Novinky

Zpět na článek

Dodge Charger Daytona se vrací

55 komentářů

Ondris
Ty zadní světla jsou prostě DOKONALÝ!
Škoda, že už je nikdo další nedělá, na autech z osmdesátých a devadesátých let to vypadalo skvěle...
164, 993, 155, 959, Toledo... ;-\
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
No mně se zrovna 2x nelíbí, ale co je hlavní, mají styl. Starý Charger Daytona: [odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
jo ty světla sou por*o, ale u strých amerik to bylo typický že svítil celej ten pás a doknce i velá část blikala jako blinkry
Avatar - white label
white label
Na autech z 80. a 90. let možná ano, ovšem dnes je to OUT..., což se pochopitelně nevylučuje s tím, že se to někomu může líbit třeba "donekonečna"... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Je to věc názoru a OUT to podle mě rozhodně není...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
9-5 to měla ještě.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Až zase příště budete psát o odkazu na nějaké historické auto, sežeňte prosím nějakou fotku (já vím, že vás to asi stojí peníze a úsilí, ale přeci jenom...), ať nemusíme hledat, jak to vozidlo vypadalo [odkaz] [odkaz] . Díky 😄
Adam Novák
Stará dobrá Amerika - víc takovýchto aut!!! BRAVO DODGE!!! :yes:
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Škoda, že ve zdejších krajích ho člověk nekoupí 😒 (dovoz se kdovíjak nevyplatí) Tady má Camaro trochu navrch.
Avatar - Anonym
Anonym
Camaro je dvoudvéřové kupé, Charger je 4dvéřový sedan.

ofiko se tady neprodává, ale řada firem je sem dováží neofiko a tudáž auta so ufyzicky v čr skladem, jak nová tak zánovní, namátkou😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Bristol
Bristol
tak ono Charger je velmi zajímavé auto...ono to má okolo 5 metrů, nadupaný motory jenže v americe to berou jako auto střední třídy(mid-size) a podle toho právě vypadá i cena...

a zkus najít v evropské nabídce 5 metrové auto s V8 za cenu zdejší střední třídy s 2.0TDI...jistě se zdejší prémii se to srovnávat nedá, jenže ono to tak ani nemá být...je to prostě mainstream po americku a já podobným vozům tleskám i když tu je to kvůli nesmyslné EU politice ekonomický nesmysl takový vůz vlastnit a je to škoda...o to víc tleskám lidem co si ta auta nechají dovést a jezdí s tím :yes:
Avatar - Bristol
Bristol
ale no tak přece...to je takovej problém místo do showroomu zajít například k denkeru a objednat si? jistě bude tě to trochu stát(clo, dovoz atd) a budeš si muset trochu déle počkat ale myslím si že u některých vozů to za to stojí...
Avatar - Anonym
Anonym
Tak tak, budto si jde objednat, nebo do showroomu zajít a vzít skladovku.
Avatar - Bristol
Bristol
souhlas...skladovka nebo mírně jetá(do 2000km) je taky velmi dobré řešení a hlavně mnohem rychlejší... :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
...za ty(též) ceny koupí Evropan? Asi Volkswagen Passat 4váleček 1.4 TSi 90 kW :yes: 😄
..v té dražší variantě "dokonce" 1.4 EcoFuel 110 kW!!! :yes: :yes: 😉
..nebo "typicky" (evropskou) naftu 2.0 Tdi 103 kW :yes: :yes: :yes: 😄
PS: A teď to HLAVNÍ - k té vším "bídě" je navíc "přesVWědčen", jak "vwyspělé" a "bezvadné" auto (si) kupuje (a jak jsme proti těm američanům v autech "napřed" :yes: :yes: :yes: :yes: 😉
Ach jo :-!
Avatar - white label
white label
Napsala teta z poza volantu dieselového Citroenu ... 😲 :😉 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ach jo 8-s
PS: No tak DOBŘE, tak "pojďme" porovnat ten Citroën C5 V6 3.0 Bi-turbo včetně palubky komplet v kůži Criolo s VW Passat 1.4 TSi (nebo 2.0 Tdi 103 kW - klidně si vwyberte 😉
Motor, brzdy, sedadla, trakce, odhlučnění, chování v nad200kilometrových rychlostech atd...
..tak to bylo SNADNÉ.. (skoro DEBAKL, že? 😄
..a teď zpět k PODSTATĚ mého příspěvku - V8 HEMi v Dodge Charger Daytona za cenu 4válečku 1.4 ve VW Passat je (dle mne) FAMÓZNí nabídka :yes: :yes: :yes: 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Zbav se už konečně toho Olcita Club R.
Avatar - Ivosee
Ivosee
>😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Příští rok.. 😉
..plánuji změnu z C5 V6 na C5 V6 😄
PS: Což ale nemá ŽÁDNOU souvislost s PODSTATOU mého příspěvku (Dodge V8 Hemi vs nejprodávanější evropan s motůrkem 1.4 TSi 90 kW 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To je mi líto, přitlač na tvého živitele. V BMW už si nebudeš muset dokazovat, že máš auto.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vzhledem k tomu že mám docela PRAXI s "prémiovými" vozy tak VÍM že ty (docela "hloupé") hrátky na mainstream a prémii jsou opravdu spíš JEN o "obubování" zákazníků.. 😉
..a že na okresce co HODNĚ dobře znám jedu (když chci jet RYCHLE) ca stejných 170 km/h s C5 V6 i s SL AMG, možná (doslova) "nepatrně" rychleji s Ferrari (ale snad i CHÁPU že to NE"chápete" - rsp. VĚTŠINA lídí NEchápe, NEbude tomu chtít věřit atp. 😄
PS: Docela se mi líbí BMW 650i Gran Coupe - škoda že není "maličko kratší" 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Naopak, jedině ty sama pod každým článkem potřebuješ ijišťovat sama sebe, že Olcit je o pravé. Nic si z toho neděle, taky to tak dělám, když jsem nespokojený.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jít "po vlákně" snad ZVLÁDNETE (kdo s C5 už ZASE "začal" - že opět NE já 😉
PS: Pak stačí napsat "sorry" 😄
PPS: OPRAVDU jste chtěl napsat že když jste s něčím NEspokojený, ujišťujete se že "je to to pravé? 😉
PPPS: Proč mne stále UJIŠŤUJETE že ani NEtušíte jak se s takovým V6 bi-turbo jezdí? Mně (už) je to celkem JASNÉ 😄
esper
keby si bola muz, tak by som povedal, ze si vsade tym pisanim o C5 V6 3.0 bi-turbo nieco kompenzujes >😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No však o C5 V6 3.0 bi-turbo také píše (ZAČAL) psát (bez jakékoli "souvislosti" s mým původním příspěvkem) white label = a to JE muž (co si "kompenzuje" ale NEtuším.. 😉
Banjo
:yes:
4bytelnýkola
hemi versus tsi je jako plnokrevný hřebec letící krajinou a kulhajicí mula toužící po večném odpočinku :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: :yes: >😁 >😁
figurka
Takto jednoduše samozřejmě ano. Optikou obou trhů uplně mimo. 😉 Ale to ve vztahu spíše k úvodnímu nesmyslu od tety věštkyně.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NEjsem (dokonce) ničí teta a věštkyně jen tak na základě "znalostí" 😉
PS: A ano - cenové srovnání opravdu JEDNODUCHÉ je.. 😄
.."okecat" tuhle DRSNOU realitu už bude "těžší" (myslím BEZ "tet" a podobných nesmyslů - VĚCNĚ 😉
figurka
Není co okecávat. Rozdílné trhy, rozdílné požadavky a preference zákazník. Evropská produkce jde v USA koupit. Jak je na tom ve vztahu k domací produkci je jasné z prodejních čísel. Stejně tak lze US produkci (ano, omezeně) koupit v evropě. Jak je na tom opět ukazují prodejní čísla. Zákazníci jasně ukazují, kde jsou jejich preference. Ale opět jako vždy mám pocit, že píšu uplně zbytečně.
Avatar - Bristol
Bristol
tady naprosto souhlasím...ono se stačí podívat kolik stojí litr benzínu v zemích kde se tyto vozy vesele prodávají jak housky na krámu a kolik stojí u nás...a kolik musíme platit povinné ručení a dle jakého klíče...kdy vlastnit jakékoli auto nad 2500ccm je pro řadu lidí naprosto neúnosné...

nehledě na zažité stereotypy které jsou pro řadu lidí také velmi důležité, v jistých zemích když auto nemá aspoň V6 tak na to koukají jak na buginu jinde je to naopak: kdo má víc jak V6 tak je petrolhead, pirát a nepřítel přírody... >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
figurka
Ještě nezapomeň zmínit, co si za cenu Chargeru koupí evropan i jinde než u VW. Třeba totálně "podmotorovaný" C5, že. Debakl se tady odehrává především v tvé hlavě.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hle další "evropan" 😉
Sice NEvím v čem proč jak by zrovna Citroën C5 měl být "podmotorovaný" (o motorech typu bi-turbo V6 nebo 2.2 HDi 150 kW/450 Nm si může nechat "leda tak zdáááát"), ale to není podstatné...
...to HLAVNÍ je, že běžný evropan (jak ve svém příspěVWku kráásně ukazujete VY) si NEuvědomuje jak MOC "špatně" na tom Evropa je (a VW Passat je naprosto SPRÁVNÝ příklad - neb jde o NEJ-prodávanější vůz této kategorie v Evropě..
..té "VWyspělé" Evropě co proti V8 HEMi (za stejnou cenu) vyráží motory 1.4 90 kW a 2.0 Tdi 103 kW :yes: :yes: :yes: 😄 >😁 >😒]
PS: Už ten DEBAKL "došel" i VAŠÍ hlavě? 😉
4bytelnýkola
:-!
figurka
Samozřejmě, že C5 je podmotorovaný ve vztahu k Hemi. Na to, kde jinde než u VW lze pořídit za podobné peníze podobný výkon a velikost ani nezkoušíš odpovědět. Jak typické. Raději se opět uchyluješ ke kličkování a řízené slepotě. Klasická ukázka tvého syndromu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele tak "natvrdo" 😉
Jak evropský "symbol" jsem napsala VW Passat, protože je (zdaleka) NEJ-prodávanější - to že já (asi) nejvíc km najezdím v C5 V6 Bi-turbo s tím fakt NEmá nic Nic NIC společného... že? 😄
(krom toho že "někdo" - tentokrát white - vůz BEZ jakékoli příčiny a souvislosti zmínil)
No a evropský cenový ekvivalent Dodge Charger Daytona V8 Hemi je (opravdu) Passat s motůrkem 1.4 ... TO je PODSTATA (už "rozumíte", CHÁPETE? 😉
PS: A ano - i V6 3.0 Bi-turbo je proti V8 Hemi "podmotorovaný" (nebo jak to říci.. 😄
figurka
Takže v evropě se prodává jen Passat. Hm. Zajímavé konce. Jde o to, že z pohledu ceny, velikosti a výkonu v evropě nenajdeš adekvátní konkurenci. Ten tvůj první příspěvek je jen další komickou snahou všude za každou cenu nacpat VW a ukázat jak je koncern špatný a lidé hloupí. White tu poznámku o C5 trefil velmi přesně. Ve vztahu k (z pohledu evropy) mamutímu motoru se vysmíváš motorizacím Passatu a sama píšeš zpoza volantu C5, byť v top motorizaci, která je ale pořád proti tomu Hemi úsměvná a i tak za vyšší cenu. Takže se ve finále ukazuješ přesně jako ten "hloupí" majitel podmotorovaného Passatu. Mimochodem v ceně té tvé top C5 se blížíš ceně R36, který je tomu Hemi rozhodně blíže.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hm, takže když napíši "protože VW Passat je v Evropě NEJ-prodávanější" vy z toho "vydedukujete" že: "V Evropě se prodává JEN Passat" :yes: :yes: 😉
PS: Klidně tam napište JINÝ "příklad" - sice je docela LOGICKÉ jako příklad uvést NEJ-PRODÁVANĚJŠí model, ale KLIDNĚ dejte i jiný (s tím že to 1.4 opravdu "trochu křičí" 😄
PPS: Že i top motorizace C5 (která s tím ale NEmá moc společného - porovnatelná je cena PASSATu 1.4 90 kW s Dodge Charger V😄 je proti Hemi "usměvná" jsem napsala v PS = opět tedy nějak NErozumím VAŠÍ "reakci"/textu.. 😉
..nicméně to 1.4 je přeci jen (o dost) "úsměvnější" 😄
figurka
To je naprosto jasné. Kdyby jsi textu rozuměla, tak ani nenapíše ten první příspěvek.
Tedy nejjednodušeji. U Chargeru Daytona ukazuješ, jak je na tom evropa špatně a sama se ve vztahu k tomuto tématu chováš uplně stejně.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Už jsem to tu "vysvětlovala" ale BUDIŽ 😄
- můj úvodní příspěvek je FAKT a "přesně o problému" (který, zdá se, si většina evropanů NEuvědomuje/NEchce "připustit"
- jednoznačně "raději" bych si koupila BENZÍN - doma máme "přesilovku" 3:1 a bylo by to 4:0, kdyby nějaké to turbo přibylo výbornému BENZÍNovému 3litru který jsem měla v minulé C5 - no (bohužel) NEpřibylo ;-\
- a (bohužel) to co mi "dává" (co umí) C5 V6 jiný vůz střední třídy NE"umí", nebo jinak řečeno, musela bych koupit vůz VYŠŠí střední (teď nedávno se mi MOC líbil Lexus GS 450h :yes: ), který ale jednak stojí 2 až 2,5 násobek a ne zcela plní požadavek "neukradnutelný v čr"
- no ale pojďme konečně OD nějakého Citroën C5 V6 k PODSTATĚ😒br /> My "namyšlení" evropané jezdíme za stejné peníze (např.) motůrkem 1.4 90 kW a (a tohle je FAKT skoro NEuvěřitelné) ještě si myslíme jak jsou ti američané v autech "zaostalí" - když místo 1.4 90 kW jim pod kapotou přede (no spíš "brumlá") V8 Hemi 276 kW :yes: 😄
figurka
Nikde tady nevidím jediný příspěvek, kde by někdo zmiňoval zaostalost US produkce, ale ano, tyto hlasy lze zaslechnout. Bych si koupila, ale jezdím naftu a káži o benzínech a zaostalosti evropy vůči USA. Někdo vidí zaostalost v používání "nadmotorů" na předpisové cestování, někdo v "pidimotůrku" na autobahn. To jsou kontrasty a logicky by to vlastně mělo být naopak, ne.
2 značně rozdílné světy. Nic víc nic míň.
Mám dojem, že tato nenápadná debata je tvůj letošní vlastní gól roku. >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu přímo zde v této diskuzi ne, ale myslím že docela dost lidí "si to myslí" a ostatně "padá" to občas v diskuzích i zde (Barichello by asi "mohl vyprávět" 😄
PS: K tomu "VLASTNÍmu GÓLu" - myslela jsem že jsem to celkem "osvětřlila" - to jste to NEčetl, nebo ... nevím co NE"věříte" nebo CO? 😉
Naprosto VÁŽNĚ preferuji spíše benzíny, ale (tak trochu) NEbylo na výběr a klidně přiznám že jsem i "chtěla vyzkoušet" co to naftové V6 bi-turbo v reálu je (a záběr při předjíždění je opravdu "velmi příjemný" - do jisté míry můžete "ignorovat" v jakých je motor zrovna otáčkách, vpodstatě VŽDY zabere jak lokomotiva a i předjetí 2 kamionů za sebou je otázkou "mžiku" - pravda zařazujete se často v již HODNĚ NEpředpisové rychlosti..
...nicméně V8 HEMi by se mi pod kapotou (nějakého vozu typu) Citroën C5 určitě "líbil" ještě VÍC 😉
PPS: Jen připomenu že jinak to "důsledné rozlišování" benzín nafta NEmám moc ráda - fakt spíš "lepší/horší" (vhodnější) motor(izace pro ten či onen vůz 😄
Je to TAK NEpochopitelné mít "benzín, benzín, benzín, naftu, benzín, naftu, naftu, (asi) benzín ? 😄
Avatar - Bristol
Bristol
...mě hlavně přijde legrační že si VW je schopné tu v EU účtovat za limitovanou edici pojízdné fritézy(VW Caddy) s TDI o 150k více... >😁 >😁 >😁 no jo každej trh vypadá trochu jinak...našinec nad tím div nepouští do kalhot...v USA by se na to ani nevykáleli..protože za menší peníze tam za to má plnohodnotný pick up nebo třeba tento charger
esper
radujete sa tu vsetci ako keby vam to auto zadarmo davali... pritom to zas taka slava nie je. ved je to v podstate dalsia z tuctovych "limitovanych edicii", ktoru odlisuju od seriovych verzii len blbosti... kolesa, lak, calunenie, kryt motora ??? wtf ? ale aspon to ma chiptuning. to je fakt hodnotne >😁
figurka
Z pohledu evropského zákazníka je to prostě o jiném přístupu k autu jako takovému. Pro nadšence do aut (za kterého se považuji) by to ale neměla být překážka k pousmání se. I když obecně US produkce není centrem mého zájmu, tak se u těchto motorově výživných aut vždy zasměji a ještě víc, když se ohlédnu do Bruselu. Je to prostě jiné, autmomobilisticky zábavně výborné. V kontextu evropského trhu cenově až nepochopitelné (prosím brát s rezervou).
Avatar - Bristol
Bristol
já bych si právě takové auto koupil už jen pro pocit kolik zelených bych takovým vozem nasr*l >😁 >😁
figurka
Bruselu navzdory >😁 Ano, ano. Mému srdci je ale bližší něco jiného.
Avatar - Bristol
Bristol
fajn poběž to samé napsat pod VW Caddy TDI za 800 tisíc...tam to bude působit autentičtěji...edice needice...tady za své prachy alespoň dostaneš něco co se dá nazvat autem...a ne pojízdnou fritézu s velkejma kolama a turbodieselem...
Avatar - cerrbion
cerrbion
Hlavně ta cena je v EU například díky clu uměle vyhnaná na téměř dvojnásobek oproti cenám v USA, SRT, které vyjde v americe na 700k u nás stojí pak 1,2 mega.. Srovnejte i ceny lidovějších modelů Jeep Liberty je v USA za cenu průměrné oktávky. Pokud by se u nás americký auta prodávali za ceny v americe, trh by vypadal uplně jinak, jenže to by některé zdejší automobilky neunesly.
Banjo
Tak některé automobilky to moc neunášejí už teď, a to cla zrušili akorát s Koreou...
Avatar - Bristol
Bristol
nemluvím o dovozu ale o jejich a o našem trhu...dá se říct že narážím i na to jakým způsobem nás tu některé automobilky a nejen ty vochcávaj...a rejžují na tom že jim ty ceny akceptujeme...

BTW: dovoz a clo rozhodně nevyjde na půl mega...konkrétně tohle auto nebude problém dovést nějakou specializovanou firmou za 900-950k...dle mého názoru
PKSPKS
Tot nedavno som dostal do ruk reklamny letak Jeep, Chrysler, Dodge tu v US a Dodge Charger V8 Hemi tam ponukali za 25.000$. So vsetkymi danami, registraciami to spravi okolo 27.000$, co robi takych 20.700Eur, alebo 648.000CZK.
Spotrebu to ma okolo 10l/100km, cena benzinu v US 60 - 80eurocentov/l.
A ten VW 1.4 90kW si kludne moze VW nechat.