Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
merc
přetiskujete neúplné informace zahraničních serverů. Zítra MB oficiálně představí facelift i s technickými informacemi. Dvoulitr bude ve třech variantách, 135, 155 a 185 kW (E200, E250 a E300). Zůstane asi atmosféra 3,5 V6 v E350. E400 nebo E450 bude mít pravděpodobně 3,0 V6 turbo s výkonem kolem 250 kW a 450 Nm. E500 dostane silnější verzi 4,7 V8 biturbo s 320 kW. E63 dostane zvýšený výkon, hovoří se o 420 - 425 kW, 4matic s neměnnou distribucí 1/3 na předek a 2/3 na zadek (kvůli hmotnosti), stovku má dávat za 3,5 - 3,6 sec. Koho zajímají info o AMG, více zde [odkaz]
AMG hovorilo pred pár týždňami o 4matic v AMG modeloch až v horizonte niekoľkých rokov. A vtedy som začal o nich uvažovať, predsa len E55-ka má už za sebou 5 rokov, aj keď iba 125000 km...ale na zimu sa 4matic s nejakým tým výkonom hodí >😒]
Kneblis
DOKONALOST
bozia dokonalost :yes: 😉 presne tak
ten interier je skutocne ako z rise snov... podobne ako v Cecku opat genialny :yes:
ten interier je skutocne ako z rise snov... podobne ako v Cecku opat genialny :yes:
Lukas00
1.predek je des bes(maska, svetla mi tolik neva)
2.interier pkastovy voluc automatu jako v Acku bes.
3.hodiny uprostred palubky-des bes, uz 35let ne li vic byly u budiku v kaplicce.
4.presun tempomatu pod packu blinkru na urazeni hlav, kvuli tomu, ue par novodobych majitelu a novinaru neumi ovladat tempomat tam kde min 40let byl je k placi.
Jeste muzou zrusit jen packu vlevo a rozdelit to na dve jako u konkurence a bude klud 😒
Boze, ochranuj me od toho byt nucen koupit si faceliftovanou w212......, a pokud budu nucen, tak mi dej moznost prekopat packy na predfaceliftovy provedeni.
2.interier pkastovy voluc automatu jako v Acku bes.
3.hodiny uprostred palubky-des bes, uz 35let ne li vic byly u budiku v kaplicce.
4.presun tempomatu pod packu blinkru na urazeni hlav, kvuli tomu, ue par novodobych majitelu a novinaru neumi ovladat tempomat tam kde min 40let byl je k placi.
Jeste muzou zrusit jen packu vlevo a rozdelit to na dve jako u konkurence a bude klud 😒
Boze, ochranuj me od toho byt nucen koupit si faceliftovanou w212......, a pokud budu nucen, tak mi dej moznost prekopat packy na predfaceliftovy provedeni.
Tvuj prispevek radim do kategorie DES-BES. >😁 >😁 >😁
Radsi nebudu komentovat tvuj vylev.
Kdo mel kdy mercedesa, tak at sedl do jakehokoliv jineho vzdy bylo vse na svym miste, dnes uz bohuzel nikoliv 😒
Kdo mel kdy mercedesa, tak at sedl do jakehokoliv jineho vzdy bylo vse na svym miste, dnes uz bohuzel nikoliv 😒
Naopak přesun páčky tempomatu mi docela vyhovuje. Osobně jezdím občas otcovou W211 a vždy když do ní přesedám, tak mi chvilku trvá zvyknout si na níž položenou páčku blinkrů oproti jiným autům. Pokud by se do w211 přesedlo třeba z focusu, který má páčky hodně nahoře, každý by místo blikání zapínal tempomat.
Navíc jestli si dobře vzpomínám, páčky v éčku vyměnili ještě před faceliftem, snad někdy v průběhu roku 2011.
Navíc jestli si dobře vzpomínám, páčky v éčku vyměnili ještě před faceliftem, snad někdy v průběhu roku 2011.
jozephko
Facelifty Mercedu sú zvyčajne veľmi decentné - rozdiely pozná len odborník. Takýto radikálny facelift znamená, že sa dizajnéri na na prvý krát moc netrafili do vkusu zákazníkov. Ani Mercedes ani Audi nedokážu dobehnúť predaje bavorákov.
Aj ja som sa zamýšľal nad dôvodom takto nezvyčajne výrazného faceliftu a tiež myslím, že ide o priznanie M-B, že pôvodné hranaté Éčko sa buď moc nepáčilo, alebo vyzeralo popri novom dizajne Mercedesov zastaralo. Každopádne väčšina tu hodnotí facelift so značnými rozpakmi, takže sa zdá, že ani tento FL nepomôže Mercedesu prekonať svojich nemeckých konkurentov.
za mna ma inovovane Ecko jednoznacne :yes: kral vyssej strednej triedy ostava nadalej kralom 😉 toto nepotrebuje komentar [odkaz] proste dokonalost
nieco zo stranky mercedesu na slovensku😒br />
Kvality vozidiel dokumentuje aj rad ocenení. Trieda E obsadila prvé miesto v kategórii spokojnosti zákazníkov s vozidlami vyššej triedy v rámci štúdie J.D. Power 2012, v ktorej motoristi odpovedali na otázky týkajúce sa kvality, spoľahlivosti a atraktívnosti svojich vozidiel. Rovnaký úspech zožalo kombi Mercedes-Benz E 300 BlueTec Hybri😜 ako najúspornejší model vyššej triedy na svete bolo kombi v júnovom praktickom porovnávacom teste Firemné auto roka, ktorý uskutočňuje magazín FIRMENAUTO a skúšobňa DEKRA, zvolené za celkového víťaza kategórie vyššej strednej triedy.
viac ako 600 000 predanych Eciek aktualnej generacie od r 2009 jasne dokumentuje kto je v tejto triede kralom :yes: :yes: :yes: gratulacia mercedesu.... jednoznacnemu kralovi vo svete aut :yes:
[odkaz]
[odkaz]
interier predosleho Ecka je pekny suhlas.... :yes: ved ktory medak ma skaredy interier ze? Na druhej strane je uz ale citit, ze stare ecko posobilo zvnutra subtilnejsie a jednoduchsie a akosi vlnovkovito az ne-nemecky trosku ..... nove Ecko ma ten spravny nemecky mercedesovsky hranaty interier ak to tak mozem povedat :yes: a mne sa to velmi paci.... povedal by som ze v inovovanom Ecku medak dotiahol takmer dokonalost k uz uplnej dokonalosti.
vo vyssej strednej triede niet lepsieho auta ako E-cko 😉 , ale to vieme vsetci
este taky detail: nevyhodou interieru predosleho Ecka bolo umiestnenie navigacneho systemu teda toho displeja kdesi dole v palubovke pod volantom systemom a la VW..., ta nova kaplicka na vrchu palubovku v novom Ecku vyzera ovela namakanejsie a hlavne je na ociach co je plus aj co sa tyka bezpecnosti......