Novinky
Jinak na sousedním webu psali,že ty nové motory,nebudou jen pro Oktávii 3,ale taky pro ostatní koncernové vozy Audi,Seat samozřejmě pro Fábii,Roomster a taky Rapid.Nakonec u Fábie se asi s novou motorovou paletou dá počítat až nástupem nové generace.
Motor je možno dobrý ,čo sa týka pružnosti a spotreby , ale časté poruchy , problémy a krátka životnosť motora sú stále nedoriešené a neverím že sa im to v dohľadnej dobe podarí , možno keby trochu viac zapracovali na vývoji a testovaní tak by určite niečo dosiahli , mne sa zdá že oni pracujú len s kalkulačkou , perom a papierom ...
Taktiež mi vadí u Koncernu to, že nemám na výber medzi Atmosférou a Turbom, a tým strácajú zákazníkov ... ;-\
Taktiež mi vadí u Koncernu to, že nemám na výber medzi Atmosférou a Turbom, a tým strácajú zákazníkov ... ;-\
To jsou ty motory, které měla podle redakce dostat Octavia někdy v roce 2015 😄?
Tak i fotografie potvrzuje, že je tam zpátky ozubený řemen - - rozuměj, že škodovka i přes všechna ubezpečení o údajném definitivním vyřešení problému s řetězy u TSIček si tím zřejmě není tak úplně jistá...
To jsou motory TSI 16V rozvody řemen místo stávajících 8V a rozvod řetěz.O tom motoru 1.6 by toho mohli napsat víc,jestli je to 1.6MPI 8V nebo 1.6 16V který montují na východě,tedy převážně v Rusku,Turecku atd. kde by turba rychle dokurvili >😒]
Gilgit
Tento clánek (vcetne fotografie) jasne vychází z tiskové informace firym Skoda Auto ze 3.12. Ale😒br />
1. Skoda píse ze "výroba byla zahájena", pan Fokt ze "zahájení výroby je na spadnutí"
2. Skoda píse, ze výrobní kapacita techto motoru ciní maximálne 2.200 denne, pan Fokt píse ze 2.000
3. Skoda píse, ze motor je urcen pro ruzné vozy znacek Skoda, Audi, Seat a VW, pan Fokt zminuje jen Octavii
Otázka pro redakci: Jak dlouho budete predkládat ctenárum takový novinárský odpad. To uz nedovedet korektne napsat ani o firme Skoda.
Otázka pro ctenáre: Jak dlouho ze sebe jeste necháme/necháte delat voly?
1. Skoda píse ze "výroba byla zahájena", pan Fokt ze "zahájení výroby je na spadnutí"
2. Skoda píse, ze výrobní kapacita techto motoru ciní maximálne 2.200 denne, pan Fokt píse ze 2.000
3. Skoda píse, ze motor je urcen pro ruzné vozy znacek Skoda, Audi, Seat a VW, pan Fokt zminuje jen Octavii
Otázka pro redakci: Jak dlouho budete predkládat ctenárum takový novinárský odpad. To uz nedovedet korektne napsat ani o firme Skoda.
Otázka pro ctenáre: Jak dlouho ze sebe jeste necháme/necháte delat voly?
Ano, máte pravdu, z mé strany došlo ohledně zahájení výroby k chybě při překladu informace z německého zdroje, který jsem měl k dispozici a současně se "povedl" i překlep ohledně počtu motorů. Omlouvám se.
Ostatně sám jste důkazem, že dokonce i při čtení článku v mateřštině se mohou vyskytnout problémy. Informaci o dodávkách motorů pro koncern byste při pečlivějším čtení našel hned v prvním odstavci...
Ostatně sám jste důkazem, že dokonce i při čtení článku v mateřštině se mohou vyskytnout problémy. Informaci o dodávkách motorů pro koncern byste při pečlivějším čtení našel hned v prvním odstavci...
No, aspoň víme na čem jsme... Dělejte prosím svoji práci s trochu větším nadšením a spolupracujte více s uživateli. Viz. nové stránky aneb Vánoční překvápko. Přeji méně bulváru, reklam a překlepů.
Gilgit
Pane Fokt, tu informaci v prvním odstavci jsem samozrejme neprehlédl, ale povazoval jsem ji za vseobecnou formulaci, která platí treba i pro ty motory vyrábené do soucasné doby. Není to formulováno tak, ze se to musí týkat tech nových. Ale v podstate máte pravdu, ta informace tam je.
Jinak, pokud jsem má slova formuloval ponekud ostreji, tak😒br />
1. Mne chyby na auto.cz pravidelne vytácejí
2. Od Vás jsem zde cetl v poslední dobe nekolik docela príjemných textu takze mne tyhle chyby dost zaskocily. Ale kdyz se na kritiku reaguje, tak není tak zle.
Jinak, pokud jsem má slova formuloval ponekud ostreji, tak😒br />
1. Mne chyby na auto.cz pravidelne vytácejí
2. Od Vás jsem zde cetl v poslední dobe nekolik docela príjemných textu takze mne tyhle chyby dost zaskocily. Ale kdyz se na kritiku reaguje, tak není tak zle.
Gilgit
Tak jsem premýslel, jak pan Fokt dosel k tomu, ze výroba nových motoru je na spadnutí, kdyz Skoda píse, ze výroba se rozbehla. A potom jsem na to prisel. Nyní uvidíte, jak autori Auto.cz písí clánky.
Cást puvodní tiskové zprávy firmy Skoda Auto a.s.😒br />
„Koncernová řada motorů EA211 zahrnuje celkem čtyři varianty tří- a čtyřválcových motorů o zdvihovém objemu 1,0 až 1,6 l. Turbodmychadlem přeplňované čtyřválce TSI (Turbocharged Stratified Injection), využívající čtyřventilovou technologii, mají nižší vnitřní tření, sníženou vlastní hmotnost a optimalizovaný teplotní management. To vše výrazně snižuje spotřebu a emise.
Zahájení výroby motorů generace EA211 ve variantách o zdvihovém objemu 1,2 a 1,4 litru je už druhým náběhem ve výrobě agregátu společnosti Škoda v rozmezí několika týdnů. Od října vyrábí závod ve Vrchlabí dvojspojkovou převodovku DQ200 pro koncern Volkswagen. Kapacita činí v současné době 1000 převodovek denně. Do poloviny roku 2013 bude závod vyrábět až 1500 převodovek denně.“
Cást Foktova clánku😒br />
„Generace EA211 zahrnuje rodinu čtyřválcových přímovstřikových motorů ve čtyřech variantách o objemu od 1,0 do 1,6 l, ktetré by měly být menší, lehčí, výkonnější a díky snížení třecích ztrát a vylepšenému tepelnému managementu i úspornější a s nižšími emisemi. Výroba by se měla rozeběhnout během několika příštích týdnů.Zahájení výroby je součástí nových investic Škodovky do vývoje a výroby v České republice, které v souhrnu dělají 34 milionů euro. Jedná se o v současnosti nejvyšší investici do vývoje na českém území.“
Pri kopírování a mazání se to panu Foktovi popletlo a z druhého nábehu ve výrobe agregátu „v rozmezí několika týdnů“ (po nábehu DQ200 ve Vrchlabí) se vyvinula formulace ze výroba nových motoru by se mela rozbehnout „během několika příštích týdnů“. Potom musel Fokt ke své vlastní chybe násilím napasovat a tedy zprasit zacátek clánku.
Omlouvám se za dlouhý príspevek, ale na tom kazdý krásne vidí jak prasácky a lajdácky pracují redaktori Auto.cz.
Proto jeste jednou otázka: Necháme si jen tak dál z nás delat voly a s.r.á.t nám na hlavu?
Cást puvodní tiskové zprávy firmy Skoda Auto a.s.😒br />
„Koncernová řada motorů EA211 zahrnuje celkem čtyři varianty tří- a čtyřválcových motorů o zdvihovém objemu 1,0 až 1,6 l. Turbodmychadlem přeplňované čtyřválce TSI (Turbocharged Stratified Injection), využívající čtyřventilovou technologii, mají nižší vnitřní tření, sníženou vlastní hmotnost a optimalizovaný teplotní management. To vše výrazně snižuje spotřebu a emise.
Zahájení výroby motorů generace EA211 ve variantách o zdvihovém objemu 1,2 a 1,4 litru je už druhým náběhem ve výrobě agregátu společnosti Škoda v rozmezí několika týdnů. Od října vyrábí závod ve Vrchlabí dvojspojkovou převodovku DQ200 pro koncern Volkswagen. Kapacita činí v současné době 1000 převodovek denně. Do poloviny roku 2013 bude závod vyrábět až 1500 převodovek denně.“
Cást Foktova clánku😒br />
„Generace EA211 zahrnuje rodinu čtyřválcových přímovstřikových motorů ve čtyřech variantách o objemu od 1,0 do 1,6 l, ktetré by měly být menší, lehčí, výkonnější a díky snížení třecích ztrát a vylepšenému tepelnému managementu i úspornější a s nižšími emisemi. Výroba by se měla rozeběhnout během několika příštích týdnů.Zahájení výroby je součástí nových investic Škodovky do vývoje a výroby v České republice, které v souhrnu dělají 34 milionů euro. Jedná se o v současnosti nejvyšší investici do vývoje na českém území.“
Pri kopírování a mazání se to panu Foktovi popletlo a z druhého nábehu ve výrobe agregátu „v rozmezí několika týdnů“ (po nábehu DQ200 ve Vrchlabí) se vyvinula formulace ze výroba nových motoru by se mela rozbehnout „během několika příštích týdnů“. Potom musel Fokt ke své vlastní chybe násilím napasovat a tedy zprasit zacátek clánku.
Omlouvám se za dlouhý príspevek, ale na tom kazdý krásne vidí jak prasácky a lajdácky pracují redaktori Auto.cz.
Proto jeste jednou otázka: Necháme si jen tak dál z nás delat voly a s.r.á.t nám na hlavu?
Děkuji Vám za upozornění, faktické chyby v článku Michala Fokta jsme opravili. Přijměte, prosím, naši omluvu.
Já mám třeba to současné TSI 1,2 63 kw na roomsteru a jsem s tím spokojený, je sice nové, ale kamarád ho má už dva roky, takže by měl být v té skupině vadných, ale má nalítano asi 70 tis a v pohodě, žádný problém s napínákem neměl, ale hodně se toho bál. Ale je fakt, že ti se 77 kw odcházeli hodně, známý měl ve fimě dvě octavie a yetiho a na všech třech to do 20 tisíc km odešlo všem. Podle mě je to moc velký výkon a krouťák na tak malý motůrek a těžké auto.
řešíte tady docela prkotiny, vzhledem k tomu, že motor bude prkticky nerozebiratelný a tudíž po max 200 000km opravdu na vyhození. V případě, že by se náhodou tedy povedl.
Koncern tímhle vslatně sám zpochybnil motor 1.2 tsi.Po 2 letech začínat s úplně jiným TSI.Lituju lidí co mají co mají tenhle pochybnýmotor a najezdí jen 10-15 tisíc za rok.Záruka jim skončí a oni budou mít najeto 30 tisíc.Za další rok dva po záruce se jim motor rozskočí a oni budou mít jen oči pro pláč.
Kamarád mají ve fimě Octavie 1.6TDI a 1.2 TSI.TDIčka sou prý naprosto bez problemu,ale na 2 TSI kolem 60 tisíc komplet vřiti motor.
Kamarád mají ve fimě Octavie 1.6TDI a 1.2 TSI.TDIčka sou prý naprosto bez problemu,ale na 2 TSI kolem 60 tisíc komplet vřiti motor.
Zřejmě tvůj první smysluplný příspěvek tady a navíc ještě vtipný... :yes:
Snad se toho jednou dočkám i já. >😒] 😉
Nemluvil jsi spis podle vlastni zkusenosti? Takhle se vyjadrovat o zenach, to vubec neni hezky. Tfujtajxl
Francúzi sa musia ešte snažiť a popracovať na elektronike , inak s nimi nemám problém ...
Kórejci , ja som nemal možnosť skúsiť si nejakého , ale mám z nich zatiaľ dobrý pocit , aj keď to preháňajú s dizajnom .. Akurát mi lezie na nervy kampaň o "Slovenská Kia" a "český Hyundaii "
😉
V pripade dizla japonca a korejca kategoricky zamietam ookial si budu robit srandu zo zakaznikov s cenami dpf okolo 4000eur ked u 508 ,co povazujem za nadherny priklad europskej strednej triedy vydrzi fap rovnako a repas raz za cca vacsinou okolo 180000km vyjde na 250eur....
Hydraulicky napinak pouziva vela automobiliek. Okrem vw-vsetky motory tsi a psa 1,6t nema uznikto problem.
Ten napinak ma vymedzovak na ktorom su zuby. Tieto zuby nepustia napinak nas5 do polohy volnej retaze ked klesne tlak v okejovom systeme.
Tieto zuby sa osuchaju a dokonca aj vylamu a dalej uz scenar pozna kazdy....
BTW nemůžou si za to zákazníci sami tím, že nemění olej normálně po 15000 km?