1. Škoda Superb
2. VW Passat
13. Audi A4
14. Audi A5
...
Seat Exeo nikde - takhle vypadá většina tříd - vážně pochybuji o přínosu Seatu pro VW Group
BRAVWO VW GROUP, NIKOLIV SEAT
celkovo 5 najpredavanejsie auto strednej triedy v CR :yes: riadne prekvapko pre konkurenciu :yes:
prva trojka je jasna... superb - passat - mondeo ale ze bude hned za nou BMW3 a potom i40 asi necakal nikto ;-) a na konci roka vela mozno ani nebude chybat i40-tke k stvrtemu miestu...... to by bola bomba keby sla este cez stvrteho baworaka....
frantici skoncili opat v smutku ... ked ich vyskolil aj mnohymi vysmievany a ponizovany hyundai ktory v tejto triede nema take meno a tradiciu ako laguna s PSAckom....... P508 porazeny i40tkou - kto by to cakal.... avensis a insignia su takisto len statisti ;-) ... pocet porazenych je skutocne prekvapujuci
bravo i40 :yes: skvele auto , vysledky sa museli dostavit :yes:
suhlas... tych "expertov" ktori sa hyundaiu posmievali tu je dost.... ale teraz ich tu neuvidis.... maju hlavu v smutku :yes:
presne tak... nie je to o cene.. i40 nie je lacnym autom... a ze casy sa zmenili a hyundai je dnes uz na spicke vieme vsetci, ktori nie sme pribrzdeni .... dobre vravis :yes:
a predaje to aj dokazuju ze i40 nebude zlym autom... uspech totiz praje len najlepsim
mna by zaujimalo kolko sa preda lagun v azii ( ak vobec sa nejake predaju ).... to asi tiez nebude ziadna hitparada
i40 je korejec ... navyraba sa v eu.... bolo by nepochopitelne a nerealne aby toto auto porazalo eu znacky vyrabane v eu... ale ak hyundai este neskor rozsiri vyrobne kapacity v europe mozno sa toho dozijeme...
lutujem frantikov... ty su mimo eu bezzubi a v eu uz na nich dotieraju aj korejci.... este par rokov a spravia z nich azijci hara-kiri... sa dosmejete
Renault má mimo EU ještě Dacii, Ladu, Nissan, Samsung a Infiniti - jako jediní mají kompletně pokrytý celý svět... Docela slušný na frantíky, no ni? :-)
Nerozumím přesně pointě toho vtipu.
V základu (což je nějaká limitovaná série) stojí i40 přesně půl mega, a to právě v naftě. A to v sedanu, který Češi zrovna dvakrát nemusejí.
Ja bych se na cenikove ceny na internetu vubec nedival, 70% aut se v tomhle segmentu proda firemnim zakaznikum s vyraznyma slevama (15-30%), dulezitejsi je koncova cena pro firmu vc. nabidnutych sluzeb, vetsi roli v prodejich hraje spise firemni politika (berou napr. pouze VW group atd, ci to jak podporujou leasingove firmy a ty zaradi auto do tez do sveho vozoveho parku).
a mozno aj mondeo zacne mat v CR s i40-tkou problemy :yes:
vzhladom na obmedzenu ponuku motorov je 533 predanych kuskov a celkove 5 miesto doslova neuveritelny vysledok :yes: bravo :yes:
ak by mala i40 este nejaky silnejsi diesel v ponuke verim ze by predaje boli este lepsie, pripadne by mohol pribudnut aj nejaky turbo benzin..... verim ze coskoro sa ponuka motrov rozsiri a v r 2013 pojde predajne i40 este vyssie , ma na to :yes: toto je len rozbeh :yes:
i40 si aj napriek vela neprajnikom posmievacom a kritikom nasla svoje miesto na trhu a nie iba v CR a SR ale predava slusne vo viacerych statoch eu....... i40 je korejske auto a nevyraba sa v eu.... preto ocakavat ze v predajoch porazi niektore europske znacky vyrabane v europe je nezmysel a rovnaky nezmysel by bol ocakavat od eu auta vyrabaneho v eu aby porazalo azijske znacky vyrabane v azii.... cielom i40 je najst si v eu svoje miesto na trhu a zvysovat image znacky ako aj uspechy znacky a meno znacky a zisky.... predaj i40 v eu velmi nemoze ohrozit europske znacky - vzhladom na vyrobne kapacity ktore su mimo eu to nie je velmi realne... je jasne ze takisto europska znacka si nepipne v japonsku alebo korei ... to ja jasne... podstatne je to ze i40 si nasla svoje miesto na trhu a ponuka skvele auto ktore uz dokazalo aj vdaka roznym oceneniam ze jeho meisto na trhu je zasluzene a aj jeho "maly" uspech v eu ( velky pre hyundai ) nie je nahodny ale je zasluzeny..... len kvalitny dnes prezije.... nekvalitne auta by sa dnes na eu trhu nepresadili to vieme vsetci.......
par z uspechov i40 v eu:
Rakúsko
Firmenwagen
Firemný automobil roka 2012
Estónsko
Tehnikamaailm
Automobil roka
Nemecko
Firmenauto
Firemný automobil roka
Maďarsko
Az Auto
Najlepšie kombi
Taliansko
Quattroruote
Najvyššia zostatková hodnota (37,2%)
Litva
Lietuvos Žurnalists Autoklubo
Automobil roka
Holandsko
Auto Week
Cena za inováciu
Portugalsko
Auto Motor
Najlepšie kombi
Veľká Británia
Business Car Manager
Najlepšie kombi
--------------------------------------… />
Hyundai i40 víťazom prestížnej súťaže EuroCarBody Award 2011!
500 popredných expertov z oblasti automobilového priemyslu udelilo modelu Hyundai i40 prestížne ocenenie EuroCarBody Golden Award. Vo finále Hyundai porazil deväť najväčších európskych a japonských automobilových výrobcov. Odborníci vyzdvihli najmä vyspelú štruktúru karosérie, absorbujúcu energiu nárazu a svoju inovatívnu konštrukciu.
Výsledky EuroCarBody Award 2011
Hyundai i40
Audi A6
Mercedes-Benz B-trieda
BMW 1 Series
Mazda CX-5
--------------------------------------… />
treba pisat viac? myslim ze to staci
Chodí ten člověk vůbec do práce když tu má čas psát ty romány? S tou i40 bych počkal s nějakým soudem na příští měsíc, jestli ta čísla potvrdí. Každopádně, na to že je to korejská značka úspěch.
Asi jsi nečetl ten článek pozorně. To, že se dostala i40 na bronzovou příčku je jen díky fleetové dodávce nějaké firmě. Stále je jedničkou Superb a to je před faceliftem a něni to "žhavá" novinka jako i40. Tak či onak nejlepší Hyundai je i30 a to jen díky ceně. Pokud bude stále mít Hyundai v Čechách tak ulhanou agresivní reklamní kampaň tak se Hyundai v Čechách prodávat bude. Chytrý Němec si koupí daleko lepšího Golfa a nebude si muset moc připlácet nebo sáhne po Fordu, či velmi podařené Octavii (bude záležet na ceně).
Jediné za co chválím Hyundai, je to, že mají část zásluhy na tom, že automobilky přehodnotily ceny svých modelů.
mne je jasne ze sa to auto kupuje aj do firiem ;-) ... ale to sa kupuju aj passaty aj mondea a ine znacky...... normalny jav :yes:
pre znacku je dolezite kolko aut preda - nejako to netriedim nema to zmysel :yes:
ja poziciu superba nespochybnujem..... je nad slnko jasnejsie ze superb je jasne prvy passat jasne druhy a mondeo jasne tretie :yes:
ano nemec si kupi golfa, francuz megane alebo P208 a talian punto alebo pandu... kazdy trh je iny to je pravda.... :yes: tak to chodi... svedi zase kupuju volva :yes: ulohou kazdej znacky je skusit sa presadit ... nikto necaka ze bude H/K v eu dominovat to nehrozi ani nahodou... ulohou je odkrojit si svoj podiel na trhu a vybojovat si urcitu poziciu aby ludia znacku akcepovali a poznali.... a aby mala zisk....... ;-)
ano vdaka korejcom dnes vela ludi moze jazdit v golfoch miesto fabie... lebo vdaka korejcom ceny aut klesli.... europan europanovi s usmevom na tvari predaval predrazene auta..... europania odrbavali sami seba... ale hlavne ze korejci su ti zli....
Při vší úctě, tuto třídu kupuje jen firma-tedy fleet. A 114 aut určitě nekoupila jedna firma, to by tak byl asi ČEZ či Telefonica, jinou v ČR takovou velkou firmu nevidím.
vsichni v tomhle segmentu dodavaji firmam, at uz malym ci velkym, Skodovka je urcite v CR v tomhle zabehnuta nejlepe. To ze i40 dostala velkou zakazku je pro ni uspech a vystraha pro ostatni s timto vozem pocitat. Je jen otazkou casu kdy se Korejci do tohohle boje zapoji. A je videt ze statecne bojujou :-)
Re: i40 poraza frantikov nielen v cechach ale aj v nemecku
To ale není tím, že by ten tvůj vymodlený model byl tak superúžasný.
Je to tím, že:
- 508 není taková bomba, jakou měla (musela) být, aby konkurovala Passatu, Superbu, Mondeu
- C5 ani bombou nikdy nebyla, je to "pouze" alternativa
- Laguna...ani vlastně nevím, proč ji nikdo nehce, jsem zvědav, co s tím Renault udělá
kazdy trh sa pocita :yes: aj male trhy su zaujimave a pre iste znacky dolezite.. napr pre znacku skoda je ich domaci trh urcite jednym z najdolezitejsich v eu.... a automobilke robi slusne pocty aj zisky :yes:
Vobec nie...najdolezitejsi trh pre Skodu je Cina! Staci si pozriet cisla predajov za 2012 (nov.)...len oktavka cez 120tis aut...Superb,ci Fabia cez 40tis. Samozrejme,domaci trh je dolezity...ale uz nie je cislo 1!
Akykolvek dielčí uspech na nasom trhu je naozaj bezvyznamny...z celkoveho hladiska. Mozno pre nejakych lokalnych predajcoch = trosku vacsie premie a novinarov = maju sa na com vozit (mienkotvorcovia).
Tym myslim aj akoze uspech i40...pretoze kto na zapade sa bude pytat na tych par predanych kusov?? Pricom len v USA predali Sonatu cez 200tis za 2012.
pisem o trhu v eu.... ano cina je dolezitejsia z hladiska celosvetoveho trhu ale bavime sa o eu.... mam to tam napisane a v eu je pre skodu cesky cize domaci trh jednym z najdolezitejcich...
Zdravím,
jezdím oběma I40 kombi diesel 1,7 automat i passatem cc 2.0 TDI s DSG. A musím konstatovat, že kdybych měl kupovat auto dnes tak vůbec neváham jít do I40. Passat má skvělé řazení DSG a rozmístění ovládacích prvků.
Ale I40 s kromě převodovky nemusí v ničem stydět. A ta výbava je opravdu luxusní. Mám snad 2 výhrady - nepřehlednou kontrolku dálkových světel - zaniká v modrém osvětlení palubovky a obládání v angličtině.
Obě jsou to skvělé auta, ale I40 moc nezaostáva. Myslím si, že frantíci nebo ford mají co dělat.
A, že se pro něj rozhodla nějaká firma do fleetu je zcela pochopitelné. I40 je dost dobré auto, navíc 5 let záruka a na to dnes firmy slyší.
A passat, laguna, mondeo mají tak závratný design? No nevím. Passat mě svou novou generací vyloženě zklamal - nová světla, vpředu a vzadu, nová mřížka. To je opravdu super design.
Máš pravdu design je subjektevní snad jen pro zajímavost, a kterého It ve střední třídě máš na mysli??? Lancia, ala chrysler, nebo již nenabízeného fiata, snad jedině alfa. Ale ta je cenově jinde.
Z francouzů je pěkná snad jen 508, ale ta víc stojí než jezdí. Kolega ji po roce vrátil a koupil si Smaxe. Za ten rok byla 5x v servisu s motorem.
Laguna je opravdu škaredá a C5 je za zenitem. Snad jedině některý s modelů DS, ale tam je to zase o ceně.
Ford z nedostatku nápadů okopíroval Astona, a VW uhlazuje svoje letité a technicky dokonalé modely. To není výkřik designu. Zůstává velká 3 - BMW, Mercedes a Audi. A z nich BMW a Mercedes dělají pěkná auta. Ale je to zas cenově jinde.
Jediný opravdu pěkný vůz je Superb, ale jen v kombíku.
Myslím si, že hlavní problém u všech není design ale značka Hyundai. Jinak je to moc povedené auto.
Vidim obrovsky posun u H/K co sa tyka spracovania, techniky, elektroniky a veci co by v Skode nazvali Clever napady, ale radsej mam europskejsi dizajn Kie, bohuzial Optima je iba sedan.
Jen mě zajímalo, která kára tě oslovuje z evropanu. Máš pravdu v tom, že kdyby byla optima combi tak tu stojí místo hyundaie ona. Kia je opravdu povedená.
Z evropanu po dizajnovej stranke asi v tomto poradi S/V60, A4, Passat, B3, DS5, Laguna, 5008, Insignia, C5, A5,MBC, ...Mondeo jedine v Titaniu, inak mi pride moc objemovo predimenzovane, ako keby nevedeli, cim maju prekonat Passat, tak zvecsia vsetky rozmery o 15%. Skor teda konzervativne tvary su sazka na istotu, ale ozaj dobry dizajn je, ked sa podari spravit pekne auto, bez toho, aby sa pouzili konzervaivne linky - to je napr. S/V60 alebo BMW3.
508, Laguna, Mondeo, Insignia... v podstatě všichni, nabízejí něco, co i40 nemá a zatím to nevypadá, že bude brzo mít, motor odpovídající této třídě. Navíc i40 pokulhává v jízdních vlastnostech, hlavně podvozek nedosahuje kvalit končícího! Mondea nebo Laguny s 4C či 508 nebo Insignie. Pohodlný to on je, ale řízení má ještě co dohánět. Samozřejmě cenová nabídka a nekonečná záruka lecos změní v postoji zákazníka a ne každý zákazník ty drobné nuance dokáže ocenit u auta střední třídy.
Jinak mě překvapuje, že u xenonových světel je pro uživatele nutné mít kontrolku, tam by snad měl poznat hned, že svítí dálkovými, ale to je tak trochu klasický problém H/K, ale i tam oni jednou doběhnou, o tom není pochyb.
Jazdné vlastnosti?Čo sa týka Mondea ,tam súhlasim.Laguna bez 4C ? >:D a 508 s podvozkom zastaralejším ako v 507,no neviem.Je fakt,že od teba ťažko iné čakať.Nič v zlom.
V tejto kategórii áut ,sa cení hlavne jazdný komfort a nie slalom okolo bránok,ale nezbadal som ,že by tam i40 zaostávala.
407 ma ale nadpriemerny podvozok este aj v dnesnej dobe. Keby 407 nebola tazsia o 100kg a nekrutila sa, tak by jazdnymi vlastnostami bola suverenne v spicke triedy, ak nie prva v triede, kedze uz teraz ma vynikajuce jazdne vlastnosti prave vdaka podvozku.
508 ma podvozok 407 + par vylepseni iba v GT verzii.
To ale neznamena, ze ma 508 v ostatnych verziach podvozok ako Dacia...
v strednej triede ak neratam premiu nie je vela lepsich aut .... i40 je skutocne spicka :yes:
vela ludi zije este v praveku... stale si myslia ze hyundai je kdesi tam kde bola skoda s feliciou v r 95..... o to viac sa potom smejem na ich nechapavych xichtoch ked su z uspechov H/K prekvapeni.... doba sa zmenila.... len ludia su stale rovnako blbi.. ale len sami na to doplacaju
zo skodovky sa kedysi v britanii tiez ludia smiali a mali ich za "trabanty"... kolovali tam rozne vtipy o skodovkach ako u nas o trabantoch ... preslo par rokov a dnes sa v britanii so skodovky nesmeje nikto ani nahodou.... prave naopak... skodovku tam maju za spickovu znacku ktora vyhrava rebricky spokojnosti zakaznikov a rozne kvalitativne ocenenia..... no a podobne je to aj s hyundaiom a kiou... zacinaju byt uspesni... kedysi sa im ludia smiali ale dnes sa im smeju uz len pribrzdeni skrachovanci... doba sa zmenila.... cim skor to ludia pochopia tym lepsie pre nich.....
:yes:
inak v i40 to chce manual.... ten automat je skutocne nic moc .... navyse diesel je vykonovo na manual ak akurat... s automatom to uz asi bude slabe ;-)
Tak to si dovolím vyvrátit. S automatem jezdí diesel snad ještě lépe než s manuálem. Automat je nastavený tak, že drží vyšší otáčky a využívá menší motor dost dobře. Jen je takový tupější než v passatu. Tam je převodovka svižnější.
Mal som na týždeň i40sw (1,7CRDi + manuál) ako náhradné vozidlo a musím povedať, že auto bolo fajn, podvozok komfortnejšie ladený no určite nie mäkký, navyše na aute boli obuté 18" disky, riadenie trošku syntetické so slabou spätnou väzbou (v meste OK, na mokrej diaľnici trošku neistota), utlmenie vinikajúce, funkčná výbava s logickým ovládaním, auto malo asi skoro full výbavu takže som odskúšal asi všetko bez výhrad... Materiály sa môžu kľudne rovnať s Nemeckou prémiou.
Manuálna prevodovka s týmto motorom je dosť nešťastná kombinácia. Kým motor nemá cca 1800-1900 otáčok tak môžeš pedál mačkať na podlahu nič sa nedeje... Až po prekročení spomenutých otáčok motor ožije a všetko je v poriadku. Pár krát mi to aj zdochlo nakoľko motor ani nieje (pri normálnej hlasitosti rádia) počuť. Takže ak by som to auto mal kúpiť určite automat.
i40 môžem jednoznačne odporúčať, skutočne dobre postavené auto, za mňa :yes:
Nevím diesel má 100 kw. Není to žádný zázrak, ale na slušné cestování stačí. Jsou i silnější auta. Ale věř, že žádný šneček to není, při plném zatížení 4 lidé a kufr plný báglů byl čistý rychlostní průměr do Splitu 126 km/h a to jsme jeli přes maďaři.
Ovladanie v anglictine ako vycitka dnes neobstoji.
Minule sme mali vo firme testera elektrickych zariadeni - standby cital foneticky, a po anglicky nevedel ani ceknut, ale user interface jeho zariadeni a softveru bol plne v anglictine a chlapik s tym nemal najmensi problem. Skratka sa to naucil, poznal vyznam slov, co potreboval.
Staci chciet sa nieco nove naucit. Ale nasinec radsej uprednostni zly preklad...
Ne každý má chuť všechno ovládat v angličtině a za jízdy poslouchat anglickou navigaci. Je to v čechách prodaný má to umět česky. To je pro mě velká výtka. Když budu chtít se učit anglicky určitě do nebudu dělat v autě.
Já naopak preferuji menu v angličtině; Co mi daleko víc vadí, je neschopnost číst české názvy ulic (druhotně pak zprávy a kontakty). A neschopnost zobrazit české znaky (stačí mi, pokud zvládne substituci znaků s diakritikou za znaky bez).
A zkoušels třeba v té i40 stáhout zadní okno až dolů jen na jeden dotek?
Možná už to teď má, ale jedno z prvních aut, ve kterém jsem jel, mělo automatiku jen a pouze dolů a jen a pouze u řidiče.
Holt - náskok díky...Koreji >:D
Jo, to víš, hodnotit jen suchá čísla, to umí i playstationový jezdec jako topper, tam se může vyřádit... hodnotit auto jako celek svým pohledem, to chce už větší zkušenosti a těch zkušených je tady opravdu málo... (aby bylo jasno, i když jsem toho projel v porovnání s průměrem místního diskutéra hodně, tak pořád se mezi ty zkušené ne zcela řadím)
Mně spíš nějak nedochází, co k tomuhle lze pořád psát, když je to každý měsíc v podstatě stejné. Sem tam se možná objeví nějaké zajímavé číslo, tak se mu tiše podivím, vezmu jej na vědomí, ale o čem bych na toto téma takto dlouze diskutoval fakt netuším.
Samozřejmě, nejlepší je si auto zkusit sám, protože vlastní pohled je při výběru nejdůležitější. Ale vozit se s auty z prodejen není zrovna košér, pokud auto zrovna nekupuji. Nejrozumnější způsob je asi sledování novinářů, jejichž názor beru vážně - u nichž vím že auto zrecenzují narovinu, poutavě a hodnotně.
voziť sa len tak je hlúposť ale aspoň časť z diskutujúcich sem tam auto kúpi a niečo najazdí.Diskutovať prepisovaním toho čo som čítal videl v tv alebo počul od syna, čo je svojmu otcovi synovcom, to asi nie je diskusia, skôr také papagájovanie. Naši a vaši novinári majú jednu spoločnú vlastnosť, až na pár výnimiek sa idú po.rať, keď dostanú auto na 1000 km test. Podľa novinárskych hodnotení som šiel skúsiť MB350CDI 4MATIC ( garáž v suteréne ) a bolo to úplne iné auto ako som čítal. Po zošliapnutí plynu signál obehol auto peši aspoň dvakrát, kým vyrazilo a pri predbiehaní na plných cestách by som niekomu raz skončil v kufri ( občas som lepič ). A v zákrute ďaleko horšie ako FOCUS s predným pohonom, to čo s tým spravím cca. 120kmh, to MB pri ani nie 110 šiel bokom všetkými štyrmi von, predajca skoro povracal prístrojovku a brat zahlásil, že 110 v tej zákrute je už aj na SANTA FE dosť. Bočné opierky operadla nafukovali ako sprosté a to mi vadilo ( k čomu to tam je 8-s ). Sklamanie roka, pritom cena dobrá a servis a poistky v cene... Nevozím sa len tak, vždy idem trasu do práce a späť cca 34 km mojim tempom ( decko do školy a šup šup do práce ) a naspäť tak, aby ma druhé nečakalo pred školkou, tú zákrutu som prešiel už cca. 4000 krát jedným smerom a rovnako druhým. Skúšam len to, o čom uvažujem že kúpim a kúpa nového auta začína vždy druhý deň po kúpe predchádzajúceho aj keď teraz máme taký poplatok proti luxusu. Motorku som jazdou neskúšal ;-) ale aj tak kúpil >:D
mno ... si to na rychlo shrňme.... komu stačí rýžovar, který nejede, v kůži smrdí, ale má diodovou diskoteku...volí jasně. Ano, auto má šarm, přiznávám... a může i vyhrát... dokud se nesvezu v 508, Insi, atd....a záruka 5 roků... to už osloví jen tupce. Mno, tak se našlo pár fandů rejže, co dál? a ... srovnvávat s Passatem... to je přitažené za číro. Byť Hyu byl moje první dělo, tohle ne e..... ale pro Tuppery je to gut.. jinej gang, jinej level... >:-[]
Tady máš test, kde Laguna dominuje skoro ve všech kategoriích. Nejsilnější je samozřejmě v jízdních vlastnostech, ztrácí v prostornosti interiéru. Celkově jí to stačilo na první místo. A není to úlet jednoho redaktora. Testovalo a hodnotilo 6 redaktorů.
1) Renault Laguna : 14,25
2) Opel Insignia : 13,55
3) Ford Mondeo : 13,26
4) Citroën C5 : 13,18
5) Peugeot 508 : 12,38
6) Volkswagen Passat : 12,05
Takže ve francouzském testu, kde se hodnotilo i PODLE CENY vyhrála Laguna, která byla s přehledem nejlevnější. Fakt bomba, gratuluju. Takovou plichtou skončí test vždy, když se do kritéríí přidá cena.
A jen tak mimochodem - já jsem tu Lagunu zmínil s lehkou ironií a ze zcela jiných důvodů - zkus pročíst vlákno a možná ti to docvakne.
Zkus si ten test přečíst. O ceně to nebylo (stejná jako u Mondea, navíc šlo o akční cenu proti ceníkové P508, Passat - v té době novinek), tou jen Laguna zvětšila svůj náskok. Francouzské testy bývají docela objektivní a němci v nich často vyhrávají. Mimochodem P508 byla předposlední.
Je pravda že to pravdepodobne písal nejaký nevyvinutý bezstavovec , ale chcel naznačiť to, že FR motory sú dobré a na rovnakej úrovni ako nemecké .
a súhlasím s ním aj ohľadne toho Aďa ... ;-)
Od února si můžeš koupit M6, která má lepší motory, lepší podvozek, lepší řazení, lepší automat, lepší exteriér, lepší interiér, lepší spolehlivost, lepší jméno. Dokonce i ušetříš, protože nemusíš jít do dieslu.
Ako normalny clovek bych nad 2,5i s automatom nevahal...ak by bol cenou zaujimavejsi ako automat diesel 2,2 so 175konmi...a to taky diesel napriklad chyba i40ke...
No tak top manažeři asi nebudou jezdit v m6 nebo i40, navíc vlastních. Ale je fakt, že normální (příjmem průměrná) rodina asi bude lovit v jiných vodách, než střední třídě. Na druhou stranu, před 10 lety bys za kompakta dal v dobovém přepočtu mnohem víc korun, než dnes za sřednětřídního kombíka.
Top manažer si koupí třeba Porsche, nebo Maserati. I když moje představa o top může být jiná než tvoje. ;-) Jinak každá firma má jinou politiku a jiný rozpočet, někde manažeři jezdí ve Fabiích (chudáci), jinde v 5er. Řada lidí ani soukromé auto nemá, když má služební (a má možnost ho využívat soukromě). Případně i zohlední své soukromé potřeby při výběru služebního, pokud to firemní politika dovolí.
"Exoti" jako Legacy, nebo M6 loví spíš u drobnějších podnikatelů a zaměstnanců, kteří si mohou auto vybrat. Alespoň tak to vnímám.
Problém taky je, že si u nás každý říká manažer. "Sekretářka" je office manažer, správce budovy je facility manažer...vůbec mi nevadí, že pak tito tzv. manažeři jezdí ve fábce :-)
To je automat! A v druhej najvyssej vybave,v podstate ale ma skoro vsetko co potrebuje auto v danej triede...cenovo je rovnako na tom ako CX-5...teda zaklad bude cca 21900Euro
vsechno muzes mit lepsi i nez M6 kdyz si za to zaplatis, jen u toho co jsi vyjmenoval si koupis nejspis 2-3takove i40 tky, a pokud to kupujes pro zamestnance tak to se u tebe asi maji velmi dobre ;-)
No práve "fenomén" PSY dokazuje, že časy, kedy náš západ určoval trendy vo všetkcýh oblastiach života pre zvyšok sveta už pomaly končia a musíme si pomaly zvykať, že náša "sociálna", reps. socialistická kultúra nestíha zvyšku sveta .....
Jediným šťastím pre "náš" automobilový priemysel je to, že i západné firmy expandujú do "normálneho" sveta, kde neplatia všetky tie pseudoekologické normy ....
i40 poraza vsetkych frantikov v nemecku aj cechach :yes:
i40 - 4 najpredavanejsie auto strednej triedy v irsku za trojicou ( avensis, passat, insignia ) , poraza aj superba aj mondeo a francuzov tam totalne zadupala do zeme :yes:
i40 - v holandsku pred superbom a tesne za mondeom :yes: nie je to zle :yes:
hyundai - 6 najpredavanejsia znacka v rakusku opat francuzi az za nimi: renault je 7-my , PSA su este hlbsie....
Právě že je, ale to musíš být zákazník, ne ceníkovej kovboj.
i40 se dá koupit v podstatě v plné s dieselem+automatem za cenu, na které Passat začíná a to i se slevami.
A na rozdíl od loňska šlo Hjondéé razantně dolů i s cenami servisu pro fleet, jinak by je do fleetu nikdo nebral.
číslo měsíce - DVA. Dva jedinci, kteří ocení vkus, preciznost, eleganci a nadčasovost. DVA jedinci, kteří se odmítli zařadit do stáda... Tedy přesněji řečeno - dva krát dva ;-):yes:
tvrdim ze autu chybaju motory a aj nejaky poriadny diesel... kvalita sama o sebe nestaci ked auto nema potrebne motory..... takze kizashi coskoro dopadne zle nedobre.....
No já bych do Accorda 2.4 šel, kdybych si měl koupit nové auto. Jenže je nutné kupovat i jiné věci, takže příští auto bude trošku starší Accord 2.4 :-)
už se perou?
To máte úplně jedno... tohle je stejně třída firemních aut... a tam je rozhodující úplně něco jiného.
V životě bych si nekoupil "koncern"... a vždycky jsem měl auto benzinový... a teď budu jedit ropákem - naftovým Passatem. :-(
Kupjou so do firmy 4... myslíte, že bi si ho KDOKOLIV z nás 4 šťastných koupil, kdyby si mohl vybrat?
Ne... ani jeden... a takhle se dělají prodané počty.
Za svoje jsem si koupil Punto... a to nejsem "nízkopříjmová skupina"... jen ty peníze dokážu utratit lépe a příjemněji...
uz davno tvrdim ze auta nizsej strednej triedy nejake klasicke hatch ako focus ceed alebo golf velkostne ludom uplne stacia... aj bohatym.... s tymito autami sa uz clovek nemusi bat cestovat ani na velke vzdialenosti a plnohodnotne odvezu minimalne 4 ludi... a kus batoziny.... preto mi napriklad pride divne ze novu ocaviu neustale natahuju zvacsuju predluzuju - pre koho? kto bude potrebovat taketo monstrum? nikto..... z dobrych auta robia obludy.... pre koho?
poznam tiez ludi ktori sa nemaju financne zle a jazdia v yarisoch, fabiach, astre, aurise a pod.... nikomu nechyba ziadny passat moneo superb a pod... ved aj na co? presne tak....
vsetko nad nizsiu strednu triedu su vacsinou firemne auta.... bezny clovek konci kdesi na ceedoch golfoch astre aurise... suhlas..... su to uz uplne postacujuce a spickove auta navyse velkostne na jazdu po meste este prijatelne... som zvedavy na novu octavku ... lebo ta nam akosi narastla... som zvedavy na co to bolo dobre....
Lidem stačí dvě nohy a dvě ruce. I těm bohatým. 8-s
Také nejsem zastánce růstu vozů. Ale podíval bych se na ty Yarisy a spol. Základní cena v akci 230 tisíc. To máme při mém rozpočtování auto pro člověka, který měsíčně vydělá zhruba 38 tisíc Kč. Čistého. To jsme daleko nad průměrem, nemluvě o mediánu příjmů v republice. Takže ano, Yaris je auto pro člověka, který se nemá špatně (bráno relativně).
S tvojim tvrdením,až tak úplne nesúhlasím.Auta strednej kategórie majú úplne iné materiály tlmiace hmoty a pod.Pokial mám možnosť,tak vždy volím auto vyššej kategórie.Nie,že by Focus,alebo Ceed boli zle auta,ale vozenie v Optime,alebo Mondeu je iná káva.
On takovým autem nikdy nejel, tak ho nech >:D Pro něj svět končí velikostí i30
Já sám bych zase nikdy malého hatche nechtel, protože to auto nestačí pro mé potřeby.. je nás hodně takových a je kec že všechny větší auta jsou firemní ( možná by ses divil kolik i mezi těmi hatchbacky jezdí firemních aut).. Proč by člověk měl mít malé auto, když byť i 10x ročně to velké potřebuje ( já několikanásobně časteji). Do velkého se dá vždy dát méně, ale do malého nikdy více... Každý ať si koupí co se mu líbí.
Kupci vetsiny novych "vetsich/drazsich" aut jsou firmy. K prostemu lidu se tyto vozy dostavaji prevazne ve forme ojetin. Je to logicke, normalni a standardni.
Je to o cestách, jaké jezdíš. Na pár kilometrů je Punto nebo třeba ten Yaris fajn, ale grácie s jakou průměrné auto střední střídy polyká kilometry na dálnici má něco do sebe.