Novinky
No osobně si myslím, že Ladu nevskříší už nic. Ani nový model Granta nepomůže se stále snižující poptávce po těchto autech. Neříkám, že jsou to špatné auto, protože taková Niva, je podle mne nejlepší auto do terenu, ale ostaní modely se sypou po několika letech a i Rusové už kupují spíše zahraniční auta.
Stále ještě to ovšem jsou auta s větší trvanlivostí, než rendlíkovský šrot. Takže si myslím, že právě tohle převzetí vlastnictví Ladě nejen nepomůže, ale naopak ji definitivně pohřbí.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Technika rencka a nissanu by mohla pomoci, s levnou výrobou by mohlo vzniknout zajímavé auto pro východní trhy..podmínkou je ale nezničitelnost..
Renault - Nissan - Lada >😁 >😁 >😁
Copak je Lada ve stavu klinického spánku? Podle počtu aut, které v Rusku a okolí prodává se mi nezdá. Renault i Nissan mohou pomoct, jinak ale nevím, jestli na Rusko bude platit recept Dacie. Samotné modely Dacie se v Rusku prodávají jako Renaulty, Rusové mají smysl pro "západní" značky a zboží ještě hůř než Češi a okolí.
Jestli si Renault myslí, že ho spasí velkovýroba levných aut, která si budou v rámci koncernu konkurovat, tak se ale plete.....
Na druhou stranu se alespoň o něco snaží. Přezíravost Peugeotu mu naštěstí chybí a když si člověk porovná Logana/Sandero se zázračnými dvojčaty od PSA 301/Elyssée, tak ví, která bije.
Jestli si Renault myslí, že ho spasí velkovýroba levných aut, která si budou v rámci koncernu konkurovat, tak se ale plete.....
Na druhou stranu se alespoň o něco snaží. Přezíravost Peugeotu mu naštěstí chybí a když si člověk porovná Logana/Sandero se zázračnými dvojčaty od PSA 301/Elyssée, tak ví, která bije.
Ten to nezatrhne.