Novinky
ale zrovna GM v této oblasti moc nefandím. Tato firma doslova pohřbila jediný smysluplný elektromobil jaký byl kdy vyroben a který zásadně předběhl dobu. I kdyby ho začali vyrábět dnes v naprosto nezměněné podobě, byla by to bomba. Dojezd byl 250 kilometrů s tehdejšími bateriemi. Místo tohoto lehkého malého elektromobilu dnes GM staví těžké velké tanky, viz. třeba Volt.
[odkaz]
[odkaz]
Pretoze vela ludi vycita elektromobilom futuristicky dizjan a myslim ze prave Volt bol prvy, ktory dal elektromobilu seroznu a pritazlivu tvar. Prius v dalsej generacii bude tiez civilnejsi, snad to pochopia aj u Leafu.
Design Leafu je dost účelný. Třeba ty podivné světlomety (které mne šokovaly asi nejvíc) slouží jako deflektory, které snižují aerodynamický hluk od zrcátek (auto nemá spalovací motor, který by to přehlušil). Víš, jak vypadá skutečně futuristický elektromobil/ plug-in hybrid? [odkaz] 😄
Aptera je skvělá co se týká jízdních odporů, ale zoufale nepraktická a široká jako autobus. GM EV-1 měl kouzlo v tom, že vypadal jako klasické kupé a přesto měl perfektní aerodynamiku i celkovou konstrukci. Volt je podivná těžká mrcha postavená naprosto stejným stylem jako auta se spalovacím motorem. Není prostě inovativní.
je proti tomu jako kauza z Rákosníkova rybníku
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avsak to, ze si "kradnete" mozgy a top manazeri, top dizajneri, sefkonstrukteri, ... pendluju medzi automobilkami ako gulicky v pačinku, tak to je co?!
"Inženýrka GM usvědčena z krádeže ukradené technické dokumentace"
Pokud kradla již dříve ukradené, je to sice stále krádež, ale dá se to snáze pochopit. 😉 Proto se asi nebáli mít soubory na domácím PC.
Pokud kradla již dříve ukradené, je to sice stále krádež, ale dá se to snáze pochopit. 😉 Proto se asi nebáli mít soubory na domácím PC.
Toto asi hovoria v Chcevrolete o Chery QQ. Ale mňa osobne toto auto dosť štve. Toľko kopírujú a im to prejde... :no: