Kabelku Prada máte, už k ní vybrat jen auto. Jedno takové nabízí Fiat – vypadá skoro jako roztomilá pětistovka, ale dětská sedačka se do něj nakládá daleko líp. A odveze i celou rodinu.
.... kdo je autorem článku? označujete jej jako "PR", takže si to jako napsal Fiat sám? To se mi moc nezdá.... že by sami sobě v článku kritizovali auto?
Jinak článek se povedl, fantasticky zapadá do současného čtení na ACZ :yes:
to zase také priestranné auto nie je , ja som sa tam nezmestil (195cm) hlavne pre blbé riešenie balubnej dosky kotrá zaberá dosť priestoru , dalo by sa na nej hrať aj tenis či Ping - Pong >:D
Silne pochybujem, ze toto je PR, najma po tychto bludoch:
- "Pro nákup je místa jako v golfu, ovšem s vyšší nakládací hranou. "
To je samozrejme nezmysel. Nakladacia hrana kufra je nizsie, odhadom 2-3cm. O.i. Fiat-PR by urcite auto neporovnali s Golfom 8-s Nakladacia hrana: [odkaz] spominany Golf7 [odkaz]
- " Místa bude mít dost, jen na křižovatkách musí stavět dál od semaforu, jinak na něj nízkým čelním oknem neuvidí."
Opat imaginacie. Vyhlad je ako v ktoromkolvek inom aute tejto triedy, na semafory som videl bez problemov.
- ""...urostlému muži jejich horní polovinu zakryje volant. "
Ak je na mysli muz nad 195cm, ok. Pri mojich 185cm je vyhlad presne krizom cez volant, obruc kopiruje horny obluk pristrojoveho panelu. Vyhlad je takyto: [odkaz]
- "Vyšší postavy si postěžují také na krátké přední sedáky,..."
Nonsensy pokracuju. Sedaky su optimalne dlhe ako vpredu, tak aj vzadu. Ekvivalent lepsieho priemeru nizsej strednej triedy, navyse su sedacky velmi pohodlne. Zrejme tam znova sedel clovek s vyskou +-195 a viac cm.
- "Spolu s citelnou prodlevou motoru z nízkých otáček vyžaduje předvídavost ..."
Dalsi absurdny blud. Konkretny 1.3JTD ma v oblasti 1500ot. o polovicu rychlejsie reakcie, nez 105k 1.6TDI. Nad 2000ot. je reakcia motora prakticky okamzita.
To auto pravdepodobne nikto netestoval a tato recenzia je obrazkovy vyvar.
Nebolo by zle sa zbavit enormnej snahy pisatela o nasilne nadvazovanie na 500ku. 500L je typicke MPV, rodiine auto cielene nie len na zeny a mnozstvo odkazov na kozmetiku a nakupy vyzera uchylne.
Uz je to tu...; keby si nebol nasprostasty a nekonecne voci mne zaujaty, mozno by si sa zamyslel nad pojmom "vyska nakladacej hrany " a "hlbka kufra".
500L ma moznost polohovat dno v 3 urovniach; si opat 'vedle jak ta jedle' >:D
Lepsie? [odkaz] [odkaz] ;-)
Ku zvysku sa vskutku radsej nevyjadruj, aby si neukazal, aky si dilino >:D
Mariachi mariachi, z tequily si ozraty. ;-)
Ovsem pokud je podle tebe nakladaci hrana to same, co je videt na tvych odkazech zvenku, pak jsem v klidu - skolou povinnemu decku tady argumentovat nehodlam.
Jeste posledni pokus ti vysvetlit tvoji hloupost:
Dals sem fotky aut zvenku se zavrenym kufrem, nicmene nakladaci hrana je videt realne az po otevreni kufru.
Pokud nepochopis tohle, tak uz se jen tes na to zlate prasatko...
Ty na zaklade obrazku foteneho z uhla vies urcit, o kolko je vyssie vnutorna hrana nakl. otvoru voci vonkajsej hrane kufra a ze je to viac od zeme? Vazny si odbornik.
Golf ma nizsie vnutornu hranu jedine vo verzii kombi.
Ked uz si chces honit ego a dokazovat svoju domnelu inteligenciu, mal si porovnat aspon adekvatne foto, napr. [odkaz] vs [odkaz] a z nich je jasne, ze porovnavas len mnozstvo plastu pod tesnenim otvoru, co prve udrie do oka.
Aby si vsak nabuduce opat prvoplano nehalucinoval, skoc si do salonu pozriet skutocne auto (aby si neostal prekvapeny).
Daj si pozor, aby z teba pri veceri nebolo prasiatko.
Taktiez si zopakuj cislovky 6 a 7, ty skolu zabudlive decko.
nn, za tohle řešení se naopak bude odečítat v crash testu jedna hvězdička, protože příští rok bude kvůli Fiatu ve statistikách nehod nová položka - nehoda způsobená vylitím horké kávy do rozkroku >:D
To je příšernej článek typu Blesk/AHA. Neumíte udělat normální test, bez těch nesmyslů kolem....Prada, atd. A tahle 500L nemá škrabku, takže to je pěknej pěkáč. ;-)
.... moc pěkný test, panu Čermákovi se povedl.... Auto.cz to raději vydává z PR, protože dokonce ani oni si patrně nedovolí tu snůšku plků o ničem vydávat za test....
Kdyby na konci nebylo shrnutí " + a - " tak bych fakt nepochopil, že se jedná o test.... To je fakt dno.... 8-s
Haha, skutočné perly (sviniam)... 8-s
Niektorých (a pocit ma neklame, že hlavne na Slovensku a v Čechách) "obľúbený argument" je, že každá žena potrebuje, pardon "miluje", zákonite "Cayenne a spol.". Nemám potrebu si tu pomerovať "kašpara", a nič z toho, čo si menoval, ale do nového roku ti prajem, aby ťa konečne nejaká "ošklivka" nemusela milovať práve pre ten "Cayenne a spol.". A keď ho už tej milej dopraješ, tak ju najprv nauč, aby sa vošla do jazdného pruhu, bo mnohé (a vlastne nielen ženy) majú s tým nemalý problém.
Príjemné Vianoce! ;-)
No, popravdě já mám papíry i na náklaďák, měl jsem i hodně velká auta, ale když teď jezdím jen po městě, nejsem idiot abych používal nějakou velkou mrchu - a není to otázka peněz. Důvod:
- problémy s parkováním, široký auto se špatně vejde do úzkých parkovacích míst když ještě navíc plno lidí dokáže stát jako *
- zbytečně vysoká spotřeba, pomaleji se zahřívající motor - jezdím hlavně na krátké vzdálenosti
- horší výhled ven
- se širokým autem se hůř kličkuje mezi výtluky :-) třeba s náklaďákem člověk prostě musí projet všechno, když se jen tak tak vejde do pruhu...
- mockrát se mi stalo, že v řadě podélně stojících aut byla mezera, do které se neúspěšně snažil nacpat nějaký sedan a já jsem se tam vešel bez problémů - 3,3 metru Seicenta a třeba 4,7 metru jako má Passat, to už rozhoduje...
Čistě z praktického pohledu máš pravdu, ale řada lidí to vidí jinak, velké SUV:
- na vzduchu filtruje naše špatné silnice daleko lépe než malá auta i bez kličkování mezi dírami
- rozhled/přehled o dopravě zvláště ve městě je z SUV daleko lepší než z nízkého sedanu nebo nějakého minivozu
- spotřebu nebo zahřívání motoru neřeší, s osmiválcem to jede i na volnoběh lépe než Seicento s plynem na podlaze
- ano problém může být parkování, ale když si pořídím velké SUV tak doma mám automaticky garáž, do práce jezdím do nějakého slušného podniku, který když je ve městě tak má podzemní garáže a když je na zelené louce tak má parkoviště jako letiště. Takže zbývá parkování někde v Pařížské když se jde nakupovat, no ale i tam existují VIP parkoviště které má každá luxusnější prodejna pro své dobré zákazníky, no a u takových se počítá, že přijedou s něčem větším, takže parkovací místa nejsou zrovna z nejužších. Na přecpaném panelákovém sídlišti taková auta/majitelé nemají potřebu parkovat. Monte Carlo je daleko zahuštěnější metropole než centrum Prahy a přesto tam není problém pohybovat se ve velkém SUV, luxusní limuzíně nebo supersportu.
No a zůstávají jen pozitiva ;-)
Samozrejme, a všetci sú topmanažéri, kindermanažéri, majitelia podnikov, potomkovia Přemyslovcov, všetci po '89 ctíme iba pravdu a lásku, a jazdíme minimálne tie osemvalce...
Daj aj tú O perníkovej chalúpke...k Vianociam sa hodí viac ako Kocúr v (osemvalcových) čižmách.
Zároveň som rád, že sa nájdu i taký ako ty, ktorí i svojim zamestnancom/podriadeným tie osemvalce a garáže doprajú...je to šľachetné ;-)
Prieskumy...a práve to X3 už i podľa Dinara nie je to, čo by malo nadšenca (BMW) priamo nadchnúť (vlastne bolo niekedy...?)... Ženy (a zase nielen ženy, že?) podliehajú módnym trendom, a tie momentálne stále velia SUV. Prieskum ADAC "vyzerá" typicky nemecky, asi sa pýtali taxikáriek (E, A6 >:-[] i keď E coupe, E cabrio, a aj E sedan v správnej konfigurácii, sú pekné autá), naopak pre chlapskú voľbu, až na to X3 na 3. mieste, mám plné pochopenie. Obávam sa, že u nás by podobný prieskum na prvých miestach prevalcovali práve SUV a naj by bolo nie X3, ale X6 a ďalšie "obludy" typu GL, lebo v našich krajoch za každú cenu, čím väčšie auto, tým väčší "king". A bohužiaľ častokrát to platí aj obrátene, čím menej rozumu, tým väčšie auto. Súhlasím s megacruiserom, preložil to, čo som mal na mysli, do "používateľskej" (praktickej) reči, t.j. kúpim si auto, aké momentálne potrebujem :yes:
A či moja žena vystúpi z X6 alebo z Matiza (to isto nie :-) ), tak som si 100% istý, že sa za ňou otočí každý (zdravý) chlap...
Každý si kupuje auto které momentálně potřebuje. Někdo holt potřebuje Cayenne, někdo potřebuje Matiz. Různí lidé, různé potřeby.
Je ovšem pošetilé vnucovat lidem, co potřebují Range Rover, že jim stačí F500. :-)
Tomuto vôbec neprotirečím, ale ruku na srdce, koľkí ho skutočne potrebujú (?). Skôr je to ako potreba vlastniť kabelku Louis Vuitton. Je to viac o potrebe byť módny, byť in, dokázať /predviesť/ i za posledné (poznám i takých) svoj status, ako o potrebe praktickej, t.j. dlhé trasy, obsadenosť, pravé využitie auta, ... Mám pocit, že u nás to nie je len predmet zdravej prestíže, ale naopak sprostej arogancie, ktorá je na hranici práve tak, ako kabelka LV hraničí s gýčom.
Tiež nie je vhodné podsúvať niekomu, komu vyhovuje F500, že potrebuje Range Rover.
Sú krajiny a ľudia, kde auto je vnímané v prvom rade služobník a v druhom doplnok, a tiež sú krajiny a ľudia, kde auto je v prvom rade doplnok a až v druhom služobník.
Úvahy, kdo ho potřebuje a kdo ne, jsou zcestné, takové myšlení většinou končí tím že všem stačí chodit pěšky.
Auto je znakem prestiže všude na světě (tedy v chudých zemích je jím i jízdní kolo). Na tom není nic zvláštního u nás (u vás). Nebyl jsem všude ale tam kde jsem byl tomu tak 100% je.
No vidíš, a dostávame sa na úvod tohto vlákna, ktoré si odštartoval poznámkou, s ktorou som nesúhlasil... ;-)
Zacykliť sa netreba, a preto prajem dobrú noc a bež si ľahnúť ku svojej krásnej žene >:D;-):yes:
P.S. Dobrý bicykel :yes: Dobré auto :yes:
P.P.S. Zdravé nohy, zdravé srdce, zdravý rozum :yes:
...veľké "luxusné" SUV znakom prestíže? čiastočne máš pravdu...ale možno tak u nás na Slovensku či u vás v Čechách, aj keď aj to je relatívne...napríklad vysoký výskyt "luxusných" aut a nielen SUV na panelákových sídliskách /Petržalka/ o nejakom prestížnom postavení ich majiteľov nehovorí zhola nič...fenoménom postocialistických štátov je, že síce bývam v prenajatej garsónke v najlacnejšej štvrti, ale pred barákom mám niekde na chodníku zaparkovaný luxusný automobil (obyčajne aj tak dovezený niekde z nemecka ojazdený) často nemám ani na benzín a hlavne ani na havarijnú poistku...o "prestižnom" postavení majiteľov luxusných áut svedčí aj ich množstvo zaparkované na chodníkoch v preplnených štvrtiach väčších miest u nás /som lakomý zaplatiť 2-3 eurá za parkovné/...záverom cca 70-80% je týchto "luxusných" áut dovezených ojazdených zo zahraničia v cenových reláciach nového auta nižšej strednej triedy samozrejme bez havarijného poistenia (vyrátáva sa z ceny nového, čiže na to nemám)na spotrebný úver, bez vlastnej garáže (ktorá akosi k luxusnému autu patrí) teda absolútne bez výpovednej hodnoty čo sa týka statusu jej majiteľa...zbytok áno cca 20% tvoria majetný ludia....ale máš pravdu v tom, že ludia sa tu naozaj pozerajú v čom sa vozíš, tento pohľad tu stále je (v takej Viedni je relatívne menej SUV či luxusných áut ako v BA pritom majetných ludí je tam rádovo podstatne viac) ...bohužial tomu podliehame a sme nakazení všetci...osobne mám auto nižšej strednej, ale zistil som, že ho prakticky vôbec nepotrebujem a už vôbec nevyužijem jeho výkon, keď že s ním chodím len do práce a naspäť (cca 20km denne), rodinu nemám tak by mi stačilo do mesta auto aj o segment nižšie, len si poviem, ako by som vyzeral, keby som vystupoval z nejakého ešte menšieho auta...
Ojetina samozřejmě znakem žádného luxusu není. Znakem luxusu je jakékoliv nové auto luxusní třídy (tedy nejen SUV), které parkuje v k tomu přiměřených podmínkách (garáž ve vlastní vile, podzemní stání v centru města). A je tomu tak všude na světě. A úplně stejnou otázku si kladou majitelé všude na světě "len si poviem, ako by som vyzeral, keby som vystupoval z nejakého ešte menšieho auta..."
..máš pravdu...len u nás ako píšem je 80% týchto "luxusných" áut naozaj ojazdených a ich majitel obyčajne nemá ani na nový byt, mne z tej vašej diskusie pripadalo akoby SUV či niečo iné luxusné (nie každé aj nové SUV je naozaj drahé) bolo znakom akejsi prestíže...tá otázka, ktorú som si položil platí tak možno u nás...naozaj pozri si takú Viedeň, tam v pohode ludia jazdia v trojkových Golfoch či autách o segment nižšie a nikto to tam nerieši...bavil som sa z viacerými ludmi zo zahraničia čo boli u nás v BA a tí jednoducho nechápali, keď videli ten vozový park..stačí si skočiť do nákupných centier, tlačia sa tam veľké SUV , BMW 7, či A8, pritom ich majitelia obyčajne nestíhajú splácať leasing a bývajú v prenájmoch...tento spôsob rozmýšlania sa už začína meniť ale stále keď slovák zarobí pár eur prvé čo si kúpi je auto a najlepšie veľké SUV...to sú osobné skúsenosti so známymi či z okolia...je to chore... ale správne si napísal, že snom každej pipky je mať SUV, a najlepšie čo najväčšie, potom s tým nevie zaparkovať keď sa ide ukazovať v nákupnom centre a chráň boh aby to teba nanarámovala... ;-)
Rozlišoval bych dvě věci.
Jedna věc je finanční negramotnost, která je jak v ČR tak v SK velmi vysoká. To se projevuje tím, že lidé na hypotéku/úvěr/leasing kupují nad možnosti dané rodiny. To se netýká jen luxusních aut, ale i dovolených nebo bydlení. A ti největší pitomci jsou schopni zadlužit se i kvůli vánočním dárkům. Výsledkem je stále rostoucí počet osobních bankrotů lidí, kteří nejsou schopni splácet hypotéku, leasing nebo spotřebitelský úvěr.
Druhá věc je postavení auta jako statusu jedince ve společnosti nebo chceš-li známka prestiže. Mám mnoho rakouských a německých kolegů a platí tam to samé co u nás, auto je tam jasnou známkou prestiže. Prostě lékař na klinice, manažer nebo architekt Pandou jezdit nebude i kdyby to měl do práce 2 km přes centrum a jakkoliv by nějaké malé auto bylo nejrozumnější řešení. To raději ze sebe udělá velkého sportovce a bude jezdit na kole nejlépe tak aby všichni viděli, že je eko/fit, ale samozřejmě dbá na to aby to kolo bylo nějaký celokarbonový speciál nejlépe se značkou Porsche a bylo na něm na první pohled vidět že jenom rám stál víc než ta Panda. Dokonce bych řekl, že společenský status se tam pomocí auta vyjadřuje daleko důrazněji a důsledněji než u nás. Ano, u nás je mnoho těch co si koupí luxusní ojetinu a mají pocit, že dosáhli společenského statusu a neuvědomují si, že jsou pro srandu králíkům, ale to je asi běžný projev křupanství z kterého se postupně dostáváme.
Holt se každej pohybuje v jeném světě. Někdo zná sídliště, jinej ví, že je i něco jinýho. Já tedy žádného majitele skutečně prestižního auta parkujícího někde na ulici neznám. Je to furt o jednom, závist, závist a závist....a na Slovensku je to ještě horší než v Česku, nakonec je to vidět i z těch příspěvků.
A co se týká prestiže, jeden kamarád - lékař odešel hned po revoluci pracovat do západního Německa. Majitel soukromé kliniky mu hned po nástupu "vysvětlil", kde a jak "by měl" bydlet a jakým autem (třída, značka) "by měl jezdit. A i když ty značky byly německý premiový trojlístek, byl i upozorněn, že nesmí mít lepší auto, než.....on a řada dalších výše postavených lékařů. Tolik ta prestiž. Ale od lidí, co znaj tak akorát jak to vypadá v Petržalce nemůžeš čekat, že tohle pochopí.
A pritom nemám problém súhlasiť s tým, čo Ham napísal v príspevkoch 23.12.2012 10:45 a 22.12.2012 23:51, ale to by si najskôr ty musel pochopiť, že som už nemal potrebu na to reagovať, a z akého dôvodu...
Ale hľadať pre to pochopenie od človeka, ktorý za všetkým vidí a nutne hľadá iba závisť, to by bolo priveľa. O to ani nestojím, BeranK, tak ako nestojím o diskusiu s takým človekom. Napriek tomu, i tebe prajem príjemné Vianoce!
na teba asi nemá zmysel reagovat, ale keby si si pozorne prečítal môj príspevok vôbec nejde o závisť, ale o skúsenosť a nielen moju. To, že píšem o sídlisku vôbec neznamená, že na ňom bývam (pritom si vôbec nemyslím, že je to hanba), bývam v starom meste a mám pod bytom dokonca garáž a pracujem ako lekár, kludne ti dám aj adresu. Mám viacero kolegov lekárov v Nemecku a dokonca aj v Irsku, nikde, nikdy nikto im nepredpisoval aké si majú kúpiť auto /dokonca bývalý kolega v Irsku, kde zarába cca 6tisíc euro mesačne mal trojkového Golfa a teraz starý Renault Scénic lebo to má na háku), tie tvoje konfabulácie čo tu predvádzaš sú naozaj len na smiech..Radšej sa zbav konečne tej nenávisti a stereotipov voči iným názorom...prajem pekné sviatky :-)
Jenže o to tady asi jde. Žvanílové s "malým kašpárkem" si holt musej dokazovat, jaký jsou ti s velkými auty, potažmo SUV idioti, protože - protože obyčejná lidská závist. Je to pořád stejný, pořád dokola.....
Po městě se ježdění vyhýbám (jet Prahou je utrpení - snad v půlnoci + tři čtyři hodiny to ještě jakž takž jde), zlatá hromadná (až na ty páchnoucí jedince...) a tam, kde auto opravdu potřebuji je samozřejmě lepší velký a pohodlný auto. Jet 200 km a pak být třeba pět šest hodin na jednání i v provozu či na stavbě je o tom, že se alespoň pohodlně svezu tam a zpátky. Proto ty mnohými tak nenáviděné firmy svým lidem kupujou slušný auta (aspoň oktávky), protože tohle všechno dobře vědí. Fabie je tak do 50 km, víc ani ťuk, Clio (ne to úplně nové - to ještě neznám) nebo Corsa plus minus stejně. Dvě nepohodlnější auta, s ketrými jsem v poslední době jezdil, byl Val (bože nebo Vel) Satis a nejnovější Touraeg. Bohužel mi ani jedno neříkalo pane.....jenže z toho komplex nemám a nepotřebuju tady vypisovat moudra o nepotřebě velkých aut, SUV a léčit si tak svoje komplexy.
A co se týká předmětu článku - ten Fiat se mi vůbec nelíbí (naživo je to horší než na fotkách, viděl jsme a stačilo mi), je to podobně odpudivé vozítko jako byla Multipla, kam se to hrabe třeba na Scenic. A pokud tohle má být dopolněk ke kabelce od Prady, tak je to jako jíst kaviár plastovou lžičkou v parku na lavičce.....
Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
mozna "jen" Skodovky - ale to je hned vedle.
Byval to fajn server... ale co uz ted.
Tohle auto je fajn. Je pekny, primerene prostorny, rozumne bezpecny a pritom dokaze jezdit usporne... kdyz vyjdeme ze zkusenosti poslednich 10 let, tgak bude i spolehlivy...
Takze je treba jej znevazit jinak!
Je to pro slecny... a hodi se to jako doplnek ke kabelce... no to jsou teda vazne argumenty.
Lidicky prestante uz tem novinarum vsechno zobat z ruky... at uz jde o auta, o zivot nebo o politiku!
Pouzivejte svou hlavu. Pro zacatek si treba zajdete nekam na prodejnu a v tom aute se svezte.
Kdyz se vam nebude libit a pujdete si pro Golfa - je to vase rozhodnuti a neni na tom nic spatnyho!
Ale rozhodnete se sami... a ne podle takovyhle slatanin zbesilych.
Treba mne se 500L libi a uz vim, ze si ho koupim... s motorem 1.6 a v provedeni Trekking, az se u nas zacne prodavat.
Re: Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
Ten server je plus minus stejnej, doba se poněkud změnila.
Jinak je zajímavé, že nejvíc tady proti objektivnosti AUTO.cz brojí bojovníci za koncern FIAT......přičemž právě svezení se je to, co může spolehlivě odradit zrovna od Fiatu, který vypadá tak žensky, tak roztomile.....
Konkrétně - kamarádka si ho chtěla koupit (500), tak jsem jí dohnal k tomu, aby si ho
a) prohlédla v autoslaonu
b) zkusila si sjednat zkušební jízdu (to byl porod, ukazující, kdo Fiaty prodává.....)
No a po těchto zkušenostech skončila u aktuálního Yarisu.
Takže tolik k těm novinářům a tomu, proč se neřídit jejich radami. Že se auto nekupuje podle toho, co se kde píše a ukazuje, ale po zralé úvaze, prohlídce, zkušební jízdě ví asi každý, kdo auto skutečně kupoval. Takže mám trochu pocit, že jsi objevil ameriku, a je zajímavé, když píšeš, že si koupíš 500L Trekking, až se ovšem začne u nás prodávat. Takže si sám tak trochu protiřečíš, nezdá se ti?
Re: Je to smutny... ale je to tak. AutoCZ je v zoldu VW...
V com si protireci? ze vyskusal dany model a pocka na novy vybavovy stupen je nejake protirecenie, ci vybavovy stupen pre teba predstavuje zgruntu ine auto??
" ... nejvíc tady proti objektivnosti AUTO.cz brojí bojovníci za koncern FIAT..." uz beries prasky na nervy a prejavuje sa to fantazirovanim?