Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Český trh v listopadu 2012: Nejprodávanější automobily střední třídy

153 komentářů

MariAchi
Recenzi tu nemám, neboť mi to nechtělo vzít značku "Sobi 20".
_MT_
Nebo manažerka odpadů a nečistot. >😒]
Avatar - Emel
Emel
Je to o cestách, jaké jezdíš. Na pár kilometrů je Punto nebo třeba ten Yaris fajn, ale grácie s jakou průměrné auto střední střídy polyká kilometry na dálnici má něco do sebe.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Kupci vetsiny novych "vetsich/drazsich" aut jsou firmy. K prostemu lidu se tyto vozy dostavaji prevazne ve forme ojetin. Je to logicke, normalni a standardni.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Ted jsou prazdniny nejaky zrovna ne?
hipisko
407 ma ale nadpriemerny podvozok este aj v dnesnej dobe. Keby 407 nebola tazsia o 100kg a nekrutila sa, tak by jazdnymi vlastnostami bola suverenne v spicke triedy, ak nie prva v triede, kedze uz teraz ma vynikajuce jazdne vlastnosti prave vdaka podvozku.
508 ma podvozok 407 + par vylepseni iba v GT verzii.
To ale neznamena, ze ma 508 v ostatnych verziach podvozok ako Dacia...
Avatar - idam.i
idam.i
Na čom teraz jazdíš? Nikde nevidím tvoju recenziu.
MariAchi
Já přece nikde netvrdím, že není dobré.
pargi
A uklízečka je kosmetička podlahových krytin 😄 no nezní to líp?
Avatar - idam.i
idam.i
Možno hej.
Ale vážne kolko si najazdil s i40? Tiež by som tomu kedysi neveril,ale tento H je ozaj dobré auto.
Avatar - idam.i
idam.i
Sorry 😄 ,máš pravdu 407.Inak si za tým stojím ! 😉
_MT_
Tyhle "manažery" jsem nemyslel, u nich to není zarážející, že. 😄 Myslel jsem spíš střední management, tedy lidi jako je finanční ředitel.

Pastýř si ostatně také může říkat manažer užitkových zvířat. 😄 Sám o sobě je to titul prakticky nic neříkající.
sibirka
vsechno muzes mit lepsi i nez M6 kdyz si za to zaplatis, jen u toho co jsi vyjmenoval si koupis nejspis 2-3takove i40 tky, a pokud to kupujes pro zamestnance tak to se u tebe asi maji velmi dobre 😉
sibirka
kdyz chcete auto s peknym designem tak kupte Kia Optima, ostatni auta jso proti ni jak oskliva kacatka 😉
sibirka
vsichni v tomhle segmentu dodavaji firmam, at uz malym ci velkym, Skodovka je urcite v CR v tomhle zabehnuta nejlepe. To ze i40 dostala velkou zakazku je pro ni uspech a vystraha pro ostatni s timto vozem pocitat. Je jen otazkou casu kdy se Korejci do tohohle boje zapoji. A je videt ze statecne bojujou 😄
sibirka
Ja bych se na cenikove ceny na internetu vubec nedival, 70% aut se v tomhle segmentu proda firemnim zakaznikum s vyraznyma slevama (15-30😖, dulezitejsi je koncova cena pro firmu vc. nabidnutych sluzeb, vetsi roli v prodejich hraje spise firemni politika (berou napr. pouze VW group atd, ci to jak podporujou leasingove firmy a ty zaradi auto do tez do sveho vozoveho parku).
Banjo
Auta narůstají z toho prostého důvodu, že lidé jsou čím dál delší a širší.
Auta tento trend pouze kopírují.
Banjo
Kizashi je skvělé auto. Akorát jenom s benzínem a hlavně celkem drahé (tuším 680 v základu).
Banjo
Tipnu si, že může jít jedině o design, když jsou to jinak koncernová dvojčata.
Avatar - Ozzman
Ozzman
On takovým autem nikdy nejel, tak ho nech >😁 Pro něj svět končí velikostí i30
Já sám bych zase nikdy malého hatche nechtel, protože to auto nestačí pro mé potřeby.. je nás hodně takových a je kec že všechny větší auta jsou firemní ( možná by ses divil kolik i mezi těmi hatchbacky jezdí firemních aut).. Proč by člověk měl mít malé auto, když byť i 10x ročně to velké potřebuje ( já několikanásobně časteji). Do velkého se dá vždy dát méně, ale do malého nikdy více... Každý ať si koupí co se mu líbí.
Banjo
Nerozumím přesně pointě toho vtipu.
V základu (což je nějaká limitovaná série) stojí i40 přesně půl mega, a to právě v naftě. A to v sedanu, který Češi zrovna dvakrát nemusejí.
Banjo
Tak jedinej není, stačí si přečíst celou diskusi.
Ale jinak máš v podstatě recht.
MariAchi
Tak to je potom OK.
Oni nás tehdy upozorňovali, že to zkoušené auto je "PR auto" a že v něm něco nadbývá a něco zase chybí...
MariAchi
Jo ták - ty sis potřeboval jenom rýpnout, chudáčku...
pargi
Problém taky je, že si u nás každý říká manažer. "Sekretářka" je office manažer, správce budovy je facility manažer...vůbec mi nevadí, že pak tito tzv. manažeři jezdí ve fábce 😄
Avatar - idam.i
idam.i
S tvojim tvrdením,až tak úplne nesúhlasím.Auta strednej kategórie majú úplne iné materiály tlmiace hmoty a pod.Pokial mám možnosť,tak vždy volím auto vyššej kategórie.Nie,že by Focus,alebo Ceed boli zle auta,ale vozenie v Optime,alebo Mondeu je iná káva.
_MT_
Lidem stačí dvě nohy a dvě ruce. I těm bohatým. 8-s

Také nejsem zastánce růstu vozů. Ale podíval bych se na ty Yarisy a spol. Základní cena v akci 230 tisíc. To máme při mém rozpočtování auto pro člověka, který měsíčně vydělá zhruba 38 tisíc Kč. Čistého. To jsme daleko nad průměrem, nemluvě o mediánu příjmů v republice. Takže ano, Yaris je auto pro člověka, který se nemá špatně (bráno relativně).
_MT_
Top manažer si koupí třeba Porsche, nebo Maserati. I když moje představa o top může být jiná než tvoje. 😉 Jinak každá firma má jinou politiku a jiný rozpočet, někde manažeři jezdí ve Fabiích (chudáci), jinde v 5er. Řada lidí ani soukromé auto nemá, když má služební (a má možnost ho využívat soukromě). Případně i zohlední své soukromé potřeby při výběru služebního, pokud to firemní politika dovolí.

"Exoti" jako Legacy, nebo M6 loví spíš u drobnějších podnikatelů a zaměstnanců, kteří si mohou auto vybrat. Alespoň tak to vnímám.
Avatar - R32
R32
Mal som na týždeň i40sw (1,7CRDi + manuál) ako náhradné vozidlo a musím povedať, že auto bolo fajn, podvozok komfortnejšie ladený no určite nie mäkký, navyše na aute boli obuté 18" disky, riadenie trošku syntetické so slabou spätnou väzbou (v meste OK, na mokrej diaľnici trošku neistota), utlmenie vinikajúce, funkčná výbava s logickým ovládaním, auto malo asi skoro full výbavu takže som odskúšal asi všetko bez výhrad... Materiály sa môžu kľudne rovnať s Nemeckou prémiou.
Manuálna prevodovka s týmto motorom je dosť nešťastná kombinácia. Kým motor nemá cca 1800-1900 otáčok tak môžeš pedál mačkať na podlahu nič sa nedeje... Až po prekročení spomenutých otáčok motor ožije a všetko je v poriadku. Pár krát mi to aj zdochlo nakoľko motor ani nieje (pri normálnej hlasitosti rádia) počuť. Takže ak by som to auto mal kúpiť určite automat.
i40 môžem jednoznačne odporúčať, skutočne dobre postavené auto, za mňa :yes:
_MT_
FYI: i40 má už v nabídce i dva benzíny, 1,6 GDI 99 kW a 2,0 GDI 130 kW.
_MT_
Já naopak preferuji menu v angličtině; Co mi daleko víc vadí, je neschopnost číst české názvy ulic (druhotně pak zprávy a kontakty). A neschopnost zobrazit české znaky (stačí mi, pokud zvládne substituci znaků s diakritikou za znaky bez).
_MT_
507? To mělo jaký podvozek?
_MT_
Průměrný měsíční prodej je zhruba poloviční, takže se spíš bavíme tak o 60 vozech. A víš, kolik aut má třeba takový Hochtief?
_MT_
Asi mu jde spíš o opakovatelnost, nebo spíš neopakovatelnost takového výsledku. Fleety jsou ve střední rozhodující.
Nicco
Mas pravdu, podla wiki je to 353,936ks vs 875,000ks a to ma Seat viac modelov.
Adam Novák
Tohle je blbost, Škodovky jsou i v Evropě prodávanější než Seat 😉
maax
A proč by někdo měl být odborník. Já jen píšu, že mezi těmi auty není zas takový rozdíl.Na to nemusím být odborník.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas :yes😒br />
uz davno tvrdim ze auta nizsej strednej triedy nejake klasicke hatch ako focus ceed alebo golf velkostne ludom uplne stacia... aj bohatym.... s tymito autami sa uz clovek nemusi bat cestovat ani na velke vzdialenosti a plnohodnotne odvezu minimalne 4 ludi... a kus batoziny.... preto mi napriklad pride divne ze novu ocaviu neustale natahuju zvacsuju predluzuju - pre koho? kto bude potrebovat taketo monstrum? nikto..... z dobrych auta robia obludy.... pre koho?

poznam tiez ludi ktori sa nemaju financne zle a jazdia v yarisoch, fabiach, astre, aurise a pod.... nikomu nechyba ziadny passat moneo superb a pod... ved aj na co? presne tak....

vsetko nad nizsiu strednu triedu su vacsinou firemne auta.... bezny clovek konci kdesi na ceedoch golfoch astre aurise... suhlas..... su to uz uplne postacujuce a spickove auta navyse velkostne na jazdu po meste este prijatelne... som zvedavy na novu octavku ... lebo ta nam akosi narastla... som zvedavy na co to bolo dobre....
Avatar - idam.i
idam.i
Tak si ho uži.Možno mu nakoniec prídeš na chuť. 😉 Tušíš vôbec,kolkí by radi boli na tvojom mieste ? 😄
Avatar - idam.i
idam.i
Ako hovorím "odborník".Tam sa preptám,tam si nečo počtu a už jsem múdry ako rádio,že jo ?
Avatar - idam.i
idam.i
Zbytočne vysvetluješ.Tak či tak je i40 na prd.Odborníka poznať hneď podla pár viet. :-!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
můžu se zeptat v čem konkrétně?
Avatar - STi 2008
STi 2008
Při vší úctě, tuto třídu kupuje jen firma-tedy fleet. A 114 aut určitě nekoupila jedna firma, to by tak byl asi ČEZ či Telefonica, jinou v ČR takovou velkou firmu nevidím.
jamp
voziť sa len tak je hlúposť ale aspoň časť z diskutujúcich sem tam auto kúpi a niečo najazdí.Diskutovať prepisovaním toho čo som čítal videl v tv alebo počul od syna, čo je svojmu otcovi synovcom, to asi nie je diskusia, skôr také papagájovanie. Naši a vaši novinári majú jednu spoločnú vlastnosť, až na pár výnimiek sa idú po.rať, keď dostanú auto na 1000 km test. Podľa novinárskych hodnotení som šiel skúsiť MB350CDI 4MATIC ( garáž v suteréne ) a bolo to úplne iné auto ako som čítal. Po zošliapnutí plynu signál obehol auto peši aspoň dvakrát, kým vyrazilo a pri predbiehaní na plných cestách by som niekomu raz skončil v kufri ( občas som lepič ). A v zákrute ďaleko horšie ako FOCUS s predným pohonom, to čo s tým spravím cca. 120kmh, to MB pri ani nie 110 šiel bokom všetkými štyrmi von, predajca skoro povracal prístrojovku a brat zahlásil, že 110 v tej zákrute je už aj na SANTA FE dosť. Bočné opierky operadla nafukovali ako sprosté a to mi vadilo ( k čomu to tam je 8-s ). Sklamanie roka, pritom cena dobrá a servis a poistky v cene... Nevozím sa len tak, vždy idem trasu do práce a späť cca 34 km mojim tempom ( decko do školy a šup šup do práce ) a naspäť tak, aby ma druhé nečakalo pred školkou, tú zákrutu som prešiel už cca. 4000 krát jedným smerom a rovnako druhým. Skúšam len to, o čom uvažujem že kúpim a kúpa nového auta začína vždy druhý deň po kúpe predchádzajúceho aj keď teraz máme taký poplatok proti luxusu. Motorku som jazdou neskúšal 😉 ale aj tak kúpil >😁
Avatar - Aladeen
Aladeen
Je pravda že to pravdepodobne písal nejaký nevyvinutý bezstavovec , ale chcel naznačiť to, že FR motory sú dobré a na rovnakej úrovni ako nemecké .
a súhlasím s ním aj ohľadne toho Aďa ... 😉
Já Prvni_1
už se perou?
To máte úplně jedno... tohle je stejně třída firemních aut... a tam je rozhodující úplně něco jiného.
V životě bych si nekoupil "koncern"... a vždycky jsem měl auto benzinový... a teď budu jedit ropákem - naftovým Passatem.
😒
Kupjou so do firmy 4... myslíte, že bi si ho KDOKOLIV z nás 4 šťastných koupil, kdyby si mohl vybrat?
Ne... ani jeden... a takhle se dělají prodané počty.
Za svoje jsem si koupil Punto... a to nejsem "nízkopříjmová skupina"... jen ty peníze dokážu utratit lépe a příjemněji...
Avatar - Toxik
Toxik
MOTORPAL, a.s. Jihlava
maax
Nevím diesel má 100 kw. Není to žádný zázrak, ale na slušné cestování stačí. Jsou i silnější auta. Ale věř, že žádný šneček to není, při plném zatížení 4 lidé a kufr plný báglů byl čistý rychlostní průměr do Splitu 126 km/h a to jsme jeli přes maďaři.
maax
Zkoušel a funguje dobře. Na všech oknech 😄
maax
Ne každý má chuť všechno ovládat v angličtině a za jízdy poslouchat anglickou navigaci. Je to v čechách prodaný má to umět česky. To je pro mě velká výtka. Když budu chtít se učit anglicky určitě do nebudu dělat v autě.
igorvrazic
Narozdiel od bezporuchovych 1,2TSI toto ale nie je cucanie z prstu... 😄
Mino21
Tak evropský Accord se stále prodává, vždyť se teď prodaly dva kusy.
pogo26
Zkus si ten test přečíst. O ceně to nebylo (stejná jako u Mondea, navíc šlo o akční cenu proti ceníkové P508, Passat - v té době novinek), tou jen Laguna zvětšila svůj náskok. Francouzské testy bývají docela objektivní a němci v nich často vyhrávají. Mimochodem P508 byla předposlední.
MariAchi
A proč mi to píšeš?

Takže ve francouzském testu, kde se hodnotilo i PODLE CENY vyhrála Laguna, která byla s přehledem nejlevnější. Fakt bomba, gratuluju. Takovou plichtou skončí test vždy, když se do kritéríí přidá cena.

A jen tak mimochodem - já jsem tu Lagunu zmínil s lehkou ironií a ze zcela jiných důvodů - zkus pročíst vlákno a možná ti to docvakne.
MariAchi
Stačilo napsat, žes myslel Mazdu 6 a že si tu spolehlivost cucáš z prstu.
pogo26
Tady máš test, kde Laguna dominuje skoro ve všech kategoriích. Nejsilnější je samozřejmě v jízdních vlastnostech, ztrácí v prostornosti interiéru. Celkově jí to stačilo na první místo. A není to úlet jednoho redaktora. Testovalo a hodnotilo 6 redaktorů.
1) Renault Laguna : 14,25
2) Opel Insignia : 13,55
3) Ford Mondeo : 13,26
4) Citroën C5 : 13,18
5) Peugeot 508 : 12,38
6) Volkswagen Passat : 12,05

[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já zapomněl, od příštího roku budou Mazdy poruchové, kanaďani zapomenou hokej a brazilci fotbal.
MariAchi
Cena i40 - na to nemusím být odborník, stačí se zeptat.
Cena do fleetu - to samé.
Cena servisu pro fleet - to samé.

Koukám že seš z toho, Vladko, nějakej rozhozenej, měl bys teď bejt v klidu >😁

A než se dáš dokupy, zkus mi aspoň necpat do textu něco, co tam není (třeba ty tupce).
Avatar - idam.i
idam.i
To ťa "sere" , že berú? Asi sú to sami"tupci a pod".
Neviem na čo všetko jazdíš,ale zjavne si odborník ku všetkému.Tak ti prajem pekný deň.
MariAchi
No - oni už ale právě píšou, ty ne 😄
Abych to nakonec zkusil sám >😁
MariAchi
Sportage je taky PODSTATNĚ povedenější, než iX35 a prodává se méně.
MariAchi
Nový to nebude tak jako tak, pokud bys ho tedy nechtěl dotáhnout z emeriky...
MariAchi
Právě že je, ale to musíš být zákazník, ne ceníkovej kovboj.
i40 se dá koupit v podstatě v plné s dieselem+automatem za cenu, na které Passat začíná a to i se slevami.
A na rozdíl od loňska šlo Hjondéé razantně dolů i s cenami servisu pro fleet, jinak by je do fleetu nikdo nebral.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Díky, ale jsou zde lepší s obratnějším jazykem, Dinar, Perun, iudex, poslední dobou na MACZ krásně píše své malé testy woody - alien :yes:
MariAchi
Jestli myslíš BMW M6, tak ta je na trhu už dlouho.
Jestli Mazdu 6, tak odkud máš to info o spolehlivosti?
MariAchi
Když už tak palcuješ, zkus mi to, prosím, přeložit do češtiny😒br />
" Mohou být kup si francouzskou dieselového motoru, je to vynikající motor pod kapotou je francouzský?"
MariAchi
Na Lagunu néééééé 😲
MariAchi
Přitom bys ty svoje zkušenosti moh vypisovat na blogu pravidelně a nastavit tak hromadě ne-moc-povedených testů zde zrcadlo. :yes:
MariAchi
A zkoušels třeba v té i40 stáhout zadní okno až dolů jen na jeden dotek?
Možná už to teď má, ale jedno z prvních aut, ve kterém jsem jel, mělo automatiku jen a pouze dolů a jen a pouze u řidiče.
Holt - náskok díky...Koreji >😁
MariAchi
To je nějaká nová verze Up! ??
MariAchi
To ale není tím, že by ten tvůj vymodlený model byl tak superúžasný.
Je to tím, že😒br /> - 508 není taková bomba, jakou měla (musela) být, aby konkurovala Passatu, Superbu, Mondeu
- C5 ani bombou nikdy nebyla, je to "pouze" alternativa
- Laguna...ani vlastně nevím, proč ji nikdo nehce, jsem zvědav, co s tím Renault udělá

I40 je tak jen jednoookým králem mezi slepými.
pargi
No tak top manažeři asi nebudou jezdit v m6 nebo i40, navíc vlastních. Ale je fakt, že normální (příjmem průměrná) rodina asi bude lovit v jiných vodách, než střední třídě. Na druhou stranu, před 10 lety bys za kompakta dal v dobovém přepočtu mnohem víc korun, než dnes za sřednětřídního kombíka.
shark11
Drahá kúpa i prevádzka, veľké riziko krádeže ....

Fleetové autá určite nie sú zložené z takýchto "exotov" .... tie majú maximálne majitelia a top manažéri ako súkromné ....
igorvrazic
To je automat! A v druhej najvyssej vybave,v podstate ale ma skoro vsetko co potrebuje auto v danej triede...cenovo je rovnako na tom ako CX-5...teda zaklad bude cca 21900Euro
Avatar - idam.i
idam.i
Jazdné vlastnosti?Čo sa týka Mondea ,tam súhlasim.Laguna bez 4C ? >😁 a 508 s podvozkom zastaralejším ako v 507,no neviem.Je fakt,že od teba ťažko iné čakať.Nič v zlom.
V tejto kategórii áut ,sa cení hlavne jazdný komfort a nie slalom okolo bránok,ale nezbadal som ,že by tam i40 zaostávala.
Avatar - iudex
iudex
Fu, to je hustá cena: 30 tisíc za atmo dvojliter s manuálom, to sa Japonci napriek nepochybným kvalitám šestky cenia privysoko. 8-s
Avatar - Aladeen
Aladeen
Teba by mali niekam zavrieť .... 😉
Avatar - Aladeen
Aladeen
:yes:
Mino21
No já bych do Accorda 2.4 šel, kdybych si měl koupit nové auto. Jenže je nutné kupovat i jiné věci, takže příští auto bude trošku starší Accord 2.4 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja netvrdim ze je kizashi nekvalitne auto 😉

tvrdim ze autu chybaju motory a aj nejaky poriadny diesel... kvalita sama o sebe nestaci ked auto nema potrebne motory..... takze kizashi coskoro dopadne zle nedobre.....
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
neviděl jsem líp udělané auto jako Kizashi... To auto je prostě pecka. Diesel pro Evropu jasně chybí, stejně jako kombi.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pokial nepride kizashi s dieslom tak to auto bude mat rychly koniec na eu trhu ;-\

accord je uz tiez na odchode.... nova 9 generacia do eu uz nepride... tak kto by ss hrnul kupovat accordy ze?

potesilo ma 11 optim :yes: auto pre trh usa je v eu spestrenim :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
konec roku, typický pro nákup fleetu 😉

Jinak pro Hyundai určitě pozitivní čísla, co by za to jiní dali... Češi zkrátka marketingovému mixu Hyundaie podléhají, to nejde zastírat.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
číslo měsíce - DVA. Dva jedinci, kteří ocení vkus, preciznost, eleganci a nadčasovost. DVA jedinci, kteří se odmítli zařadit do stáda... Tedy přesněji řečeno - dva krát dva 😉 :yes:
pargi
Definuj normálí a nenormální firmu nebo rodinu. A proč je m6 nesmysl? i40 je pak opak nesmyslu?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
😉 neblaznite vsetci s tymi zlavami a fleetmi stale.... ved aj ine auta sa tiez kupuju do firiem a maju tiez zlavy.... 😉 tak to chodi....

i40 inak nie je lacne auto... skus pozriet cennik :yes: casy sa zmenili :yes:
Nicco
Z evropanu po dizajnovej stranke asi v tomto poradi S/V60, A4, Passat, B3, DS5, Laguna, 5008, Insignia, C5, A5,MBC, ...Mondeo jedine v Titaniu, inak mi pride moc objemovo predimenzovane, ako keby nevedeli, cim maju prekonat Passat, tak zvecsia vsetky rozmery o 15%. Skor teda konzervativne tvary su sazka na istotu, ale ozaj dobry dizajn je, ked sa podari spravit pekne auto, bez toho, aby sa pouzili konzervaivne linky - to je napr. S/V60 alebo BMW3.
igorvrazic
Ako normalny clovek bych nad 2,5i s automatom nevahal...ak by bol cenou zaujimavejsi ako automat diesel 2,2 so 175konmi...a to taky diesel napriklad chyba i40ke...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
asi přišly slevy >😁 >😒]

resp. pravděpodobně nějaká firma nakoupila fleety, třeba HMMC >😒]
igorvrazic
uz teraz je k mání...v januari by mala byt v predajniach

[odkaz]

:yes:
pargi
:yes:
pargi
Někdy ani to ne 8-s
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
i40 poraza vsetkych frantikov v nemecku aj cechach :yes😒br />
i40 - 4 najpredavanejsie auto strednej triedy v irsku za trojicou ( avensis, passat, insignia ) , poraza aj superba aj mondeo a francuzov tam totalne zadupala do zeme :yes😒br />
i40 - v holandsku pred superbom a tesne za mondeom :yes: nie je to zle :yes😒br />
hyundai - 6 najpredavanejsia znacka v rakusku opat francuzi az za nimi: renault je 7-my , PSA su este hlbsie....

bude to uspesny rok :yes: H/K :yes: parada
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
necitas pozorne

pisem o trhu v eu.... ano cina je dolezitejsia z hladiska celosvetoveho trhu ale bavime sa o eu.... mam to tam napisane a v eu je pre skodu cesky cize domaci trh jednym z najdolezitejcich...
shark11
A bude to na i40 stačiť ? >😁

Pre normálnu firmu či rodinu je také auto nezmysel bez ohľadu na počet vylepšení ..... :-!
shark11
No práve "fenomén" PSY dokazuje, že časy, kedy náš západ určoval trendy vo všetkcýh oblastiach života pre zvyšok sveta už pomaly končia a musíme si pomaly zvykať, že náša "sociálna", reps. socialistická kultúra nestíha zvyšku sveta .....

Jediným šťastím pre "náš" automobilový priemysel je to, že i západné firmy e😜andujú do "normálneho" sveta, kde neplatia všetky tie pseudoekologické normy ....
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Od února si můžeš koupit M6, která má lepší motory, lepší podvozek, lepší řazení, lepší automat, lepší exteriér, lepší interiér, lepší spolehlivost, lepší jméno. Dokonce i ušetříš, protože nemusíš jít do dieslu.
martin.blader
Samozřejmě, nejlepší je si auto zkusit sám, protože vlastní pohled je při výběru nejdůležitější. Ale vozit se s auty z prodejen není zrovna košér, pokud auto zrovna nekupuji. Nejrozumnější způsob je asi sledování novinářů, jejichž názor beru vážně - u nichž vím že auto zrecenzují narovinu, poutavě a hodnotně.
-------
Mohou být kup si francouzskou dieselového motoru, je to vynikající motor pod kapotou je francouzský? 😉

PS:- Ada je jen alergický na rendlíky ! ! !
Passat nema dizajn, iba tvar.
Ovladanie v anglictine ako vycitka dnes neobstoji.

Minule sme mali vo firme testera elektrickych zariadeni - standby cital foneticky, a po anglicky nevedel ani ceknut, ale user interface jeho zariadeni a softveru bol plne v anglictine a chlapik s tym nemal najmensi problem. Skratka sa to naucil, poznal vyznam slov, co potreboval.

Staci chciet sa nieco nove naucit. Ale nasinec radsej uprednostni zly preklad...
shark11
Tá záruka čo "osloví len tupcov" má svoju cenu a nepoznám žiadnu značku - v rátane luxusných, čo by mala bezporuchové vozidlá ....

A náročný vodič čo kupuje bez ohľadu na cenu nepôjde kúpiť ani i40 ... ale ani Passat .... 😉
kilvap
alebo vysťahovať na nejakú vzdialenú lagúnu.
webpaja
Čau separatisto, zavři je do lágrů!!!
webpaja
Zřejmě tím autem nemusíš jezdit, ale bral by jsi ho s tímhle nejsilnějším motorem jako jediný? Nic mě na tom autě nevadí tak, jako mizerný výkony.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Že se ti, co to koupili, nestydí :no:
pogo26
Za 400 000,- toho v naftě kromě i40 moc nekoupíš. Ale o ceně to není. 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
mno ... si to na rychlo shrňme.... komu stačí rýžovar, který nejede, v kůži smrdí, ale má diodovou diskoteku...volí jasně. Ano, auto má šarm, přiznávám... a může i vyhrát... dokud se nesvezu v 508, Insi, atd....a záruka 5 roků... to už osloví jen tupce. Mno, tak se našlo pár fandů rejže, co dál? a ... srovnvávat s Passatem... to je přitažené za číro. Byť Hyu byl moje první dělo, tohle ne e..... ale pro Tuppery je to gut.. jinej gang, jinej level... >😒]
jamp
to nie je diskusia, topper to napísal, je to len copy a paste, jeho klávesnicou presne "
otazka par minut..... a k tomu copy/paste a je to.... 😉

ziadne romany...... rychlovka ".

Ak by som chcel názor na tie autá, tak určite nie z diskusie na auto cz, stačí ísť do predajne a odviezť sa, netreba žiadne kecy.
igorvrazic
Vobec nie...najdolezitejsi trh pre Skodu je Cina! Staci si pozriet cisla predajov za 2012 (nov.)...len oktavka cez 120tis aut...Superb,ci Fabia cez 40tis. Samozrejme,domaci trh je dolezity...ale uz nie je cislo 1!

Akykolvek dielčí uspech na nasom trhu je naozaj bezvyznamny...z celkoveho hladiska. Mozno pre nejakych lokalnych predajcoch = trosku vacsie premie a novinarov = maju sa na com vozit (mienkotvorcovia).
Tym myslim aj akoze uspech i40...pretoze kto na zapade sa bude pytat na tych par predanych kusov?? Pricom len v USA predali Sonatu cez 200tis za 2012.
Avatar - jazva
jazva
zdvíhať palce hore za rany pod pás... 8-s rozmýšľaš niekedy nad významom toho čo píšeš, alebo sa ti to len nekontrolovateľne hrnie z hlavy?
martin.blader
Mně spíš nějak nedochází, co k tomuhle lze pořád psát, když je to každý měsíc v podstatě stejné. Sem tam se možná objeví nějaké zajímavé číslo, tak se mu tiše podivím, vezmu jej na vědomí, ale o čem bych na toto téma takto dlouze diskutoval fakt netuším.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Nevíš, kdterá to firma si objednala i40?
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jo, to víš, hodnotit jen suchá čísla, to umí i playstationový jezdec jako topper, tam se může vyřádit... hodnotit auto jako celek svým pohledem, to chce už větší zkušenosti a těch zkušených je tady opravdu málo... (aby bylo jasno, i když jsem toho projel v porovnání s průměrem místního diskutéra hodně, tak pořád se mezi ty zkušené ne zcela řadím)
gero
Avatar - Ronault.
Ronault.
508, Laguna, Mondeo, Insignia... v podstatě všichni, nabízejí něco, co i40 nemá a zatím to nevypadá, že bude brzo mít, motor odpovídající této třídě. Navíc i40 pokulhává v jízdních vlastnostech, hlavně podvozek nedosahuje kvalit končícího! Mondea nebo Laguny s 4C či 508 nebo Insignie. Pohodlný to on je, ale řízení má ještě co dohánět. Samozřejmě cenová nabídka a nekonečná záruka lecos změní v postoji zákazníka a ne každý zákazník ty drobné nuance dokáže ocenit u auta střední třídy.

Jinak mě překvapuje, že u xenonových světel je pro uživatele nutné mít kontrolku, tam by snad měl poznat hned, že svítí dálkovými, ale to je tak trochu klasický problém H/K, ale i tam oni jednou doběhnou, o tom není pochyb.
augustin
:yes: Keby Skoda nemala fleety, tak by to s nou vypadalo uplne inak!
martin.blader
Mě stejně vždy překvapí, jak jste schopni se tu každý měsíc u několika tříd rozpovídat u výcpávek jako jsou články o prodejích.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak s tebou je to vždycky rychlovka, co? >😒] >😒]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
a?
maax
Jen mě zajímalo, která kára tě oslovuje z evropanu. Máš pravdu v tom, že kdyby byla optima combi tak tu stojí místo hyundaie ona. Kia je opravdu povedená.
Nicco
Vidim obrovsky posun u H/K co sa tyka spracovania, techniky, elektroniky a veci co by v Skode nazvali Clever napady, ale radsej mam europskejsi dizajn Kie, bohuzial Optima je iba sedan.
maax
Passat je klasika, snad je při modernizaci se mohly designeři trošku víc odvázat. Např. starší CC je daleko pěknější než to nové. Hlavně zepředu.
maax
Tak to si dovolím vyvrátit. S automatem jezdí diesel snad ještě lépe než s manuálem. Automat je nastavený tak, že drží vyšší otáčky a využívá menší motor dost dobře. Jen je takový tupější než v passatu. Tam je převodovka svižnější.
maax
Máš pravdu design je subjektevní snad jen pro zajímavost, a kterého It ve střední třídě máš na mysli??? Lancia, ala chrysler, nebo již nenabízeného fiata, snad jedině alfa. Ale ta je cenově jinde.

Z francouzů je pěkná snad jen 508, ale ta víc stojí než jezdí. Kolega ji po roce vrátil a koupil si Smaxe. Za ten rok byla 5x v servisu s motorem.
Laguna je opravdu škaredá a C5 je za zenitem. Snad jedině některý s modelů DS, ale tam je to zase o ceně.
Ford z nedostatku nápadů okopíroval Astona, a VW uhlazuje svoje letité a technicky dokonalé modely. To není výkřik designu. Zůstává velká 3 - BMW, Mercedes a Audi. A z nich BMW a Mercedes dělají pěkná auta. Ale je to zas cenově jinde.

Jediný opravdu pěkný vůz je Superb, ale jen v kombíku.

Myslím si, že hlavní problém u všech není design ale značka Hyundai. Jinak je to moc povedené auto.
Nicco
Dizajn je subjektivna vec, ja osobne mam Hyundai az niekde za De, Fr, It.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
presne tak.... passat vyzera dizajnovo nic moc... a francuzi? snad len 508 je dizajnovo normalna 😉
maax
A passat, laguna, mondeo mají tak závratný design? No nevím. Passat mě svou novou generací vyloženě zklamal - nová světla, vpředu a vzadu, nová mřížka. To je opravdu super design.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
i40 je skvele auto suhlas .... nie je o com

v strednej triede ak neratam premiu nie je vela lepsich aut .... i40 je skutocne spicka :yes😒br />
vela ludi zije este v praveku... stale si myslia ze hyundai je kdesi tam kde bola skoda s feliciou v r 95..... o to viac sa potom smejem na ich nechapavych xichtoch ked su z uspechov H/K prekvapeni.... doba sa zmenila.... len ludia su stale rovnako blbi.. ale len sami na to doplacaju

zo skodovky sa kedysi v britanii tiez ludia smiali a mali ich za "trabanty"... kolovali tam rozne vtipy o skodovkach ako u nas o trabantoch ... preslo par rokov a dnes sa v britanii so skodovky nesmeje nikto ani nahodou.... prave naopak... skodovku tam maju za spickovu znacku ktora vyhrava rebricky spokojnosti zakaznikov a rozne kvalitativne ocenenia..... no a podobne je to aj s hyundaiom a kiou... zacinaju byt uspesni... kedysi sa im ludia smiali ale dnes sa im smeju uz len pribrzdeni skrachovanci... doba sa zmenila.... cim skor to ludia pochopia tym lepsie pre nich.....

:yes😒br />
inak v i40 to chce manual.... ten automat je skutocne nic moc .... navyse diesel je vykonovo na manual ak akurat... s automatom to uz asi bude slabe 😉
Nicco
No ak ti nevadi ten dizajn, tak potom ano.
Nicco
Len poznamka, Mondeo caka na novu generaciu.
maax
Zdravím,
jezdím oběma I40 kombi diesel 1,7 automat i passatem cc 2.0 TDI s DSG. A musím konstatovat, že kdybych měl kupovat auto dnes tak vůbec neváham jít do I40. Passat má skvělé řazení DSG a rozmístění ovládacích prvků.
Ale I40 s kromě převodovky nemusí v ničem stydět. A ta výbava je opravdu luxusní. Mám snad 2 výhrady - nepřehlednou kontrolku dálkových světel - zaniká v modrém osvětlení palubovky a obládání v angličtině.
Obě jsou to skvělé auta, ale I40 moc nezaostáva. Myslím si, že frantíci nebo ford mají co dělat.
A, že se pro něj rozhodla nějaká firma do fleetu je zcela pochopitelné. I40 je dost dobré auto, navíc 5 let záruka a na to dnes firmy slyší.
Nicco
Z CZ trhu nemozes robit zavery😒br /> [odkaz]
U Exea ma prekvapili iba 4 hviezdicky NCAP, to rcite neprida na predajoch
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
kazdy trh sa pocita :yes: aj male trhy su zaujimave a pre iste znacky dolezite.. napr pre znacku skoda je ich domaci trh urcite jednym z najdolezitejsich v eu.... a automobilke robi slusne pocty aj zisky :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ano opat su to azijci bez ktorych by neprezili :yes:
shark11
Asi je "drobný" rozdiel medzi významom európskeho trhu pre Exeo a i40 ....

Hyundai hrá trochu inú ligu ....
Ondris
Renault má mimo EU ještě Dacii, Ladu, Nissan, Samsung a Infiniti - jako jediní mají kompletně pokrytý celý svět... Docela slušný na frantíky, no ni? 😄
igorvrazic
bezcenneho trhu...z neho totiz tie automobilky neziju...

Wake Up! 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
predaj v nemecku za 11 mesiacov r 2012😒br />
i40 - 7173ks
---------------------
508 - 7026ks
C5 - 4214ks
laguna - 3205ks

dalsia rana pod pas :yes: bravo i40 :yes😒br />
z neuspesneho modelu podla "radobyodbornikov" sa nam stava vcelku uspene auto :yes: to je sok
>😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
otazka par minut..... a k tomu copy/paste a je to.... 😉

ziadne romany...... rychlovka
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne je jasne ze sa to auto kupuje aj do firiem 😉 ... ale to sa kupuju aj passaty aj mondea a ine znacky...... normalny jav :yes😒br />
pre znacku je dolezite kolko aut preda - nejako to netriedim nema to zmysel :yes😒br />
ja poziciu superba nespochybnujem..... je nad slnko jasnejsie ze superb je jasne prvy passat jasne druhy a mondeo jasne tretie :yes😒br />
ano nemec si kupi golfa, francuz megane alebo P208 a talian punto alebo pandu... kazdy trh je iny to je pravda.... :yes: tak to chodi... svedi zase kupuju volva :yes: ulohou kazdej znacky je skusit sa presadit ... nikto necaka ze bude H/K v eu dominovat to nehrozi ani nahodou... ulohou je odkrojit si svoj podiel na trhu a vybojovat si urcitu poziciu aby ludia znacku akcepovali a poznali.... a aby mala zisk....... 😉

ano vdaka korejcom dnes vela ludi moze jazdit v golfoch miesto fabie... lebo vdaka korejcom ceny aut klesli.... europan europanovi s usmevom na tvari predaval predrazene auta..... europania odrbavali sami seba... ale hlavne ze korejci su ti zli....
Johnn
Jiní fleety neprodávají?Češi jsou tak bohatí,že se rozhodují pouze na základě reklam?Ani jedno není pravda,Je vidět,že pán je znalec.
pitrys
Chodí ten člověk vůbec do práce když tu má čas psát ty romány? S tou i40 bych počkal s nějakým soudem na příští měsíc, jestli ta čísla potvrdí. Každopádně, na to že je to korejská značka úspěch.
Philip1
Asi jsi nečetl ten článek pozorně. To, že se dostala i40 na bronzovou příčku je jen díky fleetové dodávce nějaké firmě. Stále je jedničkou Superb a to je před faceliftem a něni to "žhavá" novinka jako i40. Tak či onak nejlepší Hyundai je i30 a to jen díky ceně. Pokud bude stále mít Hyundai v Čechách tak ulhanou agresivní reklamní kampaň tak se Hyundai v Čechách prodávat bude. Chytrý Němec si koupí daleko lepšího Golfa a nebude si muset moc připlácet nebo sáhne po Fordu, či velmi podařené Octavii (bude záležet na ceně).

Jediné za co chválím Hyundai, je to, že mají část zásluhy na tom, že automobilky přehodnotily ceny svých modelů.
Avatar - Typhoon
Typhoon
Bravo i40!
Bravwo Topper!
😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a mozno aj mondeo zacne mat v CR s i40-tkou problemy :yes😒br />
vzhladom na obmedzenu ponuku motorov je 533 predanych kuskov a celkove 5 miesto doslova neuveritelny vysledok :yes: bravo :yes😒br />
ak by mala i40 este nejaky silnejsi diesel v ponuke verim ze by predaje boli este lepsie, pripadne by mohol pribudnut aj nejaky turbo benzin..... verim ze coskoro sa ponuka motrov rozsiri a v r 2013 pojde predajne i40 este vyssie , ma na to :yes: toto je len rozbeh :yes😒br />
i40 si aj napriek vela neprajnikom posmievacom a kritikom nasla svoje miesto na trhu a nie iba v CR a SR ale predava slusne vo viacerych statoch eu....... i40 je korejske auto a nevyraba sa v eu.... preto ocakavat ze v predajoch porazi niektore europske znacky vyrabane v europe je nezmysel a rovnaky nezmysel by bol ocakavat od eu auta vyrabaneho v eu aby porazalo azijske znacky vyrabane v azii.... cielom i40 je najst si v eu svoje miesto na trhu a zvysovat image znacky ako aj uspechy znacky a meno znacky a zisky.... predaj i40 v eu velmi nemoze ohrozit europske znacky - vzhladom na vyrobne kapacity ktore su mimo eu to nie je velmi realne... je jasne ze takisto europska znacka si nepipne v japonsku alebo korei ... to ja jasne... podstatne je to ze i40 si nasla svoje miesto na trhu a ponuka skvele auto ktore uz dokazalo aj vdaka roznym oceneniam ze jeho meisto na trhu je zasluzene a aj jeho "maly" uspech v eu ( velky pre hyundai ) nie je nahodny ale je zasluzeny..... len kvalitny dnes prezije.... nekvalitne auta by sa dnes na eu trhu nepresadili to vieme vsetci.......

par z uspechov i40 v eu😒br />
Rakúsko
Firmenwagen
Firemný automobil roka 2012

Estónsko
Tehnikamaailm
Automobil roka

Nemecko
Firmenauto
Firemný automobil roka

Maďarsko
Az Auto
Najlepšie kombi

Taliansko
Quattroruote
Najvyššia zostatková hodnota (37,2😖

Litva
Lietuvos Žurnalists Autoklubo
Automobil roka

Holandsko
Auto Week
Cena za inováciu

Portugalsko
Auto Motor
Najlepšie kombi

Veľká Británia
Business Car Manager
Najlepšie kombi
--------------------------------------… />
Hyundai i40 víťazom prestížnej súťaže EuroCarBody Award 2011!

500 popredných e😜ertov z oblasti automobilového priemyslu udelilo modelu Hyundai i40 prestížne ocenenie EuroCarBody Golden Award. Vo finále Hyundai porazil deväť najväčších európskych a japonských automobilových výrobcov. Odborníci vyzdvihli najmä vyspelú štruktúru karosérie, absorbujúcu energiu nárazu a svoju inovatívnu konštrukciu.

Výsledky EuroCarBody Award 2011

Hyundai i40
Audi A6
Mercedes-Benz B-trieda
BMW 1 Series
Mazda CX-5
--------------------------------------… />
treba pisat viac? myslim ze to staci

bravo i40
:yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mna by zaujimalo kolko sa preda lagun v azii ( ak vobec sa nejake predaju ).... to asi tiez nebude ziadna hitparada

i40 je korejec ... navyraba sa v eu.... bolo by nepochopitelne a nerealne aby toto auto porazalo eu znacky vyrabane v eu... ale ak hyundai este neskor rozsiri vyrobne kapacity v europe mozno sa toho dozijeme...

lutujem frantikov... ty su mimo eu bezzubi a v eu uz na nich dotieraju aj korejci.... este par rokov a spravia z nich azijci hara-kiri... sa dosmejete
Provocateur
... u nás. V Evropě i40 nestačí ani na letitou Lagunu. Z konkurence poráží jen Exeo, což je na i40 výbornej výsledek 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas... tych "e😜ertov" ktori sa hyundaiu posmievali tu je dost.... ale teraz ich tu neuvidis.... maju hlavu v smutku :yes😒br />
presne tak... nie je to o cene.. i40 nie je lacnym autom... a ze casy sa zmenili a hyundai je dnes uz na spicke vieme vsetci, ktori nie sme pribrzdeni .... dobre vravis :yes😒br />
a predaje to aj dokazuju ze i40 nebude zlym autom... uspech totiz praje len najlepsim

:yes:
Avatar - guze
guze
Ty jseš asi jedinej kdo je hotovej z toho, že se auto líp prodává, úplně mi není jedno co lidi kupujou, ale že bych z toho dělal kovbojku...pfff ;-\
shark11
Na ceny a obmedzenú ponuku motorov má i40 veľmi dobré výsledky ....

Nie je to tak dávno, čo tu "e😜erti" predpovedali, že nemá veľké šance >😁

V každom prípade sa i40 nestratil a nie je to vôbec len o cene ... tieto časy už skončili ....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
celkovo 5 najpredavanejsie auto strednej triedy v CR :yes: riadne prekvapko pre konkurenciu :yes😒br />
prva trojka je jasna... superb - passat - mondeo ale ze bude hned za nou BMW3 a potom i40 asi necakal nikto 😉 a na konci roka vela mozno ani nebude chybat i40-tke k stvrtemu miestu...... to by bola bomba keby sla este cez stvrteho baworaka....

frantici skoncili opat v smutku ... ked ich vyskolil aj mnohymi vysmievany a ponizovany hyundai ktory v tejto triede nema take meno a tradiciu ako laguna s PSAckom....... P508 porazeny i40tkou - kto by to cakal.... avensis a insignia su takisto len statisti 😉 ... pocet porazenych je skutocne prekvapujuci

bravo i40 :yes: skvele auto , vysledky sa museli dostavit :yes:
Adam Novák
1. Škoda Superb
2. VW Passat
13. Audi A4
14. Audi A5
...
Seat Exeo nikde - takhle vypadá většina tříd - vážně pochybuji o přínosu Seatu pro VW Group
BRAVWO VW GROUP, NIKOLIV SEAT