Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Octavia III (2013) ukázala část volantu a nový panel rádia

498 komentářů

Ondris
Počkejte, dali jste tam Rapida.
Oh, wait.

Pěknej detail. :yes:
Adam Novák
Vypadá to dobře, ale musí se to vidět naživo, přinejmenším větší fotky. Chápu ale, že ty ještě nejsou k dispozici.
Avatar - RWD
RWD
jsou😒br /> [odkaz]

[odkaz]
Avatar - Stenly77
Stenly77
😁 vole 😁 nahodou dveře jak * >😁
Avatar - peV
peV
😁 :yes: >😒]
BubbleX
A nejspíž je to i kombi, protože nemá hranu kufru 😄
Jinak nádhera 😊)
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Jsem rád, že se ti světlo líbí. Snad budeš stejně zamilován do celého auta... milovníku >😁 😄
BubbleX
Na O III se hrozně těším >😁 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Tvým nadšením jsi mě dostal >😁 😄 😉
BubbleX
Aspoň že tak >😁 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...jsem zvědav, co všechno tady vyčtem z jednoho zadního světla >😁 >😁 >😁 jinak podle mě to nemá moc úroveň. Většina z nás si jistě pamatuje zahadrovaného Favorita. Ať si strčí světlo, druhé světlo, osvětlení RZ, jedno kolo, druhé až čtvrté kolo, blinkr, světlomet, xenon, bixenon, trixenon, klakson, stěrač, fofrklocek, výfuk, držák nápojů, mlhovku......
Chci vidět celé auto najednou a pokud možno do týdne si jít poolizovat plasty, ošahat volant, umístit řiténku a projet.... nechápu, kde je problém....
Budu si jen tiše přát, aby to nedohyzdili vevnitř jako Rapida. Jinak tu máme pořád krásnou a plnohodnotnou alternativu - Fluence :-! 😄 😉
Ondris
No, už aby to bylo.
Taky doufám, že ji nepodělají. Při troše štěstí to vypadá, že OIII kombi ve čtyřkolce bude prvním novým autem, které půjdu koupit...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Souhlas, ideální denní fusky.... myslím, že Kabaň style se nejvíce projeví právě na tomto modelu. :yes: :yes:
Dixik2
11.12.2012 je novinářská prezentace. :-!
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Neeee, Dixiku, proč jsi to udělal.... myslíš, že dospělý muž ve věku 35 let, výborné kondice fyzické, psychika o něco chatrnější to nespaní zvládne? ? ? .... to nedáááááááááááááááááááááááááááám 😉
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
To jsem byl ještě na houbách...
Avatar - Hombre_71
Hombre_71
...jen co skončil seriál "Rapid na milion způsobů" nám předsunuté "píár" oddělení mladoboleslavské automobilky, server auto.cz, předkládá reality show "Co všechno jste chtěli i nechtěli vědět o nové Octavii, a báli se to i vyslovit" >😁 :yes:
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
:yes: :yes: :yes: Moje řeč...
cordulka
Už se těším
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Tak jsem opět poctivě zkouk kreštesty.... Moka je opravdu skvělé překvapení... nejvíce zřetelná bytelnost a bezpečnost je zřejmá při nárazu zboku a nárazu na sloup... bok se téměř nedeformuje při porovnání s ostatníma.....
Ano, světlo oktavky je důležité, ale MOKKA STOJÍ ZA ZMÍNKU. 😄 :yes: :yes:
Dnes velmi zřetleně😒br />
Bravo Opel - Bravo Mokka :yes: :yes: :yes:
Avatar - Typhoon
Typhoon
Ano, Mokka jistě stojí za zmínku, ale tady rozebíráme levé zadní světlo Škody Octavie 3. generace, pravděpodobně v kombíkové verzi, tak nám tuto odbornou diskuzi nerozmělňuj kreštesty, které byly na řadě dopoledne!!!
By mě zajímalo, co všechno je uprostřed červeného céčka, že by couvací světlo?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Miluju záhady... snad jsi to i trefil... myslíš, že bude tvořeno odleskem od slávy nebo světelnou trubicí? .... nebo žárovka...? ...jsem velmi zvědav.
PS: aha, to je céčko,... já ležel a viděl účko...
Avatar - Typhoon
Typhoon
Žárovka to určitě nebude, to bychom rozeznali rozžhavené vlákénko. Viděl bych to na nějakou speciální neónkovou trubičku.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
..aby nebylo to vlákénko moc dlouhé... by se pak tahalo za autem ....ale zase pokud to vlákénko bude navrhovat MISTR Kabaň, dá se na něj nahlížet jako na difuzor....to bude pecka....
Avatar - Typhoon
Typhoon
Sorry, nechal jsem se unést. Ptal jsi se nejspíš na couvačku. No tak tam bude beztak klasická žárovka. Na těch 91,25 minut ročně (u matematicky průměrného řidiče) to stačí. :-!
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
A já už Ornelce slíbil trubičku 😲 😢 😒
Avatar - Typhoon
Typhoon
Nezoufej, třeba bude v mimořádné výbavě, cenu odhaduji na 7.500,- Kč.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
... v sadě za 14900... pro Ornelku vše...
Avatar - Snooob
Snooob
To nebude svetlo z kombi! Tam nebude hrana "kufru" tak skosená. Bude viac vertikálna
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...asi máš pravdu... vidím to na bicolor interier ale v tom případě ....
Avatar - Typhoon
Typhoon
Tak ono to není z kombi? Tak proč má ten průhlený vnitřek vroubkování? 8-s
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Jsem zmaten alskjertlkasjlvknyx,mdnfqlkwrjgůlaksjdvk… 😐
Avatar - Typhoon
Typhoon
V pohodě, dnes si dej už oraz a zítra uvidíme 😒 😒 Ježíšmarja! Já nevím co zítra uvidíme! Já z toho neusnu.

Tipuji vnější pravé zpětné zrcátko.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
aaaaaaaaaaaaaaa alskdjfalskjglaksjgl aaaaaaaaaaaaaaa
Avatar - peV
peV
Sice mě chlapi pěkně štvete, že si děláte srandu z mojí oblíbený škodovky, ale když to děláte na úrovni, nemůžu jinak :yes: :yes😒br />
PS. světlo pěkný 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...jsme zcela važni .... 😉
janičko
Hocijak by vyzerala aj tak sa bude najviac predavať .... a je to koncernovka čiže fakt to svetlo je dost doležite lebo tu sa asi najviac moze odlisovat od koncernu >😁
Avatar - Typhoon
Typhoon
Předpokládám, že podobným způsobem se bude lišit i pravé zadní. Akorát to céčko bude vertikálně zrcadlově otočené. A asi tam nebude couvací světlo, jedno v levým stačí.
Johnn
No,ale pak to nemůže být céčko. :-!
Avatar - Typhoon
Typhoon
Máš pravdu, na pravé straně se bude jednat o takzvané obrácené céčko, dokud to ale neuvidíme v reálu, nemůžeme si být jisti. 8-s
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
PROBOHA!!!
Avatar - peV
peV
Takže takový skoro déčko, ne? 😉
Ondris
Nenene, to je Kabaňův majstrštyk, takzvané okolo osy Z o pi rad. rotované Cé.
Avatar - Typhoon
Typhoon
Stačilo prostě říct, že o 180° :-!
Ondris
Takové zjednodušení si v tomto zásadním okamžiku nemůžeme dovolit. :-!
janičko
takže čo vlastne ??? suhlasite alebo nie ?
Avatar - peV
peV
Jasne že souhlas. Dokud bude Škoda vyrábět vkusna,kvalitni a praktická auta, bude se prodávat takříkajíc hocičo :yes😒br /> A světelna technika je v soucasné době velice důležitým prvkem při tvorbě identity znacky, a to zdaleka ne jen u VW koncernu.
VáclavI
>😁 :yes:
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Kde sú tie časy, keď sa autá do reklám dali fotiť aj v základnej výbave? Dnes sa to nedá, lebo by si človek myslel že je to Rapid a smial by sa. Tie LEDky zase budú len v najvyššej výbave/za príplatok 1000 eur.
Avatar - Snooob
Snooob
Za cisic eury, buje letka v predných lampášoch, a buje tam aj ten oný... ksenón!
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
To bolo myslené obrazne, šlo mi o to, že automobilka ľudí navnadí na auto v najvyššej výbave, potom na ceny od X a za tú sumu X, v základnej výbave, doataneš niečo iné ako bolo ba pôvodných obrázkoch. Je smutnú, že autá musia byť v top výbave aby vyzerali dobre (česť výnimkám)...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Myslím, že focení nejvyšší výbavy je logické. A nejsem si jistý, jestli to jsou opravdu LED.
Dixik2
Jsou to LED.Budou bi-xenony s LED denním svícením+zadní LED světla.
danyboy76
Led svetla dokonca nebudu k dispozicii seriovo ani vo vybave Elegance.... Zadne ledky budu az v business pakete (Elegance vybava + business paket!) a predne ledky iba za dalsi extra priplatok. Seriovo budu obe ledky pravdepodobne az vo verzii L&K, ktora pride az neskor...
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Je to logické, len si myslím, že je škoda, že aby moderné auto vyzeralo dobre, musí mať najvyššiu výbavu. V základe bude mať 15" plecháče, plastové klučky a zrkadlá, nebude mať hmlovky a neviem čo všetko. Samo o sebe by to ani nevadilo, lenže automobilka všetkých navnadí na fotky top výbavy a realita v základnej výbave vyzerá úplne inak. Vadí mi, že dnešné autâ sú navrhované tak, aby vyzerali dobre v top výbave a základ potom vyzetá oveľa horšie.
Dixik2
Předváděčky budou v Eleganci v naftě. :-!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dixik2
Kolem 16.1.2013 by měli být u dealerů,možná i dřív. 😉 :-!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To je jednoduché, řekl bych - pro výrobce je výhodnější prodat co nejvíc aut ve vyšších výbavách než v základu. 😄
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
JJ, máš recht. 😄

Lenže u nás si väčšina kúpi základnú výbavu a dopadne to ako pri Kii Rio.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No, aspoň už jsou standartem lakované nárazníky, a to je pokrok. >😁
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Za nelakované sa dokonca pripláca (Outdoor). Vidím zmysel Scoutu, ale nie Outdooru. Ale zákazníkpv si asi nájde...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Že jsou dnes drsňácké plasty cool, to je věc druhá. >😒]
nebezpecnavosa
To zas bude otravování, mne od koupě nějaké škodovky odradilo už rapidovsko.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bristol
Bristol
v tom případě mi vysvětli proč je každá druhá octávka v primě s černými zrcátky a 15" plechy 😉
Avatar - STi 2008
STi 2008
před 14 dny jsme koupili do firmy tu současnou, v kombajnu.... no, povím Vám, minulý týden mi zůstalo při zavírání v ruce vnitřní madlo a dnes jsem zjistil, že mi někde vzadu přes střechu do auta teče! Tož fajn, ŠKODA, ale asi peněz!! Do prčic, to zas bude štronzo při reklamaci, už se fakt těším!! 😒 ;-\ ;-\ Předchozí Aurisy jsou sice s "krásou" dost pozadu, ale zato při 100tkm ještě nezají jiný servis, než co 15 tis.km.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - STi 2008
STi 2008
Nevěříš? Je dvoudílné, a z horní strany- nacvaktuté, jsou ovládače stahování oken,víš.. a pokud nevěříš, brouku, tak nevíš, jak to Octa II má, rspektive co si pamatuji, tak stejné to měla i Octa I
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - STi 2008
STi 2008
Co to plácáš?? Ten vrchní díl, tedy co, za co taháš při zavírání dveří, a kde je ovládání stahování oken, je nacvaknutý! To, co je přišroubováno je celkový tapecírung.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - STi 2008
STi 2008
Fakt ,odborníku, tož asi za moc nestojíš, když ty víš, že mi nic nezůstalo v ruce a já s tím jdu zítka do servisu. O dalším se bavit nebudu, protože pokud za to dle tebe netahám a ono mi to zůstalo v ruce, to je teprve průser! 😢
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - STi 2008
STi 2008
Tak zítra dodám VIN. A co mám jako dělat, kurňa, už dvakrát mi to zůstalo viset na drátech, boha! 8-s
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - STi 2008
STi 2008
Těžko, jedná se jistě o vadu opravitelnou a kromě toho- Ško-fin 😒
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
peč na něj, hlava mu jede taky jen na 3 válce 😉

Prostě Škoda, no. Zapomeň na spolehlivost japonců, užívej si husté servisní sítě a levných garážových oprav 😉
pargi
>😁 :yes:
ryccardo
jak píše petrumr. Je to přišroubovaný 2 šroubama M6, který by si neutrhnul ani kdyby ses na to celej pověsil. Hoď sem fotku. Seš asi první kdo by měl takovou závadu u Oktávky.
Avatar - white label
white label
Dovedeš si představit, že existuje i opačný případ, tedy naopak problém právě u Aurisu?
Kolik Octávek a kolik Aurisů už jsi osobně dlouhodoběji jezdil, že v tom máš obecně tak jasno?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - STi 2008
STi 2008
Fakt, to teď vyrábějí Číňané, no, možné, ale dělají to fakt dobře ! 😄
Avatar - STi 2008
STi 2008
takže, drahý😒br /> Octa I 1,9TDi r.v. 66KWr.v. 1997 najeto 145 tis.
Octa I 1,9 TDi 81kW FL r.v.2001 naj 253tis
Octa II 1,9TDi, 77kW 4x5 r.v. 2004 naj. 180 tis km. Stačí??

Subaru Ouback r.v. 2007 naj, 180tis
Auris 1,4,Di-D r.v. 2010 92 tis.

Takže asi takto, mne už, drahý white jen tak něco nepřekvapí, jako to ,že mi do nového auta teče přes zadní dveře a že mi zůstane v ruce madlo u ne zrovna levné paštiky!

;-\
Avatar - Starfighter
Starfighter
4x5 je dobrý 😉 >😁
Avatar - STi 2008
STi 2008
Sorry, to je překlep, nebo je to s rezervou?? 😉
Avatar - Starfighter
Starfighter
😉
_MT_
Počet kol se píše jako první, s rezervou by to bylo 5x4. 😉
Avatar - white label
white label
Kdyby to byla O1 1.8, tak na počet ventilů by to sedělo přesně... 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - STi 2008
STi 2008
Najel sám, auta byl vždy nová, servisovaná v autorizovaných servisech, při prodeji vždy použitá k protiůčtu. A palivo?? No, jednalo se vždy o firemní auto, takže mne to nebralo, nicméně ta první octa žrala nejmíň- 5-6l. Ale nejvíce jsem si oblíbil tu 4x4.
Proto mne nasralo to, co mám nyní s tím autem. Kor když jsem si jí tak nějak vydyndal.. 😢
Avatar - white label
white label
Díky, že si mě diskusně tak ceníš, drahý STi. Jak sám píšeš (dejme tomu, že je to pravda) s jediným Aurisem jsi ve srovnání s třema Octávkama najel (relativně) opravdu velmi málo. konkrétně méně jak jednu šestinu toho, co s těma Octávkama, tedy pokud bys chtěl dělat nějaké podobné obecnější závěry (ohledně kvality Octavia vs Auris) jen! podle svých osobních zkušeností, měly by být tvé zkušennosti s Aurisem aspoň! 7x lepší (minimálně sedm problémů u Octavii na jeden problém u Aurise).
Avatar - STi 2008
STi 2008
S jedním jsem jezdil ve firmě jsou 4.
A právě že s Oktávkama jsem již najezdil dost, tak mohu porovnávat, kde byla kvalita tehdy a kde nyní, což vidím ;-\ a o ničem jiném mé příspěvky nejsou, nebo jsi snad našel mezi řádky něco jiného??
Avatar - white label
white label
Píšu snad já o něčem jiném, nebo jsi snad našel mezi řádky něco jiného?? 😉
Spousta lidí tvrdí to, co ty o Octávce (tedy, že se kvalita objektivně zhoršuje) právě u japonské produkce, takže pokud bych měl věřit tobě, nevidím důvod nevěřit i jim, samozřejmě, že nevěřím žádným podobně jednoduše zobecňujícím jasným závěrům (padni komu padni).
Avatar - STi 2008
STi 2008
Ale ty Aurisy ve firmě jsou fakt bezproblémové, a jsou 4. No, a nyní jsme přešli po naléhání, protože jsou škaredé, na Škodovky a hned u prvního kousku takový průser. Doufám, že se sekretářce aspoň nepotento.. její Citogo. To by asi byl hned z kraje konec. 😢
Avatar - white label
white label
Nejen Aurisy můžou být bezproblémové, stejně tak jinde zase třeba ty Octávky a naopak..., prostě i tady platí motto v mém profilu.
ryccardo
To bude možná důvod proč se majitelé O1 nijak zvlášť nehrnou do upgrade na O2.
pargi
Najel nenajel, téct by do auta nemělo a madlo by mělo zůstat na dveřích bez ohledu na to, kolikkrát míň zkušeností máš s nějakým jiným autem.
ryccardo
Do škodovek teče normálně. To není vada ale vlastnost. O1 předníma dveřma. F1 všema dveřma. S2 kufrem. F2 a O2 nevím, ale překvapilo by mě kdyby tam nikudy neteklo. 😉
Ondris
Ale on se přece proti Oktě nijak nevymezuje ani Aurise nijak zásadně nechválí - napsal, že minulé auto bylo OK...tak proč hned ten start?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - STi 2008
STi 2008
Tak jo, dobrý, já se nedám 😉
Avatar - white label
white label
1. Kde proboha vidíš nějaký "start", snad úplně normální, logická a slušná reakce...
2. Podle své osobní zkušenosti dělá obecnější závěry ohledně (zhoršující se) kvality Octavie vůbec (viz i nadpis příspěvku) a to srovnání s Aurisem je také jasně posunuto do obecné roviny, nebo máš pocit, že z toho příspěvku někde "čouhá" možnost, že by to mohla být jen jeho smůla na špatný kus u Octavie a štěstí na dobrý kus u toho Aurisu? 😉
Mému kamarádovi museli měnit na SUV od Subaru (po necelém roce) celý (kousnutý) motor, přitom jezdí slušně a měl najeto cca 30 tis.A mně se nikdy nic podobného u německé produkce nestalo. A dělám snad z toho podobně jednoduché závěry ohledně jasné nekvality Subaru, potažmo Japonců apod.?
Avatar - STi 2008
STi 2008
Sen Subík byl nafťík, že?? A typl bych si, že r.v. 200😲9. Tam se nějak nesneslo s tuzemskou naftou. 😢
Avatar - white label
white label
Ten ročník si asi trefil, ale byla to Tribeca, takže logicky benzín. 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...můžeš vozit f kufru kfitka a z nedostatku se stane byznys plán .... 😉 ...ne, česnek radši...po tom je sháňka... ono se stane.... ale přiznám se, že znám jen dva případy...někdo tu psal o CCčku a teď ty... Skoda Octavia blue laguna..... 😉
Avatar - Choochoo
Choochoo
Nedavno jsem na ulici videl manika jak zavira kufr kombika RS a najednou si prohlizi neco v dlani a pak si prohlizi vnitrni cast dveri kufru. Byl docela prekvapen, ze se mu madlo na zavirani dveri kufru prestehovalo ze dveri do dlane.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
>😁 >😁 >😁 upe slyším, co říkal >😁 >😁 >😁 >😁 ku co to jeee do piii >😁
madbrain
.....Boleslava Mladého part.II. >😁 >😁 >😁
Avatar - white label
white label
Tradičně postupný škodovácký "stripýz", woe... 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
:yes:
Xawier
>😁 :yes:
VáclavI
Já jako nechápu Vaše posměšný "podprahový" vzteky. Škoda-auto nám postupně odhaluje její nejdůležitější model a Vy se jí vysmíváte. Proč? Pokud nepřijmete fakt, že se jedná o tuzemskou jedničku, nejdůležitější model střední a v budoucnu západostřední a v delší budoucnosti zápodostředněvýchodní Evropy, etanol třídy, tak sem vůbec nepřispívejte.

Už si konečně přiznejte, že Škoda Octavia III je auto po kterým toužíte. Samozřejmě hned po Rapidovi.

PS: Fantastické světlo, krásné proporce, ostré linky, toto je (jak již to někdo výše přesně vystihl) majstrštik. Pánové a dámy, toto je design, opět Škoda-Auto ukázala světu jak se to dělá.
sumy
"etanol třídy", jen jestli to nebude spíš metanol >😒] No nic, rovnou přiznám, že můj šálek čaje toto přibližovadlo není a to je asi tak vše, co jsem o něm schopen nezaujatě napsat 😉
Avatar - Alpinis182
Alpinis182
Octavia rozhodně nikdy nebylo auto po kterým bych toužil. Když bys toto napsal pod článek o autu s modrobílou vrtulí nebo chromovou hvězdou, tak bych neřekl ani "popel".
Ale tohle je opravdu bez pardonu dosti naivní...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ach jo. Zas ty zadní trojúhelníčky. U Rapida budiž, ale proč i O3? Jasný, že GTI z toho udělá Kabaňovu finesu, ale mě se to prostě zdá navíc a zbytečně levně vzhlížející.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - boost.
boost.
Ermmm, v čem? 8-s
Ondris
Taky má plno trojúhleníčků. 😄
[odkaz]
Avatar - boost.
boost.
Asi jsem slepej, nebo spíš mám dostatečně dobrý zrak na to, abych rozeznal mobil a světlo od vochcávky. >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - boost.
boost.
Jo tak, jsem si nevšiml.

No jo, trojúhelníky... Bez nich by to bylo lepší. :-!
Avatar - Starfighter
Starfighter
Snadno se roztírá a má lahodnou chuť. Škodovka ušetří za reklamní slogany a Švýcarům se to bude líbit (no i když taveňák... 8-s ) >😒]
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
>😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Chytrej kluk.
GTI
No tak konečně auto. S odkazem na velikost světla a sousedních dílů se dá poměrně přesně propočítat, že dojde k mírnému nárůstu šířky i délky. Vychází mi to na dva tři cenťáky na šířku. Evidentně lze dovodit i větší rozvor, v levém spodním rohu mám jemný stín, snad od výřezu blatníku, no tohle budou nejméně sedmnáctky.

Ocenit je nutno též dokonalé (snad již) supermainstreamové lícování a především tvar světla. Vsadím se, že světlomet pravý bude mít totožnou konstrukci, a bude jen osově převrácený. To víš, kdo umí, ten umí.

Každopádně ti garantuju, že tohle světlo je speciálně pro tebe světlem tvých budoucích deseti let. Nebo co si jako myslíš, že po cenovém ledopádu fluence je na řadě nyní Aston Martin? Nikoliv, to nahoře, to je pravé světlo garáže, světlo třídy, světlo... roku.

BRAVO SVĚTLO :yes: :-!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
jo, zaspal jsem to :😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
hej faaakt to kazíš.... ;-\ :no:
Avatar - Typhoon
Typhoon
Nikoliv, to nahoře je levé světlo, a nikoliv garáže, ale auta. Na tom se tady snad všichni shodneme. Pravé bude vypadat úplně jinak, bude obrácené, a kdoví, jestli bude mít couvačku.
Jinak ale zatím skvělé! :yes: Hlavně aby se nestalo světlem na konci tunelu.
GTI
Bude to klenot.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Tohle světlo, kamaráde, tohle světlo...dobře se na něj podívej... za chvíli se bude jednat o jedno z nejvíce frekventovaných světel.... cítím z něj Artdecco, Biedermayera, Funkcionalismus. Tohle by se líbilo i Tugendhattum....... Bože děkuji... život mi dává smysl... a poté, co přijde 21.12. zatmění, my budeme žiarit ako hvezdy..... :yes:
Avatar - boost.
boost.
Sherlocku, já to tipuji na osmnáctky.
GTI
No problemo.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...zbytečně skromný...
Avatar - STi 2008
STi 2008
Zklamání, ten příspěvek, čekal jsem fakt více, GTI ;-\ >😁
GTI
😒 >😁
VáclavI
Musíš to přečíst tak 3x, 4x, 5x, aby jsi pochopil podstatu dokonale psaného textu. Ženská ti taky neukáže hnedka svoji ..... krásu.
Avatar - del42sa
del42sa
:yes: >😒] >😁
Ondris
Ovšem, stejnoměrné spáry se v CATII a Photoshopu dělají jedna báseň. :-!
GTI
Tohleje reál, jestli tedy víš co to je 😉
martindr
evidentne si pochopil co chcel naznacit >😁 zatial to vyzera na "kvalitne spracovanie"
[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Bravo! ... konečně se mi rozsvítilo.... já si ty lampy dám snad i do obýváku jak jsou krásné.... a ani je umývat nebude třeba, tyhle budou čisté vždy.....
:yes: 😉
GTI
😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😄
Klaudius
Nebuď zas tak skromný. Zabudol si na základe kvality fotky zadného svetla vyzdvihnúť jazdné vlastnosti, prednosti motorov, priestor a komfort v kabíne a nadmainstreamovú kvalitu dizajnu celého auta... >😁
GTI
Cítíš závan prémie... >😁 Jo to víš, kdo umí, ten umí... 😉
Klaudius
Dokážem uznať kvalitnú prácu. Naposledy po prehliadke a posedení si v novom Golfe VII. Tu ešte niet čo hodnotiť.
Avatar - gld
gld
Nejaký závan z tohto vlákna cítim, ale prémia to nie je..
Avatar - del42sa
del42sa
>😁
pargi
Nenapsals minule k článku o mazdě 3, že tajemné odhalování je jenom laciná snaha zaujmout? 😉 jinak škodovka má zadní lampy povedené, nejvíc se mi ale líbí ty na nefaceliftované druhé octávce :yes:
GTI
Mazda, mazda... neznám 😉
pargi
a to jseš odborník na auta? 😉
GTI
😒 😄
martindr
ale poznas, az velmi dobre lebo si si musel pozdvihnut ego pod jej clankom. 😉
Inac ta tajuplnost skodovky je teda tiez lacna zalezitost ze?
[odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Ten rozvor jsi trefil... odhadoval bych to by voko na nějakých 2686mm... +- 0,5mm.
Avatar - Aladeen
Aladeen
Nebude to zadné svetlo vyzerať na tak veľkom aute čudne ?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...všichni vyvíjejí, předhání se... pak příjde Gaius Octavianus III. a jedním zábleskem světla sežehne snahu ostatních na prach.... Ničivá síla, naděje pro příští generaci, nový kamarád - přítel do nepohody. Budeš se na něj zasněně dívat, kočce galantně otevřeš dveře a pozveš ji do své první jachty, zámku, světa. Nezapomeň elegantně pohodit plechovku od Red Bullu ať ji dojde, kterou ta stáj je ta šťastná, zvedni telefon a suše řekni: Teď ne, Bastiene, teď mám něco důležitého, ale zavolej mi zítra dopo... a pozdrav Maxe...
Pak, nasaď fráček, uchop taktovku a nech rozeznít symfonii ...první symfonii, která voní benzínem.... pak jen uslyšíš.... tvá kůže je tak horká a vzrušující.... ty jen gentlemansky podotkni... stejná je i vzadu a šibalsky se usměj...ne jako vypráskaný vidlák...ale ... frajerisss.... ona pochopí, že tady uvidí vše...
Tohle je tvá budoucnost.... Buď jsi Octavián nebo obyčejný plebejec.... Dokonalá trikolora... :yes: :yes: :yes:
GTI
Hezkýýý :yes: 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Děkuji Mistře 😉 :yes:
VáclavI
>😁
Avatar - del42sa
del42sa
tohle se ti povedlo 😉 :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😉 😄
VáclavI
Díky, nádherný text a přitom jsem myslel, že ani neotevřu diskuzi - krása. :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😉 :yes: Národ sobě 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
krásné čtení hezké snění :yes: ,
bohužel žádné překvapení.
Stále stejná píseň zní
Octavia potřetí.
Škoda.
:-!
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😉 :yes: nechme se překvapit... 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
zítra uvidíme přední světlo, pozítří škrabku >😁

No a na kunkurenčním webu si můžeme prohlédnout Octavii v celé své nahotě >😒] :-!
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Jo? No já myslím, že tenhle koráb bude inspirován A6kou.... ta světla to lehce evokují....pokud to tak bude, tak si ostatní můžou natlouct mezi sloupky bidýlka a "pěstovat" sýkorky... stejně jako ty se nemůžu dočkat... 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
a já začínám tušit, že zároveň známe i Seat Exeo druhé generace >😒] >😁
stormrider
To mě nikdy nenapadlo, bohužel by to ale dávalo v kontextu poslední doby více než smysl :yes:
_MT_
Je to rozhodně pravděpodobnější, než že dostane od Audi MLB.
VáclavI
Já si myslím, že Octavia si vezme z A6 to nejlepší (takžka vše) a přidá třešničku na dort. Bude to nářez, bude to vrchol automobilové sezóny, bude to ..... Já se tak těším na první testy.
webpaja
😄 >😒] :yes: ...příště to vyjde Fernando, určitě se stav, ale až ve středu, byla tu Hilary, musím to dát dokupy 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😄 😉 co Hilda, pozdravils ji aspoň od nás ryčných hřebců z Ostravy? >😁 ...tato středa ne, budu na jedné základce dělat Mikuláša ... zejména devaťačky dostanou naděleno >😁 >😁 😉
webpaja
SZ 😄
cjoctavian
a ja som cjoctavian >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
jenže ty jsi SJ - sí džej... my se tu bavíme o Gaius Octavianus III.... ! Neplést 😉
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Nedal si GTI-mu svoje heslo? >😒]
Avatar - white label
white label
Ne, jen ho má vzorně načteného... 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
:yes: 😉
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
A ještě s tím souhlasí.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😉
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Přesně na to jsem taky myslel. Máme tu (po GTIm a topprovi) dalšího, ke kterému nejspíš místo Ježíška přijede sanitní vůz...
Avatar - Aladeen
Aladeen
Čo hulíš za Matroš ? >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...jistě, zorničky mám poněkud větší...ale to jen tím, že mhouřím oči ať mě ten záblesk pak neoslní...Chci si vychutnat každý detail...každý minimetr....každý atom..... >😁 😉
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Zavolejte Chocholouška!!! A rychle.
Avatar - Aladeen
Aladeen
>😁 :yes:
Klaudius
Was ist das der minimetr?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Der Minimetr ist das Kinder von den Maximetr >😁 😉
Avatar - del42sa
del42sa
teda ty dnes jedeš >😁 >😁 >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
>😁 :yes:
_MT_
>😁
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Začíná se z tebe stávat GTI.
Klaudius
Ale prd... Len ho dosť dobre napodobil. A na rozdiel od neho vložil do svojho príspevku megadávku sarkastického humoru.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😉 na Boženku se těším....
Avatar - Andromeda
Andromeda
Teda, hmmm :yes: 😉 ... Výborné ...
VáclavI
Všímavému čtenáři jistě neunikne v zadní levé lampě písmeno C, které se tam vyskytuje celkem 6 krát. Pokud někdo objeví další, nechť prosím vyjmenuje všech sedm a výše. Děkuji.

PS: Prosím redakci o přidání ankety "Jak se Vám líbí zadní levé světlo". Za sebe dávám 1* * * * * *. Slovy: Jednička se šesti hvězdičkami.
adamm
tentokrat nejen C, ale i Z (hrany plechu vedle svetla). hezky detail. CZ
amadeus
Haaa. Pěkný postřeh 😄 Jestli to je úmysl... ? Kdo ví... Každopádně to je docela milé 😄
Klaudius
Švandrlík v jednej zo svojich knižiek o čiernych barónoch spomenul, ako nacvičovali divadelnú hru Boženka. Bola to nádherná vec, celý čas sa totiž všetci na stavbe od vedúceho do posledného roboša tešili na príchod Boženky. Tešili sa na ňu tak vehementne, že nakazili komplet celé publikum. Veď kto by sa netešil - na novú miešačku?

Tak sa teda tešme. Aby nám nebolo dlho, ukazujú nám tú našu novú Boženku po kúskoch. Takže žiadny strach.

BOŽENKA PRÍDE
patan
jak to tady (a nejen tady) stale pozoruji, tak se vsichni rozplyvaji nad zas....m koncernem VW, vzdyt ty auta vypadaji stale stejne, vsechno je uplne bez napadu... :no: . jedna nic nerikajici fotka a tady se rozjela diskuse, jak kdyby byla fotogalerie kompletni, jo mozna to svetlo vypada dobre, ale musi zapadat do celeho auta.
webpaja
...tohle vidím na bazar...na hjondé...pony? 😄
sumy
Že by křišťálová koule? S Patanem nelze než souhlasit. Vždyť tady nad fotkou jedný lampy tečou potoky slin
>😒]
webpaja
Pozorni si přečti a posuď stávající příspěvky, hluboce se zamysli a zkus to znova 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
:yes: 😉
sumy
Asi příliš mnoho jinotajů, nebo vyčerpání prací, nevím, nechytám ;-\ Hluboké zamyšlení nehodlám riskovat, mohlo by skončit i hlubokým bezvědomín 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Poník mě nenapadl, byť jsem s ním najezdil, jako s mým prvním autem, přes stotisíííís krásných km.... díky za výlet do mladých let, webpajo 😉 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
:yes: dobrý postřeh. Ale myslím, že předpokladem každého světla je, že zapadá do auta. Ono totiž vozit vozit světlo mimo auto by bylo technicky náročné >😁 😉
Avatar - Bubáq
Bubáq
... nezúčastníte! A měli jste pravdu. Tohle upouštění snímků detailů nových vozů je stupidní. Možná marketingově účinné, ale stupidní. Měli jste se držet vlastního závazku...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...ten ví, jak signovat své dílo... decentní, elegantní, originální!!! Čerstvé jako mořský vánek..... :yes: :yes: :yes:
cjoctavian
jj, triumfalny navrat kubizmu :yes:
VáclavI
Čerstvější jako pasát .... :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
:yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
:yes:
Avatar - Choochoo
Choochoo
Asi by vypadlo blbe, kdyby v zadnim okne dveri do poloviny trcely operaky sedadel, bylo by to jak OI. To zas bude prakticke na otevitrani, kdy dvere budou o 20 cisel delsi nez je potreba 😉
Design se tezko hodnoti, pac uz to dela konkurence, takze nic noveho.
Avatar - Snooob
Snooob
A ty vidíš za tým oknom sedačku?!
Vidiny? 😄
Avatar - Choochoo
Choochoo
A ty ne?
slepota? 😉
za sklem, v rohu zacernenyho skla, polovicni tloustky chromove listy. Vypada to ze cela sirka pruhu plechu co leze do okna budou uz sedacky.
Avatar - Snooob
Snooob
Nič tam nie je neboj!
Ty by si chcel aby sa do áut (všeobecne) sadalo ako do londýnskeho taxi?!
webpaja
Snad každý motoristický nadšenec již žhavý tiskárnu a postupně skládá střípky zbrusu nové, krásné Octavie...Octavie třetí generace pánové...čas neskutečně letí. Ještě jsme se nestačili vzpamatovat z šoku vyvolaného nestárnoucími tvary prvních dvou generací a přichází další orgie!
Už stříháš Emile, už lepíš na karton? Dej si záležet...ať i ty máš pod stromečkem svou Octavii!!! 😄
GTI
😄 😄 :yes:
Avatar - Emel
Emel
Nějaká narážka na můj nick 😄?

Obávám se, že jednotlivé snímky bohužel nejsou ze stejné perspektivy, tudíž by jejich složením vzniklo spíše moderní výtvarné umění. Já si klidně počkám, tak žhaví zase nejsem.
webpaja
To bych si nedovolil!!! PR management nafotil vůz z několika zdánlivě nesouvisejících úhlů, které po definitivním složení budou fungovat jen za pomocí 3D brýlí.
Tím se dosáhne dokonalé iluze, že OIII je pod stromečkem jako živá! 😉
Avatar - white label
white label
Emel/webpaja
Chlapi, co dneska oba blbnete s tím žhaví/ý, zrovna u vás dvou se to vidí velmi vzácně a ještě k tomu ve stejném slově a stejné diskusi, jste si to nějak prohodili😒br /> Emel: "...tak žhavÍ zase nejsem."
webpaja: "...nadšenec již žhavý tiskárnu"
😉
webpaja
No jo, to není možný... upřímně strašlivej pohled! ;-\ :no:
Avatar - Emel
Emel
U mě to už bylo rýpnutí, víš 😉 ...
Avatar - white label
white label
>😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...se rozžhavujý navzájem... kuci jedni mlsní >😁 >😁 😉 :yes:
Avatar - del42sa
del42sa
>😒] >😒] >😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😉 :yes: ....žádné iksef v bílé.... konečně jsi dospěl 😄
xpaja
Dle fotek na autoforum.cz/…/skoda-octavia-i… je jasné, že nová octavie se povedla. Chybí jí sice dynamika Vision-D. Ta úzká ostře řezaná přední světla konceptu by octavii vyloženě slušela.

Ale i tak musím říct, že je to asi nejhezčí škoda od spojení s VW. Jestli zprasí Yetiho odstraněním těch kulatých světel, tak nebude mít co se týče vzhledu v rámci portfolia škody žádnou konkurenci.

A poprvé musím říct, že se mi líbí základní karosářská varianta více než combi.
Ten detail zadních dveří liftbacku je fakt povedený, stejně tak mnohými kritizované "kubistické" zalomení u RZ mi přijde povedené a originální.
Jamie
:yes:
Avatar - Snooob
Snooob
Týmto by som sa chcel váženej redakcii a automobilke Škoda Auto ospravedlniť za všetkých jednoduchších diskutujúcich!
Lebo to len neuvedomelý pseudo-fanúšik automobilizmu nedokáže oceniť premyslenú a správne dávkovanú informačnú kampaň nového európskeho bestselleru!
Každá z týchlo jednoducho mysliacich osôb má plné ústa žlče, jedu, pľuvancov a zosmiešňovania a pritom nedokáže pochopiť zmysel tohoto auta pre masy.
Každý sem len ťahá odkazy typu - tam a tam je celá, odhalená, v Čile nafotená, z predu, zozadu, v kombi - a tak tým svojim nevedomým konaním robí medvediu službu automobilke.
Hanba, hanba, hanba!!!
Namiesto toho by sme sa mali, v príjemnej predvianočnej atmosfére, nechať každý deň prekvapiť novým kúskom do veľkej skladačky menom OCTAVIA III!
Veď čo vieš, možno za pár hodín tu bude ďalší detail podbehu, možno kľučky, antény, ventilku či výfuku...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Proč jednodušší diskutující? Nechápeš, že i přes nepopíratelnou úspěsnost auta a prumernou, nebo lehce nadprůměrnou spolehlivost (beru statisticky), se to auto prostě někomu může i NELÍBIT?! Nejsem ten případ ( na fotkách vypadá hezky a i na stávájící model jsem si zvykl), ale tohle auto bych si nekoupil už jen protože to bude ten EU bestseller.
Avatar - Snooob
Snooob
Ozzy, Ozzy, Ozzy!
Ja nepíšem či páči alebo nepáči! Ja poukazujem na tých, ktorí nevedia oceniť tak bravúrne zvládnutú promo kampaň, prejavujúcu sa obrovským jemnocitom pre detail.
Každý tieto majstrovské fotografické "kúsky" iba zosmiešňuje a pchá sem odkazy na kompletne odhalenú Oktáviu! Ako keby to niekoho zaujímalo...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Reklamní kampaň je to výborná 😄 o tom žádná, špatně jsme se pochopili😊
Avatar - Snooob
Snooob
Poď sem, nech ťa opalcujem! 😄 :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....ajaj... to je pozdrav v baru U modré ústřice? >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 😉
Avatar - Snooob
Snooob
Si líž!
...sorry píš! >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
woeee >😁 >😁 >😁
karfiol
už sem jí viděl celou.Někdo tady dal odkaz na fotky a není to nic jinýho než rapid velikosti passatu.Skutečně originální.
GTI
Tak tohle, hoši, to je Hitchcock v přímém přenosu. Takhle napnutej jsem byl naposledy u Okna do dvora.

Slogan: Octavia, tvé okno do světa, tvůj svět v okně.

BRAVO BRAVO BRAVO :yes: :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Spíše BRAVO Marketingu Škoda😁

Krásně odvedená práce, jako vyšitá ze showbyznysu >😁
Ještě by to chtělo nějaký skandálek a bude to dokonalé 😄
GTI
No a tak to má být 😄
Klaudius
Len vydržať a neucvrnknúť.... 😉
Ale žiadny strach.
Boženka naozaj príde. 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
..jen aby...
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Na tohle jsem čekal. Kdy už konečně vydáš tu knihu?
VáclavI
Jednoznačně nejpovedenější zadní dveře nejen v dané třídě. Bezkonkurenční zpracování, jen si povšimni krásné chromované lišty, která je vkusně přerušena chirurgicky přesným řezem - něco podobného (tedy hra s detaily) jsme byli svědky naposledy u Golfa VII a jeho víčka nádrže.

Fantastické jak nám Škoda-Auto dává možnost si vychutnat plnými doušky detailní zpracování tohoto skvostu - etanolu třídy - kapiš?!!! Tvůj nový sen, tvoje nové auto = Škoda Octavia Nummer Drei.

Prosím redakci, až Škoda-Auto uvolní další snímek, vytvořte na tento snímek nový článek, ať si můžeme s dalšími diskutujícími popovídat o každičkém (dokonalém) detailu.
Avatar - Choochoo
Choochoo
:yes: >😁
Petrko
"etanolu třídy"? Koukám tebe to vykradání Schrayerových detailů oslepilo.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Hmm. Už tu zase máme tu čokoládu. >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Ano... je to tak. 😄 :yes:
Avatar - Kubyyyk
Kubyyyk
Je skutečně velmi smutné, jak zde každý nedává, kritizuje a zesměšňuje.

Každá automobilka si hlavně ve své domovině co nejvíce jede PR před představením nového modelu. Reklama je reklama a vy jste ti, kteří to vše neskutečně baští.

Třetí generace Octavie bude stejně jako předchůdci obrovským trhákem - ať se to někomu líbí nebo ne. Zatím ze všech zveřejněných fotek maskovaných i nemaskovaných aut, světel i konce dveří bude vůz velmi povedený a nadčasový jako vždy. Nejsem Škodovkář, ale styl odhalování naprosto chápu. Každá automobilka to dělá stejně, pracuji u jiné značky, takže vím, že je to běžná praxe.

Všichni umíte pouze kritizovat tah Škodovky, ale spousta z vás si jí stejně budete toužit pořídit. Druhá spousta bude čekat další 3 roky, až se začnou objevovat ojetiny, aby sií jí taky mohli už olítanou koupit.

Hoďte se všichni do klidu a mějte v životě jiné priority, než se hádat na Auto.cz, jak jen to jde. Je na to zde potom skutečně velmi smjutný pohled.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A co třetí spousta, co si ji nekoupí ani ojetou?😁 My jsme totálně zatraceni?😁 Totálně společenský póvl?😁
( Díkybohu to určitě u mne zachrání přítelkyně, která ji určitě bude pro sebe chtít.. už má druhou 😁)
Avatar - Kubyyyk
Kubyyyk
Nechtělo se mi na tebe reagovat, ale dobře😒br />
Nikdo nepíše o tom, že si "každý" koupí Octavii, ale že spousta zde diskutujících a kritizujících už propočítává rodinné finance, aby si Octavii mohli pořídit.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak to beru můj příspěvek zpět😊 Jen někdy to od některých diskutjících vyznívá tak, že kdo nemá koncern nebo škodu, tak je *** a totálně out😁 Ostatní značky jsou póvl😊
Avatar - Kubyyyk
Kubyyyk
Škodu bych si asi nekupoval, ale VW by u některých modelů šlo.
Upřednustňuji jiné značky díky kvalitám a jízdním zážitkům, které koncern nikdy nenabídne. Každý od auta hledá něco jiného. VW koncern je masovka a jakýsi evropský trend, služí dobře, ale za srdce nechytne.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Přesně tak! 😄 Já se nebráním žádné značce. Když se mi auto líbí a jezdí se mi v něm dobře😊 proč ho nemít? Ať je to Kia, Renault či VW 😊.

Já bych si Škodu asi nekoupil kvuli masovosti a nastřeleným cenám oproti konkurenci. Nicméně VW doma máme, Škodou jezdim občas taky 😄 U mne nakonec před VW vyhrál Ford a jsem spokojen😊 Neměnil bych 😄
Avatar - Kubyyyk
Kubyyyk
Nešel bych do nového vozu. Při dnešních cenách a zárukách na referenční vozy prémiových automobilek mi to příjde skoro jako vyhozené peníze. Za stejnou cenu nové Octavie v plné výbavě je skutečně jednoduché mít referenční vůz z německé prémie s plnou garancí a minimálním nájezdem km.

Ale věřím, že Octavia bude mít opět úspěch, stejně jako předchozí generace. je to mimořádně spolehlivý vůz, nabízí spoustu výbavy a posun, jakého Škodovka za 15 let dosáhla, je obdivuhodný.
Petrko
Ale je fajn jak se zastáváš marketingu konkurenční značky. Věř že úkolem marketingu je zhloupnout lidi a prodat jim i to co nepotřebují, o tomhle je marketing. Viz marketing Nokie která zabalí jeden telefon do X obalů a marketing má za úkol jej znovu a znovu prodávat jako nový. A takových příkladu jsou mraky. I na ACZ je marketingový vůdce, má nick GTI prodává těm kteří uvěří obyčejné zboží jako něco super, přesto že sám si to zboží koupit nechce. 😉
Avatar - Kubyyyk
Kubyyyk
Nenazval bych to tak, jak jsi to formuloval.

Každá automobilka potřebuje primárně jednu věc: Aby se o její novince mluvilo všude a to i před představením modelu.

Reklama prodává, tak je to ve všem. Reklama přilákává lidi do showroomu a pak je to pouze na šikovnosti prodejce, jak se s potenciálním zákazníkem popere. Každý prodejce chce lidem prodat ve voze co nejvíce výbavy (vyšší cena = vyšší marže = vyšší provize) a ve finále jsou klienti spokojeni, protože z jejich původního přesvědčení "to nepotřebuji" zjišťují, že tyto výbavy jim dokonale usnadňují život.

Spousta lidí tvrdí, že auta už nejsou o řízení a zážitku, ale jeden velký počítač, mají částečně pravdu. Ale žijeme v době, kdy spousta z nás za volantem pracuje a potřebuje se soustředit například na schůzku, na kterou míří - proto milují automatické převodovky, aktivní tempomaty, adaptivní světla, zpětné kamery atd. Kdo miluje pocit z řízení, umí si dopřát nějakou zábavnou ojetinu za pár peněz na víkend.

Ale zpět k Octavii - i ta totiž bude konečně mít ve výbavě spoustu těchto prvků, zákazníci budou spokojenější a Octavie se bude prodávat i těm, kteří toto měli v koncernu možnost mít toto pouze u VW, nebo Audi.
Petrko
Ano spotřební společnost opravdu netuší kam ji marketing a reklama vede. 😉
Avatar - Kubyyyk
Kubyyyk
Nové generace vozu se vyvíjejí podle podmětů ze strany zákazníků, co se jim na předchozí generaci líbilo a co chybělo. Pak vznikají nové lepší vozy. Proto věřím, že Octavie bude mít úspěch větší, než předchozí generace.
Avatar - peV
peV
Zlý a prohnilý je náš svět. Ještěže je stále pár nezaslepených, kteří nás ze spárů konzumu snad vymaní 😄

Osobně proti reklamě nic nemám, pokud ji můžu vypnout/nevnímat. PR oddělení škody děkuju za tuhle hru, kdy se jak malej kluk těším na každý nový obrázek.
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Je zvláštní když to tady chjandé masíroval reklamovu cílenou na naprosté dementy, tak tady většína hýkala nadšením. Když na to jde Škoda rafinovaně, napíná nás jako kšandy, tak je to tady jako na soutěži, kdo si ještě neflusnul na Škodovku není Čech. Nevím co si o těch reakcích a jejich pisatelích mám vlastně myslet >😒]
Klaudius
Dementi od Hyundai už svoju reklamu dostali, teraz tú svoju dostávaš zas ty.
S čím máš problém?
VáclavI
Snad nechceš srovnávat Hyundai se Škodou !!!

Snad nechceš srovnávat pološrot s majstrštykem !!!!

Snad nechceš srovnávat mainstream se supermainstreamem !!! :no:
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Hyundai sice není VW a po nástupu do auta to hned poznáš, ale musíš uznat, že hnůjkydaj udělal za posledních několik let nebývalý posun kupředu. To samé bych řekl i k druhému bodu. A Rapid jako supermainstream? No, tak designem a jízdními vlastnostmi ano, cenou skoro také, ale výbavou a nabízenými motory ani náhodou.
VáclavI
Každý den, a to až do 24. budeme svědky jedné uvolněné fotky. Zajdi do Tesca a kup si čokoládový adventní kalendář - takto si budeš moci vychutnat kousíček kvalitní čokolády s novou oficiánlní fotkou Škody Octavia III. Rok 2013 bude rok Škody Octavia III - součet čísel 2+0+1+3 = 6/2 = III = Škoda Octavia III.

Bravo Škoda :yes: :-!
Avatar - white label
white label
Adventní kalendář z Tesca a kvalitní čokoláda mají k sobě nekonečně daleko...
VáclavI
Ale, ale, nebuď takovej cimprlich.

Ráno nedočkavostí vstaneš, rychle zapneš svůj tablet Apple, zkontroluješ, zda-li pak již Ježíšek odnesl tvoje tajné psaní-přání (Škoda Octavia III), zkontroluješ datum, vyjmeš čokoládku, najedeš na www.auto.cz, mrkneš na novou oficiální fotku (jiné tě nezajímají), A?

MLASK, MLASK !!!!!!!!!!!!

Zítra další...

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
:yes:
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Zkoušel jsem se najít nějakou rozborku čokolády z Tesca, ale našel jsem jen tohle [odkaz] No nic, asi se jí všichni bojí rozpitvat nebo co. Tak kdybyste ještě něco našli, tak sem hoďte odkaz.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
edit: [odkaz]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No není to úžasné? Takový originální marketingový tah. >😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
:yes: >😁 😉
cjoctavian
Vidim to tak, ze Kaban sa zasluzil o navrat ceskeho kubizmu :yes:
VáclavI
Konečně nás Čechy budou brát vážně. :yes:
Petrko
Proč by měli? Octavku snad designoval Slovák, ne?
stormrider
Už se nemůžu dočkat na tu mistrně vyvedenou show v podobě on-line jízdních dojmů, které na nás auto.cz zcela určitě chystá! Anebo to bylo vyhrazené pouze pro Volkswagen? >😒]

Nová Octavia určitě bude super, těším se na ní. Hodně lidí se ale zklame až zjistí, že Audi A6 za 600 tis. nová Octavia opět nebude, stejně jako když zjistili že Rapid není Octavia za 220...
Petrko
Ale nebude, oni se už rozhodli že je to A6 za půl mega a teď jim to už nikdo nevymluví. 😉
Avatar - Choochoo
Choochoo
[odkaz]
[odkaz]

Volant tragedie, malej stred, takovej nijakej, spodni ramena tlusty a slovy 4 8-s
Pristrojovka takova Rapidoidni, nebo z nejakyho SUV. Snad bude v LK verzi vypadat aspon tak jako u konkurence v zakladu 😉
Navigace u kolen nekde na zemi. Nepekne a jeste neergonomicke, to se jentak nepovede 😉
Nejseou vsechny ty lacine chromovane cudli a sporakovej kolik uz z 10 let starych koncernovych skladacek? Takze jen novej lacinej tvrdej plast na palubku?
Rekl bych ze vw asi trochu usmernilo Skodu na puvodne zamyslene misto v hierarchii, tj kvalitou materialu, designem, ...
pogo26
To je Rapid?
VáclavI
Jsi zbytečně kritický, jen podívej na dveře - tolik prostoru pro dvoulitrovou láhev - sen pana Vaverky - do nich se vejdou 2 dvoulitrové láhve.

Ruční brzda - auto s automatickou ruční brzdou není auto.
Zapalovač - na skvělém místě - pokud jsi nekuřák - fantastické místo pro nabíječku.
Kožený volant - cha, no řekněte sami, kdo z vás to má?
Krásně čitelný display - cha, no řekněte sami, kdo z vás to má?
Nádherné tvary - nadčasově nádherné.

Jojo, Škoda vymyslela elixír mládí.

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ty si už v tom jel? Téda, to bych chtěl taky umět takhle z fotky poznat, že volant je tragickej, že mi nepadne urcite do ruky, že auto je neergonomicky a ještě k tomu z fotky auta z nutlý série😁 >😁 Inu co neni Honda to je *** viď?😁 Já teda kdybych si musel vybrat, tak než civic co vypadá jak lunární vozítko, tak radši tu oktávku >😁 měj se hezky :yes:
Avatar - Choochoo
Choochoo
Tobe se ten ctyr-rameny volant libi?
Tak ergonomii vidis, nebo snad ne? To jako v nulty serii to bude tak a pak bude mit od zakladu jinou a predelanou pristrojovku? Opet to bude diky tlustemu stredovemu panelu radost pro koleno,... a dalsi tradicni nedostatky, kterych se u koncernu neumej zbavit
Ten uzky prostor pro nohy na koberecku se mi jen zda nebo je uzsi jeste vice nez na fotce u Rapida nize?
Nerikam ze je to sracka, ale koncern zacal na Skode setrit vic nez drive a budou to zas vydavat o hrozny krok vpred, coz neni pravda.
Jsem snad vlhkej z techto dveri? Tak nevidim duvod byt ted.
[odkaz]
Kriticky musis byt na vsechny strany, jen ti co jezdi za firemni nemusi 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano líbí, líbí se mi více než u nynější generace Octy. A ostatní věci posoudím, až si tam sednu >😁 Také bych si pro ni neběžel do obchodu a nejsem zastáncem toho, že koncern má nejlepší plasty a že ostatní značky sou póvl.. Dnes je situace jiná, než na přelomu tisíciletí 😄 V rapidu sem se moc dobře necítil, v interiéru to bylo opravdu ošklivě plastové, nehledě na špatnou dostupnost šaltrpáky >😁 Prostor zas tak špatný nebyl, a to měřim skoro 190cm 😊. Nejsem zastánce žádné značky, ano, mam své favority, ale to asi každý fandí autu co má/měl 😊.
Avatar - white label
white label
To lunární vozítko fakt sedlo! >😒] :yes:
Avatar - Emel
Emel
Mě se volant líbí, Škodovka konečně upustila od excentrického loga.

Tvrdého plastu se neboj, tohle je nějaká testovací mula.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vzhledově vypadá dle mého názoru lépe než ve stávající OII, Vše je lepší než ten "usměvavý volant" >😁 Navíc se mi ani dobře nedrží😊
Avatar - Choochoo
Choochoo
Ten usmevavy byl fakt desny, koncern ma nic moc volanty, az ted do G7 ho uz konecne vokopcili docela zdarne od kokurence 😉
Avatar - white label
white label
Koncern má nic moc volanty hlavně podle tebe, Honďáku..., tobě se určitě líbí design volantů ala plejstejšn. >😒]
Jinak zbytečně usměvavé volanty má i BMW😒br /> [odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Aspoň má logo na prostředku, to mi u Škody vadilo nejvíc. BTW, nové kulaté volanty u Audi se mi taky líbí méně než ty předchozí...
_MT_
Také z těch kulatých nejsem nijak zvlášť nadšený. Čtyřramenné mají jiný střed.
Klaudius
U BMW ten takzvaný úsmev ide aspoň odniekiaľ niekam, ale na volantoch Škody mám pocit, akoby im kúsok lišty zostal, nechceli ho vyhodiť, tak ho dali aspoň na volant... Doterajší dizajn interiérov Škody rozhodne nie je žiadne terno...
Na finál novej Octavie som zvedavý, interiér Golfu VII sa vydaril nadmieru, dúfam, že Škoda tiež nesklame. Rapid vyzerá tragicky, Octavia bude úrovňou dúfam niekde úplne inde.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Tak ono je hezke se obouvat do BMW, ale to co je ted v G7 tak mel bavorak pred 10 lety, ale chapu to preci jen jde koncernu kopceni pomaleji naz cinanum
kdyz srovnam skoro 10let starej hondackej volant a nedavnou studii Skodovky, tak nevim z ceho bych mel byt odvarejen. Jedine snad ze tam neni konzervativni volant ze 120.
Zadny tempomaty a palubak na packach, vse i s radiem pekne na volantu, proste to slo uz davno
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dovolim si nesouhlasit. Ano, jak sem naznačil výše, Volant z Octavie stávající generace mi moc nesedí, ale měl sem Seat Cordoba poslední generace a zde byl příjemný tříramenný volant ( i když muj byl plastový 😁), stejně tak jako u VW Jetta předchozí generace.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Tvarově byl úsměvavý volant pěkný, ale to chromové pozlátko a jakoby maska chladiče kolem loga...
Avatar - Choochoo
Choochoo
Ja se nebojim, ja mam jenom strach >😒]

Volant mel vypadat jako ve Vision D a ani bych nemukl, teda asi jo, pac bych rekl ze uz ho konecne okoukli u skoro 10let stare konkurence 😉
Treba nas Skoda prekvapi a ta hruza z Rapida tam nebude 😉 No, ale kdyz zas ten usmevny dali i do Superba, tak nevim co cekat a dnes pri setreni bych to tipnul na Rapidne bidny volant 😉
[odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Podívej... Rapid je lowend, Octavia míří do střední třídy. A od toho se to odvíjí. Design je subjektivní a názory se liší, ale na solidní zpracování a kvalitní materiály se u Octavie můžeš spolehnout.
XTad
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vždyť je ten interiér maskovaný...Kde jsi přišel na laciný tvrdý plast?
jarafara
Je velice povedené a hezké auto. Jak exteriér, tak interiér. Je to povedená evoluce úspěšného modelu. Jen mi k tomu trochu neladí vystouplé kliky, ale jinak jako celek super. Myslím, že to bude mé budoucí auto.
Klaudius
Zas jeden frajer, ktorý vidí viac ako ostatní?
jarafara
Můžu za to, že to auto znám líp než ty? Frajere >😒]
Klaudius
Tak sa teda podelím, nie? :-!
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Promiň kámo, ale tohle vypadá, jak kdyby to napsalo pětiletý dítě. Ostatně jako tvoje další příspěvky😒br />
O III:Je hezký a celkem velký auto. Přijde mi že i dost nabité technologiemi. Jsem zvědav na cenu.

no nevím: O svátcích by měl být každý doma pokud to jen trochu jde. Myslím že si ty lidi co tam pracují trochu volna zaslouží.

O III: Bude důstojný konkurent ve světě automobilů. Přidá i celkem zajímavou příplatkovou výbavu, která ji posune o kousek dál. Na videu vidíme lehce maskovaný vůz, ale chytře Nadšenci pro motor a čtyři kola sáhnou jinam, zbytek bude spokojený s velmi kvalitním vozem, to samé platí i pro el czech rapído

Kámo, ty válíš

Ty vole... >😁 >😁 >😁 😄 😄 😄
skodov-kar
no uz ukazte konecne to najlepsie...uz som vzruseny a horim neodckavostou kedy uvidim jej airbagy a vyfuk!!! to bude moj vrchol.....!!!

inak je to vyslovene trapne...
ako nejaka hra pre male deti... neviem to si fakt myslite,ze kazdy caka kedy poslete dalsie foto srobku??
VáclavI
Já čekám na škrabku. Myslíte, že bude zelená, nebo si budete moci zvolit barvu?
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Obávám se, že bude jen zelená.
Jen tak mimochodem: [odkaz]
Mattbaylesa
Pááni, ta je 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Jo, ale jen u verzí: Individual a Exclusive.... v Carbon paketu ji máš z pravého ...pazourku 😉 😄
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Čeče frajere, mně připadáš trapnej spíš ty. Tohle je celkem normální, regulérní reklama. Ty to asi nechňápeš a máš potřebu tu psát nějaký bludy. Jestli tě to nezajímá, tak na ACZ nechoď a zůstaň si dál vzrušený.
Avatar - avatas
avatas
Tohle je nechutné,páni redaktoři a všichni okolo,jděte se bodnout,nebo lépe-strčte si řadící páku do análního otvoru. :no:
webpaja
Vážený avatasi,
pakliže ti podobné praktiky vyhovují, chápu, že je rád doporučíš, nicméně bych to na tyto stránky netahal.

Přeji ti pevný svěrač a absenci hemoroidů...
Avatar - white label
white label
Svoje (zřejmě bohaté) zkušenosti v tomto směru prezentuj laskavě někde jinde, tady nejsi ani doma, ani mezi svými řiťopichy... :no: 8-s
chester
len ci ty nie si gtiho ritopich >😒]
webpaja
Připadáš si dospělejší?
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Pravda občas bolí...
Avatasi, jsi ubohý a patříš bez debat mezi top10 nejodpadnějších diskutujících ACZ. :no: :no: :no:
Aleš Jungmann (Auto.cz)
Editován nadpis. Chovejte se slušně nebo sem vůbec nechoďte, děkuji.
Avatar - jozephko
jozephko
Prečo škodovka púšťa do sveta toľko fotografií, a k tomu ešte celých? Nestačilo by len pol fotografie zadného svetla alebo tretina fotografie detailu zadných dverí? Napätie by tak bolo určite ešte väčšie 😄 .
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Škodě se zřejmě zalíbila taktika odhalování fotek jako u Rapidu. Tehdy byly odhaleny jen části (asi aby všem hned nebylo jasné, že je to upravený MissionL). Teď už to odhalují po velkých kusech. Těžko říct, jestli to byl původní záměr nebo reakce na fotky z Chile.
chester
na autoforum.cz su uz fotky odhalenej octavie...

tu ich mate pohromade...

[odkaz]

btw___porovnavane zo starou A6
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Vypadá velice dobře.
Avatar - Aladeen
Aladeen
že Kabaň urobí pekné auto , ja mám najväčšiu starosť o interiér ktorí bol u mňa najväčším (spolu s cenou) zádrhelom v Rapide ...
Keď by aj urobili pekný interiér tak tu ostáva tá cena ktorá bude na úrovni strednej triedy , pritom by Octavia mala byť Nižšou strednou , ale to miesto už dostal Rapid takže sa Octavia umelo posunula do strednej triedy ...
Ale to su zatiaľ len moje hypotézy , uvidíme ako to bude naozaj ! 😉
Avatar - Emel
Emel
Interiér očekávám na úrovni Golfu a Leonu... Golf mě sice volbou materiálů neoslnil, ale objektivně je kvalita v pořádku. O to bych se nebál.

Ano, cena bude u nás na úrovni levnějších aut střední třídy... vzhledem k cenám Rapidu je to nevyhnutelné. Na druhou stranu, pro takovou Lagunu bude Octavia regulérním konkurentem...
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Mně ten přechod do střední třídy umělý nepřipadá, rozměry tam patří a cena bude dle mého názoru příznivá (nebudu zase dělat nějaké pozitivní závěry, aby mně nebyly omláceny o hlavu). Ať se to všem líbí nebo ne, Octavia III bude po všech stránkách velice dobré auto. Ale nepředbíhejme. Posměváčci mají ještě dost důvodů na to, nesouhlasit.
Avatar - Aladeen
Aladeen
Uvidíme na pomer C/V/V Cena - Výkon - Výbava , zatiaľ sa ale môžeme baviť len o dizajne lebo to je to čo zatiaľ po kusoch uvidíme 😉
Kasprik
Mě zajímá hlavně vejfuk. Až za tři dny ukážou vejfuk tak se udělám.
Avatar - white label
white label
Otázka je, jestli to ty tři dny, s podobnou úchylkou, vůbec vydržíš... 😉
Kasprik
Vydržím, protože teď čtu úvahu GTI ho o tom jak nás úředníci šikanujou na osobě blízké a o tom jak majitel vozidla má za někoho platit pokuty a u toho se taky párkrát udělám.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Hele, opatrně s tím... (přetrpět reklamu a pak od 31:15) [odkaz]
Avatar - guze
guze
Důležitá informace :yes:
Avatar - Kubyyyk
Kubyyyk
Kolik primitivních lidí s podobnými příspěvky, jako pišeš ty, se zde ještě objeví?
Kasprik
No budu se zde objevovat tak dlouho, kolik primitivních článku zde redakce napíše a kolik světel a okének ještě postupně ukážou.
Avatar - guze
guze
A proto aby si nebyl mimo pozornost, tak se tady musis projevit chujádama....omg
Klaudius
A ty si myslíš, že si väčší inteligent?
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Já bych celé to dění okolo parafrázoval jednou větou z českého filmu. "Však vašu p**u jsem taky neviděl a věřim, že ju máte."
Avatar - Aladeen
Aladeen
:yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Futurista
Zdá se mi to, nebo na tý velký fotce na autoweek nelícuje ta chromovaná lišta o oken zadních dveří se zbytkem auta??? Jinak ten kufr u toho combíku mi přijde moc usedlej a těžkej. No a ty prolisy na 5. dveřích. Pasqil...
Avatar - guze
guze
Nezdá, taky jsem si toho všimnul, ale tak zase je to předprodukční verze....
_MT_
Také jsem si toho všiml, ale je to testovací kus, takže si z toho moc nedělám.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nastane něco nečekaného, už je to dlouho ve vzduchu. Bude představena Škoda Octavia III v celé své kráse!! Svět se změní, už to nebude jako dřív. I Máyové to předvídali... Svým způsobem to bude konec světa, jaký doposud známe! >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Cometh!
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Hahaha, Mayové se nespletli, jen předpověděli armagedon konkurence. Ale přeci jenom, kdyby měl nastat konec světa, tak se alespoň rozloučíme se životem ve velkém stylu - se Škodou Octavia 3. generace 😢 😢 😢 😢 😢 . Vždycky jsem si přál zemřít po boku škodovky.
sumy
To se otci i málem stalo. Stačil lehký ťuk od Thálie na blatník(nedošlo ani k poškození laku) a OII s 2.0TDI už lítala ze strany na stranu až do svodidel. No a protože si uvědomil, že po boku škodovky zemřít nechce, už má úplně jinou značku 😉
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Tak to, aby se 20. přestěhoval na Měsíc.
Dr. Tigi
[odkaz] Žeby toto bola ozaj ONA?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
VÝBORNĚ!!! ... 😄 😉 :yes: :yes: :yes: :yes: tomu říkám investigace....
Nagano
Jestli bude Okta vypadat tak, jako ta červená obluda v odkazu, tak už vážně nic nechápu...

Fuj !! :no:
xpaja
lepší kouknout na originál, než na fotomontáž😒br /> [odkaz]
Avatar - white label
white label
Už tradičně bude kombík o poznání hezčí, než liftback.. 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Mě se vždy líbily obě varianty stejně, takže u Octavie bych ten ústupek praktičnosti nějak moc neprožíval. Ačkoli dnes už je většina kombi srovnatelně pohledná s hatchbackem nebo sedanem, podle toho z čeho vychází.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Kombik je fakt krásný :yes: dokonce ta lišta mezi světly by mohla být propojena červenou odrazkou ve verzi 4x4 jak tomu je u 4Sky.... trošku mi připomíná hranatější starou A4, ale to není na škodu, spíš naopak...
Avatar - pallas
pallas
Na nete koluje mnozstvo fotiek novej Oktavie, a fabrika sa teraz snazi "postupne odkryvat" detaily?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....instinktivně cítíš, že tohle není žádná kampaň... Tohle je záblesk, jehož zážeh jsme mohli, my, vyvolení, vidět již včera.... další - bezvěrec vidí zadní dvéře...ale my, zasvěcení, v tom vidíme posla světla, který vpustí paprsky Slunce do tvého světa.... co bude dál? .... přísná linka bokohledu...zde jen záblesk, který může vidět Samuraj od své kataná...přichází okamžik pravdy, garážové pravdy, životní pravdy, pohled do očí ...jedni budou tupě zírat ..jiní pomalu vstupují do nové epochy, krokem jistým, krokem krále....Krokem Octaviana, Gaia Octaviana.... ano, vidíš správně, boční zrcadlo - symbol duše tvé...dál se bezvěrec nedostane - ulpí na zadním lapači nečistot a bude ztracen. My ostatní jsme zváni Mistrem Mistrů na závěrečnou cestičku za světlem....kapota...pole radosti, lány rozkoše, oceán vášně...kde jinde bys chtěl položit roztouženou kočičku....na střechu?! .... a jsme v cíli mise...pozor, první mise.... ano, nastup si na světelnou nit, paprsek, záblesk, který tě protne...xenon.... Buďme spolu při otevření třetího oka a nechme se nést na paprsku, blesku, který tě protne jako pověstná katana... Mise 2: Kokpit.... tvůj dům, tvůj hrad, tvá jachta, tvůj chrám, tvé srdce.... tvůj život....
Škoda dokonalým tahem, stejně dokonalým a přesným grifem jako Mistr Kabaň....nám dává ten nejkrásnější dar.... Bravo Škoda.... dar Vánoc... otevření TŘETÍHO OKA..... Silent night a .......... přijíždí ona.... stejně tiše, však se stejnou vahou ....a protíná tě jako ten paprsek......Skoda A.D. ...
Mattbaylesa
:yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
:yes: 😉
Avatar - Andromeda
Andromeda
VWau, potlesk 😉 , velmi dobré ... :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😉 :yes: díky Andromedo
Klaudius
Nech si každý vraví čo len chce, ja osobne sa na Boženku teším. Detaily napovedajú, že to bude nápaditejšia dáma ako jej staršie sestry...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
:yes: 😉
janičko
vau tak na toto môžem povedať iba klobúk dole...... veľmi pekný detail, ktorý ma fakticky zaujal a som zvedavý čo príde ďalej .... toto im vyšlo ..to svetlo na úvod bolo .... no bolo .... ale tu je už vidieť zámer svojského dizajnu... pači sa mi to
OndraH
Můžou tu začít dávat fotku každé zvlášť součástky z octávie, at to je o něco napínavější ;-\ .A i by to uspokojilo technofily >😁 .
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Neboj. Je to předem naplánovaný. [odkaz]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....instinktivně cítíš, že tohle není žádná kampaň... Tohle je záblesk, jehož zážeh jsme mohli, my, vyvolení, vidět již včera.... další - bezvěrec vidí zadní dvéře...ale my, zasvěcení, v tom vidíme posla světla, který vpustí paprsky Slunce do tvého světa.... co bude dál? .... přísná linka bokohledu...zde jen záblesk, který může vidět Samuraj od své kataná...přichází okamžik pravdy, garážové pravdy, životní pravdy, pohled do očí ...jedni budou tupě zírat ..jiní pomalu vstupují do nové epochy, krokem jistým, krokem krále....Krokem Octaviana, Gaia Octaviana.... ano, vidíš správně, boční zrcadlo - symbol duše tvé...dál se bezvěrec nedostane - ulpí na zadním lapači nečistot a bude ztracen. My ostatní jsme zváni Mistrem Mistrů na závěrečnou cestičku za světlem....kapota...pole radosti, lány rozkoše, oceán vášně...kde jinde bys chtěl položit roztouženou kočičku....na střechu?! .... a jsme v cíli mise...pozor, první mise.... ano, nastup si na světelnou nit, paprsek, záblesk, který tě protne...xenon.... Buďme spolu při otevření třetího oka a nechme se nést na paprsku, blesku, který tě protne jako pověstná katana... Mise 2: Kokpit.... tvůj dům, tvůj hrad, tvá jachta, tvůj chrám, tvé srdce.... tvůj život....
Škoda dokonalým tahem, stejně dokonalým a přesným grifem jako Mistr Kabaň....nám dává ten nejkrásnější dar.... Bravo Škoda.... dar Vánoc... otevření TŘETÍHO OKA..... Silent night a .......... přijíždí ona.... stejně tiše, však se stejnou vahou ....a protíná tě jako ten paprsek......Skoda A.D. ...
R36
Bože chraň dalšího GTI-ho tentokrát od Škodovky..... já jen hledím, hledím na to zrcátko, kde jsem ho boha jeho už viděl aaaa už vím, na Polu před dvouma rokama. Nebude se škodovka přejmenovávat na ŠKODA-ZESKLADU-AUTO ?
esenbe
Většina psychicky narušených osobností má své následovatele. Většinou jsou narozdíl od svých učitelů nebezpeční, protože jakmile kopírují ( většinou nevinná témata či ideologie, které mohou být radikální ale většinou sám autor po čase zjistí, že jsou nerealizovatelné ) tak si do nich přidávají vlastní názory dosud uvězněné uvnitř jejich pokroucené mysli. Někdy se nic nestane, ale někdy z toho vzejdou pánové jako Hitler či vůdci v komunistických zemích ( asie včetně ) a nastane velký prů---ser. Uživatele JI / RI je nutné sledovat a ve vhodný okamžik zasáhnout než bude pozdě.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...snaž se ... uvidíš, že uvidíš.... 😉
kuko05
ten plastovy lem na zrkadle mohli nechat vo farbe akroserie, alebo to vyriesit bez neho..
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...tady už snad nikdo nemůže pochybota o premii... tohle není Rapid.... rodí se ikona!
:yes:
androidromano
Pochybovat o premii ? Akoze Octavia ma byt premiove auto? Ty si prisiel odkial?
VáclavI
:yes:
Avatar - Stenly77
Stenly77
Tak určitě se tomu nesměji >😁 Na to auto se tesím ale tole uz je trošku moc 😁
VáclavI
Úžasný tvar, neskutečně krásné zrcátko. Už se nemůžu dočkat zítřejšího obrázku.

BRAVO ŠKODA-AUTO
kuko05
az na ten plastovy lem.. dalo sa to aj krajsie
Avatar - SCHROJF
SCHROJF
Ale z tohto uhla mi pripada ako prevzate zo VI Golfa...jasne je to ono,ostale forma,tak preco to nevyuzit,100% je to ono,ved sa do neho pozeram kazdy den!!!A tipujem...zajtra bude predne svetlo,alebo kus mriezky chladica!UROBME TIPOVACIU SUTAZ,CO PONUKNE SKODA ZAJTRA???
kuko05
vypinac klimatizacie na palubnej doske
VáclavI
Tipuji přední světlomet - samozřejmě, že se bude jednat o světlomet roku :-!
GTI
Pokud jsi zatím u fotografií zažíval jen škubání ve slabinách, pak zítra si polož vedle monitoru rovnou nafukovací pannu, protože to, co bude zítra v obraze, to by rozrajcovalo i slepýho dinosaura...

Můžeš si tipnout zítřejší obraz😒br />
a) nasávací otvory,
b) koncovka výfuku
c) hever

Tedy zpět k dnešku. Vidím to na vyplnění doby do konce světa (v garážích) klasickou otázkou. Zrcadlo, zrcadlo, řekni mi, kdo je v garáži nejkrásnější. No... nejkrásnější je...

Tak si říkám, jestli to mám napsat. Tohle přece všichni víme 😉
BRAVO OC :yes:
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
d) logo
e) střed kola
f) blatník
g) světlo + mlhovka
h) střed volantu
i) výdech ventilace
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
j) škrabka na lad
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Taky mě to napadlo, ale pak jsem si vzpomněl, že už jsem na ni odkazoval.
zlysoused
Už to napětí nemůžu vydržet, půjdu si zobnout lexík.
VáclavI
ten je prý výbornej :yes😒br />
Pokud Škoda-Auto nedá na facebook celý auto do konce týdne, tak několik z nás pukne zvědavostí. Já se tak těším. :-!
Faenord
...bezte nekam se salamovou metodou, od tedka si zakazuju klikat na clanky s nadpisem Octavia III... dokud to nebude venku oficialne cele...clanek jsem ani necetl... by me zajimalo, co tam jeste napsali noveho, kdyz je venku je zrcadko... 8-s
VáclavI
Naopak, klikej, komentuj, ať mají v PR oddělení Škody radost, ať zdejší auto.cz má více reklam, tím pádem více peněz, a ať může dobře platit výborné redaktory - např. pan Vaverka je boží. :yes: :yes: :yes:
Autoservis
Když ti to tak vadí prčo se proboha lezeš? >😁
VáclavI
Mě to absolutně přeci nevadí, z čeho tak usuzuješ?
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
:yes:
Avatar - leone
leone
odkrývejte si to jak chcete !!!!,, a co plynové vzpěry přední kapoty !!!!, ty také vyfotíte ??, asi sotva,... >😁 >😁 leda tak kus drátu !!!,....jsem zvědav, kdy se "škodovky" na tento "luxus" zmůžou :-!
Autoservis
No je pravda že dnes má 90% aut hyper vzpěry na kapotu, ale jelikož 95% lidí neumí u svého vozu kapotu ani otevřít je to v celku jedno 😉 .
VáclavI
Jako nezlobte se na mě, ale pokud se tady na stránkách auto.cz objeví Renault, Citroen, tak se div nezblázníte a píšete a píšete, článek má přes 500, 600 reakcí.

Nevím jestli jste si vědomi, ale článek je o autu roku, o skvostné Škodě Octavia III, o etanolu třídy. Toto je auto, které bude jedno z 10 nejprodávanějších aut na světě. Je to auto, které bude i z pohledu cena / užitná hodnota na tom absolutně nejlépe. Spousta "drzků" bude mít vlhké sny, samozřejmě o Octavii III.

Máte k dispozici 3 fantastické fotky z PR oddělení Škody a co Vy? 360 příspěvků ?!?!?! Copak není co komentovat? Podívejte na ty uhlazené tvary, na ty rysy - ANO TOTO JE AUTO ROKU, AUTO DESETILETÍ, NE-LI STOLETÍ.

BRAVO ŠKODA-VOLKSWAGEN-PORSCHE-SEAT-SUZUKI :yes: :yes:
Johnn
Když přestaneš etanol užívat,vrátí se Ti zrak a rozum a přestaneš ho (etanol) ve všem vidět. 😉
Avatar - Snooob
Snooob
...veď je to zrkadlo pekné!
karfiol
sakra rozlezlo za nemoc s těma úchylnejma příspěvkama,že jsou to design prvky roku >😁 >😁 >😁 Myslím,že jako vtip dobrý,ale ani to se nesmí přehánět....Mimochodem Vaclavl válí,skvělá parodie,jen tak dál.
VáclavI
Parodie? Nikoliv, tomu se říká prozření.

Dnes, jde o část masky chladiče s logem ROKU.

Pokud si povšimnete každičkého detailu (vroubek, ohyb, záhyb), nesmírná (lépe by to snad vystihlo slovo VESMÍRNÁ) propracovanost, lehkost, noblesa, vše ladí, pokud se podíváte na všechny (již čtyři!!!!!!) oficiální fotky - ta kontinuita, to dokáže pouze jedna automobilka.

:-!
Autoservis
Jakou dokáže podle 99% diskutérů zde, nejhorší automobilka světa rozpoutat diskusi. Proč vůbec otevíráte článek o autě, značce která vás tak nebaví, nudí její auta jsou podle propadákem už na papíře? Děláte ze sebe jen šašky kteří tiše závidí že na to nebudou mít a zmůžou se max. na korejce nebo hyper novinku kterou zapomněli Frantíci uvést na trh před 15 lety a dnes to chtějí napravit. Jen cenu bohužel nechali stejnou dnes už tak trochu nesmyslnou ;-\ za to co nabízí. Jo hold závist je strašná věc co a u Čechů tak typická :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Je to český národní sport, co naděláš. 😄
EN-EN-EK
:yes:
Netřeba nic dodávat, než jen pokyvovat souhlasně.
VáclavI
:yes: :yes: :yes:
michalpneu
Přesně. Ale co by jsi chtěl po čecháčkách, kde závist a zloba je na prvních místech žebříčku hodnot :yes:
Jamie
😉 :yes:
Kneblis
Už jen z názvu automobilky vyplývá .... ( každý at si domyslí). Dříve bych toto nepsal, ale v naší době co je české je špatné.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Ale no tak.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
??? 😉
Honna
Co třeba tohle?

[odkaz]

[odkaz]

😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
o tom už je tu přece taky článek.
Avatar - sargis
sargis
...ale toto je uz ako scenar na ceske fetis porno 😉 Komentovat svetla, spatne zrkadlo, masku chladica...najma po tom, co OIII bola v plnej krase nafotena uz pred mesiacom...
Avatar - das_autos
das_autos
Tak se na to nekoukej a nečti to.Stejně ti to nedá viď.A o to právě jde.
VáclavI
Tomuto se říká absolutní vrchol marketingu - je to přitažlivé, nezůstane bez komentáře, o trapnosti nelze mluviti, a hlavně všichni se na to dívají a již prověřují svoje bankovní konta, aby byli IN - Ten, kdo je IN, ten má Škodu.
Avatar - matii
matii
IN je třeba paní Škodová ... 😄
earl
Vy si můžete dělat fotoseriál leda tak z korbáčiků >😁
Dixik2
4x4 údajně i pro liftback.Bez záruky.
Avatar - positivemind
positivemind
Takže jak to tak vypadá, autorádio bude zase vyjímatelné a tudíž opět vypáčitelné? V tomhle už by mohla Škoda dospět...
Dixik2
Je to stejné jak u Golfu 7.Částečně zapuštěné do palubovky,takže vytáhnout nepůjde. :-!
Avatar - positivemind
positivemind
:yes: díky
Nicco
Aj keby to tam bolo privarene, tak je na tychto trhoch taka poptavka, ze sa to bude kradnut aj nadalej.
Jamie
:yes:
Avatar - positivemind
positivemind
Avatar - sargis
sargis
A preco nemoze byt tailor-made ako u inych vyrobcoch, cize unikatne a plne integrovane? 😉 Inak displej navigacie pod urovnou ukazovatelov palubky=ergonomicky fail najma na komplikovanych neznamych preplnenych krizovatkach..
Dixik2
Udaje z navigace vidíš na Maxi-Dotu.
Avatar - peV
peV
To sice jo, ale vyřešit to druhou kapličkou á la audi a další, nebo vysouvacím displayem á la V70 před faceliftem a další, by bylo mnohem příjemnější a hodnotnější řešení. Tohle mě zklamalo. Teď už jsem zvědavej jen na odhlučnění kabiny a kvalitu sedadel. Všechno ostatní bude jistě v cajku.
Avatar - RWD
RWD
Kdybych byl teoretik jako ty a neměl to 2 roky v autě tak bych ti dal možná za pravdu. Praxe a zkušenost ovšem toto jednoznačně vyvrací. Jestli nevěříš mé vlastní zkušenosti a tvoje teorie je dle tebe neoblomná, můžu ti vypsat proč.
nasua23
Tenhle detail vypadá slibně😊
igorvrazic
jak u Rapida vole 😄
Avatar - Choochoo
Choochoo
Preci jen se v nekterych pochybnych znackach moc neorientuji, takze jestli vysvetlis budu rad
[odkaz]
[odkaz]
Jsou oba standard nebo se za standard v podobe 3rameneho priplaci nebo to je jinak?
igorvrazic
ne ne...inak

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Choochoo
Choochoo
Taky si rikam 😉
Avatar - matii
matii
... je tu auto, které si s hrdostí může říkat Evropské. Na to, co Škoda předváděla v posledních letech v oblasti designu se nedalo koukat.

Na příkladu nové Octavie je jasně vidět, že se dá auto udělat stylově, krásně a přeci úplně jinak než zbytek světa i v dnešní době. Moc hezké, designér má ode mne 1*.
igorvrazic
Konkretizuj prosim,to udelat stylove,krasne...auplne inak akozbytok sveta...co prosim ta konkretne mas na mysli? Lebo nic nove od skodovky podla mna...alebo nevolas sa Kaban? >😁
Avatar - matii
matii
si moc kouřil že? >😒] se stane no ...
Avatar - jozephko
jozephko
Posledná drobnosť, ktorá rozhodla o kúpe môjho súčasneho (ojazdeného) auta, bolo umiestnenie páčky tempomatu. Škodovky, ale aj Toyoty ju majú pod volantom, iné značky (napr. Mazda) ju má priamo na volante. Keďže tempomat mám zapnutý skoro nepretržite (aj v meste - u nás sa zatiaľ kolóny netvoria), tak je pre mňa z hľadiska ergonómie pozícia ovládačov tempomatu veľmi dôležitá. Používam ich totiž rovnako často ako smerovky.
A vyzerá to, že nová Octávka bude mať temtomat ovládaný opäť páčkami pod volantom. Takže Octávku kupovať nebudem.
Dixik2
Klasickej tempomat páčkou pod volantem,ACC na volantu vlevo. :-!
blowiik
Každému bohužel sedí něco jiného no, mě naopak moc nevyhovuje systém s tempomatem na volantu, kterej mám momentálně u mazdy 😒 ... naopak mi bylo příjemnější ovládání páčkou za volantem, což měl můj předchozí superb...
Avatar - Aladeen
Aladeen
Som zvedaví ako to v škodovke zbúchali som si istý že dizajnovo to bude perfektné a tajne dúfam že to bude konečne dobrá škodovka , ale to sa uvidí až v showroome po nasadnutí , keď ma nič nebude búchať ,pedále budú tam kde majú byť , nie za stredovým panelom a Cena s Motorm silnejším ako ten v kosačke >😁 nebude presahovať nižšiu strednú triedu (max 22tis €) haha tak až vtedy poviem to vaše GTI-ovské "BRAVO ŠKODA" :yes:
Futurista
Já nevím...Nepochopím tady některý jedince, který si tady učůrávaj z pár detailů. Jasně, OIII bude lepší, budou nějaký simply clever vychytávky (o žádný zatím nevím), ale tradičně bude spousta simply never zhovadilostí. Např. zbytečně robustní středovej tunel. Ale onanovat tady nad pár fotkama a psát o vesmírných, jedinečných a světových detailech, to asi ne...
Avatar - Choochoo
Choochoo
Nejak nechapu ten zadek😒br /> Linka zadniho okna prizvedla, ale okno na 5 dverich je uplne nekde jinde.
Horni hrana svetla tak nejak na nic nenavazuje na 5 dverich.
Pripada to jen me takove divne nabastlene na sebe, jako zase nejaka skladacka z vice modelu?
Nepoznava nekdo 5.-dvere? Nejsou z neceho jineho?
[odkaz]
_MT_
Vypadá to divně, ale z části bude klamat fotka. Pravděpodobně navazuje na spodní hranu oken před tím zvednutím na konci.
Avatar - white label
white label
Ano, navíc navazuje na ten "puk"/hranu (která se na fotce ztrácí) plochy nad zadním světlem...
_MT_
Jo, jo, je tam sotva viditelná, ale je znát, že tam je. Říkal jsem si, že to bude chtít vidět na živo. Tady nesedlo světlo a vypadá to ploše.
vosovčelák
bravo koncern!!! :yes:
esper
vy ste ako stado tupych oviec >😁 cez 420 prispevkov kvoli par suchym fotkam auta, ktore bude o chvilu na kazdom rohu.
earl
Vy slováci jste na ovečky znalci 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
Aladeen
Nerozumiem prečo by sme nemohli diskutovať a vymieňať si názory ? Nechápem tvoju Logiku , keď ťa to nezaujíma tak sa do toho nestaraj a ignoruj tento článok 😉
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
:yes:
Dr. Tigi
prečo redaktori fotky svetiel ( predné i zadné ) dali do osobitného článku a nedali ich potom sem keď všetky nové fotky pridávajú do tohoto článku postupne, ako jeden celkok. Nechápem, prečo tie svetlá sú výnimkou...
Avatar - peV
peV
Protože fotku světel neuvolnila automobilka na rozdíl od fotek tady v článku na pokračování 😉
Dr. Tigi
Viete povedať, či sa bude liftback predávať aj ako 4x4 a ak áno, tak s akými motormi a prevodovkami? Ďakujem
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
..panebože, koho může to pidiodhalování OBYČEJNÉHO spotřebního auta zajímat? 😲 :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
Aladeen
>😁 :yes:
skoba
Vzhled vozu-kdo čekal něco jiného,je blázen.Klasika,ale výborná.Kolik aut mělo neotřelý design,a jak dopadl prodej- příkladem např. Vel Satis.Novináři pochválili za odvahu,ale nikdo to nekupoval.
Technika-motory VW,podvozek MQB.Co mě však zaráží je zadní náprava.Psali ,že do 110 Kw bude pouze klasická ! jako má Rapid,ne víceprvková jako má současná Octavia II v jakékoli motorové verzi.To je věc,která dělá auto autem,tam je ta vyspělost vozu.Mě je osobně jedno,jestli budu mít display mezi budíky barevnej nebo kropenatej,startování klíčkem beru jako klasiku-karta je u mě blbost,atd.Ale jízda v různých režimech,jízda na dálnici,jízda přes nerovnosti,náhlá změna směru,tam všude je ta náprava znát.Asi se musí šetřit,kde se dá,ale ta náprava je chyba,tam se šetřit nemělo.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Tak ono jde hlavně o to, že vlečná náprava kromě ceny boduje i nižší prostorovou náročností a hmotností. Škoda ji také pro určené verze naladí měkčeji (třeba důchodce ocení vyšší odolnost karosérie proti vyviklání a komfort sebe i psů v kufru před sportovní jízdou). U dražších verzí a verze RS bude víceprvek nutnost kvůli stabilitě zádě a z konstrukčních důvodů u 4x4.
EN-EN-EK
Nevíte někdo, jestli to + na tlačítku za volantem před páčkou na stěrače je na řazení pádly za volantem? To by mě zajímalo, jaká verze auta a výbava je na těch obrázcích...
Xawier
Ano,je to "pádlo" řazení... 2,0 TDI/110kW DSG předpokládám 😉
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Vidím to stejně.
_MT_
Nejspíš Elegance s DSG. To je můj odhad.
sTiLL
nudne odhalovanie nudnych detailov nudneho auta :no:
Avatar - Katikakus
Katikakus
...postrada debilni usmev - konecne... BRAVO SKODA :yes:
androidromano
Octavia III je moj sen a pri odhalovani prezivam neskutocne pocity so zimomriavkami, dakujem redakcii a marketingovemu odeleniu Skody. Octavia je podla mna premiove auto, ktore je urcite lepsie a krajsie ako Audi A4 alebo Ford Mondeo, Mazda 6, a moze sa dokonca rovnocenne rovnat s AUDI A6, BMW 5. Tesim sa ze si to auto kupim a budem jazdit s najlepsou spotrebou a paradnym vykonom.

:yes:
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
androidromano - prémiové auto? 😲
Srovnávat s Mazdou 6 je docela troufalost, ta je designově, na rozdíl od Octavie, o dost levelů výš.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Peto, tobe uvidentne bublinkuje mozek, uz hodne davno... 8-s :no:
Avatar - RWD
RWD
Tak o tom že mazda reziví není potřeba pochybovat. Zeptej se jakéhokoliv majitele (který ovšem ví o svém autě víc než kudy se nastupuje a vystupuje) a uvidíš sám co ti poví/ukáže. Nebo si ušetři čas a přečti si test mazdy po 100tis km v autotipu, kde na odfláknutou/chybějící anitikorozní ochranu upozorňují. Body za to jí ovšem nestrhli (protože v té době to koroze ještě sežrat nestihla). Toto ovšem jen tak mimo, více k tomu psát nechci
androidromano
človece ja som pisal o mazde 6 III generacie ... a ty uz vies ci "rezivi" ...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
crhs - je mi zcela volný, zda stará Mazda rezaví nebo ne, jednak jsem psal o nové a taky se zmiňuji pouze o designu, kterej je oproti Octavii 100 a 1, to snad vidí i slepej....
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
Aladeen
To záleží aj od toho ako je o auto postarané , moja 626-ka z roku 1999 je zatiaľ hrdzou nedotknutá ...
Dve triedy pred Mazdou ? Haha a to si kde na to prišiel , neviem ako ty , ale jediné dve značky ktoré som videl stáť pri krajnici boli VW a Škoda >😁 Aj tak nebyť VW tak by tá vaša milovaná "Česká" škodovka doteraz robila Felície a mala by len čiastočný pozink 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Poposedni si... 😉
androidromano
Moj prvy prispevok, je ukazka zmyslania ludi ktory snivaju o Octavii. Ja medzi nich nepatrim a nikdy patrit nebudem.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Mne to psat nemusis, ja to pochopil. Prave proto jsem Mojitovi psal, aby si poposedl.... 😉
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
katikabus - já tušil, že to možná byla nadsázka, ale chyběly mě tam smajlíci a neznám názory tohoto přispivatele 😉
androidromano
ako moze niekto uverit takym nezmyslom ako som popisal v prvom priespevku ... moze to byt jedine clovek ktory sa do aut vyzna ako 100 rocna babka. 😉

vsetky tie auta ktore som tam spomenul su samozrejme lepsie ako octavia ... ci maju problem s turbom, alebo vraj s hrdzou, a pod .... octavia nieje auto ktore sa nepokazi ... prave naopak ... nieje extra spolahliva ...
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
androidromano - meleš blbosti, už jsem tady četl x takových příspěvků z různých nicků, takže na tom nevidím nic divnýho a to sem chodím nepravidelně....
Avatar - Katikakus
Katikakus
Myslim, ze to zbytecne hrotis - ten prvni prispevek proste nebyl myslen vazne... 😉
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
androidromano - máš pravdu, zkrátka jsem tem tvůj první příspěvek nepochopil a hotovo 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...aby jsme zítra byli usazeni jedním dobře mířeným direktem....
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Aby to nebylo až pozítří...
???
Dapos
Bože delaj jak kdyz ma vyjet nejakej spasitel aut .....co je na tom novyho??nic, nuda brne!!!prvky audi ktere davno zname vsichni...
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Asi tě nominuju na Zlatý ventilek 2013.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Bublinkující cola může vybuchnout. Tak pozor, aby ti nevybouchl mozek. >😁 >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Nebo „limonáda“ z Kauflandu.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Tak to já bych si taky něco takovýho nekoupil, ale dostalo se mi to domů, tak jsem to chtěl otevřít, jenže ono to bylo dlouho na slunci a navíc mi to spadlo na zem, já s tím nepočítal a otevřel to. No byl to takový výbuch, že jsem kvůli tomu čistil celou kuchyň. Rada na závěr: nekupujte pití z Kauflandu za sedm korun s nápisem ,,může u dětí způsobit nadměrnou hyperaktivitu"
Avatar - eXp10it
eXp10it
To zrcátko je nějak špatně složené ne? [odkaz] 8-s
EN-EN-EK
To je jen předprodukce. Ty sériově vyráběné na prodej už takové špatné slícování a podobně mít nebudou.
Futurista
Já myslím,že to je schválně a zůstane to tak. Podle mně jde o odtrhovou hranu kvůli odvodu vody...Ale nevím...
jeje
Všimli jste si, že design přídě u Dacie Sandero je stejný jako u Skody Rapid
Teď jde jen o to, kdo od koho opisoval... :-!

[odkaz]
Avatar - Rysguf.
Rysguf.
😡
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Víkendové přesčasy se nekonají.