Jistě. Platí že koho chleba jíš toho píseň zpívej. V tomto případě německý (jí ho redakce). Takže i kdyby to byl největší šmejd pod sluncem s logem německé automobilky, bude to nejlepší auto na světě. :-)
Je to Kangoo a to je poměrně osvědčená "dodávka". My bereme dva kousky do firmy. Proč ne Kangoo? Protože cena se vším všudy byla stejná a s tím, že máme asi 20 dodávek/osobních vozů od MB dostaneme velice solidní cenu, která bude výrazně nižší, než kterou je schopen nabídnout Renault.
Na Slovensku se bude tento úchvatný vůz prodávat pod názvem Mercedes-Benz Topper. Exklusivně pro tento trh bude dodáván s motorem o zdvihovém objemu 1982 cm3!
Je vidět, že Renault je auto úplně na ... Kvalita úplně v háji oproti koncernu, že >:D >:-[] Je TAK v háji, že jeho produkty branduje prémiový Mercedes >:-[]
A z pohledu MB to vidím jako logický krok, jak za minimální náklady vyplnit díru na trhu. Firmy mající vozový park od MB nyní budou mít další možnost. Přitom firmy šetří a menší vůz znamená zkrátka levnější provoz.
Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale túto vetu som nepochopil:
"Patnáctistovka převzatá od Renaultu je dobře známá svou úsporností, ale také do páté generace náchylností na dlouhodobé používání při velké zátěži či vysokých otáčkách. "
Je to Renault Kangoo ale když se z toho udělá Mercedes Citan tak jak mávnutím kouzelného proutku je to minimálně o 100% lepší auto.Má to logiku???????????????
Nemá...
P.S. Nikdo (teda aspoň já tady nepsal, že by Kangoo bylo špatný)..., prostě dodávka.., ale ten styl jak je tento čláenk napsaný je pravdu ve smyslu... jako Mercedes je to mnohem lepší, byť je to fakticky to stejné...
Osobně mě Mercedes velice zklamal. Chápal bych ještě kdyby třeba udělal Citan z Caddyho ( vím ,že to není taky žádná výhra ale aspoň to trochu vypadá a má to nějakou důstojnost) ,ale vážně jsem se nechtěl dožít toho aby Mercedes vypadal z dálky jako Dacia.