Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto.cz se změní. Vyzkoušejte novou podobu už dnes!

Podívejte se na nový design Auto.cz a povězte nám, co můžeme ještě vylepšit.
Zpět na článek
5. 12. 2012 16:20
neregistrovaný "HTPkiller"
5. 12. 2012 16:59
5. 12. 2012 16:22
5. 12. 2012 16:27
6. 12. 2012 11:52
5. 12. 2012 16:33
5. 12. 2012 16:39
5. 12. 2012 19:52
5. 12. 2012 16:55
5. 12. 2012 17:12
5. 12. 2012 17:21
5. 12. 2012 18:30
5. 12. 2012 17:24
5. 12. 2012 17:27
5. 12. 2012 17:47
5. 12. 2012 18:01
5. 12. 2012 18:09
5. 12. 2012 18:10
6. 12. 2012 10:00
5. 12. 2012 18:30
5. 12. 2012 20:38
5. 12. 2012 21:01
5. 12. 2012 21:46
5. 12. 2012 22:05
5. 12. 2012 21:45
5. 12. 2012 20:42
5. 12. 2012 20:45
5. 12. 2012 21:01
5. 12. 2012 21:50
6. 12. 2012 06:57
5. 12. 2012 22:25
5. 12. 2012 23:50
6. 12. 2012 00:24
neregistrovaný "HTPkiller"
5. 12. 2012 16:20
No toto!
Vypadá to dobře! :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - boost.
5. 12. 2012 16:59
Re: No toto!
Ano, jen stále fotky v galeriích jsou malé. Chce to větší!
Avatar - Emel
5. 12. 2012 16:22
Odkaz na blogy
Na horní liště mi chybí odkaz na blogy... ty jsou nyní dostupné až úplně dole, což je hodně scrollování.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
5. 12. 2012 16:22
Re: Odkaz na blogy
A diskuse nevypadá úplně nejlépe... je tu nějak hodně prázdného místa mezi příspěvky. Ale možná jen otázka zvyku.
5. 12. 2012 16:28
Re: Odkaz na blogy
Aby jsi mezitím klikl na další trotl titul Axelu.
5. 12. 2012 16:27
no, já nevím
ale mě se nejvíce líbíl prapůvodní vzhled stránek. tohle mě moc neoslovilo 8-s :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
6. 12. 2012 11:52
Re: no, já nevím
Človek si sotva zvykne na jeden dizajn a už majú prichystaný nový.
5. 12. 2012 16:31
Tak jsem na novém auto.cz
a nevím jak se vrátit na staré. Tohle nové je katastrofa. Chaoticky poskládané články a než scroluju až dolů tak mi upadne prst. Hrůza. Písmenka že bych potřeboval lupu a po stranách strašné plejtvání místem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Aladeen
5. 12. 2012 16:44
Re: Tak jsem na novém auto.cz
Choď na základnú stránku a pod AUTO .CZ a klikni na vrátit späť , je to malým napísané ;-)
5. 12. 2012 16:33
NOVÉ AUTO (CZ)
Zase to na mně někdo zkouší – odklikni nový provoz, přeřaď na dvojku a kodrcej se mezi rubrikami jako antoušek po poli. U stávající vizáže stránek prakticky nepotřebuju monitor, tedy abych to upřesnil, ten si zapnu na články a na testy, pak ho vypnu, vlezu na diskuse a jde to samo. Naslepo, ovšem ostrejma, padni komu padni, zde jsme si každej rovnej a kdo jinému garáž kopá, sám do ní padá… však to znáš.

No tak jsem to odklikl. Ua. Nové stránky. První dojem – přehlednost, špičková barva centrálního podkladu, výborně parcelované rubriky, červená neřve do voka, přitom je natolik výrazná, že po stránce logicky, přirozeně vede voko a následně myš.

Druhý dojem je ještě lepší, než dojem první. Oči mi letí přesně tak jak letět mají – horizontální základní orientace, živená následně vertikálním rolováním až tam dolů k videím, rubrika „jaké auto“ na výborném místě, v rohu se krčí bazaristé… no paráda.

Třetí a další dojmy vše jen pozitivně umocňují, základní charakter je „pogolfovsku“ vskutku mistrovský – akcent na přehlednost, současně absentuje fádnost. Stránky jsou živé a rychlé. Sakra tak co tedy je ke kritice? No… Nic. Nic. Nic.

Zkusím tedy diskusi, no jasně, známé firmy, známí garážoví „zločinci“, s tím ovšem nehne žádná modernizace stránek, na to jen a pouze – deratizační službu.

Tak se ještě mrknu na blogy. Sakra… kde jsou blogy? To jako si mám ty texty pouštět rovnou do kalhot? Á, zde jsou. Jistě, vždyť někde se pravda přece psát musí…

P.S. Tak nyní stojím u monitoru a v dokonalé pokoře vyslovuji velkou pochvalu za špičkovou práci. Jo jo, je to taková portálová devětsetjedenáctka – ti, co jí nejvíce kritizují, ti by jí nejvíce chtěli.

Tedy… BRAVO (nové)AUTO.CZ :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Aladeen
5. 12. 2012 16:36
Re: NOVÉ AUTO (CZ)
Bolo k tomu treba takí dlhý článok ? >:D
5. 12. 2012 16:53
Re: NOVÉ AUTO (CZ)
nezdilim nazor... starsi byl prehlednejsi... nyni je to REKLAMNI SPOLECNOST NA DOJENI KRAV, auto.cz prvni generace bylo super... novy design si lidi zvykli a byl urcite modernejsi..., ale tento... :no: NA AUTO.cz NEPOTREBUJU VIDET REKLAMU NA BLESK, ISPORT A REFLEX... toho ma dost clovek na internetu... a jeste tiskarny... clanek pres celou obrazovku :-( uf
5. 12. 2012 19:43
Re: NOVÉ AUTO (CZ)
Jestli tě štve reklama, tak zavolej majitelům a zeptej se jich, kolik za ni dostávaj.
A pak s nima udělej deal - voni stáhnou veškerou reklamu a ty jim pak dáš ty samé prachy.
Anebo jinak - navrhni majitelům, ať přístup na web zpoplatní, třeba za kilo měsíčně.
Osobně bych rád viděl, kolik mistrů zdejšího internetového volantu by zůstalo.
Nebo si snad myslíš, že to lítání po autosalónech, foťáky, auta a ježdění s nimi a samotný čas všech, co pro ACZ makaj, je ZADARMO?
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 18:06
Re: NOVÉ AUTO (CZ)
Ještě mně prosím uvěď seznam těch „garážových zločinců“, na které by si poslal deratizační službu. Rád se pokochám.
Avatar - PeterLuk
5. 12. 2012 18:31
Re: NOVÉ AUTO (CZ)
Ty, ja, Topper, Ronault... >:-[]
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 19:49
Re: NOVÉ AUTO (CZ)
To by odpovídalo.
5. 12. 2012 23:29
Re: NOVÉ AUTO (CZ)
Prihrievaš si polievočku? Budeš mať blog na titulke? :-!
6. 12. 2012 09:25
Re: NOVÉ AUTO (CZ)
Polievečku ani tak ne, tohle nevím, ačkoliv bych tím byl potěšen, tentokrát bych však jeden možný námět na článek měl, jmenoval by se - Klaudis - bláto diskuse 8-s >:D

Jinak na rozdíl od tebe si tu nemusím hrát ne masiáše, neboť dělám stále to samé - píši v pravdě. Aktuálně jsem z nových stránek velmi spokojen, výborná, oči uklidňující barva podkladu, k ní zvolený dokonalý odstín červené. Takže nestíhá nikoliv AUTO.CZ :yes: nýbrž tradičně ty, já, všichni, ale to je dáno tou novostí a potřebou nové orientace. Tipiju, že ty by ses tu do roka mohl slušně zorientovat. Tedy... jestli zde zase (asi už podesáté, viď) nadobro neskončíš :*)
7. 12. 2012 08:34
Re: NOVÉ AUTO (CZ)
Počty ti moc nejdú. Skús to ešte raz, prípadne si pomôž prstami jednej ruky, postačia.
Našťastie, vždy sa tu nájde niekto alebo niečo, aby mal človek dôvod sa sem vrátiť a dať týmto stránkam ďalšiu šancu. Ale tvoje blogy to rozhodne nie sú.

Nová podoba stránok mi je vpodstate ľahostajná, dôležitejší je obsah ako vzhľad, a v tom to na Auto.cz škrípe najviac. Po obsahu nasleduje funkčnosť. Vzhľad stránok až nakoniec.

Hovorí sa, že obal predáva, ale načo mi je zvrchu huj, keď vnútri často nájdem fuj...

No a nakoniec - diskusné blato? Dík za kompliment. Všade sa musí nájsť aspoň kúsok úrodnej pôdy, teší ma, že som to zrovna ja.
Avatar - gld
6. 12. 2012 11:57
Re: NOVÉ AUTO (CZ)
To vieš že bude.
Avatar - Aladeen
5. 12. 2012 16:39
To
Terajšie je lepšie , najviac mi na tom novom vadí pohyb po diskusii ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 19:52
Re: To
:yes: Mně taky. Už ta současná má svý rezervy a ta nová... No a taky, jak píši níže, vadí mi, že nám zkryli profilovky. :no: :-(
5. 12. 2012 16:40
MISTO CLANKU AUT VIDIM REKLAMU
no prvni co vidim je reklama to je super na auto.cz... VIC REKLAM NEJDE DAT NA TENTO WEB? predesly byl teda prehlednejsi.... to ze kouknu na auto.cz mrknu na nejlepsi clanky i serazeni clanku a mistoto toho vidim TISKNU LEVNE... tak z toho se tady stava nejak bulvar...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Aladeen
5. 12. 2012 16:42
Re: MISTO CLANKU AUT VIDIM REKLAMU
Ono už to ten bulvár je , len ho teraz zdokonaľujú >:D :yes: Inak súhlas , staršie bolo lepšie
5. 12. 2012 16:44
Re: MISTO CLANKU AUT VIDIM REKLAMU
hmmm to mas pravdu bratre... nektere clanky jsou hrozne a to jak te natahujou s tou OCTAVII 3 kazdou fotku denne... s tim taky at jdou nekam >:D
Avatar - Aladeen
5. 12. 2012 16:48
Re: MISTO CLANKU AUT VIDIM REKLAMU
Za to Naťahovanie určite dostali kľúčenky od škodovky , lebo so žiadnou inou značkou sa tak nenaťahujú ako so škodovkou :yes:
5. 12. 2012 16:51
Re: MISTO CLANKU AUT VIDIM REKLAMU
>:D >:D >:D >:D >:D to hej... to mozna dastali vsichni :-DDD vsimni co maji pod webem.. uplne dole BLESK a take *
5. 12. 2012 16:54
Re: MISTO CLANKU AUT VIDIM REKLAMU
su v blave ficim na hody toz se tu kochejte reklamni kalamitou
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 16:56
Re: MISTO CLANKU AUT VIDIM REKLAMU
:yes:
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 16:55
Re: MISTO CLANKU AUT VIDIM REKLAMU
:yes:
5. 12. 2012 16:43
dejte tam jeste vice REKLAM :) to se vam vyplati :)
clanek s fotkou pres celou obrazku ... na hlavni strane pod reklamou lepsi byly ty mensi .... jej zase si zvykat... nechcete tem desgin menit aspon 10x do roka?
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2012 16:55
na první pohled
Na první pohled je tu jedna velmi pozitivní změna, zmizela ta oči vypalující bílá barva pozadí.

Ale ta šířka 1000px je hodně málo, takhle mám uprostřed monitoru jen úzký proužek se stránkou.
Nemluvě o tom když si to otevřu na velkém monitoru s 2560px, to už je vůbec strašné (ale tam si dávam stejně poloviční okno, takže by stačilo těch 1280px).

Dnes už jen minimum lidí používá rozlišení s šířkou pod 1280px, tak by auto.cz mohlo jít s dobou.

Takže navrhuji aby se stránka přizpůsobovala rozlišení nebo aspoň udělejte tu 1280px verzi.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - positivemind
5. 12. 2012 18:11
Re: na první pohled
To snad nemyslíš vážně? Černá se nejlépe čte na bílé, prostě to tak je. Teď musím zbytečně ostřit oči, abych přečetl to písmo na šedé.

Vím, že to někteří z vás nezkousnou, ale prostě bílé pozadí je ta správná cesta. Jinak ad šířka - je to i o mobilech, tabletech. 1024 je furt využívanější než si myslíš
5. 12. 2012 18:15
Re: na první pohled
Mobily a tablety chápu, ale to vyloženě diskvalifikuje PC. Stačí udělat víc verzí dle rozlišení (aspoň dvě, ať to není tolik práce - cca 1000px a 1250px by stačilo) a pak ať se zobrazení samo přizpůsobí.
I to předchozí zarovnání doleva mi přišlo lepší než centrování.
Mě ta bílá prostě vadí, ale každý to "vídí jinak". I když než šedá by byla lepší ta prapůvodní nažloutlá.
Redakce by měla dát do článku následující anketu:
Chci
a) šiřku 1000px
b) šířku 1280px
c) adaptivní šiřku dle rozlišení monitoru čtenáře.

A to otvírání galerie do stejného okna je strašně otravné, si to pak vždy zavřu. Fotogalerie by se měla vždy otevírat do nového okna.
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 20:00
Re: na první pohled
Redakce předně měla udělat anketu, jestli chceme nový design a ppř. co chceme změnit. To neudělala a teď už je zřejmě na nějakou velkou užitečnou změnu (samozřejmě v rozumných mezích) pozdě. Měli se nás zeptat a neudělali to. Hrr. Proč s námi nemohou alespoň jednou spolupracovat!?
5. 12. 2012 17:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2012 17:12
Rozměry
Mainpage mi vychází na 8900x1000 bez reklam...
Děláte si srandu???

Chci zpátky ten oldschool vzhled (béžovej).
Připomínky:
-Diskuse vypadají divně, orámovat prosím.
-Fotky jsou občas v galerii zkreslený.
-Proč má galerie šířku 1300 px? Normální notebooky mají 1280 px, vypadá to blbě.
-Moc odkazů na jiný stránky.
-Testy vypadají jako špageta.
-Gramatická chyba: "33 komentářů"
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2012 17:21
foto
Chtělo by to lepší prohlížení fotek, například jako na facebooku.
Rozbalit vlákno
1
5. 12. 2012 18:30
Re: foto
taky jsem čekal nějaké vylepšení fotek, ale nic moc... ta reklama při prohlížení "náhledů" je otřesná a kdyby šlo fotky ve větším rozlišení posouvat šipkou, nebo myší neměl bych výhrad :-)
5. 12. 2012 17:24
je rok 2012 a Auto.cz zastydlo v 90 letech minuleho stoleti
jako pro stare tablety a smartphony je to dobry, ale co my co mame jiz vetsi rozliseni nejen tech tabletu, ale i monitoru? nechci ani vedet jak tohle bude vipadat na 4k, ja bejt vama tak to udelam rovnou nasirku jen 640 pixelu, to aby si to mohli vklidu prohlizet i majitele postarsich cernobilich CRT monitoru z dob Amig a prvnich 286tek :-)

jako nekdo kdo kouka na 2560x1440 si musim rikat proc se tu zase plejtva dvouma trerinama mista na kterych je hnusna svitici sediva?(ac teda lepsi nez puvodni bila) to ty spousty talentovanych koderu neumej napsat jednoduchou stranku co se prizpusoby rozliseni? a neni nahodou koder a programator uplne to same? a prizpusobyt grafickej navrh takove site take slozite neni

sory, tohle neni ani facelift, tohle je jen jine barevne tema a jestli natom delalo vic lidi nekolik veceru, tak to pripomina spis vtip >:D (delam pro reklamku kde delaj hlavnei mikrosite vcetne databazi okolo, a za tohle by se v dnesni dobe stydeli snad vsichni z te firmy vcetne recepcni a maserky) ale asi jdete holt s dobou downsizingu po vzoru motoru coz?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Typhoon
5. 12. 2012 17:41
Re: je rok 2012 a Auto.cz zastydlo v 90 letech minuleho stol
Stěžuješ si, že Auto .cz zastydlo v 90. letech, sorry, ale s tebou to je ještě horší. Doba, kdy se čeština musela psát bez diakritiky, je dávno pryč. O pravopisu se nezmiňuji, asi to jsou překlepy.
5. 12. 2012 18:37
Re: je rok 2012 a Auto.cz zastydlo v 90 letech minuleho stol
je uplne jedno ze nekdo pise bez diakritiky a nekdo s ni, je doba lenosti a ja proste nebudu kvuli diskuzim porat prepinat na CZ klavesnici kde ani nevim jake pismenko s diakritikou vlastne je, kdys ho na klavesnici nemam zobrazene, a nasledne zase resit stejny dvojklik shift+alt jen proto ze zjistim ze me nefunguje zaklad ctrl+z/x/c a y ve vsech softek ktere me zivej

pokud di absence diakritiky vadi, tak ty posty kde neni proste necti ;-)
5. 12. 2012 21:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 12. 2012 17:24
MACZ
Na MACZ nevidím na hlavní stránce svoje auto....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Typhoon
5. 12. 2012 17:27
Připomínky
1) Kouknul jsem na novou podobu a v rychlosti, tak jak jsem doposud zvyklý, hledám svoje auto v sekci Moje auto a nenašel jsem ho, je tam jakési cizí. Možná to je jen díky tomu, že je to jen zkušební provoz.
2) V sekci Moje auto je font některých titulků tak velký, že není vidět celé písmo. Spodek je ořezán.
Jinak se mi nový vzhled celkem zamlouvá.
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2012 17:38
Chybaju tu škodovky
Nejak mi tu chybaju škodovky vsade dookola ....

btw hrozny desing .... uz skaredsi FONT ste vybrat nemohli ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
5. 12. 2012 17:47
UF
Víc jednodušší už to být nemohlo??? Vždyť ty příspěvky v diskuzi plavou jakoby v ničem. Co musím pochválit je plynulost zobrazení diskuzí s více jak 200+ příspěvky, které se ve stávajícím designu na mém starém při skrolování dost sekají. Doufám, že se tuto plynulost podaří zachovat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 17:58
Za mě slabý :-(
Proč se mi nový vzhled nelíbí?

1. Reklama - tenhle nový vzhled jsem potkal někdy před 14 dny, kdy jsem psal blog. První, co mě udeřilo do oka, byla ta odporně hnusná, otravná, pitomá reklama, ze které se mi chce zvracet, protože přesně takovou mají i ty ohavné bulváry.

2. Počáteční část - pokud zachováte styl na fotce z článku bude to OK. Zkušební verze je ale fakt humus, bílé písmo na šedém podkladu aby člověk četl s baterkou a lupou, všechno podivně poskládané.

3. Reklama 2. - myslím, že byste udělali lépe, kdybyste zlepšili kvalitu článků, než abyste nás zásobovali přívalem reklam a „klikacích“ článků, zobrazených navíc na úplně zbytečně zmodernizované stránce

4. Vycentrování textu - příšerná móda, vše nahňácané na sobě, nekonečné přejíždění nahoru a dolu a opět jakési upozornění na nárůst bulvárnosti.

5. Rozmístění oken do středu - tak to je věc, která mě ve zkušební verzi naštvala asi nejvíce. V současnosti vše hezky logické, přesně tak, kde to člověk tak nějak čeká. A ejhle! Zděšení. Dříve mi trvalo, dostat se k blogu 2 vteřiny a teď 4 vteřiny. Proč? Na staré stránce je všechno správně veliké, tak proč je to tu jak pro důchodce? Posuvnou lištu jsem měl za silnou stránku tohoto webu a místo ní teď nějaký pitomý velký obrázek. No a poslední čtyři testy mě také nezajímají. News se na stránku vejde méně, ale stačí kliknout a jsou tu další články. A je to až skoro návykové, takže po chvíli zjistíte, že máte na stránce asi tak milión článků a z ACZ už se asi nikdy nedostanete. Další čárka pro bulvár. Jednou jsem si tedy články prošel, OK, ale proč je tu podruhé? Aha „Vyberte si články, které vás zajímají“. Proč to není nahoře, asi nepochopím. Stejně tak, nepotřebuji vybírat ze šesti videí, z dvou MACZ a doporučení. Také se mi moc nelíbí, jak moc prostoru je věnováno spolupracujícím a spolunakladatelským stránkám.

6. Reklama 3.

7. Reklama 4.

8. Reklama 5. - opravdu si myslíte, že mě na auto.cz zajímá, jak se má Iveta Bartošová nebo které celebrity byly na nákupu?

9. Diskuse - velké mezery mezi příspěvky, zakrytí profilovek. A jak se pak má člověk orientovat v 500 komentářové diskusi?

Nepotěšili jste mě a ani já vás nepotěším...

Ponechte starý web, změňte barvu z bílé na šedou, z šedé na černou a zmodernizujte font písma.

To vám radí šmoula nešika STOP ekošovinismu, bulvárním slintům, reklamám, rendlíkům a korupci v automobilismu...!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PeterLuk
5. 12. 2012 18:26
Re: Za mě slabý :-(
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - positivemind
5. 12. 2012 18:01
Bílá
Že to pozadí ve stránce bude bílé, že ano? Pardon, ale ta šedá se na šedé nedá číst. Chybí tomu ohraničení, pocitově mi ten design přijde o dost menší (asi musí být místo na reklamu po bocích).

Jinak je to takovej autoweb no
Rozbalit vlákno
0
Avatar - romgator
5. 12. 2012 18:09
Můj názor
Ten současný design se mi moc líbí. Podle mě není vůbec nutné jej měnit. Ten nový styl, je moderní, ale nebude to trvat dlouho a zvyknu si na něj. Není vůbec špatný. Jen malinko chaotický. Ale jak jsem řekl, vše je jen otázkou zvyku. Kdybych měl hodnotit jako ve škole, tak dávám jedna až dvě. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - romgator
5. 12. 2012 18:10
dodatek
jak to, že se mi nezobrazuje můj obrázek vedle jména? Já jsem ho tak pečlivě vybíral. :-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 21:01
Re: dodatek
Taky jsem se nad tím pozastavil. Obrázek máme na profilový kartě, což mi vadí, protože jsem tam ten svůj dal teprve nedávno a teď ho skoro nikdo neuvidí. :'-( :-( Navíc to zhoršuje přehlednost, já mám ten svůj hlavně na sledování reakcí, když mám „diskusní maraton“ při dlouhých diskusích. Takže tohle je určitě skvělý námět na zlepšení.
Avatar - romgator
6. 12. 2012 10:00
Re: dodatek
přesně, pro mě je to taky takový záchytný bod.
Avatar - PeterLuk
5. 12. 2012 18:17
To ste ma teda sklamali...
Čakal som že to vylepšíte, ale vy ste to naopak zhoršili... Orientácia diskusie na pravú stranu, veľa reklám, tisíc odkazov na blesk.cz, veľké medzery, vo fotogalérií reklamy... Nestačilo vylepšiř grafiku pôvodného Auto.cz Rozloženie stránky bolo oveľa lepšie a prehladnejšie. Môj návrh - prenechajte súčasné rozloženie stránky a zvlášť diskusie, akurát ho doplňte novou fotogalériou, trochu vylepšite grafiku a hlavne obmedzte reklamy! ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 20:04
Re: To ste ma teda sklamali...
:yes: :yes: :yes: Na to se nás ale měli zeptat už dřív. Překvaappeennííí! Ach jo...
5. 12. 2012 18:30
1366x768
Zdravím! Redesign - palec dolů. Už první pohled mě odradil. 1. Móda fixní šířky webů už jsem doufal že je pryč. Scrollování není apriori špatně, ale okrást se o šířku v době širokoúhlých monitorů je out. Pokud cílíte na menší rozlišení (iPad?), co zkusit responsive design? 2. Věnovat nejprominentnější prostor na stránce reklamě je útok na návštěvnost :-) To je pro začátek všechno, dál jsem neměl sílu a čas :-)
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2012 18:38
V době monitorů většinou 16:9
definovat pevně šířku je opravdu, ale opravdu velmi nešikovné. Zabírá téměř přesně 1/2 šířky. Asi to plánujete pro tablety, ale to radši udělejte mobilní verzi....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - PeterLuk
5. 12. 2012 18:50
Re: V době monitorů většinou 16:9
:yes:
Avatar - hattori_hanzo
5. 12. 2012 19:56
Re: V době monitorů většinou 16:9
K tomu se připojuju. Používám monitor s Full HD rozlišením, což je dnes již skoro standard a všechno mám v ošklivý úzký nudli. Navíc je text utopenej v nekonečným moři šedi, takže nějaký optický oddělení od pozadí by vůbec nebylo na škodu. ;-\
Avatar - positivemind
5. 12. 2012 19:58
Re: V době monitorů většinou 16:9
Plovoucí šířka je špatná. Široké texty mít nemůžeš, potom se špatně čtou. Plovoucí boxy taky mít nemůžeš, protože pak nemůžeš pevně definovat pozici reklamy níž na stránce. Je to začarovanej kruh :-)
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 20:12
Re: V době monitorů většinou 16:9
Staré auto.cz mně rozlišením ještě vyhovuje, jsou to takové módní úzké kalhoty, to nové jsou superelastické svěrací buzi džíny, co způsobují neplodnost. Asi tak mi bylo, když jsem to poprvé otevřel - né, ono to snad nepůjde sundat, co budu dělat, co když to nedostanu dolů, pomóóc!
Avatar - Well-being
5. 12. 2012 18:44
Když to zjednoduším
a pominu ty řeči o tom, že změna je pro dobro čtenáře (zákazníka), tak jde především o peníze. Více reklamy, obrázků a méně informací = větší zisk ;-)
Rozbalit vlákno
2
5. 12. 2012 19:16
Re: Když to zjednoduším
I tak by to šlo napsat, ale nevypadalo by to dobře. I ta malá fixní šířka stránky tu je jen proto, aby se na stranách mohla místo pozadí zobrazit reklama jako to má třeba idnes.
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 21:05
Re: Když to zjednoduším
A právě to mi na tom asi nejvíc vadí. Místo aby s námi redakce spolupracovala, tak nám podstrkává další náměty k diskusi - tedy to, co nechceme (je to dobře promyšlený záměr).
Avatar - salamoon
5. 12. 2012 19:22
po poslednej zmene....
....som si myslel,ze horsie to uz byt nemoze......ako vidim,moze.

-hlavne nieco urobte s hlavickou stranky.na 24 palcovom full hd monitore sa mi nezobrazi ani len cely ten hlavny vyber (teraz tam je uzasna reklamna strategia skodovky,bmw4 a rs6)

-ta stranka je na vysku dlhsia ako rolka wc papiera...pritom polovicu z toho tvori rklama,a stvrtinu obsah,ktory ma ale absolutne nezaujima...(rebricky z moje auto? naco to je na hl.stranke? aku to ma realnu uzitkovu hodnotu oproti tomu,ak by to bolo iba na podstranke moje auto?)a to je dokonca zdvojene(na dvoch miestach).

idealne by bolo,ak by ste urobili na styl selectoru "Vyberte si články, které vás zajímají" aj selector na rubriky,odkazy,atd.... kde by si kazy uzivatel nastavil svoj index podla seba...3/4 veci by som odtial stiahol.ostali by novinky,testy,videa a odkazy MALE odkazy na autofun a moje auto.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - PeterLuk
5. 12. 2012 19:34
Re: po poslednej zmene....
Selctor... to mi pripomenulo Sector: [odkaz]
A myslím, že by to nevadilo, keby bol tento web ako rozložený Sector. Bolo by to prehľadné. ;-)
Avatar - salamoon
5. 12. 2012 19:49
Re: po poslednej zmene....
sector aj ked je uzky,ale je krasne prehladny....
Avatar - salamoon
5. 12. 2012 19:43
Re: po poslednej zmene....
doplnenie

-formatovanie textu v novinkach/clankoch je OTRASNE.v niektorych castiach neprehladne,delene reklamou atd...aj galeria bola tiez lepsia,ako ta nova...

-Celkovo nova verzia je ZNACNE pomalsia

-strom diskusie je ale prehladnejsi,a aj farba pozadia je lepsia. :yes:
negativa ale drvivo prevladaju.

ps na zaver>

uzasna homepage na 24 fullhd
[odkaz]
text
[odkaz]
galeria
[odkaz]
Avatar - Snooob
5. 12. 2012 20:29
Re: po poslednej zmene....
Add - uzasna homepage na 24 fullhd:
portálové weby väčšie/širšie nebudú, znamenalo by to viac a väčšie obrázky a ruku v ruke s tým loading time.
Avatar - salamoon
5. 12. 2012 21:08
Re: po poslednej zmene....
zrusit horny (nezmyselny blesk/isport)pasik,landscape banner vymenit za portrait a supnut doprava,a hned by to bolo lepsie.
abosolutne to nesuvisi s velkostou obrazkov(tie vobec nemusia byt vacsie),ale so strukturou stranky a efektivnym vyuzitim miesta... :yes:
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 21:11
Re: po poslednej zmene....
:yes: Při pohledu do galerie jsem si připadal jako, kdyby bylo 1. dubna. Opravdu blbý vtip.
5. 12. 2012 21:36
Re: po poslednej zmene....
Každý si přece k Mikuláši nezaslouží odměnu, kdo zlobil, zaslouží brambory, uhlí, redesign, ... >:-[]
Avatar - Snooob
5. 12. 2012 19:42
TOP 10! On the homepage...
1. sekundárne menu (aktuálne, novinky, český trh...) je veľmi nevýrazné. Pridať vertikálny padding liniek,
2. ak už chcete "veľkoformátovú" reklamu dajte je nad menu a logo+search,
3. news sekcia: chce to väčší line-height,
4. video seckia (homepage): radšej 5 postov ale s bočným a dolným paddingom,
5. homepage: na pravej strane vám "vyskakujú" jednotlivé sekcie - nie je tam žiadna vertikálna línia,
6. veterán, profi, design: margin/padding okolo obrázkov je hrozný,
7. #novinky_index: ten image shadow je škaredý a zbytočný + nikde inde ho nepoužívate,
8. komunita/moje.auto (na homepage): má to funkcionalitu slider-u tak tam pridajte nejaké nav šípky + menšiu height hlavného obrázku
9. blog sekcia: bold/strong zdvojenie??? - potom to tak vyzerá
10. vrchná "promo" lišta - vyteká vám text
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2012 20:38
Reklamy
Pro všechny co nadavají na reklamy, z kterých mají peníze, stačí udělat dvě věci. Nainstalovat Google Chrome a nainstalovat v chrome obchodu plugin AdBlock, který je zadarmo. Jedu bez reklam až na výjimky, co se pouští do videí všude, a nemusím se nad tím rozčilovat. ;-) A mimoto jsem si zakázal i horní lištu na bulvár. :-!
Rozbalit vlákno
5
5. 12. 2012 21:01
Re: Reklamy
Proč jen Chrome? Umí to všichni včetně Konqueroru. :-|
5. 12. 2012 21:46
Re: Reklamy
Díky za info, v prohlížečích se moc nešťourám, tak nevím, jestli to jde i jinde. :-) :yes:
5. 12. 2012 22:05
Re: Reklamy
Tak to jo, myslel jsem, že je to zase nějaká reklama. :-)
Tak promiň. :yes:
5. 12. 2012 21:45
Re: Reklamy
Nech si sarkastické poznámky jinam. Hlavně že si ve svém obsáhlém příspěvku 5x zmiňoval reklamu. :no:
Avatar - matii
5. 12. 2012 20:42
MACZ
Na MACZ doplnit nahoru vyhledávač aut. Nejprve jsem nadával, ale když se na MACZ opraví nějaké nefunkční věci, bude to :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2012 20:45
No tak nevím...
Poprvé jsem překlik a hned jsem se lekl "ježiš to je ale bordel na ploše" :-)
Podruhé jsem překlikl a říkám si, tak hrozný to zas neni...

... a začal studovat rozvržení, kde co je atd..

První dojem - fuj, ten reklamní banner je obrovský? jsem snad jinde než na auto.cz Je to vůbec o autech? "Tisknu levně" o tom nenapovídá a je přes 1/4 homepage - velké mínus (to mě nezajímá).
Teprve pak články...

Nemůže být reklama menší? Chápu, že to server živí, ale za chvilku to bude jen reklamní server, nemůže to být jinde? První headlight má být na TOP článek ne reklamu :no: Na starém serveru výrazně lepší umístění reklamy nahoře, proč to nemohlo zůstat?

Další mínus je šířka, i na 22 palcovém monitoru 1680*1050 je to úzké, chtělo by to pár pixelů na šířku přida...

Druhý pohled, celkem přehledné rozvržení článků, najdu co potřebuji a moc se neztrácím ;-)

Co chválím, je Moje.auto.cz na Homepage, líbí se mi velké zobrazení top aut :yes:

Další věc, co se mi líbí, je rozhodně vylepšení přehledností diskusí - stačila na to malá červená šipečka a je to o dost lepší :yes:

Sečteno, podtrženo - jde to, něco je horší, něco lepší - nic víc, nic míň... :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - peV
5. 12. 2012 21:01
Reklama
Chápu, že z reklamy žijete, nic proti tomu nemám a určité množství vhodně rozmístěných bannerů, nebo i PR článků bez obtíží akceptuji (tady i na jiných webech). Ale vy to čím dál víc přeháníte. Pomalu už to začíná opticky působit tak, že mezi reklamami je občas nějaký článek o autě, podle mě by to mělo být naopak. Výsledkem je, že budu používat adblock, protože můžu a cítím se k tomu trochu donucen (dalším krokem už je samozřejmě jen váš web vůbec nenavštěvovat). Z diskusí vím, že zdaleka nejsem jediný.
Pokud bych byl postaven před rozhodnutí buď platit třeba měsíční poplatek, nebo se koukat na to příšerné množství hnusných a nevzhledných reklam, klidně (a rád) bych zaplatil, jen bych požadoval vyšší úroveň článků. V současné době už prakticky přeskakuji články pánů Fokta a Veverky, protože je považuji za hloupé a nezajímavé, případně neprofesionální. Čtu především diskuse.
Ostatní změny ve vzhledu akceptuji, něco se mi líbí víc, něco míň.
Rozbalit vlákno
2
5. 12. 2012 21:50
Re: Reklama
Rozumný názor. :yes: Jen je otázka, zda by po placení stránek opravdu stoupla úroveň článků...
Avatar - peV
6. 12. 2012 06:57
Re: Reklama
Prvně zvýšit kvalitu,potom zpoplatnit >:-[]
5. 12. 2012 21:53
První den
Děkujeme za podněty! Moje.auto zatím na novém designu, zdá se, nešlape se všemi funkcemi, dejte nám prosím pár dní na nápravu. Postaru (přepnínání verzí je pod logem na hlavní stránce) je moje.auto 100% funkční.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 22:52
Re: První den
Jéé, už jsem si skoro myslel, že nebudete reagovat. Omlouvám se.
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 22:11
Vzkaz pro redakci
Je docela smutné, že kvůli chybě v ranním článku k motorům TSI diskutovali hned dva redaktoři, zatímco k zásadnímu článku, týkajícího se vzhledu stránek, se redakce jaksi nehlásí. Nevím, jestli už mají páni redaktoři po pracovní době nebo čekají až jim svoje náměty pošlem mailem, ale já bych docela ocenil, kdyby s námi spolupracovali i v diskusi pod článkem. Nové stránky jsou přeci „pro nás“.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 22:52
Re: Vzkaz pro redakci
Konec poplachu!
5. 12. 2012 22:57
novy vzhlad moze byt
ale vadi mi ten zuzeny format textu... clanky su teraz zbytocne dlhe - staci text rozsirit do povodnej dlzky
ked to ide pri technickych udajoch musi to aj pri beznom texte....
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2012 23:33
STRČTE SI TEN NOVÝ DIZAJN NIEKAM...
...však vy dobre viete kam...

Auto.cz potrebuje NOVÝ OBSAH a SCHOPNÝCH ĽUDÍ, nie nový obal.

Na starú rozhrkanú embéčku tiež nestačí nový lak na to, aby jazdila poriadne...

:no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
5. 12. 2012 23:50
again
Už to zase měníte?...Nijak zvlášť jsem to zatím nezkoumal, nicméně mám pár výtek....Vyloženě mě prudí ta obrovská (!) reklama na tiskárny či co mezi rubrikami a články. Sice je mi jasné, že na tom vyděláváte, ale já mám pocit, že vůbec nejsem na webu o autech...A také nechápu, proč jsou ze všeho nejvýše umístěné odkazy na bulvární kydy o Bartošové, a podobně...Dále je pravda, že text je strašně úzký...Výsledkem těchto nedostatků je, že musím rolovat, rolovat a rolovat, abych se dostal k tomu co mě zajímá.
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2012 00:24
NO NO NO
Už při prvním přerodu jste přišli o kvalitní posluchače, diskuze se vylidnila, zpovrchněla, píše se o počasí, o pocitech, o velikostech, o filosofii. Ne že by to nebylo potřeba ale ZESILTE a hodně informace o technice materiálech, jak se co vyrábí a jak co funguje a do podrobných do detailů. Jinak propadnete zapomnění. Vzburcujte zájem o bity, bary, kpa, mm2, ms-1, o fotony, ale pravdu, fyziku 7. třídy, prostě návrat ke kořenům. To z Vás udělá šéfa šéfů. Jinak uvíznete v blátě doby. Udělejte marketing inteligentní, nědělejte z nás, prosím, ovce. Nebo se jimi staneme. Uchopte vše se zodpovědností k portálu auto.cz
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2012 07:02
NESPLNĚNÝ SLIBY
Už několikrát byl slíben návrat k barevně odlišeným příspěvkům z hlediska časovosti. Je to opravdu takovej problém, nebo se s tím musíme smířit?

Jinak šedá je příjemná, i když okr byl okr ;-)
Rozbalit vlákno
5
6. 12. 2012 07:38
Re: NESPLNĚNÝ SLIBY
Mne osobne chýba tlačítko START. aby som sa hocikedy mohol vrátiť priamo na úvodnú stránku.
A tiež mi chýba zoznam diskutérov, ktorí sú práve na server prihlásení, aby som videl, s kým sa dá priamo komunikovať.

Ale to všetko by bolo aj tak nanič, ak nás budú aj naďalej kŕmiť bulvárnym odpadom a neodbornými a tendenčnými článkami takzvaných redaktorov.
6. 12. 2012 08:34
Re: NESPLNĚNÝ SLIBY
To jsou docela drobnosti, seznam je myslím dokonce vytvořen, půjde o to o přizpůsobit novému vhledu. Jen přesně nevím k čemu přesně v praxi slouží - aby jen nezpomaloval načítání stránek? Start je také dobrý tip, díky. Zdraví vás takzvaný redaktor.
Avatar - PeterLuk
6. 12. 2012 14:57
Re: NESPLNĚNÝ SLIBY
Urobíte aj chat? A urobte to tak, aby boli moje príspevky(teda príspevky prispievajúceho diskutéra) farebne odlíšené.
6. 12. 2012 08:38
Re: NESPLNĚNÝ SLIBY
Tak místo Startu můžeš vždy použít logo ACZ nahoře a seznam diskutérů s aktivitou je na MACZ taky. Jen je otrava to překlikávat.

EDIT: pozdě.
6. 12. 2012 22:58
Re: NESPLNĚNÝ SLIBY
S tým logom je to fajn, na MACZ nechodím, nezaujíma ma, prečo by som zoznam aktívnych diskutérov mal chodiť hľadať tam...?
6. 12. 2012 09:07
K formátu diskuze
1. Je hezké, že tlačítko přidat příspěvek je nahoře nad náhledem diskuse, tj. hned pod článkem, ale je blbý, že musím odrolovat na konec přehledu, abych ji otevřel.
2. Taky není nejlepší, že diskusi musím defaultně otevřít ve stromu, a až pak si mohu přepnout na chronologicky, naštěstí přepínání je nahoře.
3. Co je ale úplně blbě, ve chronologickém zobrazení dojdu na konec první stránky a musím vyrolovat zpátky nahoru, abych mohl přepnout na další stránku.
4. V zobrazení ve stromu není nějaké tlačítko "Nahoru", abych se dostal spátky k menu, nebo zopakování menu, abych se dostal jinam. Již v diskusi dlouhé jako tato, ja to ukrutně moc rolování...
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2012 09:19
Okraje na sirokouhlych LCD ?
Preco su aj na novom webe Auto.cz nevyuzite okraje na sirokouhlych LCD (velka vacsina dnesnych LCD) ?
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2012 09:47
RUBRIKA - SVĚRACÍ KAZAJKA
Osobně velmi vítám kuloárovou informaci, že se snad připravuje zavedení nové rubriky - Svěrací kazajka. Ne, nepůjde o testy nových mikroaut, aktuálně má údajně jít o logickou pacifikaci diskusních prosťáčků, jimž na AUTO.CZ :yes: vadí... reklamy. K tomuhle se snad nedá napsat nic jiného, než, že hadry se fasujou vpravo hned vedle vrátnice. Ledová voda je v kýblech na chodbě.

Zajímej se v životě vždy o důležité věci. Reklama je důležitá pro redakci, neboť jako humanitární pomoc,, a že bys jí potřeboval, se tenhle druh činnosti dělat nedá. Pro tebe jsou důležité články, testy, blo-gy! a diskuse. Nepiš, čti, nasávej pravdu, uč se žít.

V životě totiž není nic zadarmo. Nebo se snad domníváš, že kluci v totalitních zemích jsou šťastní, že mají na ilegálním pauzáku s informací o nových autech v Evropě málo reklam?

A speciálně pro tebe - žij tak, abys i ty jednou mohl na AUTO.CZ umístit svojí reklamu. Zatím si jí tu děláš jen v rovině příslovečných bohnických oratorií. A zdarma.

BRAVO (nové)AUTO.CZ :yes:
Rozbalit vlákno
2
6. 12. 2012 09:55
Re: RUBRIKA - SVĚRACÍ KAZAJKA
Žij tak, aby sis mohl dovézt kontejner triček s krokodýlem z Číny? Whoa. >:-[]
K reklamám - nejde o to kolik ani co, ale spíš...jak.
6. 12. 2012 10:36
Re: RUBRIKA - SVĚRACÍ KAZAJKA
No asi si to nepochopil, nejde o to, že tu reklama je. Každý snad ví, že bez reklamy by se server neuživil, tedy doufám že to každý ví >:D Jde o to, kde je umístěná. Na starých stránkách je celkem vkusně zakomponovaná úplně nahoru a nevadí. Na nových supluje hlavní článek a zabírá skoro čtvrtinu obrazovky a to vadí :no: