neostava nic ine len pogratulovat.... vw jasne vedie
potesilo nove clio.. a ak preda v decembri o tisicku viac aut ako focus tak bude na konci roka na celkovom peknom 5 mieste ( samozrejme celkovo spocitane aj so starym cliom ) :yes:
drzim cliu palce .. 5 miesto by bolo velmi pekne vzhladom na to ze cely rok uz len dopredavali stare clio :yes: , skoda ze P208 nerataju spolu s 207mickou .... to by boli ine pocty a ine poradie :yes:
Škodovka patří pod koncern VW, který v Evropě válcuje konkurenci a hlavně sama Škodovka netrpí komplexem velkohubých prohlášení, že už letos konečně udělá slibovanou díru do evropského trhu... ;-)
vzhladom na to ze korejci su v eu este len na vzostupe a ich sila je v azii a USA su na tom v EU dobre... posmievanie nie je na mieste ;-) kazdy vie ze korejci v eu nepovedali posledne slovo ale prave naopak... na dalsi rok sa ocakava opat ich rast :yes:
spolu 60tisic H/K predanych za november v eu je pre niekoho na smiech ale ver mi ze niektore tradicne eu znacky a domace europske znacky nepredaju mesacne ovela viac a zaujimave ze im sa nikto neposmieva... ktovie preco >:D , mna by hlavne zaujmalo ako sa niektore tieto tradicne eu znacky predavaju mimo eu... ale vieme ako - mizerne... a tam kde H/K v amerike alebo azii dominuje tam si eu znacky ani nepipnu ale ano aspon v eu si z nich mozete robit srandu...
To by byly jiný počty.. to by mohl ford počítat mondeo s fokusem, Audi A3 s A4.... a jablka s hruškama... >:D Je to jiny model? je.. tak se počítá takhle..
Nevím, jak je tomu v zahraničí, ale přijde mi že poslední dobou začíná renault dávat brutální slevy, aby dohnal prodeje... Protože když si vezmeš, že za cenu megana mužeš mít Golfa nebo dojíždějící O II, tak proti tomu musí nějak zaútočit. Jinak Rencku fandim :-)
Nedávno jsem sem dával ceny Clia ve Francii. Clio bylo zatím jediné beze slev a bylo o cca 3 000,- dražší než konkurence (Polo, Fiesta, P208, Corsa). Ale slevy dnes dávají všichni a ani Clio dlouho marže neudrží(taky na ty vysoké ceny frantíci nadávají jako my na ceny Rapidu). S tou ojetou Octávkou máš pravdu. Ale zase jinde máš za ojetého Mégana novou Octávku. Každý je někde doma. :-)
Základní ceny 5.dv HB:
Clio - 13 700,- (14 200 - 500,- Bonus), (slevy zatím nejsou)
C3 - 13 300,- (v akci 9 800,-)
Polo - 13 190,- (v akci - 10 500)
Fiesta - 13 150,- (v akci - 9 500)
P208 - 12 550,- (v akci za 10 000)
Rio - 12 490,-
i20 - 12 750,- (v akci - 8 900,-)
Fabia - 11 190,-
Data nemáš správná, ony ty ceny šly dolů hodně i u VW. Nedávno se tu tvrdilo, že teĎ je ta pravá chvíle koupit Golfa, protože s další generací bude opět drahý, minimálně opět 400T a ejhle, on je víceméně stejně drahý.
U H/K se snad nedá bavit o žádnem image. V USA se říka že si tam hjundaje kupují pouze lidé, kteří autum vubec nerozumí. V evrope to nejspíš bude podobně + to kupují lidé z nouze. Opravdu nevím o nikom koho by byl sen mít i20, rio, nebo i30 doma v garáži.
Vidíš to já mám i30 a každý den se těším na jízdu. Syn má golf VI a když si ho půjčím tak nevidím nic extra spíš naopak. Je ovšem pravda že já mám style+nejsilnější diesel a on trendline +1,2TSI 63kw.
Kdyby, něco odskákali Nošovice tak mi to vůbec nevadí. Stát z této fabriky nemá absolutně nic protože neplatí daně. Lidi jsou tam šikanováni a dřou za minimálni mzdy ale jelikož na Ostravsku moc práce není, nechávají si to líbit. A to nemluvím o devastaci krásne přirody v Beskydech.
Samozřejmě daně u nás platí. Kdyby tomu tak nebylo, tak by v ČR vyráběly auta všechny značky :-) Nicméně to nic nemění na faktu, že na nás zbyla značka produkují paskvily (co se týče designu) typu i30
Platí daně za zaměstnance, ale jako celek má fabrika daňové prázdniny pokud vím. Zasíťovaný pozemky taky dostali zadarmo a to se potom dělají zisky... Nemusí se taky hádat s odborama, který mají "zpracovaný" narozdíl od evropských automobilek. A lidi tam dřou za pár šupů.
Stejně tak jako jejich subdodavatelské fabriky, v Ostravě, Chlebovicích, Kopřivnici atd. Koukám že tady místní frajeři a demagogové fakt věří tomu že díly do Hyundaie se vyrábějí v Korei a Indii a do ČR létaji letadlem a tady se zadarmo skládají a stát z toho má prd. Naši vládní ekonomové jsou paka ale takové zase nikoliv. Zkuste si pozjišťovat něco dalšího než jen to že je fabrika v Nošovicích. ;-\
Dobrá čísla. Snad jen možná trochu překvapí viditelné umístění jezevčíka, zde ovšem je nutno si napsat, že nové Clio je prostě autem, které doplňuje spektrum úspěšné nabídky. Jsou tu samozřejmě auta zaměřená na znalé šoféry (POLO), tedy na šoféry, kteří ocení kvalitu, techniku a styl vozu, no a jsou tu i vozy určené pro jiné skupiny řidičů...
Jistě, neboť život bez auta dnes v podstatě možný dost dobře není. Je proto potřebné nabídnout produkty širokému spektru zájemců, od milovníků aut, festovních šoférů, až po ty, co si koupí vůz, aby je posléze odvez pouze z bodu A do bodu Bé...
A právě v tomto kontextu vlastně všichni umístění zaslouží naši pochvalu. Jak barevné je totiž obsazení jednotlivých míst, tak barevné je samozřejmě i složení majitelů. Teď už jde jenom o to, zda víš, do jaké skupiny patříš ty
Jezevčík má úspěch. I GTI osobně ho zaznamenal. Čistému, jednoduchému a svěžímu designu se těžko odolává. K tomu zaměření na řidiče, skvělý posez za volantem, špičkové jízdní vlastnosti ... jen to vyzkoušet.
BRAVO všem jezevčíkům s černýma ušima.
:-) Pogo, zde musíme "padni komu padni" - Clio by mohlo (vizuálně) konkurovat tak Peugeotu... 206. Tam někde kolem roku 2000 bych to viděl jako aktuální design. Co se týká samotných proporcí karoserie, tak když jsem nové clio spatřil naživo, doslova jsem se lekl té disproporce mezi délkou a šířkou... Ale tohle ty registruješ jistě též... Jak píšu - z A do Béééé ;-)
To tu psali o Fiestě taky. Pravda je taková, že se jedná o velmi povedené a svébytné vozy. Fiesta, Polo, Clio, 208, všechno to jsou v podstatě úplně jiná auta, všechny jsou svým způsobem povedená a dle mého, každé míří tak trochu na někoho jiného.
cloveku ktoremu sa paci nudny VW ale tieto veci darmo vysvetlujes... je jasne ze clio je bombove a dizajnom sa polo na neho nechyta ale tisko.... ostane to len medzi nami ;-)
Jestli považuješ design Clia poplatný roku 2000, pak si svým střízlivým okem musíš přiznat, že Polo zamrzlo na začátku krásných 90.let.... Novoty dědáčkům nevoní, já to chápu.
Na ten snímek se těžko reaguje, co? ;-) Umístění zrcátek, přerostlá světla, "šeď" a plochost kapoty, neuveřitelný spodní ret... Jo, jo, to je podle, tebe design 2013 >:-[]
Jednoduchý, čistý design není pro každého. Někteří jsou i koncem roku 2012 ještě na kolotočích a na ty bude Renault zase 10 let čekat.
Ještě jeden pohled zezadu, aby jsi ho poznal až ho budeš hledat/dohánět.
[odkaz]
Kdy už pochopíš, že ne všechno co ty považuješ za skvost skvostem skutečně je? Přesně jak už tu bylo psáno, Clio představuje moderní design, nic nekopíruje a s ničím si jej nespleteš. Polo je jiná škola, auto bez designu, dejte někomu pravítko a udělá ti Polo... A to že si jej pleteš s kdečím koncernovým, to je úžas, ta inovace a krása.
Máme tu rok 2012, je třeba si to přiznat ;-)
[odkaz]
Jasné a starožitnosti máme v suterénu ... Díky za info.
Co ty s těma jelenama máš, Tě s něma museli strašit, že z nich máš takový vítr. Nechme to, prostě toto je pohled pro bohy [odkaz] Ještě že tu to Clio máme, atrapu Foxe nemusím...
Barva sice hrozná, ale Polo i tak vypadá dobře. Tady někdo (třeba GTI ale nejen on) není schopen pochopit, že někomu (konkrétně mně) se může líbit jak Polo, tak Clio nebo Corsa. ;-)
GTI jsem dal relativně krásně žlutý odstín, ve srovnání s tvým (kuchyňsky béžovým) odkazem na Polo..., GTIho odkaz byl mnohem spíš o ne zrovna lichotivém úhlu pohledu:
[odkaz]
[odkaz]
Jeleni už u VW Group neletí? Třeba se k nim mistr Kabaň vrátí až mu dojde rapidovská inspirace. Octavia narostla, tak se jich tam těmi zadními dveřmi dá naložit na dalších 10 let do zásoby. :-)
No jo no. Každý z nás na to má jiný pohled. Když Clio přišlo, zdálo se mi jako povedené auto, ale pak jsem ho viděl naživo a skoro jsem se lekl >:D Pokud bych měl v tehlé třídě vybírat zajdu se mrknout na Fiestu, Corsu a 208, ještě možná Ibizu a vyberu si :yes:
Garážový úlek to ovšem byl nezapomenutelný. A popravdě - zklamání, a to z toho, kam to renault sune. Povrchnost, disharmonie (velikost světel) kýčovitý akcent na logo, ty vybouleniny na zadních blatníkách... smutné.
P.S.? Ta do výšky nakopnutá koza jako symbol evropského designu? To snad ne, GTI. Inu, co funguje na velkém Golfu, nemůže fungovat na malém Polu a ten design mu prostě nesednul.
Jistě jsi také zaregistroval, že Renault je v designu vždy trochu napřed. VW Group se třeba až teď naplno vrhla na design Renaultu z přelomu tisíciletí. Třeba bude za dalších 10 let taky bouchat jezevčíky.
Pokud bych byl v křeči tak bych napsal, že VW Group zrovna jedno své období uctívaní jezevčíka u své dcery intenzivně prožívá. Tak jsem to dal až teď. Asi sem vám u škodovky jezevčíci nějak ztrácejí a ty ho teď hledáš už i u Renaultu. Mám pro to pochopení. Taky jsem jednoho měl.
GTI - říkej si co chceš. Nové Clio působí naživo opravdu velmi dobře. ;-)
[odkaz]
[odkaz]
A co se týká zaměření na "šoféry" - rozsah seřízení volantu a sedačky je perfektní, řízení a podvozek špičkové a dokonce i řazení za VW zaostává jen nepatrně. Clio se prostě povedlo.
Ale ta lišta (i když je to jen, ne úplně malý, detail, ale přece) dole na dveřích kufru je pro mě nepochopitelná, proboha PROČ? Jediný racionální, či estetický důvod? Že by syndrom převzatý od o třídu většího Peugeotu po faceliftu... 8-s >:-[]
Ale GTI vybral zrovna hroznou fotku Clia, asi vybíral dlouho a pečlivě. >:D
I když je pravda, že ono to CLIO zrovna extra fotogenické není (reál je naštěstí lepší), snad zezadu, ale tam je zase ta lišta... :-)
>:D Popravdě jsem s tím ani moc práce neměl, co mi (ne)padlo do voka, to jsem sem vpustil >:D White, naživo (alespoň tedy v Severních Čechách) >:D je to snad ještě horší.
Nechci dělat ukvapené závěry, v autosalonu Renault jsem se na něj zatím dívat (pořádně) nebyl, ale párkrát jsem ho letmo potkal v běžném provozu a působil na mě líp, než na "tvé" fotce... >:-[]
Ale to s ho potkal na dálnici ve 160ti >:D No máš pravdu, že to zas taková hrůza neni ( ikdyž jsem se poprvé naživo lekl ), ale nad jeho designem bych se tak moc nerozplýval. Pro mě je to další malé auto z mnoha, nenadchne, neurazí ;-) Za 3 roky bude jeho design "out". O to víc mě překvapují auta co jsou na trhu déle a vypadají čím dál tím líp, např Corsa po FL je snad ještě hezčí ;-)
Dá se snadno předpokládat, že s tvým vyvinutým stupněm detailismu najdeš na Cliu ještě mnohem více chyb než jednu lištu, která je součástí vyšších výbav. Konfigurace umožňuje velké množství kombinací, z nichž ty nejzhůvěřilejší se naštěstí objednat nedají. Přesto se odkazuji na tvá slova z jiné diskuze - Clio není žádná "bomba", ale proti Fiestě učiněnej krasavec. >:D
Trefná je i poznámka o (ne) fotogeničnosti, v tomhle ohledu má třeba Polo velkou výhodu. V jeho případě bych si dokonce troufl tvrdit, že fotky jsou o něco lepší než reál. A jako opačný případ si vždy vybavím SX4, která nemá jedinou slušnou fotku (na všech vypadá jako hrbatá zdrcnutá koza) , ale ve skutečnosti vypadá dobře.
Já tyhle zbytečné lišty prostě vůbec nemusím, není snad nic zbytečnějšího, než vydaná energie s konečným negativním výsledkem/důsledkem (neplní to žádný účel a jako "bonus" to vypadá znatelně hůř, než bez toho), u P308 to po face posunuli do úplně absurdní roviny a plácli lištu přímo doprostřed "bubnu" dveří kufru..., to už vážně připomíná lištový, garážový "optic-tuzing" z Horní/Dolní... 8-s
[odkaz]
Je ovšem pravda, že podobně zbytečné lišty nemají jen jen frantíci (kteří proto možná mají slabost).
Samozřejmě to neberu třeba ani u D3, padni komu padni:
[odkaz]
[odkaz]
Tak některým se tyhle lišty líbí, třeba na Feldě jí to seklo.
Ale spojuješ dvě formy lišt do jednoho celku.
Třeba ta na staré A6 je okrasná, stejně jako na 308, ale třeba na některých hb a kombících je lišta i užitková, třeba na mém autě na spodní hraně kufru je plastová lišta na jejimž konci je jakoby žlábek, který odvádí vodu do stran, takže v dešti při otevření dveří voda padá po stranách... což je dobré vědět, když nakládáš věci do kufru.
Tak ta na P308 po face (nebo A6/5 GT) zřejmě okrasná být měla, ale nějak to tak moc nedopadlo, že se najde někdo, komu se to může líbit, je věc druhá..., pro ty může být podobná "ozdoba" na přání, případně i za příplatek, nebo aspoň možnost mít to i bez ní, ale cpát to automaticky (např. od vyšších výbav) je docela mimo.
Pokud má lišta primárně nějakou funkci, je to něco jiného, ale potom by měla být spíš minimalistická, tedy ne větší/výraznější, než je to pro její funkčnost nutné.
Nechce se mi nějak pátrat, ale ty lišty na spodní hraně 5.dveří má docela hodně aut. Např. aktuální Passat.
[odkaz]
Renault chromu hodně dlouho odolával a byl jednou z mála značek, který ho dával jen na ty nejlevnější modely (Thalia). Teď se jen přidal k většině a vyšší výbavy začal "zdobit". Ale pokud chceš, tak se chromu můžeš vyhnout i u Clia.
Dyť jsem o tom psal (12:04), že to nemají jen Frantíci. Ani u podstatně konzervativnějšího Passatu by mi nechyběla (naopak), ale proti P308 je tam alespoň nějaká návaznost na přerušenou lištu ve spodním nárazníku a u Clia ta lišta (i vzhledem k relativní velikosti vozu) razí víc.
Špatně, ne ode mně, stačí větu zkrátit - Měl by ses učit vkusu. I když vkus se naučit nedá, to v sobě buďto máš nebo nemáš. Mohl bys alespoň zlepšit své estetické vnímání, na tom se zapracovat dá.
Pochop, že vkus odlišný od tvého je taky vkus. To, že se to tobě nelíbí je naprosto nepodstatná malichernost, nic na tom nezměníš. Každý nemusí tvému fanatismu přitakávat, měl by sis na to zvyknout. Měl by ses učit přijmout i jiné názory než máš sám, pak se ti bude mnohem lépe žít ... Na tom se zapracovat dá.
O mně přece vůbec nejde, zde snad píšeme o obecnějších věcech, jako je styl auta, jeho vizuální signál (orlosup, dělo, bárbína atd), a jestli se mi něco líbí nebo nelíbí, to není podstatné. Uvažuj trochu sakra, vždyť to clio je jak z domečku pro barbínu.
Pro tebe ano, pro ostatní nemusí. Pokud nepíšeš vlastní názory, zda-li se ti něco líbí nebo nelíbí, za koho to píšeš? O co jiného než o osobní pocit u stylu jde? O to jak nám řekneš aby to bylo a my to musíme přijmout? Vzpamatuj se :-) Doba diktátu zde byla a je pryč, ty jsi v ní zřejmě zamrzl... Ty máš svůj názor, já jiný. To je život.
No přece jsi sakra schopnej rozeznat masku kašpárka od brokové pumpy! Nyní píšeš jak malej Jarda. jestliže se podívám na Caymana a nezacuká mi v nohavici, pak ano, pak jsem asi týpekm jako ty, co je rozrajcovanej z autíčka pro malý holky. To je ten signál o kterém píšu, tedy jde o to, jak umí designér vetknout do karoserie jadnoznačné (a to správné) poselství.
Nejde o žádné diktáty, jde o schopnost vnímat o schopnost vědět, jak má auto působit, jaký má vysílat kolem sebe signál. Viděl jsi například někdy Porsche 928? To byl dokonalý žralok. Harmonizuje ti ta vizuální symbolika? Proč myslíš, že to takhle porsche střihnul, proč myslíš, že tu 928 neudělal jako kolibříka? >:D
Ty jsi úchyl, jestli ti při pohledu na auto cuká v nohavici, doporučuji návštěvu psychiatra. Jestli ti to dělá samovolně, asi to budou nervy. Ale to neřeš, zřejmě se ti to líbí. Když uvidím Polo, nic to se mnou neudělá, vidím jen další napodobeninu jednoho designového stylu, prostě to jednou někdo vymyslel a pak to další tisíckrát okopírovali. To je ten pravý styl, to je to nad čím nám mají cukat nohavice...?
bavíme se tu o Polu a Cliu, tak si své mokré sny nechej na noc. Ty prostě designovou nudu, bez stylu u Pola neobhájíš. Tvoje designovou poučky si nechej pro sebe, já o tvou školu vážně nestál ;-) Jsem člověk s vlastním názorem, od jiných si do toho kecat nedám
Naopak, nech to normálně být, takový jsi, nelámej to, ty nejsi ten "cukač"... tobě 928 nic neříká. Neumím si vůbec třeba představit, že bych přijel pro svojí divku v cliu... Obráceně ano, dívčí auto, prosím, ovšem s vykulenejma vočima, otřesně velkým logem a neforemnou karoserií.
Nemusíš, jeď pro ni Polem a až ji před domovem důchodců nabereš, řekni, že máš nový model.
Budu se i za tebe modlit, aby jsi třeba nepotkal nějakou 928 nebo Caymana, aby ti pak třeba napadly kalhoty ke kotníkům z té cukatury. Asi by sis pak připadal jako king, ale zřejmě bys byl jedinej na ulici.
Srovnej si hlavu, cukání, a pokud jsi holka, dej si dámský nick, abych tě mohl identifikovat již na počátku diskuse a nemusel se tu s dámou pokoušet diskutovat o cukání při pohledu na auto. :no::no:
Diskutuj na úrovni, prosím. Chápu, že ti Clio leží v žaludku, protože se ti prostě podvědomě líbí více jak Polo a Fabia mu nesahá ani po ráfky, ale zkus si to prostě přiznat. Je to těžké, ale jsi už dospělý chlap, to zvládneš.
Ne, tyhle rady patří tobě. To kastování dle tvých domnělých pohlaví není jen trapné, ale neuctivé a degradují tvou osobnost. Předsudky se u inteligentního a vzdělaného člověka nenosí :no:
Naštěstí je tvůj vkus v drtivé menšině, takže je na světě ještě dostatek rozumu. :yes:
Je to holka, kdybych to věděl, diskutuji s ní galantně. Je neskutečné, co vše tu může člověk zažít :no::no::no:
Nelži si veřejně do kapsy o své náklonnosti k Renaultům. Moc dobře víš, co tě do jeho náruče dovedlo a moc dobře víš, co tě od jeho náruče zase brzy odvede...
Ty nic nevíš, jsou to jen tvé fantasmagorie a pokud na tom trváš, tak ti doporučuju si vzít prášky, které jsi evidentně dnes nepožil. Diskutuješ jako ometák :no:
O veřejném lhaní do kapsy tady píše člověk, který se prezentuje jako největší fanda VW na českém webu a přitom jezdí Volvem >:D
Mimochodem, nikde se tady neprezentuju jako skalní fanda Renaultu, to už tady ví i méně otřelí diskutéři. Ale v evidentním dnešním úpadku už kopeš jako malé dítě...
Nemá to cenu, zase tu radíš. Znovu si přečti, co jsem ti už psal, nejsi vševědoucí, nerozhoduješ o tom co je a co není stylové, designově čisté! Ba ani o tom, kdo má co dělat, jaké nicky si dávat. Jsi jen žvatlal s očividným problém v oblasti rozkroku, tak až ti zase bude ta cukatura naskakovat, rychle pro prášky od pana doktora. A pozor ať si ho třeba pak nezamotáš do špic až pojedeš do práce, těch Caymanů jezdí neskutečné množství...
Správej chlap s gulema jezdí polem... >:D No metrosexuální právníci možná jo.. >:D Koukám, že se nám tady sešly Esa v oboru designu s GTI v čele... Proč je to polo a golf už 40 let stejnej??? Pak kdo kde zamrznul...
Zcela chápu, že jako FF (Franta Futurista) jsi nadšený mnohem spíš z Clia/Mégane, než z Pola/Golfu... >:-[];-)
P.S. Je zajímavé, kolik lidí nutně potřebuje zmínit produkt VW, i když je primárně řeč o voze úplně jiné značky...
Opravdu ti připadají Polo a Golf 40 let stejné?
Co na to tvůj obvoďák, ještě tě neposlal k očnímu? ;-)
Domníváš-li se, že POLO je 40 let stejné, pak tu jen ztrácíš čas a obtežuješ kolegy, včetně mně. Bavíme se o třídě subkompakt. A protože v každé třídě existuje rozptyl aut z pohledu jejich výrazu, existuje tento rozptyl i ve třídě subkompakt. Tak z tohoto zadání samozřejmě vypadne, že autem s nímž se nemusí chlap v této třídě ostýchat jezdit je jistě Polo. Nové clio naproti tomu je zase více dívčím autem. Ale možná, že ty to takhle nevnímáš a vidíš se jako dokonalej eurořízek třeba v F500 >:D
Ty jsi pošuk. Ale líbí se mi, jak tady všechny bavíš...Klidně pokračuj. Hele, nechtěl bys tady napsat všechny třídy aut, který jsi kdy vymyslel??? Teda ty jako právník musíš mít hlad...Že ty máš strejčka v Plzni. >:D A 40 let stejný tvary, to je fakt kumšt. A nebo neschopnost. Ať si každej vybere.
Tak jediný, který tu zatím svojí neumětelností baví okolí jsi ty sám. 40 let stejný, to si tu nedovolí napsat ani ten poslední diskusní vometák. Tedy... mimo tebe. Jasně, třída subkompakt neexistuje >:-[]
Ta reklama není udělaná špatně (Clio tam vypadá mnohem lépe, než tady na těch fotkách), ale ten styl/scénář... je spíš pro auto o dvě třídy výš..., ovšem kdyby nakonec řídíla ta žena, pak snad ano. ;-)
GTI - připomínáš mi jednoho chlapíka, který se relativně nedávno rozplýval nad Cliem RS Cup. Oceňoval, že zatímco Clio už by šlo bez úprav použít pro závody, svou Imprezu musel zbavit těžkých kol, vyměnit silentbloky motoru, vyměnit pružiny atd. A jediné, co mu u Clia vadilo, byl znak na kapotě. :-|
Takže klidně piš pět stran textu o tom,co všechno je na Cliu špatně. Stejně tě budu podezřívat, že ti vadí jen ten (byť opravdu mohutný) znak. ;-) >:D
To by nebylo fér, protože bys nepočítal ty 3% území, které leží v Evropě. A jelikož se většina Fiest určitě prodala v Istanbulu, který leží půl na půl, tak by mi i to stačilo >:-[]
Tak pouhá půlka (ani celé) Istanbulských prodejů by ti k výhře rozhodně nepomohla, ani s tou flotilou základních Fiest, co ti dodnes rezne na zahradě... :*) >:-[]
Rezne už jen jedna jediná, která čeká na Woodyho. Ale ten se teď zahleděl do Clia, tak nevím jestli ji mám pořád schovávat. To víš, zájemců o Fiestu je pořád dost >:D
Slovo "zahleděl" je trochu nadnesené, ale Fiestu mi opravdu neschovávej. Musím myslet na svou pověst. Sousedi uviděj Fiestu v garáži a začnou mi nabízet sádrový trpaslíky... ;-) >:D
Kdo si počká, ten se dočká. Vzhledem k celkovému lepšímu sladění Clia nad Fiestou i toto příjde... jedinou brzdou bude krize na fr. trhu, což Fiestu až tolik netrápí.
Posuzování vzhledu auta je opravdu hodně individuální záležitost. A někdy, tak jako třeba u jízdních vlastností, pomůže přímé srovnání. Možná by mé hodnocení Clia nevyznělo tak pozitivně, kdybych cestou na zkušební jízdu nespatřil tyhle třídní klenoty.
Víš co, GTI, už ti to zde nikdo dlouho neřekl naplno. Za pasáž: "Snad jen možná trochu překvapí viditelné umístění jezevčíka, zde ovšem je nutno si napsat, že nové Clio je prostě autem, které doplňuje spektrum úspěšné nabídky. Jsou tu samozřejmě auta zaměřená na znalé šoféry (POLO), tedy na šoféry, kteří ocení kvalitu, techniku a styl vozu, no a jsou tu i vozy určené pro jiné skupiny řidičů..." ti píši:
Jdi už se bodnout, ty hloupý, nabubřelý, tendenční fanatiku. Více slov by už bylo jen zbytečné plácání.
Pozn.: Nové Clio jsem si již mohl podrobně vyzkoušet. Polo též.
Ó, úplně jsi mě rozložil, argumentačně zašlapal do prachu, rozebral do posledního šroubku. Plazím se u tvých nohou, ó mocný diskutére, ó ty zvěstovateli věčné praVWdy.
spolu 60 000 predanych H/K v eu za november je slusny vysledok.... :yes:
seat spolu so skodovkou predali v novembri 59 000 aut v eu....
ja sa slabsim posmievat nebudem....
vysledky vravia za koreu jasne... predaje stupaju.... auta su stale lepsie kvalitnejsie krajsie... uz teraz sa tesim na novy soul a novy ceed GT a novu i10tku a aj na nove motory ktore rozsiria ponuku v H/K.... :yes: dalsi rok sa ponesie opat na vlne uspechu :yes:
Vyrábí draho a prodává levně. Na každém prodaném autě má ztrátu. Ono nejde jenom o to prodat, ale je potřeba prodat za cenu vyšší než jsou náklady a s tím má Opel problém.
Nemá vůbec zlé vysledky. V pořadí modelů 5 a 6 místo, ve značkách těsně třetí. Pokud ho někdy GM prodá, tak to v Evropě může zabalit, Chevrolet to tady neutáhne.
Proto GM Opel neprodal a asi ani neprodá, pozice Opelu v Evropě je pořád hodně silná a kdyby GM Opel prodal, vyklidil by de facto Evropský trh, protože prodeje Chevroletu jsou v Evropě mizivé.
GTI zas hulil... Koukni se na ty dvě kapoty, a pak sem napiš, kde je větší šeď a plochost kapoty... Mně přijde, že závidíš rendlíkovi znak, protože ty se přes ty zkřížený hnáty nedostaneš k lizu, tak se uhoníš na fotkách. >:D
je jasne ze polo sa dizajnom na clio nechyta ... polo uz zacina vyzerat dost nudne... asi ako kazdy vw po nejakom polroku >:D , nechcem byt na vw zly... su to dobre auta ale na moj vkus prilis strohe nudne drahe a momentalne motoricky nespolahlive..... navyse polo je dnes v malej triede len priemer....je tam kopec porovnatelnych aut: 208, rio, clio, yaris, fiesta a pod... polo v nicom nevynika a dizajnom uz vobec nie... jedine v com polo vynika je akurat maly razvor naprav, maly kufor, slabe zakladne motory.... v tomto je polo super
Určitě vynikající čísla: "Hyundai i30 překonal v Evropě hranici půl milionu prodaných vozů." ... "V Evropě bylo prodáno více než půl milionu vozů i30 od zahájení prodeje první generace této modelové řady v roce 2007. Tento úspěch byl hnací sílou na cestě k nedávnému překonání hranice 1 milionu prodaných vozů i30 v celosvětovém měřítku." - [odkaz]
nezabudaj na fakt ze model i30 je len spickou ladovca v modelovej ponuke hyundaia po celom svete... hyundai totiz ma uspechy hlavne v usa a azii.. v eu su tie uspechy zatial mensie ale aj tu pride cas ze srandy skoncia.... azacne sa hyundai brat ako normalna znacka... pride cas... :yes:
dalsi polmilon u pojde rychlejsie... kedze stara generacia i30tky sa presadzovala na eu trhu pomalsie a bola skutocne zamerana ako lowend... nova i30 je uz ale plnohodnotne auto ziadny lowend a aj jej predaje uz tomu nasvedcuju ze dalsi polmilon bude uz podstatne skor ... :yes:
niekde to uz prislo.. hlavne v tych vyspelych statoch :yes: tam uz hyundai a kiu beru uplne normalne... a rovnocenne s inymi znackami triedy... to len stredna a vychodna europa akosi zaspala dobu a stale sa pozera na korejcov akoby kdesi z minulosti z r 2000.... vieme ze aj skodovka uz je inde kvalitativne imidzom aj celoeuropskym predajom ako bola v r 2000 za cias feldy .... ze je to tak... ano je ... a H/K su uz tiez inde ako pred 12 rokmi... ano su na spici tiez ako aj skoda :yes: a par jednotlivcov zmyslajucich kdesi stale na urovni r 2000 to nezmeni... predaje a uspechy vravia jasne... skoda aj korejci od r 2000 presli aidny kus cesty... ved si len zoberme kde boli vtedy a kde su celosvetovo dnes...
na novy rok spravim velky prehlad o uspechoch korejcov vo svete za r 2012... verim ze sa uz tesis... mnohym to aspon otvori oci... verim ze to bude naucne nie len pre teba ale hlavne mnohych dalsich antikorejcov ktori si stale myslia ze korea je tam kde bola kedysi skoda s feldou...
Děláš ze sebe blázna dobrovolně? >:-[]
Takže H/K berou úplně normálně ve vyspělých státech "západní" Evropy, kde to skoro nikdo nekupuje, ale východní Evropa, kde se naopak prodává lépe, "akosi zaspala dobu a stale sa pozera na korejcov akoby kdesi z minulosti z r 2000..."
Pokus se nejdřív aspoň trochu přemýšlet, než napíšeš podobnou volovinu... ;-)
Golf teraz vyzerá vážne dobre, tie predaje tomu zodpovedajú, hoci Golf by sa predával dobre, aj keby vyzeral ako jelito...
Clio, to je už iná káva. V reáli podľa mňa vyzerá o kúštik menej dobre ako na fotkách, ale že sa dobre predáva aj za dosť sebavedomé ceny, je fakt. Niečo na tom Cliu bude...