Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Balíček od amerického profesora přetvoří každé auto v plug-in hybrid

10 komentářů

Rattus Rattus
Pane profesore,strčte si to do *. 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Profesor je v tom možná nevinně. Čerpá nějakou dotaci z fondu pro záchranu čistého vzduchu. I u nás se vymýšlejí věci jinde dávno vymyšlené z dotací EU.
Avatar - Papír1
Papír1
Je pravda že začínám být alergický na vše co je BIO + ECO a vlastně na vše co je "zelené". Je to asi tím, že je to vždy dražší, častěji to nefunguje, nebo je to rovnou blbost atd. Ale bohužel takovéto vychytávky budemem muset časem akceptovat, pokud cena benzínu atd. poleze nahoru. ,
MazdaGE
Je paráda, když na VŠ vymyslí něco, co by mohlo skutečně fungovat a být přínosem.
Avatar - Papír1
Papír1
Pokud to bude stát +-70tis a vejde se to do prostoru rezervy , tak to bude OK a lidi to budou kupovat. Když si vemu, že příplatek za vestavěnou navigaci + kameru je +- 40tis, tak mě 70 tis za prodlužovač dojezdu nepřide špatnej. Jde o to co na to výrobci hybridů jako FORD MB BMW atd. Ti to asi rychle pohřběj.
Beekey
no to se ti povedlo vyjmenovat vazne prukopniky na poli hybridu... vicemene, kazdej z vyjmenovanych automobilek je spis nasledovnikem japoncu... >😁
Avatar - Papír1
Papír1
Kolik je příplatek u MB E za hybrid?? Napsal jsem to schválně, neb tyto auta byla předně konstruována jako klasická auta a pak se někdo pomát a dal do toho elekromotor. Lexus vyvíjí auta s tím že prodeje hybridu jsou 50% na 50%
l-n
neviem ci profesor nenasiel ameriku..v tej amerike...michelin s takym niecim zapasil (zapasi?) zopar rokov a zatial kde nic, tu nic. predpokladam, ze na to ma o dost vacsi budget ako profesor...
Yazaman
Bez výměny komponentů zadního zavěšení mi to přijde jako utopie. Tohle asi pan profesor nevymyslí ani za dvacet let.
Ale pokud by existoval modul elektromotoru jako náhrada za stávající kompletní zadní náboj včetně vyřešení brzdy, tak by to bylo aplikovatelné celkem jednoduše. A nebyl by ani problém s kompatibilitou, i když by to nešlo použít úplně univerzálně (což vzhledem k různosti komponentů jednotlivých výrobců ani není možné). Ale pořád by to v rámci jedné verze platformy např. u VW znamenalo miliony aut s jedním typem modulu.
A to už by myslím byl pro výrobce automobilových komponentů docela zajímavý busines.
Sch
Nad reálnými čísly vysí otazník výkonu. Podle velikosti jsem ten motor odhadl na 2kW. Pan profesor udal výkon baterie na max. 8kW (80V a 100A). Takže jsem mu možná křivdil.
Ale skutečně vám 8kW elektrické trakce v 1,5 tunovém autě sníží spotřebu ve městě na polovinu?
Podle toho co říká o autonomii systému, pravděpodobně reaguje až na otáčení kol. Největší přínos by ale měl v autě s Strat Stop systémem, kde by se mohlo startovat až po sešlápnutí plynu, protože první metry by zařídil elektromotor.
Co do výkonu je to podobný koncept jako IMA u Hondy.