Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus LS TMG Sports 650: První japonské AMG

Tohle je "tuningová" prvotina Toyoty Motorsport GmbH, která se má stát už brzy obdobou divizí AMG a M. A jedná se o zostření rovnou toho nejprestižnějšího, co mají Japonci v portfoliu!
Zpět na článek
28. 11. 2012 17:05
28. 11. 2012 17:05
28. 11. 2012 15:10
28. 11. 2012 19:26
28. 11. 2012 19:21
28. 11. 2012 13:05
28. 11. 2012 13:54
28. 11. 2012 16:27
28. 11. 2012 17:09
28. 11. 2012 17:12
28. 11. 2012 14:54
28. 11. 2012 16:20
29. 11. 2012 09:05
29. 11. 2012 12:02
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 12:04
Můj RESPEKT..
..2 turba a 9000 otáček? Super! :yes: :yes: :-)
PS: RS, AMG i M by se (asi) "měli začít bááááát" ;-)
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Slavek-TDM
28. 11. 2012 12:20
Re: Můj RESPEKT..
Jen jestli to neni preklep. 650 koni z petilitroveho foukaneho osmivalce vypada spis na neco mezi 7-8mi tisici otackami...
Avatar - Pekelná Micinka
28. 11. 2012 12:43
Re: Můj RESPEKT..
No minimálně od pohledu si to dá AMG k večeři. Takhle drsně vypadající sedan si MB nemůže dovolit vyrábět.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
28. 11. 2012 15:08
Re: Můj RESPEKT..
Otázka je, jestli se tohle potencionálním kupcům bude líbit. Mě to přijde strašně přeplácané a nedůstojné pro limuzínu typu LS.
28. 11. 2012 17:05
Re: Můj RESPEKT..
Dle mého je to fakt impozantní zrůda (myšleno v dobrém :-) ) :yes:
28. 11. 2012 13:00
Re: Můj RESPEKT..
5.0 2 turba a 9 tis. otáček je k zamyšlení. Proč tak vysoké otáčky ? To je otázka, která mne opravdu zajímá.
28. 11. 2012 13:03
Re: Můj RESPEKT..
no keby to japoncici vymyslel tak, ze jedno turbo fuka od 1700 do 4500 tisic otacok a druhe vacsie od 4500 do tych 8500 ,to by bola sila >:-[]
28. 11. 2012 13:55
Re: Můj RESPEKT..
Sekvenční turba už tu byly (např. Supra).
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 14:05
Re: Můj RESPEKT..
Ono to bylo myšleno (spíš) jako "vtípek", ne? ;-)
28. 11. 2012 14:57
Re: Můj RESPEKT..
V tom případě jsem ho nepochopil.... ;-\
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 18:11
Re: Můj RESPEKT..
..a popravdě já nevím jak to bylo u Toyota Supra, nicméně docela se POUŽÍVÁ - ale asi NEee u žádného V8?
Tak či onak, jestli ta info je PRAVDA - jde o zcela VÝJÍMEČNOU kombinaci (krásně) točivého motoru a turbodmychadel.. :yes: :-)
28. 11. 2012 20:33
Re: Můj RESPEKT..
No právě, ale proč. Při tom objemu a otáčkách jde ten výkon i bez turba. Napadá mne jen turba pro nízké a střední otáčky. Sakra tohle by mohlo být zajímavé.
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 21:09
Re: Můj RESPEKT..
No ono to JE "zajímavé" - tohle totiž "dělá" (rsp. bude místo turb dělat) HYBRID ;-)
(kde má elektromotor PLNÝ zátah již od NULA otáček :-)
PS: Kápl jste na to - TUDY vede "cestička" - a již brzy nám to (kombinaci do vysokých otáček točivého motoru a "pomocného" záběru v nízkých ot.) v reálu ukáží připravovanými modely od Ferrari a Porsche :yes: :-)
Avatar - N6600
28. 11. 2012 15:10
Re: Můj RESPEKT..
Nie som sice technik, ale Lexus uz pri LFA ukazal, ze aj na takej "prkotine", akou je zvukovy prejav, mu zalezi. Preto si myslim, ze tych 9000 otacok bude aj tu z tohoto dovodu. Inak totiz nema velmi zmysel, preco by mal tocit tak vysoko. Ostatne, aj na tomto videu je pocut, ze je ten zvuk trochu iny - [odkaz] Ale mozno sa mi to len zda :-)
28. 11. 2012 15:32
Re: Můj RESPEKT..
Jenže jaksi u toho LFA šlo o to dostat výkon z atmosféry, což bez těch otáček jaksi nejde. Zvuk nezvuk. Zde se mi opravdu nechce věřit, že důvodem k vysokým otáčkám by mělo být jen dosažení optimálního zvuku. Při takto vysokých otáčkách jsou nároky na kvalitu dílů a provedení značné. Vzhledem k objemu a použití turb k tomu není důvod. ;-\
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 18:13
Re: Můj RESPEKT..
Ano - tak nějak "logicky" se nabízí že (je-li to opravdu pravda) s těmi turby vymysleli asi něco "nového/jiného" NEčekaného...
..uvidíme, jsem docela ZVĚDAVÁ co a jak to bude.. ;-)
Avatar - N6600
28. 11. 2012 19:26
Re: Můj RESPEKT..
Cele to zacalo fotkou, na ktorej sa uvadza 9 000 otacok. Vsetky spravy sa opierali prave o nu. Udaj bol vsak preklep. Spravne otacky su, ako som uz spomenul, 7 450rpm.
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 19:55
Re: Můj RESPEKT..
Nu i 7500 ot je u turbo motoru "hezkých" (a narozdíl od těch 9 t. celkem DÁVÁ "smysl" :-)
28. 11. 2012 20:33
Re: Můj RESPEKT..
Tak tím se to vyjasňuje. :yes:
Avatar - N6600
28. 11. 2012 19:21
Re: Můj RESPEKT..
Tak som patral a zistil som, ze sa jednalo o preklep. Potvrdzuje to aj oficialna stranka TMG - [odkaz] Spravne udaje su 7,450rpm nie 9000rpm.
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 19:57
Re: Můj RESPEKT..
Za "pátrání" (což by asi měla být práce REDAKCE - než informaci "slepě" pošlou dál - navíc takovouto, která trochu "zarazí" i BLONDÝNU ;-) ) ode mne :yes: :-)
28. 11. 2012 13:05
Uff
Teda těch foukanejch 650 koní a 9000 otáček se čtě moc pěkně, ale ten venkovní optickej tuning je strašidelnej... Jak mi přijde základní LS jakž takž pohledná, tak tohle je hrůza hrůzná.

Poslední měsíc parkuju víceméně každej den vedle IS-F a už tam se mi moc nelíbí to řešení zadního nárazníku a výfuků, ale proti týhle kreaci je to slaboučkej odvar...
Rozbalit vlákno
4
28. 11. 2012 13:54
Re: Uff
taky myslím, výkon docela ok >:D , ale designově je to noční můra, ls mi přijde jako takové krásné, toto je trochu jak špatnej tunerskej sen
Avatar - twistedTSD
28. 11. 2012 16:27
Re: Uff
Vypadá to docela tuzersky.
28. 11. 2012 17:09
Re: Uff
Já si nemůžu pomoct, dle mého je to skvostné (alespoň na první pohled z fotek). Jak ale vypadá potenciální zákazník tohoto monstra, to si už představit neumím.
28. 11. 2012 17:12
Re: Uff
:yes:
Měli alespoň změnit název...
Avatar - gld
28. 11. 2012 14:54
TMG/AMG
Nech sa na mňa chlapci japonskí nehnevajú ale TMG? Vážne? To je váš názov športovej divízie luxusnej automobilky? Vôbec to neznie ako prvoplánový plagiát na AMG od mercedesu vymyslený za 5 sekúnd čerstvo doštudovaným marketingovým manažérom.. :no:

Pričom auto samotné nevyzerá vôbec zle a podľa parametrov to bude riadna šupa. Možno kolotočiarske rozloženie koncoviek výfuku si mohli odpustiť ale ináč je to super.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
28. 11. 2012 16:20
Re: TMG/AMG
No hlavně to TMG je ohavné. Zvláště zadek...ty výfuky... vypadá jak UFO. Asi jediný originální prvek a podle toho taky dopadl...
Avatar - HitmanPB
28. 11. 2012 23:53
Prečo sa Lexus zle predáva
1. V sérii:

Design - nnooo, technika OK.
Kustomizácia automobilu na úrovni škody 105/120 (tým nechcem uraziť škodu - vtedy bola jednoducho taká doba).

2 Táto edícia:

Ak by takéto niečo vypustilo AMG alebo M, tak by asi boli do hodiny prepustení.
Estetika zasa raz dostala poriadne cez hubu.
Viac spoilerov - šikmé výfuky - karbón aj tam, kde nemusí byť - viac Lexus... Ešte, že ukočírovali predok v norme oproti LF.
Bravo, len tak ďalej... Máte stroj, ktorý bude kupovať iba Yakuza... Europa je čo sa týka dizajnu niekde inde.

Čakám oduševnelé odpovede, prečo to nekupujú rusi, bordelmamy a politci - viď článok "Český trh v říjnu 2012: Nejprodávanější luxusní automobily" link [odkaz]

Lexus čaká ešte dlhá cesta - možno dlhšia, ako KIA...
Rozbalit vlákno
2
29. 11. 2012 07:48
Re: Prečo sa Lexus zle predáva
ještě čekáš? :-!
Avatar - radohanno
29. 3. 2013 00:57
Re: Prečo sa Lexus zle predáva
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
29. 11. 2012 09:05
Promiňte
Promiňte, ale toto je naprostá opičárna. Japonci by se raději měli věnovat sportovně střiženým autům a ne dělat takové to paskvily. Do sportovních limuzín od Mercedesu AMG a BMW M mají co dohánět.
Rozbalit vlákno
1
29. 11. 2012 12:02
Re: Promiňte
Tak to je otázka. Jedna věc je, že auto vypadá, no, jak vypadá. Do jednoduché účelnosti M5/RS6 má daleko a i nad odvázanějšími AMG je pořád trochu klaunské. Ale sportovně jízdně bych nebyl překvapen, kdyby to byla špička. Lexus už u LFA ukázal, že umí postavit a naladit řidičské auto.