Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v listopadu 2012: Nejprodávanější automobily střední třídy

Jedenáctý měsíc letošního roku byl ve střední třídě zajímavý z pohledu stupňů vítězů. Mondeo je totiž opustilo.
Zpět na článek
26. 12. 2012 19:36
26. 12. 2012 19:41
28. 12. 2012 08:03
26. 12. 2012 19:40
26. 12. 2012 19:42
26. 12. 2012 19:52
26. 12. 2012 19:55
26. 12. 2012 21:37
26. 12. 2012 21:43
26. 12. 2012 21:41
27. 12. 2012 00:45
28. 12. 2012 08:14
28. 12. 2012 10:25
27. 12. 2012 07:50
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 12. 2012 07:49
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 12. 2012 22:42
26. 12. 2012 22:44
27. 12. 2012 00:11
27. 12. 2012 18:54
27. 12. 2012 14:30
27. 12. 2012 14:36
27. 12. 2012 14:47
27. 12. 2012 00:44
27. 12. 2012 07:22
27. 12. 2012 09:41
27. 12. 2012 10:07
27. 12. 2012 10:42
27. 12. 2012 10:47
27. 12. 2012 11:20
27. 12. 2012 14:39
27. 12. 2012 15:10
27. 12. 2012 15:15
27. 12. 2012 20:34
28. 12. 2012 07:24
28. 12. 2012 12:41
28. 12. 2012 13:35
28. 12. 2012 14:53
29. 12. 2012 21:57
27. 12. 2012 10:58
27. 12. 2012 11:25
27. 12. 2012 11:35
27. 12. 2012 11:37
28. 12. 2012 09:20
27. 12. 2012 11:37
27. 12. 2012 14:40
27. 12. 2012 15:54
26. 12. 2012 19:28
VW GROUP A SEAT
1. Škoda Superb
2. VW Passat
13. Audi A4
14. Audi A5
...
Seat Exeo nikde - takhle vypadá většina tříd - vážně pochybuji o přínosu Seatu pro VW Group
BRAVWO VW GROUP, NIKOLIV SEAT
Rozbalit vlákno
3
26. 12. 2012 21:48
Re: VW GROUP A SEAT
Z CZ trhu nemozes robit zavery:
[odkaz]
U Exea ma prekvapili iba 4 hviezdicky NCAP, to rcite neprida na predajoch
27. 12. 2012 21:11
Re: VW GROUP A SEAT
Tohle je blbost, Škodovky jsou i v Evropě prodávanější než Seat ;-)
27. 12. 2012 21:17
Re: VW GROUP A SEAT
Mas pravdu, podla wiki je to 353,936ks vs 875,000ks a to ma Seat viac modelov.
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2012 19:36
i40
celkovo 5 najpredavanejsie auto strednej triedy v CR :yes: riadne prekvapko pre konkurenciu :yes:

prva trojka je jasna... superb - passat - mondeo ale ze bude hned za nou BMW3 a potom i40 asi necakal nikto ;-) a na konci roka vela mozno ani nebude chybat i40-tke k stvrtemu miestu...... to by bola bomba keby sla este cez stvrteho baworaka....

frantici skoncili opat v smutku ... ked ich vyskolil aj mnohymi vysmievany a ponizovany hyundai ktory v tejto triede nema take meno a tradiciu ako laguna s PSAckom....... P508 porazeny i40tkou - kto by to cakal.... avensis a insignia su takisto len statisti ;-) ... pocet porazenych je skutocne prekvapujuci

bravo i40 :yes: skvele auto , vysledky sa museli dostavit :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - guze
26. 12. 2012 19:41
Re: i40
Ty jseš asi jedinej kdo je hotovej z toho, že se auto líp prodává, úplně mi není jedno co lidi kupujou, ale že bych z toho dělal kovbojku...pfff ;-\
28. 12. 2012 08:03
Re: i40
Tak jedinej není, stačí si přečíst celou diskusi.
Ale jinak máš v podstatě recht.
26. 12. 2012 19:40
i40
Na ceny a obmedzenú ponuku motorov má i40 veľmi dobré výsledky ....

Nie je to tak dávno, čo tu "experti" predpovedali, že nemá veľké šance >:D

V každom prípade sa i40 nestratil a nie je to vôbec len o cene ... tieto časy už skončili ....
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2012 19:42
Re: i40
suhlas... tych "expertov" ktori sa hyundaiu posmievali tu je dost.... ale teraz ich tu neuvidis.... maju hlavu v smutku :yes:

presne tak... nie je to o cene.. i40 nie je lacnym autom... a ze casy sa zmenili a hyundai je dnes uz na spicke vieme vsetci, ktori nie sme pribrzdeni .... dobre vravis :yes:

a predaje to aj dokazuju ze i40 nebude zlym autom... uspech totiz praje len najlepsim

:yes:
26. 12. 2012 19:52
Re: i40
... u nás. V Evropě i40 nestačí ani na letitou Lagunu. Z konkurence poráží jen Exeo, což je na i40 výbornej výsledek ;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2012 19:55
Re: i40
mna by zaujimalo kolko sa preda lagun v azii ( ak vobec sa nejake predaju ).... to asi tiez nebude ziadna hitparada

i40 je korejec ... navyraba sa v eu.... bolo by nepochopitelne a nerealne aby toto auto porazalo eu znacky vyrabane v eu... ale ak hyundai este neskor rozsiri vyrobne kapacity v europe mozno sa toho dozijeme...

lutujem frantikov... ty su mimo eu bezzubi a v eu uz na nich dotieraju aj korejci.... este par rokov a spravia z nich azijci hara-kiri... sa dosmejete
26. 12. 2012 21:37
Re: i40
Renault má mimo EU ještě Dacii, Ladu, Nissan, Samsung a Infiniti - jako jediní mají kompletně pokrytý celý svět... Docela slušný na frantíky, no ni? :-)
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2012 21:43
Re: i40
ano opat su to azijci bez ktorych by neprezili :yes:
26. 12. 2012 21:41
Re: i40
Asi je "drobný" rozdiel medzi významom európskeho trhu pre Exeo a i40 ....

Hyundai hrá trochu inú ligu ....
27. 12. 2012 00:45
Re: i40
Za 400 000,- toho v naftě kromě i40 moc nekoupíš. Ale o ceně to není. :-)
28. 12. 2012 08:14
Re: i40
Nerozumím přesně pointě toho vtipu.
V základu (což je nějaká limitovaná série) stojí i40 přesně půl mega, a to právě v naftě. A to v sedanu, který Češi zrovna dvakrát nemusejí.
28. 12. 2012 10:25
Re: i40
Ja bych se na cenikove ceny na internetu vubec nedival, 70% aut se v tomhle segmentu proda firemnim zakaznikum s vyraznyma slevama (15-30%), dulezitejsi je koncova cena pro firmu vc. nabidnutych sluzeb, vetsi roli v prodejich hraje spise firemni politika (berou napr. pouze VW group atd, ci to jak podporujou leasingove firmy a ty zaradi auto do tez do sveho vozoveho parku).
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2012 20:18
chce to viac motorov
a mozno aj mondeo zacne mat v CR s i40-tkou problemy :yes:

vzhladom na obmedzenu ponuku motorov je 533 predanych kuskov a celkove 5 miesto doslova neuveritelny vysledok :yes: bravo :yes:

ak by mala i40 este nejaky silnejsi diesel v ponuke verim ze by predaje boli este lepsie, pripadne by mohol pribudnut aj nejaky turbo benzin..... verim ze coskoro sa ponuka motrov rozsiri a v r 2013 pojde predajne i40 este vyssie , ma na to :yes: toto je len rozbeh :yes:

i40 si aj napriek vela neprajnikom posmievacom a kritikom nasla svoje miesto na trhu a nie iba v CR a SR ale predava slusne vo viacerych statoch eu....... i40 je korejske auto a nevyraba sa v eu.... preto ocakavat ze v predajoch porazi niektore europske znacky vyrabane v europe je nezmysel a rovnaky nezmysel by bol ocakavat od eu auta vyrabaneho v eu aby porazalo azijske znacky vyrabane v azii.... cielom i40 je najst si v eu svoje miesto na trhu a zvysovat image znacky ako aj uspechy znacky a meno znacky a zisky.... predaj i40 v eu velmi nemoze ohrozit europske znacky - vzhladom na vyrobne kapacity ktore su mimo eu to nie je velmi realne... je jasne ze takisto europska znacka si nepipne v japonsku alebo korei ... to ja jasne... podstatne je to ze i40 si nasla svoje miesto na trhu a ponuka skvele auto ktore uz dokazalo aj vdaka roznym oceneniam ze jeho meisto na trhu je zasluzene a aj jeho "maly" uspech v eu ( velky pre hyundai ) nie je nahodny ale je zasluzeny..... len kvalitny dnes prezije.... nekvalitne auta by sa dnes na eu trhu nepresadili to vieme vsetci.......

par z uspechov i40 v eu:

Rakúsko
Firmenwagen
Firemný automobil roka 2012

Estónsko
Tehnikamaailm
Automobil roka

Nemecko
Firmenauto
Firemný automobil roka

Maďarsko
Az Auto
Najlepšie kombi

Taliansko
Quattroruote
Najvyššia zostatková hodnota (37,2%)

Litva
Lietuvos Žurnalists Autoklubo
Automobil roka

Holandsko
Auto Week
Cena za inováciu

Portugalsko
Auto Motor
Najlepšie kombi

Veľká Británia
Business Car Manager
Najlepšie kombi
--------------------------------------… />
Hyundai i40 víťazom prestížnej súťaže EuroCarBody Award 2011!

500 popredných expertov z oblasti automobilového priemyslu udelilo modelu Hyundai i40 prestížne ocenenie EuroCarBody Golden Award. Vo finále Hyundai porazil deväť najväčších európskych a japonských automobilových výrobcov. Odborníci vyzdvihli najmä vyspelú štruktúru karosérie, absorbujúcu energiu nárazu a svoju inovatívnu konštrukciu.

Výsledky EuroCarBody Award 2011

Hyundai i40
Audi A6
Mercedes-Benz B-trieda
BMW 1 Series
Mazda CX-5
--------------------------------------… />
treba pisat viac? myslim ze to staci

bravo i40
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Typhoon
26. 12. 2012 20:24
Re: chce to viac motorov
Bravo i40!
Bravwo Topper!
:-)
26. 12. 2012 21:06
Re: chce to viac motorov
Chodí ten člověk vůbec do práce když tu má čas psát ty romány? S tou i40 bych počkal s nějakým soudem na příští měsíc, jestli ta čísla potvrdí. Každopádně, na to že je to korejská značka úspěch.
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2012 21:28
Re: chce to viac motorov
otazka par minut..... a k tomu copy/paste a je to.... ;-)

ziadne romany...... rychlovka
Avatar - Ronault.
26. 12. 2012 22:31
Re: chce to viac motorov
Tak s tebou je to vždycky rychlovka, co? >:-[] >:-[]
27. 12. 2012 10:32
Re: chce to viac motorov
Někdy ani to ne 8-s
Avatar - Machýrek
28. 12. 2012 20:44
Re: chce to viac motorov
Ted jsou prazdniny nejaky zrovna ne?
26. 12. 2012 21:03
Re: chce to viac motorov
Asi jsi nečetl ten článek pozorně. To, že se dostala i40 na bronzovou příčku je jen díky fleetové dodávce nějaké firmě. Stále je jedničkou Superb a to je před faceliftem a něni to "žhavá" novinka jako i40. Tak či onak nejlepší Hyundai je i30 a to jen díky ceně. Pokud bude stále mít Hyundai v Čechách tak ulhanou agresivní reklamní kampaň tak se Hyundai v Čechách prodávat bude. Chytrý Němec si koupí daleko lepšího Golfa a nebude si muset moc připlácet nebo sáhne po Fordu, či velmi podařené Octavii (bude záležet na ceně).

Jediné za co chválím Hyundai, je to, že mají část zásluhy na tom, že automobilky přehodnotily ceny svých modelů.
26. 12. 2012 21:16
Re: chce to viac motorov
Jiní fleety neprodávají?Češi jsou tak bohatí,že se rozhodují pouze na základě reklam?Ani jedno není pravda,Je vidět,že pán je znalec.
26. 12. 2012 22:39
Re: chce to viac motorov
:yes: Keby Skoda nemala fleety, tak by to s nou vypadalo uplne inak!
27. 12. 2012 22:41
Re: chce to viac motorov
Asi mu jde spíš o opakovatelnost, nebo spíš neopakovatelnost takového výsledku. Fleety jsou ve střední rozhodující.
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2012 21:24
Re: chce to viac motorov
mne je jasne ze sa to auto kupuje aj do firiem ;-) ... ale to sa kupuju aj passaty aj mondea a ine znacky...... normalny jav :yes:

pre znacku je dolezite kolko aut preda - nejako to netriedim nema to zmysel :yes:

ja poziciu superba nespochybnujem..... je nad slnko jasnejsie ze superb je jasne prvy passat jasne druhy a mondeo jasne tretie :yes:

ano nemec si kupi golfa, francuz megane alebo P208 a talian punto alebo pandu... kazdy trh je iny to je pravda.... :yes: tak to chodi... svedi zase kupuju volva :yes: ulohou kazdej znacky je skusit sa presadit ... nikto necaka ze bude H/K v eu dominovat to nehrozi ani nahodou... ulohou je odkrojit si svoj podiel na trhu a vybojovat si urcitu poziciu aby ludia znacku akcepovali a poznali.... a aby mala zisk....... ;-)

ano vdaka korejcom dnes vela ludi moze jazdit v golfoch miesto fabie... lebo vdaka korejcom ceny aut klesli.... europan europanovi s usmevom na tvari predaval predrazene auta..... europania odrbavali sami seba... ale hlavne ze korejci su ti zli....
Avatar - Ronault.
26. 12. 2012 22:49
Re: chce to viac motorov
Nevíš, kdterá to firma si objednala i40?
Avatar - Toxik
27. 12. 2012 17:15
Re: chce to viac motorov
MOTORPAL, a.s. Jihlava
Avatar - STi 2008
27. 12. 2012 18:56
Re: chce to viac motorov
Při vší úctě, tuto třídu kupuje jen firma-tedy fleet. A 114 aut určitě nekoupila jedna firma, to by tak byl asi ČEZ či Telefonica, jinou v ČR takovou velkou firmu nevidím.
27. 12. 2012 22:45
Re: chce to viac motorov
Průměrný měsíční prodej je zhruba poloviční, takže se spíš bavíme tak o 60 vozech. A víš, kolik aut má třeba takový Hochtief?
28. 12. 2012 10:32
Re: chce to viac motorov
vsichni v tomhle segmentu dodavaji firmam, at uz malym ci velkym, Skodovka je urcite v CR v tomhle zabehnuta nejlepe. To ze i40 dostala velkou zakazku je pro ni uspech a vystraha pro ostatni s timto vozem pocitat. Je jen otazkou casu kdy se Korejci do tohohle boje zapoji. A je videt ze statecne bojujou :-)
26. 12. 2012 21:52
Re: chce to viac motorov
Len poznamka, Mondeo caka na novu generaciu.
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2012 21:31
i40 poraza frantikov nielen v cechach ale aj v nemecku
predaj v nemecku za 11 mesiacov r 2012:

i40 - 7173ks
---------------------
508 - 7026ks
C5 - 4214ks
laguna - 3205ks

dalsia rana pod pas :yes: bravo i40 :yes:

z neuspesneho modelu podla "radobyodbornikov" sa nam stava vcelku uspene auto :yes: to je sok
>:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - jazva
26. 12. 2012 23:14
Re: i40 poraza frantikov nielen v cechach ale aj v nemecku
zdvíhať palce hore za rany pod pás... 8-s rozmýšľaš niekedy nad významom toho čo píšeš, alebo sa ti to len nekontrolovateľne hrnie z hlavy?
27. 12. 2012 14:25
Re: i40 poraza frantikov nielen v cechach ale aj v nemecku
To ale není tím, že by ten tvůj vymodlený model byl tak superúžasný.
Je to tím, že:
- 508 není taková bomba, jakou měla (musela) být, aby konkurovala Passatu, Superbu, Mondeu
- C5 ani bombou nikdy nebyla, je to "pouze" alternativa
- Laguna...ani vlastně nevím, proč ji nikdo nehce, jsem zvědav, co s tím Renault udělá

I40 je tak jen jednoookým králem mezi slepými.
26. 12. 2012 21:36
Bezcenne cisla
bezcenneho trhu...z neho totiz tie automobilky neziju...

Wake Up! ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2012 21:46
Re: Bezcenne cisla
kazdy trh sa pocita :yes: aj male trhy su zaujimave a pre iste znacky dolezite.. napr pre znacku skoda je ich domaci trh urcite jednym z najdolezitejsich v eu.... a automobilke robi slusne pocty aj zisky :yes:
26. 12. 2012 23:51
Re: Bezcenne cisla
Vobec nie...najdolezitejsi trh pre Skodu je Cina! Staci si pozriet cisla predajov za 2012 (nov.)...len oktavka cez 120tis aut...Superb,ci Fabia cez 40tis. Samozrejme,domaci trh je dolezity...ale uz nie je cislo 1!

Akykolvek dielčí uspech na nasom trhu je naozaj bezvyznamny...z celkoveho hladiska. Mozno pre nejakych lokalnych predajcoch = trosku vacsie premie a novinarov = maju sa na com vozit (mienkotvorcovia).
Tym myslim aj akoze uspech i40...pretoze kto na zapade sa bude pytat na tych par predanych kusov?? Pricom len v USA predali Sonatu cez 200tis za 2012.
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2012 09:52
Re: Bezcenne cisla
necitas pozorne

pisem o trhu v eu.... ano cina je dolezitejsia z hladiska celosvetoveho trhu ale bavime sa o eu.... mam to tam napisane a v eu je pre skodu cesky cize domaci trh jednym z najdolezitejcich...
27. 12. 2012 14:26
Re: Bezcenne cisla
To je nějaká nová verze Up! ??
26. 12. 2012 21:49
Jezdím I40 i passatem
Zdravím,
jezdím oběma I40 kombi diesel 1,7 automat i passatem cc 2.0 TDI s DSG. A musím konstatovat, že kdybych měl kupovat auto dnes tak vůbec neváham jít do I40. Passat má skvělé řazení DSG a rozmístění ovládacích prvků.
Ale I40 s kromě převodovky nemusí v ničem stydět. A ta výbava je opravdu luxusní. Mám snad 2 výhrady - nepřehlednou kontrolku dálkových světel - zaniká v modrém osvětlení palubovky a obládání v angličtině.
Obě jsou to skvělé auta, ale I40 moc nezaostáva. Myslím si, že frantíci nebo ford mají co dělat.
A, že se pro něj rozhodla nějaká firma do fleetu je zcela pochopitelné. I40 je dost dobré auto, navíc 5 let záruka a na to dnes firmy slyší.
Rozbalit vlákno
33
26. 12. 2012 21:54
Re: Jezdím I40 i passatem
No ak ti nevadi ten dizajn, tak potom ano.
26. 12. 2012 21:57
Re: Jezdím I40 i passatem
A passat, laguna, mondeo mají tak závratný design? No nevím. Passat mě svou novou generací vyloženě zklamal - nová světla, vpředu a vzadu, nová mřížka. To je opravdu super design.
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2012 22:01
Re: Jezdím I40 i passatem
presne tak.... passat vyzera dizajnovo nic moc... a francuzi? snad len 508 je dizajnovo normalna ;-)
26. 12. 2012 22:18
Re: Jezdím I40 i passatem
Passat je klasika, snad je při modernizaci se mohly designeři trošku víc odvázat. Např. starší CC je daleko pěknější než to nové. Hlavně zepředu.
27. 12. 2012 10:38
Re: Jezdím I40 i passatem
:yes:
26. 12. 2012 22:02
Re: Jezdím I40 i passatem
Dizajn je subjektivna vec, ja osobne mam Hyundai az niekde za De, Fr, It.
26. 12. 2012 22:13
Re: Jezdím I40 i passatem
Máš pravdu design je subjektevní snad jen pro zajímavost, a kterého It ve střední třídě máš na mysli??? Lancia, ala chrysler, nebo již nenabízeného fiata, snad jedině alfa. Ale ta je cenově jinde.

Z francouzů je pěkná snad jen 508, ale ta víc stojí než jezdí. Kolega ji po roce vrátil a koupil si Smaxe. Za ten rok byla 5x v servisu s motorem.
Laguna je opravdu škaredá a C5 je za zenitem. Snad jedině některý s modelů DS, ale tam je to zase o ceně.
Ford z nedostatku nápadů okopíroval Astona, a VW uhlazuje svoje letité a technicky dokonalé modely. To není výkřik designu. Zůstává velká 3 - BMW, Mercedes a Audi. A z nich BMW a Mercedes dělají pěkná auta. Ale je to zas cenově jinde.

Jediný opravdu pěkný vůz je Superb, ale jen v kombíku.

Myslím si, že hlavní problém u všech není design ale značka Hyundai. Jinak je to moc povedené auto.
26. 12. 2012 22:19
Re: Jezdím I40 i passatem
Vidim obrovsky posun u H/K co sa tyka spracovania, techniky, elektroniky a veci co by v Skode nazvali Clever napady, ale radsej mam europskejsi dizajn Kie, bohuzial Optima je iba sedan.
26. 12. 2012 22:24
Re: Jezdím I40 i passatem
Jen mě zajímalo, která kára tě oslovuje z evropanu. Máš pravdu v tom, že kdyby byla optima combi tak tu stojí místo hyundaie ona. Kia je opravdu povedená.
27. 12. 2012 10:46
Re: Jezdím I40 i passatem
Z evropanu po dizajnovej stranke asi v tomto poradi S/V60, A4, Passat, B3, DS5, Laguna, 5008, Insignia, C5, A5,MBC, ...Mondeo jedine v Titaniu, inak mi pride moc objemovo predimenzovane, ako keby nevedeli, cim maju prekonat Passat, tak zvecsia vsetky rozmery o 15%. Skor teda konzervativne tvary su sazka na istotu, ale ozaj dobry dizajn je, ked sa podari spravit pekne auto, bez toho, aby sa pouzili konzervaivne linky - to je napr. S/V60 alebo BMW3.
27. 12. 2012 14:45
Re: Jezdím I40 i passatem
Sportage je taky PODSTATNĚ povedenější, než iX35 a prodává se méně.
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2012 19:10
Re: Jezdím I40 i passatem
můžu se zeptat v čem konkrétně?
28. 12. 2012 08:39
Re: Jezdím I40 i passatem
Tipnu si, že může jít jedině o design, když jsou to jinak koncernová dvojčata.
Avatar - Ronault.
26. 12. 2012 22:40
Re: Jezdím I40 i passatem
508, Laguna, Mondeo, Insignia... v podstatě všichni, nabízejí něco, co i40 nemá a zatím to nevypadá, že bude brzo mít, motor odpovídající této třídě. Navíc i40 pokulhává v jízdních vlastnostech, hlavně podvozek nedosahuje kvalit končícího! Mondea nebo Laguny s 4C či 508 nebo Insignie. Pohodlný to on je, ale řízení má ještě co dohánět. Samozřejmě cenová nabídka a nekonečná záruka lecos změní v postoji zákazníka a ne každý zákazník ty drobné nuance dokáže ocenit u auta střední třídy.

Jinak mě překvapuje, že u xenonových světel je pro uživatele nutné mít kontrolku, tam by snad měl poznat hned, že svítí dálkovými, ale to je tak trochu klasický problém H/K, ale i tam oni jednou doběhnou, o tom není pochyb.
Avatar - idam.i
27. 12. 2012 12:54
Re: Jezdím I40 i passatem
Jazdné vlastnosti?Čo sa týka Mondea ,tam súhlasim.Laguna bez 4C ? >:D a 508 s podvozkom zastaralejším ako v 507,no neviem.Je fakt,že od teba ťažko iné čakať.Nič v zlom.
V tejto kategórii áut ,sa cení hlavne jazdný komfort a nie slalom okolo bránok,ale nezbadal som ,že by tam i40 zaostávala.
27. 12. 2012 23:02
Re: Jezdím I40 i passatem
507? To mělo jaký podvozek?
Avatar - idam.i
28. 12. 2012 12:37
Re: Jezdím I40 i passatem
Sorry :-) ,máš pravdu 407.Inak si za tým stojím ! ;-)
28. 12. 2012 17:59
Re: Jezdím I40 i passatem
407 ma ale nadpriemerny podvozok este aj v dnesnej dobe. Keby 407 nebola tazsia o 100kg a nekrutila sa, tak by jazdnymi vlastnostami bola suverenne v spicke triedy, ak nie prva v triede, kedze uz teraz ma vynikajuce jazdne vlastnosti prave vdaka podvozku.
508 ma podvozok 407 + par vylepseni iba v GT verzii.
To ale neznamena, ze ma 508 v ostatnych verziach podvozok ako Dacia...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 12. 2012 07:50
Re: Jezdím I40 i passatem
Passat nema dizajn, iba tvar.
28. 12. 2012 10:36
Re: Jezdím I40 i passatem
kdyz chcete auto s peknym designem tak kupte Kia Optima, ostatni auta jso proti ni jak oskliva kacatka ;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2012 21:54
Re: Jezdím I40 i passatem
i40 je skvele auto suhlas .... nie je o com

v strednej triede ak neratam premiu nie je vela lepsich aut .... i40 je skutocne spicka :yes:

vela ludi zije este v praveku... stale si myslia ze hyundai je kdesi tam kde bola skoda s feliciou v r 95..... o to viac sa potom smejem na ich nechapavych xichtoch ked su z uspechov H/K prekvapeni.... doba sa zmenila.... len ludia su stale rovnako blbi.. ale len sami na to doplacaju

zo skodovky sa kedysi v britanii tiez ludia smiali a mali ich za "trabanty"... kolovali tam rozne vtipy o skodovkach ako u nas o trabantoch ... preslo par rokov a dnes sa v britanii so skodovky nesmeje nikto ani nahodou.... prave naopak... skodovku tam maju za spickovu znacku ktora vyhrava rebricky spokojnosti zakaznikov a rozne kvalitativne ocenenia..... no a podobne je to aj s hyundaiom a kiou... zacinaju byt uspesni... kedysi sa im ludia smiali ale dnes sa im smeju uz len pribrzdeni skrachovanci... doba sa zmenila.... cim skor to ludia pochopia tym lepsie pre nich.....

:yes:

inak v i40 to chce manual.... ten automat je skutocne nic moc .... navyse diesel je vykonovo na manual ak akurat... s automatom to uz asi bude slabe ;-)
26. 12. 2012 22:15
Re: Jezdím I40 i passatem
Tak to si dovolím vyvrátit. S automatem jezdí diesel snad ještě lépe než s manuálem. Automat je nastavený tak, že drží vyšší otáčky a využívá menší motor dost dobře. Jen je takový tupější než v passatu. Tam je převodovka svižnější.
Avatar - R32
27. 12. 2012 23:18
Re: Jezdím I40 i passatem
Mal som na týždeň i40sw (1,7CRDi + manuál) ako náhradné vozidlo a musím povedať, že auto bolo fajn, podvozok komfortnejšie ladený no určite nie mäkký, navyše na aute boli obuté 18" disky, riadenie trošku syntetické so slabou spätnou väzbou (v meste OK, na mokrej diaľnici trošku neistota), utlmenie vinikajúce, funkčná výbava s logickým ovládaním, auto malo asi skoro full výbavu takže som odskúšal asi všetko bez výhrad... Materiály sa môžu kľudne rovnať s Nemeckou prémiou.
Manuálna prevodovka s týmto motorom je dosť nešťastná kombinácia. Kým motor nemá cca 1800-1900 otáčok tak môžeš pedál mačkať na podlahu nič sa nedeje... Až po prekročení spomenutých otáčok motor ožije a všetko je v poriadku. Pár krát mi to aj zdochlo nakoľko motor ani nieje (pri normálnej hlasitosti rádia) počuť. Takže ak by som to auto mal kúpiť určite automat.
i40 môžem jednoznačne odporúčať, skutočne dobre postavené auto, za mňa :yes:
27. 12. 2012 06:02
Re: Jezdím I40 i passatem
Zřejmě tím autem nemusíš jezdit, ale bral by jsi ho s tímhle nejsilnějším motorem jako jediný? Nic mě na tom autě nevadí tak, jako mizerný výkony.
27. 12. 2012 16:30
Re: Jezdím I40 i passatem
Nevím diesel má 100 kw. Není to žádný zázrak, ale na slušné cestování stačí. Jsou i silnější auta. Ale věř, že žádný šneček to není, při plném zatížení 4 lidé a kufr plný báglů byl čistý rychlostní průměr do Splitu 126 km/h a to jsme jeli přes maďaři.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 12. 2012 07:49
Re: Jezdím I40 i passatem
Ovladanie v anglictine ako vycitka dnes neobstoji.

Minule sme mali vo firme testera elektrickych zariadeni - standby cital foneticky, a po anglicky nevedel ani ceknut, ale user interface jeho zariadeni a softveru bol plne v anglictine a chlapik s tym nemal najmensi problem. Skratka sa to naucil, poznal vyznam slov, co potreboval.

Staci chciet sa nieco nove naucit. Ale nasinec radsej uprednostni zly preklad...
27. 12. 2012 16:23
Re: Jezdím I40 i passatem
Ne každý má chuť všechno ovládat v angličtině a za jízdy poslouchat anglickou navigaci. Je to v čechách prodaný má to umět česky. To je pro mě velká výtka. Když budu chtít se učit anglicky určitě do nebudu dělat v autě.
27. 12. 2012 23:06
Re: Jezdím I40 i passatem
Já naopak preferuji menu v angličtině; Co mi daleko víc vadí, je neschopnost číst české názvy ulic (druhotně pak zprávy a kontakty). A neschopnost zobrazit české znaky (stačí mi, pokud zvládne substituci znaků s diakritikou za znaky bez).
27. 12. 2012 14:28
Re: Jezdím I40 i passatem
A zkoušels třeba v té i40 stáhout zadní okno až dolů jen na jeden dotek?
Možná už to teď má, ale jedno z prvních aut, ve kterém jsem jel, mělo automatiku jen a pouze dolů a jen a pouze u řidiče.
Holt - náskok díky...Koreji >:D
27. 12. 2012 16:26
Re: Jezdím I40 i passatem
Zkoušel a funguje dobře. Na všech oknech :-)
Avatar - idam.i
27. 12. 2012 20:28
Re: Jezdím I40 i passatem
Zbytočne vysvetluješ.Tak či tak je i40 na prd.Odborníka poznať hneď podla pár viet. :-!
27. 12. 2012 20:50
Re: Jezdím I40 i passatem
A proč by někdo měl být odborník. Já jen píšu, že mezi těmi auty není zas takový rozdíl.Na to nemusím být odborník.
28. 12. 2012 07:30
Re: Jezdím I40 i passatem
Tak to je potom OK.
Oni nás tehdy upozorňovali, že to zkoušené auto je "PR auto" a že v něm něco nadbývá a něco zase chybí...
26. 12. 2012 22:35
Zvláštní
Mě stejně vždy překvapí, jak jste schopni se tu každý měsíc u několika tříd rozpovídat u výcpávek jako jsou články o prodejích.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ronault.
26. 12. 2012 22:44
Re: Zvláštní
Jo, to víš, hodnotit jen suchá čísla, to umí i playstationový jezdec jako topper, tam se může vyřádit... hodnotit auto jako celek svým pohledem, to chce už větší zkušenosti a těch zkušených je tady opravdu málo... (aby bylo jasno, i když jsem toho projel v porovnání s průměrem místního diskutéra hodně, tak pořád se mezi ty zkušené ne zcela řadím)
26. 12. 2012 22:56
Re: Zvláštní
Mně spíš nějak nedochází, co k tomuhle lze pořád psát, když je to každý měsíc v podstatě stejné. Sem tam se možná objeví nějaké zajímavé číslo, tak se mu tiše podivím, vezmu jej na vědomí, ale o čem bych na toto téma takto dlouze diskutoval fakt netuším.
27. 12. 2012 00:11
Re: Zvláštní
to nie je diskusia, topper to napísal, je to len copy a paste, jeho klávesnicou presne "
otazka par minut..... a k tomu copy/paste a je to.... ;-)

ziadne romany...... rychlovka ".

Ak by som chcel názor na tie autá, tak určite nie z diskusie na auto cz, stačí ísť do predajne a odviezť sa, netreba žiadne kecy.
27. 12. 2012 09:13
Re: Zvláštní
Samozřejmě, nejlepší je si auto zkusit sám, protože vlastní pohled je při výběru nejdůležitější. Ale vozit se s auty z prodejen není zrovna košér, pokud auto zrovna nekupuji. Nejrozumnější způsob je asi sledování novinářů, jejichž názor beru vážně - u nichž vím že auto zrecenzují narovinu, poutavě a hodnotně.
27. 12. 2012 18:54
Re: Zvláštní
voziť sa len tak je hlúposť ale aspoň časť z diskutujúcich sem tam auto kúpi a niečo najazdí.Diskutovať prepisovaním toho čo som čítal videl v tv alebo počul od syna, čo je svojmu otcovi synovcom, to asi nie je diskusia, skôr také papagájovanie. Naši a vaši novinári majú jednu spoločnú vlastnosť, až na pár výnimiek sa idú po.rať, keď dostanú auto na 1000 km test. Podľa novinárskych hodnotení som šiel skúsiť MB350CDI 4MATIC ( garáž v suteréne ) a bolo to úplne iné auto ako som čítal. Po zošliapnutí plynu signál obehol auto peši aspoň dvakrát, kým vyrazilo a pri predbiehaní na plných cestách by som niekomu raz skončil v kufri ( občas som lepič ). A v zákrute ďaleko horšie ako FOCUS s predným pohonom, to čo s tým spravím cca. 120kmh, to MB pri ani nie 110 šiel bokom všetkými štyrmi von, predajca skoro povracal prístrojovku a brat zahlásil, že 110 v tej zákrute je už aj na SANTA FE dosť. Bočné opierky operadla nafukovali ako sprosté a to mi vadilo ( k čomu to tam je 8-s ). Sklamanie roka, pritom cena dobrá a servis a poistky v cene... Nevozím sa len tak, vždy idem trasu do práce a späť cca 34 km mojim tempom ( decko do školy a šup šup do práce ) a naspäť tak, aby ma druhé nečakalo pred školkou, tú zákrutu som prešiel už cca. 4000 krát jedným smerom a rovnako druhým. Skúšam len to, o čom uvažujem že kúpim a kúpa nového auta začína vždy druhý deň po kúpe predchádzajúceho aj keď teraz máme taký poplatok proti luxusu. Motorku som jazdou neskúšal ;-) ale aj tak kúpil >:D
27. 12. 2012 14:30
Re: Zvláštní
Přitom bys ty svoje zkušenosti moh vypisovat na blogu pravidelně a nastavit tak hromadě ne-moc-povedených testů zde zrcadlo. :yes:
Avatar - Ronault.
27. 12. 2012 14:36
Re: Zvláštní
Díky, ale jsou zde lepší s obratnějším jazykem, Dinar, Perun, iudex, poslední dobou na MACZ krásně píše své malé testy woody - alien :yes:
27. 12. 2012 14:47
Re: Zvláštní
No - oni už ale právě píšou, ty ne :-)
Abych to nakonec zkusil sám >:D
Avatar - Ji/Ri
27. 12. 2012 00:44
rychlovka
mno ... si to na rychlo shrňme.... komu stačí rýžovar, který nejede, v kůži smrdí, ale má diodovou diskoteku...volí jasně. Ano, auto má šarm, přiznávám... a může i vyhrát... dokud se nesvezu v 508, Insi, atd....a záruka 5 roků... to už osloví jen tupce. Mno, tak se našlo pár fandů rejže, co dál? a ... srovnvávat s Passatem... to je přitažené za číro. Byť Hyu byl moje první dělo, tohle ne e..... ale pro Tuppery je to gut.. jinej gang, jinej level... >:-[]
Rozbalit vlákno
1
27. 12. 2012 07:22
Re: rychlovka
Tá záruka čo "osloví len tupcov" má svoju cenu a nepoznám žiadnu značku - v rátane luxusných, čo by mala bezporuchové vozidlá ....

A náročný vodič čo kupuje bez ohľadu na cenu nepôjde kúpiť ani i40 ... ale ani Passat .... ;-)
Avatar - Ada je zase tady
27. 12. 2012 01:02
Rendlík v první desítce?
Že se ti, co to koupili, nestydí :no:
Rozbalit vlákno
11
27. 12. 2012 06:05
Re: Rendlík v první desítce?
Čau separatisto, zavři je do lágrů!!!
27. 12. 2012 06:16
Re: Rendlík v první desítce?
alebo vysťahovať na nejakú vzdialenú lagúnu.
27. 12. 2012 14:32
Re: Rendlík v první desítce?
Na Lagunu néééééé :-O
27. 12. 2012 15:21
Re: Rendlík v první desítce?
Tady máš test, kde Laguna dominuje skoro ve všech kategoriích. Nejsilnější je samozřejmě v jízdních vlastnostech, ztrácí v prostornosti interiéru. Celkově jí to stačilo na první místo. A není to úlet jednoho redaktora. Testovalo a hodnotilo 6 redaktorů.
1) Renault Laguna : 14,25
2) Opel Insignia : 13,55
3) Ford Mondeo : 13,26
4) Citroën C5 : 13,18
5) Peugeot 508 : 12,38
6) Volkswagen Passat : 12,05

[odkaz]
27. 12. 2012 15:23
Re: Rendlík v první desítce?
A proč mi to píšeš?

Takže ve francouzském testu, kde se hodnotilo i PODLE CENY vyhrála Laguna, která byla s přehledem nejlevnější. Fakt bomba, gratuluju. Takovou plichtou skončí test vždy, když se do kritéríí přidá cena.

A jen tak mimochodem - já jsem tu Lagunu zmínil s lehkou ironií a ze zcela jiných důvodů - zkus pročíst vlákno a možná ti to docvakne.
27. 12. 2012 15:49
Re: Rendlík v první desítce?
Zkus si ten test přečíst. O ceně to nebylo (stejná jako u Mondea, navíc šlo o akční cenu proti ceníkové P508, Passat - v té době novinek), tou jen Laguna zvětšila svůj náskok. Francouzské testy bývají docela objektivní a němci v nich často vyhrávají. Mimochodem P508 byla předposlední.
27. 12. 2012 08:42
Re: Rendlík v první desítce?
Mohou být kup si francouzskou dieselového motoru, je to vynikající motor pod kapotou je francouzský? ;-)

PS:- Ada je jen alergický na rendlíky ! ! !
Avatar - Aladeen
27. 12. 2012 11:59
Re: Rendlík v první desítce?
:yes:
27. 12. 2012 14:33
Re: Rendlík v první desítce?
Když už tak palcuješ, zkus mi to, prosím, přeložit do češtiny:

" Mohou být kup si francouzskou dieselového motoru, je to vynikající motor pod kapotou je francouzský?"
Avatar - Aladeen
27. 12. 2012 18:38
Re: Rendlík v první desítce?
Je pravda že to pravdepodobne písal nejaký nevyvinutý bezstavovec , ale chcel naznačiť to, že FR motory sú dobré a na rovnakej úrovni ako nemecké .
a súhlasím s ním aj ohľadne toho Aďa ... ;-)
Avatar - Aladeen
27. 12. 2012 12:01
Re: Rendlík v první desítce?
Teba by mali niekam zavrieť .... ;-)
Avatar - KANKUNEN
27. 12. 2012 09:15
i40 tě už nemusí trápit
Od února si můžeš koupit M6, která má lepší motory, lepší podvozek, lepší řazení, lepší automat, lepší exteriér, lepší interiér, lepší spolehlivost, lepší jméno. Dokonce i ušetříš, protože nemusíš jít do dieslu.
Rozbalit vlákno
19
27. 12. 2012 09:43
Re: i40 tě už nemusí trápit
A bude to na i40 stačiť ? >:D

Pre normálnu firmu či rodinu je také auto nezmysel bez ohľadu na počet vylepšení ..... :-!
27. 12. 2012 10:44
Re: i40 tě už nemusí trápit
Ako normalny clovek bych nad 2,5i s automatom nevahal...ak by bol cenou zaujimavejsi ako automat diesel 2,2 so 175konmi...a to taky diesel napriklad chyba i40ke...
27. 12. 2012 10:48
Re: i40 tě už nemusí trápit
Definuj normálí a nenormální firmu nebo rodinu. A proč je m6 nesmysl? i40 je pak opak nesmyslu?
27. 12. 2012 13:24
Re: i40 tě už nemusí trápit
Drahá kúpa i prevádzka, veľké riziko krádeže ....

Fleetové autá určite nie sú zložené z takýchto "exotov" .... tie majú maximálne majitelia a top manažéri ako súkromné ....
27. 12. 2012 13:39
Re: i40 tě už nemusí trápit
No tak top manažeři asi nebudou jezdit v m6 nebo i40, navíc vlastních. Ale je fakt, že normální (příjmem průměrná) rodina asi bude lovit v jiných vodách, než střední třídě. Na druhou stranu, před 10 lety bys za kompakta dal v dobovém přepočtu mnohem víc korun, než dnes za sřednětřídního kombíka.
27. 12. 2012 23:20
Re: i40 tě už nemusí trápit
Top manažer si koupí třeba Porsche, nebo Maserati. I když moje představa o top může být jiná než tvoje. ;-) Jinak každá firma má jinou politiku a jiný rozpočet, někde manažeři jezdí ve Fabiích (chudáci), jinde v 5er. Řada lidí ani soukromé auto nemá, když má služební (a má možnost ho využívat soukromě). Případně i zohlední své soukromé potřeby při výběru služebního, pokud to firemní politika dovolí.

"Exoti" jako Legacy, nebo M6 loví spíš u drobnějších podnikatelů a zaměstnanců, kteří si mohou auto vybrat. Alespoň tak to vnímám.
28. 12. 2012 07:08
Re: i40 tě už nemusí trápit
Problém taky je, že si u nás každý říká manažer. "Sekretářka" je office manažer, správce budovy je facility manažer...vůbec mi nevadí, že pak tito tzv. manažeři jezdí ve fábce :-)
28. 12. 2012 11:59
Re: i40 tě už nemusí trápit
Tyhle "manažery" jsem nemyslel, u nich to není zarážející, že. :-) Myslel jsem spíš střední management, tedy lidi jako je finanční ředitel.

Pastýř si ostatně také může říkat manažer užitkových zvířat. :-) Sám o sobě je to titul prakticky nic neříkající.
28. 12. 2012 13:04
Re: i40 tě už nemusí trápit
A uklízečka je kosmetička podlahových krytin :-) no nezní to líp?
29. 12. 2012 13:49
Re: i40 tě už nemusí trápit
Nebo manažerka odpadů a nečistot. >:-[]
27. 12. 2012 10:40
Re: i40 tě už nemusí trápit
uz teraz je k mání...v januari by mala byt v predajniach

[odkaz]

:yes:
Avatar - iudex
27. 12. 2012 12:27
Re: i40 tě už nemusí trápit
Fu, to je hustá cena: 30 tisíc za atmo dvojliter s manuálom, to sa Japonci napriek nepochybným kvalitám šestky cenia privysoko. 8-s
27. 12. 2012 13:06
Re: i40 tě už nemusí trápit
To je automat! A v druhej najvyssej vybave,v podstate ale ma skoro vsetko co potrebuje auto v danej triede...cenovo je rovnako na tom ako CX-5...teda zaklad bude cca 21900Euro
27. 12. 2012 14:34
Re: i40 tě už nemusí trápit
Jestli myslíš BMW M6, tak ta je na trhu už dlouho.
Jestli Mazdu 6, tak odkud máš to info o spolehlivosti?
Avatar - KANKUNEN
27. 12. 2012 15:20
Re: i40 tě už nemusí trápit
Já zapomněl, od příštího roku budou Mazdy poruchové, kanaďani zapomenou hokej a brazilci fotbal.
27. 12. 2012 15:22
Re: i40 tě už nemusí trápit
Stačilo napsat, žes myslel Mazdu 6 a že si tu spolehlivost cucáš z prstu.
27. 12. 2012 15:56
Re: i40 tě už nemusí trápit
Narozdiel od bezporuchovych 1,2TSI toto ale nie je cucanie z prstu... :-)
27. 12. 2012 23:14
Re: i40 tě už nemusí trápit
FYI: i40 má už v nabídce i dva benzíny, 1,6 GDI 99 kW a 2,0 GDI 130 kW.
28. 12. 2012 10:45
Re: i40 tě už nemusí trápit
vsechno muzes mit lepsi i nez M6 kdyz si za to zaplatis, jen u toho co jsi vyjmenoval si koupis nejspis 2-3takove i40 tky, a pokud to kupujes pro zamestnance tak to se u tebe asi maji velmi dobre ;-)
27. 12. 2012 09:41
PSY
No práve "fenomén" PSY dokazuje, že časy, kedy náš západ určoval trendy vo všetkcýh oblastiach života pre zvyšok sveta už pomaly končia a musíme si pomaly zvykať, že náša "sociálna", reps. socialistická kultúra nestíha zvyšku sveta .....

Jediným šťastím pre "náš" automobilový priemysel je to, že i západné firmy expandujú do "normálneho" sveta, kde neplatia všetky tie pseudoekologické normy ....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2012 10:07
:)
i40 poraza vsetkych frantikov v nemecku aj cechach :yes:

i40 - 4 najpredavanejsie auto strednej triedy v irsku za trojicou ( avensis, passat, insignia ) , poraza aj superba aj mondeo a francuzov tam totalne zadupala do zeme :yes:

i40 - v holandsku pred superbom a tesne za mondeom :yes: nie je to zle :yes:

hyundai - 6 najpredavanejsia znacka v rakusku opat francuzi az za nimi: renault je 7-my , PSA su este hlbsie....

bude to uspesny rok :yes: H/K :yes: parada
Rozbalit vlákno
12
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2012 10:42
Re: :)
asi přišly slevy >:D >:-[]

resp. pravděpodobně nějaká firma nakoupila fleety, třeba HMMC >:-[]
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2012 10:47
Re: :)
;-) neblaznite vsetci s tymi zlavami a fleetmi stale.... ved aj ine auta sa tiez kupuju do firiem a maju tiez zlavy.... ;-) tak to chodi....

i40 inak nie je lacne auto... skus pozriet cennik :yes: casy sa zmenili :yes:
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2012 11:20
Re: :)
konec roku, typický pro nákup fleetu ;-)

Jinak pro Hyundai určitě pozitivní čísla, co by za to jiní dali... Češi zkrátka marketingovému mixu Hyundaie podléhají, to nejde zastírat.
27. 12. 2012 14:39
Re: :)
Právě že je, ale to musíš být zákazník, ne ceníkovej kovboj.
i40 se dá koupit v podstatě v plné s dieselem+automatem za cenu, na které Passat začíná a to i se slevami.
A na rozdíl od loňska šlo Hjondéé razantně dolů i s cenami servisu pro fleet, jinak by je do fleetu nikdo nebral.
Avatar - idam.i
27. 12. 2012 15:10
Re: :)
To ťa "sere" , že berú? Asi sú to sami"tupci a pod".
Neviem na čo všetko jazdíš,ale zjavne si odborník ku všetkému.Tak ti prajem pekný deň.
27. 12. 2012 15:15
Re: :)
Cena i40 - na to nemusím být odborník, stačí se zeptat.
Cena do fleetu - to samé.
Cena servisu pro fleet - to samé.

Koukám že seš z toho, Vladko, nějakej rozhozenej, měl bys teď bejt v klidu >:D

A než se dáš dokupy, zkus mi aspoň necpat do textu něco, co tam není (třeba ty tupce).
Avatar - idam.i
27. 12. 2012 20:34
Re: :)
Ako hovorím "odborník".Tam sa preptám,tam si nečo počtu a už jsem múdry ako rádio,že jo ?
28. 12. 2012 07:24
Re: :)
Jo ták - ty sis potřeboval jenom rýpnout, chudáčku...
Avatar - idam.i
28. 12. 2012 12:41
Re: :)
Možno hej.
Ale vážne kolko si najazdil s i40? Tiež by som tomu kedysi neveril,ale tento H je ozaj dobré auto.
28. 12. 2012 13:35
Re: :)
Já přece nikde netvrdím, že není dobré.
Avatar - idam.i
28. 12. 2012 14:53
Re: :)
Na čom teraz jazdíš? Nikde nevidím tvoju recenziu.
29. 12. 2012 21:57
Re: :)
Recenzi tu nemám, neboť mi to nechtělo vzít značku "Sobi 20".
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2012 10:58
DVA
číslo měsíce - DVA. Dva jedinci, kteří ocení vkus, preciznost, eleganci a nadčasovost. DVA jedinci, kteří se odmítli zařadit do stáda... Tedy přesněji řečeno - dva krát dva ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2012 11:25
Re: DVA
pokial nepride kizashi s dieslom tak to auto bude mat rychly koniec na eu trhu ;-\

accord je uz tiez na odchode.... nova 9 generacia do eu uz nepride... tak kto by ss hrnul kupovat accordy ze?

potesilo ma 11 optim :yes: auto pre trh usa je v eu spestrenim :yes:
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2012 11:35
Re: DVA
neviděl jsem líp udělané auto jako Kizashi... To auto je prostě pecka. Diesel pro Evropu jasně chybí, stejně jako kombi.
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2012 11:37
Re: DVA
ja netvrdim ze je kizashi nekvalitne auto ;-)

tvrdim ze autu chybaju motory a aj nejaky poriadny diesel... kvalita sama o sebe nestaci ked auto nema potrebne motory..... takze kizashi coskoro dopadne zle nedobre.....
28. 12. 2012 09:20
Re: DVA
Kizashi je skvělé auto. Akorát jenom s benzínem a hlavně celkem drahé (tuším 680 v základu).
27. 12. 2012 11:37
Re: DVA
No já bych do Accorda 2.4 šel, kdybych si měl koupit nové auto. Jenže je nutné kupovat i jiné věci, takže příští auto bude trošku starší Accord 2.4 :-)
27. 12. 2012 14:40
Re: DVA
Nový to nebude tak jako tak, pokud bys ho tedy nechtěl dotáhnout z emeriky...
27. 12. 2012 15:54
Re: DVA
Tak evropský Accord se stále prodává, vždyť se teď prodaly dva kusy.
27. 12. 2012 18:37
Tohle je třída firemních aut...
už se perou?
To máte úplně jedno... tohle je stejně třída firemních aut... a tam je rozhodující úplně něco jiného.
V životě bych si nekoupil "koncern"... a vždycky jsem měl auto benzinový... a teď budu jedit ropákem - naftovým Passatem.
:-(
Kupjou so do firmy 4... myslíte, že bi si ho KDOKOLIV z nás 4 šťastných koupil, kdyby si mohl vybrat?
Ne... ani jeden... a takhle se dělají prodané počty.
Za svoje jsem si koupil Punto... a to nejsem "nízkopříjmová skupina"... jen ty peníze dokážu utratit lépe a příjemněji...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - idam.i
27. 12. 2012 20:37
Re: Tohle je třída firemních aut...
Tak si ho uži.Možno mu nakoniec prídeš na chuť. ;-) Tušíš vôbec,kolkí by radi boli na tvojom mieste ? :-)
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2012 20:40
Re: Tohle je třída firemních aut...
suhlas :yes:

uz davno tvrdim ze auta nizsej strednej triedy nejake klasicke hatch ako focus ceed alebo golf velkostne ludom uplne stacia... aj bohatym.... s tymito autami sa uz clovek nemusi bat cestovat ani na velke vzdialenosti a plnohodnotne odvezu minimalne 4 ludi... a kus batoziny.... preto mi napriklad pride divne ze novu ocaviu neustale natahuju zvacsuju predluzuju - pre koho? kto bude potrebovat taketo monstrum? nikto..... z dobrych auta robia obludy.... pre koho?

poznam tiez ludi ktori sa nemaju financne zle a jazdia v yarisoch, fabiach, astre, aurise a pod.... nikomu nechyba ziadny passat moneo superb a pod... ved aj na co? presne tak....

vsetko nad nizsiu strednu triedu su vacsinou firemne auta.... bezny clovek konci kdesi na ceedoch golfoch astre aurise... suhlas..... su to uz uplne postacujuce a spickove auta navyse velkostne na jazdu po meste este prijatelne... som zvedavy na novu octavku ... lebo ta nam akosi narastla... som zvedavy na co to bolo dobre....
27. 12. 2012 23:44
Re: Tohle je třída firemních aut...
Lidem stačí dvě nohy a dvě ruce. I těm bohatým. 8-s

Také nejsem zastánce růstu vozů. Ale podíval bych se na ty Yarisy a spol. Základní cena v akci 230 tisíc. To máme při mém rozpočtování auto pro člověka, který měsíčně vydělá zhruba 38 tisíc Kč. Čistého. To jsme daleko nad průměrem, nemluvě o mediánu příjmů v republice. Takže ano, Yaris je auto pro člověka, který se nemá špatně (bráno relativně).
Avatar - idam.i
28. 12. 2012 00:31
Re: Tohle je třída firemních aut...
S tvojim tvrdením,až tak úplne nesúhlasím.Auta strednej kategórie majú úplne iné materiály tlmiace hmoty a pod.Pokial mám možnosť,tak vždy volím auto vyššej kategórie.Nie,že by Focus,alebo Ceed boli zle auta,ale vozenie v Optime,alebo Mondeu je iná káva.
Avatar - Ozzman
28. 12. 2012 08:39
Re: Tohle je třída firemních aut...
On takovým autem nikdy nejel, tak ho nech >:D Pro něj svět končí velikostí i30
Já sám bych zase nikdy malého hatche nechtel, protože to auto nestačí pro mé potřeby.. je nás hodně takových a je kec že všechny větší auta jsou firemní ( možná by ses divil kolik i mezi těmi hatchbacky jezdí firemních aut).. Proč by člověk měl mít malé auto, když byť i 10x ročně to velké potřebuje ( já několikanásobně časteji). Do velkého se dá vždy dát méně, ale do malého nikdy více... Každý ať si koupí co se mu líbí.
Avatar - Machýrek
28. 12. 2012 21:49
Re: Tohle je třída firemních aut...
Kupci vetsiny novych "vetsich/drazsich" aut jsou firmy. K prostemu lidu se tyto vozy dostavaji prevazne ve forme ojetin. Je to logicke, normalni a standardni.
28. 12. 2012 09:27
Re: Tohle je třída firemních aut...
Auta narůstají z toho prostého důvodu, že lidé jsou čím dál delší a širší.
Auta tento trend pouze kopírují.
Avatar - Emel
28. 12. 2012 23:17
Re: Tohle je třída firemních aut...
Je to o cestách, jaké jezdíš. Na pár kilometrů je Punto nebo třeba ten Yaris fajn, ale grácie s jakou průměrné auto střední střídy polyká kilometry na dálnici má něco do sebe.