snížením výkonů i váhy můžou dosáhnout mnohem lepší spotřeby. Nechci říct že z toho bude nová oktávka, ale prostě supersport ještě více pro každý den, kdy nebudete mít takový vítr v nádrži.
jinak cool věc hrozně mě potěšili s tímhle, ale naštvali s Estoque, když ho poslali k ledu
Delfe, chce to hlavně nadhled a velkou porci klidu a úrovně. Tady nejsme v hračkárně. Takže, než začneš uvažovat o výměně své Oktávky za tuhle bouchačku, dobře si zkontroluj jestli ti zbyde na zaplacení účtů na příští měsíc. To jen pro pořádek.
Jo a malá přátelská rada... Tohle nářadí vyžaduje ovšem i mistra volantu. Ale ne toho co máš doma u plejstejšnu...
Takže rozbij prasátko, zaplať si pár koleček na severní smyčce ať si pak při zkušební jízdě neutrhneš ostudu. Držím ti palce a věřím, že při troše snahy to chlapče zvládneš. Hodně štěstí... 😉 >😒]
ale no tak nikde jsem nepsal, že si pro to dojdu hned zítra. Ačkoliv je Gallardo mým autem snů, rozhodně o něm nesmýšlím jako o auty s videohry, do kterého sednu a pojedu. Momentálně nejsilnější auto co jsem řídil byla minulá generace RS4, a to většinu po dálnici v klidovém tempu a nejzběsileji zase jedno odpoledne s BMW330i taky minulé generace, kdy mě učili drobnou školu smyku, ale taky optrně, protože to nebylo na žádným polygonu.
Já jen blahopřál Lambu, k tomuto kroku a krom zábavy za volantem zmínil další fakt ke kterému to povede. Ti co na to mají aby si ho nejen pořídili, ale uživili všechny náklady asi nebudou řešit jestli to jede s o 2 litry menší spotřebou, nebo ne. Ale celkově se na supersporty bude dívat lépe než na něco co žere i trávu u silnice...
I kdyby byla spotřeba stejná jako u Priusu, tak nebude supersportem na každý den. Je to tvrdý stroj pro jezdce se zkušenostmi s částečnou masochistickou úchylkou. Kupujícímu je uplně ukradené jestli bere 20 litrů a nebo 12. Stejně s ním sem tam zamachruje, max jednou týdně zajde na okruh a nebo s ním ani nikdy na ulici nevyjede a má ho doma ve své sbírce. Jestli se sníží trochu spotřeba bude to plus pro výrobce, protože plnit limity CO2 musí i Lambo.
Naopak.. Supersportu pro každý den se určitě víc blíží ta původní čtyřkolka. Zadohrab bude bestie, mnohem nebezpečnější pro průměrnýho řidiče, ale na druhou stranu určitě zábavnější pro ty co "umí".
jinak cool věc hrozně mě potěšili s tímhle, ale naštvali s Estoque, když ho poslali k ledu
Jo a malá přátelská rada... Tohle nářadí vyžaduje ovšem i mistra volantu. Ale ne toho co máš doma u plejstejšnu...
Takže rozbij prasátko, zaplať si pár koleček na severní smyčce ať si pak při zkušební jízdě neutrhneš ostudu. Držím ti palce a věřím, že při troše snahy to chlapče zvládneš. Hodně štěstí... 😉 >😒]
Já jen blahopřál Lambu, k tomuto kroku a krom zábavy za volantem zmínil další fakt ke kterému to povede. Ti co na to mají aby si ho nejen pořídili, ale uživili všechny náklady asi nebudou řešit jestli to jede s o 2 litry menší spotřebou, nebo ne. Ale celkově se na supersporty bude dívat lépe než na něco co žere i trávu u silnice...