Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

opel
| 27. 11. 2012 12:41
hm,další propadák od Oplu, nevím,mně to zkrátka nic neříká,za necelých 700 tisíc neberné.
Avatar - Ji/Ri
opel
| 28. 11. 2012 01:13
Naprostý souhlas... proto budeme všichni drandit ....kayaki? >:D >:D >:D
opel
| 30. 12. 2012 17:24
To ses asi díval do ceníku škodovky. Mokka 4WD je pod půl mega a za 536 000 je i s dieslem, tak netuším, kde jsi vzal těch 700 tisíc. Nejspíš sis poplet ceníky. Mokka určitě vyjde levněji než Yeti 4WD.
Avatar - nalimer
Negativa
| 27. 11. 2012 12:58
Priplatit si za stitok s vykonom motora a rozdielna cena MPV vs. SUV, to vie nahnevat!
Avatar - sargis
Negativa
| 27. 11. 2012 13:37
No vyzera to take nedotiahnute...ze urobme hned male SUV. Mohli dat Watta na zadnu napravu napriklad...alebo kaslat na cele SUV a urobit pseudoterennu stvorkolku z Merivy, plasty, vyska a volitelne 4x4. U Mokky navrhujem cena dole a zmena motorovej ponuky. Inak som v tom sedel a je to celkom sympaticka alternativa k Astre, napriklad.
Avatar - Uhlik
Negativa
| 27. 11. 2012 14:31
Ked to stavias na podvozky Corsy, tak tam tazko mozes dat Watta :-) Inak to vobec nevadi, probelmom je iba cena.

Aj tak taketo auta nemaju ziadny zmysel, je to ale moderne...
Negativa
| 27. 11. 2012 15:14
V čem by byl Wattův přímovod v tomhle případě prospěšný a proč by nešlo těch pár mechanických dílů implementovat na podvozek Corsy?
Avatar - Uhlik
Negativa
| 27. 11. 2012 23:51
Prospesny by bol presne tak isto ako kdekolvek inde, vid Astra.

Probelm je to preto, lebo GM jednoducho nic take pripravene nema.

Kolko malych aut ma iny podvozok ako Corsa ?
Negativa
| 30. 12. 2012 17:27
Tak třeba pro mě smysl mají. A jelikož se dobře prodávají, existuje víc lidí, pro které tato auta smysl mají. Tak je to jen tvůj názor
Avatar - 3_diamanty
mokka
| 27. 11. 2012 14:38
mam citak ze to ziadny besteller nebude.... podobne ako fordov B max ..... ;-)
Avatar - gld
1+1 poznámka
| 27. 11. 2012 14:52
K testu- viem, že sme na českom automobilovom portále, no naozaj musí byť KAŽDÉ auto len akýsi "cizácky" protipól škodovke? Preberáte maniere zo SM ktorého špeciály "škodovka proti svetu" sú už legendárne. Nie v pozitívnom svetle..

K autu- nepochopím tento trend ozrutných kolies. Vyladiť prijateľný komfort na štandartných 18 (!) palcových diskoch musí byť umenie...nehovoriac o zvýšených nákladoch na pneu. Predsa len, cenový rozdiel medzi 16 a 18 palcovou gumou je..značný. Zvlášť keď ide čisto na úkor dizajnérskeho rozmaru.
1+1 poznámka
| 27. 11. 2012 14:59
K druhé poznámce, snad si ani nechci představit, jak by vypadalo tohle vysoké auto s vysokým "pontonem" karoserie na malých kolech 8-s
Avatar - gld
1+1 poznámka
| 27. 11. 2012 15:40
Nie je to o tom, že na terajšiu mokku by mali nasadiť malé kolesá. To by vyzeralo hlúpo. Hovorím o programovom navrhovaní áut na veľké kolesá. Je to relatívne nedávno, čo vyššia stredná trieda jazdila na 15-palcových kolesách a fungovalo to. Teraz máš problém nájsť nové malé auto, ktoré na tých istých 15-tkach nevyzerá nepatrične.
1+1 poznámka
| 27. 11. 2012 15:48
To je fakt. Já mám na svém 14" a vůbec to nevypadá špatně :-) je to už ale 13letý dědeček
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 14:57
Velmi citlivě napsaný text, jemně kořeněný i výletem do světa kulinářství. Naváži tedy nit - shlížím snímky... do velké nádoby s teplou vodou nahrubo nastrouháme mýdlo s jelenem, ponožky, zajeté ostrým offroadovým pochodem přes Malou Fatru pak jemně drásáme přes valchu směrem odshora dolů až do umdlení, poté nabereme roztok do brčka a jemným vyfukováním tvoříme kulaté bubliny... :-|

Designová konfrontace s Yetim by dopadla drtivě. Osobně velmi cením výpověď právě tohoto snímku - [odkaz] 8-s >:D No dejme si krále - [odkaz] :yes: :-!

Naše krásná Škoda přišla s Yetim skutečně s dokonalým načasováním. Nadto Yetiho střihla s takovou porcí klasy, že si nemůže v daném segmentu nikdo, nikdo zadat. A na silnicích je to také znát.

Opel... opel... Není to ten, co dokázal stvořit doslovného silničního boha jménem 1900 GT či Manta, kdo uměl být soupeřem Golfu s Kadettem, a kdo stvořil vskutku překrásnou Calibru?

No, tak si vyber... :-!

BRAVO YETI :yes:
Avatar - jazva
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 15:09
zase si to trafil! bravó!!! Pre všetkých vyznávačov akvaristiky [odkaz] - ož len napustiť vodu, rybičky a kochať sa... >:D
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 15:33
U skel a plechů jed o vyváženým harmonický poměr. Tohle ty ale nevidíš. Nic proti, takových jako ty je hodně :-!
Avatar - Ji/Ri
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 01:08
.... o těch zástupech něco víš, máš to na dosah, že? >:D ;-) ale jo, jety je štramák... ale v tomto případě je to taková dupka Máni z teletníku v teplákách proti sexy dupce v kavárně :-)
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 10:28
Vkus je genetická danost, nedá se to naučit. Dá se leda odpozorovat, ale pak to vždy skončí na porovnání (aktuálně) třeba těch zádí. Věřím, že ani kolega, ani ty tohle nevidí. Jak píši, nic proti...

U konfrontace Yetiho jde o to, že Yeti není kýč, není to bublina, je to poměrně (vizuálně) drsné auto z genetického vizuálního kódu Land Roverů. Avšak tohle ty evidentně nevidíš :-) Ono je to však dobře, někdo ty mokky kupovat přece musí ;-)
Avatar - Ji/Ri
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 18:39
Ale ano, vidím.... ta drsnost Defenderu, Modernost Evoque, obratnost v terénu Diskošky a luxus Vogue.... to musí přece vidět u jetyho každý..... to je jak s tou hláškou ze Záskoku: V Českých Budějovicích by chtěl žít každý....kromě mě teda.... >:D ;-)
....ano, vkus je genetická vlastnost, které se nenaučíš. Si představ.... v krajině půl metru sněhu... Alltracky na mraky....GTI si v klidu kvoká, pod kopytem přede .... Mokka.... ;-) vystoupíš a budeš se čepejřit u Lidlu jako by ti se***vala dvacka v mini /sukýnkce/.... >:D ;-)
SUMÓ-YETI
| 30. 12. 2012 17:39
Srovnávat Yetinu s Land Raverem může opravdu jen zoufalec. S genetikou to nemá nic společného. Mně osobně se Yetina celkem líbila, když vyšla, jako novinka. Jediné, co jsem nerozchodil, jsou hrozná kulatá světla, která se k hranatým tvarům hodí, jako pěst na oko.
Dnes už se mi nelíbí. Prostě se ten vzhled dost brzo okoukla. Srovnejte se zmiňovaným Land Raverem - to je skutečně nadčasový vzhled, co se neokoukal ani po letech.

Cílovou skupinou Mokky jsou hlavně ženy, co potřebují městské SUV, tedy menší auto do města i na chatu, auto u kterého ženská nemusí nasazovat sněhové řetězy, protože to zcela jistě nezvládne. Auto malé, aby snadno zaparkovala, ale robusnější, aby se cítila bezpečně a důležitě. Traktorovitý tvar Yetiny ženský určitě moc neosloví. To spíš ta Mokka nebo Suzuki
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 15:10
>:D :yes: za tvůj scénář vzniku mokky (oplu). Yeti je opravdu hezčí vůz navzdory své krabicovosti, ale králem bych ho nenazval. Hezčí mi přijdou japončíci, zejména faceliftovaná kvaška. XV a ASX taky nejsou marní. Co se evropské produkce týče, c4 aircross vzhledově určitě vynikne, ale v garáži bych asi radši yetiho, zejména s 1,8 TSi :yes: u mě tedy 1. kvaška, 2. XV, 3. Yeti, 4. ASX
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 15:33
:-) :yes:
Avatar - twistedTSD
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 15:33
Kvaška není špatná, ale možná se mi víc líbila před FL. Špatný možná nebude ani to "ASX by Peugeot", naopak XV a zejména ten Citroen jsou podle mě designově docela děs.
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 15:45
Koukám, že máme na věc téměř úplně...opačný názor :-) aircrossa jsem minule zahlídnul, opravdu není na první pohled špatný, ale řekl bych, že je to taková ta věc, co se rychle okouká. Na nové kvašce se mi mnohem víc líbí světla, asx je fajn, minulý týden jsem měl tu čest a snad kromě pískání turba (což není závada) mu nemám co vytknout. A XV, to je takový povedený kompakt na "vysokém" podvozku, pro mě líbívé autíčko. Yeti ovšem taky :yes:
Avatar - Bristol
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 17:57
aircross je krásné auto...ale mám pocit že je docela o dost větší než tady Mokka
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 18:33
Větší je, na délku o něco málo přes 6 cm, rozvorem pak přes 10. Já bych ale řekl, že je to pořád v mezích této...můžeme to nazvat třídou? :-)
Avatar - Bristol
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 10:44
ono se ty třídy hrozně překrývají...ale definoval bych asi 3: velká SUV(X5, ix55, touareg...) kompaktní: CX5, yeti, tiguan, X3, aircross a malá: SX4, mokka, 500X...
Avatar - Ji/Ri
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 01:09
...máš to trošku pomíchané....
1. místo - mocca
2.místo ... mno pak už je to jedno... ;-)
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 07:13
Alespoň se o něj v showroomu nepoperem :-)
Avatar - Ji/Ri
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 18:40
... o mokku ne... ty vykoupí GTI >:D ...zakládá harem.
Avatar - Bristol
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 17:54
právě dnes jsem viděl mokku u srby...a přijde mi že porovnávat to s yetim je dost...úsměvné- to auto je malé, menší než yeti, qashqai nebo tiguan...co se k němu blíží nejvíc je snad maximálně SX4 ale ta je zase cenově uplně jinde(respektive za SX4 v plné palbě dá člověk půl ceny mokky v plné palbě...

sám osobně jsem trochu na vážkách kam tento vůz zařadit...než vynést soud radší se s tím svezu
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 18:15
Ono to řazení esuveček do velikostních tříd je zatím ve vývoji :-) řekněme, že je třída velkých (X5...) třída středních (GLK...) a třída kompaktních (Yeti) no a Mokka by asi měla být ve třídě "malých".
Avatar - Bristol
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 20:08
Mokka je na podvozku Corsy...takže by měla patřit mezi Juke, Countryman, SX4 a 500X
Avatar - Ji/Ri
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 01:11
:yes: ...
Avatar - Bristol
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 10:21
...pokud vím tak GLK, X1, Q3 velikostně odpovídají Tiguanovi, Yetimu, Qashqai...takže to by měla být ta třída kompaktů...malá budou 500X, Countryman, SX4, Mokka, přípravované GLA, Q1 a crossover na podvozku Upu!...možná v tom už mám trochu guláš >:D
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 13:38
:-) Já též, dumám nyní kam s GLK... zda ke Q5, X3, či k Q3 a k X1... Tohle budu muset prokoumat na blogu :-) pracovně vidím GLK spíše u Q5, X3.
Avatar - Bristol
SUMÓ-YETI
| 29. 11. 2012 16:26
auto.cz nepomáhá: ty řadí Q5 a Q3, X1 a X3 do stejného segmentu...tak babo raď...no nakonec to asi bude: GLK, Q5, X3...X1, Q3, GLA
Avatar - Ji/Ri
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 01:10
jsem zvědav na tvé dojmy... na mě int působil více moderněji...ale nebudu našeptávat... ;-)
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 19:54
Naprostý souhlas ;-) :yes:
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 10:28
:yes:
SUMÓ-YETI
| 27. 11. 2012 20:33
[odkaz]
Jo, to sem viděl. V reklamním letáku Lídlu - bylo to ve slevě.
Avatar - Ji/Ri
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 01:02
Kam ty umíš ten koncern všude nacpat.... a pokud bys měl čočky nasazené na správné straně hlavy, musel bys vidět ten zásadní rozdíl. Jety je pracant, Moka je ozdoba. Viděl jsem ji na vlastní oči a řeknu ti čeeče, paráda.... vypadá skvěle. Nehaním jetyho, mi se hodně líbí, ale výběr by byl v tomto případě jasný a opel vítězí.... kabina je oproti tebou zmíněnému jetymu o třídu výše. Palubka je zajímavá, působí kvalitně, vymazleně. Celé auto ladí. Proto si myslím, že právě od takového odborníka by si Mocca zaslloužila více respektu... a ne jen plesknutí dlaní do vody. Chvilku vlnka, ale obraz je jasný.....
Skvělá práce, Opele!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Další velmi vydařený model..... :yes: :yes: :yes:
Avatar - Bristol
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 10:18
Yeti je hlavně trochu větší vůz...Mokka je derivát opelu corsa takže porovnávat yeti s mokkou není uplně na pořadnu dne, ale zase kdoví..třeba to bude zákazníkovi celkem jedno

co se týče vzhledu tak yetimu sem na chuť nepřišel nikdy... :-|
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 10:29
Pro tebe je mokka ozdobou, pro jiného kýčem.
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 11:28
Také to ale může platit naopak.
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 13:39
Jo? ;-)
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 16:47
Jo.
Avatar - Ji/Ri
SUMÓ-YETI
| 28. 11. 2012 18:42
....no když s Máňou v teplákách chodíš na ples, proč ne jety ;-)
Avatar - Abeles
pan Vaverka
| 27. 11. 2012 15:04
Stačí se podívat na nadpis a hned je jasné, kdo je autorem testu... 8-s
pan Vaverka
| 27. 11. 2012 15:12
Stačí se podívat na autora testu hned pod nadpisem a ještě rychleji je jasné, kdo je autorem testu ;-)
Avatar - Ji/Ri
pan Vaverka
| 28. 11. 2012 01:12
Náhodou tu se veverec celkem vyšvih z toho bahna...
Přední spoiler
| 27. 11. 2012 15:24
Nechápu, proč Opel u svých SUV dělá tak nízké přední spoilery. Jednak mi to přijde nepraktické a jednak to vypadá obludně.
Antara [odkaz]
Mokka [odkaz]
Přední spoiler
| 27. 11. 2012 15:28
Trefa :yes:
Avatar - gld
Přední spoiler
| 27. 11. 2012 15:45
Už som chcel písať, že kto s týmto autom pôjde do terénu ale...potom som si pozrel fotky 8-s

Máš úplnú pravdu, doteraz som si to nevšimol ale ten "pluh" je absurdný.
Přední spoiler
| 27. 11. 2012 16:00
dobrý na protahování zasněžených cest .-))...hehe, jinak je to fakt hroznej nesmysl
Avatar - Bristol
Přední spoiler
| 27. 11. 2012 17:56
opelu se zatím nepovedlo žádné SUV...a Mokka zatím není vyjímkou, na trhu jsou mnohem vzhlednější crossovery :yes:
Avatar - Ji/Ri
Přední spoiler
| 28. 11. 2012 00:56
...ale jdi ty breptiku >:D ;-) tos vymyslel hlavou?
Avatar - Bristol
Přední spoiler
| 28. 11. 2012 10:16
vzhledově sem myslel...nevím jak na tom jsou opely SUV technicky(špatně snad ne) ale třeba antara moc pěkná není a ani se moc dobře neprodává...jak na tom bude Mokka to se teprve uvidí...potenciál má ale ta cena mi přijde krapet nadhodnocená, takže uvidíme zda-li ji zákazník bude akceptovat...co se týče dál do historie tak jediné SUV(off road) mě napadá snad jen Frontera ;-)
Avatar - Ji/Ri
Přední spoiler
| 28. 11. 2012 18:44
U Antary se divím, že se neprodává více. Je to kus solidního, spolehlivého, líbivého auta za celkem výborný peníz... a vevnitř kabina moc dobrá.... nechápu to... že by to bylo tím plastem pod nárazníkem? ....
Avatar - LEGOPARK
Přední spoiler
| 27. 11. 2012 18:44
Presne si trafil klinec po hlavicke! Jazdil som Mokku a predajcovi som ten predny spojler 2cm nad zemou otrieskal o hlavu. Hladal slova potom. Je sice z gumy ta spodna cast, ale aj bez nej je ten predny naraznik strasne nizko! Antara to iste.
Avatar - Ji/Ri
Přední spoiler
| 28. 11. 2012 00:57
2cm nad zemí? >:D >:D >:D ty mi budeš Šumi .....
Avatar - LEGOPARK
Přední spoiler
| 28. 11. 2012 09:49
Obrazne povedane, Sebastiane... ;)
Avatar - Ji/Ri
Přední spoiler
| 28. 11. 2012 18:45
Říkej mi klidně Basti.... jako kucí v boxu... ;-)
Avatar - LEGOPARK
Peugeot 2008
| 27. 11. 2012 18:45
Autori VZDY zabudaju na Peugeot 2008, ktory pride na jar ! Pisu tu hluposti o pripravovanych MiniSUV od VW, ale tie pridu az v 2014/2015 NAJSKOR ! Staci citat Nemecke weby.

Peugeot 2008: [odkaz]
Avatar - eXp10it
Peugeot 2008
| 3. 12. 2012 00:08
Tfujtajxl ten odskok nahoře mi připadá jako by se někdo u peugeotu snažil naklonovat papamobil [odkaz]
Opel není alternativa
| 27. 11. 2012 22:28
Yeti 2.0TDI 4x4 je jasným favoritem :yes:
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 09:02
netaraj, X5 4.0D je jasnym favoritom. Ked uz unikas z tiredy tak aspon poriadny ty sasek.
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 11:53
Žádný 4.0 D neexistuje. Šašku. ;-)
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 12:13
Hlupáčik. [odkaz]
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:24
Nastuduj si rozdíly mezi 4.0D a 40d.

Ten motor totiž 4 litry opravdu nemá. Hlupáčik. ;-)

[odkaz]
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:31
:-) :yes:
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:37
tvoj ratlik ta zavolal aby si ho podporil? No nevyslo lebo si teraz zo seba spravil aj ty vola... [odkaz]
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:39
Odkdy je TopGear berná mince? Od tý doby, co to tam Yeti všem natřel? >:D >:D >:D
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:46
a co ze im to natrel? Ja som nikdy nehanil nic zo skodovky alebo koncernu. Ja tu idem hlavne voci dutohlavam ako si ty alebo tvoj pan. Chod si oznacit garaz [odkaz]
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:49
Jsi jako malý děcko. >:D
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:49
to je vsetko? som ako male decko? Male decko je tu ten co sa snazi nachytat druheho ale mu to nevyslo tak si zavolal svojho pana >:D
Avatar - twistedTSD
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 16:40
Nevím jak před dvěma lety, ale současné X5 má výhradně třílitrové diesely. Alespoň na našem trhu.
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 17:10
on si chlapec myslel ze si myslim, ze do X5 sa montuje V8, len to som nikde nenapisal. Napisal som 4.0D tak ako je to uvedene aj tu napriklad. [odkaz]
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:41
Aplikuj hadr... >:D
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:48
nevyslo co? Nikdy sa nezapajaj do diskusii s tvojim ratlikom lebo vyjdes z toho zle. Inac este stale nikde nevidim na macz tvoje auto aby si nam ukazal co je teda psravne mat v garazi. Kolko vyziev este musim napisat? CI nie je co pridat? >:-[]
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 15:52
Nemám auto, v garáži mám jen jednu... tečku >:-[]
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 17:07
si si isty, ze mas garaz? >:-[]
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 17:26
Před tebou jsem si jistý úplně vším... >:-[]
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:35
Ty si taky neskutocny druk a chvostik.. Budem ta oddnes volat ratlik, suhlasis? Taky gtiho ratlik. Je uplne jedno ci napisem 4.0D alebo 40d, podstatne je ze normalny clovek pochopi, ze ide o 6valec, no tebe to zjavne nedocvaklo. Asi aj v topgeare su hlupaci podla teba co? [odkaz]

Hlupáčik >:D

EDIT: uz ta aj tvoj pan pochvalil ale zjavne ani tvoj pan ma slabe vedomosti 8-s
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:37
Neumíš přiznat svou chybu?

Vidím, neumíš. Opět jen sprška nadávek... od tebe ubohé. :-!

PS: BMW dříve V8 4.0d dělalo.
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:45
Ale prosim ta. Videl si prilezitost kopnut si do mna tak si ju vyuzil ale nevyslo ti to. Tak sa ukludni. V8 sa sice robilo ale bavime sa tu o X5-ke nie o 7er. Tento flame si vyvolal ty lebo si si myslel ze hovorim o V8. Tak brzdi hochu, brzdi.
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:51
Naopak, vyšlo mi to a tys chybu udělal.

Nyní jen dokazuješ, jak jsi malý a jaký máš óbr mindrák. Místo toho, aby ses omluvil, prskáš na všechny a na všechny strany.

Zapamatuj si, piš věcně, nenapadej ostatní a já si tě taky nebudu všímat. :-!
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:53
tvojou chybou bolo ze si si myslel ze hovorim o 4 litroch objemu. A to ta vynikajuco nakoplo ;-) prskam? Smejem sa teba ako hned reagujes na vsetko co ti napisem >:D sasek neskutocny z teba. Najprv sem prides a buzerujes ma za ciarku v nazve a potom este poucujes a vravis ze som decko. Ja som si sem zavolal pana aby mi pomohol? >:D
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:55
Už se v tom jen zbytečně vrtáš. Tím to nezachráníš.
Měl si se ze startu za svou chybu omluvit. :-!
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:57
klud ratlik, uz ukludni emocie, nevyslo ti to tak naco to dalej rozoberas? Nezabudni napisat do top gearu ze ich chces poucit ze ciarka tam nepatri... 8-s
Avatar - Ji/Ri
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 18:51
nene, nevyšlo ti to.... Peet měl pravdu, tys hodil flejmika... tak sklop diskuzní uši a přiznej se, že ses nachytal na švestkách ;-) >:D >:D >:D >:D protože ten 8mi válec tu tlačíš jen ty. Nebo leda, že bys byl odborník na baterky? bawo má označení 4d.... a nemusím být mistr, abych si jednou nepřečetl, jak to s těmi čísly je.... ;-)
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 19:19
Přečti si pořádně vlákno. Jossalito to trefil. Jde samozřejmě o nic, ale je to podstatné, Tedy, jak vidíš, pro peeta :-)

Taková těčka, a jak tu s náma zacvičí... :-)
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 19:24
Podstatne pre mna? Pod si to utriedit. Ja som napisal text. No zjavne pre teba a jossu bol tak podstatny, ze ste mi to tu komentovali a neodpustili ste si mat posledne slovo. Tolko k podstatnosti chlape. Treba sa sustredit na to kto tu zacal do koho kvoli "tecke". Nie ja do teba ci ratlika ale vy dvaja do mna ;-)
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 19:25
to vies, oni posudzuju vedomosti ostatnych podla vlastnych nevedomosti. Dnes som mal volnejsi den, tak to bola sranda sa s nimi podotahovat. Normalne by som riesil len gtiho, jossalito je bordelhuba, jeho zvyknem ignorovat.
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 23:08
Bože, zapni mozek, neb to s tebou jde výrazně z kopce. :-! :no:

Chceš oficiální stránky? Nebo co jiného?

PS: Nakonfiguruj ceníkově Yetiho se 125 kW dieslem v nejvyšším stupni výbavy a kde jsi? Pod cenou této Corsy, pardon Mokky. Ano, tahat sem do diskuze X5 s třílitrovým dieslem bylo už od začátku úplně blbě, ale nechal jsem to bejt. :-!
Opel není alternativa
| 29. 11. 2012 06:37
niee niee, to si robis srandu,ze? To si fakt s tou X5kou nepochopil ten sarkazmus??? 8-s

edit: S teckou alebo bez tecky motor 4.0D ci 40D je furt jedno a to iste, nic viac nic menej.
Avatar - boost.
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:29
Bez tý tečky by jsi to napsal správně, takhle to imituje, že X5 má čtyřlitr diesel. :-!
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:39
tecka netecka, nejde tu o tecku. V top geare ju tiez pouzivaju. Vtipne na tom je ze ratlik ma tu buzeruje za tecku.
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:41
Podívej se na oficiální stránky a přestaň tu kopat nožičkama jak usoplený děcko. :-!
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:49
soplik si chod utriet k pankovi. Ty si tu zacal kopat nozickami do mna, utried si myslienky a texty dokopy >:-[] ;-)
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:52
Projevuješ se jak nefalšovaný ubožák. :-!
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:54
zacinas mat slovnik a vyjadrovanie ako gti, co ta v mojich ociach zdviha, lebo doteraz si bol ako taky blbecek. Ale zaroven zacinam mat pocit ze si gti s druhym nickom, takym sedlackejsim hlavne co sa myslienok a vyjadrovania tyka.
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 13:57
Je nutné, abys tu každýho hned urážel? Podivej se do tohoto vlákna. Uděláš chybu, urážíš, nadáváš. Ty jen ty a vždy jako první. Ty "charaktere". :no:
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 15:50
Mírni se. Taková jedna tečka a jak s tebou zamávala :-) Přece nechceš, aby si tu kolegové o tobě mysleli, že máš IQ 11.0 8-s ;-)
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 17:06
urcite nechcem dopadnut tak zle ako si dopadol ty. Inac mam otazku. GTI=jossalito? Vzhladom na totozne nazory a totozne slovne hracky by som tipoval ze rovnica je spravna ;-)
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 17:22
Přesně, strefil jsi to. Jako vždy... >:-[]

Jinak nehledej v názorové spřízněnosti stopu garážového spiknutí. Uznávám, že dané spřízněnosti se zde ty těžko můžeš dožít už z principu své (bez)názorové jalovosti, ale tohle nepříčitej k tíží svým diskusním kolegům, ti to zde totiž jen... glosují - IQ 11.0 >:D
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 19:21
ano je vidiet pod tvojimi prispevkami, ze tu nie je nikoho, kto by s tebou nesuhlasil >:D Vies co je najvtipnejsie? Ze to co si napisal o mne, pisu o tebe na domacich forach roznych klubov o tebe ;-) A este horsie... >:-[]
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 19:54
Všiml jsem si, že se na diskusích neustále oháníš někým jiným. Sám za sebe ovšem nejsi schopný napsat pořádně ani tečku... >:D Tak už toho nech, takhle mi tu podkuřovat, zalez někam do roští a počítej si závity, do dvou snad počítat umíš >:-[]
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 20:01
som prekvapeny kolko mas reci a ako dlho vydrzis. Na niekoho bez vlastneho auta a garaze ale s plnou hubou reci to ni eje prekvapive ;-) evidentne ale nedokazes prestat na mna reagovat aj ked v minulej diskusii si pisal ze ti za to nestojim >:-[]
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 20:13
Ta moje garáž ti ale leží v žaludku... No ty přece víš, proč jsem pod minulou diskusí na tebe nereagoval. Pokud stejnou bezcharakterní taktiku rozvineš i zde, zachovám se obdobně. Zatím tě tu dnes vnímám jako neškodného kašpárka, co si naběhl na jednu tečku a není schopen tu sám sebe ustát. Nejsi čestnej chlap, co umí kolegovi Jossalitovi napsat, že ses spletl.

Pamatuj - IQ 11.0 >:D
Opel není alternativa
| 29. 11. 2012 06:31
nie nie uz mi nelezi. Napisal si predsa ze auto ani garaz nemas, tym padom vsetky tvoje prispevky su prispevky teoretika, co jazdi MHD ;-)
Avatar - boost.
Opel není alternativa
| 28. 11. 2012 18:21
Nejdřív se koukni na sebe a své příspěvky... :-!
Tak takhle vypadá skutečný hnus, velebnosti
| 28. 11. 2012 00:08
Není co dodat. Tohle si koupí snad jen magor :'-(
Avatar - Ji/Ri
Tak takhle vypadá skutečný hnus, velebnosti
| 28. 11. 2012 00:55
Polož zrcadlo a vyběhni ven. >:D ;-) .... já bych si to koupil. Ve skutečnosti to auto je ..... sexy... tak si dopřej rozhled orla a nepokřikuj tady jako malá myška....
Avatar - Ada je zase tady
Tak takhle vypadá skutečný hnus, velebnosti
| 28. 11. 2012 01:52
jo, rendlíkovcům se bude jistě líbit :no:
Avatar - Ji/Ri
Tak takhle vypadá skutečný hnus, velebnosti
| 28. 11. 2012 18:56
.... Ado, od okamžiku, kdy jsi tu hodil odkaz na tragickou nehodu, kde umírali lidé, mám problém nezačít: "zmiz hovado".... Ale, i když ses neomluvil, budu velkorysý.... Máš rozdělené lidi na rendlíkovce, opláky, nisaňáky.... atd.... ? ...jen pak přemýšlím, kam jsi zařadil svého syna, když jsi mu daroval vylítanou plečku, šunku....vrak? ...určitě doted štěstím pláče nad štědrostí folcagňaka? >:D >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - JDM
Tak takhle vypadá skutečný hnus, velebnosti
| 1. 12. 2012 17:33
on už má z toho svýho dieselu uplně vytřepanej mozek >:D
ESTETICKÉ KAFÍČKO
| 28. 11. 2012 10:48
Problém malých SUV je zřetelný - poměrně vysoká zástavba karoserie a krátký rozvor umocňují buclatost, jako á priori zásadně něchtěnou esenci výrazu aut obecně. Přidruží-li se k tomu navíc jistá designová "koreovitost", těží z této vizuální slepé uličky ti, kteří konfigurují karoserie esuveček tak, že karoserie odráží podprahové vnímání v rovině sportovního, offroadového dříče, tahouna, drzka. Mimo jiné i proto je Yeti zásadně úspěšným autem . Je to tvrďas. Podobně jako je tvrďasem, Range Rover ve třídě snů, a podobně jako je zase GLK ve třídě středních SUV.

Korejsko lidově estetická větev SUV, která infikovala i některé nekorejské producenty, je tedy pouze jedním z offroadových výhonků, naštěstí je stále možné si koupit auto, co vypadá jako auto, nikoliv jako medvídek koala po nášupu hrachové kaše.

No, dejme si pár třídních králů: [odkaz] [odkaz] [odkaz] :yes: :-! ... [odkaz] 8-s >:D pardon... :-|

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Avatar - Ji/Ri
ESTETICKÉ KAFÍČKO
| 28. 11. 2012 19:01
Mno... ale jo, taková Máňa v teplákách a holinách od hlíny .... to musí bét ale .....erotika..... sorry, já radši kočičky....vymazlenější >:D >:D >:D
Mno, ale jde modelově u tebe cítit jistá dávka obdivu, ptže pokaždé, když někdo udělá něco povedeného, tak se snažíš svůj obdiv a radost zamaskovat přesně tímhle způsobem. Uniká ti třída vozu, zaměření, cena, cílový zákazník.... ale je radost, že si každý vybere.... jak říkám: někdo rád holky...GTI vdolky? >:D ;-)
ESTETICKÉ KAFÍČKO
| 28. 11. 2012 19:16
Dobrá křeč. Nemusí se třeba leckomu líbit Yeti, ale ty budeš natuty jediný, kterému evokuje Máňu v teplákách >:D

Jinak mám rád jak holky, tak vdolky, a je to na mně vidět. Tedy hlavně ty... vdolky >:D ;-)
Avatar - Bristol
ESTETICKÉ KAFÍČKO
| 29. 11. 2012 16:39
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
další možnosti jak může vypadat zajímavé SUV které nemusí být vždy na první pohled líbivé(např. CR-V které není moc fotogenické ale naživo vypadá dle mého výborně)
a na závěr autíčko který třídu crossoverů zvládlo suverénně nejlépe:
[odkaz]
ESTETICKÉ KAFÍČKO
| 29. 11. 2012 17:36
V podstatě souhlasím. Dlužno ovšem dodat, že jakýmsi "králem do tři čtvrtě mega" je tu jednoznačně YETI. Suzuki dobré na svojí dobu. Ta už ovšem pominula.
Avatar - JDM
ESTETICKÉ KAFÍČKO
| 1. 12. 2012 17:30
:yes: Yeti je jasnej král i pro mě , hned za Superbem nejhezčí škodofka , originální , kvalitní a v terénu schopná a na nic si nehraje, zaparkovat sním vedle mokky u superkarketu připadal bych si jako když vylejzám s Range Roveru , mokka mě příjde spíš jako taková ta turecká káva po česku , jihlavanka z pytlíku s cukrem a zalitá horkou vodou z konvice >:-[]
Mocca
| 30. 11. 2012 14:26
Jako obvykle válka koncernového GTi a zastánců toho nalomenýho (zkoro zkrachovalého blesku). Bože bože, je fajn sedět v dobré kafárně a popíjet výtečné mocca :-!
Sem žádnej Yeti naštěstí nepřijde...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku