Ekonomika
roman.rs
0
Myslím, že by měli následovat i ostatní výrobci, jestli-že automobilky nemají na vývoj, kvalitní komponenty a provoz při nekonečném tlaku na cenu, nemůže to ani jinak dopadnout.
peter222
0
Netreba zabúdať ,že podiel na trhu generuje zisk. Ide o predaj náhradných dielov, kde sú marže neporovnatelne vyššie . Čiže ten smer nemusí byť úplne správny.
a u prémie to stojí jako 4 NaThálie, o zisk bych se nebál. Naopak Thálii chválím, každý v autě nepotřebuje tisíc serepetiček a měkčený plast. Plno lidí chce fungující převážedlo a nebudou muset kupovat šrot z Čínska.
SOm zvedavy ci to dodrzia a ci sa to bude tykat aj inych trhov ako Nemecka. Napr na Slovensku to bolo prave BMW, ktore pokazilo premiovy trh - kym pred rokom 2008 sa davali zlavy radovo 3-5%, BMW s prichodom krizy zacalo davat zlavy aj okolo 20% (aj na nove auta do vyroby). Pravdepodobne to dotovala samotna fabrika.
Beru to jako e😜eriment a jsem zvědav, co se stane. Možná nám tak bude po Evropě jezdit více Equusů >😁