Novinky
ak je toto top 10 tak jednoznacne slaby rok...
ja by som dal medzi top novu M5 novu M6coupe/cabri👋grancoupe novu RS6 fakt ze su to naturbovane osemvalce nie V10
novy range po 100rokoch ze vysiel
nove GL urcite nie ze skoda vydala rapid a octaviu to ma fakt nenadchlo
ja by som dal medzi top novu M5 novu M6coupe/cabri👋grancoupe novu RS6 fakt ze su to naturbovane osemvalce nie V10
novy range po 100rokoch ze vysiel
nove GL urcite nie ze skoda vydala rapid a octaviu to ma fakt nenadchlo
niekomu tu uz riadne drbe 8-s
suhlas s kolegami vyssie... velmi slaby rok to musel byt ked sa taketo veci dostali do zoznamu
;-\
suhlas s kolegami vyssie... velmi slaby rok to musel byt ked sa taketo veci dostali do zoznamu
;-\
10 největších událostí 2012 a jedna z nich je "Rapid nepostoupil do top ten"? WTF? To je snad nějaký vtip ne? To že na trh přišla Kokta a Rapit ještě snad ano, ale proč tam tedy chybí třeba uvedení GT86, nebo V40, či i30 (které se, tuším, naopak probojovalo do finále...)... Za mě tedy trochu divný žebříček událostí...
To je velmi nepřesný titulek.
Nepřesný, ale celý svět vrazil tento model pod značku M. Kdyby BMW zvolilo název 550d tak to nikdo neudělal. Protože M dali do názvu tak automaticky všichni použili název dieselová empětka. Všichni vědí, že třeba podvozkově nemá s m-divizí nic společného, ale marketing BMW zafungoval tak jak zafungoval.
To je sice zajímavé, nic to ale nemění na tom, že pro M5 žádný diesel není a nebude. Toto je 550d, stejně jako je 550i.
To si vyřiď s obchodním oddělením BMW.
Nerozumím. Obchodní oddělení BMW nikde nenapsalo M5d. To autor tohoto článku napsal diesel pro M5.
Emblém M-divize tedy světlemodrý, tmavomodrý, červený proužek a písmeno M cpe do všech materiálů včetně označení přímo na voze samo BMW. Takže se nikdo nemůže divit, že auto je všude na světě označovano jako dieselová empětka a proč by tedy zdejší autor nemohl napsat diesel pro empětku?
Protože M5ka nikdy žádný diesel nedostala. M-paket dostaneš s M-volantem a M-sedačkama třeba na 520d a nikdo nebude tvrdit, že je to M5.
Diesel pro M5 nikdy nebyl a snad ani nebude.
Diesel pro M5 nikdy nebyl a snad ani nebude.
Gilgit
>😁 :yes:
To nebude, ale 550d označují všichni jako dieselovou M5, stačí si projít pár serverů o autech. Třeba takový 5series blog používá název M5 diesel.
viděl jsem několik článků nazvaných třeba jako "M550d - dieselová M5?" a v článku to bylo vzápětí vyvráceno. Kdo tomu říká dieselová M5 je vocas. Tiramisu z pomazánkového másla. Šampaňské bohemka. Kaviár z lososa. Vitello tonato z krůtích prs. Tatarák ze zadního. Howgh😄
konec konců
[odkaz]
stačí se podívat na označení vozu. O M5 tam není ani zmínka.
[odkaz]
stačí se podívat na označení vozu. O M5 tam není ani zmínka.
Zakryj si poslední tři písmenka a je to graficky vyvedené stejně jako na M5. Já netvrdím, že 550d je totéž jako M5, není. Ale marketing BMW způsobil, že všichni používají označení dieselová M5, M5 diesel etc. Kdyby si odpustili znak M tak se to nestalo.
novy disajn auto.cz jako bod roku je smesne jak svina a snad jste nemysleli ze levnejsi octavka /rapid/ bude ve finale nejlepsich aut .... dost naivni .... >😁
Gilgit
Vsichni, co mne zde opakovane okrikovali za kritiku redaktoru Auta.cz snad ted konecne sami vidí, ze redakce je banda podivných lidí. Videl jsem za mnoho let mnoho nejruznejsích anket a prehledu nejdulezitejsích automobiliových událostí roku v ruzných zemích, ale nikdy jsem nevidel, aby nekdo zaradil neco jako bod 4. Podle mne je to, ceho se dopoustí zrejme nejlepsí portál o automobilech v Ceské Republice, smutný moment ceské automobilové zurnalistiky. A to myslím smrtelne vázne. Banda líných, poloinformovaných, arogantních a tezko ríct jakými vlivy ovládaných lidí zde díky moci elektronických médií a slabosti konkurence oblbuje mnoho lidí kterí se zajímají o automobily.
Jinak pane Jungmanne, titul Car of the Year 2012 získaly spolecne automobily Opel Ampera a Chevrolet Volt, a opakované zámerne uvádení nepravdivých skutecností je mozná dokonce právne napadnutelné (ne ze bych cekal, ze Vás Chevrolet bude zalovat, ale bylo by to fajn). To, ze tím ukazujete jak kaslete na Vase ctenáre, to je jen tak mimochodem.
Jinak pane Jungmanne, titul Car of the Year 2012 získaly spolecne automobily Opel Ampera a Chevrolet Volt, a opakované zámerne uvádení nepravdivých skutecností je mozná dokonce právne napadnutelné (ne ze bych cekal, ze Vás Chevrolet bude zalovat, ale bylo by to fajn). To, ze tím ukazujete jak kaslete na Vase ctenáre, to je jen tak mimochodem.
Toto je portal koncernu VW a jeho blízkych. Škodovka, kedže stále mnoho čechmi vnímana ako české auto aj keď už z českým autom ma společné, len nazov Škoda a že naň dre mnoho českých rúk,ale všetko je z Číny či mimo ČR. Ono ten Hiundai je viac český ako Škoda a to je smutné, že toľko ludí ich podporuje. A samozrejme aj AUTO.CZ asi bude mať nejaké malé provizie z reklamy.... Ono o Rapide pisat ako o novom raketopláne je dosť divné a to už začína masáž okolo Ochcavky 8-s
Gilgit
Promin, ale to co píses o firme Skoda je nesmysl. Skoda je ceská automobilka patrící nemecké firme. Centrála firmy se nachází v Ceské Republice a tam padá rada rozhodnutí, i kdyz mnoho manazeru jsou cizinci a zásadní rozhodnutí ciní samozrejme Volkswagen v Nemecku. Ceská Republika je hlavní výrobní základnou pro vozy znacky Skoda. Ve vozech Skoda mají velký podíl cásti vyrobené v Ceské Republice. Zároven je v nich samozrejme mnoho cástí vyrobených v rade dalsích zemí, to je dnes normální u vetsiny automobilu vyrobených v Evrope. Z Cíny toho v evropských vozech Skoda moc není.
Ako može byt niečo české, keď patri niekomu inému? A sam by si sa divil kolko tam maš čínských veci... Škoda ma cca 35% českeho materialo v sebe a ostatne je dovoz a Hiundai ho ma cez 60% čo je skoro 2x viac.
Jedine čo škodovka dava CZ ludom je praca z ktorej možete odovzdávať dane. Inač veškeré vačšie rozhodnutia idú cez VW goup.
Jedine čo škodovka dava CZ ludom je praca z ktorej možete odovzdávať dane. Inač veškeré vačšie rozhodnutia idú cez VW goup.
Aha, takže Škoda je německá? Meleš hlouposti. V tom případě je Jaguar a LR indický, Rolls-Royce německý, Chrysler italský a Volvo čínské. V dnešním globalizovaném světě to funguje jinak.
Gilgit
Ty Tvoje procenta nesedí. Já vím, ze Skoda pouzívá i cínské díly.Jsou tam, ale ne tolik ja Ty tvrdís.
Pán Jungmann.
Môžete mi prosím vysvetliť (a myslím, že aj mnohým iným čitateľom), prečo je pre Vás takým veľkým sklamaním, že sa Rapid nedostal do finále Auto roku 2013?
Čím je toto auto také výnimočné, žeby sa tam malo oprávnene dostať? Tým, že je v podstate poskladané z dvoch "postarších" automobilov (roomster a fabia)? Čo tento automobil priniesol také inovatívne? Len mi prosím neodpíšte, že škrabku na ľad, lebo to už asi fakt skolabujem. Navyše jeho základná motorizácia je totálny výsmech a základná cena (vzhľadom na techniku) je úplný úlet a urážka zákazníkov. Vnútorný priestor (okrem až zbytočne obrovského kufra) tiež nie je niečo nadpriemerné.
Rapid bol od samého začiatku (odkedy prišli informácie, že Škoda toto auto vyvíja) prezentovaný ako lacné auto s veľkým priestorom a jednoduchou osvedčenou technikou, ktoré by malo konkurovať Dacii. Všetko Škoda auto ako tak splnila, až na tú cenu, ktorá je totálne mimo. Mimo za to, čo Rapid ponúka, aby sme sa rozumeli. Kto sa aspoň trochu zaujíma o automobilizmus, ten to vie. Ten čo je len nevedomý zákazník, to kúpi a myslí si, aké moderné auto vlastní. :no:
Môžete mi prosím vysvetliť (a myslím, že aj mnohým iným čitateľom), prečo je pre Vás takým veľkým sklamaním, že sa Rapid nedostal do finále Auto roku 2013?
Čím je toto auto také výnimočné, žeby sa tam malo oprávnene dostať? Tým, že je v podstate poskladané z dvoch "postarších" automobilov (roomster a fabia)? Čo tento automobil priniesol také inovatívne? Len mi prosím neodpíšte, že škrabku na ľad, lebo to už asi fakt skolabujem. Navyše jeho základná motorizácia je totálny výsmech a základná cena (vzhľadom na techniku) je úplný úlet a urážka zákazníkov. Vnútorný priestor (okrem až zbytočne obrovského kufra) tiež nie je niečo nadpriemerné.
Rapid bol od samého začiatku (odkedy prišli informácie, že Škoda toto auto vyvíja) prezentovaný ako lacné auto s veľkým priestorom a jednoduchou osvedčenou technikou, ktoré by malo konkurovať Dacii. Všetko Škoda auto ako tak splnila, až na tú cenu, ktorá je totálne mimo. Mimo za to, čo Rapid ponúka, aby sme sa rozumeli. Kto sa aspoň trochu zaujíma o automobilizmus, ten to vie. Ten čo je len nevedomý zákazník, to kúpi a myslí si, aké moderné auto vlastní. :no:
Přečti si článek ještě jednou, o žádném zklamání autor nepíše. Ani nepíše, že by se Rapid měl mezi finalisty dostat. Myslím, že podsouváš slova, která v článku nejsou. Takže moc nerozumím tomu, co by měl měl autor vysvětlovat když nic takového neřekl.
Děkuji, ušetřil jste mi mnoho písmenek. Krásné svátky.
Gilgit
Pane Jungmanne, kdyz uz tady reagujete, mám dve otázky😒br />
1. Nick flexo to spatne formuloval, ale jeho základní otázka je oprávnená: Je to skutecne vetsinový názor redaktoru Auto.cz, ze fakt, ze se Rapid nedostal mezi finalisty Auto roku 2013, patrí mezi 10 nejvetsích událostí roku? Pokud ano, pripadá Vám to skutecne i po delsí strízlivé úvaze normální?
2. Na rozdíl od této Vasí reakce jste na muj diskuzní príspevek nezareagoval. Proto druhá otázka: Proc soustavne (po druhé behem nekolika dnu) Auto.cz uvádí, ze evropský titul Car of the Year 2012 získal Opel Ampera, kdyz ve skutecnosti tento titul byl udelen stejným dílem modelum Opel Ampera a Chevrolet Volt? Jakým právem uvádíte tuto nesprávnou informaci, ackoliv jste na ni byli upozorneni? Nebo si proste korigujete rozhodnutí COTY jak se Vám zlíbí? Evropské médium o automobilech, které není schopno korektne podat víteze evropské Car of the Year, samo ukazuje na jaké úrovni se nachází.
1. Nick flexo to spatne formuloval, ale jeho základní otázka je oprávnená: Je to skutecne vetsinový názor redaktoru Auto.cz, ze fakt, ze se Rapid nedostal mezi finalisty Auto roku 2013, patrí mezi 10 nejvetsích událostí roku? Pokud ano, pripadá Vám to skutecne i po delsí strízlivé úvaze normální?
2. Na rozdíl od této Vasí reakce jste na muj diskuzní príspevek nezareagoval. Proto druhá otázka: Proc soustavne (po druhé behem nekolika dnu) Auto.cz uvádí, ze evropský titul Car of the Year 2012 získal Opel Ampera, kdyz ve skutecnosti tento titul byl udelen stejným dílem modelum Opel Ampera a Chevrolet Volt? Jakým právem uvádíte tuto nesprávnou informaci, ackoliv jste na ni byli upozorneni? Nebo si proste korigujete rozhodnutí COTY jak se Vám zlíbí? Evropské médium o automobilech, které není schopno korektne podat víteze evropské Car of the Year, samo ukazuje na jaké úrovni se nachází.
Koukám, že jsi v podstatě nenapravitelnej, nebo nešťastnej, jako místní marihuánek, co úpěnlivě vyžaduje pozornost a za každou cenu se snaží být nějakou místní "autoznaleckou" ikonou. Rozdíl ve vás je, že ty si svou odbornost v podstatě někdy předvedl a marihuánek je naprosto dětinskej blbec. Co máte společného je to, že jakmile vám někdo z diskutujících dá v něčem za pravdu, jste, jak utržený ze řetězu a kydáte ty svoje *** kolem dokola. Marihuánek se ještě snaží vtipkovat, což detailně odkopává jeho idiocii skoro dospělého věku. Udělej si tedy nějaké vlastní WWW a jistě budeš za nějakou chvíli velmi úspěšný. Pa.
Gilgit
Ano, jsem nenapravitelnej, porád jsem tak naivní ze si myslím, ze kdyz ty nesmysly a chyby bude kritizovat víc lidí, tak se neco zmení. A ono by to taky slo, ale to by ta kritika musela prijít od vetsího poctu ctenáru. Co to má spolecného s "autoznaleckou" ikonou? Ze bod 4 v tomto clánku je nesmyslný vidí snad kazdý normální clovek a výsledky minulé volby evropského auta roku zná taky dost lidí, na to nemusí být clovek znalec. Ale díky za citát "kydáte ty svoje *** kolem dokola", ten je na úrovni, i kdyz já v tom, co jsem tady napsal, zádné *** nevidím. To ctenárská vetsina, kte které patrís asi i ty, si nechá na sebe redakcí kydat informacní *** a ani nemukne. Za to kritizuje kritika. Ale dosáhl jsi úspechu. Vetsinu ctenáru zrejme nezajímá, kdyz tady clovek opraví nebo pridá informace (jinak by se mne nekdo zastal), takze toho nechám. Ono je to jako házet perly sviním.
Navtech sem zasadne chodi notne "posilnen" alkoholem a podle toho jeho reakce vypadaji. Ber to s nadhledem, ja myslim, ze rozumne uvazujicim ctenarum je jasne cos chtel rict... :yes:
Pokud bych já někdy požíval alkohol, pak jedině, jako vysvobozeni proti tvým imbecilním textum, které se tady objevují snad všude. Manželka tě zřejmě mlátí a tady jsi ve svém živlu.
Precti si titulek clanku, zauvazuj nad kontextem a pak zareaguj znovu a lepe. Dotaz je zcela legitimni.
Ano přečetl, nikde ani slovíčko o tom😒br />
že by pro autora bylo zklamáním, že se Rapid nedostal do finále Auto roku 2013
že by auto bylo nějak vyjimečné
že by se do finále mělo dostat
že Rapid přinesl něco inovativního
že by nebyl poskládaný ze dvou jiných modelů
že by tam měl být kvůli škrabce na led
že by základní motorizace byla drak silnic
že by cena byla bezkonkurenčně nízká
že by vnitřní prostor byl obrovský
Prostě nic, nula. Pokud to v článku je, tak velmi umě skryto nám prostým čtenářům a umí to odhalit jen velcí a stateční bojovníci proti bulvárnímu odpadu, kteří jsou schopni odhalit protistátní spiknutí i ve školní besídce.
že by auto bylo nějak vyjimečné
že by se do finále mělo dostat
že Rapid přinesl něco inovativního
že by nebyl poskládaný ze dvou jiných modelů
že by tam měl být kvůli škrabce na led
že by základní motorizace byla drak silnic
že by cena byla bezkonkurenčně nízká
že by vnitřní prostor byl obrovský
Prostě nic, nula. Pokud to v článku je, tak velmi umě skryto nám prostým čtenářům a umí to odhalit jen velcí a stateční bojovníci proti bulvárnímu odpadu, kteří jsou schopni odhalit protistátní spiknutí i ve školní besídce.
Hame, delas ze sebe zbytecne hlupaka. Titulek jasne vypovida o tom, jakou dulezitost redakce teto "udalosti" priklada. Jsi v teto diskusi jediny, kdo to nevidi, nebo spis nechce videt... 8-s :no:
Článek vyjmenovává nejzajímavější události z pohledu redakce. Nejzajímavější.
A z pohledu redakce je zajímavé, že novinka domácí automobilky se neprobojuje do finále v domácí anketě, když ve všech národních soutěžích je tomu přesně naopak a dokonce v těchto národních soutěžích domácí novinka většinou s přehledem vítězí bez ohledu na kvality. Rozumím tomu, že taková skutečnost je pro českou redakci zajímavější než fakt, že se do české ankety neprobojuje novinka australského Holdenu. Tak jako rozumím, že i když není z celosvětového pohledu nejzajímavější události rozflákaná i30 při testování, tak chápu, že redakce která má pár členu a jeden z nich se dostane do tak ošemetné situace, která určitě není běžná dá takovou událost na seznam zajímavých (pro ni, pro tu redakci). A stejně tak chápu, že když redakce věnuje nějaké úsilí překopání svého webu tak je to pro ni (pro tu redakci) událost, kterou žije a je pro ni zajímavá. Redakce nikomu nepodsouvá, že to musí být zajímavosti pro půl zeměkoule. Pokud je těžké toto všechno pochopit tak nemá smysl dál argumentovat.
A z pohledu redakce je zajímavé, že novinka domácí automobilky se neprobojuje do finále v domácí anketě, když ve všech národních soutěžích je tomu přesně naopak a dokonce v těchto národních soutěžích domácí novinka většinou s přehledem vítězí bez ohledu na kvality. Rozumím tomu, že taková skutečnost je pro českou redakci zajímavější než fakt, že se do české ankety neprobojuje novinka australského Holdenu. Tak jako rozumím, že i když není z celosvětového pohledu nejzajímavější události rozflákaná i30 při testování, tak chápu, že redakce která má pár členu a jeden z nich se dostane do tak ošemetné situace, která určitě není běžná dá takovou událost na seznam zajímavých (pro ni, pro tu redakci). A stejně tak chápu, že když redakce věnuje nějaké úsilí překopání svého webu tak je to pro ni (pro tu redakci) událost, kterou žije a je pro ni zajímavá. Redakce nikomu nepodsouvá, že to musí být zajímavosti pro půl zeměkoule. Pokud je těžké toto všechno pochopit tak nemá smysl dál argumentovat.
Ano, o tom cely cas mluvime, ze latka redakce klesa niz a niz, bohuzel... 8-s
Jestli ovšem neklesá úroveň některých diskutujících...
Katikakus - představitel bulváru sem zasadne chodi notne "posilnen" alkoholem a podle toho jeho reakce vypadaji. Ber to s nadhledem, ja myslim, ze rozumne uvazujicim ctenarum je jasne cos chtel rict...
Některých určitě ano, viz příspěvek GTI o kousek niž, jiní už jsou nějakou dobu na úplném dně - Navtech.
Obdivuji Ham.ovu trpělivost, logicky dokola vysvětlovat něco někomu, kdo to stejně nemůže pochopit. Od začátku jsi v tom dialogu úplně mimo a čím víc jsi mimo, tím víc jsi aktivní...a zjevně bys to nepřiznal i kdyby ti to nakonec náhodou došlo. 8-s 😉
Tak jeste zes ty me vratil zpatky na koleje... >😁 >😁 >😁
Ted jeste ten zbytek diskutujicich, kterym napr. bod 4 take prijde pod uroven redakce... :-!
Ted jeste ten zbytek diskutujicich, kterym napr. bod 4 take prijde pod uroven redakce... :-!
Myslíš si, že když náhodou něco nechápe víc lidí, než jeden, že to může změnit fakt, že to nepochopili... :😉 😉
Ano, zatim jste celkem tri co nechapou, o cem v teto diskusi mluvime... 😉
Tři je hodně málo, musíš sehnat další, aby jste měli pravdu alespoň "demokraticky", když to nejde objektivně... 😄
V nazorove minorite jste tady vy tri, chlapce... :-!
Hádej proč mě nepřekvapuje, žes nepochopil ani to, že to není o počtu... 8-s
Ještě, že je tu Gilgit, kterému to zapaluje nesrovnatelně rychleji... viz 14😁1.
Ještě, že je tu Gilgit, kterému to zapaluje nesrovnatelně rychleji... viz 14😁1.
Svata prostoto! Labele, to si uz fakt musis delat srandu...
Dneska evidentne nejsi ve forme. Napoveda - 23.12., 09:13
Dneska evidentne nejsi ve forme. Napoveda - 23.12., 09:13
Gilgit
Co kdyz jses treba mimo ty? Ten kdo zarazení bodu 4, to znamená skutecnosti, ze se nejaké auto nedostalo do uzsího výberu nejaké volby auta roku, pokládá za jednu z deseti nejdulezitejsích automobilových událostí roku 2012, si tím sám vystavuje vysvedcení.
Myslim, ze WL tohle vysvetlovat je ztrata casu. Prisel, videl, nepochopil, chtel si kopnout, udelal ze sebe troubu... 😉
>😁
Díky za pohotové potvrzení mé reakce z 22:58 >😒]
Díky za pohotové potvrzení mé reakce z 22:58 >😒]
Mne nedekuj, toho troubu si ze sebe ve 22:58 udelal sam. Ja jenom pojmenoval to, ceho si, jak videt, vsimli i ostatni.
Takze maximalne podekuj sam sobe... >😒]
Takze maximalne podekuj sam sobe... >😒]
U tvého diskusního kolegy už mě to samozřejmě nepřekvapuje, ale zjevně máš taky nekonečný problém pochopit nadpis článku, který jasně vyjadřuje, že jde o subjektivní žebříček podle redakce Auto.cz (jen samotný bod 1 je toho zcela jasným důkazem). Co to je za "argument", že si jakýmkoli bodem vystavuje "vysvědčení". Myslíš vysvědčení tvým pohledem, mým pohledem, nebo nějakým virtuálně superobjektivním pohledem? Opravdu nedokážeš pochopit, že pro někoho může být stejný bod tou nejdůležitější událostí a pro někoho jiného zase tou nejméně podstatnou vůbec.
Nikdo nikoho nenutí s tím žebříčkem souhlasit a každý si tu může udělat vlastní, ale podobně někomu vyčítat jeho subjektivní (už podle nadpisu je jasné, že se jej za objektivní nesnaží ani vydávat) pohled je mimo. Když se tobě bude líbit např. červené auto a mně naopak bílé a napíšu ti, že si tím sám vystavuješ nelichotivé vysvědčení, co si tak o mně asi budeš myslet? Předpokládám, že to samé, co si teď (nejen) já myslím (nejen) o tobě... 😄
Nikdo nikoho nenutí s tím žebříčkem souhlasit a každý si tu může udělat vlastní, ale podobně někomu vyčítat jeho subjektivní (už podle nadpisu je jasné, že se jej za objektivní nesnaží ani vydávat) pohled je mimo. Když se tobě bude líbit např. červené auto a mně naopak bílé a napíšu ti, že si tím sám vystavuješ nelichotivé vysvědčení, co si tak o mně asi budeš myslet? Předpokládám, že to samé, co si teď (nejen) já myslím (nejen) o tobě... 😄
Gilgit
V zásade más pravdu. Já ale slova "podle Auto.cz" chápu jako podle výberu Auto.cz, ne pro redakci Auto.cz. Kazdý zebrícek takového typu je podle výberu nekoho, jinak to nejde. Mel by ale snad ukazovat nejzajímavejsí události pro ctenáre, pro ne je totiz urcen. Ty si vázne myslís, ze zarazení bodu 4, i kdyz z pohledu redakce, je normální? Tobe je vázne jedno, ze redakce nedovede ani korektne nazvat víteze evropské volby automobilu roku? A jeste jedna poznámka: Nepamatuji si, ze by jakýkoliv zebrícek top ten automobilových událostí za nejaký rok, který jsem kdykoliv v nejakém ceském ci zahranicním médiu cetl, obsahoval jako jeden bod zmenu grafiky toho média. Ale nechci se hádat. Nemyslím si, ze bychom byli názorove az tak daleko od sebe. Takze veselé vánoce Tobe a vsem lidem dobré vule. 😄
Logicky je to žebříček právě redakce! auto.cz, nikoli žebříček dle čtenářů (viz tvé "nejzajímavejsí události pro ctenáre"). A tady jsme u jádra vašeho nepochopení. Sestavovali ten žebříček (i kdyby jen částečně) snad čtenáři, nebo jsou ty body sestaveny podle nějaké ankety uživatelů auto.cz Nesestavovali a nejsou, takže...
Mimochodem jak by sis takový čtenářský žebříček představoval, podle prokoncernově orientovaných uživatelů, nebo naopak podle antikoncernově orientovaných? Podle sociálně slabších/silnějších, podle národnosti, podle sexuální, nebo náboženské orientace, pohlaví, atd. atd., Každý by ten žebříček sestavil logicky jinak (viz má předchozí reakce), takže jedině na to jít nějakým matematickým průměrem..., ale i to by mělo výpovědní hodnotu pouze "statistickou".
Vůbec to neberu jako hádku, jen výměna názorů...
Taky přeji krásné Vánoce... 😄
Mimochodem jak by sis takový čtenářský žebříček představoval, podle prokoncernově orientovaných uživatelů, nebo naopak podle antikoncernově orientovaných? Podle sociálně slabších/silnějších, podle národnosti, podle sexuální, nebo náboženské orientace, pohlaví, atd. atd., Každý by ten žebříček sestavil logicky jinak (viz má předchozí reakce), takže jedině na to jít nějakým matematickým průměrem..., ale i to by mělo výpovědní hodnotu pouze "statistickou".
Vůbec to neberu jako hádku, jen výměna názorů...
Taky přeji krásné Vánoce... 😄
Zde pod principem "v garáži padni komu padni" je jednoznačnou událostí roku nová Octavia. A to i z toho důvodu, že je to auto nejen pro Česko, nýbrž doslova pro celou Evropu. Ten další důvod je to, že se jedná o první auto z novodobé Škody, které diktuje styl ve své třídě, je svým technickým (zejména bezpečnostním) vybavením na samém vrcholu Evropy a v neposlední řadě je to design Octavie... design, který nastolil do třídy řád a pořádek, nebývalou krásu a klasu na kterou dolsova dnes nikdo nemá. Bravo Octavia.
Za ryze osobní událost roku pak považuji to, že jsem v tom dokonalém silničním brajglu - nenalajnováno, výtluky, trestuhodná déjedna - přežil tento rok bez ztráty kytičky (doufám že ten týden ve zdraví doklepnu též).
P.S. A měl bych jednu negativní (nejnejnejnegativnější) odálost roku, to jsou... telefonující dámy za volantem. Doslova žasnu jak mohou doslovná jízdní polena, neb žena z principu nemůže umět dobře řídit, je to asi to samé, jako bychom po mužích měli chtít aby zase dobře... rodili, tak jak mohou dámy za volantem bezostyšně do mobilních telefonů kafrat a kafrat a kafrat a kafrat. Často se přistihnu, že při setkání s takovouto řidičkou trnu, zda už někoho na přechodu přejela, přejíždí či brzy přejede.
Tedy závěr - až na řídké, skutečně velmi řídké výjimky je nutno si už konečně uvědomit, že dáma za volant prostě nepatří. Plotna, žehlící prkno, natáčky, cukrárna, rakvičky se šlehačkou a hovory o tom, jak kterou tlačí guma na podvazku, to ano, ovšem auto... to je nástroj výhradně pro muže.
Za ryze osobní událost roku pak považuji to, že jsem v tom dokonalém silničním brajglu - nenalajnováno, výtluky, trestuhodná déjedna - přežil tento rok bez ztráty kytičky (doufám že ten týden ve zdraví doklepnu též).
P.S. A měl bych jednu negativní (nejnejnejnegativnější) odálost roku, to jsou... telefonující dámy za volantem. Doslova žasnu jak mohou doslovná jízdní polena, neb žena z principu nemůže umět dobře řídit, je to asi to samé, jako bychom po mužích měli chtít aby zase dobře... rodili, tak jak mohou dámy za volantem bezostyšně do mobilních telefonů kafrat a kafrat a kafrat a kafrat. Často se přistihnu, že při setkání s takovouto řidičkou trnu, zda už někoho na přechodu přejela, přejíždí či brzy přejede.
Tedy závěr - až na řídké, skutečně velmi řídké výjimky je nutno si už konečně uvědomit, že dáma za volant prostě nepatří. Plotna, žehlící prkno, natáčky, cukrárna, rakvičky se šlehačkou a hovory o tom, jak kterou tlačí guma na podvazku, to ano, ovšem auto... to je nástroj výhradně pro muže.
"...neb žena z principu nemůže umět dobře řídit..."
Gratulujem! Stihol si nas este tohto roku presvedcit, ze si hlupak. Tymto si klesol hlbsie, ako som si kedy dokazal predstavit. Na uplne dno diskusnej zumpy. Mozes sa hanbit!
:no: :no: :no:
Gratulujem! Stihol si nas este tohto roku presvedcit, ze si hlupak. Tymto si klesol hlbsie, ako som si kedy dokazal predstavit. Na uplne dno diskusnej zumpy. Mozes sa hanbit!
:no: :no: :no:
provokuje, nech ho. když zareaguješ tak jak zareaguješ, na chvilku se mu postaví a on je spokojenej...
Na mně se nezlob, já to tu jenom píšu... Přiznám se ovšem, že s touto pravdou souhlasím prakticky bez výhrad. Existují ojedinělé, skutečně ojedinělé dámy, které umí řídit, resp. které byly obdařeny schopností dobře řídit se naučit. Ve většině případů je však pravda přírody potvrzena absolutně. Zajímavé v této souvislosti je i například to, že ženy nemají povětšinou ani potřebnou prostorovou orientaci, ale tohle naštěstí smazává navigace. Tragedií pak je ta "kafravost" ve spojitostí s volantem a mobilním telefonem, zde zdvihám opravdu varovný prst.
Teddy, Teddy, kdo by to řekl... ženská... >😒] :no:
Teddy, Teddy, kdo by to řekl... ženská... >😒] :no:
Tak s první větou souhlasím, Octavia 3 je událostí roku 😉 Všichni, i ti co Škodovku rádi nemají, čekali, jak bude vypadat >😁 Jelikož jsem ji už viděl i naživo, tak můžu říct, že je parádní :yes:
Už i ty?
Čekal jsem od tebe, že se tomu bulvárnímu balastu vyhneš 8-s 😒 😢 Slib mi, že to je naposledy a já tě za ten odpad nenominuju do chlebíčku... ;-\
Čekal jsem od tebe, že se tomu bulvárnímu balastu vyhneš 8-s 😒 😢 Slib mi, že to je naposledy a já tě za ten odpad nenominuju do chlebíčku... ;-\
No jo tenhle článek je "vata" :no: Navíc dát mezi největší události změnu grafiky webu je ubohé, ještě k tomu nefunguje optimálně. Např Funkčnost Galerie je strašná :no: odporné pozadí, reklama uprostřed, malý náhled, navíc když se do ní chceš dostat z článku, musíš dvakrát ťuknout brrrrr... :no:
:yes:
Bohuzel, Top 10 udalosti dle redakce Auto.cz nazorne demonstruje, kam az uroven tohoto webu klesla... 8-s
Bohuzel, Top 10 udalosti dle redakce Auto.cz nazorne demonstruje, kam az uroven tohoto webu klesla... 8-s
Taková vánocni prehlidka uplakanku >😁 :no:
Zkus to trochu rozvinout, ať víme o co ti jde...
poslední dobou mám pocit, že úroveň diskuzí (aspoň tedy některých příspěvků) je vyšší než úroveň článků samotných.. v podstatě je to hrozně jednoduchý.. redakce něco narychlo spáchá a ve skutečnosti se veze na lidech z diskuze. kolikrát si z článků přečtu jen nadpis a jdu rovnou sem, abych si přečetl vybrané příspěvky od lidí, u kterých jsem přesvědčen, že mají v hlavě víc než kluci z redakce, nebo aspoň zajímavě píší..
takže BRAVO diskutující :yes😒br />
a událost roku? pro mě je to jasně octávka.
takže BRAVO diskutující :yes😒br />
a událost roku? pro mě je to jasně octávka.
Jak je možné, že se náš milovaný, úžasný a dokonalý Rapideček nedostal mezi finalisty ankety Auto Roku 2013 ?! >😒] >😒] >😁 Vždyť jeho představení náleží hned sedmá příčka největších událostí!! >😁 >😁 >😒] Ano, tento server zase pobavil. A teď něco z reálného světa, kam naštěstí místní "redaktoři" nepíšou: [odkaz]
[odkaz]
Stále je to o tom istom. Hyundai šlape, VW predražený, lowend a pod, stále dookola. Diskusie prestávam čítať, pretože je to stále o tom istom. Dnes som spravil výnimku, mám vianočnú náladu 😉