Asi už okoukali přelomovou MQB na které taky jedou Škodovka až po Audi. Nemůžeš tedy chtít, aby si Nissan dělal svoje platformy, Renault svoje a Datsun, Dacia a Lada taky svoje.
Já čekal, že pro klasickou japonskou značku sáhnou do skladů Nissanu a postaví levné auto na bázi japonských komponent. Pro Rusko to třeba bude dobré, ale to mohli rovnou nechat Ladu jak je, pro zbytek světa to Datsunu jako značce usilující o návrat podle mého názoru ublíží hned v počátku.
Špatně jsi mně pochopil...když by se Lada dostala do dealerství Renaultu měla by šanci na lepší prodeje.CS Autolada je snad horší než socialistická mototechna...žádná propagace,reklama,nic...o stoletých webovkách nemluvě.
Jinak Lada 110/111 - předchůdce Priory sice není designový výkřik století,ale podvozkové části jsou dimenzované na provoz v Rusku,tudíž na našich silnicích vydrží dost.Kamarád ji měl a jediný co zlobilo byla el.výbava (stahování oken a drobnosti).
Srandovní myšlenka... sám Fiat je low end a má Chrysler jako, hm, mid-end. Fiat je low end úplně všude, kde vyrábí a prodává, s výjimkou Turecka, kde je cenově skoré prémium v jednotlivých třídách.
Další srandovní myšlenka je, že Lada by mohla zlepšit prodeje Renaultu v ČR. Protože Granta = platforma Logan. Ale přitom má dnes Dacia lepší pověst (týkající se kvality konstrukce i výroby), než Avtovaz. A rusové to budou mít v ČR ještě dlouho a dlouho polepené, jen šílenec by si po zkušenostech s Ladou mohl myslet, že se tyto vozy pod vlivem Renaultu a Nissanu zlepší nějak rychle a zázračně.
Prostě, Lada je ruská značka pro ruský trh (a pro trhy v post-sovětských státech). Datsun se bude vyrábět v Avtovazu, ale exportovat hlavně do Indie (kde se zatím nikomu nepodařilo zajistit profitabilní výrobu, s výjimkou Suzuki), Thajska a kdo ví, třeba i do Číny. V takovýchto státech by totiž Lada opravdu neuspěla.
neverim, ze datsun sa bude u nas predavat -CR,SR -, kedze skor je zavedena znacka lada a lada by mala cenovo podliezat trochu daciu, cize mierne ina cenova skupina
kalina ma cisto rusku platformu, granta by mala prijst zaciatkom noveho roku a som na nu zvedavy - kopec ludi by ladu nekupilo, len koli tomu, ze je to lada, ak tam bude nalepka datsun /ku nam sa asi nebude dovazat/, tak to kupia, lebo je to predsa nissan
Tak aliance Renault-Nissan ma v portfoliu levnou znacku Dacia, nektere jeji modely ale pridavaji i pod znackami Renault (Sandero,...) nebo Nissan (NP,...). K tomu se ted angazuji v dalsi levne znacce Lada, ktera se na trhu potkava prave s Dacii, protoze obe jsou popularni prave ve vychodni Evrope a ted k tomu ten Datsun... Neni to trochu moc levnych znacek pod jednou strechou? Nebudou si konkurovat navzajem? Tomu nerozumim.
Kalina nema s zadnou platformou GM nic spolecneho. Jen je Corse trochu podobna. To je asi jako tvrdit, ze Fabia je na platforme Suzuki Swift, protoze se vzdalene podobaji.
škoda...čekal bych spíš spojení s Fiatem,ten kromě jihoamerických aut nemá čisté lowendy,navíc Kalina má snad kořeny v platformě GM (Opel Corsa). Škoda jen cenové politiky v ČR...Kalina GTi se tady neprodává stejně jako Granta...navíc CS Autolada...škoda mluvit. Pokud se Lada dostane do dealerství Renaultu bylo by to pro odbyt jedině dobře