Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
NUMI
Když už auto do terénu, tak jedině Ladu, to co projede a vydrží, to žádný jiný zde nabízený nedokáže....
npr.lukas
Kámoš je lesník a má nivu a jimnyho.. dostane se s tím všude... sx4 by to v lese nedalo..
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Pokud by ve voze lada Niva byl nejaky rozumny diesel (ne francouzsky, ci italsky) byla by to jasna volba.
Možno nevieš, že do Nivy sa svojho času dávala 1,9 od pežota originál vo fabrike, myslím, že XUD9. bola tuším aj verzia s turbom, ale diesel sa v nive veľmi neujal. Ćo by si tam chcel 1,8TDi od koncernu?
Býval v ní diesel, ale byl moc těžký. Jediná Niva má velké křížení náprav. Ostatní auta jsou jen na silnici a na louku. Zkuste toto s některým z ostatních porovnávaných [odkaz]
BruceWayne
protože jsem si myslel, že Yeti bude v 4x4 do půl miliónu a ........... ON stojí přes 600 000.-Kč. Tak tolik peněz bych za Yeti nedal :-! To asi 75% majitelů má jen přední náhon?? To je tragédie >:D
75 ? Skôr 90% má 4x2. Mestské SUV iba kvôli vyššiemu posedu za volantom :no:
Yeti v provedení 4x2 drží 57% podíl na celkovém prodeji Yetiho v ČR ;-) Nejdřív si ověřte než budete odvážně odhadovat 90%
... hovori kto? Philip1, ked mas take dobre zdroje, tak nam napis kto si kupuje Yeti 4x4? Sukromne osoby? Tych par kusov a nazvy firiem urcite zvladnes v okamihu.
Hovoří statistika... Asi o fleetovém prodeji moc nevíš co ;-) Yeti se moc u firem neobjevuje... Samozřejmě, že si je kupují soukromé osoby, stačí se koukat kolem sebe ;-)
Tak nemysli a prolez si ceníky. Yetinu 4WD lze pořídit i do půl mega. 2.0 TDI 4WD 529 000 ve výbavě Trum Ambition. U prodejců lze získat slevu kolem 30 000. Případné skladovky i v nějaké výbavě navíc, např. [odkaz]
krokodyl.usaty
I kdyz zacina dle ceniku na 500 000,- neni problem ho sehnat za 440 000 s 2.0 TDI 103 kw, myslim, ze to taky stoji za zminku...
Philip1
Je to náhoda nebo úmysl? Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 začíná na 453 900 kč Chyba autora článku nebo zaplacené opomenutí nejprodávanější čtyřkolky v Čechách? Tento rok se prodalo více než 1440 Yetu 4x4. Což je více než dvojnásobek, než druhý nejprodávanější model 4x4.
Které automobilce vadí Škodovka?
Které automobilce vadí Škodovka?
Nejsi trochu paranoidní ? Články na auto.cz vykazují často faktické chyby a opomenutí. Naposledy např. v souhrnu nejlevnějších aut s vyhříváním sedaček. Ale že by se ostatní automobilky složily, aby byl bojkotován Velký Yeti - to snad ani nemyslíš vážně... :-|
Proč tedy opomenuly nejprodávanější 4x4 v Čechách? Nedokážu si to jinak vysvětlit, než tak, že byl úmyslně vyřazen redakcí za určitý příspěvek na výplatní pásky redaktorů...
Omlouvám se za opomenutí, bohužel škoda Yeti za peníze co uvádíte není v ceníku [odkaz] platném od 5.11., výbava Easy za 463 tisíc je jen v konfigurátoru.
asi se pise o ctyrkolkach co jsou schopny se vydrapat na dvaceticentimetrovej obrubnik a dale.
gld
Značka "mahindra" sa v ČR nepredáva? Lebo u nás hej a majú v ponuke celkom vtipné pracovné pickupy a pseudo suv-čka za zaujímavé ceny. S pohonom 4x4 of course.
jaro62
Tak především Suzuki Sx4 a Sedici jsou totožná auta vyráběná v jednom o tomtéž výrobním závodě v Maďarsku . Nemají totožný jenom motor, ale kromě přední masky a oplastování prakticky všechno. Podobně by se k Oplu Mokka mohl přiřadit i Chevrolet Trax, který se ještě neprodává, alespoň se bude více lišit vzhledově a zřejmě bude levnější.
Co mě ale udivuje, že se do výběru nevešel Citroen Aicross, který je s aktuální slevou také na hranici půl miliónu korun, ale ve výbavě, které může konkurovat leda tak Mokka a Qashgai, rozhodně ne Lada.
Co mě ale udivuje, že se do výběru nevešel Citroen Aicross, který je s aktuální slevou také na hranici půl miliónu korun, ale ve výbavě, které může konkurovat leda tak Mokka a Qashgai, rozhodně ne Lada.
Skús oprieť v lese o strom ten citron alebo qashkaja a skús oprieť nivu. myslím,že oprava nivy ťa finančne nezruinuje :-)
A jak to s tím souvisí?
Tedy s tím, že v seznamu SUV do 500 000 chybí zajímavá auta, zatímco některá jiná jsou tam dvakrát - i když pod různou značkou
Tedy s tím, že v seznamu SUV do 500 000 chybí zajímavá auta, zatímco některá jiná jsou tam dvakrát - i když pod různou značkou
Pokud jsou prodávány pod jinými značkami, nevidím v tom problém. Nebo vy byste v seznamu vozů pod 300 tisíc zamlčel Toledo, protože je tu Rapid?
Já v tom také nevidím podstatný problém, resp. problém je, když někdo v odborném článku tuto skutečnost neuvede (že se jedná o téměř identická auta) a na druhou stranu se mu do článku nevejdou auta, která by tam patřit měla. Pokud tedy autor uvádí aktuální slevy, pak v ceně do půl miliónu jsou další SUV resp. crossovery, které tam prostě chybí.
×
Sdílení komentáře
×
Abych nekritizoval, tak musím říct, že z výběru bych volil Mokku, Jimnyho nebo Nivu (4x4)... Všechna tři auta jsou pro mě velmi příjemná a designově povedená :yes:
Ináč, ja by som volil Mokku alebo Pandu 4x4 (novú). :-!
pochybujem ale, ze byste v tom chtel jezdit kazdy den ;-\
Pokud bude auto převážně silniční, ale výjezd mimo cesty bude znamenat složitější terén než je od traktoru rozbrázděná polní cesta, pak je dobrou volbou Duster.
O těch ostatních bych uvažoval spíš jako o autech, která ti trochu pomohou na blátě, na sněhu nebo na mokré louce. A z nich bych nejspíš vybral SX4. To je zas můj názor. ;-)
Jimmy trpí malým kufrom (170 l) a tým, že je iba trojdverové. SX4 je taký kompromis. Ani ryba ani rak.
Ale jak říkám, jakmile není převážná část provozu v terénu, obě auta začínají ztrácet smysl a nastupují jiná - třeba ten Duster. Jimnyho jsem měl a po roce zase prodal, právě z důvodu nedostatečného využití. Ale vzpomínám na něj s láskou. :-)
Ono ani cestování s Dusterem po dálnici s krátkou šestkou nebude skýtat kdovíjaké potěšení.