Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ham.
Od začátku roku u nás prodal Lexus 63 aut. To je samo o sobě na zavření krámu. Nejprodávanější model je IS, který má nadpoloviční podíl dieselů na prodeji, nebude pokračovat dieselech. To je jistá sebevražda. To mohou v Evropě rovnou zavřít krám.
V podstate mas pravdu, problem ale je v cene, ked nafta je lacnejsia v ISku o peknych par tisicok !
Lexus za 1-10/2012 prodal v ČR 156 aut a ne 63, alespoň dle SDA CIA. Pro srovnání Jaguar prodal 71 aut nebo Infinity 62, takže na tom tak zle není.
Navíc pro Lexus je stěžejní trh v USA, tam prodá mnohem víc než v Evropě.
Navíc pro Lexus je stěžejní trh v USA, tam prodá mnohem víc než v Evropě.
To o tom stěžejním trhu v USA už jsme tady slyšeli mockrát. Právě na tom stěžejním trhu v USA předloni BMW a Mercedes přespurtovaly dlouhé roky vedoucí Lexus - a světe div se, kolem 30% se prodává v dieselu.....
Toto fakt není dobrý argument.
V Číně si to zase rozházeli s Číňany. Kdy už si Lexus přestane namlouvat, že Evropě není třeba se přizpůsobovat a že je třeba Evropě vnucovat řešení které se hodí do krámu Toyotě?????
Toto fakt není dobrý argument.
V Číně si to zase rozházeli s Číňany. Kdy už si Lexus přestane namlouvat, že Evropě není třeba se přizpůsobovat a že je třeba Evropě vnucovat řešení které se hodí do krámu Toyotě?????
A co má společného to, že se po 10 letech před Lexus dostalo BMW a Mercedes s tím, že USA jsou pro Lexus stěžejním trhem ?
Podívej se na čísla, v roce 2011 prodal Lexus v USA 198tis. aut, v Evropě 27tis., tedy USA jsou pro něj důležitější trh než Evropa.
Lexus vzniknul jako značka pro ameriku podobně jako Infinity nebo Acura.
V USA je podíl dieselů mezi prodanými auty někde na úrovni 3%, hybridy na tom jsou tuším podobně. V obou případech jde o okrajovou záležitost.
Podívej se na čísla, v roce 2011 prodal Lexus v USA 198tis. aut, v Evropě 27tis., tedy USA jsou pro něj důležitější trh než Evropa.
Lexus vzniknul jako značka pro ameriku podobně jako Infinity nebo Acura.
V USA je podíl dieselů mezi prodanými auty někde na úrovni 3%, hybridy na tom jsou tuším podobně. V obou případech jde o okrajovou záležitost.
Spomenie sa hybrid a armada ludi, co v zivote s hybridom nejazdili, resp. su ako vodici uplne neschopni prisposobit soferovanie charakteru motora, tu keca nezmysly o spotrebe atd.
Ked nevies s Lexusom CT200h ci Priusom jazdit pod 5 litrov bez technik hypermilingu, tak nevies soferovat. Resp. jazdis ako prasa. Bodka.
Ked nevies s Lexusom CT200h ci Priusom jazdit pod 5 litrov bez technik hypermilingu, tak nevies soferovat. Resp. jazdis ako prasa. Bodka.
Na těch 6 litrů při výkonu 200 k klidně zapomeň. IS není prvoplánově auto do města a na dálnici se bateky brzy vyšťaví ........ 8 v reálu a nebude to ostuda.
Budou mne tu kamenovat, ale srovnatelní BMW 3 jezdí za 5 a to je fakt který byl mnohokrát potvrzen.
Lexus uz hybridy robi nejaky ten piatok a preto by som im veril a bez ohladu na spotrebu bude aj moje dalsie auto hybrid - kvoli jazdnym vlastnostiam.
BTW, nemal ten atkinsonov stvorvalec mat 2.5l ako terajsia V6? Aspon na Parizskom autosalone prezentovali tento motor ako dva a pol liter.
tak, ako sa vodic musi prisposobit pre presadniti z diesla do benzinu (a naopak), tak isto sa musi prisposobit aj hybridu... potom je to pohoda.
benzin 18-19%
turbobenzin 27-29%
turbobenzin s přímým vstřikem 28%
turbodiesel s přímým vstřikem 27%
hybrid 30%
Osobně tam proti turbomotorům (jakýmkoli) nevidím žádný významný rozdíl. Proti atmosférickým benzinům ano, ale je vidět, že jak elektromotor, tak to turbo jsou ty prvky, které dělají rozdíl proti papíru větším. Nicméně údaje u turbomotorů a hybridů jednoduše kecají zhruba stejně. Podle tohoto by ten Lexus mohl jezdit v praxi za cca 5,5-6 litrů.
TTT zistila, ze moderna nafta a spolahlivost nejdu dokopy. Tak naco si bude hyzdit hlavny atribut - spolahlivost u svojej premiovej znacky.
A ktory ze 4 valec od BMW ma tych 250 PS ? Okrem toho BMW bude dodavat naftu len do 2 litrov.
250 koní není třeba - pokud vím, BMW nabízí kolem 200 koní, což je nachlup stejně jako nové IS s hybridem - aktorát ten elektromotor nebude mít a nikomu to v EU nechybí.
Nevedia naftu ? Ked prisiel DCAT, tak neviem ci nejaky 4 valec mal v tej dobe 177 PS a tak pokrocily DPF filter (redukcia NOx). Ani BMW ani Daimler - len zacinali s bluetecom.
Vsetko je otazka penazi. Asi preto bude brat BMW hybridy od TTT ... skusali odladit vykonovy hybrid v X6 a nevyslo im to (spotreba vyssia ako bez elektromotoru).
Ano BMW ma vykonne a kultivovane nafty s dobrou spotrebou paliva. Ale spolahlivost ? Prave 2.0d 130kw ma dost problemov. Uvidime kam sa to posunie s Euro6.
Neslo by to este dodatocne zaradit do "Zlateho Ventilku"? Takyto klenot by mal byt uchovany pre buduce generacie...
Nastartujes aj pri -35 (SK 2009) ? Cistis pravidelne EGR ?
Zlaty ventilek si zaves na nos a behaj na tvojom ojazdenom superfare.
2. malu, lenze DPF (a diesel obecne) nie je do mesta
3. co so vstrekmi?
4. raz sa mi podarilo omylom zo 2 litre benzinu, ale inak zasadne naftu
5. pre blbych vodicov ochotnych platit viac
6. vid bod 5.
7. ano
8. osobne nie (mozno servis)
Ano, moje "superfaro" je ojazdene v zmysle ze nema na pocitadle 0km. Kupoval som ho nove pred 2 rokmi. Ak mas este daku otazku, kludne sa pytaj. Mimochodom, 20 rokov pracujem v oblasti vyvoja a testovania spalovacich motorov, a presli mi rukami diesely od velkych lodnych dvojtaktov az po pretekarske specialy...
2. Nie je do mesta ? Kde to mas u "vyrobku" napisane ? Takze do mesta kupit dalsie auto ? No to sa ten diesel fakt oplati !
3. Aku zivotnost maju vstreky ?
4. A co VIFy ?
5. Poznas podiel biozlozky v normalnej nafte ? Aka je sirnatost beznej nafty definovana EU smernicou ?
6. Ano, preto servisy posielaju vstreky a turba na repas prave k tymto sepcialistom ?!?!
7. V garazi urcite.
8. Ty ani nevies co ti robia s autom (co uctuju) ?!?! >😒]
Na nafte som mal nudzak castejsie ako cirkevnych sviatkov. Na benzine 0.
CDI piezo-problemy, TDI PD + DPF, podfuknute hlavy, nafta v oleji ... si slepy ci ... ?
20 rokov ako marketingovy "odbornik" ? Kludne nam tu napis pre koho robis, ocekujem.
Jinak máš vcelku pravdu - ale pro masový prodej IS hybrid není žádným argumentem - a pokud se předem smířili s tím, že budou prodávat v poměru 1 / 20 versus MB C a BMW 3, pokud se smíří s tím, že je potupí kdejaké Volvo a Infiniti (které nabízí jak hybrid, tak diesel od Mercedesu) - tak fajn.
Lexus sa pravdepodobne nikdy nebude predávať ako BMW alebo Mercedes.
Lexus nebude nikdy rozšírená taxikárska značka v Nemecku.
Lexus zrejme nebude vyrábať nákladné autá.
Lexus image nedobehne bohatú historiu BMW a MB z ktorej obe značky v podstate žijú.
Mám LEXUS neznie ako mám BMW , Mercedes. Či znie lepšie alebo horšie je na vás.
Lexus je spoľahlivá alternatíva k BMW a Mercedesom. Netvrdím, že dokonalá.
1)To mozna asi ne, v Evropě si nezískal takovou oblibu jako BMW nebo Mercedes mezi managery...ale pár jedinců koho mrzí všednost BMW a MB se taky najde
2)Nechápu jak si to myslel, to je na taxikářích
3)Proč by to měla automobilka zaměřená výhradně na luxusní vozy dělat?
4)S bohatou historií souhlasim
Ego značky BMW si začíná hrát samo proti sobě, když řekneš mám BMW a v garáži ti stojí rozkvetlá E36...schovávat se jenom značku auta taky nezní moc cool 😉
2) Bezný taxík na nemeckom letisku je MB E-class.
3)Merecedes Benz je považovaný za premiovú luxusnú značku, no výraba dodávky, minibus, LKW
Toyota Auris Hybrid - 5,19 l
Toyota Auris 1.4 D-4D - 5,46 l
Toyota Auris 2.0 D-4D - 6,63 l
Lexus GS450h - výkon 345k - 8,9 l
BMW 535d - výkon 313k - 8,29 l
Audi A6 3.0 TDI 313k - 8,71 l
Je tam ale hodně proměnných, takže je to jen zběžné srovnání.
Pořizovací cena HSD je cca o 60 000 dražší, než menší diesel, a cca o 10 000 dražší, než silnější (přesně jsem teď na cenu nekoukal, bude se to možná trochu lišit, navíc je to výběhový model, takže jsou možná nějaké akční nabídky na různé verze) diesel.
Jenže! 😒br /> HSD nabízí rellativně (když je člověk smolař, rozbije se mu snad i pravítko o tužku) vyšší spolehlivost a hlavně v náběhu po měste o dost menší spotřebu, než diesel.
Hybrid vychází tedy daleko lépe, než nafta.
Navíc automaticky dostáváš slušný automat, slušný rozjezd díky elektromotoru (není to na závodění samozřejmě) a o komfortu v hlučnosti ani nemluvě.
Prostě mi nafta vychází jako dobrá do náklaďáků a tam, kde vím, že budu jezdit stovky km dlouhý trasy (ve svým okolí neznám nikoho).
Fakt někdy Prius vyzkoušej, na běžný ježdění je to parádní auto.
Moje dlouhodobá spotřeba je cca 4,6 na 100.
Auris 1.4D-4D Active - 434.900,- Kč
Auris 2.0 D-4D Active - 449.900,- Kč (pouze manuál, s automatem se nedodává)
Lexus GS450h - 1.399.000,- Kč
BMW 535d - 1.460.000,- Kč
Audi A6 3.0TDI BiT quattro Multitronic - 1.463.200,- Kč
Výbavu jsem nesrovnával.
Totéž platí i o nákupu samotných "paliv", kdyby lidi uvažovali rozumně, tak jsou prodeje dieselů poloviční, protože většině lidí se nevyplatí a přesto se prodávají.
"The agreement clearly stated that BMW will not supply any diesel engine for Lexus", said Plas.