Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Aladeen
0
za dobré Peniaze :yes:
Glaukos
0
ideální dárek pod stromeček
Bristol
0
s tím 1.4T 99kW to musí bejt docela rachot... :-)
Kneblis
Za ty prachy můžu říct jedním slovem paráda. :-) Co dnes koupíte za 200 tis z nových vozidel renault thalii, dacii logan a sandero, a nebo malý vrak bez ničeho citigo.
megacruiser
Divím se, že Punto nejde líp na odbyt. Má skvělý design od "značkového" designera, prostorný vnitřek, spolehlivé motory. A za tuhle cenu je to naprosto skvělá nabídka.
Důvodem asi bude, že Fiat nedokáže Punto prezentovat a tak ho plno lidí vůbec nezná a nebo ho považuje za nespolehlivý shnilý italšrot. Prostě asi jen kvalitní marketing a poctivě budovaná pověst prodává, kvality samotného auta už nejsou tak důležité...
Osobně asi půjdu časem do Punta v oranžové barvě a třídvířku, ve své kategorii prostě nemá konkurenci. [odkaz]
Důvodem asi bude, že Fiat nedokáže Punto prezentovat a tak ho plno lidí vůbec nezná a nebo ho považuje za nespolehlivý shnilý italšrot. Prostě asi jen kvalitní marketing a poctivě budovaná pověst prodává, kvality samotného auta už nejsou tak důležité...
Osobně asi půjdu časem do Punta v oranžové barvě a třídvířku, ve své kategorii prostě nemá konkurenci. [odkaz]
Souhlas. Osobně vidím také problém v neschopnosti Punto šikovně prezentovat. Jinak totiž nic nechybí, velmi dobré ceny, prostorný a tuším už od druhé výbavy i velmi pěkný interiér, spolehlivé motory, kdo potřebuje, tak dostane i automat (robota) za výbornou cenu...prodej by měl být úplně někde jinde.
Trochu ptroblem bych videl v tom, ze je to uz asi 7 let stary model. Ne, ze by na tom tak moc zalezelo, ale lidi dneska porad chteji novinky a GP je uz trochu okoukane, ackoli mne se porad moc libi.
V případě Punta mám tento názor, přičemž tak nějak budu souhlasit i nesouhlasit se všema.
Za sebe musím říct, že už bych si Punto v dnešní době taky nekoupil. Ale, rovnou řeknu, že to není problém Punta jako takového, ale obecně, když kupuju auto, kupuju nové auto a nechtěl bych něco co se dá v podstatě koupit v bazaru za 70 tis. To je opravdu problém toho, že to auto je na trhu už dost dlouho, takže pro mě už to auto není zajímavé. Mnohem raději bych volil přeci jen méně okoukané Mito, případně Ypsilon.
Za další. Problémem Punta je z mého pohledu přemrštěná cena u 0,9 MA, vzhledem k tomu, že je to koncepčně nový motor, měla by být zaváděcí cena prostě níž. V opačném případě chybí motor ve stylu 1,4 16V. 1,2 je výborný motor s ohledem na spolehlivost, ale na mimo městský provoz moc vhodný není.
Z opačného pohledu, ale tomu neorzumím. Sebe nepovažuji za běžného zákazníka, tedy můj názor v tomo smyslu nepovažuji za relevantní... a mnohem více bych, např. v kontextu se škodovkou očekával lepší prodeje Punta. Fábie je tady pomalu stejně dlouho, vypadá furt stejně, k tomu její spolehlivost a odolnost(v otázce motoru) je v porovnání s Puntem diskutabilní, tedy to co sem uvedl pro mě jako nevýhodu by pro běžného zákazníka (konzervativního) měla být spíše výhoda.
Takže... asi v kontextu všeho uvedeného mi vychází, že jedinou slabinou Punta není v cenové haldině konkurecnce vůči 1,2 TCe a 1,2 TSI, což je škoda, neměl by to být zase problém něco proti tomu postavit. 1,4 8V bohužel nestačí (v očích běžného zákazníka).
Mimoto, je tady dostatek lidí, co Punto mělo a třeba ho i za Fabii nakonec vyměnili z mnoha důvodů. měli yb se k tomu vyjádřit především oni. Pravdou je, že Punto nějaké dětské nemoci mělo (třeba posilovač řízení)... takže... možná i to je důvod, proč si další zákaníky nenašlo... a nenachází.
Za sebe musím říct, že už bych si Punto v dnešní době taky nekoupil. Ale, rovnou řeknu, že to není problém Punta jako takového, ale obecně, když kupuju auto, kupuju nové auto a nechtěl bych něco co se dá v podstatě koupit v bazaru za 70 tis. To je opravdu problém toho, že to auto je na trhu už dost dlouho, takže pro mě už to auto není zajímavé. Mnohem raději bych volil přeci jen méně okoukané Mito, případně Ypsilon.
Za další. Problémem Punta je z mého pohledu přemrštěná cena u 0,9 MA, vzhledem k tomu, že je to koncepčně nový motor, měla by být zaváděcí cena prostě níž. V opačném případě chybí motor ve stylu 1,4 16V. 1,2 je výborný motor s ohledem na spolehlivost, ale na mimo městský provoz moc vhodný není.
Z opačného pohledu, ale tomu neorzumím. Sebe nepovažuji za běžného zákazníka, tedy můj názor v tomo smyslu nepovažuji za relevantní... a mnohem více bych, např. v kontextu se škodovkou očekával lepší prodeje Punta. Fábie je tady pomalu stejně dlouho, vypadá furt stejně, k tomu její spolehlivost a odolnost(v otázce motoru) je v porovnání s Puntem diskutabilní, tedy to co sem uvedl pro mě jako nevýhodu by pro běžného zákazníka (konzervativního) měla být spíše výhoda.
Takže... asi v kontextu všeho uvedeného mi vychází, že jedinou slabinou Punta není v cenové haldině konkurecnce vůči 1,2 TCe a 1,2 TSI, což je škoda, neměl by to být zase problém něco proti tomu postavit. 1,4 8V bohužel nestačí (v očích běžného zákazníka).
Mimoto, je tady dostatek lidí, co Punto mělo a třeba ho i za Fabii nakonec vyměnili z mnoha důvodů. měli yb se k tomu vyjádřit především oni. Pravdou je, že Punto nějaké dětské nemoci mělo (třeba posilovač řízení)... takže... možná i to je důvod, proč si další zákaníky nenašlo... a nenachází.
sarusian
za tu cenu je to super, ak pripocitam k tomu prestavbu na lpg, tak ze necelych 9 tis. euro je tu auto s lpg a klimou, oproti tomu na slovensku slovensky fiat predava jediny model punta s lpg a to 1,4 za 11860 euro, co je na sk trhu nepredajne -zaroven upozornujem na iste specifikum CZ a SK trhu - co nema velky kufor, aspon 400 l, je skoro nepredajne - oproti tomu je tu sice fiat linea s 500l kufrom, ale este nikdy som na nu nevidel ziadnu reklamu - cize prezentacia skoro nulova, taku reklamu na peugeot 301 a citroen c-elysse vidim skoro vsade