Novinky
Gilgit
Pan Fokt píse: "...přičemž e😜ortně nejlepší rok byl 1994, kdy hranice USA opustilo 105.511 aut. Letos to bude téměř 100.000 vozů jedenácti typů značek Acura a Honda, které zamíří do více než 40 zemí světa." Pane Fokt, hranice USA opustil👋opoustí víc vozu nez uvádíte. E😜ort do Kanady se totiz ve statistikách Hondy USA nepocítá jako e😜ort (jak je to s Mexikem nevím), takze ten skutecný e😜ort z USA je vetsí.
Přejít do diskuze
Hondy vyrabene v USA jsou naprosto spolehlive, spickove zpracovane, naprosto nesrovnatelne s produkci GM, Chrysleru a Fordu.
Praskající žárovky se dají jednoduše vyřešit za pár korun. Stačí na přívod k nim napájet Zenerovu diodu. Vyzkoušeno a ověřeno.
Co je evropský model? Honda měla/má zatím prokazatelně jen tři evropské modely, tedy navrhované prioritně pro Evropu. FR-V, Civic 8G a Civic 9G. Něco ve smyslu důležitosti evropského trhu pro CR-Z také padlo, ale asi spíš marketingově.
Jazz, Insight je čistě japonský, CR-V a Accord/TSX americké. Jestli se na něco dá nebo nedá koukat, to je pochopitelně dost diskutabilní, třeba pro mě je 9G parádní záležitost. 😄
Jazz, Insight je čistě japonský, CR-V a Accord/TSX americké. Jestli se na něco dá nebo nedá koukat, to je pochopitelně dost diskutabilní, třeba pro mě je 9G parádní záležitost. 😄
Ta honda na obrázku by vypadala a vypadá do 3/4 velice hezky, ten zadní sloupek a okno za zadním sloupkem vypadá děsně jako by bylo auto spláclé ze dvou odlišných modelů.
K autům z Japonska mám tak nějak větší důvěru, ale asi je to jen placebo efekt. Krom dvou z JPN jsem měl i jednu z Turecka se stejným výsledkem - bezporuchové. Táta měl/má z pěti aut dvě z UK se stejným výsledkem, pronásleduje ho ale prokletí praskajících žárovek. Japonsko nejaponsko. Standardy jsou prostě stále stejné.