Tohle je "tuningová" prvotina Toyoty Motorsport GmbH, která se má stát už brzy obdobou divizí AMG a M. A jedná se o zostření rovnou toho nejprestižnějšího, co mají Japonci v portfoliu!
..a popravdě já nevím jak to bylo u Toyota Supra, nicméně docela se POUŽÍVÁ - ale asi NEee u žádného V8?
Tak či onak, jestli ta info je PRAVDA - jde o zcela VÝJÍMEČNOU kombinaci (krásně) točivého motoru a turbodmychadel.. :yes::-)
No právě, ale proč. Při tom objemu a otáčkách jde ten výkon i bez turba. Napadá mne jen turba pro nízké a střední otáčky. Sakra tohle by mohlo být zajímavé.
No ono to JE "zajímavé" - tohle totiž "dělá" (rsp. bude místo turb dělat) HYBRID ;-)
(kde má elektromotor PLNÝ zátah již od NULA otáček :-)
PS: Kápl jste na to - TUDY vede "cestička" - a již brzy nám to (kombinaci do vysokých otáček točivého motoru a "pomocného" záběru v nízkých ot.) v reálu ukáží připravovanými modely od Ferrari a Porsche :yes::-)
Nie som sice technik, ale Lexus uz pri LFA ukazal, ze aj na takej "prkotine", akou je zvukovy prejav, mu zalezi. Preto si myslim, ze tych 9000 otacok bude aj tu z tohoto dovodu. Inak totiz nema velmi zmysel, preco by mal tocit tak vysoko. Ostatne, aj na tomto videu je pocut, ze je ten zvuk trochu iny - [odkaz] Ale mozno sa mi to len zda :-)
Jenže jaksi u toho LFA šlo o to dostat výkon z atmosféry, což bez těch otáček jaksi nejde. Zvuk nezvuk. Zde se mi opravdu nechce věřit, že důvodem k vysokým otáčkám by mělo být jen dosažení optimálního zvuku. Při takto vysokých otáčkách jsou nároky na kvalitu dílů a provedení značné. Vzhledem k objemu a použití turb k tomu není důvod. ;-\
Ano - tak nějak "logicky" se nabízí že (je-li to opravdu pravda) s těmi turby vymysleli asi něco "nového/jiného" NEčekaného...
..uvidíme, jsem docela ZVĚDAVÁ co a jak to bude.. ;-)
Cele to zacalo fotkou, na ktorej sa uvadza 9 000 otacok. Vsetky spravy sa opierali prave o nu. Udaj bol vsak preklep. Spravne otacky su, ako som uz spomenul, 7 450rpm.
Za "pátrání" (což by asi měla být práce REDAKCE - než informaci "slepě" pošlou dál - navíc takovouto, která trochu "zarazí" i BLONDÝNU ;-) ) ode mne :yes::-)
Teda těch foukanejch 650 koní a 9000 otáček se čtě moc pěkně, ale ten venkovní optickej tuning je strašidelnej... Jak mi přijde základní LS jakž takž pohledná, tak tohle je hrůza hrůzná.
Poslední měsíc parkuju víceméně každej den vedle IS-F a už tam se mi moc nelíbí to řešení zadního nárazníku a výfuků, ale proti týhle kreaci je to slaboučkej odvar...
Já si nemůžu pomoct, dle mého je to skvostné (alespoň na první pohled z fotek). Jak ale vypadá potenciální zákazník tohoto monstra, to si už představit neumím.
Nech sa na mňa chlapci japonskí nehnevajú ale TMG? Vážne? To je váš názov športovej divízie luxusnej automobilky? Vôbec to neznie ako prvoplánový plagiát na AMG od mercedesu vymyslený za 5 sekúnd čerstvo doštudovaným marketingovým manažérom.. :no:
Pričom auto samotné nevyzerá vôbec zle a podľa parametrov to bude riadna šupa. Možno kolotočiarske rozloženie koncoviek výfuku si mohli odpustiť ale ináč je to super.
Design - nnooo, technika OK.
Kustomizácia automobilu na úrovni škody 105/120 (tým nechcem uraziť škodu - vtedy bola jednoducho taká doba).
2 Táto edícia:
Ak by takéto niečo vypustilo AMG alebo M, tak by asi boli do hodiny prepustení.
Estetika zasa raz dostala poriadne cez hubu.
Viac spoilerov - šikmé výfuky - karbón aj tam, kde nemusí byť - viac Lexus... Ešte, že ukočírovali predok v norme oproti LF.
Bravo, len tak ďalej... Máte stroj, ktorý bude kupovať iba Yakuza... Europa je čo sa týka dizajnu niekde inde.
Čakám oduševnelé odpovede, prečo to nekupujú rusi, bordelmamy a politci - viď článok "Český trh v říjnu 2012: Nejprodávanější luxusní automobily" link [odkaz]
Lexus čaká ešte dlhá cesta - možno dlhšia, ako KIA...
Promiňte, ale toto je naprostá opičárna. Japonci by se raději měli věnovat sportovně střiženým autům a ne dělat takové to paskvily. Do sportovních limuzín od Mercedesu AMG a BMW M mají co dohánět.
Tak to je otázka. Jedna věc je, že auto vypadá, no, jak vypadá. Do jednoduché účelnosti M5/RS6 má daleko a i nad odvázanějšími AMG je pořád trochu klaunské. Ale sportovně jízdně bych nebyl překvapen, kdyby to byla špička. Lexus už u LFA ukázal, že umí postavit a naladit řidičské auto.