Bezpečnost
...Věřím,že nikdo soudný,ne :-! :yes:
Čekal 😉 , co na to Fluence >😒] ?
Fluence hodně zklamalo (podobně jako Lodgy) s nejhorším výsledkem v ochraně dospělých v nižší střední za poslední tři roky.
Pokud vím, byl testován pouze Fluence ZE, který se dost liší. (4 stars, poměrně slušné výsledky).
Výsledky Fluence či Meganu generation mě zajímají také - máš link?
Výsledky Fluence či Meganu generation mě zajímají také - máš link?
Xawiere, opakuj si - OII, OII, OII. A až potom "dělej ramena"...
Rapidu gratulace.
Ps.: Konstrukce podvozku taky OK? I když vlastně - když zde na ACZ může Caddy s listovými pery vzadu jezdit na úrovni hothatchů, čemu se ještě lze divit?
Rapidu gratulace.
Ps.: Konstrukce podvozku taky OK? I když vlastně - když zde na ACZ může Caddy s listovými pery vzadu jezdit na úrovni hothatchů, čemu se ještě lze divit?
Podívej se ale kdy byla homologovaná O2. V tý době dosáhla solidních výsledků a nevidím důvod její bezpečnost nijak snižovat.
Již v té době (2004) dosáhla výsledků podprůměrných. Výsledků lehce nadprůměrných dosáhla OI (když ji konečně v roce 2001 na crashtesty dotáhli). OII získala v crashtestech (myslím čelní a boční náraz) o pouhé 2 body více než OI - a to byl vpodstatě 1 za boční náraz - OI boční bagy neměla, OII ano - a 1 za čelní.
A co z toho plyne? To už nechám na tobě...
A co z toho plyne? To už nechám na tobě...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ale za tie prachy by to malo mať tých hviezd aspoň 7 ... 😉
Podle této logiky by ovšem takový RR, který dopadl hůře než Rapid, musel za ty peníze mít těch hvězd asi tak 30.
[odkaz]
😉
[odkaz]
😉
Kdybych si měl vybrat, raději bych boural v tom RR než v rapidu. Pravda, ten RR jsem už řídil (moje první zkušenost s obývákem na kolech), v rapidu ještě ani neseděl - ale myslím už teď, že mě tolik nepřesvědčí. 😄
Rapid je oproti RR len prdítko , chcel by som vidieť tvoj výraz keby si bol v Rapide a buchol by do teba Range , asi by si to len tak nerozchodil . A počas toho čo by si vykašlával krv tak by si majiteľ RR zapálil cigaretu vedľa auta a ešte by si aj zapičov**al >😁 Veď Range je možno vyšší než ty
Auto které má 5 hvězdiček hlavně díky elektronickým asistentům ale div si nezlomíte krční obratel o mizernou hlavovou opěrku. Celé to NCAP je dosti diskutabilní a zejména to hodnocení. Vsadím se že s jejich metodikou hodnocení by Rapid dostal klidně i 4 hvězdy bez hlavové opěrky, což by mělo fatální následky. Na těchto testech vždy sleduji chování karoserie, kontakt panáka s čímkoliv v interiéru... atp. Absence nějakého připomínače nezapnutých pásů nebo něco podobnýho mě absolutně nezajímá, stejně tak jako bodový příděl.
Přesně, tuhost karoserie a pohyb figuríny mě taky vždy zajímá a potom aktivní bezpečnost - je vždy lepší havárku včas odvrátit než bourat v tom nejbezpečnějším autě. Ale na to se dnes kašle - třeba A sloupky už jsou skoro vodorovné a velmi tlusté, někdy i dvojité, takže překáží ve výhledu a potom často dojde k havárii jen kvůli zbytečnému přehlédnutí jiného auta/chodce/motorky.
Hvězdičky jsou o ničem, protože se podle nich dají srovnávat auta jen v rámci třídy. Hvězdičky by měly smysl, jen pokud by se daly podle nich srovnávat všechna auta nezávisle na třídě. Ale to by potom malá auta neměla šanci 5* získat a zákazníci by prskali. Takže teď dochází ke klamání spotřebitelů, kteří si podle počtu hvězdiček myslí, že jejich Fiat 500 je stejně bezpečný jako Q7...
Hvězdičky jsou o ničem, protože se podle nich dají srovnávat auta jen v rámci třídy. Hvězdičky by měly smysl, jen pokud by se daly podle nich srovnávat všechna auta nezávisle na třídě. Ale to by potom malá auta neměla šanci 5* získat a zákazníci by prskali. Takže teď dochází ke klamání spotřebitelů, kteří si podle počtu hvězdiček myslí, že jejich Fiat 500 je stejně bezpečný jako Q7...
Tak to jsme dva. Proto 3 hvězdičky Lodgy nepovažuju za moc relevantní údaj. To auto ztratilo fůru bodů na nesmylech. Panáčci byli trochu pobitý, ale rozhodně ne nijak zásadně. Metodika NCAP je rok od roku horší a výsledný hodnoty v podobě hvězd už nejde brát moc vážně.
:yes: Vidím to úplně stejně. Je třeba umět číst mezi řádky. Zatímco původní metodika byla zcela jasná.
Na druhou stranu - díky nové metodice je ESP v nových vozech standardem a jiné systémy přibudou. Jen aby se to nepřehnalo...
Na druhou stranu - díky nové metodice je ESP v nových vozech standardem a jiné systémy přibudou. Jen aby se to nepřehnalo...
Zajímalo by mě jak by dopadlo nový auto třeba Rapid pokud by se mu nechali na testy jen 2 pytle. Mám vážný obavy, že by úroveň omlácení figuríny dosahovala hodnot aut před 10 lety. Čili myslím, že součastný auta oproti těm před 10 lety nejsou zásadně bezpečnější. Jen díky těm mnoha pytlům se figurína tak nepotluče.
Mě to přijde zase jako opět reklama pro koncern VW. Po dlouhé době v jeden den najednou jsou na auto.cz 3 články jak dopadly testy, kdy ve dvou z nich VW golf a další škodovka a seat a následně ve třetím dacia, která dopadla nejhůře.
Protože auto.cz - a protože je to mnohem snažší než napsat, že na velmi podobná, téměř shodná, čísla se dostal i třeba Fiat 500L, což je taky rodinné auto, v podstatě krabice na kolech, ze základní cenou ještě pod rapidem.
Pěkny vysledek pro lowenove vozitko. Jsem zvědavy jak dopadnou ještě lowendovějši zastupci PSA.
Asi nie tak dobre , keďže na zadných sedadlách majú len neposuvné molitanové opierky a auto pôsobí tak nejak krehkejšie ako rapid , ale vcelku je to fasa vozítko za fasa prachy (narozdiel od Rapidu) 😉
jj u Rapida cenu určitě přestřelili ikdyž to neni tak "oškubana slepice" jako dvojice od PSA.
Ja jsem tipoval cenu Rapida od 250tkč s tim že by to mělo byt ještě o trochu meně. No kluci z bolky mě nějak zaskočili. >😁
Ja jsem tipoval cenu Rapida od 250tkč s tim že by to mělo byt ještě o trochu meně. No kluci z bolky mě nějak zaskočili. >😁
ale není důvod si stříkat do textilu. A pak, s tím množstvím tvrdých plastů... se divím, že se to neobešlo jen s pár škrábanci.... >😁 >😁
Kdo zde kdy psal o konstrukci karoserie? Nebylo to o podvozku?
Kdo zde kdy psal že Rapid za nic nestojí? Nebylo to jen a pouze o tom že nestojí za ty peníze? Že nestojí za víc než stojí VW Golf VII?
Těmi příspěvky a tímto - ano, překrucováním - své oblíbené značce rozhodně více uškodíte nežli pomůžete. A také je to velmi hloupé.
Jistě, že je to koncernová skládačka. Ale to přeci nemá nic společného s bezpečností. Tam je jedno, jaký je motor, nápravy a další věci. Tam jde především o kastli a - světe div se, tu dokázali zřejmě odladit pro NCAP na výbornou. Zřejmě to myslí s Rapidem opravdu světově a světový průšvih už by Škodě neprošel.
Tedy za bezpečnost pasivní má Rapid ode mě jednoznačně :yes: To ale nic nemění na faktu, že za danou cenu je to volba pouze pro skalního fetišistu Škody :-! Prostě chtít za Rapida víc než za der Golf VII... Ne, to vážně není obhajitelné.
Ale jak říkám, čas Rapidu teprv přijde 😉
Ps.: 2* tolik to samozřejmně není, ale to ví i Nerez. Tomu co použil se říká nadsázka, kapiš? Jako že cenově se liší o h-o-d-n-ě. 😉
Takto se přeci argumentovat nedá - vzít nejdražší motor konkurence vs. druhý nejnižší (a první normálně použitelný) motor Rapidu a pak říkat že "to vlastně stojí stejně"?
Zkusme to jinak - jak je možné že Rapid se stejným motorem (1,2 TSi), s horší výbavou (ambition+climatronic+stahování zadních oken+ESP+) je dražsí než lépe vybavený Golf VII s identickým motorem? Je to normální?
Přečti si to po sobě ještě jednou. Sakra, chlape, uznej že takhle prostě argumentovat nelze.
Spíš by mě zajímal tvůj názor na Rapid vs. Golf s 1,2 TSi. TO je na slušné diskuzní téma.