova
Ty ostatní zřejmě nejsou "zatíženy" čtyřmi kruhy... >:-[] ;-)
23. 11. 2012 14:44
Re: starsi generace vs. nova
To jses probudil po 20 letech asi >:D nic ve zlym
23. 11. 2012 10:52
Design
Po prvním seznámení s novým Audi A3 jsem naprosto v rozpacích, vůz už nyní vypadá jako by čekal na nástupce a né, že je to zcela nová generace, když porovnám s novým MB A, vypadá tahle audi jako výběhový model.
No v černé barvě je to ještě horší viz. fotky v dnešním testu [odkaz]
Zklamáním pro mne byla velká hlučnost motoru 2.0 TDI, což je v testu taky kritizováno a taky aerodynamický hluk při vyšších rychostech a rázy od podvozku, takhle jsi novou generaci teda nepředstavuji, spíše bych to nazval velkým šetřením ze strany VW.
Interier je velice jednoduchý a funkční, ale působí velmi lacině narozdíl od nového golfu, kde vnitřek působí mnohem hodnotnějším dojmem.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Snooob
23. 11. 2012 12:48
Re: Design
Čo sa týka toho interiéru, mám to chápať tak, že čím viac tlačítok, kontroliek, laku a pod., tým je interiér hodnotnejší?
Avatar - Ronault.
24. 11. 2012 01:09
Re: Design
Ta hlučnost motoru 2,0 TDI je opravdu tragická, na prémiové auto nebývalé... Marně přemýšlím, který současný dvoulitr z mainstreamu je horší...
Avatar - Ham.
24. 11. 2012 01:22
Re: Design
Prakticky všechny, z testů kde se měří hluk při 50, 100 a 130 km/h

Ačko 59, 66, 71 dB
FoFo 59, 67, 70 dB
Kia 63, 65, 71 dB
A3 59, 65, 70 dB

Ostatní jsou na tom hůř
24. 11. 2012 22:02
Re: Design
Niekedy ide aj o charakter zvuku, ktory moze byt podstatne rusivejsi aj ked je to nizsia namerana hodnota hlucnosti.
Avatar - Ham.
24. 11. 2012 22:17
Re: Design
Ano, máš pravdu. Němci na to v testech myslí a udávají hodnocení "Geräuscheindruck" a v této disciplíně nová A3 ostatní přímo deklasuje:
Kia 7 bodů z 15 možných
Ačko 8 bodů
FoFo 9 bodů
A3 11 bodů