Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500L 1.3 MultiJet: Praktická móda

Kabelku Prada máte, už k ní vybrat jen auto. Jedno takové nabízí Fiat – vypadá skoro jako roztomilá pětistovka, ale dětská sedačka se do něj nakládá daleko líp. A odveze i celou rodinu.
Zpět na článek
21. 12. 2012 17:48
21. 12. 2012 18:15
21. 12. 2012 22:02
21. 12. 2012 20:26
21. 12. 2012 23:40
22. 12. 2012 09:28
22. 12. 2012 15:17
23. 12. 2012 20:52
21. 12. 2012 18:28
22. 12. 2012 00:58
21. 12. 2012 19:58
22. 12. 2012 15:19
21. 12. 2012 20:04
22. 12. 2012 09:45
22. 12. 2012 20:49
22. 12. 2012 23:09
22. 12. 2012 23:51
22. 12. 2012 23:48
23. 12. 2012 00:21
23. 12. 2012 09:28
23. 12. 2012 10:45
21. 12. 2012 17:13
můžu se slušně zeptat...
.... kdo je autorem článku? označujete jej jako "PR", takže si to jako napsal Fiat sám? To se mi moc nezdá.... že by sami sobě v článku kritizovali auto?

Jinak článek se povedl, fantasticky zapadá do současného čtení na ACZ :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
21. 12. 2012 17:29
Re: můžu se slušně zeptat...
Byl jsi rychlejší.
Avatar - šmoula nešika
21. 12. 2012 17:28
Zvláštní
PR článek s diskusí a výhodami a nevýhodami produktu, to jsem ještě neviděl. :-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aladeen
21. 12. 2012 17:48
Ono
to zase také priestranné auto nie je , ja som sa tam nezmestil (195cm) hlavne pre blbé riešenie balubnej dosky kotrá zaberá dosť priestoru , dalo by sa na nej hrať aj tenis či Ping - Pong >:D
Rozbalit vlákno
7
21. 12. 2012 18:15
Re: Ono
Pre teba jedine X5 >:D
Avatar - PeterLuk
21. 12. 2012 22:02
Re: Ono
čoby X5, Escalade >:-[]
Avatar - Dave 11
21. 12. 2012 20:26
Re: Ono
My "normální" se 177 a 178cm jsme problém neměli :-) Myslím že pro basketbalisty jistě toto auto nestavěli. ;-)
21. 12. 2012 23:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 12. 2012 09:28
Re: Ono
Kdyby všichni měřili nad tich vašich "přes 180 cm", tak potom nemůže být tato hodnota průměr :-)
23. 12. 2012 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2012 17:57
Nezmysly v clanku
Silne pochybujem, ze toto je PR, najma po tychto bludoch:
- "Pro nákup je místa jako v golfu, ovšem s vyšší nakládací hranou. "
To je samozrejme nezmysel. Nakladacia hrana kufra je nizsie, odhadom 2-3cm. O.i. Fiat-PR by urcite auto neporovnali s Golfom 8-s Nakladacia hrana: [odkaz] spominany Golf7 [odkaz]

- " Místa bude mít dost, jen na křižovatkách musí stavět dál od semaforu, jinak na něj nízkým čelním oknem neuvidí."
Opat imaginacie. Vyhlad je ako v ktoromkolvek inom aute tejto triedy, na semafory som videl bez problemov.

- ""...urostlému muži jejich horní polovinu zakryje volant. "
Ak je na mysli muz nad 195cm, ok. Pri mojich 185cm je vyhlad presne krizom cez volant, obruc kopiruje horny obluk pristrojoveho panelu. Vyhlad je takyto: [odkaz]

- "Vyšší postavy si postěžují také na krátké přední sedáky,..."
Nonsensy pokracuju. Sedaky su optimalne dlhe ako vpredu, tak aj vzadu. Ekvivalent lepsieho priemeru nizsej strednej triedy, navyse su sedacky velmi pohodlne. Zrejme tam znova sedel clovek s vyskou +-195 a viac cm.

- "Spolu s citelnou prodlevou motoru z nízkých otáček vyžaduje předvídavost ..."
Dalsi absurdny blud. Konkretny 1.3JTD ma v oblasti 1500ot. o polovicu rychlejsie reakcie, nez 105k 1.6TDI. Nad 2000ot. je reakcia motora prakticky okamzita.

To auto pravdepodobne nikto netestoval a tato recenzia je obrazkovy vyvar.
Nebolo by zle sa zbavit enormnej snahy pisatela o nasilne nadvazovanie na 500ku. 500L je typicke MPV, rodiine auto cielene nie len na zeny a mnozstvo odkazov na kozmetiku a nakupy vyzera uchylne.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - šmoula nešika
21. 12. 2012 18:05
Re: Nezmysly v clanku
Kterak pejsek s kočičkou vařili dort :yes: :-)
21. 12. 2012 18:20
Re: Nezmysly v clanku
Tak nejak.
Recenzent sa od hanby za svoju kolomaz ani nepodpisal a radsej uviedol - "PR", v tomto pripade akronym pre "Postradam Racio".
Avatar - šmoula nešika
21. 12. 2012 19:18
Re: Nezmysly v clanku
PR jako prd*l
PR - prosím nereagovat
PR - pořádná prasečina
PR - podplacený redaktor
PR - pěkně vás to rozesměje/rozbrečí
PR - pěkná *račka

Ty jo. Víc mě toho nenapadá.
21. 12. 2012 19:26
Re: Nezmysly v clanku
:-) :yes:
21. 12. 2012 18:41
Re: Nezmysly v clanku
Este doplnim dalsiu prehliadnutu perlu: - "Škoda jen, že mezi nimi opticky nezvýraznili spínače varovných blikačů a centrálního zamykání. "
[odkaz]

Slepuch, ktory v tom "vraj" sedel by si mal kupit nove brejle: [odkaz] Je to nedostatocne zvyraznene???
"Tester" je farboslepy?
21. 12. 2012 18:46
Re: Nezmysly v clanku
:yes: :yes:
21. 12. 2012 22:16
Re: Nezmysly v clanku
Nakladacia hrana v realu:

[odkaz]

Golf 7:

[odkaz]

Ja vím , je to blbě vidět, tak Golf 6:

[odkaz]

Ten zbytek tvýho textu je tak průhledně nadrženej, že ho ani nebudu zesměšňovat - tos zvládl sám >:D
21. 12. 2012 22:55
Re: Nezmysly v clanku
Uz je to tu...; keby si nebol nasprostasty a nekonecne voci mne zaujaty, mozno by si sa zamyslel nad pojmom "vyska nakladacej hrany " a "hlbka kufra".
500L ma moznost polohovat dno v 3 urovniach; si opat 'vedle jak ta jedle' >:D
Lepsie? [odkaz] [odkaz] ;-)

Ku zvysku sa vskutku radsej nevyjadruj, aby si neukazal, aky si dilino >:D
Mariachi mariachi, z tequily si ozraty. ;-)
24. 12. 2012 11:33
Re: Nezmysly v clanku
O dnu kufru pises jenom ty.

Ovsem pokud je podle tebe nakladaci hrana to same, co je videt na tvych odkazech zvenku, pak jsem v klidu - skolou povinnemu decku tady argumentovat nehodlam.

Jeste posledni pokus ti vysvetlit tvoji hloupost:

Dals sem fotky aut zvenku se zavrenym kufrem, nicmene nakladaci hrana je videt realne az po otevreni kufru.
Pokud nepochopis tohle, tak uz se jen tes na to zlate prasatko...
24. 12. 2012 14:33
Re: Nezmysly v clanku
Ty na zaklade obrazku foteneho z uhla vies urcit, o kolko je vyssie vnutorna hrana nakl. otvoru voci vonkajsej hrane kufra a ze je to viac od zeme? Vazny si odbornik.

Golf ma nizsie vnutornu hranu jedine vo verzii kombi.

Ked uz si chces honit ego a dokazovat svoju domnelu inteligenciu, mal si porovnat aspon adekvatne foto, napr. [odkaz] vs [odkaz] a z nich je jasne, ze porovnavas len mnozstvo plastu pod tesnenim otvoru, co prve udrie do oka.
Aby si vsak nabuduce opat prvoplano nehalucinoval, skoc si do salonu pozriet skutocne auto (aby si neostal prekvapeny).

Daj si pozor, aby z teba pri veceri nebolo prasiatko.

Taktiez si zopakuj cislovky 6 a 7, ty skolu zabudlive decko.
25. 12. 2012 11:33
Re: Nezmysly v clanku
Konečněs tu dal odpovídající fotky, tos měl udělat hned ze startu.
21. 12. 2012 23:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 12. 2012 00:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2012 18:04
Simly clever řešení
[odkaz]

myslím, že testéři by měli začít vyžadovat onboard kávovar >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
4
22. 12. 2012 22:38
Re: Simly clever řešení
nn, za tohle řešení se naopak bude odečítat v crash testu jedna hvězdička, protože příští rok bude kvůli Fiatu ve statistikách nehod nová položka - nehoda způsobená vylitím horké kávy do rozkroku >:D
23. 12. 2012 16:23
Re: Simly clever řešení
:yes:
21. 12. 2012 18:28
auto.cz
To je příšernej článek typu Blesk/AHA. Neumíte udělat normální test, bez těch nesmyslů kolem....Prada, atd. A tahle 500L nemá škrabku, takže to je pěknej pěkáč. ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - šmoula nešika
21. 12. 2012 19:09
Re: auto.cz
No ještě se ani neví, kdo to vůbec testoval.
22. 12. 2012 00:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2012 19:28
Tenhle článek
jsem vůbec nepochopil. 8-s
Rozbalit vlákno
1
21. 12. 2012 19:58
Zdroj: AutoTip
Článek je 100% převzatý z AutoTipu, kde je pod ním podepsán Ladislav Čermák.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - šmoula nešika
21. 12. 2012 20:01
Re: Zdroj: AutoTip
Opravdu. Tak to by tam ale měli dát alespoň logo.
21. 12. 2012 21:17
Re: Zdroj: AutoTip
.... moc pěkný test, panu Čermákovi se povedl.... Auto.cz to raději vydává z PR, protože dokonce ani oni si patrně nedovolí tu snůšku plků o ničem vydávat za test....

Kdyby na konci nebylo shrnutí " + a - " tak bych fakt nepochopil, že se jedná o test.... To je fakt dno.... 8-s
22. 12. 2012 00:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - guze
22. 12. 2012 15:19
Re: Zdroj: AutoTip
A ty jseš pán zeměkoule...
23. 12. 2012 19:44
Re: Zdroj: AutoTip
Už zase, Gilgite?
Avatar - šmoula nešika
25. 12. 2012 16:47
Re: Zdroj: AutoTip
Špatně napsáno.
Avatar - Ham.
21. 12. 2012 20:04
Marketing Fiatu
to vidí reálně, ovšem představa, že ženy milují takovéto prťousky je mimo, milují Cayenne a spol. Na velikosti záleží až v první řadě. >:-[]
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Plautus
22. 12. 2012 07:37
Re: Marketing Fiatu
Presne tak, na veľkosti "šunky" záleží, a preto zrejme tiež kompenzuješ žene svojho malého, aspoň veľkým autom... (?) >:-[]
Avatar - Ham.
22. 12. 2012 09:45
Re: Marketing Fiatu
Jj, to je oblíbený argument těch co mají všechno malé a ošklivé (malý kašpárek, malé konto, malá ošklivá ženská, malé auto) . >:-[]
Avatar - Plautus
22. 12. 2012 18:44
Re: Marketing Fiatu
Haha, skutočné perly (sviniam)... 8-s
Niektorých (a pocit ma neklame, že hlavne na Slovensku a v Čechách) "obľúbený argument" je, že každá žena potrebuje, pardon "miluje", zákonite "Cayenne a spol.". Nemám potrebu si tu pomerovať "kašpara", a nič z toho, čo si menoval, ale do nového roku ti prajem, aby ťa konečne nejaká "ošklivka" nemusela milovať práve pre ten "Cayenne a spol.". A keď ho už tej milej dopraješ, tak ju najprv nauč, aby sa vošla do jazdného pruhu, bo mnohé (a vlastne nielen ženy) majú s tým nemalý problém.
Príjemné Vianoce! ;-)
Avatar - Ham.
22. 12. 2012 20:49
Re: Marketing Fiatu
Pravda je taková, že ženy preferují větší auta úplně stejně jako muži a malá auta berou nejspíš jako z nouze ctnost, stejně jako muži.
[odkaz]

Hezké Vánoce.
:-)
22. 12. 2012 22:34
Re: Marketing Fiatu
No, popravdě já mám papíry i na náklaďák, měl jsem i hodně velká auta, ale když teď jezdím jen po městě, nejsem idiot abych používal nějakou velkou mrchu - a není to otázka peněz. Důvod:
- problémy s parkováním, široký auto se špatně vejde do úzkých parkovacích míst když ještě navíc plno lidí dokáže stát jako *
- zbytečně vysoká spotřeba, pomaleji se zahřívající motor - jezdím hlavně na krátké vzdálenosti
- horší výhled ven
- se širokým autem se hůř kličkuje mezi výtluky :-) třeba s náklaďákem člověk prostě musí projet všechno, když se jen tak tak vejde do pruhu...
- mockrát se mi stalo, že v řadě podélně stojících aut byla mezera, do které se neúspěšně snažil nacpat nějaký sedan a já jsem se tam vešel bez problémů - 3,3 metru Seicenta a třeba 4,7 metru jako má Passat, to už rozhoduje...
Avatar - Ham.
22. 12. 2012 23:09
Re: Marketing Fiatu
Čistě z praktického pohledu máš pravdu, ale řada lidí to vidí jinak, velké SUV:
- na vzduchu filtruje naše špatné silnice daleko lépe než malá auta i bez kličkování mezi dírami
- rozhled/přehled o dopravě zvláště ve městě je z SUV daleko lepší než z nízkého sedanu nebo nějakého minivozu
- spotřebu nebo zahřívání motoru neřeší, s osmiválcem to jede i na volnoběh lépe než Seicento s plynem na podlaze
- ano problém může být parkování, ale když si pořídím velké SUV tak doma mám automaticky garáž, do práce jezdím do nějakého slušného podniku, který když je ve městě tak má podzemní garáže a když je na zelené louce tak má parkoviště jako letiště. Takže zbývá parkování někde v Pařížské když se jde nakupovat, no ale i tam existují VIP parkoviště které má každá luxusnější prodejna pro své dobré zákazníky, no a u takových se počítá, že přijedou s něčem větším, takže parkovací místa nejsou zrovna z nejužších. Na přecpaném panelákovém sídlišti taková auta/majitelé nemají potřebu parkovat. Monte Carlo je daleko zahuštěnější metropole než centrum Prahy a přesto tam není problém pohybovat se ve velkém SUV, luxusní limuzíně nebo supersportu.
No a zůstávají jen pozitiva ;-)
Avatar - Plautus
22. 12. 2012 23:40
Re: Marketing Fiatu
Samozrejme, a všetci sú topmanažéri, kindermanažéri, majitelia podnikov, potomkovia Přemyslovcov, všetci po '89 ctíme iba pravdu a lásku, a jazdíme minimálne tie osemvalce...
Daj aj tú O perníkovej chalúpke...k Vianociam sa hodí viac ako Kocúr v (osemvalcových) čižmách.
Zároveň som rád, že sa nájdu i taký ako ty, ktorí i svojim zamestnancom/podriadeným tie osemvalce a garáže doprajú...je to šľachetné ;-)
Avatar - Ham.
22. 12. 2012 23:51
Re: Marketing Fiatu
Proč všichni, jen ti co něco umí. Těch osmiválců se v ČR prodá odhadem tak jedno promile ze všech nových aut. Možná ani to ne.
Avatar - Plautus
22. 12. 2012 23:22
Re: Marketing Fiatu
Prieskumy...a práve to X3 už i podľa Dinara nie je to, čo by malo nadšenca (BMW) priamo nadchnúť (vlastne bolo niekedy...?)... Ženy (a zase nielen ženy, že?) podliehajú módnym trendom, a tie momentálne stále velia SUV. Prieskum ADAC "vyzerá" typicky nemecky, asi sa pýtali taxikáriek (E, A6 >:-[] i keď E coupe, E cabrio, a aj E sedan v správnej konfigurácii, sú pekné autá), naopak pre chlapskú voľbu, až na to X3 na 3. mieste, mám plné pochopenie. Obávam sa, že u nás by podobný prieskum na prvých miestach prevalcovali práve SUV a naj by bolo nie X3, ale X6 a ďalšie "obludy" typu GL, lebo v našich krajoch za každú cenu, čím väčšie auto, tým väčší "king". A bohužiaľ častokrát to platí aj obrátene, čím menej rozumu, tým väčšie auto. Súhlasím s megacruiserom, preložil to, čo som mal na mysli, do "používateľskej" (praktickej) reči, t.j. kúpim si auto, aké momentálne potrebujem :yes:
A či moja žena vystúpi z X6 alebo z Matiza (to isto nie :-) ), tak som si 100% istý, že sa za ňou otočí každý (zdravý) chlap...
Avatar - Ham.
22. 12. 2012 23:48
Re: Marketing Fiatu
Každý si kupuje auto které momentálně potřebuje. Někdo holt potřebuje Cayenne, někdo potřebuje Matiz. Různí lidé, různé potřeby.
Je ovšem pošetilé vnucovat lidem, co potřebují Range Rover, že jim stačí F500. :-)
Avatar - Plautus
23. 12. 2012 00:15
Re: Marketing Fiatu
Tomuto vôbec neprotirečím, ale ruku na srdce, koľkí ho skutočne potrebujú (?). Skôr je to ako potreba vlastniť kabelku Louis Vuitton. Je to viac o potrebe byť módny, byť in, dokázať /predviesť/ i za posledné (poznám i takých) svoj status, ako o potrebe praktickej, t.j. dlhé trasy, obsadenosť, pravé využitie auta, ... Mám pocit, že u nás to nie je len predmet zdravej prestíže, ale naopak sprostej arogancie, ktorá je na hranici práve tak, ako kabelka LV hraničí s gýčom.
Tiež nie je vhodné podsúvať niekomu, komu vyhovuje F500, že potrebuje Range Rover.
Sú krajiny a ľudia, kde auto je vnímané v prvom rade služobník a v druhom doplnok, a tiež sú krajiny a ľudia, kde auto je v prvom rade doplnok a až v druhom služobník.
Avatar - Ham.
23. 12. 2012 00:21
Re: Marketing Fiatu
Úvahy, kdo ho potřebuje a kdo ne, jsou zcestné, takové myšlení většinou končí tím že všem stačí chodit pěšky.
Auto je znakem prestiže všude na světě (tedy v chudých zemích je jím i jízdní kolo). Na tom není nic zvláštního u nás (u vás). Nebyl jsem všude ale tam kde jsem byl tomu tak 100% je.
Avatar - Plautus
23. 12. 2012 00:32
Re: Marketing Fiatu
No vidíš, a dostávame sa na úvod tohto vlákna, ktoré si odštartoval poznámkou, s ktorou som nesúhlasil... ;-)
Zacykliť sa netreba, a preto prajem dobrú noc a bež si ľahnúť ku svojej krásnej žene >:D ;-) :yes:
P.S. Dobrý bicykel :yes: Dobré auto :yes:
P.P.S. Zdravé nohy, zdravé srdce, zdravý rozum :yes:
Avatar - ethicon
23. 12. 2012 09:19
Re: Marketing Fiatu
...veľké "luxusné" SUV znakom prestíže? čiastočne máš pravdu...ale možno tak u nás na Slovensku či u vás v Čechách, aj keď aj to je relatívne...napríklad vysoký výskyt "luxusných" aut a nielen SUV na panelákových sídliskách /Petržalka/ o nejakom prestížnom postavení ich majiteľov nehovorí zhola nič...fenoménom postocialistických štátov je, že síce bývam v prenajatej garsónke v najlacnejšej štvrti, ale pred barákom mám niekde na chodníku zaparkovaný luxusný automobil (obyčajne aj tak dovezený niekde z nemecka ojazdený) často nemám ani na benzín a hlavne ani na havarijnú poistku...o "prestižnom" postavení majiteľov luxusných áut svedčí aj ich množstvo zaparkované na chodníkoch v preplnených štvrtiach väčších miest u nás /som lakomý zaplatiť 2-3 eurá za parkovné/...záverom cca 70-80% je týchto "luxusných" áut dovezených ojazdených zo zahraničia v cenových reláciach nového auta nižšej strednej triedy samozrejme bez havarijného poistenia (vyrátáva sa z ceny nového, čiže na to nemám)na spotrebný úver, bez vlastnej garáže (ktorá akosi k luxusnému autu patrí) teda absolútne bez výpovednej hodnoty čo sa týka statusu jej majiteľa...zbytok áno cca 20% tvoria majetný ludia....ale máš pravdu v tom, že ludia sa tu naozaj pozerajú v čom sa vozíš, tento pohľad tu stále je (v takej Viedni je relatívne menej SUV či luxusných áut ako v BA pritom majetných ludí je tam rádovo podstatne viac) ...bohužial tomu podliehame a sme nakazení všetci...osobne mám auto nižšej strednej, ale zistil som, že ho prakticky vôbec nepotrebujem a už vôbec nevyužijem jeho výkon, keď že s ním chodím len do práce a naspäť (cca 20km denne), rodinu nemám tak by mi stačilo do mesta auto aj o segment nižšie, len si poviem, ako by som vyzeral, keby som vystupoval z nejakého ešte menšieho auta...
Avatar - Ham.
23. 12. 2012 09:28
Re: Marketing Fiatu
Ojetina samozřejmě znakem žádného luxusu není. Znakem luxusu je jakékoliv nové auto luxusní třídy (tedy nejen SUV), které parkuje v k tomu přiměřených podmínkách (garáž ve vlastní vile, podzemní stání v centru města). A je tomu tak všude na světě. A úplně stejnou otázku si kladou majitelé všude na světě "len si poviem, ako by som vyzeral, keby som vystupoval z nejakého ešte menšieho auta..."
Avatar - ethicon
23. 12. 2012 09:44
Re: Marketing Fiatu
..máš pravdu...len u nás ako píšem je 80% týchto "luxusných" áut naozaj ojazdených a ich majitel obyčajne nemá ani na nový byt, mne z tej vašej diskusie pripadalo akoby SUV či niečo iné luxusné (nie každé aj nové SUV je naozaj drahé) bolo znakom akejsi prestíže...tá otázka, ktorú som si položil platí tak možno u nás...naozaj pozri si takú Viedeň, tam v pohode ludia jazdia v trojkových Golfoch či autách o segment nižšie a nikto to tam nerieši...bavil som sa z viacerými ludmi zo zahraničia čo boli u nás v BA a tí jednoducho nechápali, keď videli ten vozový park..stačí si skočiť do nákupných centier, tlačia sa tam veľké SUV , BMW 7, či A8, pritom ich majitelia obyčajne nestíhajú splácať leasing a bývajú v prenájmoch...tento spôsob rozmýšlania sa už začína meniť ale stále keď slovák zarobí pár eur prvé čo si kúpi je auto a najlepšie veľké SUV...to sú osobné skúsenosti so známymi či z okolia...je to chore... ale správne si napísal, že snom každej pipky je mať SUV, a najlepšie čo najväčšie, potom s tým nevie zaparkovať keď sa ide ukazovať v nákupnom centre a chráň boh aby to teba nanarámovala... ;-)
Avatar - Ham.
23. 12. 2012 10:45
Re: Marketing Fiatu
Rozlišoval bych dvě věci.
Jedna věc je finanční negramotnost, která je jak v ČR tak v SK velmi vysoká. To se projevuje tím, že lidé na hypotéku/úvěr/leasing kupují nad možnosti dané rodiny. To se netýká jen luxusních aut, ale i dovolených nebo bydlení. A ti největší pitomci jsou schopni zadlužit se i kvůli vánočním dárkům. Výsledkem je stále rostoucí počet osobních bankrotů lidí, kteří nejsou schopni splácet hypotéku, leasing nebo spotřebitelský úvěr.
Druhá věc je postavení auta jako statusu jedince ve společnosti nebo chceš-li známka prestiže. Mám mnoho rakouských a německých kolegů a platí tam to samé co u nás, auto je tam jasnou známkou prestiže. Prostě lékař na klinice, manažer nebo architekt Pandou jezdit nebude i kdyby to měl do práce 2 km přes centrum a jakkoliv by nějaké malé auto bylo nejrozumnější řešení. To raději ze sebe udělá velkého sportovce a bude jezdit na kole nejlépe tak aby všichni viděli, že je eko/fit, ale samozřejmě dbá na to aby to kolo bylo nějaký celokarbonový speciál nejlépe se značkou Porsche a bylo na něm na první pohled vidět že jenom rám stál víc než ta Panda. Dokonce bych řekl, že společenský status se tam pomocí auta vyjadřuje daleko důrazněji a důsledněji než u nás. Ano, u nás je mnoho těch co si koupí luxusní ojetinu a mají pocit, že dosáhli společenského statusu a neuvědomují si, že jsou pro srandu králíkům, ale to je asi běžný projev křupanství z kterého se postupně dostáváme.
Avatar - ethicon
23. 12. 2012 15:07
Re: Marketing Fiatu
s tým čo si napísal sa dá len súhlasiť.. ;-)
Avatar - Plautus
23. 12. 2012 16:45
Re: Marketing Fiatu
...a na to isté som poukazoval i ja ;-)
23. 12. 2012 20:04
Re: Marketing Fiatu
Holt se každej pohybuje v jeném světě. Někdo zná sídliště, jinej ví, že je i něco jinýho. Já tedy žádného majitele skutečně prestižního auta parkujícího někde na ulici neznám. Je to furt o jednom, závist, závist a závist....a na Slovensku je to ještě horší než v Česku, nakonec je to vidět i z těch příspěvků.

A co se týká prestiže, jeden kamarád - lékař odešel hned po revoluci pracovat do západního Německa. Majitel soukromé kliniky mu hned po nástupu "vysvětlil", kde a jak "by měl" bydlet a jakým autem (třída, značka) "by měl jezdit. A i když ty značky byly německý premiový trojlístek, byl i upozorněn, že nesmí mít lepší auto, než.....on a řada dalších výše postavených lékařů. Tolik ta prestiž. Ale od lidí, co znaj tak akorát jak to vypadá v Petržalce nemůžeš čekat, že tohle pochopí.
Avatar - Plautus
23. 12. 2012 21:11
Re: Marketing Fiatu
A pritom nemám problém súhlasiť s tým, čo Ham napísal v príspevkoch 23.12.2012 10:45 a 22.12.2012 23:51, ale to by si najskôr ty musel pochopiť, že som už nemal potrebu na to reagovať, a z akého dôvodu...
Ale hľadať pre to pochopenie od človeka, ktorý za všetkým vidí a nutne hľadá iba závisť, to by bolo priveľa. O to ani nestojím, BeranK, tak ako nestojím o diskusiu s takým človekom. Napriek tomu, i tebe prajem príjemné Vianoce!
Avatar - ethicon
24. 12. 2012 11:02
Re: Marketing Fiatu
na teba asi nemá zmysel reagovat, ale keby si si pozorne prečítal môj príspevok vôbec nejde o závisť, ale o skúsenosť a nielen moju. To, že píšem o sídlisku vôbec neznamená, že na ňom bývam (pritom si vôbec nemyslím, že je to hanba), bývam v starom meste a mám pod bytom dokonca garáž a pracujem ako lekár, kludne ti dám aj adresu. Mám viacero kolegov lekárov v Nemecku a dokonca aj v Irsku, nikde, nikdy nikto im nepredpisoval aké si majú kúpiť auto /dokonca bývalý kolega v Irsku, kde zarába cca 6tisíc euro mesačne mal trojkového Golfa a teraz starý Renault Scénic lebo to má na háku), tie tvoje konfabulácie čo tu predvádzaš sú naozaj len na smiech..Radšej sa zbav konečne tej nenávisti a stereotipov voči iným názorom...prajem pekné sviatky :-)
23. 12. 2012 19:57
Re: Marketing Fiatu
Jenže o to tady asi jde. Žvanílové s "malým kašpárkem" si holt musej dokazovat, jaký jsou ti s velkými auty, potažmo SUV idioti, protože - protože obyčejná lidská závist. Je to pořád stejný, pořád dokola.....

Po městě se ježdění vyhýbám (jet Prahou je utrpení - snad v půlnoci + tři čtyři hodiny to ještě jakž takž jde), zlatá hromadná (až na ty páchnoucí jedince...) a tam, kde auto opravdu potřebuji je samozřejmě lepší velký a pohodlný auto. Jet 200 km a pak být třeba pět šest hodin na jednání i v provozu či na stavbě je o tom, že se alespoň pohodlně svezu tam a zpátky. Proto ty mnohými tak nenáviděné firmy svým lidem kupujou slušný auta (aspoň oktávky), protože tohle všechno dobře vědí. Fabie je tak do 50 km, víc ani ťuk, Clio (ne to úplně nové - to ještě neznám) nebo Corsa plus minus stejně. Dvě nepohodlnější auta, s ketrými jsem v poslední době jezdil, byl Val (bože nebo Vel) Satis a nejnovější Touraeg. Bohužel mi ani jedno neříkalo pane.....jenže z toho komplex nemám a nepotřebuju tady vypisovat moudra o nepotřebě velkých aut, SUV a léčit si tak svoje komplexy.

A co se týká předmětu článku - ten Fiat se mi vůbec nelíbí (naživo je to horší než na fotkách, viděl jsme a stačilo mi), je to podobně odpudivé vozítko jako byla Multipla, kam se to hrabe třeba na Scenic. A pokud tohle má být dopolněk ke kabelce od Prady, tak je to jako jíst kaviár plastovou lžičkou v parku na lavičce.....
22. 12. 2012 10:55
Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
mozna "jen" Skodovky - ale to je hned vedle.
Byval to fajn server... ale co uz ted.
Tohle auto je fajn. Je pekny, primerene prostorny, rozumne bezpecny a pritom dokaze jezdit usporne... kdyz vyjdeme ze zkusenosti poslednich 10 let, tgak bude i spolehlivy...
Takze je treba jej znevazit jinak!
Je to pro slecny... a hodi se to jako doplnek ke kabelce... no to jsou teda vazne argumenty.

Lidicky prestante uz tem novinarum vsechno zobat z ruky... at uz jde o auta, o zivot nebo o politiku!
Pouzivejte svou hlavu. Pro zacatek si treba zajdete nekam na prodejnu a v tom aute se svezte.
Kdyz se vam nebude libit a pujdete si pro Golfa - je to vase rozhodnuti a neni na tom nic spatnyho!
Ale rozhodnete se sami... a ne podle takovyhle slatanin zbesilych.
Treba mne se 500L libi a uz vim, ze si ho koupim... s motorem 1.6 a v provedeni Trekking, az se u nas zacne prodavat.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Plautus
22. 12. 2012 18:48
Re: Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
Server je taký, akých má čitateľov. A aj v tejto diskusii je to vidno... ;-)
Inak :yes:
23. 12. 2012 16:29
Re: Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
hmm... to je pravda.
Ale pak je to ještě smutnější!
;-)
23. 12. 2012 20:19
Re: Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
To máš naprostou pravdu, stačí se probrodit tvými příspěvky.....
Avatar - ethicon
23. 12. 2012 09:31
Re: Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
:yes: :yes:
23. 12. 2012 20:18
Re: Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
Ten server je plus minus stejnej, doba se poněkud změnila.

Jinak je zajímavé, že nejvíc tady proti objektivnosti AUTO.cz brojí bojovníci za koncern FIAT......přičemž právě svezení se je to, co může spolehlivě odradit zrovna od Fiatu, který vypadá tak žensky, tak roztomile.....

Konkrétně - kamarádka si ho chtěla koupit (500), tak jsem jí dohnal k tomu, aby si ho
a) prohlédla v autoslaonu
b) zkusila si sjednat zkušební jízdu (to byl porod, ukazující, kdo Fiaty prodává.....)

No a po těchto zkušenostech skončila u aktuálního Yarisu.

Takže tolik k těm novinářům a tomu, proč se neřídit jejich radami. Že se auto nekupuje podle toho, co se kde píše a ukazuje, ale po zralé úvaze, prohlídce, zkušební jízdě ví asi každý, kdo auto skutečně kupoval. Takže mám trochu pocit, že jsi objevil ameriku, a je zajímavé, když píšeš, že si koupíš 500L Trekking, až se ovšem začne u nás prodávat. Takže si sám tak trochu protiřečíš, nezdá se ti?
23. 12. 2012 20:29
Re: Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
bod b) je vseobecny problem (bohuzial mam podobnu skusenost s fiatom), ale na mizerneho predajcu mozes natrafit u ktorejkolvek znacky ;-)
23. 12. 2012 22:09
Re: Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
já musel od Fiatu odejít k Fordu, abych si konečně zajezdil pořádným autem a začal potkávat inteligentní lidi ;-)
24. 12. 2012 14:37
Re: Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
Zmena znacky zial tebe dako intelektualne nepomohla, ked tu mame moznost citat taketo prispevky.
24. 12. 2012 15:11
Re: Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
>:D :yes:
24. 12. 2012 14:43
Re: Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
V com si protireci? ze vyskusal dany model a pocka na novy vybavovy stupen je nejake protirecenie, ci vybavovy stupen pre teba predstavuje zgruntu ine auto??

" ... nejvíc tady proti objektivnosti AUTO.cz brojí bojovníci za koncern FIAT..." uz beries prasky na nervy a prejavuje sa to fantazirovanim?