ale aspon sa na chrobaka tvarom podobal... toto je uz natiahnute splostene a absolutne nezaujimave auto a ukazka toho ako sa ozivenie retro stylu nema robit.... v USA to bude uspesne tam je ina mentalita ale v eu to nebude asi ziadna slava ....
otras: [odkaz] [odkaz] [odkaz]
takto zhovadit legendu menom chrobak 8-s
toto sice tiez nevyzeralo slavne ale aspon sa to na stareho chrobaka podobalo a zanechalo to aj iste emocie a usmev na tvari: [odkaz]
vw jasne ukazal ako sa ozivovanie legendy nema robit.... novy beetle je skutocna prisera, chladne nudne natiahnute otrasne auto... nula bodov... viac ma na srdci zahreje nova panda :yes: alebo aj nove sandero vyvola viac emocii :yes:
GTi je cudak.. pri clanku o sorente sa rozplyva nad pracou autorov clanku pritom si nezabudne rypnut a pripomenut ze auto ho v tom clanku vlastne vobec nezaujalo.... ale musel si prist splechnut a dat vsetkym najavo ze vlastne ked sa nejedna o vw alebo skodu tak sa o tie auta ani nazaujima a to je chyba velka chyba ... toto clovek ktory sa o auta zaujima nemoze napisat....
sranda je ta ze tu pod clankom o Beetle GTi-ho nestretnes.... najdes ho ale pod clankami o rendlikoch kde hadze fotky renaultov fluencu a ine a porovnava ich s golfom pri uplne nejakom podivnom clanku netykajucom sa porovnania renaultu s konkurencou a tam si robi dobre a rozplyva sa a zhadzuje konkurenciu..... totalny cudak....
tu kde ma clanok o beetle ho niet... ani par slov ... nepovies nam GTi nic k tomuto krasnemu otrasnemu beetlu? Skus nejaky tvoj stupidny roman tu kde sa mozes prejavit na plno nie pri korejcoch sa realizujes ktori ta nezaujimaju ....
... že jim na tuhle cenu 484k někdo skočí >:D Stejně jako s Golfem Cabrio za 531k >:-[] Nic vyjímečného na nich neni. Nový brouk moc image nepobral, minulá generace ji dost poškodila, proto je nejspíš levnější než Golf Cabrio. Nicméně pokud by byly ceny tak o 50-80k níže, pak by to bylo adekvátní ;-)
Golf Cabrio je trochu jiný po technické stránce (= modernější) a vyrábí se v Evropě. Mexický Brouk je standardní VW severoamerické produkce, z čehož se odvíjí podvozek, motory atd.
Stejné označení, jiné motory. Alespoň některé z nich. A jistý si jsem, je to stejné jako s Jettou. Příbuzní jsou, ale spíš vzdálení. Kliková zadní náprava pro slabší verze (snad až dvoulitr má multilink), druhá generace dvoulitru (oproti třetí v Golfu Cabrio/ čtvrté v Mk7). Alespoň doufám, že je to druhá a ne první. Prostě typický severoamerický VW mix.
V USA nabízí 2,5, 2,0 TSI a 2,0 TDI. Tenhle starý dvoulitr TSI měla i otevřená A3 až do konce výroby (a možná i normální A3, nevím), Audi se k výměně za novější nikdy nedostalo. Takže jaký motor se tam dává, záleží od toho, kde se pro ně motory vyrábí. Tohle staré TSI je dnes specifické pro severoamerický trh, tady ho najdeš jen minimálně (s výjimkou mexické produkce, která je mířena primárně právě na Ameriku).