Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

PR

Zpět na článek

Tipy z nabídky serveru Rajveteranu.cz (52/2012)

14 komentářů

Adam Novák
...Cadillac, pokud je to FAKE popř. kdybych chtěl dostupnější auto, tak volím ten nákladní Chevrolet 😄
gil54
Co se týká karosérie, to je asi to jediné, co na tomhle autě bývá vždycky poměrně zachovalé.
megacruiser
Je z nerezové oceli, lepší materiál neexistuje. Kdyby byl z hliníku, dávno by byl sežraný a doslova zpráchnivělý. Jednoho celohliníkového veterána jsem měl, raději jsem ho prodal, dělat cokoliv se starým sežraným hliníkem je mnohem složitější a dražší než řešit zrezlé klasické auto.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Podle Wikipedie se vyráběl/vyrábí dále nějaká omezená série (20ks/rok), má to jiný motor a chystají el. verzi na r. 2013. Pro mě ovšem zklamání, že je ocelový, do teď jsem žil v iluzi, že karoserie je hliníková. A podle toho co píší dál, usuzuji, že by zřejmě přišla renovace na pár milionů - protože nelakovaná nerezová ocel.
gil54
Velký humbuk a nic. Celý, tehdy ambiciózní, projekt byl vlastně takový klasický tunel "po česku". Už v době vzniku nebylo auto vyráběno z poctivých materiálů a technologiemi, které by odpovídaly prodejní ceně. Proto kusy, které se dochovaly, vypadají většinou takhle nebo ještě hůř. (Viděl jsem tři na vlastní oči, tenhle nepočítám.)
OtaToy
Po takovymhle praseti bych si nevzal auto ani zadarmo! Čím to čistil, dráťákem? :no: :no:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To bude, ale pak je otázka, jestli nekoupit DeLorean rovnou v nějakém zachovalejším stavu a moci s ním z fleku jezdit.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Však ano, já nepsal jen interiér. Ale podívej se na ten interiér.
Avatar - vabis
vabis
S veteránem je možno jít někam, neboť vláda podporovaná různými lobistickými skupinami dělá vše proto, aby youngtimerům nebo veteránům maximálně zkomplikovala život.
gil54
Většinou nemá význam opravovat - renovovat jenom něco. Zpravidla se provádí renovace kompletní, do posledního šroubku, potom má veterán plnohodnotnou cenu. Co já vím, tak na +/- mega to začíná prakticky u každého auta, když to má být na 100% do stavu nové věci. Jsou ale auta a je jich možná i většina, kde se to vlastně vůbec nevyplácí, cena renovace je vyšší než prodejní cena zrestaurovaného vozu po ní.

Jistě že ale bude výrazný rozdíl ceny renovace Ferrari 250 GTO u Ferrari classiche proti byť také prvotřídní práci třeba na Aeru 500 u někoho v ČR. Třeba u Štangla ve Veteran car s.r.o.

Jsou ale pacienti, kteří do toho jdou i přesto. Prostě to chtějí mít.
Avatar - Variotek
Variotek
Pokud je vůz technicky v pořádku, tak si myslím že renovac einteriéru půl mega stát nebude. I když je pravdou že ani nové de loreany technicky v pořádku nebyly. Ale stále si myslím že ten vůz po renovaci bude mít cenu kolem milionu i více...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
A dalších aspoň půl milionu na renovaci. Podívej na ten interiér. ;-\
Avatar - Variotek
Variotek
De Lorean hmm zajímavá cena za takovou raritu, stejně tak Rolls - Royce
Mig_35
s fotkama od US dealera, to bych tipoval na nějaký fake😄