Britští zákazníci mají prý jednu jistotu - Dacia nikdy nebude na svá auta nabízet žádné slevy. Bude si držet transparentní cenovou politiku a férový přístup k zákazníkům. Nepochybně následováníhodný přístup.
To, že sami Rumuni to nekupují neni pravda. Kamarád se zrovna z Rumunska vrátil a říkal, že měl chvílemi pocit, že tam nejezdí nic jiného než tyto novodobé Dacie. Stejný vtip je, že Logan ve Francii je doménou "sociálních" oblastí. Ve Francii jsem několikrát byl, takže žádné povídačky.. Navíc nová generace Loganu a Sandera už tak zastaralá oproti konkurenci není a cenu drží pořád dole.
Kolik jste těch rozpadlých a prohnilých Dacií osobně viděl?? A zrovna u taxikářů se Logany docela vyskytují. Nedávno jsem se bavil s taxikářem, který měl Passata B5 a říkal, že plánuje koupi MCV. Na nějakém foru Dacie jsem viděl fotky taxikáře, který s Loganem dci najel 250t km bez problému a teď má dalšího. Prostě nezlobte se na mě, ale plácáte :no: Ano ta auta nejsou bezchybná, třeba ta koroze je tam po čase problém, ale Felicia hnila 10x tolik a stejně je to pořád jedno z nejrozšířenějích aut u nás.
Jj, kdyby takto přemýšleli před cca 15ti lety zákazníci na západě, kde by dnes byla Škodovka? Zdá se mi až směšné jak většinou ti, kteří zde Dacii odsuzují většinou (to většinou podtrhuji - pro rýpaly) naopak Škodovku adorují a to je přitom novodobá historie obou automobilek velmi podobná - jen je zde posun o oněch cca 15 let, což je pro mnoho zdejších jedinců obdoba termínu "věčnost".
Zatímco Logan a Sandero jsou zjevně jen a pouze levné modely s 1-2 generací starou technikou - ale na nic si nehrají (viz. kdysi Felicie), Duster je již osobitý model a třeba mě se vyloženě líbí a vůbec se mi neokoukal. Lodgy je pak svým způsobem geniální počin, zejména pro náš region. Mnoho početnějších rodin má poprvé šanci dostat se k novému autu. Což zde mnoho lidí nepochopilo, včetně autora zdejší recenze na Lodgy (viz. jeho hláška o ojetém S-maxu, to bylo na Zlatý ventilek).
Auto které je po 5 letech v perfektním technickém stavu, 135tis. km a nic mu není, pánové prosím to není reálné. Já neříkám, že Dacia je beznadějné auto, ale proč se ve vybraných státech prodává pod brendem Renault a nikoli pod svojí značkou. Dále například ve Francii se s touto značkou setkávám jen v okolí sociálních sídlišť a to má Dacie Renaulta za otce. Sami Rumuni upřednostňují nákup ojetého Megane, nebo scenik, před novým Loganem Pokud chcete poznat co je to auto zač, podívejte se k taxikářům. Uznávám, že plno lidí si nemůže koupit třeba Octavii a tak sáhne po lacinější o 100-150tisíc Logan, nebo sondero. Taky uznávám, že někdy prostě stačí koupit Dacii namísto třeba Seata, nebo škody, třeba jako služebák, nebo tam kde je auto jen na sobotu a na nákup. Ale tohle to připomíná diskusi o obhajobě kvalitního socialistického výrobku AZNP škoda 105L proti prohnilému kapitalistickému VW Golf
můj Logan 2006 s "nespolehlivym" 1.5dci i přes spíš hrubší zacházení nemá žádný problém. Dobře pravda, objevila se rez v rohu předních dveří, ale vzhledem k ceně to neberu jako průser.
Nevím proč kdykoliv se objeví něco o Dacii, tak se automaticky vyrojí milion názorů jak se to auto sotva po záruce rozpadne :no:
Právě proto by se dalo čekat, že když se budou chtít prosadit na pro ně novém trhu, že nabídnou kratší lhůty, případně auta hned k odběru, aby se odlišili od konkurenčních značek, S tímhle přístupem to fakt na víc než to 1% trhu nevidím...
Na ktore auto sa caka menej? U nas sa objednaval Sportage, musime cakat 4 mesiace, pretoze Kia nestiha plnit objednavky. Premyslalo sa o Mokke, caka sa 9 mesiacov, pretoze bolo za 2 mesiace 40000 objednavok. Tak sa pytalo na Mazdu CX5, caka sa 8 mesiacov na Subaru XV 4-6 mesiacov, na novy Golf to asi nebude inaksie, takze Dacia nijak nevybocuje z priemeru.
Dacia NIKDY nebude poskytovať zľavy. Irituje ma to slovíčko nikdy. Mám taký dojem, že sa Dacia chce podobať na Rolls-Royce. Ten tiež nikdy nerobí reklamu na svoje autá a o poskytovaní zliav som zatiaľ nepočul.
Zľavy sa poskytujú z rôznych dôvodov. Napríklad keď je auto už dosť dlho v showroome. Keď má nejakú drobnú chybičku krásy (napr. nenápadné poškodenie počas prepravy). Takže vyhlasovať, že nikdy je len bublina.
Stačí, že za predajcom príde firma a povie, že má záujem o 3 Dacie. To by ten predajca musel byť na hlavu padnutý, aby nejakú tú libru nepustil.
Hlavně se mi líbí ta část: ... čekat tři, až šest měsíců. To je za takové auto opravdu perda. Fakt bych se rád opravdu půl roku těšil na auto, které za pět let bude ve stavu pro Kovošrot Děčín