Pěkný kocour. Jsem zvědavý, jaký bude interiér. To křídlo samo o sobě je pěkně udělané, k sedanu Jaguar se ale prostě křídla nehodí.
eMeS
0
souhlasím...vypadá skvěle! Ale to křídlo si mohli inženýři odpustit. Nebo uděla menší, decentnější. A také ta anténa ve tvaru žraločí ploutve je kýč ala BMW.
Pekelná Micinka
0
Hele, ale oni tam to křídlo nedali jen tak. Kdyby šlo menší, tak nepochybuji o tom, že menší bude. Anténa mi nevadí.
boost.
0
Pro USA je prý spoiler za příplatek, a určitě tomu tak bude i v Evropě.
Pekelná Micinka
0
To je zvláštní, u takového auta bych to chápal jako povinnou "výbavu".
_MT_
0
Daní za absenci bývá přísněji nastavený omezovač rychlosti. Nevím, jak to má Jaguar. Nebyla by to ostatně první kočka, která je ve vyšších rychlostech nervózní.
Anonym
0
No k sprotvní verzi beru i to křídlo, výkony vypadají perfektně, tak je to fakt zajímavá alternativa.
Pekelná Micinka
0
No při tom výkonu bych se to bál mít bez křídla. Možná, že ve skutečnosti to ani tak moc rušivé není.
vikis
0
Když sem to křídlo viděl poprvé, tak mi tam taky moc nešlo.....Po vícero pohledech se mi tam zamlouvá čim dál víc.....a ta modrá je boží :yes:
gil54
0
To je jasný. Sedan, co jede 300 max., nemá křídlo jen z frajeřiny.
ericn
0
No, ale ptám se? Bude to na M5 stačit? Dle mého názoru ne, kdo chce koupit M5, zpravidla na něj má a chce ho = těžko půjde jinam 😉 Jinak pěkný auto to rozhodně je :yes:
Pekelná Micinka
0
Neboj, na tvýho adámka v opisíčku stačit bude. 😉 >😒] Ale ano, je to volba srdcem, kdo na to má, má jistě vybráno předem.
ericn
0
Haha já už skoro zapomněl >😒] M5 je mi sympatičtější 😉
Anonym
0
mě ne >😁
Pekelná Micinka
0
Já bych se přikláněl spíše k Jaguaru. Zrovna se zamýšlím, v jaké barvě BYCH ho bral. [odkaz]
ericn
0
Pěkná silnice :yes:
figurka
0
Pěkné. Mě se velmi zamlouvá tato jasně modrá. Možná trochu kýčovitá, ale výborně nabourává britskou usedlost spojenou s Jaguarem. Často potkávám XKR-S v této modré a je to nádhera.
Ve vztahu k XKR-S a nyní k XFR-S musím konstatovat, že Jaguaro se povedlo dle mne potřebné přiostření a zdrsnění klasických tvarů, tak jak to dnes žádá doba a zároveň to nepřesahuje hranici konzervativnosti. Ano, možná je to na hraně kýče, ale maximálně na hraně. A naopak toto postrádám u Aston Martinu. Výborné klasické tvary. Stará škola v moderní době, ale postrádám v rámci běžných modelů něco chuligánského. One-77 beru jako limitku. A V12 Vantage výborný, ale jeden. ;-\
m.dlouhy
0
Stát vedle toho tak se skoro budu bát že mě pokouše >😁 A kdo by tohle čekal pod dozorem indiánů... Nádherný auto
eliot
0
Přesně tak, Jaguaru očividně prospívá současný majitel. Opravdu povedené auto :yes:
HitmanPB
0
[odkaz] :no:
vijo
0
Ak z toho chcú mať "M5 killer" mohli by ponúknuť samosvor na úrovni... Inak je to vydarené auto s nevydareným krídlom, perfektná farba.
Pacho69
0
Mě se křídlo zrovna líbí. Je chic. Si nemůžu pomoct, ta * vypadá furt jak mondeo. Stejně jako Aston Martin, nebo Maserati.
Ve vztahu k XKR-S a nyní k XFR-S musím konstatovat, že Jaguaro se povedlo dle mne potřebné přiostření a zdrsnění klasických tvarů, tak jak to dnes žádá doba a zároveň to nepřesahuje hranici konzervativnosti. Ano, možná je to na hraně kýče, ale maximálně na hraně. A naopak toto postrádám u Aston Martinu. Výborné klasické tvary. Stará škola v moderní době, ale postrádám v rámci běžných modelů něco chuligánského. One-77 beru jako limitku. A V12 Vantage výborný, ale jeden. ;-\