Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodeje v Německu táhnou firemní flotily

Německý automobilový trh patří v Evropě i v období prodejní krize mezi ty stabilnější. Může za to i zájem firem o nové vozy.
Zpět na článek
6. 1. 2013 13:24
6. 1. 2013 14:43
6. 1. 2013 18:25
6. 1. 2013 20:22
6. 1. 2013 21:50
6. 1. 2013 22:08
6. 1. 2013 15:53
6. 1. 2013 18:25
6. 1. 2013 21:55
6. 1. 2013 23:38
Avatar - skejpa
6. 1. 2013 13:24
klasika
A presne proto se i u nas dari tolik vozum jako je passat a octavia... Protoze podminky jsou u koncernu pro firmy vyborne.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
6. 1. 2013 13:37
Re: klasika
presne tak.... chcelo by to nejaku statistiku v percentach ze ktora znacka kolko aut predava realne fyzickym osobam ( otcovia rodin ) a kolko percent aut pravnickym ( firmam ) a mozno by sme u niektorych "bestsellerov" boli prekvapeni ze preco su vlastne bestsellermi....
6. 1. 2013 14:43
Re: klasika
Tak ono je to celkem pochopitelné. Kdo má na Passata, tak si ho stejně nekoupí, protože ho má od firmy.
6. 1. 2013 18:25
Re: klasika
A žena si jako auto koupit nemůže? Či nějaký singlista? 8-s :no:
Avatar - Ham.
6. 1. 2013 20:22
Re: klasika
Ano taková statistika by byla zajímavá. To co kupují firmy jsou daleko kvalitnější auta, protože musí vydržet těžký provoz služebního auta, což je něco úplně jiného než leštěnky tatíků a důchodců co se o ně každý týdne starají líp jak o svou starou a nejdelší cesta je jednou za rok na dušičky. >:-[]
6. 1. 2013 21:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
6. 1. 2013 22:08
Re: klasika
Soukromá auta mají daleko pečlivější údržbu, služebákem se jezdí dokud jezdí.
Soukromá auta se nehoní ani z části tak jako služební auta (dálnice plyn na podlaze, okreska=rallye vložka, přetěžování etc. v daleko vyšší míře než leštěnky).
Všechna ta služební auta co si odslouží 3 nebo 4 roky se musí prodat a musí být po této době a zacházení prodejná a teprve pak si mohou dáchnout, protože se dostávají do kategorie leštěnek.
>:D
6. 1. 2013 15:53
Re: klasika
Nebo auta vlastněná automobilkami, o tom už taky byla nějaká zmínka. Stačí mi jezdit kolem dvou autosalonů Škodovky v Lounech. Jsou doslova obsypané novými auty. Už několik měsíců tam stojí na dešti a sněhu a nepřijde mi, že by byly na objednávku, spíš nějaká nadvýroba nebo co.
Avatar - Bristol
6. 1. 2013 18:25
Re: klasika
Naprosto souhlasim a doplnim: dle meho velmi malo rodin si koupi domu passata nebo i treba octavii...a to z jednoducheho duvodu: jako fyzicka osoba si ma moznost vybrat i mnohem vyhodnejsi vuz nez je koncernove auto bez slevy pravnickym osobam
Avatar - white label
6. 1. 2013 21:00
Re: klasika
Každá automobilka si může zvolit podmínky za kterých prodává, a to jak fyzickým osobám, tak právnickým. Kdyby koncern v Evropě prodával vozy podobně výhodně i fyzickým osobám, pak by konkurence brečela ještě víc a jistá nemalá část zdejšího diskusního fóra (viz nejen tato diskuse) s ní... :-O :*) ;-)
Avatar - JDM
6. 1. 2013 21:55
Re: klasika
>:D ale to koncern samozřejmě nechce a dá šanci i ostatním výrobcům >:D
Avatar - white label
7. 1. 2013 00:37
Re: klasika
Ale právě ti toho nedovedou patřičně využít..., dokonce si někteří stěžují, že by měly být cenové podmínky pro prodej vozů koncernu fyzickým osobám ještě horší, než jsou teď..., zjevně chtějí mít (aspoň v tomto ohledu) většího "fóra"... >:-[] ;-)