Koncern tímhle vslatně sám zpochybnil motor 1.2 tsi.Po 2 letech začínat s úplně jiným TSI.Lituju lidí co mají co mají tenhle pochybnýmotor a najezdí jen 10-15 tisíc za rok.Záruka jim skončí a oni budou mít najeto 30 tisíc.Za další rok dva po záruce se jim motor rozskočí a oni budou mít jen oči pro pláč.
Kamarád mají ve fimě Octavie 1.6TDI a 1.2 TSI.TDIčka sou prý naprosto bez problemu,ale na 2 TSI kolem 60 tisíc komplet vřiti motor.
řešíte tady docela prkotiny, vzhledem k tomu, že motor bude prkticky nerozebiratelný a tudíž po max 200 000km opravdu na vyhození. V případě, že by se náhodou tedy povedl.
Díky za smiřlivější tón, když k chybě dojde, netěší to nikoho a autora nejméně. Bohužel k tomu při kvantech textu, psaného pro net s důrazem na co největší rychlost publikace, dochází. :-O
No četl jsem nedávno ve Světě motorů rozhovor se šéfem vývoje motorů a ten tvrdil, že problém s rozvody je vyřešen. Modifikovali řetěz, ozubený kolo a napínák a teď to prej už drží i na současný generaci motorů. Tahle generace motoru by navíc tuším měla mít už řemen. Zajímavý jak ten problém eskaloval. Nejdřív škodovka zatloukala, že nic takovýho není. Když se diskuzní fóra začaly množit problémy s rozvodovým řetězem na TSI motorech tak nakonec přiznali, že problém byl, ale už je vyřešený. Když to už prohláší šéf vývoje, tak to není jedna paní povídala. Nicméně někteří jedinci typu GTI budou stejně dál tvrdošíjně prohlašovat, že žádný takový problém neexistuje a je to z pohledu množství vyrobených TSI motorů marginální záležitost. >:D >:D Osobně přeju VW aby TSI motory teď už fungovaly bezvadně a aby se nestávaly noční můrou svých majitelů.
Jen se ti snažím naznačit, že na českém webu lze očekávat rozhodně větší zájem o informace o novinkách domácího výrobce než o knedle tvé ženy, kterou jsi sem mimochodem "přivedl" ty. Co chceš. Na blbou poznámku blbá odpověď.
Já mám třeba to současné TSI 1,2 63 kw na roomsteru a jsem s tím spokojený, je sice nové, ale kamarád ho má už dva roky, takže by měl být v té skupině vadných, ale má nalítano asi 70 tis a v pohodě, žádný problém s napínákem neměl, ale hodně se toho bál. Ale je fakt, že ti se 77 kw odcházeli hodně, známý měl ve fimě dvě octavie a yetiho a na všech třech to do 20 tisíc km odešlo všem. Podle mě je to moc velký výkon a krouťák na tak malý motůrek a těžké auto.
Dobre vis, na co jsem narazel- ale kopnu Te- po kolecku s Rapidem tu mame dalsi s Octavii a musi nam cpat kazdou blbost. Ze budou vyrabet motor- a ktera automobilka to nedela(neber me za slovo)?
Nemluvil jsi spis podle vlastni zkusenosti? Takhle se vyjadrovat o zenach, to vubec neni hezky. Tfujtajxl
Na nejakom ruskom fore som mal tu cst vidiet fotky dovodu preskakujucich rozvodov a volnej retaze....
Hydraulicky napinak pouziva vela automobiliek. Okrem vw-vsetky motory tsi a psa 1,6t nema uznikto problem.
Ten napinak ma vymedzovak na ktorom su zuby. Tieto zuby nepustia napinak nas5 do polohy volnej retaze ked klesne tlak v okejovom systeme.
Tieto zuby sa osuchaju a dokonca aj vylamu a dalej uz scenar pozna kazdy....
S mazdou sice skusenisti nemam ale mam s hondou ,konkretne 1.5vtec a 2.0vtec. V nizkych otackach do 3000rpm nic, potom sa zacne nieco diat , ale to, co slubuju v papieroch je az niekde pri 6000rpm. Mne takato filozofia nevyhovuje, ja mam radsek kone pri ruke v pracovnych otackach,nebavi ma chodit si po vykon do vysokych, navyse utrpi ajbkomfort na dialnici koli kratsim prevodom.
V pripade dizla japonca a korejca kategoricky zamietam ookial si budu robit srandu zo zakaznikov s cenami dpf okolo 4000eur ked u 508 ,co povazujem za nadherny priklad europskej strednej triedy vydrzi fap rovnako a repas raz za cca vacsinou okolo 180000km vyjde na 250eur....
No, aspoň víme na čem jsme... Dělejte prosím svoji práci s trochu větším nadšením a spolupracujte více s uživateli. Viz. nové stránky aneb Vánoční překvápko. Přeji méně bulváru, reklam a překlepů.
Zvláštní je, že nikdo neví, proč ty řetězy blbnou (ani pan Vaculík, co snědl všechnu moudrost světa o ojetinách, neví, jestli je to konstrukční vada řetězu nebo motor vytváří jakési kmity, které to ničí). Jinak mě trochu děsí, že když se člověk podívá třeba do ceníku Golfu, vidí tam jen turbomotory. Kdyby třeba zmodernizovali 1.4 16V (jako třeba Škoda HTP na nové MPI), tak by pak na trhu s ojetinami mohl být ideální vůz pro začínající řidiče - prověřený motor, bezpečný vůz, svěží výbava, auto po důchodci. Jenže já vím, Golf si se svojí technikou výběhový motor nezaslouží.
Doteraz nechápem prečo Česi a Slováci Japonské auta zavrhujú , dizajnom sa približujú Európe , Kvalitou sú podľa mňa na špičke (môžem potvrdiť z vlastnej skúsenosti , keďže mám 2 Mazdy ) , dokonca sa už dá ako tak poskladať výbava a diely sú dostupnejšie ako pred 10 rokmi (aj keď žiadne diely nie je potreba >:D )
Francúzi sa musia ešte snažiť a popracovať na elektronike , inak s nimi nemám problém ...
Kórejci , ja som nemal možnosť skúsiť si nejakého , ale mám z nich zatiaľ dobrý pocit , aj keď to preháňajú s dizajnom .. Akurát mi lezie na nervy kampaň o "Slovenská Kia" a "český Hyundaii "
Ano, máte pravdu, z mé strany došlo ohledně zahájení výroby k chybě při překladu informace z německého zdroje, který jsem měl k dispozici a současně se "povedl" i překlep ohledně počtu motorů. Omlouvám se.
Ostatně sám jste důkazem, že dokonce i při čtení článku v mateřštině se mohou vyskytnout problémy. Informaci o dodávkách motorů pro koncern byste při pečlivějším čtení našel hned v prvním odstavci...
Tyhle motory musí dostat oktávka hned ze startu, má totíž plošinu MQB a ta musí mít nové motory, které budou skloněné dozadu a výfukové svody budou na straně řidiče. Proto staré motory nejdou použít v ní a naopak.
1.6 75kw byl dobrý motor na běžnou jízdu dostatečný,i v Oktávii sním není problém jet i za 6.5-7litra a má docela zátah odspodu díky 8V technice a dobře zpřevodované převodovce.Na dálnici jdou zase otáčky rychle nahoru v rychlostech nad 140km/h.Přesto myslím,že kdyby se tento motor pořád montoval,tak by nikoho neurazil ani dnes,aspoň byl spolehlivý a proti turbu i levnější.Bohužel zanedlohou už nebude mít koncern jedinou atmosféru a tímpádem,bude plno zákazníku uvažovat o konkurenci taková Toyota a Honda mají dobré atmo motory,ale japonské vozy obecně v ČR nejdou na odbyt.Levnou alternativou jsou pak francouzi ti,ale nemají dobrou pověst co do spolehlivosti.
To jsou motory TSI 16V rozvody řemen místo stávajících 8V a rozvod řetěz.O tom motoru 1.6 by toho mohli napsat víc,jestli je to 1.6MPI 8V nebo 1.6 16V který montují na východě,tedy převážně v Rusku,Turecku atd. kde by turba rychle dokurvili >:-[]
Tak i fotografie potvrzuje, že je tam zpátky ozubený řemen - - rozuměj, že škodovka i přes všechna ubezpečení o údajném definitivním vyřešení problému s řetězy u TSIček si tím zřejmě není tak úplně jistá...
Tak předpokládám, že proto, že ve tvojí ženský nechce a nebude jezdit x desítek (časem) stovek tisíc lidí. Alespoň tedy doufám. Teda vlastně spíš doufej. >:D
Motor je možno dobrý ,čo sa týka pružnosti a spotreby , ale časté poruchy , problémy a krátka životnosť motora sú stále nedoriešené a neverím že sa im to v dohľadnej dobe podarí , možno keby trochu viac zapracovali na vývoji a testovaní tak by určite niečo dosiahli , mne sa zdá že oni pracujú len s kalkulačkou , perom a papierom ...
Taktiež mi vadí u Koncernu to, že nemám na výber medzi Atmosférou a Turbom, a tým strácajú zákazníkov ... ;-\
Jinak na sousedním webu psali,že ty nové motory,nebudou jen pro Oktávii 3,ale taky pro ostatní koncernové vozy Audi,Seat samozřejmě pro Fábii,Roomster a taky Rapid.Nakonec u Fábie se asi s novou motorovou paletou dá počítat až nástupem nové generace.
Hlavně že už budou mít klasický rozvod řemen a né řetěz,což je alfou a omegou problémů motorů 1.2,1.4TSI.Zas mohou být problémy s něčím jiným,budou to zas asi o něco složitější motory.Takový atmosferická 1.6ka by mě seděla víc.