Novinky
S BMW a Volvem souhlasím, asi nejhezčí CC na trhu. Ale jsou o třídu výš (no dobře, to je trochu diskutabilní, Eos není zrovna Golf s pevnou střechou, ale není to ani otevřený Passat) a za trošku jiné peníze. No a 308 je v mých očích bachratá. Podle mne je u kompaktních čtyřmístných aut lepší volbou plátno.
Mají 308cc, Volvo má (alespoň designově) úžasnou C70. BMW bude mít čtyřkové kabrio s plechem. Pak je tu samozřejmě Lexus IS. EOS je z těch jmenovaných podle mého nejošklivější.
Ked sa kazda znacka predava najlepsie na domacom trhu, tak je jasne, ze juzanske znacky budu mat vacsi odbyt kabrii nez severske.
a ne jako koncernová značka.....
CC bylo ve své kategorii nejpovedenější, jak píše někdo nahoře, na rozdíl od konkurence (Megane, Peugeot, Ford, Opel) v něm byl absolutně nejlepší posez a bylo z něj nejlíp vidět. A když se sundala střecha dolů, bylo to auto, které mělo hezkou siluetu a nevypadalo jako rozpláclá žába, což platilo pro zmiňovanou konkurenci takřka beze zbytku.
Nicméně, tenhle typ auta byl znakem doby a společnosti, která už nevěděla co by ještě a to, co se dalo pochopit a bylo cenově "ospraveditelné" v prémii se jaksi do mainstreamu implementovalo pouze za cenu toho, že se sem "přesunuly" aktiva odjinud.
Propad spotřeby začíná mít své oběti....a i u úspěšného VW AG je to tohle nesporně povedené auto, jehož praktická využitelnost byla - v zábavě. V mainstreamu si lidé ovšem nekupují auta jenom pro zábavu, při vší úctě k tomuhle vozu si ho dovedu představit na pojíždění po silnicích někde v Provence, ale rozhodně ne pro služební cetu do Porýní. A to ani nezmiňuji zimní výlet do hor. A to zejména ve vazbě na cenu. Krásné věci nebývají užitečné a praktické.....tenhle typ aut je typický druhý kus, na práci musí být v "rodině" ještě jeden - ať už z nižší střední, nebo ze střední, Passat, Mondeo, Insignie.....
Prostě oběť doby. Naštěstí VW AG má ještě na to, aby ho nahradil, což udělal s patřičným předstihem - klasický Golf Cabrio je stejně povedený, stejně elegantní (nějak tak klasičtější) a hlavně - stojí o 40% míň. A to je asi hlavní důvod. Cenově patří tam, kam patří - do mainstreamu.
A ostatní CC se ještě vůbec vyrábějí? Znovuobnovitel třídy Peugeut dopadl ještě podstatně hůř. Místo elegantních (byť ještě mnohem nepraktičtejších a ergonomicky horších, ale velmi efektních) CCček vyjel na trh s jednou z největší a nejnechutnějších oblud, které si takováhle značka skutečně nezaslouží - s 301kou. Autem, které láká na "úžasnou" cenovku, na 220.000,-, ale které (zejména v té ohavné hnědé barvě) vypadá (a to včetně interieru), jako nástupce Moskviče Aleko, který už v devadesátých letech nestačili vyrábět. Jistě, 301 není v žádném případě přímým nástupcem cécéček od Peugeota, ale symbolicky tak nějak ano.....to VW dopadl poněkud lépe, tedy zatím.
CC bylo ve své kategorii nejpovedenější, jak píše někdo nahoře, na rozdíl od konkurence (Megane, Peugeot, Ford, Opel) v něm byl absolutně nejlepší posez a bylo z něj nejlíp vidět. A když se sundala střecha dolů, bylo to auto, které mělo hezkou siluetu a nevypadalo jako rozpláclá žába, což platilo pro zmiňovanou konkurenci takřka beze zbytku.
Nicméně, tenhle typ auta byl znakem doby a společnosti, která už nevěděla co by ještě a to, co se dalo pochopit a bylo cenově "ospraveditelné" v prémii se jaksi do mainstreamu implementovalo pouze za cenu toho, že se sem "přesunuly" aktiva odjinud.
Propad spotřeby začíná mít své oběti....a i u úspěšného VW AG je to tohle nesporně povedené auto, jehož praktická využitelnost byla - v zábavě. V mainstreamu si lidé ovšem nekupují auta jenom pro zábavu, při vší úctě k tomuhle vozu si ho dovedu představit na pojíždění po silnicích někde v Provence, ale rozhodně ne pro služební cetu do Porýní. A to ani nezmiňuji zimní výlet do hor. A to zejména ve vazbě na cenu. Krásné věci nebývají užitečné a praktické.....tenhle typ aut je typický druhý kus, na práci musí být v "rodině" ještě jeden - ať už z nižší střední, nebo ze střední, Passat, Mondeo, Insignie.....
Prostě oběť doby. Naštěstí VW AG má ještě na to, aby ho nahradil, což udělal s patřičným předstihem - klasický Golf Cabrio je stejně povedený, stejně elegantní (nějak tak klasičtější) a hlavně - stojí o 40% míň. A to je asi hlavní důvod. Cenově patří tam, kam patří - do mainstreamu.
A ostatní CC se ještě vůbec vyrábějí? Znovuobnovitel třídy Peugeut dopadl ještě podstatně hůř. Místo elegantních (byť ještě mnohem nepraktičtejších a ergonomicky horších, ale velmi efektních) CCček vyjel na trh s jednou z největší a nejnechutnějších oblud, které si takováhle značka skutečně nezaslouží - s 301kou. Autem, které láká na "úžasnou" cenovku, na 220.000,-, ale které (zejména v té ohavné hnědé barvě) vypadá (a to včetně interieru), jako nástupce Moskviče Aleko, který už v devadesátých letech nestačili vyrábět. Jistě, 301 není v žádném případě přímým nástupcem cécéček od Peugeota, ale symbolicky tak nějak ano.....to VW dopadl poněkud lépe, tedy zatím.
[odkaz]
velmi pekne elegantne a vyvazene auto :yes: na rozdiel od meganu cc alebo focusu cc ktore su totalne paskvily... kedze vychadzaju z klasickych hatchov a je to vidiet...
lexus :yes:
velmi pekne elegantne a vyvazene auto :yes: na rozdiel od meganu cc alebo focusu cc ktore su totalne paskvily... kedze vychadzaju z klasickych hatchov a je to vidiet...
lexus :yes:
myslel jsem "CC" jako "coupe-cabrio" teď nevím jestli jsme si rozuměli 😉
každopádně kdybych si měl vybírat auto pro freetime rozhodně bych se vyhnul čemukoli koncernovému...VW a auto pro volný čas...? to je to samé jako kdyby si v italské restauraci chtěl hamburger s hranolkama...
každopádně kdybych si měl vybírat auto pro freetime rozhodně bych se vyhnul čemukoli koncernovému...VW a auto pro volný čas...? to je to samé jako kdyby si v italské restauraci chtěl hamburger s hranolkama...
Tak tak. SLK je supr auťák, ale CC a VW? To už moc in není. Golf Cabrio je mnohem praktičtější, i když nemá „prořezu odolnou“ střechu. Volkswagen udělal jednoznačně správné rozhodnutí. Takže teď by mi vůbec nevadilo, kdyby platilo, že CC = sporťák či supersport.
ale pravda je že CC auta se až na vyjímky moc neusadili no...ale EOS byl jeden z těch stravitelnějších...na SLK pochopitelně nemá
Ano, bez nádoru a také s poměrně normálním čelním sklem, které nesahá horní hranou někam až nad nebo dokonce až za hlavu řidiče.
Psal jsme jasně o přímých konkurentech (jsou vyjmenovány v závorce...), takže zase typická hádavost a snaha o konfontaci za každou cenu při ignoraci a hlavně schopnosti pochopit, co chtěl dotyčný sdělit.
No, tvůj boj, tvůj problém........