Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

:)
| 4. 12. 2012 20:23
U tohoto článku víc, než kdy jindy platí heslo: "Na milimetr přesně, ale o dva metry vedle". :-|
:)
| 4. 12. 2012 20:36
Zatím co jsem to pracně smolil, tak jsi prakticky totéž vystihl jedním řádkem. Byl jsi rychlejší.
:)
| 4. 12. 2012 20:39
:-)
Já jsem byl jen línej, napadlo mě přesně to samý, co popisuješ.
Navíc mě to přivedlo k otázce, zda vůbec takový člověk existuje. Cca 100 km denně a ojetina? Jasně.
Avatar - Ronault.
:)
| 4. 12. 2012 21:05
:yes:
Avatar - woody-alien
:)
| 4. 12. 2012 21:14
:yes: ;-)

A to vůbec nezmiňujeme třeba jen dobrý pocit z toho, že máš nové auto a víš naprosto přesně, co se s ním kdy dělo a děje.
:)
| 4. 12. 2012 21:26
Já (bych) byl ochotný ty peníze zaplatit i za to, že si můžu auto nakonfigurovat podle sebe, objednat si ho a pak se na něj tři měsíce těšit...
Málo věcí mi dělají radost tak, jako vybírání elektroniky, sportovních potřeb a aut (zatim jen pro rodinu, já je pak dědím/kupuju)... :-)
A ta jistota, co se s autem dělo, je jen bonus...s mojí čistotností mám trochu problém přemejšlet nad tím, co předchozí majitel v autě vlastně dělal...
Avatar - woody-alien
:)
| 4. 12. 2012 21:41
Samozřejmě, ta možnost sestavit si auto podle sebe je ještě další věc, ale i u těch aut, kde se na to rezignuje (např. skladovky nebo sestavené "akční" modely) je to prostě něco úplně jiného než nechat ojetinu prověřovat týmem Pinkertonů a za pomocí techniky odborníků z CSI zkoumat, jestli to auto náhodou není "corpus delicti" v nějaké ještě neuzavřené kauze. >:D

Střetávám se tu s názory, že za cenu nové Dacie můžeš mít lehce jetý Cadillac ;-) - přesto, mě už do ojetiny nikdo nedostane.
:)
| 4. 12. 2012 21:53
No, pořád je možný, že pod rezervou najdeš nějaký zašantročený tisícovky z bankovní loupeže. Pak ty výpočty návratnosti investice chytí úplnou vrtuli. >:-[]

Když vidím, kolik mám starostí s ověřeným autem koupeným v rámci rodiny (navíc jedno z nejspolehlivějších aut co se kdy vyrobilo), neumím si představit, jaký očistec musí být koupě auta od bazarníka...
:)
| 4. 12. 2012 22:59
>:D
:)
| 5. 12. 2012 10:32
Švagr koupil kdysy Xantii z Holandaska, pod sedačkou byl slušnej pytel, tak 10g >:-[] Jinak kupuji pouze jetá auta a zatím mě to nikdy nepřišlo na takový nesmysl jako je v článku uvedeno. Pravda nikdy jsem nepotřeboval měnit spojku, ramena a podobný zásadní věci a to že jsem některý auta dojel do 0,5mio km. Například na každodenní ježdění 120km jsem koupil naftovýho civica 7.g 4. roky starý, 160tkm najeto-cena 178.000. Za rok jsem najel 60tkm. Servis obnášel pouze 4x výměna oleje a 14 dní před nehodou kotouče a desky-celkem tedy servis za 6.500,-kč. Po nehodě pojišťovna vyplatila 170.000,- Celková ztráta 14.500 za 1 rok a 60tkm ;-)
:)
| 5. 12. 2012 11:49
Takovej pytel by potěšil, jen je potřeba jej najít dřív, než celníci >:-[]

Je pravda, že jsem nikdy ojeté auto z bazaru neměl, všechny čtyři zatím byly v rodině od nova...ale překvapení jsem si taky užil. Je to hodně o štěstí, navíc u Alfy GT a starší E46 člověk musí byt připraven na všechno. :-)
:)
| 5. 12. 2012 11:59
Ten pytel našla mechanikova manželka, když měl po koupi auto na zkontrolování a jel s ní v tom autě na večeři. Těsně po té co to našla, je shodou okolností stavěla policie. Oba jsou hrozný "čestňáci" a tak ač nebyl důvod z toho byli dost špatný >:-[]
Jinak já před měsícem koupil z rodiny Civica UFO, 4 roky, necelejch 100tkm a cena 100tkč. Za ty prachy překousnu i to, že to je jen 1,4 >:D -alespoň šetřím na benzínu. Stav nového ;-)
:)
| 5. 12. 2012 12:05
Jen jestli tam nebyl nastrčen schválně, protože to byl jinak maskovanej vrak a ve finále nezbylo nic jiného, než ten pytel zkonzumovat na uklidnění. >:D
:)
| 5. 12. 2012 12:11
No v podstatě trefa >:D Zhruba rok trvalo rozhejbat to pořádně na benzín i na plyn a když už byla tip-ťop, tak švagr nedostal přednost v jízdě a passat ho totál zbořil 8-s
Avatar - Fandouš
:)
| 17. 3. 2014 14:21
Přesně! Není nad to mít nové auto u kterého víš na čem jsi a kde je všechno v cajku.
Já si koupil autíčko přes Autobond.cz Mám [odkaz]
Avatar - šmoula nešika
:)
| 5. 12. 2012 14:37
:yes:
Avatar - STi 2008
:)
| 5. 12. 2012 20:35
ta octávka má hooodně optimistickou prodenjí cenu po 8 letech, já tak neprodal mílem ani po 4 a to byly auta 3xOcta vždy v plné náloži, ovšem bez kůže, tato xenony, ESP, a pod.
Přední odborník....
| 4. 12. 2012 20:34
Poněkud opomíná například akumulátor, který je u nového vozu vždy také nový, ale u ojetiny má nějaký kus života za sebou.

Totéž se týká i brzd. Jak kotoučů, tak destiček příp. čelistí a výměny kapaliny.

Ostatně o výměnách chladící kapaliny a třeba oleje a filtru v automatické převodovce, vlastně co to kecám, v transmisi, :-) také nikde ani slovo.

Olej v motoru, všechny filtry a pneumatiky jsou sice spotřební zboží, ale většinou jsou už také v nějakém stadiu opotřebení a někdy i na konci životnosti. Tak by se to ve výpočtu mělo nějak promítnout.

Když je teda ten přední odborník. :-|
Přední odborník....
| 4. 12. 2012 20:45
Snáď je jasné, že každé jazdené vozidlo je po servise, s novými gumami, nepoškodené, nekradnuté a všetko opravy boli urobené odborne .... ;-)

Pán "odborník" to berie ako samozrejmosť >:D
Avatar - Typhoon
Přední odborník....
| 4. 12. 2012 20:48
A co filtr tuhých částic u nafťáku?
Avatar - WinDiesel
Přední odborník....
| 4. 12. 2012 22:55
To same co filtr mekkych castic. >:D
Přední odborník....
| 5. 12. 2012 08:00
>:D :yes:
Avatar - šmoula nešika
Přední odborník....
| 5. 12. 2012 14:43
:yes: >:D
Přední odborník....
| 5. 12. 2012 08:45
Samozrejme. Nechapem, ako mohol zabudnut na vstrekovace CR u Citroenu a Octavie (prip. aj cerpadlo), ktore v sucasnych podmienkach prezije 200.000 km len velmi tazko a "stastny" majitel jazdenky si to bude musiet zaplatit zo svojho. Tato polozka spolu s DPF (FAP) tvori markantny podiel na servisnych nakladoch za jazdene vozidlo a prave toto tam nie je spomenute.
Je to trochu rozporuplne, na zaciatku clanku sa spomina auto ako spotrebny material (s cim sa pomaly da suhlasit), tym padom aj zivotnost jednotlivych komponentov je ako u spotrebneho materialu.
Casy Mercedesov W123 su uz davno za nami...
Přední odborník....
| 5. 12. 2012 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přední odborník....
| 5. 12. 2012 13:27
Takový auto si ovšem nesmíš kupovat. Buď ještě bez a nebo benzín ;-)
Přední odborník....
| 5. 12. 2012 13:31
tiez som chcel napisat prospevok podobny tvojmu, este doplnim, ze olej treba menit aj v manualnej prevodovke, brzdy su celkom dost citelna polozka,
plus by som kludne prihodil nejaku pausalnu sumu napr 500eur do servisu za malickosti typu poistky, ci ziarovky, ci kontakty, odidene prve diely typu el ovladanie okien, aut. klimy apod.
Za dalsie autor clanku rata s plnou nakupnou cenou, lenze, kto by neyvuzil moznost zlavenia vsak? Ok u dacie moze byt niekto rad za lekarnicku zadarmo, ale u niektorych inych znaciek napr kia(este pred tymito novymi zlavovymi cenami v cz) mi nemala problem dat 800eur zlavu iba pri jemnom opytani(tj ziadne brutalne tlacenie), ci mi neda zlavu a to este k tomu po telefone.
Zatial co u predaju jazdeniek je skor tendencia tiez predat za nie cennikovu, ale kupujuci zlavnuje, takze to tie pomyselne noznice vyhodnosti znovu iba zatvara.
Blábol ...
| 4. 12. 2012 20:51
Ináč sa táto znôška nezmyslov nedá nazvať ....

Ak niekto "zabudne" na opotrebenie vozidla a počíta len nevyhnutné minimum na údržbu tak neviem čomu okolo aút rozumie ....

Nové auto má záruku ... často viac ako štvorročnú ... a staršie treba už po kúpe "doladiť" v servise, lebo starý majiteľ na to často "zabudne" ..... a sem tam do je aj dosť drahé ...

O kradnutých a búraných vozidlách pán "odborník" tiež nepočul ....
Avatar - talio2
Blábol ...
| 4. 12. 2012 21:24
A co třeba auto z leasingu/operativního leasingu kde to zná jen autorizovaný servis a jde si vše dohledat ? Třeba i podle faktur atd. ?
Blábol ...
| 4. 12. 2012 21:29
Taková auta jsou hned pryč, pokud nejsi přímo u zdroje.
A i "ověřená" auta jsou často vylítané křápy, předchozího řidiče neznáš...
Blábol ...
| 4. 12. 2012 21:40
Skutočne dobré jazdenky sa nepradávajú na "voľnom trhu" .... tie idú "svojou cestou" po známych ....

Jedine ak ide o nejaké zriedkavé vozidlo o ktoré nie je na trhu veľký záujem ....
Avatar - talio2
Blábol ...
| 4. 12. 2012 21:44
vím o firmách, které mají v nabídce i 400 těhle aut.. nuda, bláboly.. pokud chci dát za něco peníze tak si to prověřím a čas tomu dám,ale je pravda, že nejsem typický čecháček co by koupil a pak se divil :-)
Blábol ...
| 4. 12. 2012 23:25
Určite sa dajú nájsť lepšie kusy ... ale zas to stojí kopu času a teda i peňazí .... zadarmo nie je nič ....

Ale už pobavene pôsobia inzeráty, kde sa dízle predávajú s nájazdom cca 10 tis. za rok ....

Ak už má zmysel auto kupovať tak si ja osobne viem predstaviť jedine tak, že mi konkrétny kus odporučí servisný technik, ktorý pozná nie len auto, ale i majiteľa a celú históriu ....

Ale i tak v našich krajoch nie je nič isté s sú známe prípady, kedy policajti zhabali "utopené" autá určené na likvidáciu, hoci ich oni sami na Slovensku prihlásili a teda legalizovali !!!

Nové auto je nové a nemôže ho NIKDY nahradiť nejaká jazdenka .... nepoznám človeka čo by ľutoval kúpu nového auta, ale poznám dosť veľa tých čo ľutujú, že kúpili jazdené ....

Samozrejme sú výnimky, ako kamoška čo kúpila Mercedes C z lízingovky po chlapíkovi, ktorí si to zle zrátal .... ale takých prípadov nie je veľa zväčša sa nestávajú náhodne ....

Jediným "ospravedlnením" je nedostatok peňazí, ale i tu je otázka či nie je lepší lízing, resp. úver ako "investícia" do jazdeného auta ....
Blábol ...
| 5. 12. 2012 08:08
Kdyby nebylo lidí, co koupí ojetinu, neměl by článek vlastně vůbec smysl, protože zůstatková hodnota auta ti je k ničemu, když ho pak neprodáš :-) koupit ojetinu je trochu riziko, ale když si dáš majzla a nenecháš se napálit, může se jednat o dobrou investici. A že ty neznáš někoho, kdo by byl nespokojen s koupí nového auta, vůbec nic neznamená. Třeba já znám poměrně málo lidí, co si koupí nové auto. Dá se z toho vyvodit závěr, že se nová auta snad neprodávají?
Avatar - STi 2008
Blábol ...
| 5. 12. 2012 20:44
Ale prd, Hetrz prodává auta na netu, stejně tak i leaseplan.. Tak těch kydů nech!
Blábol ...
| 5. 12. 2012 13:35
Takový jsem si koupil a už s ním 2 roky vesele jezdím. Teď mě čeká investice do utržených silentbloků na ramenou, ale to je za litr i s prací. To by šlo :-!
Blábol ...
| 5. 12. 2012 13:34
No někdy si tu záruku můžeš strčit za klobouk. Známýmu odešlo na Passatu 2,0 TDI po necelých 100 tkm olejový čerpadlo (klasická konstrukční vada těchle motorů, kterou by ovšem GTI neuznal ;-) ) V autorizovaným servisu kam celou dobu jezdí na garančky mu řekli, že to je sice běžná závada, kterou normálně v rámci záruky opravují ale jeho VIN zrovna nefigujure v množině aut, které dle VW může tahle závada postihnout takže si to přes veškerý protesty zaplatil sám. No neber to u novýho auta za 800 k ;-) čili záruka u novýho auta pro mě jako pro kupujícího nic neznamená neb se stejně servis bude vždycky všemožně snažit vykroutit.
Blábol ...
| 5. 12. 2012 23:25
VW skrátka nebrať. ;-)
Blábol ...
| 6. 12. 2012 08:24
No ono není nikde řečený, že by si u jiný značky nepochodil podobně. Chtěl jsem jen poukázat na to, že i u novýho auta je potřeba vybírat auto a typ který netrpí žádnými dětskými nemocemi, protože záruka není 100% jistota, že mě to nový auto nebude po dobu záruky stát žádný prachy na opravách.
Blábol ...
| 7. 12. 2012 09:58
Však ja len rýpem - nedá sa ukázať na jedného, ani negatíva neplatia nikdy plošne. Závisí od modelu, od konkrétneho kusa ako sa vydaril, od toho ako a kadiaľ s ním jazdíš, kto ti ho servisuje...niekto môže mať s Golfom výborné skúsenosti, niekto tragické....a pritom mohli ísť na páse hneď za sebou...
Blábol ...
| 7. 12. 2012 11:54
Já to taky tak bral ;-)
Avatar - Blue Sun
Nejlepší
| 4. 12. 2012 21:14
Nejlepší je tam ta Oktáva kombi TDI se stodvaceti tisíci najetými kilometry... >:D V reálu tak stočená na třetinu z tří set tisíc >:D
Avatar - talio2
Nejlepší
| 4. 12. 2012 21:25
Tohle se asi pořád ještě najde, ale tento příspěvek je jinak úplně mimo, ale kdo si auto neprověří, budiž mu to přáno.. V ČR je pořád spousta tukanů pro které jsou tyto vozy určeny a já jím je přeju :-)
Avatar - Ronault.
Nejlepší
| 4. 12. 2012 21:29
Protože se jich chceš zbavit! >:-[]
Avatar - talio2
Nejlepší
| 4. 12. 2012 21:44
a ty ne ? >:D
Avatar - STi 2008
Nejlepší
| 5. 12. 2012 20:52
Tak nevím, já prodával se serviskou při 250 tis, a značkového servisu -Auto Heller. No, nicméně se auto objevilo-za den, u soukromého baziše s najetými 130 tkm. ;-\
Zákazník to takto koupil, volal , a že prý co vím. když jsem mu řekl pravdu, za kolik jsem prodával-oni vykoupili a že to mělo najeto tolik...no, omyli ho!! nakonec jsem mu pomohl-těm * jsem pohrozil žalobou za klamání zákazníka - vyplázli mu 30 táců! Stejně to jsou *!
Nejlepší
| 5. 12. 2012 13:37
Ty zcela mylně vycházíš z předpokladu, že každý 4 letý auto musí nutně mít najetý 300 k. Ano spousta takových jich je, ale na druhou stranu jich existuje spousta, který jsou skutečně neježděný. Nesmíš koupit první křáp na který narazíš.
Nejlepší
| 7. 12. 2012 11:51
Specielně pro tebe včera jsme dávali protihodnotou služební Oktávku 1,9 TDI najeto 86000 km rv 2006. Jen aby sis nemyslel, že když člověk hledá nenajde nestočenou Oktávku. Prostě ne s každým TDI se najezdí kotel ročně.
Prodejni cena.....
| 4. 12. 2012 21:30
Prodejni cena ojeteho vozu je sice hezka, ale tu neuvidite. Pokud je prodejni cena 180 tisíc, tak dostanete max 160, spíše 150. A celý výpočet je někde jinde.
Prodejni cena.....
| 5. 12. 2012 08:11
Záleží, jestli budeš auto prodávat ty sám, nebo ho prodáš bazarníkovi, který prodej zprostředkuje, ponese záruky atd.
Avatar - Ronault.
Já si myslím, že tady lidi málo...
| 4. 12. 2012 21:35
Tady je to samý možná, kdyby, aby...

Já si myslím že tady čtenáři málo hulej... kdyby víc hulili, tak by i takové prázdné články i ocenili....

... ale určitě je tenhle web čím dál víc pěkně...

[odkaz]

Ani nevím proč, ale hned po pár větách článku se mi připomněla tahle známá část českého filmu...

Tenhle článek by byl hoden nominace do zlatého chlebíčku rovnou celý, do kategorie
"Co by kdyby, aby, aneb bychař roku" :yes:
Avatar - šmoula nešika
Já si myslím, že tady lidi málo...
| 5. 12. 2012 14:48
:yes:
Avatar - STi 2008
Já si myslím, že tady lidi málo...
| 5. 12. 2012 20:54
>:-[] :yes:
Snaha dobrá...
| 4. 12. 2012 21:35
... ale jako AZmachr si moc dobrou reklamu neudělal.
Tohle dělám jako konička taky a nechci za to 1,9% kupní ceny vozu:-)
jen porovnavejte naoko nesmyslne
| 4. 12. 2012 21:55
prave spousta z nas si porizuje ojetiny aby mela vyssi tridu za stejnej peniz, a casto o vic trid nez jednu, tedy porovnavat kuprikladu Ceeda s Passatem neni as tak od veci

ja mam kuprikladu na auto proste dany rozpocet a prez nej proste jit nechci i presto, ze nato finance mam, ale auto je prome jen auto a proste nemam potrebu zanej dat takove penize, a v takove cene jako to nove mam spousty vytecnych ojetin z uplne jine tridy a s uplne jinou vybavou o ktere se novemu autu v takove cene bude zdat jeste peknych par let

proste radsi budu mit Audi A6 za 200 tisic s vybavou kterou ani dnes nema srovnatelne auto za 800 tisic, a prave takove penize pak hraji tu zasadni roly, to jiz nejsou jen desitky tisic, ale casto nasobky porizovacich cen

cim drazsi a presto tuctovejsi auto (prodava se i prez svou cenu i jako nove velice dobre, tedy hlavne manazerske vozy) proste prvni roky straci velice na cene, ac je to casto auto nejakeho manazera a dostava diky tomu i presne takovou peci jakou by auto dostavat melo, no co udela takovej manazer kdyz je problem na jeho Audi A6/8, Mercedesu E/S, BMW 5/7 kdyz se neco poroucha, ano da auto do servisu hned a po dobu opravy jezdi nahradnim vozem,zaroven takove auto je jiz odzacatku staveno krapet jinak nez nejaky mestsky priblizovadlo kde je predpokladany najezd uplne jinde

takze muj priklad, Audi A6, koupena za 160 tisic, za 5 let na servisu utraceno cca 120 tisic, a to ma odeme auto komplet novej podvozek vcetne naprav a brzd a kazdorocni servis abych mel klid ze je auto v cajku, najeto lehce nad 500 tisic km, vybava na urovni noveho Superbu v cene cca 800 tisic, rozdil v cene tedy lehce prez pul milionu korun, pritom obe auta by odvedli uplne stejnou sluzbu v priblize stejnem komfortu, ja ty penize radsi vyuzil nato, abych si zajel 4x do roka na dovolenou a odpocnul si od dnesniho uspechaneho zivota :-)
jen porovnavejte naoko nesmyslne
| 4. 12. 2012 22:08
Jasně, taky takhle udržuju prémiovku. Jenže mě to baví a udělal jsem si z toho zdroj příspěvků do kasičky, takže nula od nuly pojde...na druhou stranu jsou i lidé, kteří potřebují jezdit, ne řešit, která hadička zpuchřela a co už po 300 tkm hoří...
Když se narazí na výprodej manažerskejch aut z firmy, je to radost. Ale jinak bych se bál.
jen porovnavejte naoko nesmyslne
| 4. 12. 2012 22:29
proto je dobre kupovat vzdy s clovekem co tomu rozumi a s takovejma autama pracuje denne a vi kam kouknout a co sledovat i nasledne pri pravidelnem servisu, tak jako chodim 2x rocne k zubari, tak davam 1x rocne auto do servisu na prohlidku, a kdys nic jinyho tak me nanem vymeni ten kazdej rok alespon olej
jen porovnavejte naoko nesmyslne
| 5. 12. 2012 13:53
Naprosto souhlasím. Vyjma slova "roly" kde bych napsal měkké "i" ;-) Ovšem existuje početná skupina lidí, která si radši za 250 koupí Dáčii v chudáku než by si koupila 6 let starý BMW 3. Mě osobně přijde líto dát tolik peněz za auto který se mi ani nelíbí i přes to, že mě bude 2-3 měsíce hřát pocit, že voní novotou.
jen porovnavejte naoko nesmyslne
| 8. 12. 2012 01:01
No ta Dacie spíš novotou smrdí ...
To nejdulezitejsi neni zmineno
| 4. 12. 2012 22:18
To jestli se vyplati nove auto nebo ojetina je primarne funkcni rocniho najezdu. V kalkulaci je pouzito tricet tisic kilometru rocne, coz je pomerne velmi vysoka hodnota. Cesky prumer podle STK je nejakych 18500km, takze jen malo pres polovinu. Pak ta cisla vyjdou hodne jinak. Spousta soukromych ridicu najede jeste mene, kupovat pak nove auto na deset tisic kilometru rocne je uplny ekonomicky nesmysl.
To nejdulezitejsi neni zmineno
| 4. 12. 2012 22:27
:yes:
Avatar - Stejsn
To nejdulezitejsi neni zmineno
| 4. 12. 2012 22:41
Přesně tak. Další z typických flamewarových článků, které se v podlední době na auto.cz množí jako houby po dešti. Posledně to byl benzín vs nafta. :no:
Avatar - šmoula nešika
To nejdulezitejsi neni zmineno
| 5. 12. 2012 14:52
:yes:
Nesmysl
| 4. 12. 2012 22:36
Nepřipadá mi to jako úplně ideální srovnání. Jsem teda koncerňák, ale moc se mi nezdá, že by se i na dalších zde zmíněných vozech musela měnit spojka po 120 000 km. To je trošku přestřelený. A už vidím, jak po 120 000 km všichni mění podvozek :-) Takovýhle servis přichází až kolem 200 000 km.
Co se týče srovnání servisních nákladů u nového a ojetého auta, tak to je nesrovnatelné. Osobně se mi příčí myšlenka nového automobilu už proto, jací vydřiduši jsou v autorizovaných servisech. Kdyby mi nabídli alespoň kvalitu jako před lety. Jinak běžný servis OI s cca 250 000 km na tachometru v autorizovaném servisu (rozvody, komplet přední brzdy, olej, filtry atd.) vyšel téměř na 20 000 Kč. U slušného garážmistra z kvalitních dílů jsem byl s daleko větším servisem (rozvody SKF, brzdy přední + zadní kotouče a destičky ATE Power Disc, silentbloky přední nápravy + STK) za asi 11 000 Kč. Zrovna autorizovaný servis povinný v rámci záruky tvoří velikou položku nákladů na provoz nového vozu a to nemluvím o tom, že to tam kolikrát oje*ávaj tak, že to ani není možný.
Prostě nezlobte se na mě, ale ten článek je mimo.
Nesmysl
| 4. 12. 2012 22:36
Ještě dodám, že mě to nadzvedlo tak, že jsem se tu registroval, abych na ten článek mohl reagovat >:D
Nesmysl
| 4. 12. 2012 22:47
Autorizovaný servis v rámci záruky povinný není, i když to často v autosalonech tvrdí.
Nesmysl
| 4. 12. 2012 22:50
Možná není, ale už jsem zažil odmítnutí uznání záruky na karoserii proto, že byla jedna servisní prohlídka asi v šestém nebo sedmém roce o měsíc zpožděná. Takže si neumím představit, jak za nimi přijdu v 80 000 km se skočeným řemenem na 1.2 TSI a serviskou, kterou je prázdná nebo vyplněná někde jinde :-) Tě poženou koštětem >:D
Nesmysl
| 4. 12. 2012 22:55
S prázdnou serviskou samozřejmě nepochodíš nikde. Autorizáky samozřejmě straší reklamacema v rámci záruky a budou se snažit dokázat, že neautorizovaná péče může za závadu. Zrovna s 1,2 TSI bych radši do autorizáku jezdil během záruky pořád, protože bych čekal, že mi řetěz přeskočí ;-)
Nesmysl
| 5. 12. 2012 14:03
no tak ja ti uz dodam iba tolko, ze si precitaj ten clanok este raz a pochopis, ze tie servisy su myslene v rozsahu 4roch rokov od kupy jazdenky a najazdeni dalsich 120 000km (kedze to je ekvivalent k novemu autu, na ktore sa rataju naklady s rovnakymi km a vekom) , takze rozsah km na vymenu spojky a dalsich spomenutych ale aj nespomenutych veci je 120 000km AZ 240 000km. V tychto km budes v pripade turbodizla nielenze menit spojku a dvojhmotu, ale aj take veci ako turbo, mozno vstreky,FAP, ale napriklad moze prist prekvapenie ako riadiaca jednotka motora(ci dalsie), kompresor na klime, milion cidiel ako cidlo tlaku vzduchu, paliva, podtlakovy okruh, EGR, DRV ventil atd atd atd....
Nesmysl
| 5. 12. 2012 14:05
no tak ja ti uz dodam iba tolko, ze si precitaj ten clanok este raz a pochopis, ze tie servisy su myslene v rozsahu 4roch rokov od kupy jazdenky a najazdeni dalsich 120 000km (kedze to je ekvivalent k novemu autu, na ktore sa rataju naklady s rovnakymi km a vekom) , takze rozsah km na vymenu spojky a dalsich spomenutych ale aj nespomenutych veci je 120 000km AZ 240 000km. V tychto km budes v pripade turbodizla nielenze menit spojku a dvojhmotu, ale aj take veci ako turbo, mozno vstreky,FAP, ale napriklad moze prist prekvapenie ako riadiaca jednotka motora(ci dalsie), kompresor na klime, milion cidiel ako cidlo tlaku vzduchu, paliva, podtlakovy okruh, DRV ventil atd atd atd....
Nesmysl
| 5. 12. 2012 14:49
Není to tak úplně pravda, mám na firmě A4 2,0TDI, kde je měněn mimo záruku setrvačník, spojka a převodovka a ta hrazena jen částečně. Najeto +280kkm. Podělat se může úplně všechno, jen to tvrdit jako dogma je nesmysl.
Nesmysl
| 6. 12. 2012 15:01
tak ale brzdy pochybujem ze vydrzali 280kkm rovnako tlmice, ci ine spotrebne suciastky.
Ale inac poklona tomu autu, zrejme to nebude typicke firemne auto, ktore je najlepsie sportove terenne.
Nesmysl
| 28. 12. 2012 13:21
Ja som kupil od kamosa garazovaneho accorda r.1999, 2.0l benzin, 108kW, najazdenych poctivych 170 000km za 2500,- E. Okrem vymeny olejov a vsetkych filtrov som menil len prednu lambda sondu za cca. 220,- E, cize do auta som investoval za rok aj s STK a EMISKOU 500,- E
Za 3000,- E mam auto, ktore mi (dufam) aspon 3roky vydrzi, pri dobrej strarostlivosti aj 10rokov. A mam automat. klimu, vsetko v elektrike, ABS, tempomat a co ja viem este co....
Na sidlisku mame stareho hranateho accorda este z polovice 80-tych rokov, to auto denne jazdi.... takze je to nezmar :-)
A ak by sa mi aj na aute nieco posr... a draha oprava by bola, tak zvysok auta predam na nahradne diely a zasa si nieco za 3000- 5000,- E kupim. Cize moja filozofia je, kedze nie som podnikatel- nemam si ako to auto odpisat, tak kupovat preverene jazdenky, zo serioazneho zdroja ktore maju pod 200k km. A keby som aj na to mal, tak auto nad 10 000,- E by som si nikdy nekupil... Samozrejme v tejto cene sa jedna o jazdene auto "slusnej znacky". Radsej pojdem do druhej, tretej hypoteky, pripadne kupim garaz, takymito investiciami nemam co stratit, a to pri kupe auta ci uz noveho alebo jazdeneho nemozem povedat :-)

PS: ako nase stare mamy hovorievaly: "Nekupuj si auto zacinajuce na F !!!!, cize Fiat, Ford a francuzske" :-), aj ked mam pocit, ze ford je niektorymi modelmi na tom docela dost dobre-- vid focus
Ten článek je zjednodušující, ale v zásadě výstižný
| 4. 12. 2012 22:42
Samozřejmě, že ojetina je riziko očekávaných i nečekaných výdajů. Zas u ní častěji bude druhá sada kol, levnější havarijní pojištění atd. Kdyby se měl napsat pořádný elaborát "výhodnosti" nových vs. ojetin, dalo by to na knihu, ne na schématický článek. Ten přesto ukazuje to hlavní: roční ztráta ceny vozu je samozřejmě vyšší u drahých aut vyšších tříd. Uvažování nový kompakt za 300k nebo jetou střední třídu za 200k + rezerva na servis je poměrně časté. Záleží na způsobu využití auta, preferencích, znalostech a kontaktech (ty umožňují bezpečnější výběr a údržbu ojetiny). Rodina s třemi a více dětmi a 250-300k na pořízení auta moc výběr nemá - buď Dacia nebo ojetina.
Ten článek je zjednodušující, ale v zásadě výstižný
| 5. 12. 2012 14:13
ja by som povedal, ze problem je tak komplikovany, ze sa bude nielenze podla modelu, ale dokonca aj podla vybavy.
Ja to radsej pausalizujem tak, ze cisto na peniaze je lepsie kupit jazdenku, ale ak mam do toho zaradit rizika vyplivajuce z kupy jazdenky, tak je na tom lepsie kupit radsej nove.
Tak ale ono to zalezi na prioritach daneho jednotlivca.
Zvláštní výpočet
| 4. 12. 2012 22:42
Jedna věc mi na tom výpočtu nesedí: pokud jsem ochoten jezdit v autě až do jeho osmi let věku a relativně vysokého nájezdu kilometrů (proč ne, já s tím problém nemám), můžu si přece do té doby nechat i NOVÉ auto, ne?

Takže během osmi let budu mít buď JEDNO auto od nového (0 - 8 let) nebo DVĚ ojetiny (4-8 a pak znovu 4-8). A to už ten propočet bude vypadat zase trochu jinak...
Zvláštní výpočet
| 4. 12. 2012 22:49
Ale jo. Tohle měly být modelové případy dvou typů motoristů, kteří po čtyřech letech točí buď nové nebo ojetiny.
Avatar - Blue Sun
Zvláštní výpočet
| 5. 12. 2012 10:09
Kolik ale takových je mezi nefiremní klientelou?
Vochtafka
| 4. 12. 2012 23:00
Vojete Octy uz idu tak zle na odbyt, ze im treba spravit tucne PR ako najlepsej ojazdenke, co svet kedy videl?
Samozrejme, fTeDeIcku...
Avatar - Choochoo
Ford Focus
| 4. 12. 2012 23:13
Z modelove situace vychazi jasne nejlepe koupe noveho Forda se ztratou prumerne cca 38,5tis rocne po dobu 8 let. Octavka za 8 let prumerne ztrata rocne 47tis. Pokles ceny Skody uz neni co byval ;-) Ted asi leti Ford ;-)
Je treba zobrať do úvahy aj výbavu
| 4. 12. 2012 23:42
Čím si viac človek potrpí na výbavu auta, tým viac sa mu oplatí ojazdené. Pri kúpe nového auta doplnková výbava stojí aj 100 alebo 150 tis. Kč (doplnkovou výbavou myslím aj výkonnejší motor), ale pri ojazdenom aute ma stojí cca tretinu (u 3-ročného auta). Cena mimoriadnej výbavy klesá rýchlejšie ako cena samotného auta.
Ing. Aleš Zich je přední odborník ?
| 5. 12. 2012 00:00
Sice se prohlašuje za předního odborníka na prověřování technického stavu ojetých automobilů a je majitelem konzultační společnosti ......................... , ale.

Poměrně zajímavé téma, které by mohlo zajímat nejednoho čtenáře, nejen laxním, povrchním a zcela neodborným přístupem úplně znehodnotil a lidově zastřelil, ale i svým způsobem čtenáře tímto hnojem vlastně nejen podcenil, ale snad i urazil. Já to tedy tak cítím a po přečtení diskuze mám pocit, že nejsem sám. Příspěvky zatím +/- 20ti diskutujících to signalizují.

Prosím, příště více propracovat. ;-\ 8-s :no:

Proč u Citroëna jako u jediného figuruje položka "drobné opravy" za 30000 Kč ??? ;-\
Ing. Aleš Zich je přední odborník ?
| 5. 12. 2012 01:13
Ta položka je diskutabilní, ale zrovna jednu C5 znám. Majitel ji vzal novou a celou dobu se modlí, aby se jí už zbavil, když naposledy ukazoval servisku, měl tam už 74 záručních oprav. Hlavně na elektrice se pokazilo snad úplně všechno. Třeba auto při zamykání jeden čas spouštělo alarm, tak ho nechával přes noc odemčené aby nevzbudil půl sídliště a doufal, že ho někdo ukradne :-) Nastaly i horší závady - na dálnici za prudkýho deště mu přestaly fungovat stěrače. Úplně se zblbnuly ovladače, dělaly něco jiného než měly.
Problém prej byl hlavně s nějakou hlavní deskou do které bylo všechno svedeno.
Potom otec měl C4 úplně novou a hned po odjezdu z autosalonu po asi 20 kilometrech mu vyletěla nějaká hadice z motoru, vytekl olej a auto odmítlo pokračovat. Potom ale už žádná závada nebyla kromě neustále praskajících žárovek v blinkrech, které ničilo zběsilé blikání při každém zamčení/odemčení...
Ing. Aleš Zich je přední odborník ?
| 5. 12. 2012 07:34
No tak takovéto příspěvky miluju - úplně stejně můžeš narazit na špatný kus u téměř každé značky.
Prostě to není objektivní, když je ve srovnání jen u toho Citroënu uvedena tato položka.
BTW já mám C5, mám najeto cca 210tisíc a auto šlape jako hodinky. Před tím jsem měl Picasso, prodával jsem ve 180tisících a bez závad, takže tak o spolehlivosti.
Ale jak říkám je to vždy o kusu. Jestli se pokazí součástka kterou automobilce dodává třeba Bosch nebo Siemens, je úplně jedno jestli je ta součástka v Citroënu, Fordu nebo jinde....
Ing. Aleš Zich je přední odborník ?
| 5. 12. 2012 14:18
ja mam 407 a prva zavada az pri 160 000km....odisla baterka.
A blinkre mi tiez zbesilo blikaju pri otvarani, napriek tomu mam ziarovky povodne (je pravda ze blikrom v premavke ale moc neublizujem, v podstate ani stieracom - tiez povodne - dazdovy senzor som deaktivoval v diag).
Velmi diskutabilní článek
| 5. 12. 2012 00:02
Velkou část nákladů na provoz nového auta tvoří ztráta jeho hodnoty.A třeba v článku zmíněná 1.6 TDi u OII nebo FoFo mají ve stáří 4 let v inzerátech na netu v průměru zhruba tu cenu, kterou autor uvádí. Tzn. v reálu o 10% nižší. Ooops, a už nám tam letí do ročního provozu nějakých 5 litrů navíc a o obdobnou sumu se zleňuje provoz ojetiny. A že by nějaký blázen koupil 4 roky starou C5 a takhle olítanou za 280? Ok, beru tak 230 max. Šup, a už nám tam ročně letí 10 litrů na obě strany.

A servis? U ojetiny už neřeším žádnou záruku, takže si zajedu do garáže, kde mi servis z origo dílů udělají za polovičku proti autorizáku.

Podobně pojištění. Asi bude rozdíl, pokud chci havarijně pojistit auto s cenovkou 400-600tKč nebo 150-250.

A co je zásadní - v článku se počítá s nějakým hypotetickým nájezdem 30tkm (a od něj odvozených servisních nákladů), který je výrazně nad průměrným nájezdem soukromých osob v ČR, který je někde okolo 12.500 km. Tzn., že "průměrný" našinec, který si koupí ojetinu, ty servisní náklady má v mnohme delším časovém období a také asi v jiné výši (viz. opět garáž vs. autorizovaný servis).

A všechny tyto faktory ty nůžky mezi celkovými nákladyna provoz nového auta vs. ojetiny s ohledem na běžný český nájezd rozevřou na dvoj- až trojnásobek toho, co je uvedeno v článku, v případě naprosto běžných aut. U ne tak běžných aut, které nejsou tak profláklé a zákazníky poptávané, to může být ještě více.
Velmi diskutabilní článek
| 5. 12. 2012 07:33
Chtěl bych vidět někoho normálního, kdo dá za 4 roky starou Octávku 1.6 TDI 200 000,- Kč. On ten výpočet je celý trochu mimo. Už jen proto, že nová Octávka 1.6 TDI se dá koupit za 340 000,- bez smlouvání.
Velmi diskutabilní článek
| 5. 12. 2012 18:18
Proto taky uvádím, že reál bude o 10% jinde.
Velmi diskutabilní článek
| 5. 12. 2012 14:38
230 000 kupis, ale so stocenymi km, alebo realnymi 200 000km.
A neviem preco, ale aspon u nas na sk sa havarijne poistuju auta z NADOBUDACEJ hodnoty auta ked bolo nove, maju dokonca na to tabulky a vedia to vyratat celkom presne. Takze ked pridem napr s 15rocnou audinou v realnej hodnote 3000eur , tak budem mat vyssiu havarijku ako na novucicku fabiu2.
Velmi diskutabilní článek
| 5. 12. 2012 18:25
Dle Tipcars je u těchle pár kousků, které se u nás prodávají s r.v. 2008 medián ceny těch 230tKč a nájezdu cca. 150tkm. Takže opět, pokud něco ještě usmlouvám, tak 230 je za tohle u nás reálné maximum.

V ČR se auta pojišťují i na současnou hodnotu, takže já každoročně aktualizuji pojistku s ohledem na aktuální reálnou prodejní cenu auta. Jedno jsem kupoval např. ve chvíli, kdy po 5 letech mělo prodejní cenu na úrovni 15% pořizovací a havarijní pojistka je možná menší než za srovnatelnou Fabiu.
Pro toho, kdo potřebuje jezdit,
| 5. 12. 2012 01:32
se ojetina nevyplatí. Tím myslím skutečně hodně a pravidelně jezdit. Ojetina je celkově opotřebovaná. Může se tedy pokazit cokoliv s větší pravděpodobností, než u nového auta. U auta se neničí provozem jen klasické spotřební díly. Třeba všechno gumové s roky a neustálým zahříváním/chladnutí a otěrem stárne, různá těsnění a gufera ztrácí pomalu těsnost. Někdy to znamená "jen" motor celý od oleje, někdy třeba zvýšenou spotřebu nebo pronikání kapalin do sebe a následně destrukci motoru. I když jsou dnes kvalitní oleje, stejně rostou provozní vůle v motoru. To časem opět může znamenat vyšší spotřebu nebo vážnou závadu. Taky chladič může být zanesený, výměník klimy netěsný. Na našich cestách pravděpodobně podvozek v háji nebo aspoň načnutý. Sice třeba ještě auto na STK projde, ale sníží to komfort jízdy stejně jako už ne zcela zdravé silentbloky.
Starší auto bych doporučil jen ve 2 případech:
1. Kupující je fanda, auto má spíš pro zábavu, nevadí mu řešit na autě vady.
2. Kupující nemá ani na nejlevnější nové auto a nemůže si dovolit ani půjčku. Potom se vyplatí koupit cokoliv bez zřejmých vad třeba za 30 tisíc a nechat si rezervu na případný okamžitý servis po koupi a investice do udržení auta v chodu.
Rozhodně nemá cenu kupovat drahou ojetinu místo stejně drahého nového auta. Příklad: známý si koupil ojeté BMW 7. Jel jsem s ním, stáhnul jsem okno a jeho málem trefil šlak. Potom z něj vypadlo, že to stahování okna je rozbité a okno už nejde nahoru. Laborovali jsme s tím snad půl hodiny... Klima samozřejmě taky nejela. Když jsem se ho ptal, proč to nenechá opravit, tak prej to bude stát minimálně 20 litrů a ty teď prostě nemá :-)
Pro toho, kdo potřebuje jezdit,
| 5. 12. 2012 07:18
Co je to ojetina? Má to nějakou definici? Když koupíš ojetinu se 100 tkm, s ukončenou zárukou, jde o prakticky dobře zajeté auto. Klidně můžeš sloužit do 200 tkm bez větších investic. Zrovna BMW 7mičkové řady je dobrým příkladem. Na tipcars třeba jsou dvouleté-tříleté sedmičky, s nájezdem 60-100 tkm za cca 40% ceny! Garantuju ti, že to auto bude jezdit naprosto spolehlivě další rok až dva.
Jestli mluvíš třeba o E39, tak to není ojetina, to je vrána po smrti.
Pro toho, kdo potřebuje jezdit,
| 5. 12. 2012 13:01
Tak zalezi co si predchozi majitel predstavoval pod pojmem "zajet auto". Zejmena u firemnich aut (z ciziho krev netece) je to ponekud sazka do loterie.
Vyplatí se nové auto?
| 5. 12. 2012 07:44
Známý provozuje Phaetona 6.0 W12. Pořídil ho jako cca pětiletého. PC nového auta cca 5 miliónů.
Jeho stál 500 tisíc. Auto mělo najeto 70 tkm. Jestli to chce někdo zpochybňovat, vítám to. Kdyby měl nalítáno víc, jen to potvrdí to, co chci říct. Do oprav za dva nebo tři roky narval tak 300 nebo 400 tisíc, největší peníze spolkla generálka automatické převodovky, zapříčiněná vychcaností mechanika, který zaúčtoval výměnu oleje a neprovedl ji a následně to udělal ještě jednou. To ale není podstatné. Auto ho tedy stálo dohromady - dejme tomu milión, když to pořádně přeženu.
Ale ten milión ztratil původní majitel tím, že vyjel ze dveří autosalónu:-) Možná je to trochu přehnané, ale ne až tak daleko od pravdy. Filozofie toho mého známého je v tom, že chce jezdit velkým pohodlným autem, ale ačkoliv na to má, nikdy si ho nekoupí, vždycky je někde možnost za ty peníze dobře zainvestovat třeba do další nemovitosti.
Přitom bydlí v novostavbě, kde spousta lidí parkuje v podzemních parkovištích auta, které mají klidně hodnotu bytu, ve kterém bydlí.
Trošku tady čtu o tom, jak lidi řeší "bůhvíco v tom dělal předchozí majitel". Musím se smát. Nedávno dělali spotřebitelský test kečupů a všechny do jednoho obsahovaly mykotoxiny. Jinými slovy, není možné koupit jiný kečup než ten, který je udělaný ze shnilých rajčat. A všichni si to dávaj a mlaskají jaká je to dobrota. Dtto masné výrobky, pečivo, atd. Hlavně, že mám auto, ve kterém jsem seděl (a masturboval:-) jenom já sám. Tihle frajeři nejezdí vlakem a nelítají letadlem, nesedli by do taxíku, ve kterém se už zaručeně někdo poblil:-)
Není ojetina jako ojetina pánové... jednou, až mně omrzí střídat auta po roce (rekord mám dva) tak se mi ojetina možná vyplatí, do té doby je to pro mně plýtvání... protože prodávat auto, které je ještě v záruce, to je zhovadilost.
Vyplatí se nové auto?
| 5. 12. 2012 11:37
Ale v Phaetonu se přece pohodlněji sedí na zadních sedadlech - místo řidiče není určené pro majitele ale pro řidiče >:D
Avatar - HitmanPB
Vyplatí se nové auto?
| 5. 12. 2012 23:51
Neboj sa, sedadlo vodiča nie je zbité z dosiek, je rovnako pohodlné, ako tie zadné ;-)
Mimochodom sú ľudia, ktorí radi šoférujú :-)
Avatar - Johny.Rico
Vyplatí se nové auto?
| 5. 12. 2012 11:54
Takže ty máš nový kečup, ale propaguješ spíš ten s mykotoxiny :-) Ne já to chápu a líbí se mi tvá osvícenost. Z 99% je to totiž tak, že ti, kteří mají novotu děsně nadávají na ty, co mají ojeté. O takových si myslím, že jsou jedničky (po Kalousovsku). Pro tebe teda palec :yes:
Vyplatí se nové auto?
| 5. 12. 2012 14:59
ty asi usuzuješ z posledního odstavce, tam mělo být napsáno, že jednou se mi nové auto vyplatí. kupuju ojetiny samozřejmě. i když v relacích, za které by spousta lidí pořídila nové.
Avatar - HitmanPB
Vyplatí se nové auto?
| 6. 12. 2012 00:06
Z toho, čo Si napísal je jednoznačne zrejmé to, že Tvoj známy používa hlavu a nemá ju iba na to, aby mu nenapršalo do krku :yes:

Samozrejme že absolútne súhlasím aj so "SamanAR" v predchádzajúcom príspevku.

Sú autá, ktoré zaplatíš vtedy, keď ich kupuješ a sú autá, ktoré si dokupuješ po celú dobu ich vlastníctva a ešte aj vtedy, keď si ich kúpiš ako jazdenku >:D

Každý má svoju pravdu...
Vyplatí se nové auto?
| 2. 10. 2013 09:05
Tak to je divne, najskor tvoj znamy kupil stoceninu v spatnom stave, mozno oprava po havarke. Tieto limuziny v prvych rokoch nabehaju aspon 30k rocne, 5 rocny voz a 70t km mi nesedi. Nikto si to nekupuje aby mu to potom stalo v garazi.
Automaticke prevodovky v tych vozoch vydrzia bezne nad 200tis km, pokial to teda nieje diesel kde odchadzaju skor.

To co tvrdis s vymenou oleja v prevodovke mi nesedi, ten sa meni mozno tak po 100tis km (i ked vyrobca aut bezne tvrdi ze je dozivotna). To ako za rok na tom nabehal tolko ze kazdy rok musel menit ten olej?
Skor mas na mysli vymenu oleja v motore ktora ale s poruchou prevodovky nesuvisi.
diskuze zbytečná - bojkotoval bych ji
| 5. 12. 2012 09:03
Takto zjednodušující... Je to v podstatě z redakce jenom další flame, aby se tady strhla sáhodlouhá diskuze a každý hájil to svoje, v podstatě vždy správné, stanovisko.
Realita českých cest je zatím taková, že 30tis. a víc roční nájezdy se týkají firemních vozidel, soukromě doma najedou lidé v širokém okolí z 90% do 15tis.km.
Takže ano, kdybych najel 30tis. za rok, bavím se o novém autě. V ostatních případech je to vzhledem k nákladům, které jsem schopen stlačit u ojetiny na minimum (nebavím se o šetření na vozidle), stále zachovalé a přiměřeně ojeté dobře vybrané a zvolené vozidlo daleko levnější alternativou.
Avatar - šmoula nešika
diskuze zbytečná - bojkotoval bych ji
| 5. 12. 2012 15:12
Ty´s na to kápnul! Tohle je jen další redakční provokace. Hodně kliknutí, hodně příspěvků v diskusi... Tady máte další komentář, ať máte radost a můžete si ho strčit no, vy víte kam... Baví toto redakci ACZ? Jestli ano, tak nejste hodni auta.cz a můžete se rovnou přejmenovat třeba na news.auto.blesk.cz. Promiňte mi tu upřímnost, ale na klikání, diskutabilní články a obměnu diskutujících jste fakt mistři.

HANBA ACZ :no: :no: :no:

HANBA ACZ :no: :no: :no:

HANBA ACZ :no: :no: :no:

No tak, udělejte občas taky něco pro nás, čtenáře!!!
Avatar - matii
Co se vyplatí ...
| 5. 12. 2012 10:13
... co se vyplatí .... CO SE VYPLATÍ ?!!!!

Takhle neustále uvažuje jeden můj známý, až z toho zapomněl žít a pořád jen počítá co se vyplatí.

Pokud máš rád dojem něčeho lepšího a nevadí ti, že auto už někdo nějaký ten rok používal, kup si klidně ojetou A6. Pokud ale preferuješ vůni novoty a pocit, že jsi ten, pro něhož jediného bylo auto vyrobeno, jezdi klidně v nové Dacii.

Důležité je, aby ses cítil dobře a nepřemýšlel, co se ti vyplatí. :-)
Co se vyplatí ...
| 5. 12. 2012 11:08
Přesně tak! A navíc, což jen potvrzuje diskuse pod článkem, když už, tak každému se vyplatí něco jiného. Čili opět dlouhá úvaha o ničem, aby se zaplácla stránka. ;-)
Avatar - šmoula nešika
Co se vyplatí ...
| 5. 12. 2012 15:25
Když umíš dobře vybírat, koupíš i spolehlivoého Itala za cenu feldy. A důležité je i dobře myslet a doufat, že je to auto z dobrých rukou... [odkaz] [odkaz]
Papírově to sedí...praxe?...
| 5. 12. 2012 11:03
Dám modelovej příklad, před 4-mi lety jsem kupoval A4 Avant se slušnou výbavou a pěknou cenou, skladový auto. Během prvních dvou let a tedy záruky se měnila 1xpřevodovka (špatnej kus), dělala výrazná revize přední nápravy (údajně bylo víc takových aut) a běžná údržba.
Po ukončení záruky prošla převodovka znova revizí a opravou (reklamace na to, že je to vlastně ještě v záruce, neboť byl problém po cca 8 měsících od výměny byla uznána jen částečně), novej autorizovanej servis při klepání přední nápravy zjistil, že v rámci svolávačky původní servis nevyměnil ramena, ale jen je různě dovyvažoval a závaží odpadla, takže plná cena (můžeš se soudit kamaráde...).
Nicméně kromě investice do dvouhmotovýho setrvačníku před půl rokem už jinak nic. Auto stále jezdí na firmě, má 280tkm a minulej týden jsem si ho z důvodu sněhu bral na průlet Německem.
Asi každej bazarník by se zatetelil blahem, při výše uvedeným nájezdu je interiér jako novej, nic neklepe, nedrnčí, motor jede stejně jako v prvním roce, tlumiče (původní!) tlumí, vše naprosto funkční.
Závěrem...auto mě první dva a půl roku z důvodu prvovýrobních vad stálo víc než teď... Není to úplně obvyklej případ, ale zase tak zanedbatelný procento to nebude.
Papírově to sedí...praxe?...
| 5. 12. 2012 11:33
"původní servis nevyměnil ramena, ale jen je různě dovyvažoval a závaží odpadla"

Jak se prosím vyvažují ramena? :-O
Papírově to sedí...praxe?...
| 5. 12. 2012 11:55
Nevím, auto hopsalo a vibrovalo řízení s novými pneu na jakýmkoliv povrchu, kola OK a servis mi tvrdil, že došlo k výměně ramen. Druhej servis, že šlo o vadnou várku, co měla být měněna a našli tam pouze závažíčka.
Papírově to sedí...praxe?...
| 5. 12. 2012 14:47
Hovadina :no:
Papírově to sedí...praxe?...
| 5. 12. 2012 11:34
Chyby z výroby se musí vychytat, od toho je první majitel :-)
Papírově to sedí...praxe?...
| 5. 12. 2012 11:59
JJ, bylo to naposled, co jsem kupoval první rok výroby. :-)
Avatar - iudex
Papírově to sedí...praxe?...
| 5. 12. 2012 11:35
Otázka znie, či by si si toto auto kúpil ako ojazdené, keď vieš, čo tam všetko odišlo ako u nového? Nie je reálne očakávať, že takýto blbý kus už bude jazdiť bez problémov do konca svojej životnosti.
Btw. čo si mal za prevodovku? Manuál snáď dvakrát neodišiel, alebo?
Papírově to sedí...praxe?...
| 5. 12. 2012 11:58
Ano manuál...dopis od Audi ČR s dotazem, zda-li se jedná o moje první auto s manuálem mám u sebe stále :-)
Obecně však, až na výše vypsaný věci, který spíš dávám na vrub prvnímu modelovýmu roku nový generace je auto spolehlivý. Možná by stálo za to nafotit a dát na MACZ, je opravdu v překrásným stavu.
Pro ty
| 5. 12. 2012 11:30
Co najedou za rok do 10 tkm je nové auto zbytečný luxus a vyhozené peníze. Raději koupit rok dva staré :yes:
Nesedící výpočty
| 5. 12. 2012 11:32
U té C5 kombi mi to úplně nesedí.
Sám ji mám kupovanou 4 roky starou za 190.000,- dnes po skoro dalších 3 letech je prodejní cena kolem 120.000,-
Najeto za ty 3 roky 60kkm, investice do oprav kolem 10 tisíc (např rozvody 3000,- vyčištění FAP a nová náplň 3000,-) a pár hodin vlastní práce (+ zimní kola)
To jsou (i se ztrátou hodnoty) náklady kolem 30 tisíc ročně - dost daleko od uváděných 70 tisíc.
Možná by to sedělo, kdybych jezdil opravovat jen do autorizovaných servisů, ale z to mě tam už dávno vyléčili, kupuju od nich jen díly nemající náhradu v druhovýrobě.
Nesedící výpočty
| 5. 12. 2012 11:38
Nevím jek je to se servisem hydropodvozku u C5, ale děl li se rpavidelně výměna kapaliny a "koulí" je to ranec ;-\ Pokud si dobře pamatuji tak před cca 10 lety stála jedna nová koule na BX kolem 2500,- krát 4. Plus zásobníky tlaku ty jsou dva:-( Může jen tenhle servis vyjít na i na 20 000,- C5 má "koulí" dalek víc, ale jak říkám neznám jejih životnost ;-) .
Nesedící výpočty
| 5. 12. 2012 11:52
Ne každá C5 má hydropneumatický podvozek, ten je za příplatek. Z článku nevyplývá, jestli ho tato C5 má nebo ne. Pokud se týká servisu hydropneu., jsem na tom stejně jako ty. Nevím o tom přesně nic. Ale myslím si, že koule se preventivně nemění, většinou se jen dofukují. A to není takové drama.
Nesedící výpočty
| 5. 12. 2012 14:46
V koulích není co dofukovat, je tam pouze membrána nad kterou je plyn pod kapalina. ;-) Osobně jsem C5 bez hydra ještě neviděl. ;-\
Nesedící výpočty
| 5. 12. 2012 14:53
Je, právě ten plyn - dusík. Stojí to asi talíř.

Líp se dívej.
Nesedící výpočty
| 5. 12. 2012 15:31
A jaký smysl ho má doplňovat když utíká přes membránu? Hold český přístup k servisu auta, chápu ;-) No a co že to nakonec vyjde dráž.....
:yes:

A co se týče C5 s klasickým podvozkem sem s ní. :-)
Nesedící výpočty
| 5. 12. 2012 16:31
Já s tím přímou zkušenost nemám, v BX vím, že to dofouknutí vydrželo cca rok až dva, měl jí kámoš. Nemám C5, ani bazar, novou si můžeš koupit v krámě. Teď je ten podvozek, tuším, podle motorů a výbavy daný. Buď Hydractive III+ nebo Métallique.
Nesedící výpočty
| 5. 12. 2012 11:41
Je tam toho samozrejme vice. Dalsi problem je ze se srovnava aktalni bazarova cena v pipade prodeje a aktualni cena noveho vozu. Zrovna ten ford stal pred 4 lety nejmene 550tis. a ted se prodava pod 200, to je mnohem vetsi ztrata proti tomu co tvrdi clanek. Vztahnu li to na toho forda za 340 tak prodejni cena za 4 roky bude tak 130 tis.
Pokud by se jeste pocitalo s najezdem kolem 15tis rocne coz je asi beznejsi nez zminovanych 30, jsme uz uplne nekde jinde. Pan je tedy zjevne velky odbornik...
Avatar - Papír1
Špatné zadání či jen účelová dezinformace?
| 5. 12. 2012 11:34
Nějak nerozumím již zdadání. Auto 4 roky při ročním nájezdu 30tis = 120tis km

Pokud pročítám diskuze atd. tak každý najede průměrně 15-18tis za rok. Vice najedou jen lidi co mají auto jako práci - cesťáci, řidiči z povolání. atd

Je to jednoduché, prostě člověk má limit +- 280tis. Buď si za to koupí nové "našťouchanou" Dáčii či SX4 nebo hit Rapid či Ceed v holobytě. Ale nebudou buď moc bezpečné, či vybavení či veliké. A nebo si koupí ojeté Mondeo Passat atd za 230tis, která jsou větší, bezpečnějsí , lépe vybavená atd a dalších 10tis dáte do prvního servisního intervalu.

Ale ralita je většinou jiná. Já najezdím napr +- 15tis za rok. Auto si nechávám +-7let. Takže můj pekáč stál v roce 2003 +- 950tis. ceníkový, mohli dostat slevu a reálná cena byla 800tis. Já ho koupl po 4 letech za 250tis. Takže pokles po 4letech je 550tis, přepočteno na roky 137tis za rok. To je jen pokles hodnoty. Já mám auto již 5 let a reálná hodnota je +- 65tis. Takže jsem za 5 let tratil +- 185tis , na roky 37tis. Nájklady na servis spotřebních věcí jsou měnší -30%, neb již nejezdím do autorizáku, ale měním díly co u nového se nemají čas se projevit - vzpěry zadních dveří, silentboky, čepy, baterku u DO, baterku, startér, xenonové žárovky atd. To jsou zatím opravy do 20tis Ale za +- 60tis mě čekají rozvody, ale to je za +- 4roky, a možná někdy vstřiky ( Denso) 4x9tis, ale to je daň za ojeté auto.
Prodej po 4 letech
| 5. 12. 2012 12:57
Já jako soukromá osoba bych auto, které šlape jako hodinky, bych po čtyřech letech nikdy neprodal. Možnost, že další vůz bude hujda se kterou budu pořád v servisu (byť zadarmo v záruce) nestojí za žádné prachy.
Pokud budu mít křápa, prodám hned, i po roce.
zasadna chyba...
| 5. 12. 2012 13:16
...ktora zraza uroven clanku je v tom, ze autor predpoklada bezproblemovy nabeh tych prvych 120 tisic km, kedy majitel nebude platit nic len servisne prehliadky, a sem-tam daku ziarovku. Lenze testy na 100 tisic km ktore robi Autobild ukazuju, ze to je len zbozne zelanie majitela, ale v realitie skor len vynimka...
hm
| 5. 12. 2012 14:31
Článok a diskusia úplne o ničom...

Stačilo by iba toľko: Ak by ľudia mali peniaze na nové auto tak by si ho aj kúpili...Keď nemajú tak vymýšľajú obhajovacie vety...kto tvrdí opak, klame sám seba!
hm
| 5. 12. 2012 15:20
Ale, tak jednoduchý to neni. Někdo má holt jiný priority. Třeba rodina, bydlení, zábava.. a milion jiných věcí. Já třeba potřebuji provozovat auta 2+1 lesního dělníka. 1 najede cca 20tkm za rok, druhé 15tkm za rok a lesní dělník tak 200km. Na pořízení nových bych peníze dohromady dal(měsíční příjem domáctnosti 50+), ale potřebuji to? Proč kupovat za 200 "srágoru", když si za 100 vozim zadek ve 4 roky starý Hondě s výbavou, kterou do low endu začnou dávat tak za x let a spolehlivostí, o který se lacinejm škatulkám leda tak zdá? Proč koupit nové rodinné 7 sitz MPV za naprostý nesmysl, když MPV od Mitsu za 70tkč slouží a sloužit bude stejně? Raději dopřeju dětem, manželce, postavim na baráku, prolétám na ultralightech atd, atd. I tak si užívám vesnické buranské závisti, každej je přesvědčenej že mi tam stojí auta za kdoví jaký prachy. Jen o tom lanceru 4x4 co mám do lesa nemaj valné mínění, ještě aby, vždyť byl za 2.500,-kč >:-[]
hm
| 5. 12. 2012 15:37
Až budu mít pět miliónů volných na nové Ferrari, koupím si radši ojetého Ghosta:-)
hm
| 5. 12. 2012 18:43
Pokud člověk najede ročně málo, tak nové auto prostě nemá smysl, pokud dotyčnému nejde o ten "pocit". Ztráta hodnoty brutální, zbytečně vysoké náklady na pojistku, servisní prohlídky apod. a k tomu ještě rok to nové auto zajíždím a poznávám první mouchy.

Já jsem zatím kupoval jen ojetá auta a na základě tohoto článku jsem si to schválně spočítal. Průměrně šlo o 3,6 roku staré auto, a to za cenu 31% reálné nové ceny těchto aut. Takže cena třetinová a užitná hodnota min. 95% nového auta, protože nějaké ty drbky a problémy tam prostě vždycky jsou. I když na druhou stranu, ty e vyřeší v za rozumný peníz v garáži místo dohadování se s autorizovaným servisem.
Avatar - lordlord
.
| 5. 12. 2012 15:33
když např. renault nabízí skladovku megane za 200 tisíc, tak uvažuje o novém
Avatar - qwert88
Pokuď ta ojetina bude Oktávie tak ano
| 5. 12. 2012 16:44
Oktávky si drží velice dobře hodnotu a u 2-3roky staré už je pokles ceny velice pomalý.
To jsou směšné tanečky...
| 5. 12. 2012 17:04
...je logické, že kdo na to má, tak si koupí nové. Kdo ne, tak se spokojí s ojetinou. Kdo nemá ani na ojeté, chodí pěšky nebo "buzvlakem". Vše ostatní jsou jen "kostrbaté" argumentace buď pro nákup nového nebo zas pro ojetinu a to podle toho, kdo si článek zaplatí.
Hlavně tu neplácejte ty stovky trapných důvodů, proč někdo jezdí ojetinou a jiný ne. Prostě buď na to mám a nebo ne. Není se za co stydět...
Zlatanina 10x10 piv
| 5. 12. 2012 19:56
... je presne tento pivny clanok.
Pan redaktor, existuje hromada vyrobkov, ktore sluzia doteraz viac ako 20-30 rokov.
A riesit "objektivne" ceny a "skutocny" stav jazdeneniek na nasich trhoch je iluzorne.
pan Zich
| 5. 12. 2012 20:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pan Zich
| 6. 12. 2012 08:06
nové auto musí mať havarijní pojistku? servis musí být značkový? já nevím, jestli kkt nejsi náhodou ty.
pan Zich
| 6. 12. 2012 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pan Zich
| 7. 12. 2012 07:45
Máš pravdu, ty nejsi kkt, ty jsi objekt. Napíšeš "nové auto musí mať" /nemusí" a servis /mosí byť značkový /nemusí/.
Avatar - VL4D
pan Zich
| 8. 12. 2012 04:21
Pánové, mohl bych začít frází „Už se perou“, ale já to neudělám...

Tady v diskuzi už několikrát zaznělo to, že páni redaktoři chtějí podobnými články rozpoutat akorát tak flame war. Já být v podnapilém stavu, skoro bych tomu uvěřil. Ale myslím si, že i když číst diskuzi vás dvou je sranda nejen pro redaktory, oni tímhle článkem flame war určitě rozpoutat nechtěli. Mám za to, že né jenom mně současná nabídka nových vozů nějak nevoní, proto takové články vítám...

Pro das_autos a objekt 21 - IQ je inteligenční kvocient, a poukazuje na inteligenci člověka v poměru k ostatní populaci. Vaše „kecy“ typu „Ty máš malé IQ“ a „Né, to ty máš malé IQ, vole“ jsou úplně mimo mísu! IQ není míra vědomostí, ani míra schopnosti vést „hospodský přestřelky“ (to je to, co tady vedete vy).

objekt21 - skľudni hormón

Mig_35 - Není potřeba někoho slovně napádat (on tě nijak slovně nenapadl ani neurazil).

Já bych řekl, že vy oba máte pravdu, ale každý jen částečně. Pokusím se to zkrátit. Havarijní pojistka určitě nestojí pár drobných - havarijní pojistka vás může vyjít i na několik desítek tisíc. Kvůli tomu, havarijní pojistka se vyplatí, když má člověk drahé auto. Můžete mít novou Dacii Sandero, nebo „ojetinu“ typu Ferrari 512TR - havarijní pojistka se vyplatí, když má vaše auto určitou hodnotu (to si už spočítáte sami).

Jasně, budeme se pohybovat v „běžném“ automobilovém světě. Víme, že když si vezmeme nové auto nižší střední, ono se to může vyplatit. Ale proč? Protože nové je dražší, než ojeté. V každém případě, havarijní pojistku bych pro nové auto tipoval tak na čtyři roky - maximálně pět let. Později bych se soustředil spíš na krytí škod, které se mi zdají nejpravděpodobnější - to znamená, že si nepřipustím možnost, že na moji garáž spadne kometa, a udělá mi spolu s garáží díru taky ve střeše auta. Spíš se soustředím na pojištění pro případ, že někdo zaspí za volantem právě, když si já budu vesele frčet po rovné okresce naproti němu (pak se to může i vyplatit - vždyť dostat z pojistky na nová světla, proč ne?).

Když už tak, s havarijní pojistkou bychom měli řešit CENU, né stáří vozidla... Budu se opakovat - je úplně jedno, jedná se li o nový, nebo ojetý vůz.

Málem bych zapomněl, [odkaz] - něco na odlehčení. Nedělejte radost těm, kteří z vaších řečí mají akorát tak srandu (například mně), a jednejte v duchu bratrství :yes:
Avatar - das_autos
pan Zich
| 8. 12. 2012 17:05
Havarijní pojištění se neodvíjí podle ceny auta.Můžeš si pojistit i starou fabii nebo felicii,potom je to samozřejmě i levnější.Takhle přemejšlí hodně lidí.Koupí si za levno nějakou bořenou smotaninu po helmutovi a pak,když se něco stane tak na to nemaj prašule.Uvědom si,že i na olítanou ludru stojí díly stejně jako na auto v bezvadným stavu třeba o 100 000,- dražší a když třeba trefíš kance nebo ti praskne přední sklo,na náledí ti to ulítne máš pak vyděláno.Ještě u nás většinou lidi koukaj na cenu pojištění a ne na to co kryje a pak se diví,že jim to pojišťovna neproplatí.Navíc to není díky dnešní konkurenci žádná horentní suma,která by někoho extra rozpočtově zatěžovala.
Avatar - das_autos
pan Zich
| 6. 12. 2012 11:03
Ty jseš opravdu naivní hlupák.Ten z inzerátu je bořenka a stočenka jako blázen do který klidně dalších 6000 euro nasypeš během čtyř let ty trubko.Do týhle ceny,aby se dovozce vešel a měl s toho marži sežene v De akorát neopravenou bořenku a to jí ještě musí stočit.Hlupák jseš tu ty kamaráde.Kup si ten vrak a pak si stěžuj jaký jsou fordi šmejdi.
pan Zich
| 6. 12. 2012 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - das_autos
pan Zich
| 6. 12. 2012 18:37
Sklidni hormon.Nejen že nevíš a nerozumíš,ale ještě z to tady děláš hospodskou přestřelku.Tak za prvý dáváš za příklad první stránku mobile.de.Nemáš vyfiltrovanou zemi původu německo takže tam máš moldávii,polsko a jiný exotický země,kde už jsou ty auta stočený. Navíc 1,6 benzíny jsou vesměs dražší tak nevím proč sem pleteš naftu.Dále nemáš vyfiltrovaný poškozený vozidla tudíž to jsou poškozený vozidla.Za další že člověk tvýho typu teď se neuraž "LOPATA" neumí alespoň základy němčiny to už asi nikdy nedoženeš,ale můžeš si přehodit jazyk na alespoň tvojí bližší češtinu,ale vsadím se,že s tvým IQ tomu stejně neporozumíš.
pan Zich
| 6. 12. 2012 21:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - das_autos
pan Zich
| 7. 12. 2012 19:44
Evidentně ode mne dobře mířená střela :yes:
pan Zich
| 7. 12. 2012 21:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - das_autos
pan Zich
| 8. 12. 2012 10:28
Ty neumíš navíc ještě počítat.Ty jsi takovej typ nic nevím,neumím a ničemu nerozumím,ale ve všem mám pravdu a ještě je hrubě urazím.Takovejch tu máme vagóny.Přitom by stačilo jediný.Zopakovat si první stupeň základní školy,kterej jsi ty evidentně vynechal.
:D
| 5. 12. 2012 23:14
Focus 1,6tdci 2007 plna vybava najeto 110tkm za 150tis auto ma po 2 letech najeto 155tis a investici je pouze nafta a pojistka aneb neni kus jako kus pristi rok pujde smer bazar za cca 100tis a zase dalsi ojetina. Takze tu vasi matematiku pocitanou pri nakupu od AAA AUTO si schovejte. Spark, nebo typ auta HTP nesmi do baraku!! >:D
Většina
| 7. 12. 2012 16:51
Většina lidí nejen co znám to dělá tak, že kupuje pár let jetá auta a nechává je servisovat u známého v servisu, kde oprava vyjde na méně než je v článku zmíněno, nicméně velký úspěch největšího autobazaru u nás tomuto modelu dává za pravdu.. nejen moji známí ale 50k lidí to tak dělá..proč ne..kdo dobře vybere ani nemusí toliko do vozu investovat.
K " Vyplatí se ojeté auto víc než nové? Počítejte dobře"
| 7. 12. 2012 23:12
Tentokrát autor článku ve svých úvahách dost "ujel".

Tak za 1. jestliže na průměrný plat v ČR nedosáhne nějakých 61% obyvatel, tak kolik z nás "za své" najede uvedených 30 tis. km?

2. prodat ojetý automobil není dle mého názoru v současném převisu nabídky a poklesu prodejních cen nových vozů nic jednoduchého. Úspěšný je ten, kdo může jít s cenou hodně dolů.

3.málo kdo si může dovolit čekat s prodejem auta 1/2 i více roku. Hodně "zoufalců" navštíví takové nejmenované firmy na českém trhu, které Vám "zaplatí nejvíce" a takové firmy jsou zvyklé dosahovat na opotřebovaném zboží rabat 30%, takže Vám o těch 30% z prodejní ceny vyplatí méně.
Takže prodejní ceny uváděné v článku jsou pofidérní.

4. Dalším názorovým excesem jsou tvrzení typu , že na C5 Vám udělají rozvody za osmičku a pravděpodobná výměna spojky včetně dvouhmotového setrvačníku přijde na pouhých 24 tis. Ani bez DPH se do těchto částek nevejdete. Konečně, že tyto cifry jsou tzv. mimo mísu lze vyčíst z článku téhož autora nazvaného "Diesel, nebo benzín? Při koupi ojetiny je dilema výběru ještě složitější" z 3.9.2012

Takže pro výše uvedené dle mého názoru "přední odborník" názorově dost ujel od reality.
Celá úvaha je dost mimo - proč právě 4 roky nového a 4 roky
| 8. 12. 2012 01:34
Pokud nejsem cesťák a ani si nepotřebuji léčit komplexy, tak nové auto nebudu prodávat po čtyřech letech a 120 tisících - spíš si ho podržím nejméně celých těch uvažovaných 8 let (spíš více, pokud třeba ročně najedu jen 15 tisíc).
Pak kalkulace vypadá úplně jinak a se zůstatkovou cenou blízkou nule si hlavu lámat nemusím.

Navíc mi moc nesedí to, že čtyřletá ztráta ceny čtyřleté ojetiny je podobná čtyřleté ztrátě ceny nového auta. Pak je trh s ojetinami buď podivně deformovaný, nebo jsou použity nesprávné výchozí údaje. Ale dovedu jako vysvětlení představit i psychologický efekt daný očekávanou lepší péčí o nové vozidlo prvním majitelem, nebo to, že po osmi letech není auto "minulá generace" ale zpravidla už "předminulá".
Celá úvaha je dost mimo - proč právě 4 roky nového a 4 roky
| 31. 12. 2012 10:19
presne tak, mas pravdu, naco by som nieco predaval ked mi to 4roky dobre funguje a ked to auto nie je napisane na firmu, aj tak vecsina ludi (nie firmy) jazdia do 20 000km/ rok, cize 8-10 rokov auto moze v pohode vydrzat pri primeranom servise

PS: zasa naopak jeden znamy hovori: "vyhybam sa rozvedenym zenam a ojazdenym autam(zenam)" ..... naco by som si nieco bral k sebe, coho sa niekto predo mnou dobrovolne vzdal :-)
ojeté či nové
| 12. 12. 2012 15:36
Určitě je paráda, když si při koupi nového auta můžeme "zasáhnout" do toho jaká bude výbava a na jaké úrovni. Ne každý si ale nové auto může, i přes klady s tím spojené, dovolit. Proto se není čemu divit, že největší bazary stále rozšiřují pobočky a nabídky svých služeb. O bazarová auta je pořád velký zájem který značí, že bazary jsou schopni uspokojit nejednoho náročného zákazníka.
ojeté či nové
| 31. 12. 2012 08:00
Bazarované auto nikdy,všechno to je podvod.Naleštit to,opravit pár věcí aby to vypadalo,atd... konec
ojeté či nové
| 31. 12. 2012 10:15
presne tak, v bazari som auto nikdy nekupoval, predpokladam, ze 80-90 % aut tam maju nejake problemy a zavady, experti v tomto su aaa auto. ked som pred par rokmi tam chcel predat moju staru octavku a videl ten pristup (najprv ma nechali vyse 1hod. cakat) a potom sa tvarili, ze ich ani poriadne nezaujima techn. stav vozidla, a vrcholom bolo ked mi prijimaci technik povedal: "nebojte sa, ked to auto k nam predate, v zivote uz o nas nebudete pocut....." :-), potom som z tade odisiel a predal auto cez net, rychlejsie a za lepsiu cenu :-)
Stočené km, havarovené vozy, nejasný původ
| 6. 1. 2013 12:02
Sháněl jsem Fábii 1,4 v naftě s turbem (skvělý motor) a hledal jsem skutečně dlouho. Jednu jsem pro ženu i koupil, ale během týdne jsme auto vraceli a to nebylo lehké, navíc nás to pár tisíc stálo. Chci říct, jedná se o skvělé auto, ale bazary jsou plné bouranejch, přetočenejch a jinak nekvalitních aut tohoto typu až mi z toho šla hlava kolem. Bezproblémové auto bych asi neměl do dnes, kdyby mi nepomohli odborníci z Kontroly vozu. Vřele doporučuji www.kontrolavozu.cz
Avatar - mysak2
proč ojetina a ne nové
| 17. 3. 2013 11:29
Tak proč si třeba já kupuju ojetiny a ne nové auto? Tak za prvé nemám takovou sumu a za další koupím si ojetinu která má třeba do 100.000km najeto ale mezi tím jsou už kusy které mají třeba 200-300tis.km takže se už ví co je na těchto autech poruchové, co zlobí co ne a no co si dát třeba pozor nebo jakým motorizacím se třeba vyvyrovat. tohle u nového auta nikdy nevíte.

Další věc mám vážné pochyby že většina řidičů najezdí za rok 30000. Podle mě průměrný řidič v čr (pokud nejezdí služebně-profík, obchodní zástupce) najezdí tak polovinu
Avatar - mysak2
prodejci
| 17. 3. 2013 11:46
... a věc která mě na prodejcích nových aut rozčiluje je jejich naprosto i nulová znalost aut. Většina z nich podle mého zjištění ví o autě jen to že má volant a 4 kola.
Radsi ojetiny
| 12. 8. 2015 12:38
Ja preferuju ojetiny, protoze se u nich neztraci tak rychle hodnota, jako u noveho a nemusi se na ne pri koupi cekat jak na ty nova, napriklad na oblibene skodovky... Kdyz si v bazeru auto vyberu tak s nim hend i odjedu... :-! :-!
Ojeté spíše
| 25. 2. 2016 09:37
Já to zrovna aktuálně řeším, budu si kupovat ojetinu (s vw už mám dobré zkušenosti).
Chtěl bych se obrátit na dovozce auto story u Brna, máte s nima někdo už zkušenost?
nové vs ojeté
| 16. 11. 2016 08:16
Během prvních dvou let se sníží cena nového vozidla až o 40 %. Později už vozy tak rychle cenu neztrácí, postupem času se může cena dokonce začít znovu zvedat, proto je výhodnější koupit ojeté auto v jednom z těch lepších autobazarů.
Ojeté nebo nové auto
| 16. 7. 2018 23:54
Docela jsem uvažovala o koupi nového auta - ta čistota, vůně a "nedotčenost" mě totiž opravdu lákala. Pak jsem si ale přečetla několik článků, mimo jiné i jeden tady - [odkaz] - a zjistila, jak rychle cena nových aut klesá, takže to teď spíš vidím na nějakou lepší ojetinu.
Ojetiny
| 9. 9. 2018 16:14
Tak ono záleží hlavně na konkrétní nabídce. Ojeté auto se může vyplatit, ale musí být v dobrém stavu. Takové se mi podařilo koupit před pár měsíci, jenže nabídka byla časově omezená, takže jsem si musel vzít nebankovní půjčku, konkrétně jsem si ji našel tady - [odkaz] :-) Sice mě to ve finále vyjde trošku dráž, než kdybych měl peníze rovnou u sebe, ale myslím si, že na lepší nabídku bych už nenarazil.
Ojeté auto
| 13. 7. 2019 14:35
Když jsem chtěl koupit auto, tak jsem v AAA auto v Brně narazil na Škodu superb, která měla najeto jen 71 tisíc kilometrů, koupil jsem ji za 220 tisíc, opravdu nádherné auto.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku