Neviem, neviem, co by ste blabotali o tvarovom dizajne, keby to malo emblem "Made in P.R.C."?
Mercedesu sa odpusta a glorifikuje vsetko!!!
Kvoli tomu, aby sa na ceste identifikovali, tak tam rubu velke rebra a logo vacsie, ako pouzivali americke klasiky!
Nieco podobne v zufalstve "vystrihla" skodovka vo Fabii II. Velke svetla, velka maska, velke logo ... p.ca auto!
P.S. Npisem o kvalite tohoto komercneho vyrobku, ale o dizajne!
U předešlého článku jsem se na fotky nového éčka díval s jistým zděšením. Nemohl jsem uvěřit, že "to" mělo být vylepšení současného modelu. Dneska jsem nahlédnul na tento článek s jedním zakrytým okem (pro jistotu), ale přesně u té fotky, na kterou posíláš odkaz, jsem pochopil, že to prostě půjde.
Dnes už nejsem zděšený, možná ještě malinko rozpačitý, zároveň ale tuším, že se mi tato kára bude časem líbit víc a víc. A snad to naživo bude ještě o kus lepší :-)
Ale kdeže, vidím, že jsem ten tvůj včerejší (velmi racionální) "bezpalec" přechválil.
Tohle se prostě okecat nedá: [odkaz]
V jiné barvě, na jiné fotce, z jiného úhlu, naživo... atd., to může být znatelně lepší (viz tvůj odkaz), ale to je asi tak vše co se s tím dá dělat... ;-)
facelift sa vydaril a Ecko zreje ako vino a paci sa mi cim dalej tym viac :yes::yes::yes:
ten interier je bozsky ;-):yes: BMW a AUDI sa nechytaju v nicom
ta charizma elegancia noblesa a dokonalost vyzarujuca z Ecka je proste zarazajuca.... pri pohlade na BMW nic take necitim a pri pohlade na audi uz necitim vobec nic....Ecko dokonale drti vsetkych okolo... snad len XF sa mu moze postavit elegenciou charizmou a noblesou a imidzom .... ostatni su do poctu :yes:
[odkaz] :yes::yes::yes:
[odkaz] :yes::yes::yes:
paci sa mi ze zmizol ten lem ( alebo hrb alebo co to je ) v okoli blatnikov zadnych kolies smerujuci okolo kluciek dveri [odkaz] [odkaz] ... inovacia zjavne zasiahla na spravnych miestach.... uz to nie je take "barokove" pre paprdov pri pohlade zboku na zadny blatnik , pukel zmizol :yes:
neskutocne podareny facelift.... medak spravil z dobreho ale relativne nudneho a barokovo vyzerajuceho auta pre dedkov vystavny dizajnersky kus pre mladych ktory posobi sportovo dravo a je hodny dizajnerskeho ocenenia.... interier to iste.... zlepsenie na spravnych miestach :yes:
kral vyssej strednej triedy je a poviem to smelo opat uplne jasny : Ecko :yes:
Kto si myslel, ze MB ..da na hazard E-class ... hallo
Takze v prevedeni Elegance je to ok, ..ked ju postavim vedla 5er a A6 ..je novy sedan najelegantnejsii,. je to pan, a tak to ma byt ! .. presne to som si zelal, u mna opat, Hviezda na pancier :-!
Tak tak, Audi musí ukazovat svaly, BMW se tvářit sportovně... přitom, jakoby u MB jako jediní pochopili o co v téhle třídě jde. Jak se říká, oblek padne až v třetí generaci a někteří to nezvládnou pořádně nikdy.
Na druhej strane, ..to nemozem zazlievat BMW ..oni totiz nikdy neboli automobilkou, ktora rozumie elegancii, a do vsetkeho tahaju slovicko - Sport. Ano, najdu sa ake-take naznaky a vlasne vynimky ako Coupe v 3er v predposlednej generacii ...ale inak ..., ale inak sa vybrali svojou vlasnou cestou ...
Audi je novovzniknuty projekt VW ...a hoci je na hrude Ceske, popular, ..vo svete a hlavach Gentlemanov su iba dvaja tradicni hraci ci znacky z Germany. Jedna je pre panov v oblekoch, pre pohodlne cestovanie na tisicky km, ..pre limusine servis, ..proste pre vyssi managment automobiloveho sveta ..Mercedes-Benz E a S klasse
a
Bmw, ..do ktoreho sadaju vseci ostany, ktory oblek a Loydy na chodidlach nepotrebuju a caso ani neuznavaju, ale z casu na cas si ten oblek daju a tiez chcu urcitu exclusivitu, nieco ako : playboy styl ..od poistovacieho agenta po plastickeho chirurga .. 5 a 7er ..
LoL, to si děláš srandu, víš jak vypadá 5er? Asi ne (nicméně, to je subjektivní). Ale co už subjektivní není jsou čísla, která mluví jasně ve prospěch 5er. Avšak uznávám, že Eclass je taky naprostá špička, ale až za 5er. :-!
Pokud skutečně chceš hudbu vnímat, nemůžeš se dostatečně soustředit na jízdu. Tříakordové popěvky nevadí. Ale na vážnou hudbu je potřeba se soustředit.
Mimochodem by mně zajímalo, kolik z těch fanoušků vážné hudby ví, kolik z nich by bez obalu cédéčka poznalo, o jakého autora nebo opus jde:-)
Myslíš si, že nepoznám Rachmaninova od Čajkovského, nebo Šostakoviče? :-) S rozpoznáváním interpretů je to už horší. Hudbu jsem sice studoval, ale pravda je, že nějak velký přeborník nejsem. Znám hlavně skladby, které mám rád. Když si chci vážnou hudbu opravdu užít, jdu na koncert. A hudba na tebe má vliv, i když se na ni nesoustředíš a vnímáš ji jen podvědomě. Rozhodně se to snažím nepřehánět, nechci, aby mi zevšedněla. Ale mám období, kdy od rána do večera nehraje nic jiného. :-)
Na klasice je nejlepší to, že nezevšední nikdy. To je ten největší rozdíl oproti současné tvorbě. Tu mám taky moc rád, ale ta opravdová díla jsou podle mě natolik geniální, že se divím i po letech :-)
5ka na Ecko nema v nicom... charizmou imidzom eleganciou uz vobec... to ani nahodou.... tato trieda je o inom ako o svaloch a agresivite ktorou BMW ohuruje... nie kazdeho ale zaujimaju svaly a velke bububu a maximalne vykony v zrychleni a pod... Ecko je uplne inde a je tam kde 5ka nebude nikdy.... :yes:
pri pohlade do interieru bmw 5 a MB E snad ani netreba byt dizajner ani maliar ani umelec ani sochar aby sme videli ze medak je tam kde BMW nebude ani za 30 rokov :yes:
Chápu, z hlediska platonickýho chtění... Bohužel velmi dlouho nabízelo zastaralou techniku (zvlášť 5° převodovky), na 18" kolech bylo tvrdší než BMW a přitom s horším pocitem z řízení a vynikalo jedině vzdušnějším interiérem, ale i horšími materiály. Aby vizuálně dokázalo osolovit, musel jsi zaškrtnout AMG paket a automaticky jsi se tak vyřadil z komfortní jízdy, kterou by člověk u M-B očekával. To nedokázal vyvážit ani výbornej 350CGI a ne úplně špičkovej (ve srovnání s 530/5d nebo 3,0/bi/TDI) 300 a 350CDI.
Člověče, ty jsi úplně mimo, nejdřív si o tom něco zjisti, projeď se s tím a pak sem piš, ale stejně je to beznadějný boj, vždycky tě přeargumentuju ve prospěch BMW, kromě argumentu "Je hezkej" - na to nejde nic říct. Ale pro člověka, který má rád řízení, musí být BMW jednoznačná volba.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] No, koukni na ty parametry a pak koukni na parametry BMW. A z historie medvědů víme, že medvěd, co se týče řízení není nic moc.
Tak si žij v historii. ;-) MB umí řízení, když chce. Takže jsem zvědavý, jak se poprali s faceliftem E po technické stránce. Pro mne bylo E ve třídě poslední, no design moc faceliftem nevychytali (soudě z fotek, ve skutečnosti to doufejme bude lepší), tak snad se alespoň pochlapili po technické stránce. Je mi celkem jedno, jestli se vydali cestou dynamiky, nebo komfortu, ale jedno z toho by to auto mělo umět pořádně.
tak tak, to co bylo na exteriéru éčka dobré předělali, a to co bylo na něm špatné předělá až nová generace. Ač mám radši Mercedesi, tak je s tímhle modelem až ten čtvrtý vzadu
U všech motorizací bude převodovka 6A??? Zaprvé píšete i o manuálu (ano, ten bude 6-ti stupňový), ale automat (jak v textu sami uvádíte) bude 7-mi stupňový.
Proboha, věnujte tomu aspoň tolik pozornosti, abych si neznečistil při čtení klávesnici snídaní...
Jen pro zajímavost, 350 CDi bude opravdu o 15 koní slabší než před faceliftem???
..tech.udaje nikdy necerpaj, ci ber za doverihodne z autoserverov, ..co samozrejme nemeni nic na veci, ze to je ich praca, ..a chyby v tech.parametroch by sa nemali diat, ..ked tak ..ziaden parameter, ako zly parameter ...
Nejvíc mě potěšila revize zadního blatníku, předchozí generace E zůstává nepřekonána, ale výrazný vylepšení to je. Zatímco před FL člověk musel hledat důvody proč ho chtít, tak u BMW nebo Audi naopak proč je nechtít a koupit hvězdu. Aktuálně ten rozdíl je smazanej, byť to není moje krevní skupina.
P.S.: Stejně jako A6 potřebuje alespoň 18" kola, aby nevypadala hloupě, pětka si vystačí i se 17".
tak tak.. zmizol ten barokovy pukel na zadnom blatniku :yes: aj mne sa to paci :yes:
predne svetla vyzeraju tiez super a o interieri sa uz nebudem zmienovat .. proste dokonalost... aura vyzarujuca z Ecka nemala nikdy taky dosah a silu ako ma teraz , je to super :yes:
Předek Ečka byl (jako jedna z mála partií) O.K. právě před faceliftem, teď je naopak kýčovitě podbízivý (přední nárazník snad berou rovnou od Hyundaie) s "bonusem" v podobě tvaru světel ala předchozí generace eSka.
Zadní světla zabírají neúměrně velkou plochu karoserie, což se bohužel nezlepšilo, i když je jejich vnitřní architektura lepší.
Si jeden z mála, ktorý si dovolí ukázať prstom na Éčko a povedať: Hyundai. Väčšina ostatných, aj keď tam tie kórejské vlnky vidia, si to povedať nedovolia, lebo je to predsa Mercedes. Tu sa pekne ukazuje konzistentnosť názorov, pretože ak mi je na vracanie z hyundaiovského vlnobitia, nemôžem zároveň chváliť podobný dizajnový jazyk u Mercedesu.
Za seba hovorím, že s tým až taký veľký problém nemám, jedným dychom dodávam, že Éčko za A6 a 5er stále dizajnovo zaostáva.
Teda zírám, kolik lidí tady na to pěje chválu, podle mě je to dost děs. Hodně se mi líbí, jak se MB popasoval se stupidní tradicí, že Ečko musí mít čtyři čelní světla, to se povedlo, ale jinak?
Nejhorší je ten grill, to asi navrhoval nějaký čínsko-korejský designový tým. A interiér? V tom bych umřel a zpráchnivěl nudou pět sekund po nasednutí.
Tohle je prostě kombinace těžkopádnosti, zaprdlosti, nudy a podlízání asijskému vkusu. Víc vzrušující jsou i lexusy nebo audiny z 90. let. A6 je super skloubení elegance a moderny, za vlastní peníze bych koupil 5er. Tohle...tohle je ideální pro čínské papaláše a ruské velkoobchodníky s cementem.
...ruské velkoobchodníky s cementem... Si zabil... Tak, tak pravdu mas. Ako obrovsky fanda MB som z tohto FL trochu sklamany. Ten gril, svetla ala W220/OII a likvidacia styloveho prelisu zadneho blatnika-no,no,no... 4Matic nie pre najsilnejsi diesel?!
jedinej komu se to líbí, před FL neskutečně zestárnul a je takovej nemastnej neslanej dle mého názoru a bez AMG paketu v porovnání s BMW 5 bez Mpaketu jasně vede Mnichov.
Tohle ovšem je dost radikální proměna k dravejšímu stylu alá A-class. Mě osobně se to líbí a AMG verze bude kladivo jako od Thora :-)
Jinak u mě je vítěžem E400 alias konkurence 3Tfsi od Audi, ale tady s tím půjde jezdit pod 10 narozdíl od toho kompresoru. To že MB nechal v nabídce 350cgi je velká odvaha, v USA velmi oblíbenej motor, četl jsem na forech v USA dokonce i magický spotřeby... ale to je tím, že v USA jezděj jak ovce...jak kde teda no.
Jo a interiér chválím kůži na palubce (jediná v rámci D3), novej display commandu atd... nový sedadla a x prvků výbavy... teď se uvidí jak to střízlivá Německá klientela přijme...
Btw. oháníte se tu Asií, ale alespoň u nás v Praze potkávám 80% asiatů (rozuměji Vietnamců, kteří neuměj česky a prodávají jenom hadry)práve v BMW.... X5/X6, BMW 5 to jsou jejich auta ve většině případů... SAPA mezi 17-18:00 hodinou kdo nevěří.
Málo platné, někdo je vždycky nejlepší. Pokud tedy hodláš být aktuálně králem okresu ve vyšší střední, pak nelze jinak - [odkaz] Tady prostě musíme objektivně - padni komu padni.
bmw ma ovela jednoduchsi a mne nic nevraviaci dizajn bez charizmy... ta jednoliata amorfna masa hmoty zboku pri pohlade na liniu dveri az po veko kufra je jasny dokaz toho preco bmw 5 nebude nikdy tam kde je medak E...
Designový král třídy je aktuální 5er především v sedanu (ideálně v Mpaketu), tam hledá konkurenta opravdu velmi těžko.
Design kombi aktuální 5er je (zvlášť na poměry BMW) taky skvělý, ale A6 Avant se mu minimálně vyrovná.
Já bych to viděl designově s 5er touring vs A6 Avant (přece jen je Allroad ještě malinko dotaženější ;-) ) celkově spíš na plichtu, ale u sedanu určitě (i když "jen" na body) pro 5er.
A MB E combi? V bílé (po faceliftu) splašená luxusní sanitka a v černé... :-!:-)
A6 avant není špatné, ovšem na 5er se to nechytá (ach ta subjektivita...) Předešlá 5er touring škaredá záležitost. Současná... pravda, bez konkurence...
Koukám, že místní diskutéři mají zase jasno o osudu toho a onoho modelu.... zajímavé je, že na domácím trhu v DE je ztráta cca 1000ks (údaje za rok 2012 od 1.do 11. měsíce, lidi čekaj na FL) na zde modlu BMW 5 (ano mě se taky líbí), ale docela to přeháníte, to že se neprodává tak dobře v ČR neznamená, že je to ve světovém měřítku ztracenej model...on totiž českej trh vážně není pupek světa...
Notabene roky 2010 a 2011 v Německu Ečko vedlo prodeje z vyšší střední...[odkaz]
Notabene pokud chce někdo prémii v plnohodnotným kombíku, tak neni prakticky logičtější volba... >:D
Ja ozaj nechapem co tu niektori pisu, asi je to vec vkusu ale E je proste mrtve. Neviem ci je horsi facelift alebo predface ale je to proste stale neskutocne nechutne auto.
Tie cisnke octaviove svetla, zadne ako z nejakej korei spred 20 rokov, interier kozervativno cisnko zastaraly. To auto sa ziadnym faceliftom zachnanit nedalo. treba ho cele prekreslit.
Paci sa mi vela mercedesov ale toto je proste katastrofa, nieco ako stara sedma od Bangla.
Stará sedma od Bangla byla ve své době neskutečná pecka. Taky to byla nejprodávanější sedma vůbec. Samozřejmě, s věkem vyčpěla. Tohle je auto pro německé /i jiné/ seniory. Několik generací po sobě a těžko se dá čekat, že by se na tom dalo něco změnit. Po tom prostě mladej konopásek nepošilhává.
Na druhou stranu, E-coupé je krasavec jaký se hned tak nevidí.