Testy
- 1,6 Ecoboost neni spojeny s dvojspojkou, ale s klasickym automatem. Dvojspojka je k dostani u diesl verze 😄
To je prvýkrát, čo čítam, že sa niekto sťažuje na vysokú spotrebu 1,6EB; doteraz som čítal výhradne opačné hodnotenia. 😲
Já jezdil nějaký čas s 2,0 Ecoboost 147kW ve spojení s automatem a taky to žralo i trávu kolem cest (bylo to v Mondeu)...problém není ani tak motor, jako ten Powershift...ten automat je prostě šílenej, cukání při rozjezdu, změna D na R trvá světelný roky a k tomu ta neskutečná spotřeba...automaty Ford zatím nevychytal...
Akurat nova Kuga pro benzin nema powershift dvojspojku.....jako Mondeo u 2,0EB . Uz to i v clanku opravili na zaklade me urgence.
Jinak j a s Mondeem a 2,0 EB mam najeto pres 110 tis a pokud jezdis dle predpisu...tak to jede za 8 a klidne svizne. Pokud ale hodne svizne a na predpisy nehledis...tak za 10.
V kazdem pripade souhlasim s redakci, ze prevodovka (byt je to jina) vytaci zbytecne jednotlive stupne do otacek. Jmenovite u powershiftu je to z dvojky na torjku...az nesmyslne.
Pokud si radite sami...tak je to onecem jinem a v tom i pripade spotreba .
Jinak j a s Mondeem a 2,0 EB mam najeto pres 110 tis a pokud jezdis dle predpisu...tak to jede za 8 a klidne svizne. Pokud ale hodne svizne a na predpisy nehledis...tak za 10.
V kazdem pripade souhlasim s redakci, ze prevodovka (byt je to jina) vytaci zbytecne jednotlive stupne do otacek. Jmenovite u powershiftu je to z dvojky na torjku...az nesmyslne.
Pokud si radite sami...tak je to onecem jinem a v tom i pripade spotreba .
Není pravda (PowerShift ve spojení s 2.0 EB). Pravda, ve dvou situacích se chová špatně😒br />
a) při rozjezdu je třeba s plynem pianko, jinak to cukne
b) při dobržďování před semafory a následném zrychlení z nízké rychlosti (5-20 km/h) to cukne vždy, ať se snažím jakkoliv
Jinak líp než PowerShift s 2.0 EB řadit určitě manuálně neumíš. Při klidné jízdě řadí velmi hladce, bez nástupů točivého momentu mezi přeřazeními, otáčky drží nízko a v drtivé většině případů bych neřadil dřív nebo později. Spotřeba v pohodě (poměrově proti dieselům z testů; na ecorallye si nehraju a naopak si občas rád užiju dynamiky, co mi motor nabízí).
Vloni tomu vylepšili software, který vylepšil cukání při rozjezdu a některé další drobné neduhy.
b) při dobržďování před semafory a následném zrychlení z nízké rychlosti (5-20 km/h) to cukne vždy, ať se snažím jakkoliv
Jinak líp než PowerShift s 2.0 EB řadit určitě manuálně neumíš. Při klidné jízdě řadí velmi hladce, bez nástupů točivého momentu mezi přeřazeními, otáčky drží nízko a v drtivé většině případů bych neřadil dřív nebo později. Spotřeba v pohodě (poměrově proti dieselům z testů; na ecorallye si nehraju a naopak si občas rád užiju dynamiky, co mi motor nabízí).
Vloni tomu vylepšili software, který vylepšil cukání při rozjezdu a některé další drobné neduhy.
ad a) prirozjezdu kdyz se rozjedu svizne tak nic necuka...nesmis pridat pak povolit pak zas pridat
ad b) tp ti cukne protoze prevodovka vyradi na neutral pri dobrzdovani a jak rychle pridas....tak honem honem tam soupne prevod a troska cukne...pri manualnim rezimu se to temer nestava
ad c) lip umim radit v rezimu manual nezli automat........snad vim co pisu, kdyz s tim autem jezdim 2,5 roku mam pres 110 tis najeto....
software me dali novy a je to temer stejne 😄
ad b) tp ti cukne protoze prevodovka vyradi na neutral pri dobrzdovani a jak rychle pridas....tak honem honem tam soupne prevod a troska cukne...pri manualnim rezimu se to temer nestava
ad c) lip umim radit v rezimu manual nezli automat........snad vim co pisu, kdyz s tim autem jezdim 2,5 roku mam pres 110 tis najeto....
software me dali novy a je to temer stejne 😄
Podle obr. se zdá, že ta Kuga má stejně blbé ovladače klimatizace ( titěrné a klouzavé ) jako Focus ( že by se Focus neprodával právě kvůli tomu ? ). To je takový problém udělat vroubkované kolečko jako to mají ostatní výrobci ?
:yes: Aj rovnaku blbú palubnú dosku alá Transformers
Kuga se mi z venku líbí, ale ta palubka je už vážně trochu moc divná. Zlatí korejci 😄 . Nechápu proč se do aut začíná čím dál více dávat lesklý plast, u notebooků už pomalu ta nepraktická móda upadá. Vypadá to dobře snad jen prvních 5 minut než se to upatlá a pak při leštění poškrábe :no:
ja teda nemam so smykanim sa ovladacov ziaden problem... tak ako to uz niekto napisal. focus je najpredavanejsim autom roka 2012 vo svojej triede, tak ako aj fiesta, takze s tymi predajmi asi problem nie je...
jsou to jednoduché počty, objem motoru musí být vhodný k velikosti auta, 1,6 ve FF bude super, v Mondeu to ještě půjde, ale v gazíku 4x4 se už bude trápit a chlastat.
Kuga sa mi vždy páčila, len mám otázku - PREČO NEDOSTANÚ EURÓPSKE FORDY VEĽKÉ DISPLEJE NAVIGÁCIí AKO MAJÚ AMERICKÉ FORDY? [odkaz]
Na to uz jsem se zde ptal nekolikrat...a nikdo nevi odpoved....snad..moje uvaha....velke navigace v USA spolupracuji jak s digitalnimi HD radii, tak se siriusem a ostatnima vecma, ktere tady v Evrope proste nejedou...😒 V kazzdem pripade do noveho Mondea..to uz bude...tak snad......
Next otazka...proc neni v Kuze 2,0EB???? kdyz ho davaj v Americe?
To uz je fakt lepsi si Kugu dovest....za stejne prachy budete mit 2,0 misto 1,6 😁😁
Next otazka...proc neni v Kuze 2,0EB???? kdyz ho davaj v Americe?
To uz je fakt lepsi si Kugu dovest....za stejne prachy budete mit 2,0 misto 1,6 😁😁
Za tu cenu se mi zdá interiér moc levný. Lesklé pouťové plasty jak v čínském šmejdu. Celá palubka u mě navozuje rozporuplné dojmy. Když srovnám
[odkaz]
a
[odkaz]
asi bych raději seděl v Mazdě.
[odkaz]
a
[odkaz]
asi bych raději seděl v Mazdě.
Jedním slovem - příšerné. Foprdy se v poslední době rapidně zhoršují, Fiesta a Mondeo si ještě jakš takš udržují standart, ale jinak to stojí za h... Když SUV, tak Mazdu CX-5, v současné době je výběr SUV hrozná chudina.
BRAVO MAZDA!!! :yes:
BRAVO MAZDA!!! :yes:
když je za volantem blbá hlava a ruce, příval technologií nepomůže !
No nevím, jela jsem v rámci předváděcí jízdy s původní Kugou a musím říct, že víc nejisté auto jsem nezažila. A to jsem projela různé jiné SUV, tak jsem měla srovnání. Právě že na fordí podvozek jsem se těšila, ale nezaujalo.
A vic , ze pred jizdou se nema pit a nebo mit zbytkovy alkohol? 😁😁😁 Ja s Kugou neco najezdil a o nejistote podvozku.....to je jako vtp
Myslím,že proti starému modelu je to super auto. Je větší,design povedenější..i ten interier bych asi přežil.Zavazadlový prostor je nyní OK..
Problém je,že nenabízí dělená zadní sedadla 35-30-35 jako např mazda CX5..každé posuvné,sklopné..
Ani není možný tunel mezi sedadly např.na lyže dokoupit!!
Tedy 2.děti na isofix sedačkách dáte na strany...lyže jen na střechu?? Nedomyšlené.. ! U SUV??
Máme nyní Hondu CR-V ta to má jako Mazda-je to výborné řešení..
Tak nevím,co koupit..ta Mazda je řešení..nebo čekat na nový větší VW Tiguan?
Problém je,že nenabízí dělená zadní sedadla 35-30-35 jako např mazda CX5..každé posuvné,sklopné..
Ani není možný tunel mezi sedadly např.na lyže dokoupit!!
Tedy 2.děti na isofix sedačkách dáte na strany...lyže jen na střechu?? Nedomyšlené.. ! U SUV??
Máme nyní Hondu CR-V ta to má jako Mazda-je to výborné řešení..
Tak nevím,co koupit..ta Mazda je řešení..nebo čekat na nový větší VW Tiguan?
Jezdili jsme sice EcoBoostem s výkonem 132 kW spojeným výhradně s dvouspojkovým automatem PowerShift, ale ty koně jsme nějak nemohli najít.
... Tak to chapu, ze jste tam ty kone nenasli, jednou uvadite 134 kW a podruhe 132 kW.