Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi chce předběhnout Mercedes a BMW. Má na to 13 miliard euro

Audi je v rámci tria německých elitních značek stále až číslo tři, jeho cílem je ale stát se leaderem prémiového segmentu. Na vývoj nových modelů a nové techniky vynaloží gigantickou sumu 13 miliard euro.
Zpět na článek
28. 12. 2012 13:39
28. 12. 2012 14:03
28. 12. 2012 14:04
28. 12. 2012 14:21
28. 12. 2012 14:05
28. 12. 2012 14:19
28. 12. 2012 14:23
28. 12. 2012 14:26
28. 12. 2012 14:29
28. 12. 2012 14:33
28. 12. 2012 14:39
29. 12. 2012 15:04
28. 12. 2012 15:12
28. 12. 2012 22:47
29. 12. 2012 00:43
29. 12. 2012 07:02
31. 12. 2012 13:49
29. 12. 2012 18:52
29. 12. 2012 19:09
31. 12. 2012 13:48
30. 12. 2012 10:37
31. 12. 2012 13:50
28. 12. 2012 14:04
28. 12. 2012 14:07
28. 12. 2012 14:18
28. 12. 2012 15:50
30. 12. 2012 10:40
28. 12. 2012 14:36
28. 12. 2012 15:28
28. 12. 2012 15:33
29. 12. 2012 01:07
29. 12. 2012 13:09
29. 12. 2012 13:50
29. 12. 2012 14:30
29. 12. 2012 14:43
29. 12. 2012 14:50
29. 12. 2012 15:41
29. 12. 2012 17:06
29. 12. 2012 16:11
29. 12. 2012 17:35
29. 12. 2012 12:01
29. 12. 2012 11:56
29. 12. 2012 08:15
Avatar - bigsoul
28. 12. 2012 13:39
Ne ne
Tak to sa dufam nikdy nestane >:D Krala uz mame a to je BMW >:D
Rozbalit vlákno
21
28. 12. 2012 14:03
Re: Ne ne
Jo, je to král hustoteplokár >:-[] >:-[] >:-[]
28. 12. 2012 14:04
Re: Ne ne
uklidni se ty tepláku:-)
28. 12. 2012 14:21
Re: Ne ne
já sem v klidu ;-)
Avatar - bigsoul
28. 12. 2012 14:05
Re: Ne ne
No neviem potom HOMO AUDI >:D
28. 12. 2012 14:23
Re: Ne ne
řiká někdo kdo jezdí se super sprotovnim dízlem z Bavorska? 8-s
Avatar - bigsoul
28. 12. 2012 14:26
Re: Ne ne
Kto tvrdi, ze je super sportovny?
28. 12. 2012 14:29
Re: Ne ne
Marketing? Když sem byl malej, tak sem BMW miloval, protože to auto mělo duši, mělo kouzlo, co nikdo jinej neměl....... Od M5 E39 to de všechno doháje.....Proto ho od srdce nesnášim, všchno co měli poslali během pár let úplně doháje....
Avatar - bigsoul
28. 12. 2012 14:33
Re: Ne ne
Co kecas? Co poslali do haje? To, ze ide doba dopredu a ze sa tam vplizilo AUDI a zacalo tam strkat tie svoje ''AUTA'' a BMW reagovalo iba na ich marketing.. Budeme hulakat ake sme mi AUDI a ako mi vsetkych predbehneme. BMW sa drzi stale svojho. A to ze stare boli super nikto neberie, ale ak si si nevsimol EU urcuje kam sa automobilky budu uberat a ci BMW ci ADUI a MB museli zmenit mnoho veci. Trh sa meni a len idiot to nepochopi a kupi si AUDI >:D

AUDI nema tvar
28. 12. 2012 14:39
Re: Ne ne
To můžu říct, že jenom idiot si dneska koupí BMW.... Každej máme rád něco :-!
Avatar - Machýrek
29. 12. 2012 15:04
Re: Ne ne
A to si predstav, ze jsou i taci, co maj oboje >:D
28. 12. 2012 15:12
Re: Ne ne
Vo VW/Audi mozu hovorit a pisat co chcu. USA rozhoduje, ci zaradi Audi do nobl kategorie. Zatial uznavaju ako premiu iba BMW a Mercedes.
VW bude musiet naliat do marketingu v USA dalsie miliardy, aby amikov "presvedcili", ze to nie je prebaleny Volkswagen! A este potrva, maybe not, ked budu na Wall Street parkovat Audi.
Avatar - HitmanPB
28. 12. 2012 22:47
Re: Ne ne
Prepáč, mal si aj nejaké auto od BMW - teda myslím reálne - nie v mierke 1:xx - alebo si iba teoretik ??? ;-)
29. 12. 2012 00:43
Re: Ne ne
Já osobně ne, ale mám strach že na jaře jedno do rodiny přistane.... 8-s
Avatar - bigsoul
29. 12. 2012 07:02
Re: Ne ne
Potom zmenis nazor a pochopis a na AUDI si ani nespomenies.
31. 12. 2012 13:49
Re: Ne ne
myslim, že X6 mě nějak neutvrdí v kvalitách BMW ;-)
29. 12. 2012 18:52
Re: Ne ne
Přemýšlím, proč máš strach, leda by na tebe měl zbýt účet... ;-)
Avatar - white label
29. 12. 2012 19:09
Re: Ne ne
Protože sice (možná) přistane do rodiny, ale ne zrovna jemu... >:-[] ;-)
31. 12. 2012 13:48
Re: Ne ne
neboj, mně přistane něco jinýho ;-)
30. 12. 2012 10:37
Re: Ne ne
hochu hochu..... jezdil jsem E60 v třílitru benzín, manuál..... pak jsem jezdil se SAABem 9-3 nafta, teď jezdím poslední generací Audi A6 s 3.0TDI a upřímně můžu říct, že to BMW nejde s Audi srovnat vůůůbec v ničem..... nejsem žádný sportovec, abych řešil, že tu a tamtu zatáčku projedu o pár desetin rychlejc s BMW, jde mi o komfort a rychlý přesun z místa A do místa B a tohle Audi splňuje mnohem lépe.... třeba kvalita z pracování interiéru je trošku někde jinde než u BMW..... ale dokud jsem o BMW a Audi slyšel jen z doslechu, tak jsem si taky myslel, že BMW je nej :-)
28. 12. 2012 14:04
Upřímnost
"Audi je v rámci tria německých elitních značek stále až číslo tři," - samozřejmě s tím souhlasím, ale ne každý si to dovolí takto naplno říci. Problém je, že investice sice mohou pomoci, ale pouze za předpokladu, že po celou dobu vývoje bude konkurence spát. Na to to ale při neustálém plivání nových modelů ze stáje BMW a Mercedesu moc nevypadá. Možná by v Audi měli zkusit vymyslet nějaký nový segment. Navíc mi stále chybí nějaké marketingové vyprofilování. Mercedes má být pro klidnější lidi, kteří hledají komfort a luxus, BMW je sportovní a ovladatelné, ale jak definovat Audi, to opravdu nevím - snad jen jako "luxusní divizi Volkswagenu".
Rozbalit vlákno
27
Avatar - bigsoul
28. 12. 2012 14:07
Re: Upřímnost
Pekne napisane.
Avatar - Choochoo
28. 12. 2012 14:18
Re: Upřímnost
Ono je to hodne o reklame. Vzdyt slysime porad ze Audi chce to a to, a ze koncern chce byt to a to . BMW ted hodne investuje do vyvoje elektro voziku a pritom nikde porad nectu ze neco chce. Nebyt tech kecu ze chce byt konkurence BMW a ze je chce predstihnout, tak po nich ani pes nestekne ;-)
Avatar - MarTin1
28. 12. 2012 15:50
Re: Upřímnost
Každopádně BMW má nyní navrch minimálně v tom, že dosáhlo rekordu v podobě cca 1.865 milionů prodaných vozů, takže do 2020 bude na 99% první kdo ty 2 mega udělá. Mě u BMW chybí opravdu supersport,.... je opravdu škoda, že značka, která si zakládá na sportovní image nemá sportovní model. MB má SLS a Audi má R8(gallardo:D). To že si v provnání s MB a Audi v případě "sportovních verzí udržovalo náskok, už bohužel neplatí. Obě zmíněneé automobilky nabízejí více vrcholných verzí napříč modelovými řadami....bohužel fakt.
28. 12. 2012 18:16
Re: Upřímnost
BMW je značka sportovní, nikoliv supersportovní. Jejím plánem je vyrábět v podstatě běžná auta, která jsou však sportovnější než konkurence. Kdo neřídil v těsném časovém horizontu BMW 3 E90 a Audi A4 B8, tak nemá šanci pochopit. Je to jako den a noc. Každému samozřejmě vyhovuje něco jiného a supersportovní modely R8 a SLS jsou někde úplně jinde, ale mezi "běžnými" vozy je BMW tím nejsportovnějším prakticky ve všech kategoriích a třídách. O tom se nedá ani diskutovat. Jen Mercedes dělá také v základní výbavě pohon zadních kol, zatímco Audi troufale umožňuje u celé řady svých modelů stále pohon přední. Nemá cenu se tu hádat, protože možná vidí sportovnost každý jinak, ale i prostá 116i je v jiné galaxii jízdních vlastností oproti A3. U BMW je každý model sportovním modelem - v rámci dané třídy a možností, samozřejmě.
Avatar - white label
28. 12. 2012 18:44
Re: Upřímnost
Jedna věc je srovnávat nesrovnatelné (FWD s RWD) a jiná srovnatelné (AWD s AWD).
A když dnes mrkneš do vyšší střední prémie, tak se AWD stává pomalu standardem.
A běž se dnes svézt s A6 Quattro a pak sedni do 5er Xdrive v obdobné konfiguraci a pak se klidně znovu rozepiš se na téma "den a noc" ohledně zmiňované sportovnosti.
Časy 5er/E39 a její suverénní třídní nadvlády jsou nenávratně pryč, a to i přesto, že je F10 hodně povedená...
30. 12. 2012 10:40
Re: Upřímnost
dobře napsané.... nejde než souhlasit.... Quattro je dneska hooodně dobře propracované.... aspoň v mojí A6 je už 60% na zadek a 40% na předek (standartně - v případě potřeby se poměr samozřejmě mění)
Avatar - kari.laz
28. 12. 2012 14:36
Re: Upřímnost
jenomže otázka je, jestli BMW a MB investují také tak velkou částku, jako má v plánu Audi, nehledě na to, že Audi může ušetřit tím, že použije "vývoj" jiných značek koncernu.
A druhá část tvého příspěvku je v dnešní době takovým spíše zažitým klišé. Ano vždycky se D3 vnímala podobně, jako jsi psal, ale skutečnost už je bohužel zase o něco pozměněna. BMW je stále vnímáno jako ten "sportovnější" z D3, ale co ve skutečnosti nabízí oproti konkurenci? Dnes už bohužel nic a je jen otázka jak dlouho mu ta image vydrží, když vydávají jedno X za druhým a teď pro změnu mají v plánu se pustit do výroby jejich GT řady, hybridních supersportů s tříválcem a podobných absurdit. MB má své místo jasné a díky bohu se toho prozatím drží a vybrušuje k dokonalosti. Audi možná není tak vyprofilované, jako BMW a MB, ale pokud se podívám na jeho aktivitu a modely v poslední době je patrný neskutečný skok, kdy BMW může doufat, že aura jeho značky jim ještě nějaký čas vydrží, protože jinak se budou muset krčit za Audi.
28. 12. 2012 15:28
Re: Upřímnost
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - MarTin1
28. 12. 2012 15:33
Re: Upřímnost
Pěkně napsáno a souhlas, dneska už to tak není, že MB je komfortní, BMW sportovní a AUDI se snaží být něco mezi. Mě osobně nejvíce na AUDI serou ty jejich velkohubý prohlášení typu: "Nejsportovnější limuzína = A8 vs BMW 7 snad ani netřeba řešit kdo je sportovnější", "nejsportovnější sedan střední třídy = pokaždé dostalo od BMW 3 a i C-klasse na***", "Nejinteligentnější pohon 4x4 = jasně a co SH-AWD od Hondy, co pohon co má Skyline, Mitsubishi, Subaru, BMW x drive"..... a mohl bych pokračovat... Takovej třídní vejtaha prostě. Vorsprung durch marketing

Každopádně pokud se podívám na minulou A6 (C6???) a porovnám jí se současnou, tak je to den a noc. Stará A6 byla ve většině parametrů horší auto než 5tka a Éčko. Éčko ji naprosto deklasovalo pohodlím a vnitřním prostorem a BMW 5 sportovním projevem a vůbec kvalitou jízdy. A6 bodovala jedině kvalitou interiéru, jinak to bylo horší auto. Vzduchovej podvozek za 80 tisíc byl jen dobrej vtip a řízení no comment (aby mě někdo neobviňoval ,s A6 jsem měl tu čest asi na cca 3000km), to že to mělo motor před přední nápravou a z toho vyplývající značnou nedotáčivost to nemusím zmiňovat. DAlší model je A8, který se opravdu povedl.... váha je fantastická a technika také, ale jsme u toho..... támhle to půjčí do autosalonu na primě a slyšíme ódy na to jak adaptabilní tempomat je spojenej s navigací a před kruhákem zpomaluje, jak světla ve vesnici díky GPS také pohasínají....... sakra... tohle má i moje CLS a x dalších modelů a řve to MB do světa?? (v návodu to je jasně uvedené)

Jasně ono se to kecá s VW za zády, kterej značnou věcí vynalezne a AUDI to jen převezme, jistě jsou synergické efekty takže jo cajk. Pozice BMW a MB je v tomhle podstatně horší.... buď si valnou část věcí koupí od subdodavatelů a pak z toho udělaj celek, nebo si to jako v případě MB udělaj značnou část inhouse (například převodovky... jediná externí je od Getragu pro model SLS). Vlastní vývoj stojí obrovské peníze a s VW za zády v případě některých modelů je to o dost snažší. O vykrádání technologíí pohlcenejch značek nemluvě = phaeton, R8......
Avatar - white label
28. 12. 2012 18:14
Re: Upřímnost
Citace se zdejšího testu minulé A6 (C6) ohledně údajné (a zde diskusně profláklé) katastrofální nedotáčivosti:
"Častým argumentem odpůrců Audi, když už dojdou objektivní důvody, proč značku se čtyřmi kruhy nemít rád, je nedotáčivost, způsobená umístěním motoru před přední nápravou, bla bla bla. Tak to vás musím zklamat. Ášestka s pohonem všech kol není o nic více nedotáčivá, než její stejně vybavení konkurenti z Mnichova a Stuttgartu. Ba co víc, nikde ani stopy po těžkém čumáku, kvůli němuž bychom museli významně zdvihnout obočí a vztyčit ukazováček. Jak už bylo uvedeno dříve – Audi se prostě stále zlepšuje…"

A tvrzení, že A6ku (C6) Ečko prostorově přímo "deklasovalo" (leda tak kombík kufrem nad roletou) je především odvážné přání pisatele, co potom dělalo s 5er?
Každý, kdo má už dnes jasno (viz celá tato diskuse), jakou značku z D3 by volil "zítra", je omezený především sám vůči sobě...
Avatar - MarTin1
29. 12. 2012 01:07
Re: Upřímnost
No OMFG brát zdejší testy?? Tak to si hodně spadnul kolego.... C6 je prosě cihla ven po tečně a hotovo. Doporučuju test na autowebu ohledně A6 od Jirky Červenky... ten totiž neni/nebyl zmasírovanej Audi. To je prostě fakt....X automobilovejch novinářů a redakcí jasně řeklo, že dané řešení je z podstaty takové, tak auto.cz napíše tuhle věc aby jim ještě něco půjčili tak je to ihned CAJK. To samé i dnešní RS5, která je furt nedotáčivá... a arumentovat tím, že C6 je stejně nedotáčivá jako E60 a nebo W211 je sice možná tak prvotním náznaku ale dále fakt už ne.... to je jen zbožné přání. Já jsem s tím autem jezdil a to jak vypadalo po 100 000km, jaké mělo vůle v řízení a mrtvolnost ve středové poloze vím moc dobře a když dneska sednu klientovi do w211 s 200km a více tak je to den a noc....bohužel.
29. 12. 2012 13:09
Re: Upřímnost
To je o tom, že někdo porovnává čtyřkolku se čtyřkolkou a někdo čtyřkolku se zadokolkou. A RS5 bych nevytýkal zrovna nedotáčivost (neutralita je můj cíl, obzvlášť na silnici; rozhodně to není správný nástroj, pokud se chceš chovat jako chuligán ;-) ). Mně třeba nevyhovuje řízení. Na druhou stranu nelze říct, že by mne nadchlo řízení, které mělo mnou testované nové BMW 335i. Uvidíme, jak ukuchtí novou M3. A na limitu to není zrovna nejpreciznější stroj. Ale tahle auta si nepletu se sporťáky, takže pro mne příjemné svezení, hodně příjemný cesťák. Určitě špička nabídky Audi. Škoda, že skoro jistě nástupce ztratí atmosférickou V8. Také je to jedno z mála aut, kde je elektronický posilovač lepší než hydraulický. >:D Alespoň mně to tak přišlo.
Avatar - MarTin1
29. 12. 2012 13:50
Re: Upřímnost
Souhlas s novou 335i, já jsem měl chvilkovou čest s 328i a byl jsem celkem nadšenej, kdežto kamarád co má E90 330XD a chtěl jít do nové 335i byl celkem zklamanej a popsal to podobně jako novináři.
29. 12. 2012 14:30
Re: Upřímnost
328i ve mně zanechala lepší dojem. Šestiválce mám rád, takže mne to mrzí.
Avatar - white label
29. 12. 2012 14:35
Re: Upřímnost
Proč bych je nebral, zrovna na ty tvoje jednostranně zaslepené ("deklasovalo") názory pasují jak pr.del na hrnec a rozhodně nejsou tak extrémní, jako názory tvoje.
Na rozdíl od tebe alespoň srovnávají srovnatelné (jako AWD s AWD) a nepíší nesmysly o propastných rozdílech apod. Už A6/C6 měla zhruba od r. 2006 nastaveno quattro poměrně neutrálně, a to zejména s lehčími motorizacemi (R4/V6) a tvrdit, že je RS5 "to samé", tedy "furt nedotáčívá" je mimo zcela objektivně. Co není přetáčivé (jako většina RWD) musí být "logicky" nedotáčivé jaksviňa..., včetně neutrální RS5 s quattrem preferující zadek. 8-s
Avatar - MarTin1
29. 12. 2012 14:43
Re: Upřímnost
Jistě a proto v Fifth gearu a TOp gearu, když byla RS5 vs M3 tak šla po předku ven, musela se držet pod plynem aby byla dejme tomu neutrální. Hele já problém s objektivitou nemám, uznám kvality konkurence, dokonce jsem už několikrát opakoval, že bych si x aut od Audi koupil.... ale sere mě to jak pro pár jedinců jsou OOOO modlou a podle tabulek nejlepší auta na světě a bez objetivních důvodů odsuzujou konkurenci do záhuby.... MB a BMW... protože jedinej kdo před 10 lety tahal kačera bylo právě AUDI, to kde je teď zaslouží obdiv, ale je mi proti srsti nastavenej marketing, kterej je plnejch velkohubejch prohlášení a keců. Viz A8 nejsportovnější limuzína a A4 nejsportovnější sedan a mohl bych pokračovat... jo a jestli sem hodíte MB s adaptabilní tempomatem tak ano, stalo se ale MB ho vynalezl a nechal patentovat stejně jako x dalších věcí, který dneska jsou standardem napříč značkama a troubí to do světa??

Od roku 2006 "nastaveno quattro" ?? CO to je za nesmysl?? CO má 4x4 společnýho s tím, že to auto mělo motor před přední nápravou a s naftovým ingotem nedotáčivé?? Víš on málokdo si v zatáčce když jde auto ven troufne přidat plyn místo aby šlápl na brzdu... to možná umí 90% diskutujících na auto.cz ale v reálu je to jinak. ANo s R4 nebo benzínama to bylo celkem OK ale s naftou která má o 70-100kg víc na předku opak
29. 12. 2012 14:50
Re: Upřímnost
Se čtyřkolkou se nejezdí jako se zadokolkou. To je prostě fakt. Kdo řídil třeba WRX STI, ví. O schopnostech běžných řidičů bych radši ani nepsal, díky nim tu máme zadokolky, které se jako zadokolky ani moc nechovají, s asistenty, které neustále zasahují do řízení. A pak po faceliftu jezdí RS5 jinak (podle mne lépe).
Avatar - MarTin1
29. 12. 2012 15:41
Re: Upřímnost
Hele bohužel je to jak píšeš, třeba celá jedničková řada BMW a vlastně i 3jka byla uměle udělaná na nedotáčivost.... byto to mimojiné i díky tou, že přední stabilizátor byl o mnoooho tužší resp. měl větší průměr než ten vzadu. 120D sem třeba s automatem horko těžko přetášel a na suchu to s 245/35 R18 skoro nešlo naopak nedotáčivá byla dost... jasně byla to nafta.

Jistě, problém je ten a to byla i ve fifthgearu jasně řečeno, že pokud chceš s 4x4 jezdit opravdu tak rychle aby to mělo plnohodnotnou výhodu nad RWD tak musíš v zatáčce při náznaku resp. přechodu do nedotáčivosti přidat plyn. Bohužel jak všici víme běžnej "řidič" ubere plyn v horším případě dupne naplno na brzdu. Samozřejmě to platí u "inteligentních systémů" ne u pevnejch 4x4 kde je nedotáčivost z podstaty.
29. 12. 2012 17:06
Re: Upřímnost
Nemusí jít nutně o "inteligentní" systém. Záleží, co použiješ za prvky. Třeba viskózní spojky se chovají zajímavě. Kromě Subaru je používalo i Porsche v 911 a dnes bys ji našel třeba v R8.

Také proto čtyřkolky nejsou zrovna náčiní pro začátečníky, pokud na nich chceš jezdit pilu. Na to je dobré rozložení FR. Mám třeba hodně rád 911, jak lze u nich krásně řídit i zadní nápravu, ale zrovna snadné auto na zvládnutí to není.
Avatar - white label
29. 12. 2012 15:26
Re: Upřímnost
A zase začínáme srovnáním AWD s RWD. Ve srovnání s M3 RWD bude logicky RS5 s AWD více neutrální, ano, když budeš chtít, můžeš napsat relativně (ve srovnání s M3 RWD) více nedotáčivá, ale to na faktu, že je RS5 neutrální (ne absolutně) nic nemění.
Nevím, kde chodíš na ty marketingové žvásty o tom, která limuzína/sedan je nejsportovnější apod. Klidně sem dej odkazy, ať se taky pobavím, ale vážně pochybuji o tom, že jediný marketing, který chce něco prodat má zrovna a jen Audi.
Takže podle tebe je pro nedotáčivost naprosto zásadní pouze jediná věc, tedy to, kde (respektivě jak hodně vepředeu) je uložen motor... a nějaké nastavení AWD, ostatní rozložení hmotnosti atd., atd. už s tím v zásadně nic nemůže udělat.
Jak si pak např. vysvětluješ velmi vychvalované jízdní vlastnosti (viz tebou vzpomínaný "TOp gear a Fifth gear") takové Audi RS4/B7, přitom s V8 a poměrně hoooodně vpředu? Že by zázrak?
A jak je taky třeba možné, že se mohly zlepšít jízdní vlastnosti RS5 pouhým faceliftem?
Že by při faceliftu šoupli motor kousek směrem do kabiny... ;-)
Avatar - MarTin1
29. 12. 2012 16:11
Re: Upřímnost
Ohledně A4 B8 to ani hledat nemusím to už tu potvrdil i kolega MT. Bylo to na x bilbordech "Nejsportovnější sedan". Ohledně A8 to máš tady: [odkaz] , [odkaz]

Už z podstaty je sportovní limuzína asi jako 4dveřové kupé. Limuzína má být komfortní a reprezentativní... ikdyž A8 uznávám a dokonce bych si ji i v mezičase než vyjede S-klasse koupil ALE: je to nafouklá A4/A6, když nechci 4x4 mám smůlu, atd. Sportovní limuzína je pro mě Panamera a hotovo, tam to i platí jelikož na tu váhu co to má to jede famozně (klient má 4S a ikdyž mu odešel v 17 000 motor, klikovka se koukla ven) tak kombinace dílenského zpracování, motoru převodovky!!! a vůbec posedu a kvality jízdy je to pecka.... akorát je hnusná :-(((. BMW 7 má k panameře nejblíže, ale je ještě těžší a komfortem odpružení zaostává za A8 i S-klasse. Takže pro mě je limuzína S-klasse a Audi A8 je praktickým kompromisem mezi 7 a S-klasse a tak ji i lidé berou, protože má asloužené kvality.

Easy: v případě RS4 je vyvážení naprosto v cajku, proč asi se dělá jen v kombíku? Protože je víc váhy vzadu, ano to auto funguje, ale stejně se říká, že je těžká. Nemít to vektorování vzadu na diferáku tak je to stará písnička. Mě se líbí, má atmosféru bral bych ji hned.

RS5: Car and driver 2013 MY: "Sure, its inherent nose-led balance emerges if you overcook a corner on the gas"

Top Gear: "with the kind of burly, slightly understeer-prone attitude that gives lots of confidence in the wet"

Znovu car adn driver: "by ordering the optional torque-vectoring sport differential, which apportions torque between the rear wheels. It does an impressive job of improving agility and reducing understeer in this high-powered, all-wheel-drive wagon, as it does in any other Audi so equipped." z toho jasně vyvodíš že bez toho diferáku je to co píšu, po tečně ven.

Shrnu to, ano fyziku neochčiješ a pokud dáš motor před přední nápravu už z podstaty si tím dost zaděláš na nedotáčivost a pak musíš všemožně ladit 4x4 aby si to vykompenzoval (tím diferákem), jenže znovu seš v situaci, že první náznak přivede valnou většinu řidičů k tomu že uberou plyn nebo dupnou na brzdu tím pádem je to v loji. Proč myslíš, že nová A6 už má motor za přední nápravou?? Kdyby to u C6 nevadilo tak by to C7 měla taky ne?? Logicky nesmysl... Ano RS5 po FL je agilnější, asi si tam vyhráli všemožně s nastavením nevím, nejel jsem s ní. Jel jsem s S5 ještě s 4.2 FSI, takže fakt si to netroufnu posoudit. Ale je dobře vidět, že po x letech se ovladatelností Audi s RS5 vyrovnala M3 od BMW.
Avatar - white label
29. 12. 2012 17:06
Re: Upřímnost
Ale já psal přece jasně o vychvalované (minimálně rovnocenný soupeř pro tehdejší M3) RS4/B7 a ta se dělala jako sedan, kombi i kabrio a vychvalovaný byl i sedan, stejně jako kombi. Navíc RS4/B7 měla V8ičku ještě víc vpředu, než současná RS4/B8, takže dle toho co opakovaně (dogmaticky) tvrdíš, to musel být prostě zázrak... ;-)

P.S. A tohle:
"Proč myslíš, že nová A6 už má motor za přední nápravou??" Motor se sice o něco posunul vzad, ale že by se dokonce posunul až za přední nápravu, to opravdu nelze myslet vážně.
29. 12. 2012 17:35
Re: Upřímnost
Zase tak hrozné to bez něj není. Umožní ti hlavně jít dřív na plyn. Pokud přeženeš nájezd, tak ti tolik nepomůže (umí rozdělovat i brzdnou sílu motoru, takže něco vylepší).

C7 má motor za přední nápravou? Vážně? :-) To auto má stejnou architekturu jako A5/ A4 B8. Nějaký rozdíl tam asi bude, ale pořád je nad nápravou. Jen tak mimochodem, i takové Toyotě GT86 a spol. motor pěkně vyčuhuje před přední nápravu. Naštěstí to není ingot.

O sedanu RS4 B7 ti už WL napsal. :-) Mám takový pocit, že přišel jako první. Kombi a kabrio až později.
Avatar - white label
29. 12. 2012 18:44
Re: Upřímnost
Ano u RS4/B7 byl nejdřív sedan (2005), pak avant (2006) a nakonec i cabrio.
29. 12. 2012 12:01
Re: Upřímnost
To by mne zajímalo, co čteš. Tyhle slogany mne úplně míjí. Jo, vlastně, nejsportovnější sedan střední třídy jsem zaslechl při uvedení B8 (přímo tady). Úsměvné. A pokud jde o pohony všech kol, nemáš nejspíš ani tušení, o čem píšeš. Doufám, že na něco podobného Audi ani nepřejde.

Jestli se nepletu, tak při uvedení S klasse také testovali adaptivní tempomat a spol. Také okolo toho dělali menší divadlo. Bohužel je to běžná praxe, že se podobné vychytávky moc neprobírají. Často nejsou tak vzácné, jak někdy vyzní. Nemluvě o tom, že se někdy neobtěžují ani příplatkovou výbavou a vytýkají věci, kterým se můžeš vyhnout.
29. 12. 2012 11:56
Re: Upřímnost
Hlavně to není zase tak převratná částka. Stačí se podívat, kolik Audi investovalo letos a loni.
28. 12. 2012 15:30
Já bych chtěl hodinky s vodotryskem...
... to už fakt není o čem psát, že se tu musí neustále publikovat zbožná přání pomatených myslí managementu nebo PR tlachalů?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - MarTin1
28. 12. 2012 15:34
Re: Já bych chtěl hodinky s vodotryskem...
TO víte jsou nové 5ti a 8 letky :-)
Avatar - 3_diamanty
28. 12. 2012 15:45
audi sa poctom predanych aut medaku moze vyrovnat
ale imidzom a charizmou medak nedobehne nikdy ;-) :yes: to nehrozi aby krabice od vw konkurovali nadheram od medaku.... ;-)
Rozbalit vlákno
1
28. 12. 2012 17:47
Re: audi sa poctom predanych aut medaku moze vyrovnat
:yes:
Avatar - Ham.
28. 12. 2012 17:04
Originální zpráva
Invalidní myšlení antifans v diskuzi opět zafungovalo, v originální zprávě vydané Audi se o žádném předbíhání Mercedesu ani BMW nehovoří.
https://www.audi-mediaservices.com/pub… />
Konec konců MB není potřeba předbíhat, ten je už od minulého roku na třetím místě jak v produkci, tak v ziskovosti a ztrácí každý Q čím dál víc takže letos už to je jenom o tom jak moc MB ztratí na D2.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - white label
28. 12. 2012 18:37
Re: Originální zpráva
Když má někdo z objektivního úspěchu Audi komplex, tak tady má prostor kde si jej může alespoň částečně kompenzovat.
Jestli někdo z D3 chce víc, než aktuálně může, pak je to v prvé řadě MB, viz nedávné články o tom nejen tady, ale hlavně současná realita, viz i tvůj příspěvek...
Až MB nabídne Ečko, které bude lepší než A6/5er, nebudu mít s "hvězdozaměřovačem" v zorném poli žádný problém...
Avatar - bigsoul
28. 12. 2012 19:20
Re: Originální zpráva
1. ano AUDI sa zlepsilo a vyriesilo problem s nedotacavostou konecne, ale iba od A6 hore.
2. Qattro je tak ospevovane, ale uz sa na neho dotialo mnoho dalsich znaciek a uz skor qattro kopiruje vlasnosti inych.
3. AUDI je stale take iste a moc sa nemeni generacne. Okuka sa.
4. Interier je pekny, ale rozptiluje az moc precackany.

A este to, ze ma motori ako aj ostatne VW plus par svojich ho degraduje.
Avatar - white label
28. 12. 2012 21:14
Re: Originální zpráva
Jaké vlastnosti jiných a od koho "quattro" kopíruje?
Avatar - bigsoul
29. 12. 2012 07:08
Re: Originální zpráva
No predsa natacanie do zakrut. Oni v audy pochopili (konecne) ze cesta nieje len rovna :-)
Avatar - Ham.
28. 12. 2012 19:23
Re: Originální zpráva
Komplexy a mindráky tady dnes stříkají jak gejzíry v Yellowstone >:D

Myslím, že ani facelift situaci Ečka nezachrání, takže si budeš muset počkat na novou generaci. Otázka je co mezitím udělá D2.
Avatar - MarTin1
29. 12. 2012 01:03
Re: Originální zpráva
VY ste banda ignorantů....to že se neprodává v ČR neznamená, že se neprodává po světe. V Německu byla do roku 2012 suveréně nejprodávanější.... každej totiž neni tak specifickej jako vy dva... :-! kecy kecy akorát
Avatar - Ham.
29. 12. 2012 10:06
Re: Originální zpráva
Gejzíry stříkají.
Ečko se jistě prodává, ale nejhůř z D3 (včetně Německa, kde zvláště letošní čísla jsou pro Ečko zdrcující, v domácí baště, kde se kdysi Ečko prodávalo dvakrát lépe než 5er a A6 byla někde daleko vzadu). Takže trend je jasný v poslední generaci jde Ečko vytrvale dolů, 5er a A6 vytrvale nahoru.
Avatar - MarTin1
29. 12. 2012 12:02
Re: Originální zpráva
Zdrcující???
2012: [odkaz]
A tady máš 2011 a 2010: [odkaz]
2009: to máš v dolní tabulce: [odkaz]

Takže si ověř data, nebo máš snad problém s orientací?? >:D >:D

Jo posledni vec, resime chujoviny...jaguar prodava daleko min, ale to neznamena ze dela spatny auta....naopak v leccems mu D3 muze zavidet.
Avatar - Ham.
29. 12. 2012 17:32
Re: Originální zpráva
Ano zdrcující, z jasného prvního místa je letos jasně poslední. V Německu, tedy kdysi baště Mercedesu. Pohled na celosvětové prodeje Ečka pak je rovnou katastrofa.

Technicky nemá D3 co by mohla Jaguaru závidět, naopak v řadě oblastí Jaguár jen dobíhá rozjetý vlak. Z hlediska designu je to individuální, ano tam Jaguar může zaujmout. Z hlediska pověsti opět není co závidět, Jaguar musí tvrdě dohánět pošramocenou pověst z minulých let (což se mu celkem v poslední době daří).
30. 12. 2012 11:07
Re: Originální zpráva
tak v německu se prodává hlavně kvůli taxi autům, nebude to tím? když jsem v březnu objednával lové auto, o mercedesu jsem ani neuvažoval, protože byť se mi mercedesy poměrně líbí a mým snem je třída G, tak pocitově prostě na BMW a Audi nestačí, asi to je jen subjektivní pocit, ale asi to není dobré, pokud člověk ve 24letech mercedes nebere jako plnohodnotného konkurenta BMW a Audi..... nakonec vyhrála právě Audi A6 3.0TDI a jsem spokojený..... recenze je na macz (pro rejpaly, kteří budou psát o katalogovém kaubojovi :-) )
Avatar - MarTin1
29. 12. 2012 01:10
Re: Originální zpráva
Tak on se dobře tvoří zisk, když to za vás VW odmaká a vy místo VW nalepíte OOOO a prodáte to o 30% dráž >:D >:D
Avatar - Ham.
29. 12. 2012 10:13
Re: Originální zpráva
Nikdo nebrání Daimleru dávat si klidně 100% marže. Nevíš proč to hlupáčkové nedělají? Jo, asi tuším tvou odpověď, je to seriozní firma a své zákazníky nechce moc odírat. >:D >:D
Avatar - MarTin1
29. 12. 2012 12:03
Re: Originální zpráva
Jakou to má souvislost s tím, že VW valnou většinu odmaká a OOOO si dá cenovku??? Daimler totiž narozdíl od VW nevyrábí jen auta, je to strojírenskej a zbrojní koncern.

Jo a mimochodem BMW ma taky mensi zisk a to vc leyeckr divize a rollsu a co jako?? Furt delaji ale lepsi auta :-))
29. 12. 2012 13:15
Re: Originální zpráva
Většinu... A1, A3 a Q3 jsou většina? Navíc ohromná část práce jde externím firmám, takže je to spíš o tom, kdo to platí. A to je znovu Audi. VW, Porsche a Bentley jen přispívají.
Avatar - MarTin1
29. 12. 2012 13:55
Re: Originální zpráva
Nemyslel jsem to jako, že modely... myslel jsem to v oblasti vývoje a technologiích. Platformy pokud se nepletu ve většině případů vyvíjí VW, v případě motorů to tak je/bývalo rovněž. Převodovky jsou kupované od subdodavatelů ZF,Borgwarner či Getrag jo a Aisin v případě 8st do Touaregu a Q7.
29. 12. 2012 14:38
Re: Originální zpráva
Platformu MLB si Audi dělá samo a na ní stojí A4 a výše (kromě Q7, která stojí na PL71, a R8). VW si dělá MQB. Zároveň mají na starosti také šestiválce a výš a navíc čtyřválce EA888 (vývoj probíhá, pokud vím, v Neckarsulmu).
Avatar - MarTin1
29. 12. 2012 13:51
Re: Originální zpráva
Psal jsem to z telefonu: v posledním odstavci má být: Má taky menší zisk a to včetně letecké divize a rollsu a co jako?? Furt ale dělají lepší auta.
Avatar - Ham.
29. 12. 2012 17:53
Re: Originální zpráva
Jj ten Passat nebo Golf musí být geniální káry, když stačí nalepit na zadek a6 nebo a8 a je vyděláno.
28. 12. 2012 21:09
AUDI, A... AUDI, A JAKO - AUTO
Vzestup Audi za posledních dvacet let bere spaní samozřejmě nejen diskusním prosťáčkům, ale především skutečným kapitánům prémiového autoprůmyslu.

O tom, že AUDI bude špice prémiového segmentu nemusíme spekulovat, to je daná věc, a jistě každí to i ví. Otázkou spíše zůstává, kam půjde BMW, neboť Mercedes-Benz má své místo jisté. A proč BMW, no protože právě pro BMW je budoucnost nejméně přívětivá. Nemyslím to v pohledu na automobilku samotnou, to je samozřejmě stále doslovný klenot, myslím to v širších (euro)souvislostech, neb jestli něčemu ten neskutečný bruselký dirigismus nenahrává, je to dravčím, sportovním velkosériově vyráběným autům.

Jestliže bude brzkým standardem u BMW přední náhon, jestliže si čteme o tříválcích a kompaktních empivíčkách s modrobílou vrtulí na čele, je prostě něčo špatně. Nikoliv v Mnichově, nýbrž jinde...

Nezbývá, než se poohlédnout po nějaké té šestiválcové benzínové pětce. Brzy totiž možná nebudou... 8-s

BRAVO AUDI, BRAVO BMW, BRAVO MB :yes: :-!
Rozbalit vlákno
1
29. 12. 2012 12:00
Re: AUDI, A... AUDI, A JAKO - AUTO
Ten skory trojvalcovy standart nebude iba v BMW a aky rozdiel bude podla teba vyberat si medzi trojvalcovym BMW a MB alebo medzi sestvalcovym BMW a MB? Argument o sportovnosti BMW uz podla mna nie je tak "horuci".
29. 12. 2012 08:15
Audi :-DDD
Audi bude pro mě vždy jen Audi, takže auto bez řádných křivek, bez řádného šmrncu a s okoukaným designem a překulaceností s nudnou okoukanou maskou.
Zato Mercedes poslední dobou začíná vykukovat z řady. Co auto, tak pokaždé s malinko jinačím designem a zpracováním. O čem jsem se mohl přesvědčit i v Lipsku na autosalonu.
BMW? Myslím, že BMW udělalo jednu velkou chybu, ne v tom, že MPV od BMW bude mít náhon předních kol, protože to by ještě lec který fanoušek BMW odpustil, ale že tak prémiová značka si nechala vlést do svého segmentu také tříválcové motory, které v těchto vozech nemají co dělat.
Rozbalit vlákno
0