Design
Adam Novák
0
7. se mi moc nelíbí :no:
jsou nejošklivější. Že 7. generace je jen faceliftem 6. generace a vlastně neexistuje, nemá snad ani cenu připomínat.
Udelat z ho.na bic a pak to vydavat za dalsi gneraci, to je taky umeni 😉
To uz je takovy MQBVWERK, kdy se neshoduje platforma, ale rovnou 95% auta >😒]
To uz je takovy MQBVWERK, kdy se neshoduje platforma, ale rovnou 95% auta >😒]
Se.re to co? >😁
Udělat z hovwna bič (viz VW) je rozhodně větší umění, než udělat (pomalu ale jistě) z biče *** (viz HONDA). 😲 :😉 >😁
>😁 >😒] ...vlastně proč se směju..já mám hondy rád 😄
Mne sa najviac páči trojka. Stále moderné, nadčasové auto. Dedo má kombík v super stave a nedá naň dopustiť. :yes: :yes:
A ten facelift byl skutečně výrazný, ne jako dneska. Auto, který vypadá dodnes skvěle i po 14 letech. Designová perla.
Přesně tak to je. Pasat B 5,5 kombi 4 motion 1,9TDI PD 96kW, verze Executive. Zdědil ho po mně syn. Je právě zajetý, asi 320 tisíc km 😉
Nechtěj slyšet, jak hodnotil tvou štědrost mezi kamarády..... >😁 >😁 >😁
si to jede cellou svou kariéru, v ničem nejlepší, ale vždy blízko vrcholu. Vlastně z něj dělá etalon konkurence. Třeba Vectra po generacích 1.hezká, 2. krásná, 3. ošklivě hranatá, Insignia zase krásná, ale těžká s malým prostorem vůči délce. Poslední generace Pašíka už designově nestíhá, ale tím že designově nelítá od zdi kezdi tak se drží.
B1 - Střední třída má možnost (konečně) jezdit v důstojném autě.
B3 - Designová razance obdobná jako před pěti lety přinesla sierra. Dodnes úchvatná karoserie
B5 - Doslovný evergreen, jedno z nejkrásnější aut světa své dekády.
B7 - Stále na třídním vrcholu, démant třídy.
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Ty, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty, hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOL, naše ikona, naše spása. Ty ses vrátil, Šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavane ani uragán.
Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní. Jako i znaveným údům poutníků ulevit nechá, a žíznivým vláze na rtech spočinout dá.
Tys PASSAT, tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. SVWé tělo, sVWou víru, sVWůj zmar. :yes: :-! :-!
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO
Nový PASSAT, antracitem v roucho oděný, lunou na čtyřech svých stříbrných kotoučích operlen do tmy, září všem stranám nebeskostí svou.
Klíč tě hřeje v dlani. Vsuň ho horce dovnitř a tlačítkem pak do noci vykřičte společně tu symfonii tympánů. V šeru plující noci ti blednoucí měsíc na chromu rámečků vykrouží dvě polokoule, to abys nezapomněl co je život, co je láska, a co je žena... Pevně tě svírá bok sedadla, je obšitý stehem a na dotek je to ten steh, který umíš u své milé na jeden pohmat probudit k nekonečné rozkoši...
Řadička trčí k nebi jako věčný falický maják. Rzechvěle přijme tvou horkou dlaň, když zasouváš zvolna, v tušení zázraku, svojí první rychlost. Odpor volantu ti dává najevo, že se nechá vést jako při tanci života. Lehce tlačíš akcelerátor do centra Země a tvé tělo se noří do závoje opojení. Mezi okružím přístrojů ti probleskuje erb - VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Točíš plnou tři, svět se zavírá, před sebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání.
Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam, za horizontem, je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi. Pak v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět, ale doslova celý vesmír, brzdíš a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna.
Ano ano, to je on - Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat, Apoštol sedmý, zvaný sličný. Neboť na kůru dvojité Cé ti zní, toť anděl tvůj a osudem jeho bytí, rájem obtěžkán, slunce ti přec v garáží svítí… :yes: :-! :-!
GARÁŽOVÁ PASST
Přiznám se, ani vlastně nevím proč mě to napadlo, asi nějakým intuitivním garážovým přetlakem jsem dospěl k závěru, že PASSAT, nejprodávanější vůz střední třídy v Evropě, by si zasloužil nějaký ucelenější pohled, vždyť co si pamatuji i na diskuzích vyvolává každý článek o Passatovi neumdlévající proud tu nadšených tu doslova oslavných příspěvků. Sem tam se samozřejmě najde i nějaký ten garážový hnidopich, ale jistě se na úvod všichni shodneme, že jestli něco Passat je, pak samozřejmě vynikající vůz.
V roce 2010, v roce kulatého letopočtu přijel nový Passat. Diskuze stíhají diskuzi, ohnivá prohlášení střídají chladné odsudky. Podívejme se na nového Apoštola reálně, a to okem dospělého člověka, okem poučeného řidiče, tedy okem toho, komu je Passat prioritně určen.
Tak především registrujme to hlavní (ve vizuálním kódu) s čím nový Passat přijíždí. Do třídy vnáší nebývalý prvek elegance, dokonce míru elegance z třídy luxusních vozů. Kdo čekal letadlo utržené ze řetězu neví, co je Volkswagen, neví co je střední třída a neví co je auto. Žijeme v éře cizelování značkových markant. Prakticky každá evropská automobilka se našla ve výrazu (tohle dopadá především na německé a severské značky), a ten, kdo se zatím najít nedokázal, na své tváři intenzivně pracuje. Registrujme tedy, že nový Passat tvář Volkswagenu podtrhuje, je to ten známý dominantní švihák, který získal navíc dávku elegance, noblesy a dávku až tiché, tajuplné krásy.
Generačně vzato nebylo jednoduché na předchozí generaci Apoštola navázat, vždyť co může být ve středním mainstreamu dokonalejšího, než předchozí Passat? Popravdě… nic. Volkswagen dokázal takřka nemožné, dokázal posunout karoserii Passata o patro výše. V tomto kontextu nelze než napsat, že nový Passat velmi přesvědčivě dokumentuje značku Volkswagen jako supermainstreamovou značku, vyrábějící jak esteticky, tak technicky to vůbec nejlepší, co lze v daných třídách pořídit, viz. např. POLO, SCIROCCO, GOLF, TOUAREG.
Auto jako takové lze samozřejmě hodnotit izolovaně, není ovšem od věci porovnat nový model s jeho konkurencí na trhu. Upřímně, kdo by se mohl postavit doslovné klase Apoštola? S velkou rozvahou lze jistě napsat – nikdo. Nikdo.Volkswagenu se podařil mistrovský tah, stvořit referenci ve třídě. Design Passata se naplno rozvine do dvou let, kdy bude na silnicích vídán v počtech na jaké jsme zvyklí z modelu předchozího. Tehdy prokáže v každodenní silniční pohledeové konfrontaci svou vysokou dávku estetické nadstavby. Nadstavby o které se konkurenci může jenom zdát.
Co ocenit dále? Jistě kabinu, ergonomicky bezvadnou, materiálově exklusivní. Sedadla Passata pak nejlépe dokumentují jistotu s jakou designéři aut Volkswagenu přistupují k práci na modelu. Vše je uvnitř špičkově vybalancováno – pohledový, uživatelský i materiálový komfort. Kompozičně nemá přístrojová deska chybičku, v komplexu řidičský ideál.
Passat těží i z výhody, plynoucí z četného modelového spektra koncernu jako celku. Nemusí tedy usilovat o to, vnutit jeho majiteli, že si koupil největší auto na světě, vždyť pokud chce zájemce větší koncernový vůz, bere logicky AUDI A6. Touto výhodou nedisponují žádní jiní konkurenti, a podle toho to pak ve střední třídě také vypadá…
Z pohledu techniky nelze na novém Passatu nalézt prakticky nic, co by bylo ke kritice, ať už se jedná o nedostatek, či přebytek. Motorová paleta benzínu i nafty pokrývá výkonové spektrum bez jediné výhrady. Doplníme-li tradiční možnost pořídit čtyřkolku, dvouspojku, nově jistě i adaptivní tlumiče, získáváme premianta třídy ještě před tím, než vyjede na silnici.
Nový Passat je doslovný silniční třídní klenot, definuje svou třídu, definuje image, definuje styl. Své konkurenci utekl o jednu estetickou epochu.
Někomu harmonizuje tvar karoserie sedan, někomu jinému kombi. Nic mimořádného, někteří výrobci nás v této třídě sice hýčkají i karoserií liftback, avšak tím výčet možností prakticky končí. Ne tak docela, produkční jednička Evropy, Volkswagen přišel s nejúchvatnější karosářskou třídní variací, jakou lze vůbec na tomto světě v této době pořídit. Ano ano, znalí ví - CC, VOLKSWAGEN CC.
Segmentární aktivita Mercedesu, který jako první v novodobé historii dokázal vytvořit čtyřdveřové coupé nachází v mainstreamu konečně důstojného pokračovatele. Co je však v tomto kontextu důležité – ono nestačí stvořit v prémiové třídě nový objekt zájmu (CLS), je především nutné nový styl zpřístupnit středním vrstvám, ty totiž počnou tvořit ikonu.
Tak jaký je, Apoštol nebe. No především je v rámci mainstreamu bezkonkurenční. Vydařený, stylotvorný, krásný až snový. Nižší karoserie, dravčí přikrčený postoj, širší rozchod kol, exkluzivní kokpit, to vše vrhá Passata do supermainstreamových sfér. A pak, tímto vozem pozvolna utichají orgastické tance kolem služebních sedanů… Představenstvo ti asi těžko odsouhlasí dvoudveřové kupíčko k reprezentaci společnosti, ovšem čtvery dveře, to je jiné presso. Tedy nic nebrání tomu, aby se Passat CC stal kultovním náčiním mladých horkokrevných úspěšných mužů.
Držme palce, ať Volkswagen nepodskakuje cenou a drží ji na prestižní úrovni… není totiž zoufalejších vykročení, než začít prodávat nový model ve výprodejních akcích se zárukou na štěstí v trvání sedmnácti let… Co by to udělalo s image, to vidíme všichni.
Rokem počátku výroby cecečka , rokem 2008 se začíná psát nová historie aut. Volkswagen (jako vždy) stojí na čelní příčce, definuje svou dobu, a spolu s Mercedesem udává směr. Při pohledu na šaramantního Apoštola mi na mysl vytanula až úsměvná scéna z filmu Casino Royale… co by Bond, James Bond dal tehdy za to, kdyby ke golfovému klubu mohl přijet v novém volkswagenu CC…
I přes značnou šíři estetického koridoru, který vymezuje vizualitu současných aut, zůstává i nadále požadavek na eleganci jakýmsi středobodem designových zájmů všech automobilek. Jistě, elegance, nadčasovost, optické harmonie, pohledům libé křivky, nikoliv nepodobné dokonalým křivkám krásných žen… to vše odráží soustavný zájem jak designérů, tak kupců aut. Jeli tedy středobodem krásy elegance, pak středobodem aut je střední třída. Kategorie, jejíž reprezentant pohodlně odveze čtyři dospělé osoby, reprezentant, který velikostí navozuje důstojnost, dominanci, tedy synonyma věrně svět aut doprovázející.
Čas od času se světovým designérům zdaří stvořit ikonu. Ikonu elegance, ikonu stylu. Ikonu, která přesáhne meze své třídy, ikonu, která zatřese ustálenými hodnotovými měřítky. V tomto kontextu je zcela mimořádným, ojedinělým produktem vozidlo z produkce koncernu VOLKSWAGEN, totiž CC.
Pozorovatel užasne nad tím, jaké kouzlo dokázali tvůrci vtělit do tohoto vozu. Jde o takřka absolutní harmonii, absolutní dokonalost tvaru. V měřítku své třídy přesahuje CC do jiných světů. Přitom tohoto efektu dosáhli designéři poměrně jednoduchými “fintami” – zjemněním střechy, důsledným zaoblením záďi a zdominantněním tváře. Napohled přirozené, v praxi výjimečné.
CC v sobě koncentruje vše, po čem může řidič toužit – elegantní základní tóny linií karoserie jsou dramatizovány akcenty z říše dravců – nízká stavba a široký rozchod. Panovačný pohled je pak vyvažován jemnou zádí s geniální kompozicí zadních světel.
Ve střednětřídním mainstreamu jistě dnes není přitažlivější vůz, než-li CC. Vůz na silnicích celé Evropy působí jako démant, popírá svůj třídní původ a směle se tak řadí k designové ikoně, jakou je z prémiového segmentu Mercedes-Benz CLS.
Elegance vnějšku je doprovázena (to u VW tradičně) také vysokou elegancí vnitřku.
Kokpit, přístrojová deska, kompozice středového tunelu, volant, sedadla, to vše je vyvedeno v nejkvalitnějších materiálech a s akcentem té nejnáročnější automobilové estetiky. Doplníme-li tuto charakteristiku ještě o klasickou volkswagenovskou ergonomii, stává se Passat CC objektem zájmu nejen řidičů, sedlajících tradičně střední třídu v mainstreamu, nýbrž i řidičů ze segmentu prémie.
Volkswagen tímto modelem (tak jako v případě Phaetonu či Touaregu) naplňuje svůj status, co evropské automobilové jedničky, jakož i status automobilky, která se zvolna z mainstreamu přesouvá do vyšší sféry. Jistě ne nadarmo naplňuje v Evropě termín supermainstream než právě automobilka Volkswagen.
Tedy závěr – Volkswagen vytvořil v Passatu CC auto, které buďto máš v garáži, nebo o něm sníš. Jiná možnost dnes vlastně ani neexistuje.
Jak zakončit toto naše passátní čtení? No slovem nejpovolanějšího, slovem profesionálního testéra. Následující text je otištěn v jednom z posledních evropských respektovaných testů, které PASSAT úspěšně absolvoval, jedná se o test AUTO.CZ z měsíce února 2011. Text samotný je jistě ústřední esencí toho, proč je PASSAT přitažlivý již pro více než šestnáct miliónu dosavadních majitelů. Tedy nyní slíbená citace😒br />
„Jestli však chcete být hýčkáni vždy a všude, bude vaší volbou Passat Variant. Ten byl totiž z testované trojice (Mondeo, Superb, pozn. aut.) jednoznačně nejpohodlnější. Cestující byli od nástrah českých silnic téměř dokonale izolováni, za celou dobu testu jsme nezaznamenali ani jediný nepříjemný ráz do zad což rozhodně nebývá zvykem. Jízdní vlastnosti jsou proto logicky mnohem méně sportovní než je tomu v případě Mondea, i tak nás však překvapila ochota podvozku projíždět zatáčky na limitu…“
Nelze, prostě nelze než připojit – BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-! :yes: :-!
B3 - Designová razance obdobná jako před pěti lety přinesla sierra. Dodnes úchvatná karoserie
B5 - Doslovný evergreen, jedno z nejkrásnější aut světa své dekády.
B7 - Stále na třídním vrcholu, démant třídy.
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Ty, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty, hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOL, naše ikona, naše spása. Ty ses vrátil, Šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavane ani uragán.
Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní. Jako i znaveným údům poutníků ulevit nechá, a žíznivým vláze na rtech spočinout dá.
Tys PASSAT, tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. SVWé tělo, sVWou víru, sVWůj zmar. :yes: :-! :-!
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO
Nový PASSAT, antracitem v roucho oděný, lunou na čtyřech svých stříbrných kotoučích operlen do tmy, září všem stranám nebeskostí svou.
Klíč tě hřeje v dlani. Vsuň ho horce dovnitř a tlačítkem pak do noci vykřičte společně tu symfonii tympánů. V šeru plující noci ti blednoucí měsíc na chromu rámečků vykrouží dvě polokoule, to abys nezapomněl co je život, co je láska, a co je žena... Pevně tě svírá bok sedadla, je obšitý stehem a na dotek je to ten steh, který umíš u své milé na jeden pohmat probudit k nekonečné rozkoši...
Řadička trčí k nebi jako věčný falický maják. Rzechvěle přijme tvou horkou dlaň, když zasouváš zvolna, v tušení zázraku, svojí první rychlost. Odpor volantu ti dává najevo, že se nechá vést jako při tanci života. Lehce tlačíš akcelerátor do centra Země a tvé tělo se noří do závoje opojení. Mezi okružím přístrojů ti probleskuje erb - VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Točíš plnou tři, svět se zavírá, před sebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání.
Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam, za horizontem, je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi. Pak v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět, ale doslova celý vesmír, brzdíš a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna.
Ano ano, to je on - Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat, Apoštol sedmý, zvaný sličný. Neboť na kůru dvojité Cé ti zní, toť anděl tvůj a osudem jeho bytí, rájem obtěžkán, slunce ti přec v garáží svítí… :yes: :-! :-!
GARÁŽOVÁ PASST
Přiznám se, ani vlastně nevím proč mě to napadlo, asi nějakým intuitivním garážovým přetlakem jsem dospěl k závěru, že PASSAT, nejprodávanější vůz střední třídy v Evropě, by si zasloužil nějaký ucelenější pohled, vždyť co si pamatuji i na diskuzích vyvolává každý článek o Passatovi neumdlévající proud tu nadšených tu doslova oslavných příspěvků. Sem tam se samozřejmě najde i nějaký ten garážový hnidopich, ale jistě se na úvod všichni shodneme, že jestli něco Passat je, pak samozřejmě vynikající vůz.
V roce 2010, v roce kulatého letopočtu přijel nový Passat. Diskuze stíhají diskuzi, ohnivá prohlášení střídají chladné odsudky. Podívejme se na nového Apoštola reálně, a to okem dospělého člověka, okem poučeného řidiče, tedy okem toho, komu je Passat prioritně určen.
Tak především registrujme to hlavní (ve vizuálním kódu) s čím nový Passat přijíždí. Do třídy vnáší nebývalý prvek elegance, dokonce míru elegance z třídy luxusních vozů. Kdo čekal letadlo utržené ze řetězu neví, co je Volkswagen, neví co je střední třída a neví co je auto. Žijeme v éře cizelování značkových markant. Prakticky každá evropská automobilka se našla ve výrazu (tohle dopadá především na německé a severské značky), a ten, kdo se zatím najít nedokázal, na své tváři intenzivně pracuje. Registrujme tedy, že nový Passat tvář Volkswagenu podtrhuje, je to ten známý dominantní švihák, který získal navíc dávku elegance, noblesy a dávku až tiché, tajuplné krásy.
Generačně vzato nebylo jednoduché na předchozí generaci Apoštola navázat, vždyť co může být ve středním mainstreamu dokonalejšího, než předchozí Passat? Popravdě… nic. Volkswagen dokázal takřka nemožné, dokázal posunout karoserii Passata o patro výše. V tomto kontextu nelze než napsat, že nový Passat velmi přesvědčivě dokumentuje značku Volkswagen jako supermainstreamovou značku, vyrábějící jak esteticky, tak technicky to vůbec nejlepší, co lze v daných třídách pořídit, viz. např. POLO, SCIROCCO, GOLF, TOUAREG.
Auto jako takové lze samozřejmě hodnotit izolovaně, není ovšem od věci porovnat nový model s jeho konkurencí na trhu. Upřímně, kdo by se mohl postavit doslovné klase Apoštola? S velkou rozvahou lze jistě napsat – nikdo. Nikdo.Volkswagenu se podařil mistrovský tah, stvořit referenci ve třídě. Design Passata se naplno rozvine do dvou let, kdy bude na silnicích vídán v počtech na jaké jsme zvyklí z modelu předchozího. Tehdy prokáže v každodenní silniční pohledeové konfrontaci svou vysokou dávku estetické nadstavby. Nadstavby o které se konkurenci může jenom zdát.
Co ocenit dále? Jistě kabinu, ergonomicky bezvadnou, materiálově exklusivní. Sedadla Passata pak nejlépe dokumentují jistotu s jakou designéři aut Volkswagenu přistupují k práci na modelu. Vše je uvnitř špičkově vybalancováno – pohledový, uživatelský i materiálový komfort. Kompozičně nemá přístrojová deska chybičku, v komplexu řidičský ideál.
Passat těží i z výhody, plynoucí z četného modelového spektra koncernu jako celku. Nemusí tedy usilovat o to, vnutit jeho majiteli, že si koupil největší auto na světě, vždyť pokud chce zájemce větší koncernový vůz, bere logicky AUDI A6. Touto výhodou nedisponují žádní jiní konkurenti, a podle toho to pak ve střední třídě také vypadá…
Z pohledu techniky nelze na novém Passatu nalézt prakticky nic, co by bylo ke kritice, ať už se jedná o nedostatek, či přebytek. Motorová paleta benzínu i nafty pokrývá výkonové spektrum bez jediné výhrady. Doplníme-li tradiční možnost pořídit čtyřkolku, dvouspojku, nově jistě i adaptivní tlumiče, získáváme premianta třídy ještě před tím, než vyjede na silnici.
Nový Passat je doslovný silniční třídní klenot, definuje svou třídu, definuje image, definuje styl. Své konkurenci utekl o jednu estetickou epochu.
Někomu harmonizuje tvar karoserie sedan, někomu jinému kombi. Nic mimořádného, někteří výrobci nás v této třídě sice hýčkají i karoserií liftback, avšak tím výčet možností prakticky končí. Ne tak docela, produkční jednička Evropy, Volkswagen přišel s nejúchvatnější karosářskou třídní variací, jakou lze vůbec na tomto světě v této době pořídit. Ano ano, znalí ví - CC, VOLKSWAGEN CC.
Segmentární aktivita Mercedesu, který jako první v novodobé historii dokázal vytvořit čtyřdveřové coupé nachází v mainstreamu konečně důstojného pokračovatele. Co je však v tomto kontextu důležité – ono nestačí stvořit v prémiové třídě nový objekt zájmu (CLS), je především nutné nový styl zpřístupnit středním vrstvám, ty totiž počnou tvořit ikonu.
Tak jaký je, Apoštol nebe. No především je v rámci mainstreamu bezkonkurenční. Vydařený, stylotvorný, krásný až snový. Nižší karoserie, dravčí přikrčený postoj, širší rozchod kol, exkluzivní kokpit, to vše vrhá Passata do supermainstreamových sfér. A pak, tímto vozem pozvolna utichají orgastické tance kolem služebních sedanů… Představenstvo ti asi těžko odsouhlasí dvoudveřové kupíčko k reprezentaci společnosti, ovšem čtvery dveře, to je jiné presso. Tedy nic nebrání tomu, aby se Passat CC stal kultovním náčiním mladých horkokrevných úspěšných mužů.
Držme palce, ať Volkswagen nepodskakuje cenou a drží ji na prestižní úrovni… není totiž zoufalejších vykročení, než začít prodávat nový model ve výprodejních akcích se zárukou na štěstí v trvání sedmnácti let… Co by to udělalo s image, to vidíme všichni.
Rokem počátku výroby cecečka , rokem 2008 se začíná psát nová historie aut. Volkswagen (jako vždy) stojí na čelní příčce, definuje svou dobu, a spolu s Mercedesem udává směr. Při pohledu na šaramantního Apoštola mi na mysl vytanula až úsměvná scéna z filmu Casino Royale… co by Bond, James Bond dal tehdy za to, kdyby ke golfovému klubu mohl přijet v novém volkswagenu CC…
I přes značnou šíři estetického koridoru, který vymezuje vizualitu současných aut, zůstává i nadále požadavek na eleganci jakýmsi středobodem designových zájmů všech automobilek. Jistě, elegance, nadčasovost, optické harmonie, pohledům libé křivky, nikoliv nepodobné dokonalým křivkám krásných žen… to vše odráží soustavný zájem jak designérů, tak kupců aut. Jeli tedy středobodem krásy elegance, pak středobodem aut je střední třída. Kategorie, jejíž reprezentant pohodlně odveze čtyři dospělé osoby, reprezentant, který velikostí navozuje důstojnost, dominanci, tedy synonyma věrně svět aut doprovázející.
Čas od času se světovým designérům zdaří stvořit ikonu. Ikonu elegance, ikonu stylu. Ikonu, která přesáhne meze své třídy, ikonu, která zatřese ustálenými hodnotovými měřítky. V tomto kontextu je zcela mimořádným, ojedinělým produktem vozidlo z produkce koncernu VOLKSWAGEN, totiž CC.
Pozorovatel užasne nad tím, jaké kouzlo dokázali tvůrci vtělit do tohoto vozu. Jde o takřka absolutní harmonii, absolutní dokonalost tvaru. V měřítku své třídy přesahuje CC do jiných světů. Přitom tohoto efektu dosáhli designéři poměrně jednoduchými “fintami” – zjemněním střechy, důsledným zaoblením záďi a zdominantněním tváře. Napohled přirozené, v praxi výjimečné.
CC v sobě koncentruje vše, po čem může řidič toužit – elegantní základní tóny linií karoserie jsou dramatizovány akcenty z říše dravců – nízká stavba a široký rozchod. Panovačný pohled je pak vyvažován jemnou zádí s geniální kompozicí zadních světel.
Ve střednětřídním mainstreamu jistě dnes není přitažlivější vůz, než-li CC. Vůz na silnicích celé Evropy působí jako démant, popírá svůj třídní původ a směle se tak řadí k designové ikoně, jakou je z prémiového segmentu Mercedes-Benz CLS.
Elegance vnějšku je doprovázena (to u VW tradičně) také vysokou elegancí vnitřku.
Kokpit, přístrojová deska, kompozice středového tunelu, volant, sedadla, to vše je vyvedeno v nejkvalitnějších materiálech a s akcentem té nejnáročnější automobilové estetiky. Doplníme-li tuto charakteristiku ještě o klasickou volkswagenovskou ergonomii, stává se Passat CC objektem zájmu nejen řidičů, sedlajících tradičně střední třídu v mainstreamu, nýbrž i řidičů ze segmentu prémie.
Volkswagen tímto modelem (tak jako v případě Phaetonu či Touaregu) naplňuje svůj status, co evropské automobilové jedničky, jakož i status automobilky, která se zvolna z mainstreamu přesouvá do vyšší sféry. Jistě ne nadarmo naplňuje v Evropě termín supermainstream než právě automobilka Volkswagen.
Tedy závěr – Volkswagen vytvořil v Passatu CC auto, které buďto máš v garáži, nebo o něm sníš. Jiná možnost dnes vlastně ani neexistuje.
Jak zakončit toto naše passátní čtení? No slovem nejpovolanějšího, slovem profesionálního testéra. Následující text je otištěn v jednom z posledních evropských respektovaných testů, které PASSAT úspěšně absolvoval, jedná se o test AUTO.CZ z měsíce února 2011. Text samotný je jistě ústřední esencí toho, proč je PASSAT přitažlivý již pro více než šestnáct miliónu dosavadních majitelů. Tedy nyní slíbená citace😒br />
„Jestli však chcete být hýčkáni vždy a všude, bude vaší volbou Passat Variant. Ten byl totiž z testované trojice (Mondeo, Superb, pozn. aut.) jednoznačně nejpohodlnější. Cestující byli od nástrah českých silnic téměř dokonale izolováni, za celou dobu testu jsme nezaznamenali ani jediný nepříjemný ráz do zad což rozhodně nebývá zvykem. Jízdní vlastnosti jsou proto logicky mnohem méně sportovní než je tomu v případě Mondea, i tak nás však překvapila ochota podvozku projíždět zatáčky na limitu…“
Nelze, prostě nelze než připojit – BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-! :yes: :-!
Suhlasim ze passat je vzdy velmi podarene (pre niekoho nudne, u nas sa tomu hovori konzervativne) auto, aj s tym ze B5ka je asi najkrajsie auto strednej triedy 90. rokov (no aby som bol spravodlivy tak sa o miesto deli spolu s vtedajsou A4). CC ma sice pekne tvarovanu karoseriu a designovo sa urcite jedna o nadstandard ale tak "Volkswagen vytvořil v Passatu CC auto, které buďto máš v garáži, nebo o něm sníš. Jiná možnost dnes vlastně ani neexistuje", chapem bola to asi metafora ale napr mna potesi pohlad na CC, ale tak v garazi mam jednak cosi ine a jednak snivam o inom (RS6 avant :yes: :yes: )
Ty fakt musíš být na hlavu. Zabít odpoledne psaním takových traktátů... Kdyby ses raději šel projít, když bylo docela pěkně, možná by to tvému chorému mozku pomohlo.
Jinak, ta délka mě, jako vždy, odradila od čtení.
Jinak, ta délka mě, jako vždy, odradila od čtení.
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: to člověk ani číst nemusí 😄 pořád to samí vychvalování,žvatlání a rádoby básničky 😄 viz. úvod a první odstavec 😄 jo a přece každej sníí o VW CC >😁 >😁 >😁 jak jinak
No ty o CC sníš určitě. Co jiného ti také zbývá? >😁
jasný 😄 nad postelí mám hnedka 2 plakáty CC >😁 po ničem jinym netoužim
Neříkám, že netoužíš po něčem jiném, nezapomeň, že v tvých letech bys neměl život redukovat jen na ty plakáty, dopřej si vedle těch plakátů i nějakou pěknou živou a rychlou... holku >😁 😉 S tím cecečkem ji máš natotata.
v tvojich rokoch by si mohol dospiet chlapec.. Iba soplave decko moze pisat take kraviny..
No dovol, doufám jste už ve škole probírali rozdíl mezi mužem a ženou?.. >😁
proč furt narážíš na muj věk,kterej si si přečetl na profilu? >😁 proč si myslíš že je tam pravej věk? nesmíš věřit všemu co je na internetu 😄 nedělej si vrásky,myslim že už jich budeš mít i tak dost 😄
velmi duchaplna reakcia.. Necital som sice tu znosku nezmyslov o uberaute ale povedz mi aspon, co za magora moze napisat tolko textu??? Mas doma zaracha od rodicov, ze sa nudis v sobotu poobede?
Když jsi to "nečítal" jak můžeš vědět, že je to snůška nesmyslů? To tu každého diuskutéra soudíš podle sebe? ;-\
nie nie, to tu vzdy teba sudim podla teba 😉 staci si precitat prvu a poslednu vetu a je jasne kola bije..Napisat niekolko viet plnych oslavnych od na passat beriem ako klasiku od teba. Ani by som to necital ani nekomentoval. Ale tak dlhy prispevok jasne ukazuje ze ti totalne ruplo v bedni.
Délka příspěvku však nikdy nenapovídá nic o jeho kvalitě (podívej se v tomto kontextu na příspěvky své). Vždy jde jen a než o obsah. Pokud tu tedy hodláš komentovat příspěvky, které nečteš, tak by ses měl především zamyslet nad tím, komu tu v tej bedni vlastně ruplo 😉
To mozno plati pre velikanov svetovej tvorby, vonkoncom nie pre diskusneho sprostacika. V tvojom pripade je ta kvalita o com? O blahoreceni jednej znacky? to je akoze ta "kvalita" ? KOmentovat tvoje prispevky bez citania nie je problem, lebo sa opakujes na dennej urovni, frt to iste akurat dne sis dostal z tohto clanku orgazmus a ku kazdemu slovu si pridal 10 dalsich a to sa mi teda citat nechce. Ci nebodaj si v prispevku pomenoval vsetky pozitivne aj negativne vlastnosti modelu passat? Opisal si ake chyby toto auto malo pocas svojho zivota a ake su jeho slabiny? 😉
Četl jsi to, nebo se tu jen snažíš zachránit nesmyslnou tezí, že nečteš příspěvky kolegů, jen je komentuješ?
mas nejaku vrodenu chybu, ked sa ma pytas na nieco co som ti povedal na zaciatku debaty? Dal som ti dve otazky a na ziadnu si neodpovedal, evidentne som trafil, o com je tvoj siahodlhy prispevok.. 😉
Je tam (objektivně) napsáno určitě všechno. Přečti a pak napiš příspěvek, takhle tu svůj postoj udržíš těžko, to snad chápeš. Chci-li totiž s kolegou diskutovat pod jeho příspěvkem, vždy si napřed jeho příspěvek přečtu. Ale vidím, že i takováto jasná věc je u některých jedinců obtížně pochopitelná...
Naco si mam citat prispevok ked viem co je v nom? Myslis udrzat postoj ako si sa ho snazil udrzat v diskusii pod trojtestom kde vyhralo mondeo? Lebo tak zle na tom niesom ako si ty vtedy vybuchol na vlastnych argumentoch >😁 GTI, si trotl, vela ludi si to tu o tebe mysli, vystupujes pod hlavickou anonymity a nemas ani guraz potvrdit tie dristy vo svojich prispevkoch aby si sem do MACZ hodil svoje auto aby si dokazal, ze to co tu trepes, tym aj zijes. Tymto si len miestny saso, bez nejakeho dokazu. Nicim si nedokazal to, co tu obhajujes, je tu vela nickov co su sice silni prokoncernisti ale aj autam rozumeju, ty tu nevies rozobrat ziadnu technologiu, nic ohladne pouzitej techniky, len vymenujes to co sa docitas. Snazis sa ukazovat, ze zijes tymto portalom, ze si tu budujes nejaky image, no vybudoval si. Uz na niekolkych forach som o tebe cital, ze si tam s teba robia *. Asi si sam uvedomujes akeho sasa tu zo seba robis, lebo nevylezies zo svojej anonymnej ulity a ostavas tam. Bojis sa vyjst so svojimi argumentami na verejnost, co keby tohot asi najznamejsieho diskutera ludia spoznali. Musis sa velmi hanbit za seba a svoj nazor. Ked ani svoje auto nezavesis na svoj oblubeny portal. Docital si to az sem? Vidis, ty si ma precital, no ja tvoj prvy prispevok stale nie, ani sa mi do neho nechce. Tak dlhy prispevok si precitam od niekoho koho si cenim a pise zaujimavo. Nemusim s nim suhlasit ale musi to byt osoba hodnoverna, ktora sa svojim nazorom prezentuje. Ty si v tomto este velmi pozadu, diskusna nula.
Drž svůj zde známý primitivismus na řetězu, zde si do trotlů nenadáváme. Kdybych zase já měl napsat, co si o tobě opravdu myslím, musela by sem na týden nastoupit deratizační služba >😁 Jsi jediný, který tu napadá kolegu za jeho příspěvek, aniž by si jej přečetl ;-\ ;-\ Diskuse s jedinci tvého bezcharakterního diskusního ražení je pro mne nepřijatelná.
Na hlavu jsi evidentně ty. Vsadil bych se, že mi ten horní text trval přesně stejně dlouho, jako tobě tvůj holovětý blábol... >😁
Moc strohé a stručné. Dnes odfláknuto. 😐 😄
Vyměň doktora nebo ber jiné prášky... to je úchylné. Si můžete s veverkou koukat hluboce do očí a ve tmě si užívejte falické řadičky trčící jako maják.... Ještě můžete k sobě vzít třetího - Fuko se myslím jmenoval....
Si tak říkám..... proč jezdíš Volvem, když je tvwé postižení touto značkou tak .....falické?
anebo tu jen tak plácáš nesmysly? .... přece když jsem fanda do značky a rozpočet to dovolí, tak jdu a ten mokrý sen si splním,ne?
Takže, buďto si plakátový samec nebo psychopat.... nebo nemáš koule si toho pašíka koupit? ...to je šílené, co? ...nemít koule si koupit lidový vůz, folcvagna....
Pointa je ale jednoduchá.... pokud jsi právník.... dejme tomu, tak jezdit folcvagnem je ....šebich.... a na Touarega nebo Phaetona nemáš kasu. Mno a osobně neznám právníka, co by šulal cesty s passatem, golfem atd.... u žen je to mírně jinak.... těm auto prostě slouží a tot vše....
Takže, jsi ostuda, GTI..... poučuješ, pliveš, odsuzuješ, napadáš...víš o každém vše, všem radíš.... ale ano, jsi takový acz kašpárek... to je virtual realita ....to je vpohodě.... ale v životě..... smutný to pohled..... Kdybys psal jen tyto své TAPETY, tak je to ok.... ale pokud se passuješ do role kazatele...
JSI MÍŇ NEŽ INESCENT...či jak se jmenuje ta tvá druhá, korejská, však věcnější a argumentačně vybavenější, polovina?
Bravo GTI..... má nabídka k recitaci na narozeniny je pořád platná 😉 >😁 :yes:
Si tak říkám..... proč jezdíš Volvem, když je tvwé postižení touto značkou tak .....falické?
anebo tu jen tak plácáš nesmysly? .... přece když jsem fanda do značky a rozpočet to dovolí, tak jdu a ten mokrý sen si splním,ne?
Takže, buďto si plakátový samec nebo psychopat.... nebo nemáš koule si toho pašíka koupit? ...to je šílené, co? ...nemít koule si koupit lidový vůz, folcvagna....
Pointa je ale jednoduchá.... pokud jsi právník.... dejme tomu, tak jezdit folcvagnem je ....šebich.... a na Touarega nebo Phaetona nemáš kasu. Mno a osobně neznám právníka, co by šulal cesty s passatem, golfem atd.... u žen je to mírně jinak.... těm auto prostě slouží a tot vše....
Takže, jsi ostuda, GTI..... poučuješ, pliveš, odsuzuješ, napadáš...víš o každém vše, všem radíš.... ale ano, jsi takový acz kašpárek... to je virtual realita ....to je vpohodě.... ale v životě..... smutný to pohled..... Kdybys psal jen tyto své TAPETY, tak je to ok.... ale pokud se passuješ do role kazatele...
JSI MÍŇ NEŽ INESCENT...či jak se jmenuje ta tvá druhá, korejská, však věcnější a argumentačně vybavenější, polovina?
Bravo GTI..... má nabídka k recitaci na narozeniny je pořád platná 😉 >😁 :yes:
S odkazem na hodinu tvého psaní je zřejmé, že jsi opět tradičně pod obraz. Tak snad jediná naděje je v tom, že reakci budeš číst výjimečně střízlivý. Nejsem fandou Volkswagenu, jsem fandou aut. A když se píše o Passatovi, píši o passatovi. No a když se píše o Mazdě, píši... o mazdě. Tohle připadá podivně výhradně podivným individuím, jakým jsi evidentně ty.
K tomu ostatnímu tvému doslova dementnímu blábolu se raději nevyjádřím. Pokud se mnou hodláš diskutovat, popros někde o hlavu. Takhle si připadám, že jsem nedopatřením šlápnul na tvé mozkové... lejno 8-s >😁
K tomu ostatnímu tvému doslova dementnímu blábolu se raději nevyjádřím. Pokud se mnou hodláš diskutovat, popros někde o hlavu. Takhle si připadám, že jsem nedopatřením šlápnul na tvé mozkové... lejno 8-s >😁
...úsměvné... hodino psaní - podle sebe soudíš mě? ...pod obraz ale asi budu, když jsem ještě ochoten reagovat na tyto tvé žvásty. Zvláště pak věta o psaní vw nebo mazdě... :yes: ....ano, o jiných autech se to dá vážně přečíst, jinak je to k smíchu. Mno, dementní bláboly.... tak jo no... asi jsem se už lecčemu naučil, padre. To tvoje psaní je opravdu o dva levely níže než to Inescentovo. On na protiargument dá argument, ty - diskuzně shazuješ, plkáš o ničem, kroužíš zmateně kolem jak sjetá moucha právě tím lejnem. Nemám nic proti tobě, jsi mi uplně jedno. Nemám nic proti vw - naopak, jsou modely, které určitě budou mít svou roli při výběru dalšího pochodovadla.... zbytek jsou tvé smyšlenky chorého mozku, možná vypitého, ješity.... A znovu se ptám: proč, když je produkce vw tak UUUPLNĚ NEJ, proč jezdíš Volvem? To si tak trochu lejníš do vlastní sesle, ne? .... já s tebou nehodlám diskutovat.... pokud budeš věcný a slušný, umím si představit výměnu názorů, zkušeností.... jsem spíše muž činu než žvástal... u nás se říká: dřistala... 😉 ....
Btw. taky jsem fandou aut....ale marně si dovedu představit, že tu budu vynášet do nebes, pro ilustraci a kontrast uvedu Multiplu, vychválím každý šroubek, budu zpívat chorály, vymyslím mu jméno a pak vezmu salon Fiatu obloukem a pujdu pro .... dosaď, co chceš... tomu nerozumím.... a taky bych rád věděl, jestli za ty plané zpěvy tady máš i odměnu nebo je to čistě tvá osobní aktivita a psaním tady a zejména "hlavní rolí na a.cz" - dnes bohužel spíš bulváru než ...to nechme stranou.... si jen něco "doháníš"? ..kompenzuješ? .... Budeš mít ty koule a odpovědět přímo nebo zase budeš pořádat muší nálety? Hm? 😉 Pojď do toho a neboj se >😁 😄
A ještě: nejsem střízlivý...jsem opilý láskou k tobě, šmudlo 😉 >😁 :yes:
Btw. taky jsem fandou aut....ale marně si dovedu představit, že tu budu vynášet do nebes, pro ilustraci a kontrast uvedu Multiplu, vychválím každý šroubek, budu zpívat chorály, vymyslím mu jméno a pak vezmu salon Fiatu obloukem a pujdu pro .... dosaď, co chceš... tomu nerozumím.... a taky bych rád věděl, jestli za ty plané zpěvy tady máš i odměnu nebo je to čistě tvá osobní aktivita a psaním tady a zejména "hlavní rolí na a.cz" - dnes bohužel spíš bulváru než ...to nechme stranou.... si jen něco "doháníš"? ..kompenzuješ? .... Budeš mít ty koule a odpovědět přímo nebo zase budeš pořádat muší nálety? Hm? 😉 Pojď do toho a neboj se >😁 😄
A ještě: nejsem střízlivý...jsem opilý láskou k tobě, šmudlo 😉 >😁 :yes:
Opilý jsi, to tu nezamlouvej. Nebo se vracíš z odpolední směny tak znavený, že ti nevládnou ani ruce, ani hlava. Dopouštíš se postojového diskusního kýče - jsi schopen pochválit jen vlastní garáž. Není to zde nic moc výjimečného, no snaž se pochopit, že já dokáži svojí garáž velmi ostře oddělit od diskusních příspěvků. Nemám problém napsat jakkoliv dlouhý a třeba i oslavný příspěvek na auto, které tedy nevlastním, které si to však svým významem ve světě aut obecně zaslouží. A Passat si oslavné věty tedy setsakra zaslouží. Skutečnost, že Passata stavíš asociačně na roveň multiply vysvětluje ve vztahu k tvé orientaci mnohé...
A co tebe, tebe platí Bohnice v keši, nebo to máš u nich na lékovej paušál? >😁 😉
A co tebe, tebe platí Bohnice v keši, nebo to máš u nich na lékovej paušál? >😁 😉
Passat prvni generace mela kamauadova teta z nemecka. To bylo jeste v dobe, kdy na nasich silnicich jezdily prvni 105S a stare 100 a 110 a s vykulenymi oci jsme sledovali zaparkovane "skopcaky" a hodnotili jejich vozy podle nejvyssiho cisla na tachometru, tehdy, kdy nam jejich mejitele rozdavali poklady v podobe propisek s nemeckym napisem k nam do meste zavitala kamadova teta z nemecka. Jezdivala Passatem prvni generace. Uz tehdy se mi Passat libil, byl tmave zluty, motor mel vpredu, vypadal sportovne, pri otevreni kufru se otevrela cela zad a nechtel jsem verit, ze vlastne slo o levne nijak sportovni a nespolehlive auto.
Za me, podle krasy jednoznacne 1.gen, 2.gen...potom sokujici 3.gen.
Za me, podle krasy jednoznacne 1.gen, 2.gen...potom sokujici 3.gen.
Takže "kamuadova teta", jo? Tak to mohla být jedině naše diskuzní "pudelka" teta Kylie, co tu dokola píše podobné "bubosti", jako ty... >😒] >😁
Za preklep se samozrejme omlouvam. To vis, to bylo jeste v dobach, kdy tvuj otec jeste neudelal tu chybu, premysleni o splozeni tebe. 😉
Když už se tu omlouváš, pak se omluv i za ty vykulené oči - s... vykulenýma očima. Jinak dobrá historka, asi ti jí vyprávěl tatínek 😉
Omluva za preklep patrila vsem. Labilovi nemam nejmensiho duvodu se omlouvat. Vysmivat se za preklep muze jen ubozak jeho gradu.
Jinak nejde o historku, pouze vzpominku z vlastniho detstvi. Zkus se taky obnazit GTI a nejakou vzpominku pridej. Teda, jestli sis v te dobe radsi nehral s panenkama, to ti bylo urcite blizsi. Urcite ti jich tatinek koupil hodne 😉
Jinak nejde o historku, pouze vzpominku z vlastniho detstvi. Zkus se taky obnazit GTI a nejakou vzpominku pridej. Teda, jestli sis v te dobe radsi nehral s panenkama, to ti bylo urcite blizsi. Urcite ti jich tatinek koupil hodne 😉
Chápu, jde o vzpomínku tvého tatínka, to je v pořádku, myslím, že to tu pochopil ale už každý.
P.S. Nelži si tu veřejně do tátovo kapsy, je to trapné.
P.S. Nelži si tu veřejně do tátovo kapsy, je to trapné.
GTI, koukam panenky te rozhodily. Kazdemu je zde jasne, ze jsi jim s kamaradkama prevlikal plinky, kdyz si opravdovi kluci z ulice hrali na vojaky. Nestyd se za to, vypravej nam o tom. 😉
To sis tu zase jednou tradičně naběh´ >😁 Vždy když hodláš psát o historii, pamatuj na to, že jsou tu kolegové, jimž tvá "osobní" vzpomínka na premiéru Mercedesu SSK votevře dokonale voko o tvém věku. Tedy, pokud si dříve nevšimnou tvého dětského stylu psaní. Víš, že jsem ti tu opakovaně psal, aby ses nastavěl do role garážového veterána, nese ti to jen diskusní smích. Musíš si prostě uvědomit, že ostatním mnohým kolegům stačí, aby si přečetli pár tvých delších vět, a okamžitě jim dojde, kde asi tak věkově a tudíž i vědomostně jsi. Věř, že když to tu rozpálíš na úrovni svého jinošského věku "doběla", nikdo se ti tu nebude smát, naopak, každý z nás jistě ocení, žes sice mladej a přirozeně nezkušenej, ale upřímně zapálenej kluk do věci. A to se cení.
Na rozdil od tebe, GTI, ja tu osobni vzpominku mam a nestydim se o ni napsat. Chapu, ze zde o svych dobrodruzstvich s panenkama psat nechces, stydis se, ale aspon by slo o neco hodnotnejsiho, neco co jsi zazil na vlastni kuzi.
GTI, nesud kvalitu psani jinych, nevis o koho jde a s kym si pises. Zamer se na kvalitu svych textu. Mnoho kolegu, diskuteru (VW kriklouvwny mezi ne nepocitam) zde opakovane pise o ubohe kvalite tveho textu. Aby ne, kvalita textu vratneho a nastenkare v jedne osobe je jaka je.
P.S. pro mistni mladez, vratny/nastenkar byl drive "nejdulezitejsim" zamestnancem v kazde firme.
GTI, nesud kvalitu psani jinych, nevis o koho jde a s kym si pises. Zamer se na kvalitu svych textu. Mnoho kolegu, diskuteru (VW kriklouvwny mezi ne nepocitam) zde opakovane pise o ubohe kvalite tveho textu. Aby ne, kvalita textu vratneho a nastenkare v jedne osobe je jaka je.
P.S. pro mistni mladez, vratny/nastenkar byl drive "nejdulezitejsim" zamestnancem v kazde firme.
Ty děláš zásadně špatně to, že se domníváš, že když se jako diskusně zahalíš do role kapitána autoprůmyslu, že tím trumfneš zdejší kolegy, jimž bys musel při osobním setkání evidentně vykat. Všimni si však, že to tu mimo tebe nikdo jiný nedělá, každý (až na tebe) tu píšeme za sebe, jen ty se stavíš do role sedmdesátiletého emeritního presidenta všech automobilových koncernů... >😁
Přece musí být každému jasné, že jestliže tvrdíš, žes v roce cca 1975 obdivoval s kámošem prvního pasata, a tedy to ti muselo být kolem deseti, tak že by ti dnes muselo být... čtyřicet sedm... >😒] Možná by ti měli doma vysvětlit, jak je to s pubertou, že kolem dvaceti už jsi poměrně zdatnej názorovej bejček, a že infantilní psaní šestnáctiletého kluka v roli kapitána autoprůmyslu je průhledné jako přední okno passata... >😁
Přece musí být každému jasné, že jestliže tvrdíš, žes v roce cca 1975 obdivoval s kámošem prvního pasata, a tedy to ti muselo být kolem deseti, tak že by ti dnes muselo být... čtyřicet sedm... >😒] Možná by ti měli doma vysvětlit, jak je to s pubertou, že kolem dvaceti už jsi poměrně zdatnej názorovej bejček, a že infantilní psaní šestnáctiletého kluka v roli kapitána autoprůmyslu je průhledné jako přední okno passata... >😁
Tva prognoza na tema meho veku je stejne "presna" jako ostatne vsechny ostatni prognozy vysle z tve klavesnice. Vsichni si jiste vzpomeneme na "propadak tisicileti 500". Netrap se, GTI, ze te kolegove neberou vazne. Stejne jako tobe podobnym kriklouvwnum ti chybi rozhled a zivotni zkusenosti. Tyto se snazis nahradit opakovanim tech samych nesmyslu, doufajic, ze se z nich stane skutecnost. Bohuzel z toho vznikl pouze mindrak, diky kteremu jsi pouze pro smich diskusnich kolegu, kteri za svuj zivot jiz neco z tohoto maleho sveta videli.
P.S. Stale cekam az napises o svych dobrodruzstvich pri prevlekani oblibene panenky. Pokracuj, zatim me bavis. Nedoufej vsak, ze te v blizke dobe zacnu brat vazne.
P.S. Stale cekam az napises o svych dobrodruzstvich pri prevlekani oblibene panenky. Pokracuj, zatim me bavis. Nedoufej vsak, ze te v blizke dobe zacnu brat vazne.
>😁 Jo jo, v deseti jsi obdivoval v pětasedmdesátém jedničku passata... Nespletl sis století? 8-s >😁
Zase spatne. Jak ty to delas? S takovym "umenim" se ani nedivim, ze jsi ve svem zivote tak neuspesny.
P.S. co ty panenky? Nebudou? 😉
P.S. co ty panenky? Nebudou? 😉
Tak si říkám, že bys dneska ten nedomyšlenej úlet s "osobní" historkou z dob okupace raději sežral i s horními obrázky... >😒] Naběh´sis dokonale, ale - Mariánku - patří ti to.
GTI, zivot a jeho pribehy. To je to, co ti chybi. Znovu se budu opakovat, ale prece. Uc se jazyky, cestuj a poznavej. Mozna potom te tady nekdo bude brat vazne. Jak nekdo nahore jiz napsal, nejsi nez mistni sasula.
Uznávám, že u mně už pomalu hrozí, že ty své životní příběhy začnu zapomínat... 😄 to ty, ty si je všechny teprve musíš prožít... Tohle není kritika, konstatuji. Tvůj problém je, že bys tu chtěl být za světáka, co čůral ruskejm tankům v okupaci na pásy. No, to by tě ale musela porodit tvoje babička, tak zatáhni vocas touhy a vrať to zase k té své pubertě.
Předsednictvo vyslovuje politování, že slogan o osobním zážitku desetiletého škvrněte (v 1975) obdivujícího jedničkového passata, nelze zařadit do nominací, neb čtenář neznalý tvého jinošského statusu by se mohl domnívat přesně to, oč tu kostrbatě soustavně usiluješ... >😒]
Předsednictvo vyslovuje politování, že slogan o osobním zážitku desetiletého škvrněte (v 1975) obdivujícího jedničkového passata, nelze zařadit do nominací, neb čtenář neznalý tvého jinošského statusu by se mohl domnívat přesně to, oč tu kostrbatě soustavně usiluješ... >😒]
Znovu spatne GTI. Na rozdil od tebe, me tvuj vec nezajima. Pouze poukazuji na tve chybejici zivotni zkusenosti a rozhled. Snazis se vypdadat (znit) jako zkuseny clovek (diskuter), ale veri ti pouze nekolik zamindrakovanych kriklouvwnu, par labilu a mistnich jelit, kteri dobu, o ktere jsem nehore napsal nikdy nepoznali.
Takze znovu, uc se jazyky, cestuj, poznavej a rozsir si tvuj velice omezeny rozhled. Mozna te pak bude brat vazne i nekdo jiny nez par mentalne zabrzdenych a nevychovanych pubertaku.
Takze znovu, uc se jazyky, cestuj, poznavej a rozsir si tvuj velice omezeny rozhled. Mozna te pak bude brat vazne i nekdo jiny nez par mentalne zabrzdenych a nevychovanych pubertaku.
Jako dítě jsem asi taky dělal všelijaké blbosti, ale myslím, že jsem nebyl tak drzej jako tady marianek. To nám roste pěkná generace...
Přesně, naštěstí pro nás není marianek etalon nýbrž negativní extrém. Týpek, který by si v reálu nedovolil ani přímý pohled a své hluboké komplexy si kompenzuje amatérsky předstíranou odvahou, zkušeností, znalostí..., pochopitelně pouze anonymně.
Za nášich dětských let podobná možnosti anonymity prostě nebyla a na příkladu marianka je vidět, že zrovna tohle zřejmě nebylo špatně.
Za nášich dětských let podobná možnosti anonymity prostě nebyla a na příkladu marianka je vidět, že zrovna tohle zřejmě nebylo špatně.
Tyhle tvé podrobně popsané dětské zážitky s panenkami jsi tu měl napsat mnohem dřív, ty měly zjevně na formování tvé osobnosti velmi podstatný vliv, s nimi se dá u tebe leccos (minimálně částečně) pochopit...
P.S. Vidím, že GTIho opakovaně a marně přemlouváš k diskusi na své oblíbené téma (panenky), ale pokud bez toho opravdu nemůžeš být, tak já bych se na pár příspěvků snad i obětoval... >😁
P.S. Vidím, že GTIho opakovaně a marně přemlouváš k diskusi na své oblíbené téma (panenky), ale pokud bez toho opravdu nemůžeš být, tak já bych se na pár příspěvků snad i obětoval... >😁
náhodou byl vtipnej...Taky se tomu zasměj, vždyť se to vlastně povedlo tobě a hezky.
Pokud bys měl alespoň čtvrtinu své marně předstírané inteligence, došlo by ti, že si prostřednictvím prvního z tvých (několika) překlepů, ve tvé reakci, dělám "pudel" především z místní tety Kylie. Ale to bys musel být někdo, na koho si tu pořád dokola jen komicky hraješ, tvou zřejmě poslední nadějí je, že snad časem dozraješ a začneš chápat alespoň tak zřejmé věci. Vem si příklad třeba z gila54 (18:22), který to pochopil zcela jasně i bez případné nápovědy. Nehledě na to, že neumět si udělat srandu z vlastní chyby, je jen další důkaz vlastní omezenosti.
A pokud už se chceš všem (tedy kromě mě) omlouvat za překlep, tak se omluv zrovna za všechny překlepy a chyby v této své reakci, už po prvním přečtení jsem jich tam napočítal 7 (a to máš ještě zřejmě štěstí, že píšeš "alibisticky" bez diakritiky), což by se někomu, kdo se tu tradičně prezentuje jako zkušený, úspěšný a dokonalý muž, nemuselo stávat, přece jen si ani v tomto ohledu nemůžeš dovolit to, co my, obyčejní smrtelníci... 😉 >😒]
A pokud už se chceš všem (tedy kromě mě) omlouvat za překlep, tak se omluv zrovna za všechny překlepy a chyby v této své reakci, už po prvním přečtení jsem jich tam napočítal 7 (a to máš ještě zřejmě štěstí, že píšeš "alibisticky" bez diakritiky), což by se někomu, kdo se tu tradičně prezentuje jako zkušený, úspěšný a dokonalý muž, nemuselo stávat, přece jen si ani v tomto ohledu nemůžeš dovolit to, co my, obyčejní smrtelníci... 😉 >😒]
Jak jsem jiz napsal, pouze ubozak tveho gradu ze vysmiva za preklep.
Nikoli, pouze zakomplexovaný a vztahovačný "ubožák", cítí vysmívání i tam, kde není, viz nejen zmiňovaná, přirozená a logická reakce gila54.
P.S. A když už na tom tak bazíruješ, jednalo se o překlepY, ze kterých jsem si vybral pouze jeden "roztomilejší", který jako by vypadl ze slovníku tety Kylie..., u o ostatních jsem původně naopak taktně pomlčel. :😉 😉
P.S. A když už na tom tak bazíruješ, jednalo se o překlepY, ze kterých jsem si vybral pouze jeden "roztomilejší", který jako by vypadl ze slovníku tety Kylie..., u o ostatních jsem původně naopak taktně pomlčel. :😉 😉
Marianku, všichni to nemají v rodině stejně jako vy, představ, že jsou i rodiny, kde neberou narození potomka jako chybu, ale chápu, že to je něco, co se zrovna tobě vysvětluje nepředstavitelně těžko..., každopádně je mi tě v tomto ohledu upřímně líto.
Ja s tebou naprosto souhlasim, narozeni potomka je darem, uzasnou udalosti. Jeho vychova je ale poradnou drinou. Tvuj otec se v tomto ocividne dost flakal a vyrostl z tebe .... Labil. 😉
Tak z někoho labil a z někoho pro změnu rovnou "deb.il", takže třeba zrovna ve srovnání s tebou, jsem dopadl naprosto skvěle a pokud máš to štěstí, že svého otce osobně znáš (já ano), zkus se ho zeptat, jestli jsi to schytal spíš po genetické linii, nebo hlavně výrazně zanedbanou výchovou, podle toho, co tu opět předvádíš, to ovšem vypadá na nebezpečnou kombinací obojího. 8-s
.... a navážet se do rodiny.... labele, labele.... to se říká, že to na přesdržku? ...srovnej se.... nahoře se kasáš intelektem a tu tomu dáš takhle na "pudel"..... za kašpara, co si nevidí do úst tu je jezdec volva s úchylkou k vw... ne ty... drž linii... hold the line! :-!
Prober se, a přečti si nejdřív celé vlákno, pak ti snadno dojde (teda pokud se ti to bude hodit do krámu), kdo se tady začal komu navážet do rodiny (a jakým způsobem), ztělesněná "rádobyobjektivito"...
Jestli si tu někdo právě říká o přes držku, tak jsi to naopak ty...
Kdyby mi tu kdokoli napsal něco ve smyslu, "přece nemáš zapotřebí snižovat se (v tomto ohledu) na úroveň proflákle jednoduchého marianka," řeknu O.K., něco na tom bude, ale ty jsi úplně mimo. Dřív si tu aspoň občas vypotil něco vtipného, ale jde to s tebou bohužel stále, a poměrně rychle, z kopce (mimochodem nejsem první, kdo ti to v poslední době píše), tak si přestaň hrát na nezávislého soudce a zkus raději přidat myšlenku, nadhled a vtip do svých příspěvků a reakcí.
GTIho proflákle, provokačně nadsazené příspěvky prostě nedáváš, reaguješ na ně nejen bez vtipu, ale jak hysterka co má své dny a k tomu často až buransky neslušně. A kdo náhodou nejde slepě proti GTImu ten jde "logicky" proti tobě a naopak. To je pro tebe primární měřítk👋hledisko, to jestli má dotyčný IQ tykve a píše jak lopata je ti ve srovnání s tím úplně jedno. Za diskusního kašpara tu začínáš být (a čím dál víc) především ty, takže uber na síle slov a přidej na hloubce myšlenek, výrazů a vtipu. Hodně štěstí hochu... 😉
Jestli si tu někdo právě říká o přes držku, tak jsi to naopak ty...
Kdyby mi tu kdokoli napsal něco ve smyslu, "přece nemáš zapotřebí snižovat se (v tomto ohledu) na úroveň proflákle jednoduchého marianka," řeknu O.K., něco na tom bude, ale ty jsi úplně mimo. Dřív si tu aspoň občas vypotil něco vtipného, ale jde to s tebou bohužel stále, a poměrně rychle, z kopce (mimochodem nejsem první, kdo ti to v poslední době píše), tak si přestaň hrát na nezávislého soudce a zkus raději přidat myšlenku, nadhled a vtip do svých příspěvků a reakcí.
GTIho proflákle, provokačně nadsazené příspěvky prostě nedáváš, reaguješ na ně nejen bez vtipu, ale jak hysterka co má své dny a k tomu často až buransky neslušně. A kdo náhodou nejde slepě proti GTImu ten jde "logicky" proti tobě a naopak. To je pro tebe primární měřítk👋hledisko, to jestli má dotyčný IQ tykve a píše jak lopata je ti ve srovnání s tím úplně jedno. Za diskusního kašpara tu začínáš být (a čím dál víc) především ty, takže uber na síle slov a přidej na hloubce myšlenek, výrazů a vtipu. Hodně štěstí hochu... 😉
Ach, tohle si vytisknu a budu učit zpaměti jako modlitbu. V 90% jsi mimo....a právě tu hysterku jsi předvedl ukázkově. Co bylo dřív či ne.... mno možná se snažím držet krok s kvalitou webu.... což? 😉 ...mimichodem tvá hodnocení asi nebude zatím důvod k sebevraždě :yes: >😁 ...nadhled a vtip...mno, bráno tvou optikou... děkuji, o5 jsi mě obohatil. GTIho profláklé atd. glosy naopak dávám, rád si přečtu, jen se mi nelíbí některá jeho napadání, ale to není u mě nic nového.
K buranství ---- tohle mi sedí, opravdu sedí k někomu, kdo - viz. tvé reakce a diskuzní zlato - při reakcích na ženu, a to jen proto, že si povídá to své...stejně jako každý z nás tady. Možná bys ženy i bil při vyhrocenější debatě? .... to jen k buranství, že není vše jen černé nebo white.... Diskuzní kašpar...děkuji,pobavils.
Primární hledisko - nemůžeš, hochu, soudit podle sebe ostatní, byť při tvé prezentaci svého intelektu, chápu... Asi bude pro tebe obrovské zklamání, ale budu stejně reagovat i kdyby někdo diskutoval s GTIm. A jestli někdo píše jak lopata - PRO LOPATU KAŽDÝ LOPATA. Právě ses zařadil do regálu v hobby marketu.
Děkuji za doporučení, cením si i tvého doporučení, obávám se ale, že asi nenaplním tvá očekávání.
Máš vypracované svaly a perfektní účes, vlastníš sporťák a používáš old spajc, viď? 😉
Pokud budeš mít vztek, zkus si jít diskuzně "kopnout" do holky, to je tvá úroveň v poslední době, HOCHU, což? 😉
Krátce k vláknu mezi tebou a Mariankem. Oba máte svým způsobem pravdu. Oba jste ujeli, jen tys to hodil do polohy, kde už to bylo moc. Je to ale můj názor a nemusíš s ním souhlasit.....
Na závěr, jen abych předešel zbytečné válečné vřavě: ty, marianek, gti a jeho korejská sestra inescent, ....neřeším sympatie ke značce, já se rozhoduju pohledem do šrajtofle a svízkem.... pouze v jednom případě jsem věděl, že si sednem i kdyby to měla být poslední věc v životě... Vsadil bych ojeté pneu, že jsi ve znamení beran....
K buranství ---- tohle mi sedí, opravdu sedí k někomu, kdo - viz. tvé reakce a diskuzní zlato - při reakcích na ženu, a to jen proto, že si povídá to své...stejně jako každý z nás tady. Možná bys ženy i bil při vyhrocenější debatě? .... to jen k buranství, že není vše jen černé nebo white.... Diskuzní kašpar...děkuji,pobavils.
Primární hledisko - nemůžeš, hochu, soudit podle sebe ostatní, byť při tvé prezentaci svého intelektu, chápu... Asi bude pro tebe obrovské zklamání, ale budu stejně reagovat i kdyby někdo diskutoval s GTIm. A jestli někdo píše jak lopata - PRO LOPATU KAŽDÝ LOPATA. Právě ses zařadil do regálu v hobby marketu.
Děkuji za doporučení, cením si i tvého doporučení, obávám se ale, že asi nenaplním tvá očekávání.
Máš vypracované svaly a perfektní účes, vlastníš sporťák a používáš old spajc, viď? 😉
Pokud budeš mít vztek, zkus si jít diskuzně "kopnout" do holky, to je tvá úroveň v poslední době, HOCHU, což? 😉
Krátce k vláknu mezi tebou a Mariankem. Oba máte svým způsobem pravdu. Oba jste ujeli, jen tys to hodil do polohy, kde už to bylo moc. Je to ale můj názor a nemusíš s ním souhlasit.....
Na závěr, jen abych předešel zbytečné válečné vřavě: ty, marianek, gti a jeho korejská sestra inescent, ....neřeším sympatie ke značce, já se rozhoduju pohledem do šrajtofle a svízkem.... pouze v jednom případě jsem věděl, že si sednem i kdyby to měla být poslední věc v životě... Vsadil bych ojeté pneu, že jsi ve znamení beran....
Koukám, že už jsi začal i s CapsLockem >😁
Hezky ti to WL napsal, mně by se s tím nechtělo patlat, už jen pro fakt, že se tu zastáváš jednoho z největších diskusních kašpárků.
A když teda jedeš na vlně přísloví, tak za mně chytr...eee...CHYTRÉMU NAPOVĚZ 😉
Hezky ti to WL napsal, mně by se s tím nechtělo patlat, už jen pro fakt, že se tu zastáváš jednoho z největších diskusních kašpárků.
A když teda jedeš na vlně přísloví, tak za mně chytr...eee...CHYTRÉMU NAPOVĚZ 😉
Střílíš hoooodně vwedle (bohužel netrefils ani to znamení) a občas spíš do vlastních řad. . 😉
Napsal jsem, snad někde, že je pro mě (nejen tady) každý lopata? Napsal jsem pouze to, že jsi v poslední době tak zaslepen svým antiGTI "poselstvím", že neřešíš primárně kd👋c👋kdy a jak píše, ale mnohem spíš to, proti komu/"s kým" píše.
A pokud ses opravdu rozhodl (dobrovolně a zdarma) suplovat zde morální dohled nad diskusemi, pak tedy dobrá, ale začni nejdřív u sebe a piš sám slušně, ne jako buran, klidně ti můžu některé tvoje primitivní až vulgární výrazy z poslední doby ocitovat, a když srovnám jen to, jak reaguji já na Kylii a ty na GTIho, tak to jsem relativně zralý na slušňáka roku. Taky piš své morální postřehy padni komu padni a ne komu se ti to zrovna hodí. Proč někdy nesouhlasně nenapíšeš třeba takovému Makovníkovi, kterému docházejí argumenty velice brzy a nahrazuje je urážkami (viz nejen tato diskuse)? Máš snad obavu, že by s tebou přestal bojovat proti společnému "nepříteli" s nickem GTI?
S argumentací mými diskusemi s Kylie to bylo od tebe velmi průhledné (až ubohé, viz tvá zmínka dokonce o údajném "kopání do holky", což už je tak přes čáru, že bys zato zasloužil pořádné diskusní "čelo"), ale chápu, žes zahnán do kouta, nic chytřejšího rychle nevymyslel. Dej sem nějaký odkaz, kde reaguji na její "povídání" (o tom svém) vulgárně, nebo aspoň nekontrolovaně hrubě/urážlivě, kde do ni diskusně "kopu" apod.. Pokud máš něco konkrétního a přesvědčivého a nebude to jen účelově vytrženo z kontextu, nemám problém se za to omluvit. V opačném případě si tyhle ubohé pseudoargumenty odpusť. Uvědom si, že tady jsme na anonymní internetové diskusi, tady neplatí, že ten kdo se tu prezentuje jako žena, musí být žena (myšleno obecně), a ten kdo tu tradičně šermuje svými životními úspěchy a zkušenostmi (jako např. marianek), nemůže být jen zakomplexovaný neúspěšný puberťák (tělesně, nebo duševně). Tady logicky 15letí zobáci nevykají ani důchodcům, tohle je v tomto ohledu dobrovolná virtuální džungle, kde platí zákon (duševně) silnějšího a kdo se bojí nesmí do lesa/džungle, tady je třeba číst pohlaví, věk, zkušenosti atd. mezi řádky a ne v profilu (pokud tam je vůbec uvedeno), nebo z toho, co tu kdo o sobě zrovna napíše. Takže ke tvému: "Máš vypracované svaly a perfektní účes, vlastníš sporťák a používáš old spajc, viď?"
To je přesně to, co sedí na maraianka a jeho diskusní sebeprezentaci rádoby zkušeného a úspěšného muže, kterému to tady ostatní strašně závídí (ano, to tady o sobě doslova tvrdí, na rozdíl nejen ode mě). A ten sporťák sedí zase na tebe a tvé opakované "nenápadné" upozorňování na to, že jsi (údajně) majitel 911ky..., o "old spajc" píšeš poprvé, trochu zvláštní výběr, ale proti gustu... >😒]
Ale aspoň, že sis konečně prošel zpětně to vlákno a pochopil, kdo sem přinesl diskusní úroveň v podobě urážení rodiny apod.(přímo uznání chyby jsem od tebe samozřejmě ani nečekal) logicky ten, komu tradičně došly argumenty, a který teď "sebekriticky" píše něco o diskusním dně a žumpě.
Bohužel to byl jediný "jazyk" kterému zrovna rozuměl, i když znovu uznávám, že další diskuse s ním už byla na této úrovni vlastně zbytečná.
Pochopitelně ani já nejsem stroj a nejsem zdaleka tak dokonalý, jak to tady o sobě někteří (naštěstí jich tady není až tak moc) sami tvrdí...
Napsal jsem, snad někde, že je pro mě (nejen tady) každý lopata? Napsal jsem pouze to, že jsi v poslední době tak zaslepen svým antiGTI "poselstvím", že neřešíš primárně kd👋c👋kdy a jak píše, ale mnohem spíš to, proti komu/"s kým" píše.
A pokud ses opravdu rozhodl (dobrovolně a zdarma) suplovat zde morální dohled nad diskusemi, pak tedy dobrá, ale začni nejdřív u sebe a piš sám slušně, ne jako buran, klidně ti můžu některé tvoje primitivní až vulgární výrazy z poslední doby ocitovat, a když srovnám jen to, jak reaguji já na Kylii a ty na GTIho, tak to jsem relativně zralý na slušňáka roku. Taky piš své morální postřehy padni komu padni a ne komu se ti to zrovna hodí. Proč někdy nesouhlasně nenapíšeš třeba takovému Makovníkovi, kterému docházejí argumenty velice brzy a nahrazuje je urážkami (viz nejen tato diskuse)? Máš snad obavu, že by s tebou přestal bojovat proti společnému "nepříteli" s nickem GTI?
S argumentací mými diskusemi s Kylie to bylo od tebe velmi průhledné (až ubohé, viz tvá zmínka dokonce o údajném "kopání do holky", což už je tak přes čáru, že bys zato zasloužil pořádné diskusní "čelo"), ale chápu, žes zahnán do kouta, nic chytřejšího rychle nevymyslel. Dej sem nějaký odkaz, kde reaguji na její "povídání" (o tom svém) vulgárně, nebo aspoň nekontrolovaně hrubě/urážlivě, kde do ni diskusně "kopu" apod.. Pokud máš něco konkrétního a přesvědčivého a nebude to jen účelově vytrženo z kontextu, nemám problém se za to omluvit. V opačném případě si tyhle ubohé pseudoargumenty odpusť. Uvědom si, že tady jsme na anonymní internetové diskusi, tady neplatí, že ten kdo se tu prezentuje jako žena, musí být žena (myšleno obecně), a ten kdo tu tradičně šermuje svými životními úspěchy a zkušenostmi (jako např. marianek), nemůže být jen zakomplexovaný neúspěšný puberťák (tělesně, nebo duševně). Tady logicky 15letí zobáci nevykají ani důchodcům, tohle je v tomto ohledu dobrovolná virtuální džungle, kde platí zákon (duševně) silnějšího a kdo se bojí nesmí do lesa/džungle, tady je třeba číst pohlaví, věk, zkušenosti atd. mezi řádky a ne v profilu (pokud tam je vůbec uvedeno), nebo z toho, co tu kdo o sobě zrovna napíše. Takže ke tvému: "Máš vypracované svaly a perfektní účes, vlastníš sporťák a používáš old spajc, viď?"
To je přesně to, co sedí na maraianka a jeho diskusní sebeprezentaci rádoby zkušeného a úspěšného muže, kterému to tady ostatní strašně závídí (ano, to tady o sobě doslova tvrdí, na rozdíl nejen ode mě). A ten sporťák sedí zase na tebe a tvé opakované "nenápadné" upozorňování na to, že jsi (údajně) majitel 911ky..., o "old spajc" píšeš poprvé, trochu zvláštní výběr, ale proti gustu... >😒]
Ale aspoň, že sis konečně prošel zpětně to vlákno a pochopil, kdo sem přinesl diskusní úroveň v podobě urážení rodiny apod.(přímo uznání chyby jsem od tebe samozřejmě ani nečekal) logicky ten, komu tradičně došly argumenty, a který teď "sebekriticky" píše něco o diskusním dně a žumpě.
Bohužel to byl jediný "jazyk" kterému zrovna rozuměl, i když znovu uznávám, že další diskuse s ním už byla na této úrovni vlastně zbytečná.
Pochopitelně ani já nejsem stroj a nejsem zdaleka tak dokonalý, jak to tady o sobě někteří (naštěstí jich tady není až tak moc) sami tvrdí...
White promiň, já to nečetl... 😉 co jsme si chtěli říci, jsme řekli... vážím si tě jako diskuzního kolegy, už tu mlátíme do klaves nějaký pátek. Nechci vést neplodné debaty na téma EGO ať již mé či tvé, či tvé či mé...nebo jiné. Ups, teď jsem si všiml pod horní lištou čísla 911.... mmnt....čtu.... jo >😁 >😁 >😁 😉 přjeď do Ostravy, rád Tě svezu. Možná jsem jeden z mála, co tu otevřel dveře garáže.... pokud chceš, můžu ti předvést svou garáž celou...něčemu se možná budeš i smát 😉 ....old měl napad při reklamě a celkem to sedlo na tebe.... ne nic, beru z5...nevím jak bys to vzal a tvořit slepé vlákno se mi nechce. Jo a je to 911 carrera S v úpravě TechArt...přímou čarou z Leonbergu jel ke mě 😉
O.K., v Ově jsem celkem často, ještě před 4mi hodinami jsem tam zrovna byl...
Budu se těšit....
A tohle jsem měl dnes (vážně) v kufru😒br />
[odkaz]
A kdyby by měl někdo chuť, může si klidně zahlasovat (případně se příště i zúčastnit) v místní fotosoutěži (čím více, tím lépe)😒br /> [odkaz]
viz 22:13
A kdyby by měl někdo chuť, může si klidně zahlasovat (případně se příště i zúčastnit) v místní fotosoutěži (čím více, tím lépe)😒br /> [odkaz]
viz 22:13
Tomu říkám A- třída 6.řady.... všechno pochoutka, ale oko se blýsklo při pohledu na "hruštičku" 😉 :yes: .... asi bych si měl dopřát někdy tuto pochoutku.... Přihoď tam ještě Rona Zacapu a budu tě velebit jako velebí GTI pašíka 😉 parádní fotka.... původně jsem myslel, že máš MB CLS SB, ale až pohled do dáli mě ukázal :yes:
a čože? žeby mal GTI narodeniny, že dostal takýto "článok" ? Lebo písať o designe na passat je ako písat iba do šuflíka z dlhej chvíle...je tolko zaujímavejších a hodnotnejších tém ako táto...Ale beriem, asi je to naozaj na ukojenie miestneho pacienta >😒]
Jediné dvě generace střední třídy pro chudé, které se mi líbí. Ovšem v interiéru jen ta první. Ale vůbec nejhezčí byl předchůdce rovníkového větru, VW K70, což bylo v podstatě "ukradený" NSU.
Pořád stejně hranatý a konzervativní..
A cos čekal, tohle? - [odkaz] >😁 >😁
ked sa smejes nad dizajnom najkrajsieho auta v triede a zaroven tu textovo masturbujes nad dizajnom passatu, tak asi len tolko, ze to co som ti vcera napisal je evidentne pravda 😉 inac mohol by si sem konecne hodit masku tvojho auta. Ci ziadne nie je? >😒]
A to je jako k smíchu? ;-\ Chápu dobře to, že když nevlastním auto, nemám možnost se tu svobodně vyjádřit k mazdě. 8-s >😁 Dej si mokré hadry. Pořádně utáhni a inhaluj čistý kyslík... >😒]
Ano, máš právo a možnost se svobodně vyjádřit..... ale, v kontextu tvého psaní, nejsi ty pak právě tím plakátem? Olizovačem? .... zbytek si dosaď.... to jen tak, abys, i přes krev v očích a hukot ve spáncích, pochopil, o čem ti píšu.... Jestli jsi advokát, tak bych asi bral nějakého tvého kolegu.... protože na tebe stačí mít jen argument, pak zběsile utíkáš....
Ty nevíš ani co slovo argument znamená, natožpak abys tu nějaký kdy uvedl, ty kecko >😁
Za mě B3. vajíčko. Tahle generace byla pecka, obrovský designový i konstrukční skok, aerodynamická, elegantní a uvnitř objemná kára. Dokonale vyvážené proporce, celky (zadní lampy, plasty..) ...vždycky se mi hrozně líbilo to zakřivení bočních oken a jejich zalištování, takový uhlazený a vymakaný to bylo 😄. Spolu s golfem II nádherná dvojka :yes: .
No, a potom dlouho nic...až B7 :yes:
No, a potom dlouho nic...až B7 :yes:
No, máme to konečně černé na bílém. Sto tisíc ostrých, drsných kilometrů najetých s Passatem 2.0 TDI, sto tisíc kilometrů zvěčnělých v AUTO-Tipu. Jen si to představ, sto tisíc, takřka dva a půl krát kolem zeměkoule. To je výkon, co?
Tak jak? Především je potřeba si test zapasovat do reálné časové osy. Jedna věc je drásat auto od rána do rána a najet těch sto tisíc za dechberoucí čas a něco jiného je těch sto tisíc naroubovat na běžný motoristický život běžného (byť lehce nazoblého, supermainstreamového) evropského motoristy. Tedy řekněme, že ve zdejších zákopových podmínkách skororozvinutého kapitalismu najedeš těch sto tisíc kilometrů bratru za… deset let. To myslím je velmi realistická hodnota.
Pro ilustraci – deset tisíc kilometrů za rok, to jsi tradiční zdejší jezdec, chalupář, rybář, vajíčkář. Dvacet tisíc, to už občas vystrčíš výfuk i z okresu, možná i návštěvou předvánočních Drážďan si zpříjemníš šeď života, nakonec i to červencové Lipno sem můžeme máznout. Třicet tisíc, to už asi v zadní u tesilek žmouláš jeden živnostňák a při pojížďkách ve svém líznutém drakovi paseš území celého kraje. Čtyřicet, to je dobrý základ pro to být dobrým, vyjetým řidičem, to je taková soustavná řidičská maturita. Padesát tisíc ročně, no to je přestup do první ligy. V autě už obědváš, sem tam i usneš. Sedmdesát tisíc, to jezdí borci se závětí v trezoru a s kontem ve švajcu. Taky taxikáři. No a pak je těch pár, co to dotáhli na sto tisíc ročně. Ti blikaj i ušima, když výjimečně berou ve špičákách baldinini ostrou levou od Příkopů kolem Koruny směrem k Václavovi. Ale zpět k testu.
Řekněme, žes tedy toho Apoštola pořídil s nulou na tachometru a na kontě dne prvního ledna roku 2010 (nechytej mě za modelovej šos, jde než o ilustraci života jednoho auta).
Takže – leden 2010 – nákup auta. Normálně ho zajížďíš, kámoši valej bulvy, delvita, kino, první deflorace na zadním a tak. Jsi s novým Apoštolem králem sídliště. Ovšem pozor, podle testu v AUTO-Tipu musíš v červnu roku 2012 do servisu. Jo, po dvou a půl letech v ráji konečně vzrůšo.
- červen 2012: necháš vyměnit palivové čerpadlo (najeto 24 tisíc) zadarmo, jasně.
- srpen 2012: předchozí problém se vrací, mění ti hlavní komponenty PD (najeto 27 tisíc) zadarmo.
- leden 2014: blikla kontrolka pytle u spolujezdce, (najeto 40 tisíc) necháš to překontrolovat, kontrola zdarma.
- říjen 2016: zazlobila řídící jednotka motoru, v servisu opraveno, jasně, zdarma – najeto 69 tisíc.
- červenec 2019: výměna čidla teploty výfukových plynů, jo, jo, zdarma a preventivně ti ještě vyměnili jednotky PD, taky zdarma. Najeto 96 tisíc kilometrů…
Máš nějaký problém? Tys za tu dobu možná absolvoval protialkoholní léčebnu, dva potraty a jeden rozvod. Třikrát tě vyhodili z práce a dvakrát tě vytopil soused. Jenom Passat ti byl věrný a oddaný.
No vidíš, tak jsme těch deset krásných let s Apoštolem spolu absolvovali a ani to moc nebolelo, co? To víš, musíš umět nakládat s informacemi. Vždyť, kdybys těch sto tisíc najel za měsíc, tak se z těch oprav zvencneš, takhle ses vlastně na ně možná i těšil. Koneckonců hosteska v servisu, sukně vzadu s rozparkem, kávička, vtípky, pohledy… vydrhla ti ho, vysála ti ho, myslím Passata, sprosťáku, a zase jsi byl králem silnic.
A co dále? No, je to jasné - po deseti letech, v lednu roku 2020 si přece půjdeš koupit nového… NOVÉHO… Apoštola. Tentokrát to bude, já vím, Passat CC. Nebo snad hodláš šlapat chodník?
BRAVWO APOŠTOL :yes: :-!
Tak jak? Především je potřeba si test zapasovat do reálné časové osy. Jedna věc je drásat auto od rána do rána a najet těch sto tisíc za dechberoucí čas a něco jiného je těch sto tisíc naroubovat na běžný motoristický život běžného (byť lehce nazoblého, supermainstreamového) evropského motoristy. Tedy řekněme, že ve zdejších zákopových podmínkách skororozvinutého kapitalismu najedeš těch sto tisíc kilometrů bratru za… deset let. To myslím je velmi realistická hodnota.
Pro ilustraci – deset tisíc kilometrů za rok, to jsi tradiční zdejší jezdec, chalupář, rybář, vajíčkář. Dvacet tisíc, to už občas vystrčíš výfuk i z okresu, možná i návštěvou předvánočních Drážďan si zpříjemníš šeď života, nakonec i to červencové Lipno sem můžeme máznout. Třicet tisíc, to už asi v zadní u tesilek žmouláš jeden živnostňák a při pojížďkách ve svém líznutém drakovi paseš území celého kraje. Čtyřicet, to je dobrý základ pro to být dobrým, vyjetým řidičem, to je taková soustavná řidičská maturita. Padesát tisíc ročně, no to je přestup do první ligy. V autě už obědváš, sem tam i usneš. Sedmdesát tisíc, to jezdí borci se závětí v trezoru a s kontem ve švajcu. Taky taxikáři. No a pak je těch pár, co to dotáhli na sto tisíc ročně. Ti blikaj i ušima, když výjimečně berou ve špičákách baldinini ostrou levou od Příkopů kolem Koruny směrem k Václavovi. Ale zpět k testu.
Řekněme, žes tedy toho Apoštola pořídil s nulou na tachometru a na kontě dne prvního ledna roku 2010 (nechytej mě za modelovej šos, jde než o ilustraci života jednoho auta).
Takže – leden 2010 – nákup auta. Normálně ho zajížďíš, kámoši valej bulvy, delvita, kino, první deflorace na zadním a tak. Jsi s novým Apoštolem králem sídliště. Ovšem pozor, podle testu v AUTO-Tipu musíš v červnu roku 2012 do servisu. Jo, po dvou a půl letech v ráji konečně vzrůšo.
- červen 2012: necháš vyměnit palivové čerpadlo (najeto 24 tisíc) zadarmo, jasně.
- srpen 2012: předchozí problém se vrací, mění ti hlavní komponenty PD (najeto 27 tisíc) zadarmo.
- leden 2014: blikla kontrolka pytle u spolujezdce, (najeto 40 tisíc) necháš to překontrolovat, kontrola zdarma.
- říjen 2016: zazlobila řídící jednotka motoru, v servisu opraveno, jasně, zdarma – najeto 69 tisíc.
- červenec 2019: výměna čidla teploty výfukových plynů, jo, jo, zdarma a preventivně ti ještě vyměnili jednotky PD, taky zdarma. Najeto 96 tisíc kilometrů…
Máš nějaký problém? Tys za tu dobu možná absolvoval protialkoholní léčebnu, dva potraty a jeden rozvod. Třikrát tě vyhodili z práce a dvakrát tě vytopil soused. Jenom Passat ti byl věrný a oddaný.
No vidíš, tak jsme těch deset krásných let s Apoštolem spolu absolvovali a ani to moc nebolelo, co? To víš, musíš umět nakládat s informacemi. Vždyť, kdybys těch sto tisíc najel za měsíc, tak se z těch oprav zvencneš, takhle ses vlastně na ně možná i těšil. Koneckonců hosteska v servisu, sukně vzadu s rozparkem, kávička, vtípky, pohledy… vydrhla ti ho, vysála ti ho, myslím Passata, sprosťáku, a zase jsi byl králem silnic.
A co dále? No, je to jasné - po deseti letech, v lednu roku 2020 si přece půjdeš koupit nového… NOVÉHO… Apoštola. Tentokrát to bude, já vím, Passat CC. Nebo snad hodláš šlapat chodník?
BRAVWO APOŠTOL :yes: :-!
"Třicet tisíc, to už asi v zadní u tesilek žmouláš jeden živnostňák a při pojížďkách ve svém líznutém drakovi paseš území celého kraje"
"první deflorace na zadním"
GTI, díky za zpříjemnění mého ozdravného poledne :yes: :yes: :yes: >😁
"první deflorace na zadním"
GTI, díky za zpříjemnění mého ozdravného poledne :yes: :yes: :yes: >😁
Tak sesmol neco noveho, ne? Vycuc z blogu si muze kazdy precist tam.
Jen nevím, jestli si passata koupí někdo, kdo bude mít vyhoblováno kilo za deset let. My ti rozumíme, proto si půjdeme pro Volvo >😁 , králi sídliště .... toť opravdu lajna hodna jezdce.... jinak fajn počtení, díky za úsměv na rtu.... :yes:
Neviděl bych problém v tom si koupit po deseti letech nové auto. Někde jsem četl, že například průměr ve Švýcarsku je kolem osmi roků. Nájezd je v tomto případě až podružnou veličinou.
Ještě před tím Volvem si kup hlavu >😁
Ještě před tím Volvem si kup hlavu >😁
Taky nevidím problém v tom si po deseti letech koupit nové auto....jen ten passat je asi více než domácí vozidlo spíše služebák... přiznám se, osobně ve svém okolí neznám nikoho, kdo by měl pašíka jako soukromé. Jsou to služebáky.... s tím Volvem.... vzhledem ke skutečnosti... opět jsi mě rozesmál.... >😁 😉
Směješ se sám sobě, ale to je nuance, kterou nemáš možnost pochopit... >😒]
....třeba mám xkrát c krát devadesát důvodů? není to pro tebe příliš seSummírované?.... ne, nechme toho.... 😉
Je potěšitelné, že se konečně začínáš chytat. Víkend ti nevyšel. Jo, to se může stát každému. Velkorysost sice není obecnou doménou těchto diskusí, avšak máš ji mít. Neměl bys ale přespříliš hazardovat tímto směrem, je to přece nedůstojné, vždyť na to tu píšeš (píšeme) až příliš dlouho.
:yes: 😉 umíš mě prostě "vyčertit" .... vážím si Tě... mno, tomu říkám "odzbrojení" 😲 😉
Případ je uzavřen, nezbývá než zvolit frontu a čekat na nějakého passata před nejbližší z mnoha překrásných prodejen Volkswagenu.
Je-li střední (sociální) třída středobodem zdravé, prosperující společnosti, pak střední mainstreamová třída automobilová je jejím dokonalým ostrým a potřebným stínem, její garážovou pravdou, jejím silničním bohem.
Není v tomto kontextu potřebné psát, jak silnou pozici zaujímá v této třídě VOLKSWAGEN PASSAT. I méně znalý jedinec ví či alespoň tuší, že Passat je třídní referencí, je tím, který definuje technický, materiálový, designový a jízdní zenit třídy.
Vše posledně uvedené má ojedinělou dimenzi – dimenzi plnoformátové nabídky v rámci jednoho modelu, což je v konkurenčním kontextu věc vskutku ojedinělá, výjimečná a ve svém dopadu nepochybně závratná, potvrzující pevné postavení automobilky jako takové a modelu PASSAT zvlášť. Passat je ostatně zdaleka nejprodávanějším středním vozem Evropy již dnes. Úchvatné.
Shrňme si tedy takříkajíc passatovské portfólio do přehledného alba. Koneckonců, k čemu by se měl člověk vracet, když ne k oblíbeným snímkům svých budoucích aut…
Tak tedy prazáklad, sám PASSAT Velký, Apoštol sedmý, zvaný Sličný. Odvozená notoricky známá a oblíbená je mutace kombi (variant). Stylotvorná ikona v podobě modelu PASSAT, Apoštol sedmý, zvaný Krásný, též slangově CCLS, oficiálně pak – VW CC vypadá… ano ano opravdu nádherně vypadá (super)mainstreamový vůz (od Volkswagenu, pochopitelně). No a na závěr rána z milosti, model vskutku z nejmilejších, absolutní stylová záležitost, tep doby, tep garáže – PASSAT, Apoštol sedmý, zvaný Silný – ALLTRACK.
Jen takto v souhrnné informaci vynikne absolutní nadstavba produkce Volkswagenu. Je to ovšem přirozené, produkční jednička Evropy, abonent jedničky sluneční soustavy, kdo jiný by už měl udávat ve střední třídě tón našich garáží, když ne on?
Vzdejme upřímný a obdivný hold Volkswagenu, speciálně pak modelu Passat. Ostatně být nejlepším je u těch nejlepších tak nějak přirozené z podstaty…
BRAVWO PASSAT :yes: :-!
Je-li střední (sociální) třída středobodem zdravé, prosperující společnosti, pak střední mainstreamová třída automobilová je jejím dokonalým ostrým a potřebným stínem, její garážovou pravdou, jejím silničním bohem.
Není v tomto kontextu potřebné psát, jak silnou pozici zaujímá v této třídě VOLKSWAGEN PASSAT. I méně znalý jedinec ví či alespoň tuší, že Passat je třídní referencí, je tím, který definuje technický, materiálový, designový a jízdní zenit třídy.
Vše posledně uvedené má ojedinělou dimenzi – dimenzi plnoformátové nabídky v rámci jednoho modelu, což je v konkurenčním kontextu věc vskutku ojedinělá, výjimečná a ve svém dopadu nepochybně závratná, potvrzující pevné postavení automobilky jako takové a modelu PASSAT zvlášť. Passat je ostatně zdaleka nejprodávanějším středním vozem Evropy již dnes. Úchvatné.
Shrňme si tedy takříkajíc passatovské portfólio do přehledného alba. Koneckonců, k čemu by se měl člověk vracet, když ne k oblíbeným snímkům svých budoucích aut…
Tak tedy prazáklad, sám PASSAT Velký, Apoštol sedmý, zvaný Sličný. Odvozená notoricky známá a oblíbená je mutace kombi (variant). Stylotvorná ikona v podobě modelu PASSAT, Apoštol sedmý, zvaný Krásný, též slangově CCLS, oficiálně pak – VW CC vypadá… ano ano opravdu nádherně vypadá (super)mainstreamový vůz (od Volkswagenu, pochopitelně). No a na závěr rána z milosti, model vskutku z nejmilejších, absolutní stylová záležitost, tep doby, tep garáže – PASSAT, Apoštol sedmý, zvaný Silný – ALLTRACK.
Jen takto v souhrnné informaci vynikne absolutní nadstavba produkce Volkswagenu. Je to ovšem přirozené, produkční jednička Evropy, abonent jedničky sluneční soustavy, kdo jiný by už měl udávat ve střední třídě tón našich garáží, když ne on?
Vzdejme upřímný a obdivný hold Volkswagenu, speciálně pak modelu Passat. Ostatně být nejlepším je u těch nejlepších tak nějak přirozené z podstaty…
BRAVWO PASSAT :yes: :-!
Ono to snad není ani vtipné, natož zajímavé, čtivé a hlavně nové. Přežvýkaný recyklát. ;-\
Dobrý postřeh, tedy relativně určitě. Víš, že mě taky hodně překvapilo, kolika zdejším tradičním diskusním "pitbulům" nedošlo ani to, že je to převážně zkopírovaný starší text (viz reakce na to v diskusi). Co si má pak o nich člověk myslet? Třeba to, že jsou na "pitbuly" až neuvěřitelně "pomalí"? 😲 😉