Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

škoda...
| 13. 12. 2012 08:40
čekal jsem, že už tam bude ta magická číslovka 600k u výkonu... ale i tak to bude raketa :yes:
Avatar - Hajzlík
škoda...
| 13. 12. 2012 09:04
Myslím, že v reálu tam bude i přes 600hp. S8 má na brzdě 575hp a přičemž má mít jen 512hp.
škoda...
| 13. 12. 2012 09:26
jo to máš asi pravdu,ale pokud si nezajedeš na brzdu,tak to mít potvrzené nebudeš..
Avatar - bigsoul
škoda...
| 13. 12. 2012 09:33
Odchylky su na kazdom motore a kazdy motor stejneho objemu ci znacky sa moze kus od kusu lisit. Udava sa hodnota, ktora tam musi byt minimalne.
Avatar - Hajzlík
škoda...
| 13. 12. 2012 09:55
To máš pravdu, ovšem občas někteří výrobci lžou a na brzdě vůbec nedosáhnou na deklarované parametry. Takže v reálu lze vidět obě varianty, udávání nižšího výkonu asi i záměrně (aby auto jelo lépe než konkurence) i udávání vyššího výkonu aby se nachytal zákazník co porovnává auta podle tabulek.
škoda...
| 13. 12. 2012 10:10
přesně tak.. koncern VW má většinou papírově nižší výkon než skutečný.. Měřili nového golfa 2.0TDI, který má udávaný výkon 110kw a naměřili 119kw..
Avatar - guze
škoda...
| 13. 12. 2012 10:59
Jj, nebo u 1.2 TSi 77kW naměřili 86,5kW...
škoda...
| 13. 12. 2012 11:18
A tak je to správně? Mám pocit, že chceš říct něco ve smyslu, že ti, co lžou směrem "dolů", jsou lepší než ti, co lžou "nahoru"?
Avatar - drtiphone
škoda...
| 13. 12. 2012 11:43
Ano. Tak to prostě je. Když si vyberu auto podle nějakých parametrů, tak chci, aby jich minimálně dosahovalo. Pokud bude v některých ještě lepší, tak je to jen výhoda. Pokud ale bude horší, než je uvedeno, tak budu naštvanej a půjdu to reklamovat.
škoda...
| 13. 12. 2012 11:47
Z pohledu uživatelského ti to možná přijde v richtiku, z pohledu principiálního v tom ovšem není vůbec žádný rozdíl. Navíc kde je nějaký test inkriminovaných aut s udávaným vyšším výkonem na brzdě? To, že má někdo pocit, že to "nejede", neznamená, že motor deklarovaného výkonu nedosádne.
škoda...
| 13. 12. 2012 12:12
v Autotipu byl mnohostránkový test VW Golf 7. generace, který prováděli v německu (autobild) rešili téměř vše,prostornost,výhled z vozu,dojezd auta do zastavení (kolik km ještě ujede po rozsvícení rezervy) adt atd. a i výkon změřili :-)
Avatar - Hajzlík
škoda...
| 13. 12. 2012 12:47
Z pohledu principiálního když půjdu k řezníkovi pro 10dkg šunky a on mi dá 11dkg tak je to pořád slušný řezník. Když mi dá 9dkg tak je to zloděj.
škoda...
| 13. 12. 2012 13:00
no tohle není moc dobrý příklad.. za tu šunku navíc ty zaplatíš,ale máš ji aspoň.. kdežto u toho auta za něco zaplatíš a nemáš to spíš bych to napsal tak,že si zaplatíš 10dkg šunky,ale dostaneš jen 9dkg :-)))
škoda...
| 13. 12. 2012 13:02
jak se mažou komenty? špatně jsem si přečetl koment na který jsem teď reagoval,takže ten můj je zbytečný >:D
Avatar - Hajzlík
škoda...
| 13. 12. 2012 13:05
Myslel jsem to tak, že když jdu pro 10dkg tak platím 10dkg. Když si to doma převážím a zjistím, že jsem dostal 11 tak nemám problém, když 9 tak už k takovému řezníkovi nepůjdu.
škoda...
| 13. 12. 2012 13:06
No a kde je to auto, kterého motor nedosahuje deklarovaného výkonu? Pocit jezdce, že to nějak nejede, neberu :-)
škoda...
| 13. 12. 2012 13:12
třeba se budeš divit, ale třeba BMW m550xd :-) při více měření bylo naměřeno maximálne 352koní místo udávaných 381 :-)
škoda...
| 13. 12. 2012 13:15
A jak to změrili? Zrovna tohle by mě zajímalo, jak se měří výkon u čtyřkolky, asi to někde na netu bude, ale když sem někdo hodí odkaz, budu vděčný. Změří-li to na brzdě, bude se jednat o výkon soustavy, výkon motoru může být opravdu těch 381.
škoda...
| 13. 12. 2012 13:19
na válcové brzdě pro 4x4? :-O článek je na automotorevue.cz zadej na brzde bmw m550xd :-)
škoda...
| 13. 12. 2012 13:20
:yes: díky, právě takovou brzdu jsem ještě neviděl, chci se poučit :-)
škoda...
| 13. 12. 2012 15:50
Brzdy pro čtyřkolky jsou. ;-)
škoda...
| 13. 12. 2012 16:13
To není úplně správné srovnání. U vyššího výkon motoru je celkem velký předpoklad vyšší spotřeby. Sousta lidí prostě nechce výkonnější auto, než si kupuje. ;-)
škoda...
| 13. 12. 2012 15:48
Máš výrobní tolerance a motory musí fungovat v celé škále podmínek, jak na úrovni moře při 20°C, tak 5000 metrů nad mořem v mrazech, nebo na poušti. Je nějaká norma, která říká, o kolik můžeš maximálně zákazníka "ošidit". Myslím, že je to 10%. Pokud tenhle výkon musí mít v tzv. hot and high prostředí (ano, termín jsem si vypůjčil z letectví), tady v příjemně chladných nížinách musí mít víc.
škoda...
| 14. 12. 2012 08:06
>:D >:D Platím za zboží s určitými deklarovanými vlastnostmi/parametry. Pokud jsou ty parametry lepší je to stejně špatně, jako když jsou horší, než za co platím ? >:D >:D Hele, nechceš něco koupit ?
škoda...
| 14. 12. 2012 12:47
A kde je ten produkt, který deklarované parametry nedosahuje? No a když někdo mlží záměrně, principiálně v tom rozdíl opravdu není, ať už deklarované parametry nedosáhne, nebo přesáhne.
škoda...
| 14. 12. 2012 20:57
Ale je. Protože se ve skutečnosti nezavazuje k přesné hodnotě, ale k minimální. Nevím o žádné normě, která by zakazovala, aby výsledný produkt dosahoval třeba 300% garantovaných parametrů. V praxi se to jen tak nestane, protože dát ti víc je většinou drahá sranda. Čísla v papírech jsou pro řadu zákazníků důležitější než realita. Takže kromě týmové režie ( :-) ) přichází v úvahu jen tolerance a rezerva, aby zajistili, že skutečně dodrží svůj slib. Nerozdávají to zadarmo pro srandu králíkům. Pokud chtějí bojovat s BMW, tak lepších výsledků dosáhnou pohádkami v katalogu. Tedy do té doby, než je lidi začnou žalovat. Já třeba relativně vysokým výsledkům nevěřím, protože vím, jak velký rozdíl může být mezi prvním a třeba desátým během na dynamometru, jak se auto dokáže zadýchat ve velkých nadmořských výškách. Je to přeplňovaný motor, ty bývají citlivější, takže lze očekávat větší rezervy.
škoda...
| 13. 12. 2012 12:13
nejde nesouhlasit :yes:
škoda...
| 13. 12. 2012 12:59
no tohle není moc dobrý příklad.. za tu šunku navíc ty zaplatíš,ale máš ji aspoň.. kdežto u toho auta za něco zaplatíš a nemáš to :-) spíš bych to napsal tak,že si zaplatíš 10dkg šunky,ale dostaneš jen 9dkg :-)))
škoda...
| 13. 12. 2012 15:41
Garance jako každá jiná. Když mi někdo slíbí, že výrobek vydrží dva roky a on vydrží deset, tak se na něj rozhodně nezlobím. Pokud se rozpadne po půl roce, tak naštvaný jsem. Pravda je, že tu máme relativně ideální podmínky, takže by motory měly vykazovat lepší parametry než garantované.
Avatar - Hajzlík
škoda...
| 13. 12. 2012 09:46
Když budeš mít zátah pod zadkem a zrychlení jako RS6 tak tě nějaké měření asi nechá klidným. Novináři to za nás odměří.
[odkaz]
Avatar - bigsoul
škoda...
| 13. 12. 2012 10:26
Stejne by som volil BMW.
Avatar - Cejsi Mpower
škoda...
| 13. 12. 2012 10:49
To asi každý rozumně smýšlející člověk..
Avatar - AUDIRS6
škoda...
| 13. 12. 2012 11:00
noooo, ty rozumne zmýšlajúci človek... sa pozri von oknom, a porozmýšlaj, čo by bolo vhodnejšie do tohoto "quattro počasia" :-!
Avatar - bigsoul
škoda...
| 13. 12. 2012 11:12
X-drive pocasie :-) Qattro zacalo kopirovat vlasnosti X-drive poslednou verziou, ale vies ono to je jedno. Ja by som volil cistokrvnu zadokolku od BMW a za to, ze ty si fanda AUDI, tak ja ti to brat nebudem. BMW je pre mna no 1.
Avatar - AUDIRS6
škoda...
| 13. 12. 2012 11:35
noooo, fakt sa nehadajme o tom ci X-drive, alebo Quattro /s medzináprav.dif -nie haldex! / pocasie ;-)
podľa posledných testov sú na tom vraj úplne narovnako...len tá spoľahlivosť a prehrievanie tých viskóznych spojek v tom X-drive by mi robila vrásky na čele... 8-s
škoda...
| 13. 12. 2012 11:21
Na tom taky něco je, ale když se koukáš z okna každý den v roku, zjistíš, že většina dnů je spíš rwd než 4wd ;-) každopádně 4kolkové drifty na sněhu, to je paráda :yes:
Avatar - Cejsi Mpower
škoda...
| 13. 12. 2012 11:42
:yes:
škoda...
| 13. 12. 2012 18:34
Taky záleží, kolik koníku na tom zadku máš. Principiálně mi zadokolky v zimě nevadí, ale turbodiesely a přeplňované benzíny bez asistence elektroniky zábavné moc nejsou. Nemluvě o salámech, které dnes na auta montují.
Avatar - Cejsi Mpower
škoda...
| 13. 12. 2012 11:36
Ano ano, pozeram se z okna a velmi se těším na další vyjížďku, protože mě jízda s RWD na sněhu baví, pokud nechám zaplou elektroniku a mám obuté dobré zimní pneu, nemám problém s klidnou a bezpečnou jízdou, samozřejmě to neni na žádné expedice, ale na běžných silnicích naprosto bez problémů a když chci, tak i se zábavou :-), což se tobě s Quattrem příliš nepoštěstí....

Ale co, každý jsme svého štěstí strůjce ;-)
Avatar - BMW-POWER
škoda...
| 13. 12. 2012 14:16
Naprosto souhlasím s uživatelem "Cejsi Mpower", neboť člověk, který někdy měl tu čest, svézt se s BMW, se musí nad ostatními automobilkami jen pousmát. :-!
škoda...
| 13. 12. 2012 16:44
Jo, opravdu jste jediní, kdo tu v BMW jel.
Do těch sr*ček, co jsou venku, je nejlepší náhon na všechna čtyři... ;-\

Dneska mě to pěkně vypeklo, bylo docela štěstí, že v protisměru nic nejelo.
Avatar - BMW-POWER
škoda...
| 13. 12. 2012 16:55
Nikdo tu nenapsal, že jsme jediný, kdo s BMW jel. Ale prostě BMW je pro řidiče, audi pro hezouny. >:-[]
škoda...
| 13. 12. 2012 16:59
Poslední BMW, u kterých tohle platilo, jsou E87, E86 a některé varianty E9x.
Jinak už je to fakt jedno...
Avatar - BMW-POWER
škoda...
| 13. 12. 2012 17:05
To je bohužel jediná škoda, že BMW už není, co bývávalo, ale jediný, co mě hřeje na srdíčku, že i v tom, co dělá je stále nejlepší.
škoda...
| 13. 12. 2012 17:13
To asi ano, taky vrtulí žiju :-) Sice už půjde do třetí třídy, ale nevadí.
Po Vánocích mám na týden domluvenou novou 328i, třeba zjistím, že se se svými soudy pletu.
Avatar - BMW-POWER
škoda...
| 13. 12. 2012 17:51
328i není špatný, ale už to není mnichovský 3.0 :-(
škoda...
| 13. 12. 2012 18:10
S tim jezdim kazdej den, je cas se posunout nekam dal. :-)
Bohuzel na novou F30 nebudou love jeste dlouho, nezbyva nez snit.
škoda...
| 13. 12. 2012 18:48
Přišlo mi smutné, že jsem měl lepší dojem z 328i než z 335i. Tedy až na motor. MB C 350 byl na řízení příjemnější. Problém bude nejspíš zakopaný někde ve výbavě 335i, kterou jsem jel.
škoda...
| 13. 12. 2012 20:14
V tomhle ti budu muset verit, k testovacim jizdam se jen tak nedostanu :'-(

Podobnou zkusenost mam z nabuseny F10 xDrive. Skvely auto, spatnej Bavorak...takze to koukam stale plati.
škoda...
| 13. 12. 2012 21:04
Protože tradiční Bavorák není horké zboží. Lidi o to nemají zájem. D3 pěkně konverguje.

Pokud jde o 335i, tak motor od BMW, převodovka od ZF, to je prostě špička. Ale zbytek už není tak přesvědčivý.
Avatar - Cejsi Mpower
škoda...
| 13. 12. 2012 17:50
:yes: :yes:
škoda...
| 13. 12. 2012 21:30
Typický názor člověka, který ještě neměl tu čest svézt se s Ferrari či Rollsem... :-)
Avatar - white label
škoda...
| 13. 12. 2012 21:35
Když vidím ty "nevyhraněně" znějící nicky s patřičnými avatary, taky se musím obvykle jen pousmát... ;-)
Avatar - BMW-POWER
škoda...
| 13. 12. 2012 22:10
No a co, tak mám rád BMW, když je nejlepší, proč bych neměl? Nicméně to vy, FWéďáci, nikdy nepochopíte.
škoda...
| 14. 12. 2012 08:13
No vždyť jo. >:D >:D
Avatar - white label
škoda...
| 14. 12. 2012 13:20
Díky že ses ozval a pohotově potvrdil to, o čem jsem psal... ;-)
Žádná značka/automobilka není obecně "nejlepší", ale to vy "značkaři" nikdy nepochopíte.
Podle toho, co a jak tady píšeš, jsi v době, kdy jsem řídil bavoráka, nebyl ještě ani na houbách... :*)
Avatar - Hajzlík
škoda...
| 13. 12. 2012 12:48
Každý, tedy i ty, má právo na horší volbu.
Avatar - Righ
škoda...
| 13. 12. 2012 11:57
Wow, hodne zajimavy test. Necekal bych, ze Alpina dostane od Audi tahkle brutalne na zadek, a to nejen v dynamice, ale i v jizdnich vlastnostech. Ten vyrazne nizsi nez udavany vykon je u Alpiny taky na povazenou.

Jeste zajimavejsi je ten test proto, ze jej provadel americky magazin. A jak znamo, v US ma BMW mnohem silnejsi brand nez Audi, na ktere se naopak Americane koukaji v kontextu jejich cen dost neduverive. No, radsi uz se ani nezamejslim, jakej rev by se spustil na diskuzi, kdyby tento test provedlo ACZ. To by zase bylo obvineni o praci v zoldu koncernu, neschopnosti redaktoru poznat "to nejlepsi" atd. atp. A to samozrejme hlavne od lidi, kteri by si za rok nasetrili prinejlepsim na zpetny zrcatko testovanych aut. >:-[]
Avatar - Hajzlík
škoda...
| 13. 12. 2012 18:06
Jj, 7er hezky vybouchla.
Avatar - Johny.Rico
škoda...
| 13. 12. 2012 18:52
I tak bych bral B7. Nádherné auto, a design u mě rozhoduje v této kategorii.
Avatar - Hajzlík
škoda...
| 13. 12. 2012 19:44
Jak se mi líbí 5er tak 7er naopak ne, předek mi přijde takový divně odulý, ledvinky moc velké.
[odkaz]
A kdybych volil mezi 7er a B7 tak bych upřednostnil 7er protože u všech Alpin se mi nelíbí spoilery které lepí na BMW, připadají mi jak z 80tých let (nejen na B7), Mpakety jsou určitě hezčí a sladěnější se zbytkem auta než to co předvádí Alpina.
Avatar - Johny.Rico
škoda...
| 13. 12. 2012 20:12
Fair enough :-!
Avatar - šmoula nešika
škoda...
| 13. 12. 2012 14:40
Použij jinou metodiku měření a těch svých „600 koníků“ tam máš v pohodě.
Avatar - MarTin1
škoda...
| 13. 12. 2012 17:33
Přesně tak, už jsem to psal x tejdnů zpátky.... rozdíly mezi válcovejma zkušebnama jsou až 10%.

Například mezi MAHA a DYNOCOMP lítají desítky HP rozdílu u silných aut. Dynojet bývá celkem ok, ale i tam nejsou výjímky... nemluvím do vzduchu, na americkejch webech (bimmerboost, benzboost, germanboost, kde narozdíl od Evropy měřej imrvére kde co) jsou i rozdíly během dne na x autech v řádu x desítek hp. Kecy, že je něco nejpřesnější jsou lichý.... pak tam hraje všešchno... teplota, gumy, palivo, přívod vzduchu do té garáže, stáří vybavení.... x věcí.

JInak po pravdě >:D >:D dokonce sem mluvil s jedním němcem, kterej mi říkal, že místní garážovej tuner (Turek) tunil tak, že přijel týpek s konkurenčním čipem on mu to změři a vyšel mu skoro seriovej výkon pak tam nahrál nějakou mapu a změřil to znova, kde mu ukázal xx koní nárůst týpek pak jel domu spokojenej ale reálně mu s autem nic nedělal >:D >:D jak ten turek dopadl už sem nezjistil >:D

Mimochodem podobnou story jsem slyšel na nejmenovano českou firmu....

Nejlepší je to změřit na dvou dynometrech, každá jiná firma a porovnat to.. bude to někde mezi >:D

Jo a poslendí věc... MotorTrend co dělal ten test, kde S8 naměrili 570koní je taky dobrej Andersen... je zajímavý, že přijde s číslama a 99% jinejch časáků je úplně jinde... viz CLS 550 0-60 za 4.3.... vs tovární 5.2... AMS to pak měřil a vyšlo 5.1 takže jak??
škoda...
| 13. 12. 2012 18:52
Také je potřeba měřit opakovaně. Rozdíl mezi prvním a posledním během může být hodně velký.
Avatar - Johny.Rico
Ten zvuk vás zaujal?!
| 13. 12. 2012 17:20
Poslechněte si AMG nebo Aston Martin, jo a o Quattroporte ani nemluvím. Díky, za mě tedy ne...
Avatar - MarTin1
Ten zvuk vás zaujal?!
| 13. 12. 2012 17:23
Moje řeč :-)
Avatar - Cejsi Mpower
Ten zvuk vás zaujal?!
| 13. 12. 2012 17:51
Vybírat auto podle zvuku, no ty musíš být taky pacient..
Avatar - Johny.Rico
Ten zvuk vás zaujal?!
| 13. 12. 2012 18:23
Kristepane... a kdes to vyčetl, že si auto vybírám podle zvuku? Hm? Prosím, ukaž mi, kde jsem to napsal.
Za druhé: Pro mě jako fanouška je zvuk velmi důležitý a ví to i v AMG, kde dle toho dělají ty tóny. Máš pěkný avatar, ale nedivil bych se, kdyby tě bralo HTP...
Avatar - Cejsi Mpower
Ten zvuk vás zaujal?!
| 13. 12. 2012 18:29
Podle toho, co jsi napsal, jsi dal jasně najevo, že Audi a BMW za tebe ne, kvůli tomu, že má "horší" zvuk. Chápu, pro mě je taky zvuk důležitým faktorem - i proto mám rád BMW, jejich motory prostě krásně zpívají, né že je slyšet jen rachot laděného výfuku.

Díky za pochvalu avataru a HTP mě nějak extra nebere, tebe?
Ten zvuk vás zaujal?!
| 13. 12. 2012 18:54
O které době mluvíš? Jo, takové E46 M3 CLS, to je zvuk. Ale přeplňované Euro5/6 motory nic moc tedy. BMW, neBMW.
Avatar - Cejsi Mpower
Ten zvuk vás zaujal?!
| 13. 12. 2012 22:12
Bohužel máš téměř pravdu, budoucí BMW už na tom nebudou tak dobře, nicméně stávající M3 e92 zpívá božsky a nejen ona, i nové M135i má například oproti Audi RS3 úchvatný zvukový projev, o M3 e46 CSL snad ani nemůžeme polemizovat. Ale musím uznat, že takové M5 F10, když jsem slyšel na sprintu, tak velké zklamání, bohužel, je to tak. Ovšem pořád pevně věřím, že BMW ještě přijde s něčím, co potěší i "nás" - nadšence, i když už to nebude žádná R6 atmosférka.. ;-\
Avatar - BMW-POWER
Ten zvuk vás zaujal?!
| 13. 12. 2012 22:12
Nechápu, co tě bere na AMG, když ty auta váží o stovky kg víc jak srovnatelné BMW? Ale nic... má hezkej zvuk. Ty si můžeš poslouchat brumlání a já se budu za volantem nesmírně bavit řízením.
Ten zvuk vás zaujal?!
| 13. 12. 2012 22:44
Zkus mi ukázat, kde jsem byť jen naznačil, že mne bere AMG? Vytáhni ruce z kalhotek a čti pozorněji. >:-[]
Avatar - Cejsi Mpower
Ten zvuk vás zaujal?!
| 13. 12. 2012 23:07
Předpokládám, že to měla být reakce na Johny.Rico ;-)
Ten zvuk vás zaujal?!
| 13. 12. 2012 23:22
Předpokládám. V rýpnutí mi to však nezabránilo. ;-)
Ten zvuk vás zaujal?!
| 13. 12. 2012 23:40
E63 je nejen lehčí než nová M5, ale zvládne i celých šest kilometrů na okruhu, aniž by jevilo výraznější známky rozkladu (M5 po stejné vzdálenosti bojuje s přehřátými tlumiči, utavenými brzdami a s pneumatikami na odpis).
Avatar - jpor (RSKa)
Ten zvuk vás zaujal?!
| 14. 12. 2012 00:58
tak to sa teda mýliš že vážia o stovky kg viac, lebo vážia menej. Porovnaj M5 a E63...a som zvedavý kde si tie stovky kg našiel
Avatar - BMW-POWER
Ten zvuk vás zaujal?!
| 14. 12. 2012 08:45
Umíš čísla a hledat v tabůlkách? 8-s 8-s 8-s
Ten zvuk vás zaujal?!
| 14. 12. 2012 09:37
Současná M5 - 1845 kg, předešlá - 1730kg, E63AMG - 1740 kg, předešlá (06-09) - 1740 kg
Avatar - BMW-POWER
Ten zvuk vás zaujal?!
| 14. 12. 2012 11:15
Já jsem reagoval na špatný příspěvek myslel jsem ve srovnání s předešlou RS6, která vážila myslím o 100 kg víc. Každopádně, když bychom srovnali sportovní auta jako C63amg a BMW M3 tak je tam rozdíl 200kg, což je hrozně moc.
Ten zvuk vás zaujal?!
| 14. 12. 2012 13:22
C63AMG - 1630 kg. M3 - 1655 kg. Kam budeš utíkat teď......
Avatar - white label
Ten zvuk vás zaujal?!
| 14. 12. 2012 13:34
Njn, ale když to má vrtuli na kapotě musíš automaticky odečíst aspoň 200kg. >:-[]
Ten zvuk vás zaujal?!
| 14. 12. 2012 13:54
Njn, značková slepota a tady mám navíc podezření na značkovou plakátovou slepotu. >:D
Avatar - Cejsi Mpower
Ten zvuk vás zaujal?!
| 15. 12. 2012 22:22
Ty máš asi slepotu na písmenka a číslice, ještě jednou se podívej na údaje, které jsou na stránkách výrobce MB a BMW.
Avatar - Cejsi Mpower
Ten zvuk vás zaujal?!
| 15. 12. 2012 22:20
C63AMG váží podle údajů výrobce 1730kg, takže.. M3 zase lepší.
Ten zvuk vás zaujal?!
| 14. 12. 2012 08:19
Zapomeň na klišé z doby M3 E46, nebo na snění ze shnilé E30 o M3.
Avatar - Johny.Rico
Ten zvuk vás zaujal?!
| 14. 12. 2012 10:14
Reakce na mě, pochopil jsem. Povím ti to takto: Nejsem takový profík, abych oceňoval naprosto precizní řízení BMW (které už jen tak mimochodem TAK precizní není, z toho co poslouchám...). Já auto mám abych se přepravil z bodu A do B ale abych se u toho nenudil. Řízení mě baví, moc, ale jak píšu, nejsem pro, takže marginální rozdíly u obou zmíněných pro mě nejsou podstatné. A o zvuku AMG může jen blázen pochybovat. Mou nejoblíbenější skupinou aut jsou S63 a B7 (tento segment), takže si asi dokážeš představit, že mě BMW 1M zas tak nevzrušuje....
vidim dobre ten otackomer?
| 17. 12. 2012 07:19
Rychlý kombík se čtyřmi kruhy ve znaku a cervenym polom otackomera od 5.500 ot./min? Kde udelali soudruzi z Ingolstadtu chybu? :-)
Avatar - Cejsi Mpower
vidim dobre ten otackomer?
| 17. 12. 2012 22:21
Ničemu se nediv, to Audi jen zase kopíruje BMW, ty červený políčka klesají dle zahřátí motoru a indikují tak ideální maximální otáčky, stejně jako to dělalo BMW do M3 e46 před více než 10ti lety >:D
Avatar - white label
vidim dobre ten otackomer?
| 17. 12. 2012 22:29
BMW M3/E46, nebylo ani první auto, ani první eMko s touto "fičurkou"...
Avatar - Cejsi Mpower
vidim dobre ten otackomer?
| 17. 12. 2012 23:02
Nikde jsem nepsal, že to bylo první, pouze jsem uvedl příklad, jak je BMW oproti Audi napřed..
vidim dobre ten otackomer?
| 18. 12. 2012 08:05
no ale pani, co viem, tak tie policka u BMW, ktore klesaju podla zahriatia motoru su oranzove, nie cervene. A aj keby tomu tak bolo, dat do reklamy studeny motor, to sa mi moc nezda. Mozno je dalsie RS 6 dizel...;)
Avatar - Cejsi Mpower
vidim dobre ten otackomer?
| 18. 12. 2012 08:35
Neřeš barvu, jde o princip ;-) Dát do reklamy studený motor? U Audi se ničemu nedivím >:-[]
Avatar - white label
vidim dobre ten otackomer?
| 18. 12. 2012 11:35
Já už se zase pomalu nedivím něčemu u BMW, viz 11:10. A RWD, za chvíli to bude i BMW vzácnost, Prodeje AWD už teď válcují RWD i u BMW, viz i X5/6M, 550d///M.
Avatar - white label
vidim dobre ten otackomer?
| 18. 12. 2012 11:10
Jak JE? Snad jak BYLO, nebo chceš dnes na M3/E46 demonstrovat aktuální stav. >:-[]

Sedneš dnes do nového eMka za 3! mega a "čumíš" na "gumáky" (pedály) karbon "3D plastic look", jako od garážového le*** folií z horní dolní a jako "bonus" plastový PC joystick z konce 80tých let (volič automatu):
[odkaz]
Pak sedneš do eReSa od Audi (za cca stekné prachy) a "čumíš" úplně jinak:
[odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku