Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v listopadu 2012: Vede Golf, Clio je už třetí

Vítězství Golfu v evropském žebříčku prodejů nových aut není žádným překvapením. Na třetí příčku se vyšplhalo Clio.
Zpět na článek
19. 12. 2012 17:30
19. 12. 2012 18:47
19. 12. 2012 17:49
19. 12. 2012 23:11
19. 12. 2012 18:49
19. 12. 2012 19:59
19. 12. 2012 20:18
19. 12. 2012 20:26
19. 12. 2012 20:40
19. 12. 2012 22:40
19. 12. 2012 23:12
19. 12. 2012 20:48
19. 12. 2012 20:59
19. 12. 2012 21:00
19. 12. 2012 21:03
19. 12. 2012 21:05
19. 12. 2012 21:09
19. 12. 2012 21:11
19. 12. 2012 21:18
19. 12. 2012 21:28
19. 12. 2012 21:33
19. 12. 2012 21:44
19. 12. 2012 21:57
19. 12. 2012 22:09
19. 12. 2012 22:09
19. 12. 2012 21:54
19. 12. 2012 21:37
19. 12. 2012 21:47
19. 12. 2012 21:56
19. 12. 2012 22:00
19. 12. 2012 22:05
19. 12. 2012 22:08
19. 12. 2012 22:12
19. 12. 2012 22:15
19. 12. 2012 22:22
19. 12. 2012 22:28
19. 12. 2012 22:46
19. 12. 2012 23:00
19. 12. 2012 22:29
19. 12. 2012 22:32
20. 12. 2012 08:48
19. 12. 2012 20:53
19. 12. 2012 20:56
19. 12. 2012 21:01
19. 12. 2012 21:06
19. 12. 2012 21:20
19. 12. 2012 21:28
19. 12. 2012 21:28
19. 12. 2012 21:55
19. 12. 2012 22:06
19. 12. 2012 22:22
19. 12. 2012 22:01
19. 12. 2012 22:28
19. 12. 2012 22:46
19. 12. 2012 22:52
20. 12. 2012 19:31
20. 12. 2012 20:53
19. 12. 2012 21:54
19. 12. 2012 21:56
19. 12. 2012 21:59
19. 12. 2012 22:05
19. 12. 2012 22:08
19. 12. 2012 22:13
19. 12. 2012 22:18
19. 12. 2012 22:26
19. 12. 2012 22:31
19. 12. 2012 22:32
19. 12. 2012 22:37
19. 12. 2012 22:41
19. 12. 2012 22:45
19. 12. 2012 22:50
19. 12. 2012 23:01
19. 12. 2012 23:07
19. 12. 2012 23:13
19. 12. 2012 23:18
19. 12. 2012 23:22
19. 12. 2012 23:24
19. 12. 2012 23:30
20. 12. 2012 19:32
19. 12. 2012 22:52
19. 12. 2012 22:59
19. 12. 2012 23:03
19. 12. 2012 22:17
19. 12. 2012 22:20
19. 12. 2012 22:42
19. 12. 2012 22:46
19. 12. 2012 22:48
19. 12. 2012 22:50
19. 12. 2012 22:52
19. 12. 2012 22:57
19. 12. 2012 22:50
20. 12. 2012 08:06
20. 12. 2012 19:29
20. 12. 2012 19:34
19. 12. 2012 22:21
19. 12. 2012 22:54
19. 12. 2012 22:57
20. 12. 2012 08:08
19. 12. 2012 23:05
19. 12. 2012 22:55
19. 12. 2012 23:02
19. 12. 2012 23:08
19. 12. 2012 23:12
19. 12. 2012 23:39
20. 12. 2012 11:48
20. 12. 2012 19:37
19. 12. 2012 23:14
19. 12. 2012 23:26
19. 12. 2012 23:42
20. 12. 2012 08:17
19. 12. 2012 21:16
20. 12. 2012 08:17
20. 12. 2012 21:36
20. 12. 2012 22:31
21. 12. 2012 17:44
19. 12. 2012 20:46
20. 12. 2012 08:41
19. 12. 2012 21:30
19. 12. 2012 22:26
20. 12. 2012 10:45
21. 12. 2012 13:51
Avatar - 3_diamanty
19. 12. 2012 17:30
gratulacia VW
neostava nic ine len pogratulovat.... vw jasne vedie

potesilo nove clio.. a ak preda v decembri o tisicku viac aut ako focus tak bude na konci roka na celkovom peknom 5 mieste ( samozrejme celkovo spocitane aj so starym cliom ) :yes:

drzim cliu palce .. 5 miesto by bolo velmi pekne vzhladom na to ze cely rok uz len dopredavali stare clio :yes: , skoda ze P208 nerataju spolu s 207mickou .... to by boli ine pocty a ine poradie :yes:

celkove mesacne poklesy nepotesili.
Rozbalit vlákno
14
19. 12. 2012 17:39
Re: gratulacia VW
Co korejci?
Šlapou?

Asi vodu... :-!
19. 12. 2012 17:44
Re: gratulacia VW
Škodovka šlape vodu s korejcema? :-!
19. 12. 2012 17:48
Re: gratulacia VW
Ani bych se tý maličký, postkomunistický, víceméně regionální automobilce, která je v koncernu ta nejposlednější, nedivil. :-!
19. 12. 2012 17:51
Re: gratulacia VW
Poslední je Seat. Ale máš pravdu, pokud to pujde se seatem tak, jak to jde, bude poslední Škodovka.
19. 12. 2012 18:23
Re: gratulacia VW
Hierarchií v koncernu ne.
Nebo si myslíš, že Octávii někdy ladili na více jak 265 koní? Nebo že by měla dostat diodové světla a jiné výdobytky?
Avatar - white label
19. 12. 2012 17:51
Re: gratulacia VW
Škodovka patří pod koncern VW, který v Evropě válcuje konkurenci a hlavně sama Škodovka netrpí komplexem velkohubých prohlášení, že už letos konečně udělá slibovanou díru do evropského trhu... ;-)
19. 12. 2012 17:54
Re: gratulacia VW
Ale no tak, White.. rejpnul si on, rejpnul sem si já. ;-)
Avatar - white label
19. 12. 2012 18:28
Re: gratulacia VW
Já to pouze komentuji, nebo z toho máš pocit, že žádám smazání tvého příspěvku... ;-)
19. 12. 2012 18:47
Re: gratulacia VW
Zatím skončila u Octávky a TOP10 ve světě. :-)
Avatar - 3_diamanty
19. 12. 2012 19:18
Re: gratulacia VW
vzhladom na to ze korejci su v eu este len na vzostupe a ich sila je v azii a USA su na tom v EU dobre... posmievanie nie je na mieste ;-) kazdy vie ze korejci v eu nepovedali posledne slovo ale prave naopak... na dalsi rok sa ocakava opat ich rast :yes:

spolu 60tisic H/K predanych za november v eu je pre niekoho na smiech ale ver mi ze niektore tradicne eu znacky a domace europske znacky nepredaju mesacne ovela viac a zaujimave ze im sa nikto neposmieva... ktovie preco >:D , mna by hlavne zaujmalo ako sa niektore tieto tradicne eu znacky predavaju mimo eu... ale vieme ako - mizerne... a tam kde H/K v amerike alebo azii dominuje tam si eu znacky ani nepipnu ale ano aspon v eu si z nich mozete robit srandu...
Avatar - Ozzman
19. 12. 2012 17:49
Re: gratulacia VW
To by byly jiný počty.. to by mohl ford počítat mondeo s fokusem, Audi A3 s A4.... a jablka s hruškama... >:D Je to jiny model? je.. tak se počítá takhle..
Avatar - Blue Sun
19. 12. 2012 18:05
Re: gratulacia VW
Proč hned takové extrémy, když v případě 208 a 207 se jedná o stejnou třídu a typ auta?
19. 12. 2012 23:11
Re: gratulacia VW
Sčítat by to šlo, ale nic by to nezměnilo - prodali, co prodali. Jen by to snížilo hodnotu dat, alespoň pro mne. Čím více detailů, tím lépe.
19. 12. 2012 18:49
Re: gratulacia VW
Na druhou stranu se Peugeotu nepočítají starší modely ani do statistik spolehlivosti. Asi vědí co dělají. :-)
Avatar - KANKUNEN
19. 12. 2012 17:55
Clio je podařené a
v konkurenci s H/K jasně vede. Chtělo by to podařený Megane, Koleos a lidi se snad vrátí k Evropským autům, bohužel by to odskákaly Nošovice.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Ozzman
19. 12. 2012 17:58
Re: Clio je podařené a
Ještě novou Lagunu, na tu se těšim :-) . Není ten propad renaultu podmíněn klesáním cen koncernu? Alespoň v ČR, viz Golf VII
19. 12. 2012 18:04
Re: Clio je podařené a
Já tedy nevím, ale co jsem měl možnost číst, tak koncern lehce zdražuje... Konkretně tedy VW.
Avatar - Ozzman
19. 12. 2012 18:08
Re: Clio je podařené a
Nevím, jak je tomu v zahraničí, ale přijde mi že poslední dobou začíná renault dávat brutální slevy, aby dohnal prodeje... Protože když si vezmeš, že za cenu megana mužeš mít Golfa nebo dojíždějící O II, tak proti tomu musí nějak zaútočit. Jinak Rencku fandim :-)
19. 12. 2012 18:28
Re: Clio je podařené a
Ty slevy co vím, tak by měly být na skladovky.

U VW by mě zajímal počet prodávaných předváděček, protože na to dostávají od koncernu "dotace" a prodávají je jak housky.
19. 12. 2012 18:44
Re: Clio je podařené a
Nedávno jsem sem dával ceny Clia ve Francii. Clio bylo zatím jediné beze slev a bylo o cca 3 000,- dražší než konkurence (Polo, Fiesta, P208, Corsa). Ale slevy dnes dávají všichni a ani Clio dlouho marže neudrží(taky na ty vysoké ceny frantíci nadávají jako my na ceny Rapidu). S tou ojetou Octávkou máš pravdu. Ale zase jinde máš za ojetého Mégana novou Octávku. Každý je někde doma. :-)
Základní ceny 5.dv HB:
Clio - 13 700,- (14 200 - 500,- Bonus), (slevy zatím nejsou)
C3 - 13 300,- (v akci 9 800,-)
Polo - 13 190,- (v akci - 10 500)
Fiesta - 13 150,- (v akci - 9 500)
P208 - 12 550,- (v akci za 10 000)
Rio - 12 490,-
i20 - 12 750,- (v akci - 8 900,-)
Fabia - 11 190,-
Avatar - Ronault.
19. 12. 2012 19:46
Re: Clio je podařené a
Data nemáš správná, ony ty ceny šly dolů hodně i u VW. Nedávno se tu tvrdilo, že teĎ je ta pravá chvíle koupit Golfa, protože s další generací bude opět drahý, minimálně opět 400T a ejhle, on je víceméně stejně drahý.
19. 12. 2012 23:15
Re: Clio je podařené a
Což bylo příjemné překvapení. Nicméně slevy byly a budou, takže reálné ceny jsou zase někde jinde.
Avatar - Ozzman
19. 12. 2012 23:19
Re: Clio je podařené a
A to sem měl na mysli :-) Jinak já nepsal o ojeté Oktávce, ale dobíhajícím modelu, než se začne prodávat O III :-)
Avatar - Starfighter
19. 12. 2012 18:12
Re: Clio je podařené a
Ano, vlivem zvýšení DPH 20% -> 21%. A to platí pro každého stejně.
19. 12. 2012 18:51
Re: Clio je podařené a
Nějak jsem to nepochopil. Proč by mělo Clio bojovat s korejskou konkurencí?
Avatar - 3_diamanty
19. 12. 2012 19:24
Re: Clio je podařené a
francuzi su najvacsimi konkurentami korejcov... aj cenou aj imidzom aj ked coskoro budu za nimi... korejci uz maju vyssie ambicie :yes:
19. 12. 2012 20:06
Re: Clio je podařené a
Na Slovensku to tak asi bude.
19. 12. 2012 20:26
Re: Clio je podařené a
:yes:
19. 12. 2012 20:49
Re: Clio je podařené a
>:D
20. 12. 2012 19:22
Re: Clio je podařené a
:yes: >:D
19. 12. 2012 20:36
Re: Clio je podařené a
U H/K se snad nedá bavit o žádnem image. V USA se říka že si tam hjundaje kupují pouze lidé, kteří autum vubec nerozumí. V evrope to nejspíš bude podobně + to kupují lidé z nouze. Opravdu nevím o nikom koho by byl sen mít i20, rio, nebo i30 doma v garáži.
Avatar - dal
20. 12. 2012 09:35
Re: Clio je podařené a
Vidíš to já mám i30 a každý den se těším na jízdu. Syn má golf VI a když si ho půjčím tak nevidím nic extra spíš naopak. Je ovšem pravda že já mám style+nejsilnější diesel a on trendline +1,2TSI 63kw.
23. 12. 2012 10:25
Re: Clio je podařené a
A jak se tak těšíš, až vyjedeš, kolikrát se ti to už povedlo?

No vždyť to Simone píše jasně - hyundaie si kupují pouze lidé, kteří autům nerozumí.

Takže děkujeme za potvrzení přímo jaksi " z vlastních řad"..... :-)
19. 12. 2012 20:19
Re: Clio je podařené a
Kdyby, něco odskákali Nošovice tak mi to vůbec nevadí. Stát z této fabriky nemá absolutně nic protože neplatí daně. Lidi jsou tam šikanováni a dřou za minimálni mzdy ale jelikož na Ostravsku moc práce není, nechávají si to líbit. A to nemluvím o devastaci krásne přirody v Beskydech.
19. 12. 2012 21:15
Re: Clio je podařené a
Samozřejmě daně u nás platí. Kdyby tomu tak nebylo, tak by v ČR vyráběly auta všechny značky :-) Nicméně to nic nemění na faktu, že na nás zbyla značka produkují paskvily (co se týče designu) typu i30
20. 12. 2012 00:04
Re: Clio je podařené a
Platí daně za zaměstnance, ale jako celek má fabrika daňové prázdniny pokud vím. Zasíťovaný pozemky taky dostali zadarmo a to se potom dělají zisky... Nemusí se taky hádat s odborama, který mají "zpracovaný" narozdíl od evropských automobilek. A lidi tam dřou za pár šupů.
20. 12. 2012 08:27
Re: Clio je podařené a
A co třeba DPH? ;-)
Avatar - Ozzman
19. 12. 2012 23:25
Re: Clio je podařené a
Jojo Nošovice jsou krásným příkladem takzvané "katerdály v poušti" , což už popsala Doreen Massey :-) A přesně takhle to tam dopadne...
20. 12. 2012 15:22
Re: Clio je podařené a
Stejně tak jako jejich subdodavatelské fabriky, v Ostravě, Chlebovicích, Kopřivnici atd. Koukám že tady místní frajeři a demagogové fakt věří tomu že díly do Hyundaie se vyrábějí v Korei a Indii a do ČR létaji letadlem a tady se zadarmo skládají a stát z toho má prd. Naši vládní ekonomové jsou paka ale takové zase nikoliv. Zkuste si pozjišťovat něco dalšího než jen to že je fabrika v Nošovicích. ;-\
19. 12. 2012 19:59
EUROTABULKA
Dobrá čísla. Snad jen možná trochu překvapí viditelné umístění jezevčíka, zde ovšem je nutno si napsat, že nové Clio je prostě autem, které doplňuje spektrum úspěšné nabídky. Jsou tu samozřejmě auta zaměřená na znalé šoféry (POLO), tedy na šoféry, kteří ocení kvalitu, techniku a styl vozu, no a jsou tu i vozy určené pro jiné skupiny řidičů...

Jistě, neboť život bez auta dnes v podstatě možný dost dobře není. Je proto potřebné nabídnout produkty širokému spektru zájemců, od milovníků aut, festovních šoférů, až po ty, co si koupí vůz, aby je posléze odvez pouze z bodu A do bodu Bé...

A právě v tomto kontextu vlastně všichni umístění zaslouží naši pochvalu. Jak barevné je totiž obsazení jednotlivých míst, tak barevné je samozřejmě i složení majitelů. Teď už jde jenom o to, zda víš, do jaké skupiny patříš ty

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-!
Rozbalit vlákno
167
19. 12. 2012 20:18
Re: EUROTABULKA
Jezevčík má úspěch. I GTI osobně ho zaznamenal. Čistému, jednoduchému a svěžímu designu se těžko odolává. K tomu zaměření na řidiče, skvělý posez za volantem, špičkové jízdní vlastnosti ... jen to vyzkoušet.
BRAVO všem jezevčíkům s černýma ušima.
19. 12. 2012 20:26
Re: EUROTABULKA
:-) Pogo, zde musíme "padni komu padni" - Clio by mohlo (vizuálně) konkurovat tak Peugeotu... 206. Tam někde kolem roku 2000 bych to viděl jako aktuální design. Co se týká samotných proporcí karoserie, tak když jsem nové clio spatřil naživo, doslova jsem se lekl té disproporce mezi délkou a šířkou... Ale tohle ty registruješ jistě též... Jak píšu - z A do Béééé ;-)
19. 12. 2012 20:40
Re: EUROTABULKA
Clio je bomba, ve své třídě jasná desingová jednička tak že se nemůžeme divit jeho prodejům a to je teprve začátek.
19. 12. 2012 20:44
Re: EUROTABULKA
To tu psali o Fiestě taky. Pravda je taková, že se jedná o velmi povedené a svébytné vozy. Fiesta, Polo, Clio, 208, všechno to jsou v podstatě úplně jiná auta, všechny jsou svým způsobem povedená a dle mého, každé míří tak trochu na někoho jiného.
Avatar - Ronault.
19. 12. 2012 22:40
Re: EUROTABULKA
Kdo to říkal o Fiestě?
19. 12. 2012 23:03
Re: EUROTABULKA
Já a měl jsem pravdu >:D
Avatar - Ronault.
19. 12. 2012 23:12
Re: EUROTABULKA
No patříš do malé skupiny.... slepých >:D
19. 12. 2012 23:32
Re: EUROTABULKA
Jestli považuješ za malou skupinu asi milion lidí, tak budiž >:D
Avatar - white label
19. 12. 2012 23:35
Re: EUROTABULKA
Když nevidí slepý, je to naopak normální... >:-[]
Avatar - 3_diamanty
19. 12. 2012 20:44
Re: EUROTABULKA
cloveku ktoremu sa paci nudny VW ale tieto veci darmo vysvetlujes... je jasne ze clio je bombove a dizajnom sa polo na neho nechyta ale tisko.... ostane to len medzi nami ;-)
19. 12. 2012 20:47
Re: EUROTABULKA
Tys musel mít dneska v hokně pěknej záhul, žes tu takhle povolil ventil. >:D
19. 12. 2012 20:48
Re: EUROTABULKA
:-) Design poplatný roku 2000 to ano, v tom roce by to byl jistě trhák. O prodejích píši nahoře.
Avatar - grifith
19. 12. 2012 20:59
Re: EUROTABULKA
Jestli považuješ design Clia poplatný roku 2000, pak si svým střízlivým okem musíš přiznat, že Polo zamrzlo na začátku krásných 90.let.... Novoty dědáčkům nevoní, já to chápu.
19. 12. 2012 21:00
Re: EUROTABULKA
[odkaz] >:-[]
Avatar - grifith
19. 12. 2012 21:03
Re: EUROTABULKA
líbí se ti, že ho tak hledáš? tak se koukej pořádně ;-)
19. 12. 2012 21:05
Re: EUROTABULKA
Na ten snímek se těžko reaguje, co? ;-) Umístění zrcátek, přerostlá světla, "šeď" a plochost kapoty, neuveřitelný spodní ret... Jo, jo, to je podle, tebe design 2013 >:-[]

P.S. [odkaz] :yes: :yes: :-!
19. 12. 2012 21:09
Re: EUROTABULKA
Jednoduchý, čistý design není pro každého. Někteří jsou i koncem roku 2012 ještě na kolotočích a na ty bude Renault zase 10 let čekat.
Ještě jeden pohled zezadu, aby jsi ho poznal až ho budeš hledat/dohánět.
[odkaz]
19. 12. 2012 21:11
Re: EUROTABULKA
>:-[] No tos tomu dal, ta záď... >:D
Avatar - grifith
19. 12. 2012 21:18
Re: EUROTABULKA
Kdy už pochopíš, že ne všechno co ty považuješ za skvost skvostem skutečně je? Přesně jak už tu bylo psáno, Clio představuje moderní design, nic nekopíruje a s ničím si jej nespleteš. Polo je jiná škola, auto bez designu, dejte někomu pravítko a udělá ti Polo... A to že si jej pleteš s kdečím koncernovým, to je úžas, ta inovace a krása.
Máme tu rok 2012, je třeba si to přiznat ;-)
[odkaz]
19. 12. 2012 21:28
Re: EUROTABULKA
Jestli to (včetně snímku) >:-[] myslíš opravdu vážně, pak... upřímnou vkusovou soustrast.

P,S, Výprodej porcelánových jelenů je v přízemí... >:D
Avatar - grifith
19. 12. 2012 21:33
Re: EUROTABULKA
Jasné a starožitnosti máme v suterénu ... Díky za info.
Co ty s těma jelenama máš, Tě s něma museli strašit, že z nich máš takový vítr. Nechme to, prostě toto je pohled pro bohy [odkaz] Ještě že tu to Clio máme, atrapu Foxe nemusím...
19. 12. 2012 21:39
Re: EUROTABULKA
Atrapa Foxe... >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
19. 12. 2012 21:42
Re: EUROTABULKA
Na tom odkazu je jen pozadí...
Avatar - white label
19. 12. 2012 21:52
Re: EUROTABULKA
No jo, tak už jen v téhle barvě bude vypadat i Rolls jako "Helmut Taxi"... ;-)
[odkaz]
[odkaz]
A to zrovna červenou moc nemusím...
19. 12. 2012 21:57
Re: EUROTABULKA
Umění auta, umění designu :yes:
Avatar - woody-alien
20. 12. 2012 06:41
Re: EUROTABULKA
Barva sice hrozná, ale Polo i tak vypadá dobře. Tady někdo (třeba GTI ale nejen on) není schopen pochopit, že někomu (konkrétně mně) se může líbit jak Polo, tak Clio nebo Corsa. ;-)
Avatar - white label
19. 12. 2012 22:04
Re: EUROTABULKA
Udělej si (třeba ve fotoshopu) v téhle barvě Clio a dopadne to taky neslavně...
Avatar - grifith
19. 12. 2012 22:09
Re: EUROTABULKA
to už sem dal GTI, stačí porovnat původně zmiňované disproporce designu
Avatar - white label
19. 12. 2012 22:21
Re: EUROTABULKA
GTI jsem dal relativně krásně žlutý odstín, ve srovnání s tvým (kuchyňsky béžovým) odkazem na Polo..., GTIho odkaz byl mnohem spíš o ne zrovna lichotivém úhlu pohledu:
[odkaz]
[odkaz]
19. 12. 2012 22:09
Re: EUROTABULKA
Ale to Polo i tak vypadá výborně. Navíc bych Polo proti Cliu ani nestavěl. Jejich pojetí designu je docela podobné, i když to tak asi moc nevypadá.
19. 12. 2012 21:44
Re: EUROTABULKA
To je právě ta šeď tý atrapy Foxe... To je dobrý... >:D
19. 12. 2012 21:54
Re: EUROTABULKA
Tomu se právě říká ten čistý a nadčasový design. Jak u aut, tak u lidí. I když se taky někdy zašpiní. :-)
19. 12. 2012 21:37
Re: EUROTABULKA
Jeleni už u VW Group neletí? Třeba se k nim mistr Kabaň vrátí až mu dojde rapidovská inspirace. Octavia narostla, tak se jich tam těmi zadními dveřmi dá naložit na dalších 10 let do zásoby. :-)
19. 12. 2012 21:47
Re: EUROTABULKA
No jo no. Každý z nás na to má jiný pohled. Když Clio přišlo, zdálo se mi jako povedené auto, ale pak jsem ho viděl naživo a skoro jsem se lekl >:D Pokud bych měl v tehlé třídě vybírat zajdu se mrknout na Fiestu, Corsu a 208, ještě možná Ibizu a vyberu si :yes:
19. 12. 2012 21:56
Re: EUROTABULKA
Přesně, já se doslova naživo lekl :-)
Avatar - grifith
19. 12. 2012 22:00
Re: EUROTABULKA
ještě že to přežil tvůj textil a že ses z úleku nepo... :-)
19. 12. 2012 22:05
Re: EUROTABULKA
Bylo to jen tak tak... ;-)
Avatar - grifith
19. 12. 2012 22:08
Re: EUROTABULKA
Tak ještě že to dobře dopadlo, toto muselo být naprosto nevinné, jsou mnohem větší úleky v životě :-)
19. 12. 2012 22:12
Re: EUROTABULKA
Garážový úlek to ovšem byl nezapomenutelný. A popravdě - zklamání, a to z toho, kam to renault sune. Povrchnost, disharmonie (velikost světel) kýčovitý akcent na logo, ty vybouleniny na zadních blatníkách... smutné.
Avatar - grifith
19. 12. 2012 22:15
Re: EUROTABULKA
jo ty jsi to viděl v garáži? doufám, že ne ve tvé, jinak bych si musel myslet, že to bylo v noci a ty jsi neměl rožnuto
19. 12. 2012 22:22
Re: EUROTABULKA
V prodejně.
Avatar - grifith
19. 12. 2012 22:28
Re: EUROTABULKA
přes vitrínu v noci, aby nebylo vidět to oslintané sklo >:-[]
19. 12. 2012 22:46
Re: EUROTABULKA
To bylo hodně chytrý 8-s
Avatar - grifith
19. 12. 2012 23:00
Re: EUROTABULKA
to tvoje vůbec...
19. 12. 2012 22:29
Re: EUROTABULKA
Jo to velikost loga je až zarážející, za chvilku bude přes půl kapoty >:-[]
Avatar - Blue Sun
20. 12. 2012 08:48
Re: EUROTABULKA
P.S.? Ta do výšky nakopnutá koza jako symbol evropského designu? To snad ne, GTI. Inu, co funguje na velkém Golfu, nemůže fungovat na malém Polu a ten design mu prostě nesednul.
19. 12. 2012 20:53
Re: EUROTABULKA
Jistě jsi také zaregistroval, že Renault je v designu vždy trochu napřed. VW Group se třeba až teď naplno vrhla na design Renaultu z přelomu tisíciletí. Třeba bude za dalších 10 let taky bouchat jezevčíky.
19. 12. 2012 20:56
Re: EUROTABULKA
Teď už jsi ovšem v dokonalé křeči ;-)

Pozor - [odkaz] >:D
19. 12. 2012 21:01
Re: EUROTABULKA
Pokud bych byl v křeči tak bych napsal, že VW Group zrovna jedno své období uctívaní jezevčíka u své dcery intenzivně prožívá. Tak jsem to dal až teď. Asi sem vám u škodovky jezevčíci nějak ztrácejí a ty ho teď hledáš už i u Renaultu. Mám pro to pochopení. Taky jsem jednoho měl.
19. 12. 2012 21:06
Re: EUROTABULKA
Cením, že jsi toho "jezevčíka" uznal, je to disproporce roku.

Jinak, Pogo, nyní se soustřeď - [odkaz] Tomu se říká auto.
19. 12. 2012 21:20
Re: EUROTABULKA
A aby si bol objektivny tak daj aj clio z toho isteho uhlu.
Avatar - grifith
19. 12. 2012 21:28
Re: EUROTABULKA
To je auto, srovnej si tu svoji fotku Clia s tímto [odkaz] jezevčík říkáš? máš recht ;-)
Avatar - woody-alien
19. 12. 2012 21:40
Re: EUROTABULKA
GTI - říkej si co chceš. Nové Clio působí naživo opravdu velmi dobře. ;-)

[odkaz]
[odkaz]

A co se týká zaměření na "šoféry" - rozsah seřízení volantu a sedačky je perfektní, řízení a podvozek špičkové a dokonce i řazení za VW zaostává jen nepatrně. Clio se prostě povedlo.
Avatar - white label
19. 12. 2012 21:49
Re: EUROTABULKA
Ale ta lišta (i když je to jen, ne úplně malý, detail, ale přece) dole na dveřích kufru je pro mě nepochopitelná, proboha PROČ? Jediný racionální, či estetický důvod? Že by syndrom převzatý od o třídu většího Peugeotu po faceliftu... 8-s >:-[]
Ale GTI vybral zrovna hroznou fotku Clia, asi vybíral dlouho a pečlivě. >:D
I když je pravda, že ono to CLIO zrovna extra fotogenické není (reál je naštěstí lepší), snad zezadu, ale tam je zase ta lišta... :-)
19. 12. 2012 21:55
Re: EUROTABULKA
>:D Popravdě jsem s tím ani moc práce neměl, co mi (ne)padlo do voka, to jsem sem vpustil >:D White, naživo (alespoň tedy v Severních Čechách) >:D je to snad ještě horší.
Avatar - white label
19. 12. 2012 22:01
Re: EUROTABULKA
Nechci dělat ukvapené závěry, v autosalonu Renault jsem se na něj zatím dívat (pořádně) nebyl, ale párkrát jsem ho letmo potkal v běžném provozu a působil na mě líp, než na "tvé" fotce... >:-[]
19. 12. 2012 22:22
Re: EUROTABULKA
Ale to s ho potkal na dálnici ve 160ti >:D No máš pravdu, že to zas taková hrůza neni ( ikdyž jsem se poprvé naživo lekl ), ale nad jeho designem bych se tak moc nerozplýval. Pro mě je to další malé auto z mnoha, nenadchne, neurazí ;-) Za 3 roky bude jeho design "out". O to víc mě překvapují auta co jsou na trhu déle a vypadají čím dál tím líp, např Corsa po FL je snad ještě hezčí ;-)
Avatar - woody-alien
20. 12. 2012 00:22
Re: EUROTABULKA
Ano, Corsa je hezká - na tom se shodnem. Na Fiestě ani náhodou. Té se zase lekám já... ;-)
19. 12. 2012 22:01
Re: EUROTABULKA
Ta lišta je tam jen proto, aby jsi se měl o čem doma bavit. Červená, žlutá, černá,.....
Avatar - white label
19. 12. 2012 22:07
Re: EUROTABULKA
Jako, že by tahle masivní lišta (ještě ke všemu) měla být lakovaná v jiné barvě, než je karoserie? To snad už ne... 8-s >:-[]
Avatar - Ronault.
19. 12. 2012 22:46
Re: EUROTABULKA
Ano... můžeš si ji nechat nalakovat v různých odstínech, u červené klidně červeně...
Avatar - white label
19. 12. 2012 22:49
Re: EUROTABULKA
Tak ve stejné barvě (jako zbytek karoserie) je to hned druhé nejlepší řešení, jaké je to úplně nejlepší, asi už netřeba psát... ;-)
19. 12. 2012 22:52
Re: EUROTABULKA
Černá? :-) Já vím, žádná. Ale nezoufej, třeba upadne. Je to přece Renault.
Avatar - white label
19. 12. 2012 22:54
Re: EUROTABULKA
To je pravda,ale čekat (ani poměrně krátce) by se mi na to nechtělo... >:-[] ;-)
Avatar - woody-alien
20. 12. 2012 07:09
Re: EUROTABULKA
Dá se snadno předpokládat, že s tvým vyvinutým stupněm detailismu najdeš na Cliu ještě mnohem více chyb než jednu lištu, která je součástí vyšších výbav. Konfigurace umožňuje velké množství kombinací, z nichž ty nejzhůvěřilejší se naštěstí objednat nedají. Přesto se odkazuji na tvá slova z jiné diskuze - Clio není žádná "bomba", ale proti Fiestě učiněnej krasavec. >:D

Trefná je i poznámka o (ne) fotogeničnosti, v tomhle ohledu má třeba Polo velkou výhodu. V jeho případě bych si dokonce troufl tvrdit, že fotky jsou o něco lepší než reál. A jako opačný případ si vždy vybavím SX4, která nemá jedinou slušnou fotku (na všech vypadá jako hrbatá zdrcnutá koza) , ale ve skutečnosti vypadá dobře.
Avatar - white label
20. 12. 2012 12:04
Re: EUROTABULKA
Já tyhle zbytečné lišty prostě vůbec nemusím, není snad nic zbytečnějšího, než vydaná energie s konečným negativním výsledkem/důsledkem (neplní to žádný účel a jako "bonus" to vypadá znatelně hůř, než bez toho), u P308 to po face posunuli do úplně absurdní roviny a plácli lištu přímo doprostřed "bubnu" dveří kufru..., to už vážně připomíná lištový, garážový "optic-tuzing" z Horní/Dolní...
8-s
[odkaz]

Je ovšem pravda, že podobně zbytečné lišty nemají jen jen frantíci (kteří proto možná mají slabost).
Samozřejmě to neberu třeba ani u D3, padni komu padni:
[odkaz]
[odkaz]

Jinak souhlas, včetně Fiesty... ;-)
Avatar - Ronault.
20. 12. 2012 19:31
Re: EUROTABULKA
Tak některým se tyhle lišty líbí, třeba na Feldě jí to seklo.

Ale spojuješ dvě formy lišt do jednoho celku.
Třeba ta na staré A6 je okrasná, stejně jako na 308, ale třeba na některých hb a kombících je lišta i užitková, třeba na mém autě na spodní hraně kufru je plastová lišta na jejimž konci je jakoby žlábek, který odvádí vodu do stran, takže v dešti při otevření dveří voda padá po stranách... což je dobré vědět, když nakládáš věci do kufru.

U Clia tomu možná bude podobně.
Avatar - white label
20. 12. 2012 20:05
Re: EUROTABULKA
Tak ta na P308 po face (nebo A6/5 GT) zřejmě okrasná být měla, ale nějak to tak moc nedopadlo, že se najde někdo, komu se to může líbit, je věc druhá..., pro ty může být podobná "ozdoba" na přání, případně i za příplatek, nebo aspoň možnost mít to i bez ní, ale cpát to automaticky (např. od vyšších výbav) je docela mimo.
Pokud má lišta primárně nějakou funkci, je to něco jiného, ale potom by měla být spíš minimalistická, tedy ne větší/výraznější, než je to pro její funkčnost nutné.
20. 12. 2012 20:53
Re: EUROTABULKA
Nechce se mi nějak pátrat, ale ty lišty na spodní hraně 5.dveří má docela hodně aut. Např. aktuální Passat.
[odkaz]
Renault chromu hodně dlouho odolával a byl jednou z mála značek, který ho dával jen na ty nejlevnější modely (Thalia). Teď se jen přidal k většině a vyšší výbavy začal "zdobit". Ale pokud chceš, tak se chromu můžeš vyhnout i u Clia.
Avatar - white label
20. 12. 2012 21:12
Re: EUROTABULKA
Dyť jsem o tom psal (12:04), že to nemají jen Frantíci. Ani u podstatně konzervativnějšího Passatu by mi nechyběla (naopak), ale proti P308 je tam alespoň nějaká návaznost na přerušenou lištu ve spodním nárazníku a u Clia ta lišta (i vzhledem k relativní velikosti vozu) razí víc.
19. 12. 2012 21:54
Re: EUROTABULKA
První snímek - orlosup >:D ;-) O druhém snímku bych byl schopný napsat pět stran textu, proč a co je na tom všechno špatně.
Avatar - grifith
19. 12. 2012 21:56
Re: EUROTABULKA
protože jen ty to víš zcela nejlíp a od tebe bychom se měli učit vkusu 8-s
19. 12. 2012 21:59
Re: EUROTABULKA
Špatně, ne ode mně, stačí větu zkrátit - Měl by ses učit vkusu. I když vkus se naučit nedá, to v sobě buďto máš nebo nemáš. Mohl bys alespoň zlepšit své estetické vnímání, na tom se zapracovat dá.
Avatar - grifith
19. 12. 2012 22:05
Re: EUROTABULKA
Pochop, že vkus odlišný od tvého je taky vkus. To, že se to tobě nelíbí je naprosto nepodstatná malichernost, nic na tom nezměníš. Každý nemusí tvému fanatismu přitakávat, měl by sis na to zvyknout. Měl by ses učit přijmout i jiné názory než máš sám, pak se ti bude mnohem lépe žít ... Na tom se zapracovat dá.
19. 12. 2012 22:08
Re: EUROTABULKA
O mně přece vůbec nejde, zde snad píšeme o obecnějších věcech, jako je styl auta, jeho vizuální signál (orlosup, dělo, bárbína atd), a jestli se mi něco líbí nebo nelíbí, to není podstatné. Uvažuj trochu sakra, vždyť to clio je jak z domečku pro barbínu.
Avatar - grifith
19. 12. 2012 22:13
Re: EUROTABULKA
Pro tebe ano, pro ostatní nemusí. Pokud nepíšeš vlastní názory, zda-li se ti něco líbí nebo nelíbí, za koho to píšeš? O co jiného než o osobní pocit u stylu jde? O to jak nám řekneš aby to bylo a my to musíme přijmout? Vzpamatuj se :-) Doba diktátu zde byla a je pryč, ty jsi v ní zřejmě zamrzl... Ty máš svůj názor, já jiný. To je život.
19. 12. 2012 22:18
Re: EUROTABULKA
No přece jsi sakra schopnej rozeznat masku kašpárka od brokové pumpy! Nyní píšeš jak malej Jarda. jestliže se podívám na Caymana a nezacuká mi v nohavici, pak ano, pak jsem asi týpekm jako ty, co je rozrajcovanej z autíčka pro malý holky. To je ten signál o kterém píšu, tedy jde o to, jak umí designér vetknout do karoserie jadnoznačné (a to správné) poselství.

Nejde o žádné diktáty, jde o schopnost vnímat o schopnost vědět, jak má auto působit, jaký má vysílat kolem sebe signál. Viděl jsi například někdy Porsche 928? To byl dokonalý žralok. Harmonizuje ti ta vizuální symbolika? Proč myslíš, že to takhle porsche střihnul, proč myslíš, že tu 928 neudělal jako kolibříka? >:D
Avatar - grifith
19. 12. 2012 22:26
Re: EUROTABULKA
Ty jsi úchyl, jestli ti při pohledu na auto cuká v nohavici, doporučuji návštěvu psychiatra. Jestli ti to dělá samovolně, asi to budou nervy. Ale to neřeš, zřejmě se ti to líbí. Když uvidím Polo, nic to se mnou neudělá, vidím jen další napodobeninu jednoho designového stylu, prostě to jednou někdo vymyslel a pak to další tisíckrát okopírovali. To je ten pravý styl, to je to nad čím nám mají cukat nohavice...?
bavíme se tu o Polu a Cliu, tak si své mokré sny nechej na noc. Ty prostě designovou nudu, bez stylu u Pola neobhájíš. Tvoje designovou poučky si nechej pro sebe, já o tvou školu vážně nestál ;-) Jsem člověk s vlastním názorem, od jiných si do toho kecat nedám
19. 12. 2012 22:31
Re: EUROTABULKA
Akorát miluješ auta pro barbíny. A jestli ti v té nohavici fakt necuká, pak to vysvětluje vše. I to clio.
Avatar - grifith
19. 12. 2012 22:32
Re: EUROTABULKA
Já se s tím nějak poperu ;-)
Chce to číst celé a ne si demagogicky vymýšlet.Pozdravuj u doktora úchyláčku ;-)
19. 12. 2012 22:37
Re: EUROTABULKA
Naopak, nech to normálně být, takový jsi, nelámej to, ty nejsi ten "cukač"... tobě 928 nic neříká. Neumím si vůbec třeba představit, že bych přijel pro svojí divku v cliu... Obráceně ano, dívčí auto, prosím, ovšem s vykulenejma vočima, otřesně velkým logem a neforemnou karoserií.
Avatar - grifith
19. 12. 2012 22:41
Re: EUROTABULKA
Nemusíš, jeď pro ni Polem a až ji před domovem důchodců nabereš, řekni, že máš nový model.
Budu se i za tebe modlit, aby jsi třeba nepotkal nějakou 928 nebo Caymana, aby ti pak třeba napadly kalhoty ke kotníkům z té cukatury. Asi by sis pak připadal jako king, ale zřejmě bys byl jedinej na ulici.
19. 12. 2012 22:45
Re: EUROTABULKA
Srovnej si hlavu, cukání, a pokud jsi holka, dej si dámský nick, abych tě mohl identifikovat již na počátku diskuse a nemusel se tu s dámou pokoušet diskutovat o cukání při pohledu na auto. :no: :no:
Avatar - Ronault.
19. 12. 2012 22:50
Re: EUROTABULKA
Diskutuj na úrovni, prosím. Chápu, že ti Clio leží v žaludku, protože se ti prostě podvědomě líbí více jak Polo a Fabia mu nesahá ani po ráfky, ale zkus si to prostě přiznat. Je to těžké, ale jsi už dospělý chlap, to zvládneš.
19. 12. 2012 23:01
Re: EUROTABULKA
Tyhle rady dávej kolegovi pode mnou. O tom, jak na mne clio působí jsem se tu již poměrně rozsáhle vyjádřil. Pro mne - neuvěřitelné, design roku 2000.
Avatar - Ronault.
19. 12. 2012 23:07
Re: EUROTABULKA
Ne, tyhle rady patří tobě. To kastování dle tvých domnělých pohlaví není jen trapné, ale neuctivé a degradují tvou osobnost. Předsudky se u inteligentního a vzdělaného člověka nenosí :no:

Naštěstí je tvůj vkus v drtivé menšině, takže je na světě ještě dostatek rozumu. :yes:
19. 12. 2012 23:13
Re: EUROTABULKA
Je to holka, kdybych to věděl, diskutuji s ní galantně. Je neskutečné, co vše tu může člověk zažít :no: :no: :no:

Nelži si veřejně do kapsy o své náklonnosti k Renaultům. Moc dobře víš, co tě do jeho náruče dovedlo a moc dobře víš, co tě od jeho náruče zase brzy odvede...
Avatar - Ronault.
19. 12. 2012 23:18
Re: EUROTABULKA
Ty nic nevíš, jsou to jen tvé fantasmagorie a pokud na tom trváš, tak ti doporučuju si vzít prášky, které jsi evidentně dnes nepožil. Diskutuješ jako ometák :no:

O veřejném lhaní do kapsy tady píše člověk, který se prezentuje jako největší fanda VW na českém webu a přitom jezdí Volvem >:D

Mimochodem, nikde se tady neprezentuju jako skalní fanda Renaultu, to už tady ví i méně otřelí diskutéři. Ale v evidentním dnešním úpadku už kopeš jako malé dítě...
19. 12. 2012 23:22
Re: EUROTABULKA
Samozřejmě že si lžeš do kapsy. Trapně.
Avatar - Ronault.
19. 12. 2012 23:24
Re: EUROTABULKA
Vidím, že u tebe dnes opět zvítězila infantilita s kopáním do pat nad rozumem. S dětmi nemám potřebu diskutovat, loučím se a přeji dobrou noc.
19. 12. 2012 23:30
Re: EUROTABULKA
Příště se drž v koridoru slušnosti.
Avatar - Ronault.
20. 12. 2012 19:32
Re: EUROTABULKA
Ty víš, co znamená slušnost? Dle toho, co tady předvádíš, soudím, že nemáš ani tušení.
Avatar - grifith
19. 12. 2012 22:52
Re: EUROTABULKA
Nemá to cenu, zase tu radíš. Znovu si přečti, co jsem ti už psal, nejsi vševědoucí, nerozhoduješ o tom co je a co není stylové, designově čisté! Ba ani o tom, kdo má co dělat, jaké nicky si dávat. Jsi jen žvatlal s očividným problém v oblasti rozkroku, tak až ti zase bude ta cukatura naskakovat, rychle pro prášky od pana doktora. A pozor ať si ho třeba pak nezamotáš do špic až pojedeš do práce, těch Caymanů jezdí neskutečné množství...
19. 12. 2012 22:59
Re: EUROTABULKA
Holky mně na diskusi o autech nezajímají. Propadni se hanbou, schovávat se za mužský nick :no: :no:
Avatar - grifith
19. 12. 2012 23:03
Re: EUROTABULKA
Nepochopil, nevadí, nikdo to tady nečekal :-)
19. 12. 2012 22:17
Re: EUROTABULKA
Tady máš tu barbínu i s eurodrzkem. Je pořád lepší.
[odkaz]
19. 12. 2012 22:20
Re: EUROTABULKA
To je pro mne pohádka z mechu a kapradí... Ťuli muli a ku ku ku. >:D
19. 12. 2012 22:34
Re: EUROTABULKA
Správej chlap s gulema jezdí polem... >:D No metrosexuální právníci možná jo.. >:D Koukám, že se nám tady sešly Esa v oboru designu s GTI v čele... Proč je to polo a golf už 40 let stejnej??? Pak kdo kde zamrznul...
Avatar - white label
19. 12. 2012 22:40
Re: EUROTABULKA
Zcela chápu, že jako FF (Franta Futurista) jsi nadšený mnohem spíš z Clia/Mégane, než z Pola/Golfu... >:-[] ;-)

P.S. Je zajímavé, kolik lidí nutně potřebuje zmínit produkt VW, i když je primárně řeč o voze úplně jiné značky...
Opravdu ti připadají Polo a Golf 40 let stejné?
Co na to tvůj obvoďák, ještě tě neposlal k očnímu? ;-)
19. 12. 2012 22:42
Re: EUROTABULKA
Domníváš-li se, že POLO je 40 let stejné, pak tu jen ztrácíš čas a obtežuješ kolegy, včetně mně. Bavíme se o třídě subkompakt. A protože v každé třídě existuje rozptyl aut z pohledu jejich výrazu, existuje tento rozptyl i ve třídě subkompakt. Tak z tohoto zadání samozřejmě vypadne, že autem s nímž se nemusí chlap v této třídě ostýchat jezdit je jistě Polo. Nové clio naproti tomu je zase více dívčím autem. Ale možná, že ty to takhle nevnímáš a vidíš se jako dokonalej eurořízek třeba v F500 >:D
19. 12. 2012 22:46
Re: EUROTABULKA
Ty mluvíš, jako by jsi nikdy nenosil červený nebo žlutý kalhoty (do hospody, ne na hory).
19. 12. 2012 22:48
Re: EUROTABULKA
Nemá Modrá ustřice dnes sanitární den? Já že je tu volako... teplo :*)
19. 12. 2012 22:50
Re: EUROTABULKA
Jestli před ní parkuje Polo a Clia už jsou pryč, tak přijel deratizér.
Avatar - white label
19. 12. 2012 22:56
Re: EUROTABULKA
Ano, ale pokud už jsou ta Clia pryč, má vše hotovo... a už jen vypisuje papíry k faktuře... :-O :*) >:D
19. 12. 2012 22:57
Re: EUROTABULKA
>:D Tak je to jasné, bylo mi podezřelé, že dnes na mně monitor doslova žhne >:-[] ;-)
19. 12. 2012 22:47
Re: EUROTABULKA
Ty jsi pošuk. Ale líbí se mi, jak tady všechny bavíš...Klidně pokračuj. Hele, nechtěl bys tady napsat všechny třídy aut, který jsi kdy vymyslel??? Teda ty jako právník musíš mít hlad...Že ty máš strejčka v Plzni. >:D A 40 let stejný tvary, to je fakt kumšt. A nebo neschopnost. Ať si každej vybere.
19. 12. 2012 22:50
Re: EUROTABULKA
Tak jediný, který tu zatím svojí neumětelností baví okolí jsi ty sám. 40 let stejný, to si tu nedovolí napsat ani ten poslední diskusní vometák. Tedy... mimo tebe. Jasně, třída subkompakt neexistuje >:-[]
Avatar - white label
19. 12. 2012 22:29
Re: EUROTABULKA
Ta reklama není udělaná špatně (Clio tam vypadá mnohem lépe, než tady na těch fotkách), ale ten styl/scénář... je spíš pro auto o dvě třídy výš..., ovšem kdyby nakonec řídíla ta žena, pak snad ano. ;-)
Avatar - woody-alien
20. 12. 2012 07:18
Re: EUROTABULKA
GTI - připomínáš mi jednoho chlapíka, který se relativně nedávno rozplýval nad Cliem RS Cup. Oceňoval, že zatímco Clio už by šlo bez úprav použít pro závody, svou Imprezu musel zbavit těžkých kol, vyměnit silentbloky motoru, vyměnit pružiny atd. A jediné, co mu u Clia vadilo, byl znak na kapotě. :-|

Takže klidně piš pět stran textu o tom,co všechno je na Cliu špatně. Stejně tě budu podezřívat, že ti vadí jen ten (byť opravdu mohutný) znak. ;-) >:D
20. 12. 2012 08:06
Re: EUROTABULKA
Já bych řek, že - vzhledem k účelu - má ten znak teď tu velikost akorát >:D
20. 12. 2012 19:29
Re: EUROTABULKA
Mariachi, že mi budeš muset přijet vypucovat jak notebook tak klávesnici! >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Ronault.
20. 12. 2012 19:34
Re: EUROTABULKA
Třeba pro tvé účely by nestačil ani znak z Magnumu, na tak velkého... Renault auto nevyrábí.
19. 12. 2012 22:17
Re: EUROTABULKA
Čím dál tím víc mě utrvzuješ v tom, že s tvým vkusem to nebude úplně v pořádku, třídní klenot Fiestu odepisuješ, Clio oceňuješ... >:D

Ať se dívám na Clio z jakýhokoliv úhlu, tak vidím vady.

Zepředu hrozná masa plastu, pravý opak velkých tlam, ale tohle vypadá ještě hůř [odkaz]

Z boku, černo - chromovaná lišta a zvedající se linka zadních dvěří k C sloupku (tady se asi inspirovali u Kie)

Naroubovaný světla z Ibizy mi k zadku taky moc nesedí.

Takže jedinej stravitelnej pohled je z vrchu >:D
19. 12. 2012 22:21
Re: EUROTABULKA
>:D Trefa. Z hodně vysokého vrchu...
19. 12. 2012 22:53
Re: EUROTABULKA
Pokud nemáš zrak jak ostříž, tak Eiffelovka by mohla stačit >:D
19. 12. 2012 22:57
Re: EUROTABULKA
I na to Renault myslí a na střechu dává pro lepší ostření terč.
[odkaz]
Avatar - white label
19. 12. 2012 23:03
Re: EUROTABULKA
Ale i ten je špatně/křivě nalepený... >:D
20. 12. 2012 08:08
Re: EUROTABULKA
Není, je to přesně nad řidičem.
20. 12. 2012 03:05
Re: EUROTABULKA
Ten je pro holuby.
Avatar - Ronault.
19. 12. 2012 22:55
Re: EUROTABULKA
Klenot fiesta! >:D >:D >:D Až mi ukápla slza >:D :yes:
Avatar - white label
19. 12. 2012 23:01
Re: EUROTABULKA
Zřejmě překlep, nikoli klenOT, ale "klonET":
[odkaz]
Zvlášť v interiéru... >:D
19. 12. 2012 23:02
Re: EUROTABULKA
Dokonalá asociace :yes:
19. 12. 2012 23:08
Re: EUROTABULKA
Mně to spíš připomíná budíky u Clia.
[odkaz]
19. 12. 2012 23:09
Re: EUROTABULKA
Směj se jak chceš, ale Clio Fiestu nijak neohrožuje a v prodejích to nebude jiný >:D
19. 12. 2012 23:12
Re: EUROTABULKA
To ještě netušíš, jak bude Clio silné v Turecku. A právě tam se láme chleba.
19. 12. 2012 23:36
Re: EUROTABULKA
To sice ano, ale Turecko WL z Evropy vyčlenil >:D
19. 12. 2012 23:39
Re: EUROTABULKA
Ještě nedávno by to byla troufalost. Ale teď se už turecké pomsty bát nemusí. Evropa už tak neláká.
19. 12. 2012 23:43
Re: EUROTABULKA
Tak to má štěstí :-)
Avatar - white label
19. 12. 2012 23:40
Re: EUROTABULKA
Chtěl jsem ho naprosto logicky vyčlenit, protože 97% území Turecka leží mimo Evropu, ale to bys pak nevyhrál tu flašku, že jo... ;-)
19. 12. 2012 23:45
Re: EUROTABULKA
To by nebylo fér, protože bys nepočítal ty 3% území, které leží v Evropě. A jelikož se většina Fiest určitě prodala v Istanbulu, který leží půl na půl, tak by mi i to stačilo >:-[]
Avatar - white label
19. 12. 2012 23:49
Re: EUROTABULKA
Tak pouhá půlka (ani celé) Istanbulských prodejů by ti k výhře rozhodně nepomohla, ani s tou flotilou základních Fiest, co ti dodnes rezne na zahradě... :*) >:-[]
19. 12. 2012 23:58
Re: EUROTABULKA
Rezne už jen jedna jediná, která čeká na Woodyho. Ale ten se teď zahleděl do Clia, tak nevím jestli ji mám pořád schovávat. To víš, zájemců o Fiestu je pořád dost >:D
Avatar - woody-alien
20. 12. 2012 08:24
Re: EUROTABULKA
Slovo "zahleděl" je trochu nadnesené, ale Fiestu mi opravdu neschovávej. Musím myslet na svou pověst. Sousedi uviděj Fiestu v garáži a začnou mi nabízet sádrový trpaslíky... ;-) >:D
Avatar - white label
20. 12. 2012 11:17
Re: EUROTABULKA
>:-[] :yes:
Máš zajímavé sousedy... ;-)
20. 12. 2012 11:48
Re: EUROTABULKA
Já mám na zahradě taky 2 trpaslíky. :-)
Avatar - white label
20. 12. 2012 12:28
Re: EUROTABULKA
Ale jestli k nim nemáš i tu Fiestu, tak stejně nejsi IN...
Avatar - Ronault.
20. 12. 2012 19:37
Re: EUROTABULKA
Po přečtení diskuze jsem zjistil, že pogo má 2 trpaslíky na zahradě a GTI v trenkách... jinak si to vysvětlit nemůžu >:D
Avatar - Ronault.
19. 12. 2012 23:14
Re: EUROTABULKA
Kdo si počká, ten se dočká. Vzhledem k celkovému lepšímu sladění Clia nad Fiestou i toto příjde... jedinou brzdou bude krize na fr. trhu, což Fiestu až tolik netrápí.
19. 12. 2012 23:38
Re: EUROTABULKA
Leda bys po Turecku vyřadil z Evropy i Velkou Británii, jinak se Clio nechytá...
Avatar - white label
19. 12. 2012 23:15
Re: EUROTABULKA
A nechcete se třeba vsadit, co takhle Evropské prodeje 2013, tentokrát klidně i s tím neevropským Tureckem... >:D
19. 12. 2012 23:26
Re: EUROTABULKA
Já se vsadím, že Clio to nebude. Když prohraju, tak si dám nick Modrá laguna (Nebo jak se ten GTIho bar jmenuje) i s obrázkem.
Avatar - white label
19. 12. 2012 23:33
Re: EUROTABULKA
Laguna? To víš, že jo, to by se ti líbilo, co..., žádná Modrá laguna, ale hezky Modrá ústřice:
[odkaz]
[odkaz]
;-)
19. 12. 2012 23:39
Re: EUROTABULKA
By ses pořád jen sázel. Počkej až Mondeo sfoukne Passata >:D
19. 12. 2012 23:42
Re: EUROTABULKA
To bys pro změnu musel vyčlenit Německo a spol.
19. 12. 2012 23:48
Re: EUROTABULKA
Aby nám pak v Evropě vůbec někdo zůstal >:D
Avatar - white label
19. 12. 2012 23:51
Re: EUROTABULKA
Rusko je dost velké... a kdy to bylo málo, tak si zase uplácá nějaké to CCCP... 8-s >:-[]
20. 12. 2012 00:01
Re: EUROTABULKA
Nestraš. V Rusku ale frčí Focus, tam bych si jako v jediné zemi vsadil i proti Golfu >:D
Avatar - white label
19. 12. 2012 23:42
Re: EUROTABULKA
Abych se toho mohl vůbec dožít, musel bych teď mít tak dva roky... a ani to by zřejmě nestačilo. >:D
19. 12. 2012 23:49
Re: EUROTABULKA
Stačí, když budeš žít zdravým životním stylem, nebudeš se moc rozčilovat a v klidu se toho dožiješ >:D
Avatar - white label
19. 12. 2012 23:51
Re: EUROTABULKA
Nepřeháněj... a hlavně nestraš! :-O >:D
Avatar - woody-alien
20. 12. 2012 06:53
Re: EUROTABULKA
Posuzování vzhledu auta je opravdu hodně individuální záležitost. A někdy, tak jako třeba u jízdních vlastností, pomůže přímé srovnání. Možná by mé hodnocení Clia nevyznělo tak pozitivně, kdybych cestou na zkušební jízdu nespatřil tyhle třídní klenoty.

[odkaz]
:-( :-O >:D
20. 12. 2012 08:17
Re: EUROTABULKA
Jéžišmarjá - k tomu odkazu jsi měl dát časový zámek a povolit zobrazení až po 22:00...
19. 12. 2012 21:16
Re: EUROTABULKA
No ale ze ti nevadiadisproporcie fabie2. Ak clio3 je jazvecik tak fabia2 krizenec bigla a buldocka. .....a macky
20. 12. 2012 08:17
Re: EUROTABULKA
Chudák mačka...
20. 12. 2012 21:36
Re: EUROTABULKA
Víš co, GTI, už ti to zde nikdo dlouho neřekl naplno. Za pasáž: "Snad jen možná trochu překvapí viditelné umístění jezevčíka, zde ovšem je nutno si napsat, že nové Clio je prostě autem, které doplňuje spektrum úspěšné nabídky. Jsou tu samozřejmě auta zaměřená na znalé šoféry (POLO), tedy na šoféry, kteří ocení kvalitu, techniku a styl vozu, no a jsou tu i vozy určené pro jiné skupiny řidičů..." ti píši:

Jdi už se bodnout, ty hloupý, nabubřelý, tendenční fanatiku. Více slov by už bylo jen zbytečné plácání.

Pozn.: Nové Clio jsem si již mohl podrobně vyzkoušet. Polo též.
20. 12. 2012 22:31
Re: EUROTABULKA
A jakými pastelkami jsi si clio vybarvil, Lukáši? Na polo vyzkoušej červenou, sluší mu i v reálu.

P.S. [odkaz] >:D >:-[] :no:
21. 12. 2012 17:44
Re: EUROTABULKA
Ó, úplně jsi mě rozložil, argumentačně zašlapal do prachu, rozebral do posledního šroubku. Plazím se u tvých nohou, ó mocný diskutére, ó ty zvěstovateli věčné praVWdy.
Avatar - 3_diamanty
19. 12. 2012 20:31
uspesny november
spolu 60 000 predanych H/K v eu za november je slusny vysledok.... :yes:

seat spolu so skodovkou predali v novembri 59 000 aut v eu....

ja sa slabsim posmievat nebudem....

vysledky vravia za koreu jasne... predaje stupaju.... auta su stale lepsie kvalitnejsie krajsie... uz teraz sa tesim na novy soul a novy ceed GT a novu i10tku a aj na nove motory ktore rozsiria ponuku v H/K.... :yes: dalsi rok sa ponesie opat na vlne uspechu :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 12. 2012 20:46
Opel mi přijde OK
Tak nevím..krize nekrize, docela mi přijde, že Opel na tom nebude zase tak špatně?
Astra a corsa dělají cca 40 000, tak kde mají problém?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
19. 12. 2012 20:48
Re: Opel mi přijde OK
sice uz starsi clanok ale nieco ti napovie :
[odkaz]
Avatar - Ham.
19. 12. 2012 21:13
Re: Opel mi přijde OK
Vyrábí draho a prodává levně. Na každém prodaném autě má ztrátu. Ono nejde jenom o to prodat, ale je potřeba prodat za cenu vyšší než jsou náklady a s tím má Opel problém.
Avatar - Nerez
19. 12. 2012 20:46
Opel
Nemá vůbec zlé vysledky. V pořadí modelů 5 a 6 místo, ve značkách těsně třetí. Pokud ho někdy GM prodá, tak to v Evropě může zabalit, Chevrolet to tady neutáhne.
Rozbalit vlákno
1
20. 12. 2012 08:41
Re: Opel
Proto GM Opel neprodal a asi ani neprodá, pozice Opelu v Evropě je pořád hodně silná a kdyby GM Opel prodal, vyklidil by de facto Evropský trh, protože prodeje Chevroletu jsou v Evropě mizivé.
19. 12. 2012 21:30
GTI
GTI zas hulil... Koukni se na ty dvě kapoty, a pak sem napiš, kde je větší šeď a plochost kapoty... Mně přijde, že závidíš rendlíkovi znak, protože ty se přes ty zkřížený hnáty nedostaneš k lizu, tak se uhoníš na fotkách. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
19. 12. 2012 22:26
Re: GTI
je jasne ze polo sa dizajnom na clio nechyta ... polo uz zacina vyzerat dost nudne... asi ako kazdy vw po nejakom polroku >:D , nechcem byt na vw zly... su to dobre auta ale na moj vkus prilis strohe nudne drahe a momentalne motoricky nespolahlive..... navyse polo je dnes v malej triede len priemer....je tam kopec porovnatelnych aut: 208, rio, clio, yaris, fiesta a pod... polo v nicom nevynika a dizajnom uz vobec nie... jedine v com polo vynika je akurat maly razvor naprav, maly kufor, slabe zakladne motory.... v tomto je polo super

;-)
20. 12. 2012 10:45
Hyundai i30
Určitě vynikající čísla: "Hyundai i30 překonal v Evropě hranici půl milionu prodaných vozů." ... "V Evropě bylo prodáno více než půl milionu vozů i30 od zahájení prodeje první generace této modelové řady v roce 2007. Tento úspěch byl hnací sílou na cestě k nedávnému překonání hranice 1 milionu prodaných vozů i30 v celosvětovém měřítku." - [odkaz]

:-)
Rozbalit vlákno
6
20. 12. 2012 11:12
Re: Hyundai i30
Hmm, někdo ten půlmilion prodá za rok, jinej za pět let...
Avatar - 3_diamanty
20. 12. 2012 12:44
Re: Hyundai i30
nezabudaj na fakt ze model i30 je len spickou ladovca v modelovej ponuke hyundaia po celom svete... hyundai totiz ma uspechy hlavne v usa a azii.. v eu su tie uspechy zatial mensie ale aj tu pride cas ze srandy skoncia.... azacne sa hyundai brat ako normalna znacka... pride cas... :yes:

dalsi polmilon u pojde rychlejsie... kedze stara generacia i30tky sa presadzovala na eu trhu pomalsie a bola skutocne zamerana ako lowend... nova i30 je uz ale plnohodnotne auto ziadny lowend a aj jej predaje uz tomu nasvedcuju ze dalsi polmilon bude uz podstatne skor ... :yes:
20. 12. 2012 12:47
Re: Hyundai i30
Jo příjde, ale bude to ještě hodně dlouho trvat. :-!
Avatar - 3_diamanty
20. 12. 2012 12:53
Re: Hyundai i30
niekde to uz prislo.. hlavne v tych vyspelych statoch :yes: tam uz hyundai a kiu beru uplne normalne... a rovnocenne s inymi znackami triedy... to len stredna a vychodna europa akosi zaspala dobu a stale sa pozera na korejcov akoby kdesi z minulosti z r 2000.... vieme ze aj skodovka uz je inde kvalitativne imidzom aj celoeuropskym predajom ako bola v r 2000 za cias feldy .... ze je to tak... ano je ... a H/K su uz tiez inde ako pred 12 rokmi... ano su na spici tiez ako aj skoda :yes: a par jednotlivcov zmyslajucich kdesi stale na urovni r 2000 to nezmeni... predaje a uspechy vravia jasne... skoda aj korejci od r 2000 presli aidny kus cesty... ved si len zoberme kde boli vtedy a kde su celosvetovo dnes...

na novy rok spravim velky prehlad o uspechoch korejcov vo svete za r 2012... verim ze sa uz tesis... mnohym to aspon otvori oci... verim ze to bude naucne nie len pre teba ale hlavne mnohych dalsich antikorejcov ktori si stale myslia ze korea je tam kde bola kedysi skoda s feldou...
21. 12. 2012 13:51
Re: Hyundai i30
Kolik dostáváš za propagaci rejže na fórech? Nebo jsi majitel autosalónu s rejží? Protože, jinak to asi nebudeš mít v hlavě moc v pořádku.
Avatar - white label
21. 12. 2012 14:51
Re: Hyundai i30
Děláš ze sebe blázna dobrovolně? >:-[]
Takže H/K berou úplně normálně ve vyspělých státech "západní" Evropy, kde to skoro nikdo nekupuje, ale východní Evropa, kde se naopak prodává lépe, "akosi zaspala dobu a stale sa pozera na korejcov akoby kdesi z minulosti z r 2000..."
Pokus se nejdřív aspoň trochu přemýšlet, než napíšeš podobnou volovinu... ;-)
20. 12. 2012 13:26
Niečo na tom bude...
Golf teraz vyzerá vážne dobre, tie predaje tomu zodpovedajú, hoci Golf by sa predával dobre, aj keby vyzeral ako jelito...
Clio, to je už iná káva. V reáli podľa mňa vyzerá o kúštik menej dobre ako na fotkách, ale že sa dobre predáva aj za dosť sebavedomé ceny, je fakt. Niečo na tom Cliu bude...
Rozbalit vlákno
0