Ekonomika
H/K , duster :yes😒br />
vyborny mesiac zaznamenali aj CRV a aj forester s RR evoqom - skvele auta, hlavne evoq je trefa :yes: ci uz velkostne tak aj dizajnom a zameranim :yes: - nemecka premia to ma uz tazsie ako kedysi.... hlavne GLK sa akosi uz dlhodobo nevie uchytit a pritom je to zrejme najlepsie auto v triede... zaujmave
vyborny mesiac zaznamenali aj CRV a aj forester s RR evoqom - skvele auta, hlavne evoq je trefa :yes: ci uz velkostne tak aj dizajnom a zameranim :yes: - nemecka premia to ma uz tazsie ako kedysi.... hlavne GLK sa akosi uz dlhodobo nevie uchytit a pritom je to zrejme najlepsie auto v triede... zaujmave
No ano, Forester ziskal na peknych zlavach uz dochadzajuceho modelu a ten novy sa asi lepsie predavat nebude...ak teda bude hrat u niekoho vyznam aj dizajn. Prekvapilo ma pomerne vysoke cislo Hyundai Santa Fe. Nie zle ani Kia so Sorentom. Stale pekne cisla u Sportage a ix35, navyse ma prekvapilo, ze sa na Sportage koli velkym objednavkam stale caka tak dlho...robia na 3 smeny, teda asi 24 hodin denne, kazdu 1 minutu jedno auto, a predsa musis na Sporatge cakat minimalne 4 mesiace.
hyundai Santa Fe - ano zacina sa predavat novy model cisla pojdu pomaly ale isto hore, slvele auto :yes😒br />
nove sorento je pre mna este lepsia volba ako spominane santa fe.... predaje sorenta pojdu hore tiez ale tie sa prejavia viac az v dalsom roku... kedze nabeh inovovaneho modelu sa este len rozbieha :yes😒br />
sportage a ix35 su v nasich krajinach bestsellery takze niet divu ze sa trosku aj caka, tie auta sa tu predavaju ako teple rozky :yes: :yes: :yes:
nove sorento je pre mna este lepsia volba ako spominane santa fe.... predaje sorenta pojdu hore tiez ale tie sa prejavia viac az v dalsom roku... kedze nabeh inovovaneho modelu sa este len rozbieha :yes😒br />
sportage a ix35 su v nasich krajinach bestsellery takze niet divu ze sa trosku aj caka, tie auta sa tu predavaju ako teple rozky :yes: :yes: :yes:
Santa-Fe bude mat velky problem, lebo jeho cena sa priblizila k nemeckym premiovkam a ver, ze kazdy normalne zmyslajuci clovek uz da prednost nemcom ako korejcovi. Uspech im doteraz zarucovalala pomerne nizka cena a dobra kvalita, ale ked pojde cena hore uz ich prednostov nebude. Santa-Fe je dobre auto, ale jeho cenova politika ho dost znehodnoti.
Ked vidim tie cisla Suzuki, bojim sa o jeho prezitie. V Amerike to uz uplne vzdal, v europe jeho cisla radikalne klesaju 😒 , stale dufam, ze neskonci v rukach VW. Ale nema momentalne cim nadchnut. Swift potrebuje nastupcu ako sol, s Kizashi som siel pred tyzdnom a napriek skvelej financnej ponukesom ho odmietol, ten motor bol na moj vkus lenivy a siel az od 4000 otacok, co by som predsa len od 2,4 benzinoveho motora cakal o cosi viac. Tak zostava tu len Vitara a ta nejake obrovske uspechy nezne. Inac podla mna ma Suzuki z Japoncov najlepsi dizajn, tak Swift, tak Vitara ako i Kizashi su krasne auta :yes: . Suzuki, prajem ti v novom roku viac uspechov.
problemom suzuki je ze potrebuje nove modely .. SX4ka je uz v podstate dost stare auto aj ked dobre a lacne ale uz to chce nastupcu a ten akosi neprichadza aj ked coskoro uz urcite pride...
swift doplatil na to ze vyzera presne ako povodny swift teda ten predosly ktory bol uspesny a jedinecny... zakaznikov to uz akosi nezaujalo navyse je to stale male auto.. kufor maly... ale o to nejde... skor sa vytratila ta jedinecnost swifta.... ten novy swift je uz vlastne len taka napodobeina stareho a stratilo to originalitu..... je to take predlzene umele nudne... skoda no
kizashi to ma tazke... drahe auto, malo motorov, prevodoviek, v strednej triede nema ziadne meno, ludia ho nepoznaju.. tazko sa presadzuje....
takze si sa nakoniec rozhodol pre sportage? do alp skvela volba
swift doplatil na to ze vyzera presne ako povodny swift teda ten predosly ktory bol uspesny a jedinecny... zakaznikov to uz akosi nezaujalo navyse je to stale male auto.. kufor maly... ale o to nejde... skor sa vytratila ta jedinecnost swifta.... ten novy swift je uz vlastne len taka napodobeina stareho a stratilo to originalitu..... je to take predlzene umele nudne... skoda no
kizashi to ma tazke... drahe auto, malo motorov, prevodoviek, v strednej triede nema ziadne meno, ludia ho nepoznaju.. tazko sa presadzuje....
takze si sa nakoniec rozhodol pre sportage? do alp skvela volba
A kdyby vybral třeba Octaviu scout, to by byla do alp volba špatná?
Auto s 2-rocnou zarukou by som si nekupil nikdy a Skoda ako i cely koncern VW neda ti zaruku viac ako 2 roky...ak si nepriplatis ;-\ . Navyse, mame tu 2 Yeti a oba po 2 rokoch a 2 mesiacoch museli ist do servisu, DPF (1000 eur), s Oktavkou ale nebol za 3 roky ziadny problem.
A zkoušels ho v manuálu v předokolce nebo cvt čtyřkolce? Já se svezl s manuálem a musím říct, že jsem byl nadšen. Dle mého byl zátah odpovídající, zvuk příjemný, jísté držení stopy v zatáčkách na nerovném povrchu; abych řekl pravdu, jsem překvapen, že se jich prodává tak málo.
Nechápu že jsi překvapen. Absence dieselu se v této třídě neodpouští. Asi plánovali využít koncernový 2,0 TDI ale ze všech plánů sešlo ... Všichni už jsou v nějaké alianci, jen Suzuki ne. To bude problém.
Skusal som ho v 4x4...to bola podmienka 😉 .Pri skusobnej jazde som presiel s Kizashi omnoho viac ako so Sportage a je to neporovnatelne. Nevyhodou Sportage bolo, ze je to SUV a Kizashi drzalo na ceste ako pribite, ale ten motor u Kizashi....ja som musel viac krat skusat, ci nemam zaradenu rucnu brzdu ;-\ .Navyse, co ma velmi u kizashi prekvapilo, bolo tlmenie nerovnosti....necitil som oproti mojmu doterajsiemu Ceedu ani len troska zmeny a to som naozaj siel s nim pekny kus cesty.Pred vyberom som cital i hodne testov, v tych nemeckych bolo Kizashi az neuveritelne kritizovane pre jazdne vlastnosti (smerova stabilita) pri rychlosti nad130 km...na nemeckych dialniciach som tiez casto a i to hralo, aj ked malu, predsa len urcitu rolu. Nejake stranky pisali, ze Kizashi bol postavene na uplne starej technike, ktora dostala len novy kabat. Potvrdit to neviem, ale veril by som tomu.
já jsem jel před rokem předokolku s manuálem a velmi dobré auto dle mého, ano na mnoha serverech bylo kritizované, ale v této kombinace je to dost živé a zábavné auto, navíc s krásným interiérem i exteriérem...ovšem prodeje zabíjí absence dieselu a kombíku bohužel....jinak by se jich dle mého prodalo o dost víc...co se týče automatu-říká se že CVT dost zabíjí dynamiku nejen kizashi ;-\
suzuki ma s kizashi jeden velky problem ak neratam do uvahy malo motorov, prevodoviek a vysoku cenu.....
ten problem je to ze v strednej triede je kizashi neznamy pojem... vedla zauzivanych odskusanych a rokmi overenych mien ako passat, mondeo, superb, D3, avensis a podobne nema velke sance... kazdy si skor zvoli nejake zauzivane meno a auto ktore ma v tejto triede patricny image a povest ..... podobne neslavne dopadol aj fiat croma... tiez ho nikto nechcel... a podobne je to aj s phaetonom v triede luxusnej... kizashi dopadne rovnako... - drahe auto, malo motorov, malo predajcov, drahy servis, jedna dve vybavy... ziadne meno, nezname auto..... navyse chyba diesel!!!!!.... bez dieslu je v eu bez sance... v zapadnej europe je 75 percent predanych aut vsetko diesel.... co tu v eu hlada kizashi bez dieslu nevie nik.... to uato nema sancu.. za rok za dva to bude zabudnuty model ako croma ....
ten problem je to ze v strednej triede je kizashi neznamy pojem... vedla zauzivanych odskusanych a rokmi overenych mien ako passat, mondeo, superb, D3, avensis a podobne nema velke sance... kazdy si skor zvoli nejake zauzivane meno a auto ktore ma v tejto triede patricny image a povest ..... podobne neslavne dopadol aj fiat croma... tiez ho nikto nechcel... a podobne je to aj s phaetonom v triede luxusnej... kizashi dopadne rovnako... - drahe auto, malo motorov, malo predajcov, drahy servis, jedna dve vybavy... ziadne meno, nezname auto..... navyse chyba diesel!!!!!.... bez dieslu je v eu bez sance... v zapadnej europe je 75 percent predanych aut vsetko diesel.... co tu v eu hlada kizashi bez dieslu nevie nik.... to uato nema sancu.. za rok za dva to bude zabudnuty model ako croma ....
:yes: i tak Suzuki fandím, jako jejich první auto ve střední je opravdu vynikající, a to i ve srovnání se zaběhnutou konkurencí. Nesouhlasím však s vysokou cenou. Samozřejmě, když si přečteš, že začíná na 700tis, tak se trochu zarazíš, ale když pak koukáš, co všechno za tu cenu nabízí, není o čem. A taky nesouhlasím s drahým servisem. Jednak to má motor, na kterém se snad nemá co porouchat a pak, která automobilka má dnes servis levný? Myslím, že Suzuki nijak nevybočuje z řady.
S tím swiftem a nástupcem to myslíš jak prosim? Je teď uplně nový novoučký.
A pravda, Kizashi nemá dobrý motor, ani jeden, je to tragedie a 4x4 jen s automatem, to jako * off!
A pravda, Kizashi nemá dobrý motor, ani jeden, je to tragedie a 4x4 jen s automatem, to jako * off!
Nový už není, prodává se takřka dva roky, ale na nástupce je pochopitelně ještě příliš brzy, Augustin jej zřejmě považuje za facelift jako mnozí jiní, ovšem jedná se o zcela novou generaci.
Aha...naozaj som si myslel, ze sa jedna len o facelift..vdaka :yes: . Ked je ale tak nove, tak by som dal do vyssich vybav moznost nejakych asistencnych systemov, tam nenajdes skoro nic. Ked porovnas Mokku a Swift a ich mozne vybavy ;-\ a ani cena nemusi pliest. Na SK je ten rozdiel v prospech Suzuki jasny, v AT az tak nie.
Ještě jedna věc - tu ponuku jsi měl jakou? Napiš prosím pokud můžeš kolik byl ofiko, a kolik jsi měl ty, klidně mě do zpráv soukromých. Děkuji.
No kizashi malo uz 18 mesiacov a malo za sebou len 1500 km ale zlava bola nakoniec skvela: skoro 6000 Eur. Ta vsak bola i preto, ze mame s predajcom uz dlhorocne skusenosti. Inac hovorim o AT, kde sa auto kupovalo.
a sportage si bral stvorkolku benzin ci diesel?
ja😁iesel, 2,0 Crdi ten s vyssim vykonom (okolo 130 kw). Kupovali sme ale 2 Sportage, kolega jazdi ale len kratke trate a tak 2,0 CVVT (GDI s 4x4 nie je mozne). Ja som nemohol cakat, potreboval som nutne 4x4 uz pre tuto zimu a na sklade v celom AT nemali verziu 4x4 so silnejsim motorom :-! a tak som musel kupit, co mali..s automatom. Moc nie som tym nadseny ale uvidim...necham sa prekvapit. Kolega musi na benzin cakat 4 mesiace.
zaujimave kombinacie 😉 , dufam ze ta automat nesklame.. samozrejme tiez by som bral skor manual to je pravda ... ale niekedy to vypali inak ako planujeme 😉 kazdopadne skvele auticka gratulujem k vyberu ... a maju skvele zaruky aj dizajn parada :yes😒br />
zaujimave moze byt aj sorento nejake vypredajove kusy este pred inovaciou aj ked asi aj tak uz to vychadza podstatne cenovo vyssie ako sportage..... to je pravda 😉
zaujimave moze byt aj sorento nejake vypredajove kusy este pred inovaciou aj ked asi aj tak uz to vychadza podstatne cenovo vyssie ako sportage..... to je pravda 😉
Čakal som trochu viac.Dizajnom ma síce neuchvátila,ale recenzie boli vynikajúce a aj predaj sa slušne rozbiehal. ;-\
No ak sa nemylim, tak CX 5 sa nestiha vyrabat a rozpraval som sa tu s jednym predajcom, ze su na to kvoty a tie su pre Mazda nie tak vyznamne krajiny velmi male. AT dostalo urcitu kotu a tu nejde prekrocit, aj keby o zaujem o nu bol este väcsi. S CR alebo SK to asi nebude inac. A navyse okolo 9 mesiacov sa na mazdu asi tiez nie kazdemu chce cakat.
Som prekvapeny kolko je v tabulke nekaleho importu z Juzne Korei a Japonska...hlavne, ze Europania nemaju pracu! Hnus. :no:
Ja tam tolko korejskeho az tak nevidim a divam sa dobre 😉 ...ked som otvoril motor Sportage, tak som sa divil, kolko suciastok je tam s napisom: Made in Slovakia alebo Czech Republik. Ani neviem, na co tie suciastky sluzia, cast isla do xenonov atd. A ked mi daju europske auta väcsie ako 2-rocnu zaruku (ako koncern VW), budem uvazovat i o nich. Mnohi nechcu nie japonske auto koli tomu, ze by milovali Japonsko ale koli tomu, ze ta kvalita je casto o niecom inom...bohuzial pre europu.
:yes: :yes: :yes😒br />
kto chce psa bit palicu si najde.... keby boli vsetci korejci poskladani cisto z eu suciastok cisto v eu tak by sa stale nasiel niekto kto by tvrdil ze nam beru pracu.... to mas tak.... zaslepenci
ano zaruky eu znaciek su bieda.... dovod dnes ist do koncernu? ziadny... poruchove motory, nudny dizajn, zaruky biedne, servis drahy, dizajn predpotopny, image ziadny, povest neslavna.... nuda ...... auta bez zivota...
verim ze sportage ta nesklame ani tvojho kolegu.... skvele auto :yes: skvele zaruky :yes: vyborne motory :yes: a nadcasovy nestarnuci dizajn :yes: skvela volba
cim viac takychto aut na cestach tym je zivot krajsi ... bravo kia :yes:
kto chce psa bit palicu si najde.... keby boli vsetci korejci poskladani cisto z eu suciastok cisto v eu tak by sa stale nasiel niekto kto by tvrdil ze nam beru pracu.... to mas tak.... zaslepenci
ano zaruky eu znaciek su bieda.... dovod dnes ist do koncernu? ziadny... poruchove motory, nudny dizajn, zaruky biedne, servis drahy, dizajn predpotopny, image ziadny, povest neslavna.... nuda ...... auta bez zivota...
verim ze sportage ta nesklame ani tvojho kolegu.... skvele auto :yes: skvele zaruky :yes: vyborne motory :yes: a nadcasovy nestarnuci dizajn :yes: skvela volba
cim viac takychto aut na cestach tym je zivot krajsi ... bravo kia :yes:
Ale abych jen nehaněl - oceňuji, že lze sklopit nejen opěradla, ale i sedáky, takže vznikne velký rovný prostor když je potřeba. Taky uvnitř vypadá auto celkem hodnotně.
Co sa tyka malej vysky a tak nevhodnosti do terenu...ak clovek hlada auto do terenu, nehlada Mokku! Su oblasti...kde i ja zijem...kde ide len o pohon 4x4 a ten Mokka ma a pritom je cele auto "zabalene" do pekneho obalu (uznavam subjektivny dojem). Navyse objednavky hovoria o obrovskom uspechu, ze zakaznik prave take auto potreboval. Dokedy ten uspech bude trvat, ukaze cas.