Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Bristol
EOS
| 29. 11. 2012 16:17
jedno z mála CC co mělo stravitelný zadek bez nádoru... :yes:
EOS
| 29. 11. 2012 17:55
Ano, bez nádoru a také s poměrně normálním čelním sklem, které nesahá horní hranou někam až nad nebo dokonce až za hlavu řidiče.
Avatar - Bristol
EOS
| 29. 11. 2012 18:20
ale pravda je že CC auta se až na vyjímky moc neusadili no...ale EOS byl jeden z těch stravitelnějších...na SLK pochopitelně nemá
Avatar - šmoula nešika
EOS
| 29. 11. 2012 18:35
Tak tak. SLK je supr auťák, ale CC a VW? To už moc in není. Golf Cabrio je mnohem praktičtější, i když nemá „prořezu odolnou“ střechu. Volkswagen udělal jednoznačně správné rozhodnutí. Takže teď by mi vůbec nevadilo, kdyby platilo, že CC = sporťák či supersport.
Avatar - Bristol
EOS
| 29. 11. 2012 19:06
myslel jsem "CC" jako "coupe-cabrio" teď nevím jestli jsme si rozuměli ;-)

každopádně kdybych si měl vybírat auto pro freetime rozhodně bych se vyhnul čemukoli koncernovému...VW a auto pro volný čas...? to je to samé jako kdyby si v italské restauraci chtěl hamburger s hranolkama...
Avatar - šmoula nešika
EOS
| 29. 11. 2012 19:43
Takže pizza by byla lepší?
Avatar - 3_diamanty
vemi pekne cc je pre mna lexus SC430
| 29. 11. 2012 19:15
[odkaz]

velmi pekne elegantne a vyvazene auto :yes: na rozdiel od meganu cc alebo focusu cc ktore su totalne paskvily... kedze vychadzaju z klasickych hatchov a je to vidiet...

lexus :yes:
Avatar - šmoula nešika
vemi pekne cc je pre mna lexus SC430
| 29. 11. 2012 19:42
Kopre, hele, není ten tvuj Lexus [odkaz] na tomhle videu? [odkaz]
vemi pekne cc je pre mna lexus SC430
| 30. 11. 2012 08:11
Sázel bych spíš na tu Pandu >:D
Avatar - sargis
bolo jasne
| 29. 11. 2012 20:30
Ze ked uviedli G6 kabriolet, tak VW nepripusti kanibalizaciu v ramci koncernu.
Avatar - JGucci
:-(((
| 29. 11. 2012 21:49
Takze CCécka uz budou vyrabet jen Peugeot a Renault?? 8-s :no: kvalitni cabria vymiraji :-(
:-(((
| 29. 11. 2012 22:56
>:D
:-(((
| 30. 11. 2012 11:07
Ked sa kazda znacka predava najlepsie na domacom trhu, tak je jasne, ze juzanske znacky budu mat vacsi odbyt kabrii nez severske.
Škoda
| 30. 11. 2012 10:17
a ne jako koncernová značka.....

CC bylo ve své kategorii nejpovedenější, jak píše někdo nahoře, na rozdíl od konkurence (Megane, Peugeot, Ford, Opel) v něm byl absolutně nejlepší posez a bylo z něj nejlíp vidět. A když se sundala střecha dolů, bylo to auto, které mělo hezkou siluetu a nevypadalo jako rozpláclá žába, což platilo pro zmiňovanou konkurenci takřka beze zbytku.

Nicméně, tenhle typ auta byl znakem doby a společnosti, která už nevěděla co by ještě a to, co se dalo pochopit a bylo cenově "ospraveditelné" v prémii se jaksi do mainstreamu implementovalo pouze za cenu toho, že se sem "přesunuly" aktiva odjinud.

Propad spotřeby začíná mít své oběti....a i u úspěšného VW AG je to tohle nesporně povedené auto, jehož praktická využitelnost byla - v zábavě. V mainstreamu si lidé ovšem nekupují auta jenom pro zábavu, při vší úctě k tomuhle vozu si ho dovedu představit na pojíždění po silnicích někde v Provence, ale rozhodně ne pro služební cetu do Porýní. A to ani nezmiňuji zimní výlet do hor. A to zejména ve vazbě na cenu. Krásné věci nebývají užitečné a praktické.....tenhle typ aut je typický druhý kus, na práci musí být v "rodině" ještě jeden - ať už z nižší střední, nebo ze střední, Passat, Mondeo, Insignie.....

Prostě oběť doby. Naštěstí VW AG má ještě na to, aby ho nahradil, což udělal s patřičným předstihem - klasický Golf Cabrio je stejně povedený, stejně elegantní (nějak tak klasičtější) a hlavně - stojí o 40% míň. A to je asi hlavní důvod. Cenově patří tam, kam patří - do mainstreamu.

A ostatní CC se ještě vůbec vyrábějí? Znovuobnovitel třídy Peugeut dopadl ještě podstatně hůř. Místo elegantních (byť ještě mnohem nepraktičtejších a ergonomicky horších, ale velmi efektních) CCček vyjel na trh s jednou z největší a nejnechutnějších oblud, které si takováhle značka skutečně nezaslouží - s 301kou. Autem, které láká na "úžasnou" cenovku, na 220.000,-, ale které (zejména v té ohavné hnědé barvě) vypadá (a to včetně interieru), jako nástupce Moskviče Aleko, který už v devadesátých letech nestačili vyrábět. Jistě, 301 není v žádném případě přímým nástupcem cécéček od Peugeota, ale symbolicky tak nějak ano.....to VW dopadl poněkud lépe, tedy zatím.
Škoda
| 30. 11. 2012 18:34
Mají 308cc, Volvo má (alespoň designově) úžasnou C70. BMW bude mít čtyřkové kabrio s plechem. Pak je tu samozřejmě Lexus IS. EOS je z těch jmenovaných podle mého nejošklivější.
Škoda
| 30. 11. 2012 18:39
S BMW a Volvem souhlasím, asi nejhezčí CC na trhu. Ale jsou o třídu výš (no dobře, to je trochu diskutabilní, Eos není zrovna Golf s pevnou střechou, ale není to ani otevřený Passat) a za trošku jiné peníze. No a 308 je v mých očích bachratá. Podle mne je u kompaktních čtyřmístných aut lepší volbou plátno.
Škoda
| 30. 11. 2012 18:53
já jenom, že pán tvrdil, že se už (skoro) žádné cc nedělají...
Škoda
| 30. 11. 2012 20:20
A já zase jenom, že Volvo a spol. jsou jiná třída a psal jsme o mainstreamu, jetsli chápeš ten rozdíl......mainstream doplácí na krizi právě "odchodem" podobných modelů, premie si je udrží. To snad pochopí každý, navíc porovnávat Eos s BMW, Volvem, Mercedesem či lexusem je zcela mimo mísu.

Psal jsme jasně o přímých konkurentech (jsou vyjmenovány v závorce...), takže zase typická hádavost a snaha o konfontaci za každou cenu při ignoraci a hlavně schopnosti pochopit, co chtěl dotyčný sdělit.

No, tvůj boj, tvůj problém........

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku