Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Facelift Mercedes-Benz třídy E oficiálně: Nové motory, vzhled i interiér

Oblíbená třída E prodělala po třech letech na trhu rozsáhlý facelift, týkající se nejen pouhého vzhledu vozu.
Zpět na článek
13. 12. 2012 13:48
13. 12. 2012 17:56
14. 12. 2012 00:30
13. 12. 2012 13:53
13. 12. 2012 13:54
13. 12. 2012 14:22
13. 12. 2012 15:59
13. 12. 2012 16:19
13. 12. 2012 16:33
13. 12. 2012 14:43
13. 12. 2012 14:55
14. 12. 2012 00:13
14. 12. 2012 00:32
13. 12. 2012 14:55
13. 12. 2012 15:05
13. 12. 2012 15:17
13. 12. 2012 15:31
13. 12. 2012 16:35
13. 12. 2012 20:48
13. 12. 2012 21:08
14. 12. 2012 20:01
14. 12. 2012 20:19
15. 12. 2012 01:50
15. 12. 2012 02:12
13. 12. 2012 15:11
13. 12. 2012 15:27
13. 12. 2012 15:41
13. 12. 2012 15:48
13. 12. 2012 16:26
13. 12. 2012 20:50
14. 12. 2012 08:43
14. 12. 2012 12:49
14. 12. 2012 13:04
13. 12. 2012 16:37
13. 12. 2012 16:15
13. 12. 2012 19:58
13. 12. 2012 14:51
13. 12. 2012 15:18
13. 12. 2012 15:23
13. 12. 2012 15:46
13. 12. 2012 15:48
13. 12. 2012 19:59
13. 12. 2012 16:08
13. 12. 2012 18:05
14. 12. 2012 08:43
13. 12. 2012 16:39
13. 12. 2012 17:00
13. 12. 2012 18:30
13. 12. 2012 17:01
14. 12. 2012 00:27
13. 12. 2012 18:54
13. 12. 2012 20:03
13. 12. 2012 20:01
13. 12. 2012 20:04
13. 12. 2012 20:11
13. 12. 2012 20:33
13. 12. 2012 21:21
13. 12. 2012 21:44
14. 12. 2012 12:27
13. 12. 2012 23:38
13. 12. 2012 19:09
13. 12. 2012 19:16
13. 12. 2012 20:16
13. 12. 2012 22:57
13. 12. 2012 21:59
13. 12. 2012 22:59
14. 12. 2012 00:57
14. 12. 2012 10:35
13. 12. 2012 13:48
Nádhera
Jednoznačně :yes: Trošku slabší nabídka nafty, ale stejně je to ideál jako E400/500 :yes:
Rozbalit vlákno
2
13. 12. 2012 17:56
Re: Nádhera
Neviem, neviem, co by ste blabotali o tvarovom dizajne, keby to malo emblem "Made in P.R.C."?
Mercedesu sa odpusta a glorifikuje vsetko!!!
Kvoli tomu, aby sa na ceste identifikovali, tak tam rubu velke rebra a logo vacsie, ako pouzivali americke klasiky!
Nieco podobne v zufalstve "vystrihla" skodovka vo Fabii II. Velke svetla, velka maska, velke logo ... p.ca auto!
P.S. Npisem o kvalite tohoto komercneho vyrobku, ale o dizajne!
14. 12. 2012 00:30
Re: Nádhera
No, já taky píšu o designu :-) Vnímám to tak. Nemám problém být kritický k jakékoliv automobilce, třeba nové ML/GL se mi nelíbí vůbec :-)
13. 12. 2012 13:53
ROZPAKY ZAŽEHNÁNY
Je to výborný - [odkaz] S dravější přídí je to tam. Je tam všechno.

BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - donPedro
13. 12. 2012 15:11
Re: Ja ja, E-cht klasse
E-legance, E-stetika, E-rgonomie - E-čko je prostě E-chtechrehcte M-B :yes:
13. 12. 2012 19:00
Re: Ja ja, E-cht klasse
:-) :yes:
Avatar - EricCartman
13. 12. 2012 16:33
Re: Ja ja, E-cht klasse
U předešlého článku jsem se na fotky nového éčka díval s jistým zděšením. Nemohl jsem uvěřit, že "to" mělo být vylepšení současného modelu. Dneska jsem nahlédnul na tento článek s jedním zakrytým okem (pro jistotu), ale přesně u té fotky, na kterou posíláš odkaz, jsem pochopil, že to prostě půjde.

Dnes už nejsem zděšený, možná ještě malinko rozpačitý, zároveň ale tuším, že se mi tato kára bude časem líbit víc a víc. A snad to naživo bude ještě o kus lepší :-)
13. 12. 2012 19:00
Re: Ja ja, E-cht klasse
Určitě.
13. 12. 2012 19:19
Re: Ja ja, E-cht klasse
...jsem ti to říkal :-)

E :yes:
13. 12. 2012 20:35
Re: Ja ja, E-cht klasse
:-) Není to na jásot, ale jde to :-)
13. 12. 2012 22:18
Re: Ja ja, E-cht klasse
Je fakt, že by mohli pohnout, a já věřím, že nám za pár let vyrazí dech. :-)
Avatar - white label
13. 12. 2012 20:54
Re: Ja ja, E-cht klasse
Ale kdeže, vidím, že jsem ten tvůj včerejší (velmi racionální) "bezpalec" přechválil.
Tohle se prostě okecat nedá: [odkaz]
V jiné barvě, na jiné fotce, z jiného úhlu, naživo... atd., to může být znatelně lepší (viz tvůj odkaz), ale to je asi tak vše co se s tím dá dělat... ;-)
13. 12. 2012 21:13
Re: Ja ja, E-cht klasse
:-) Je to těžký... :-)
Avatar - white label
13. 12. 2012 21:18
Re: Ja ja, E-cht klasse
Jj, k těžkému zadku přidali "splašený" předek, a to je kombinace se kterou to bude mít tohle MB logicky hodně těžký... ;-)
Avatar - T613
13. 12. 2012 21:20
Re: Ja ja, E-cht klasse
pěkná definice :-) :yes:
Avatar - Ham.
13. 12. 2012 13:54
350 CDI
má jenom 185kW? Vždyť před face měl již 195kW.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
13. 12. 2012 14:22
Re: 350 CDI
Tiež som pozeral. Terajší rozostup medzi dvomi verziami - 15 kW bude na hranici vnímateľnosti.
Avatar - MarTin1
13. 12. 2012 15:59
Re: 350 CDI
Je tam chyba, ma mit 195kw a pak prijde biturbo verze s cca 240kw.
Avatar - Ham.
13. 12. 2012 16:19
Re: 350 CDI
Všude je uvedeno skutečně 185kW resp 252hp. Možná nějaká příprava na Euro 6.
13. 12. 2012 16:26
Re: 350 CDI
Jde o "ekoverzi" BlueTEC [odkaz] , čísla ke klasickým CDI nebyla v tabulce obsažena. patrně přijdou později, stejně jako maximální rychlosti atd...
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2012 14:09
ako som uz pisal vcera
facelift sa vydaril a Ecko zreje ako vino a paci sa mi cim dalej tym viac :yes: :yes: :yes:

ten interier je bozsky ;-) :yes: BMW a AUDI sa nechytaju v nicom

ta charizma elegancia noblesa a dokonalost vyzarujuca z Ecka je proste zarazajuca.... pri pohlade na BMW nic take necitim a pri pohlade na audi uz necitim vobec nic....Ecko dokonale drti vsetkych okolo... snad len XF sa mu moze postavit elegenciou charizmou a noblesou a imidzom .... ostatni su do poctu
:yes:

[odkaz] :yes: :yes: :yes:
[odkaz] :yes: :yes: :yes:

paci sa mi ze zmizol ten lem ( alebo hrb alebo co to je ) v okoli blatnikov zadnych kolies smerujuci okolo kluciek dveri [odkaz] [odkaz] ... inovacia zjavne zasiahla na spravnych miestach.... uz to nie je take "barokove" pre paprdov pri pohlade zboku na zadny blatnik , pukel zmizol :yes:

neskutocne podareny facelift.... medak spravil z dobreho ale relativne nudneho a barokovo vyzerajuceho auta pre dedkov vystavny dizajnersky kus pre mladych ktory posobi sportovo dravo a je hodny dizajnerskeho ocenenia.... interier to iste.... zlepsenie na spravnych miestach :yes:

kral vyssej strednej triedy je a poviem to smelo opat uplne jasny : Ecko :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - cerrbion
13. 12. 2012 14:29
Re: ako som uz pisal vcera
mě se před faceliftem líbí víc, vypadal originálněji, teď mi ty světla připadají OII/korejsky.
Avatar - šmoula nešika
13. 12. 2012 14:36
Re: ako som uz pisal vcera
Dal jsi tam nějak málo palců nahoru. >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2012 15:07
Re: ako som uz pisal vcera
snazil som sa kontrolovat ;-)
Avatar - Stefič
13. 12. 2012 15:11
Re: ako som uz pisal vcera
já se jenom divím, že ti to auto nepřipadá nudné... >:-[]
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2012 15:14
Re: ako som uz pisal vcera
mercedes nebol nudny nikdy a ani nikdy nebude... MB je totiz automobilovy kral :yes:
Avatar - Norge
13. 12. 2012 14:43
E-class
Kto si myslel, ze MB ..da na hazard E-class ... hallo
Takze v prevedeni Elegance je to ok, ..ked ju postavim vedla 5er a A6 ..je novy sedan najelegantnejsii,. je to pan, a tak to ma byt ! .. presne to som si zelal, u mna opat, Hviezda na pancier :-!
Rozbalit vlákno
26
13. 12. 2012 14:55
Re: E-class
Tak tak, Audi musí ukazovat svaly, BMW se tvářit sportovně... přitom, jakoby u MB jako jediní pochopili o co v téhle třídě jde. Jak se říká, oblek padne až v třetí generaci a někteří to nezvládnou pořádně nikdy.
Avatar - Norge
14. 12. 2012 00:13
Re: E-class
.. suhlas :yes:

Na druhej strane, ..to nemozem zazlievat BMW ..oni totiz nikdy neboli automobilkou, ktora rozumie elegancii, a do vsetkeho tahaju slovicko - Sport. Ano, najdu sa ake-take naznaky a vlasne vynimky ako Coupe v 3er v predposlednej generacii ...ale inak ..., ale inak sa vybrali svojou vlasnou cestou ...
Audi je novovzniknuty projekt VW ...a hoci je na hrude Ceske, popular, ..vo svete a hlavach Gentlemanov su iba dvaja tradicni hraci ci znacky z Germany. Jedna je pre panov v oblekoch, pre pohodlne cestovanie na tisicky km, ..pre limusine servis, ..proste pre vyssi managment automobiloveho sveta ..Mercedes-Benz E a S klasse
a
Bmw, ..do ktoreho sadaju vseci ostany, ktory oblek a Loydy na chodidlach nepotrebuju a caso ani neuznavaju, ale z casu na cas si ten oblek daju a tiez chcu urcitu exclusivitu, nieco ako : playboy styl ..od poistovacieho agenta po plastickeho chirurga .. 5 a 7er ..

Mercedes-Benz - En merke for herrer ! ;-)
14. 12. 2012 00:32
Re: E-class
Nenapsal bych to líp.
Avatar - BMW-POWER
13. 12. 2012 14:55
Re: E-class
LoL, to si děláš srandu, víš jak vypadá 5er? Asi ne (nicméně, to je subjektivní). Ale co už subjektivní není jsou čísla, která mluví jasně ve prospěch 5er. Avšak uznávám, že Eclass je taky naprostá špička, ale až za 5er. :-!
Avatar - S8
13. 12. 2012 15:05
Re: E-class
Ano, je pravda, že machírků a pozérů je víc než posluchačů Bacha a Brahmse >:D
13. 12. 2012 15:31
Re: E-class
A tím se dá zobecnit nějaká značka? ;-)
13. 12. 2012 16:35
Re: E-class
Hm, poslouchat Brahmse v autě, to fakt může jenom pozér... Je úplně jedno v jakým autě...
13. 12. 2012 20:48
Re: E-class
I klasiku poslouchám v autě. Koncertní síni se to nevyrovná, ale to mi v tom nezabrání.
13. 12. 2012 21:08
Re: E-class
Jistě, pozéři poslouchají v autě naprosto jinou hudbu. Klasika za volantem je fajn :yes:
14. 12. 2012 20:01
Re: E-class
Pokud skutečně chceš hudbu vnímat, nemůžeš se dostatečně soustředit na jízdu. Tříakordové popěvky nevadí. Ale na vážnou hudbu je potřeba se soustředit.
Mimochodem by mně zajímalo, kolik z těch fanoušků vážné hudby ví, kolik z nich by bez obalu cédéčka poznalo, o jakého autora nebo opus jde:-)
Avatar - white label
14. 12. 2012 20:19
Re: E-class
Já myslím, že ten Opus by poznali určitě:
[odkaz]
;-)
15. 12. 2012 01:50
Re: E-class
Myslíš si, že nepoznám Rachmaninova od Čajkovského, nebo Šostakoviče? :-) S rozpoznáváním interpretů je to už horší. Hudbu jsem sice studoval, ale pravda je, že nějak velký přeborník nejsem. Znám hlavně skladby, které mám rád. Když si chci vážnou hudbu opravdu užít, jdu na koncert. A hudba na tebe má vliv, i když se na ni nesoustředíš a vnímáš ji jen podvědomě. Rozhodně se to snažím nepřehánět, nechci, aby mi zevšedněla. Ale mám období, kdy od rána do večera nehraje nic jiného. :-)
15. 12. 2012 02:12
Re: E-class
Na klasice je nejlepší to, že nezevšední nikdy. To je ten největší rozdíl oproti současné tvorbě. Tu mám taky moc rád, ale ta opravdová díla jsou podle mě natolik geniální, že se divím i po letech :-)
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2012 15:11
Re: E-class
5ka na Ecko nema v nicom... charizmou imidzom eleganciou uz vobec... to ani nahodou.... tato trieda je o inom ako o svaloch a agresivite ktorou BMW ohuruje... nie kazdeho ale zaujimaju svaly a velke bububu a maximalne vykony v zrychleni a pod... Ecko je uplne inde a je tam kde 5ka nebude nikdy.... :yes:

pri pohlade do interieru bmw 5 a MB E snad ani netreba byt dizajner ani maliar ani umelec ani sochar aby sme videli ze medak je tam kde BMW nebude ani za 30 rokov :yes:
13. 12. 2012 15:27
Re: E-class
Toppere, než vyplodíš podobný slova, věnuj trochu svýho času tomu, aby jsi ty auta projel.
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2012 15:41
Re: E-class
u mna jednoznacne Ecko vedie :yes:
13. 12. 2012 15:48
Re: E-class
Chápu, z hlediska platonickýho chtění... Bohužel velmi dlouho nabízelo zastaralou techniku (zvlášť 5° převodovky), na 18" kolech bylo tvrdší než BMW a přitom s horším pocitem z řízení a vynikalo jedině vzdušnějším interiérem, ale i horšími materiály. Aby vizuálně dokázalo osolovit, musel jsi zaškrtnout AMG paket a automaticky jsi se tak vyřadil z komfortní jízdy, kterou by člověk u M-B očekával. To nedokázal vyvážit ani výbornej 350CGI a ne úplně špičkovej (ve srovnání s 530/5d nebo 3,0/bi/TDI) 300 a 350CDI.
Avatar - BMW-POWER
13. 12. 2012 16:26
Re: E-class
Člověče, ty jsi úplně mimo, nejdřív si o tom něco zjisti, projeď se s tím a pak sem piš, ale stejně je to beznadějný boj, vždycky tě přeargumentuju ve prospěch BMW, kromě argumentu "Je hezkej" - na to nejde nic říct. Ale pro člověka, který má rád řízení, musí být BMW jednoznačná volba.
13. 12. 2012 20:50
Re: E-class
Ani jeden z vás v něm ještě nejel (což je celkem rozumný předpoklad) a už tu poměřujete... párátka. >:-[]
Avatar - BMW-POWER
14. 12. 2012 08:43
Re: E-class
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] No, koukni na ty parametry a pak koukni na parametry BMW. A z historie medvědů víme, že medvěd, co se týče řízení není nic moc.
14. 12. 2012 12:49
Re: E-class
Tak si žij v historii. ;-) MB umí řízení, když chce. Takže jsem zvědavý, jak se poprali s faceliftem E po technické stránce. Pro mne bylo E ve třídě poslední, no design moc faceliftem nevychytali (soudě z fotek, ve skutečnosti to doufejme bude lepší), tak snad se alespoň pochlapili po technické stránce. Je mi celkem jedno, jestli se vydali cestou dynamiky, nebo komfortu, ale jedno z toho by to auto mělo umět pořádně.
Avatar - white label
14. 12. 2012 13:04
Re: E-class
Jasně, zatím se můžeme bavit pouze o designové změně podle fotek...
13. 12. 2012 16:37
Re: E-class
Ne srandu si nedělám. E i 5 mám ;-)
Avatar - white label
13. 12. 2012 16:15
Re: E-class
Právě aktuální Ečko (zvlášť po tomhle "faceliftu) by se mělo (nejen eleganci) naopak učit právě od 5er/A6. ;-)
Avatar - T613
13. 12. 2012 19:58
Re: E-class
tak tak, to co bylo na exteriéru éčka dobré předělali, a to co bylo na něm špatné předělá až nová generace. Ač mám radši Mercedesi, tak je s tímhle modelem až ten čtvrtý vzadu
Avatar - Machýrek
13. 12. 2012 14:51
Dost dobry
Velmi podarene :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - S8
13. 12. 2012 15:02
To je zase článek jak stehno...
U všech motorizací bude převodovka 6A??? Zaprvé píšete i o manuálu (ano, ten bude 6-ti stupňový), ale automat (jak v textu sami uvádíte) bude 7-mi stupňový.

Proboha, věnujte tomu aspoň tolik pozornosti, abych si neznečistil při čtení klávesnici snídaní...

Jen pro zajímavost, 350 CDi bude opravdu o 15 koní slabší než před faceliftem???
Rozbalit vlákno
2
13. 12. 2012 16:37
Re: To je zase článek jak stehno...
Ale bude plnit Euro VI. To je přeci to zásadní, ne? :-!
Avatar - Norge
13. 12. 2012 23:45
Re: To je zase článek jak stehno...
..tech.udaje nikdy necerpaj, ci ber za doverihodne z autoserverov, ..co samozrejme nemeni nic na veci, ze to je ich praca, ..a chyby v tech.parametroch by sa nemali diat, ..ked tak ..ziaden parameter, ako zly parameter ...

Kup foliu na klavesnicu, osvecilo sa i mne uz ;-)
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2012 15:18
kral zije
:yes:

Ecko.... takto vyzera dokonalost ;-)

uz teraz sa tesim na nove S-ko :yes:
Rozbalit vlákno
5
13. 12. 2012 15:23
Re: kral zije
Dokonalost vypadá jinak, ale je to podstatně lepší než před FL.
Avatar - Aladeen
13. 12. 2012 15:46
Re: kral zije
môžem sa ťa opýtať ako vyzerá dokonalosť ? :-)
13. 12. 2012 15:48
Re: kral zije
Rozhodně ne jako M-B...dokonalost v zásadě není...dá se jí jen přiblížit. :-)
Avatar - white label
13. 12. 2012 16:11
Re: kral zije
Rozhodně má velmi daleko k tomu, co je vidět na "titulce"... 8-s ;-)
13. 12. 2012 15:20
Povedenej facelift
Nejvíc mě potěšila revize zadního blatníku, předchozí generace E zůstává nepřekonána, ale výrazný vylepšení to je. Zatímco před FL člověk musel hledat důvody proč ho chtít, tak u BMW nebo Audi naopak proč je nechtít a koupit hvězdu. Aktuálně ten rozdíl je smazanej, byť to není moje krevní skupina.

P.S.: Stejně jako A6 potřebuje alespoň 18" kola, aby nevypadala hloupě, pětka si vystačí i se 17".
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2012 15:37
Re: Povedenej facelift
tak tak.. zmizol ten barokovy pukel na zadnom blatniku :yes: aj mne sa to paci :yes:

predne svetla vyzeraju tiez super a o interieri sa uz nebudem zmienovat .. proste dokonalost... aura vyzarujuca z Ecka nemala nikdy taky dosah a silu ako ma teraz , je to super :yes:
Avatar - salamoon
13. 12. 2012 16:02
az na ten predny naraznik...
...je to v poriadku. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
13. 12. 2012 16:08
Facelift?
Předek Ečka byl (jako jedna z mála partií) O.K. právě před faceliftem, teď je naopak kýčovitě podbízivý (přední nárazník snad berou rovnou od Hyundaie) s "bonusem" v podobě tvaru světel ala předchozí generace eSka.
Zadní světla zabírají neúměrně velkou plochu karoserie, což se bohužel nezlepšilo, i když je jejich vnitřní architektura lepší.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - escorpion
13. 12. 2012 18:05
Re: Facelift?
Mne sa facelift nepáči. Predné svetlá sú prekombinované, pri pohľade z boku vyzerá "ťažké" na zadok. Trochu mi pripomína BMW E61.
Avatar - iudex
14. 12. 2012 08:43
Re: Facelift?
Si jeden z mála, ktorý si dovolí ukázať prstom na Éčko a povedať: Hyundai. Väčšina ostatných, aj keď tam tie kórejské vlnky vidia, si to povedať nedovolia, lebo je to predsa Mercedes. Tu sa pekne ukazuje konzistentnosť názorov, pretože ak mi je na vracanie z hyundaiovského vlnobitia, nemôžem zároveň chváliť podobný dizajnový jazyk u Mercedesu.
Za seba hovorím, že s tým až taký veľký problém nemám, jedným dychom dodávam, že Éčko za A6 a 5er stále dizajnovo zaostáva.
13. 12. 2012 16:39
Cože?
Teda zírám, kolik lidí tady na to pěje chválu, podle mě je to dost děs. Hodně se mi líbí, jak se MB popasoval se stupidní tradicí, že Ečko musí mít čtyři čelní světla, to se povedlo, ale jinak?

Nejhorší je ten grill, to asi navrhoval nějaký čínsko-korejský designový tým. A interiér? V tom bych umřel a zpráchnivěl nudou pět sekund po nasednutí.

Tohle je prostě kombinace těžkopádnosti, zaprdlosti, nudy a podlízání asijskému vkusu. Víc vzrušující jsou i lexusy nebo audiny z 90. let. A6 je super skloubení elegance a moderny, za vlastní peníze bych koupil 5er. Tohle...tohle je ideální pro čínské papaláše a ruské velkoobchodníky s cementem.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pratel
13. 12. 2012 18:30
Re: Cože?
...ruské velkoobchodníky s cementem... Si zabil... Tak, tak pravdu mas. Ako obrovsky fanda MB som z tohto FL trochu sklamany. Ten gril, svetla ala W220/OII a likvidacia styloveho prelisu zadneho blatnika-no,no,no... 4Matic nie pre najsilnejsi diesel?!

Inak samozrejme spica auto.
Avatar - MarTin1
13. 12. 2012 17:01
Asi sem
jedinej komu se to líbí, před FL neskutečně zestárnul a je takovej nemastnej neslanej dle mého názoru a bez AMG paketu v porovnání s BMW 5 bez Mpaketu jasně vede Mnichov.

Tohle ovšem je dost radikální proměna k dravejšímu stylu alá A-class. Mě osobně se to líbí a AMG verze bude kladivo jako od Thora :-)

Jinak u mě je vítěžem E400 alias konkurence 3Tfsi od Audi, ale tady s tím půjde jezdit pod 10 narozdíl od toho kompresoru. To že MB nechal v nabídce 350cgi je velká odvaha, v USA velmi oblíbenej motor, četl jsem na forech v USA dokonce i magický spotřeby... ale to je tím, že v USA jezděj jak ovce...jak kde teda no.

Jo a interiér chválím kůži na palubce (jediná v rámci D3), novej display commandu atd... nový sedadla a x prvků výbavy... teď se uvidí jak to střízlivá Německá klientela přijme...

Btw. oháníte se tu Asií, ale alespoň u nás v Praze potkávám 80% asiatů (rozuměji Vietnamců, kteří neuměj česky a prodávají jenom hadry)práve v BMW.... X5/X6, BMW 5 to jsou jejich auta ve většině případů... SAPA mezi 17-18:00 hodinou kdo nevěří.
Rozbalit vlákno
1
13. 12. 2012 18:54
KRÁL OKRESU
Málo platné, někdo je vždycky nejlepší. Pokud tedy hodláš být aktuálně králem okresu ve vyšší střední, pak nelze jinak - [odkaz] Tady prostě musíme objektivně - padni komu padni.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2012 19:15
Re: KRÁL OKRESU
bmw ma ovela jednoduchsi a mne nic nevraviaci dizajn bez charizmy... ta jednoliata amorfna masa hmoty zboku pri pohlade na liniu dveri az po veko kufra je jasny dokaz toho preco bmw 5 nebude nikdy tam kde je medak E...
Avatar - white label
13. 12. 2012 19:34
Re: KRÁL OKRESU
Designový král třídy je aktuální 5er především v sedanu (ideálně v Mpaketu), tam hledá konkurenta opravdu velmi těžko.
Design kombi aktuální 5er je (zvlášť na poměry BMW) taky skvělý, ale A6 Avant se mu minimálně vyrovná.
13. 12. 2012 20:03
Re: KRÁL OKRESU
Labele, objektivně musíme té pětce vystavit absolutorium i v kombi, vždyť kombi záď... to je rajc století. Souhlasím se sedanem, ano.
Avatar - white label
13. 12. 2012 21:01
Re: KRÁL OKRESU
Já bych to viděl designově s 5er touring vs A6 Avant (přece jen je Allroad ještě malinko dotaženější ;-) ) celkově spíš na plichtu, ale u sedanu určitě (i když "jen" na body) pro 5er.
A MB E combi? V bílé (po faceliftu) splašená luxusní sanitka a v černé... :-! :-)
Avatar - Johny.Rico
14. 12. 2012 10:32
Re: KRÁL OKRESU
A6 avant není špatné, ovšem na 5er se to nechytá (ach ta subjektivita...) Předešlá 5er touring škaredá záležitost. Současná... pravda, bez konkurence...
Avatar - T613
13. 12. 2012 20:01
Re: KRÁL OKRESU
souhlas, tato generace E-klasse je ztracená. Už aby tu byl nový model
13. 12. 2012 20:04
Re: KRÁL OKRESU
Napsal jsi to natvrdo, no... člověk musí vlastně tiše souhlasit.
Avatar - T613
13. 12. 2012 20:11
Re: KRÁL OKRESU
a přitom stačilo tak málo.. udělat tomu autu jiný zadek
Avatar - white label
13. 12. 2012 21:02
Re: KRÁL OKRESU
Moje řeč (viz i minulá diskuse).
Avatar - T613
13. 12. 2012 21:21
Re: KRÁL OKRESU
nečetl jsem ;-)
Avatar - white label
13. 12. 2012 21:31
Re: KRÁL OKRESU
Neboj o nic výjimečného jsi výjimečně nepřišel..., zajímavější by bylo konečně (už po roce) vidět ten nový bar... ;-)
Avatar - T613
13. 12. 2012 21:44
Re: KRÁL OKRESU
tak nový už není, už bude pěkně začouzený :-!
Avatar - white label
13. 12. 2012 22:36
Re: KRÁL OKRESU
Z čeho by asi tak mohl být začouzený? 8-s
Avatar - T613
14. 12. 2012 12:27
Re: KRÁL OKRESU
od rozpáleného personálu :-)
Avatar - white label
13. 12. 2012 21:03
Re: KRÁL OKRESU
Spíš ano, bohužel..., tedy hlavně co se designu po faceliftu týká...
Avatar - MarTin1
13. 12. 2012 23:38
Re: KRÁL OKRESU
Koukám, že místní diskutéři mají zase jasno o osudu toho a onoho modelu.... zajímavé je, že na domácím trhu v DE je ztráta cca 1000ks (údaje za rok 2012 od 1.do 11. měsíce, lidi čekaj na FL) na zde modlu BMW 5 (ano mě se taky líbí), ale docela to přeháníte, to že se neprodává tak dobře v ČR neznamená, že je to ve světovém měřítku ztracenej model...on totiž českej trh vážně není pupek světa...

Notabene roky 2010 a 2011 v Německu Ečko vedlo prodeje z vyšší střední...[odkaz]

Notabene pokud chce někdo prémii v plnohodnotným kombíku, tak neni prakticky logičtější volba... >:D
13. 12. 2012 19:09
Mergl
Když už to vypadá, že design merglu zastarává, tak přijdou s něčím skvělým a tohle je prostě nádherný... :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2012 19:16
Re: Mergl
uplna dokonalost... audi a BMW maju opat co dobiehat :yes: [odkaz] :yes:
Avatar - T613
13. 12. 2012 20:16
Re: Mergl
promiň, ale na té fotce to auto vypadá "mentálně zaostale"
13. 12. 2012 22:57
Re: Mergl
Kdyby mi někdo řekl, že se dá mongoloismus vyjádřit i v automobilovém designu, nevěřil bych mu. Tohle dowňáček jak vyšitej.
13. 12. 2012 21:59
hnus
Ja ozaj nechapem co tu niektori pisu, asi je to vec vkusu ale E je proste mrtve. Neviem ci je horsi facelift alebo predface ale je to proste stale neskutocne nechutne auto.
Tie cisnke octaviove svetla, zadne ako z nejakej korei spred 20 rokov, interier kozervativno cisnko zastaraly. To auto sa ziadnym faceliftom zachnanit nedalo. treba ho cele prekreslit.
Paci sa mi vela mercedesov ale toto je proste katastrofa, nieco ako stara sedma od Bangla.
Rozbalit vlákno
1
13. 12. 2012 22:59
Re: hnus
Stará sedma od Bangla byla ve své době neskutečná pecka. Taky to byla nejprodávanější sedma vůbec. Samozřejmě, s věkem vyčpěla. Tohle je auto pro německé /i jiné/ seniory. Několik generací po sobě a těžko se dá čekat, že by se na tom dalo něco změnit. Po tom prostě mladej konopásek nepošilhává.
Na druhou stranu, E-coupé je krasavec jaký se hned tak nevidí.
Avatar - Well-being
13. 12. 2012 23:10
Tak už i Mercedes
se nám začíná inspirovat na dálném východě ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
14. 12. 2012 00:57
JDE TO
...i zadek může být opravdu sexy...a nemusíme chodit daleko....
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1