velmi pekne auto.... svetlu vysku ma na urovni vacsiny beznych SUV a aj bez stvorkolky si myslim ze niektore SUVecka strci do vrecka... male previsy zarucuju dobru manevrovatelnost a priechodnost :yes: navyse dizajn je velmi podareny auto vyzera dospelo a seriozne ;-) a auto je aj velmi prakticke.... kufor ma jeden z najvacsich v triede, navigacny system je prakticky jednoduchy a strci funkcnostou a praktickostou do vrecka aj niektore luxusnejsie auta.... co viac si dnes za tie peniaze moze zakaznik priat? Sandero je zazrak :yes:
Taky se mi moc libi, verze Stepway Arctica za 239tis. včetně tempomatu, metly, litejch kol. Myslim, si ze dobra nabidka, kdyz ted SX4 v CR konci :-) ale jsem zvedav jestli Dacia zapracovala na antikorozni ochrane, pokud ano, neni o cem :-)
Pořád dávají "jen" 6 let záruky, tak si to spočti a vyhodnoť sám. Bohužel, oproti té SX4 to není čtyřkolka, ale jen předohrab, to je docela podstatný rozdíl.
SX4 jsem uvedl schválně protože nejprodávanější verze je právě předokolka s klimou :-) 6 let záruky vidim, ale třeba Lancia dava 8 let, a tam pozink snad je, ne? Takze zase tak jasny to neni.
Někde jsem čet, že od roku 2010 mají Dacie pozink, ale nevím. Stejně nechápu proč se tohle pořád řeší - cíl Dacie je poskytnout nové auto spektru lidí, kteří by jinak kupovali ojetinu - tam těch 6let bohatě stačí. První Logany (rok 2004,5) sice začínají reznout, rozhodně to ale není pravidlem a od té doby prý antikorozní úpravu neustále vylepšovali. Felicie v tomhle byly tragické a pořád jezdí, takže vzhledem k pořizovací ceně si myslím, že je to fér a nedělal bych z toho tragedii.
No nevím, zda stačí. Většinou Dacie kupují lidé, kterým pak má vydržet třeba deset let. Feldy rezly na zadních dveřích a v lemech blatníků, ale u Loganů byly problémy i jinde, spíš "pod povrchem".
Ceny jsou super, Dacie touto generací Loganu/Sandera udělala další mílový krok. Četl jsem recenzi ve Světě motorů a relativně to chválili, hlavně konečně padla největší slabina (pro mě) Dacií - dálnice - v Sanderu 0.9tce prý 3250otáček při 130km/h a vcelku ticho ;-)
Potkal jsem dnes na D1 asi 3 kamiony naložené Sanderama. V modré metalíze. Musím přiznat, že i když nejsem cílová skupina, takhle staticky ve skutečnosti vypadaly hoodně dobře. Teď koukám na ty ceny a věštil bych jim celkem solidní budoucnost....
Podstatně lepší a sympatičtější auto, než dvojice Peugeot 301 a Citroen Elysee. Na nic si nehraje a přitom vypadá podstatně lépe a hlavně moderněji. Není ostuda dělat levné auto, ale nesmí na první pohled vypadat na jednu stranu lacině a na druhou stranu předstírat, že je něco jiného, než opravdu je.
Navíc druhá generace je viditelný pokrok proti první, pro lidi, co potřebujou přibližovadlo a moc toho nejajezdí je to ideálnější volba než nějaká ojetina. Už Duster byl povedenej i vzhledově, nová dvojka Logan/Sandero na něj celkem úspěšně designově navázala.....
Nemuzu si pomoct ale je to stale velmi drahe, za auto konstrukcne z 80 let, temer nulovou ochranu proti prorezaveni, jizdni dojmy jak z zigulika (ano jel jsem v Loganu i Sanderu) a k tomu cenovka jen o 30 tisic nizsi nez treba u podobne vybaveneho a podeslen stejne prostorneho Roomstra, ktery je ve vsem o mile dal, nevim nevim, na co si soudruzi z Rumunska porad hrajou, ale preju jim hodne stesti...
Staci se podivat i na crash test nastupce Logana, katastrofa, na urovni Skody Favorit....
Proste dle me cenove o 20 procent niz a tam by to melo zustat bo tam to patri.
to jsou mi zase novinky. Pokud jste jel v Sanderu nebo Loganu tak tohle nemůžete nikdy napsat. Jinak jestli myslíte crash test Lodgyho, tak neni na úrovni Favoritu ale spíš Octavie 2. Já si myslím, že za dané peníze jsou to dobrá auta.
mno, tak jsem porovnani udelal za vas, a nevim, nevim, porovnal jsem aktualne nejlevnejsiho roomstera (kupodivu to neni ten nejzakladnejsi, protoze pokud si porovnate nejzakladnejsi 1.2htp roomster, tak vyjde vylozene zalostne vybava/cena) s nejlevnejsi dacii a s nejdrazsi(motorove jsem nechal ale stale benzin aby bylo porovnatelne, naftak je drazsi,a le to plati i u skody) dacii... no posudte sami...
[odkaz]
No vidíš,a já bych si raději koupil to sandero nebo logana. Protože takovej tvarovej pasqil jako roomster bych v životě nechtěl. A ten chcíplej motor v základu už vůbec ne... Ta Dacie aspoň vypadá k světu. A za ušetřenej peníz budu dva roky jezdit k benzínce... A stepway dostane výborný motory.
Již před lety a to v roce 2004 zbůsbil Logan malou revoluci. Dacia ukázala světu, že umí vyvinout relativně dobré auto s velkým vnitřním prostorem a to vše za málo peněz. logan se stal proto hitem. I dnes je stále o levné automobily stále většízájem a dacia je opět na špici. Desing nových vozů Logan a Sandero vynikají svěžím a moderním desingem. Přední maska působí dravě. Interiér je opět moderni, ale je stále vyrobený z levných materiálů. Ale za tu cenu dostaneme dobré a moderní auto s minimálními náklady na údržbu.
já jen nechápu, jak se jim daří vejít do takové směšně nízké ceny. To na těch autech nemají zisk, nebo ostatní automobilky svoje výrobky o tolik předražují? Přece výrobní náklady musí mít hodně podobné.
Ale je pravda, že třeba Škoda utratí třeba za sponzoring kdejakého nesmyslu odhadem stamiliony ročně a taková částka se v cenách jejich aut už musí projevit...
Pokud někdo potřebuje auto aby se dopravil spolehlivě z jednoho bodu do druhého, Sandero nebo vlastně jakákoliv Dacia je skvělý kandidát. Za 159 tisíc auto větší než Fabia a nejvyšší model nacpaný výbavou za míň než holý Rapid v základu. K tomu vysoký podvozek skvěle se hodící na naše cesty a zaručené nízké ceny servisu. Skutečný "lidový vůz" pro každého.