Volkswagen letos připomíná třicet let jména Caddy na evropském trhu. Vrcholem oslav je současný Caddy s motorem o výkonu 125 kW, převodovkou DSG a rozšířenou výbavou.
Na "vyspělém" podvozku se ale nic nemění, listové péra pod zadkem v ani ne 4,5 m dlouhém autě za 800 tis. >:D ale navzdory tomu všemu, dieslu pod haubnou a i s výškou přes 1,8 m jezdí jak sportovně laděný hatch >:D zabil :yes:
To mi je fuk co v tom kdo bude vozit. Je to prostě původem užitkáč. A že udělali takovou verzi, tak k tomu asi měli důvod a určitě ti prodají. Plačky zdejších diskutérů fakt nezabírají >:D
Když to umí Doblo za 2/3 ceny Caddyho, tak bych něco podobné očekával aji v tomdle, jak ty říkáš, užitkáči. Nebo tobě přijde srovnání "užitkáče" s podvozkem z koňského povozu se sportovně laděným hatchem cajk?
Tohle auto mi cajk nepřijde a já v něm smysl nevidím, za ty love bych šel to Touranu nebo něčeho úplně jiného, ale tam asi nejde o řezání zatáček a že by to i tak s tou tuhou nápravou bylo nějak extra nestabilní testér nepíše. Je to speciální edice a snažili se na tom prostě vydělat a udělat něco, co nikdo nenabízí.
sám právě přemýšlím k čemu takové auto asi bude...ale napadá mě že kvůli užitečnému zatížení si ho potenciální zákazník nekoupí...
marně přemýšlím jak může takový koncový zákazník vypadat? Kupci VW v relacích okolo 700-800k jezdí Passaty nebo Golfy GTI...případně ti s větší rodinou tak s Sharany nebo Tourany...Caddy jako takové dáva pragmatický argument ke koupi tak okolo 450k max(dodejme že se jedná o užitkový vůz konstrukčně z roku 2003!) dál už je to jen image maker do prostředka salonu nebo obchodního centra se sloganem typu: "podívejte se jak se dá nakonfigurovat caddy"
jako jo.... to auto moc smysl nedává, ale berte to tak, že to je limitka vyloženě pro fandy a nebo pro firmy, které potřebují malou dodávku a vůbec neřeší prachy.... Jasně že to je strašně úzký okruh zákazníků, ale narovinu - tohle testované auto mi dává větší smysl než o nějakých 100 tyček levnější obyčejná verze highline s manuálem.... (a bez krytu.... ;-) )
Prostě tohle není normální dodávka posuzovatelná poměrem cena/výkon....
Taky bych si za ty prachy asi raději koupil Vayagera, kterého jen tak mimochodem můžete mít za 720 tyček ;-) [odkaz]
neznám žádnou firmu(hlavně dnes) která neřeší prachy...každá firma řeší hlavně peníze a garantuji ti že podobný vůz v žádném fleetu neskončí...tam končí caddy s 1.6TDI...tyhle našpikované verze si skutečně může dovolit jen veřejná instituce(za naše prachy) a ani bych se nedivil kdyby jich pár nafásli městkáči v některých městech ČR
Testovat během jednoho měsíce dvakrát skoro stejné auto je přinejmenším podivné, to už máte všechny ostatní vozy na trhu otestovány minimálně jednou? ;-)
Nebo se testuje podle diskusí: "Hele woe, woni v diskusi řešej chybějící kryt u motoru Caddyho...
No fákt, tak jim příště dáme Caddyho s krytem motoru za 800 papírů , a to zas bude párádní flame.., A je to! ;-)
:yes: to sedí ;-) kryt za 800 >:D rád bych se dožil, až naši živnostníci budou jezdit v takhle vymazlené dodávce.... jsou tu ale někteří, kteří mají pro zboží, butylky, i jiné "dodávky" >:D ... to už je ale jinéj gang
Muzete mit oholenou 55kW verzi na plechacich az po tuhle kuzi a navigaci napechovanou dvojspojku. V tak siroke nabidce si to svoje auto najde kazdy, kdo uvazuje o takto specifickem vozu. Tisic lidi, tisic chuti. O tom, zda-li to ci ono auto dava smysl nebo ne, rozhodne nakonec vzdy jen a pouze majitel. Takze nechte to prosim na zakaznicich. Je velmi hloupy odsuzovat auto, ktere nevoni prave Vam. Me napriklad prijde sympatictejsi ferrari s kouli, nez hummer na 23" kolech... a kolik z Vas by majitele 599 s vozikem na kterym si veze drevo na chalupu povesilo... :-)
O.k., k clanku: je to jen ukazka moznosti. Pokud nekoho poburuje, at se nad tim zamysli jinak: Kolik konkurentu umi svuj uzitkac nabidnout v takove specce???
To je omyl - stále to bude tá istá krabica s tou istou technikou ako ten pracant - len bude mať na sebe viac ozdôb a bižutérie....
Nech je nahodený jak chce, nech má o 100 koní viac, stále to bude tá istá plechová krabica na jednoduchom podvozku a hnusnými plastami v kabíne.
Daj nízkoprofilové hliníky na traktor, ohoď ho chrómovou lištou, zatmav mu sklá, vraz dovnútra Hi-Fi systém, aj tak to bude stále traktor.
Prihodiť na nie najlacnejšieho užitkáča ešte viac jak 80 tyčiek, to je fakt na hlavu...
Na tvojí hlavu to asi je, ale já to třeba chápu. Ono totiž nejde o to, jak se to nějakému diskutérovi na auto.cz líbí nebo nelíbí, ale jestli se to prodá. A ono se to prodá. Stejně jako se už x let prodávají Transportery s neskutečnou výbavou a ještě neskutečnější cenou. Z toho by ti hlava asi už praskal, co? >:D
Jenže těm Transporterům se říká Multivan/Caravelle a dokážou odvézt šest nebo sedm osob v (samozřejmě relativně) parádním pohodlí, mají opravdu variabilní interiér a třeba i kraviny jako otočná křesla anebo takovou tu markýzu.
Tohle má kulový a na těch nízkoprofilech to bude skákat jako koza... ;-)
Nic proti, ale tohle auto je opravdu divný...a ještě divnější je kupec.
spravne!
a proto bych podobny auta zakazal a dosavadni kupce zavrel do lecebny...
Kdyby VW vyrabel jen Polo a timto modelem by chtel proniknout do vyssich sfer, tak bych Tve reakce pochopil. Jak vime, VW toho dela docela dost, takze tento model muzeme brat jako "nasiraci edici" pro mistni diskutery
a za to patri VW palec nahoru (i kdyz VW moc nemusim)
Samozřejmě, pro VW to auto nepředstavuje žádné úsilí, prostě sáhnou do regálu a poskládají to z dílů, které už mají.
Přesto nedává smysl - image nezvedne a pochybuju, že přitáhne nějaký zákazníky. :-)
Na druhou stranu, proč ne.
"Proč ne", to je oč tu běží.... Nebaví mě tu pořád dokola číst, co by si tu kdo nekoupil, nebo jak je možné, že je základní motorizace "základní" až tak moc, že si ji přece nikdo normální nemůže koupit apod. Není mnohem logičtější psát o tom, co (by) si kdo koupil a proč, než co by si nekoupil? ;-)
No to víš, kyselo je nám moc kyselý a bramboráky bramborový.
V tomhle případě jen BYCHuju, protože dodávku nepotřebuju (a nemám na podobnou love). Jen nevidím přidanou hodnotu, o smyslu- nebo nesmysluplnosti jsem nikde nepsal :-)
No, potřebovat dodávku, koupím klidně toho Caddyho, jen v manuálu, na plecháčích, v látce a malý naftě.
OK, ale já taky v reakci slovo "smysl/nesmyl" nepoužil. Psal jsem to v obecnější rovině, i když to byla reakce na tebe ta to bylo myšleno dost obecně. ;-)
No jo, jenze posledni dobou to tu vypada, ze clovek nemuze psat ani co "by" si koupil, protoze je automaticky "bychar" - svorcak a socka a plakatnik a ja nevim, co jeste. Pokazdny, kdyz tu v diskusi pouziju podminovaci zpusob, se trochu bojim :-) Ale koupit si od kazdy tridy aspon jeden kousek muze fakt malokdo. Vyse napsane samozrejme neni mineno jako kritika na tebe.
A pokud toho Caddyho fakt nekdo nechape, ukazuje jen svuj nedostatek predstavivosti a slabeho obchodniho ducha.
Ja byt zivnostnik s potrebou dodavky, klidne bych si sedel v alcantare >:-[]
U nás je CroosPol logicky málo taky proto , že se k nám běžným způsobem nedováží. Aktuálně si u nás nemůžeš CrossPolo nakonfigurovat a objednat (už není ani v českém konfigurátoru) je jen doslova pár kousků u některých dealerů s jejichž konfigurací pochopitelně nehneš. Takže jedině individuální dovoz.
Na Slovensku je CrossPolo v konfigurátore a naraziť na novú generáciu je aj tak vzácnosť. Naopak v Nórsku je v tejto verzii snáď každé druhé Polo. Takže áno, aj Caddy za 800tisíc korún sa určite predá, ale nie u nás. Preto sú na českom webe názory typu "Kto by si to preboha kúpil" celkom pochopiteľné.
takže dodávka pro pekaře za 800 tisíc...? no to budou mít asi živnostníci radost
klobouk dolů před pány z marketingového oddělení VW pokud budou schopni toto prodat
:-) Zdraví Vás "živnostnice", která si ho právě koupila a je z něj nadšená. Tak mi to nekažte ;-)
P.S. A starosti s tím, že je nikdo kupovat nebude si nedělejte..