Novinky
Mi přijde jako kravina kupovat čip, když můžu mít továrně stejný výkon. Už vidím jak po někom 1500 km daleko budu požadovat reklamaci za zničený motor. Tovární záruka je tovární záruka.
Navíc chipování - člověk má náklady - dojet k zástupci, zaplatit práci plus teprve pak samotný chip.
Navíc chipování - člověk má náklady - dojet k zástupci, zaplatit práci plus teprve pak samotný chip.
Chipování automobilů bych se vůbec nebál.
-Pokud jde o rozumnou úpravu značkovou dílnou není mít třeba jakékoliv obavy o životnost motoru, protože každý motor má své výkonové rezervy. Takže člověk, který motoru trochu rozumí a stará se o svůj vůz a začne šlapat na plyn až po zahřátí a před vypnutím motoru nechá motor respektive turbo dochladit, auto s chipem mu bude sloužit dvakrát déle jak blbcovi, který nechá motor zahřát na polovic a začne na něj šlapat.
-Pokud už se jedná o nějaký brutálnější zvýšení výkonu pouze chipem bez dalších úprav, tak nad tím bych se již rozmýšelel.
-Je nesmysl CHIP provádět pouze u firem, které se specializují pouze na jednu značku, protože u těchto forem zaplatíte 2x-3x více jak u jiných značkových firem, které mají velice dobré zkušenosti.
-Pokud jde o rozumnou úpravu značkovou dílnou není mít třeba jakékoliv obavy o životnost motoru, protože každý motor má své výkonové rezervy. Takže člověk, který motoru trochu rozumí a stará se o svůj vůz a začne šlapat na plyn až po zahřátí a před vypnutím motoru nechá motor respektive turbo dochladit, auto s chipem mu bude sloužit dvakrát déle jak blbcovi, který nechá motor zahřát na polovic a začne na něj šlapat.
-Pokud už se jedná o nějaký brutálnější zvýšení výkonu pouze chipem bez dalších úprav, tak nad tím bych se již rozmýšelel.
-Je nesmysl CHIP provádět pouze u firem, které se specializují pouze na jednu značku, protože u těchto forem zaplatíte 2x-3x více jak u jiných značkových firem, které mají velice dobré zkušenosti.
Chipovat 1.4Turbo 88kw je zbytečné.Výkon mi přijde dobrý.Zatím jezdím za 6.4 v průměru.Jsem zvědav jestli se časem sníží.Mám najeto jen 1400km.
neznizi, to nie je diesel a 88kW je na astru zalostne malo 😉 ale kazdemu vyhovuje nieco ine.
To je uzasna spotreba. Ale neda mi nespytat sa. Nejazdite trochu ako "dochodca"? Lebo ak ano, ta spotreba sa urcite znizi. Mam totiz kamarata, ktory dokaze dosahovat neuveritelnej spotreby na akomkolvek aute, ale naposledy ked ma viezol, lutoval som, ze som nesiel peso. Inak 88kW na skoro 1,5t vaziace auto vyzera dost skromne a verim, ze motorcek sa natrapi, takze spotreba naozaj super.
za druhe - kazdy kto ma aspon nejake panatie o ladeni vie, ze riesenie druhe, lacnejsie, je lepsie, pretoze sa jedna o individualne ladenie pre konkretny motor a nie univerzalny program s mapami.
idealnym prikladom nezmyselnosti kupovania hotovych rieseni je prirastok vykonu pouzitim bluefin-u vo focuse 1.6eb - verzia 150 aj 182k sa nicim nelisia, ladenim cez bluefin vsak vykon 150k verzie rastie iba o asi 30k a 182k verzie o 20k, pricom pri individualnom ladeni obe verzie dosahuju rovnakeho vykonu okolo 200k.
a co sa tyka zaruky - no holt riziko take je. aj ked pri obycajnej zarucnej prehliadke ci vrzgajucich plastoch v aute nikto nebude kontrolovat, ci je prepaleny soft... :-!