Myslím, že by měli následovat i ostatní výrobci, jestli-že automobilky nemají na vývoj, kvalitní komponenty a provoz při nekonečném tlaku na cenu, nemůže to ani jinak dopadnout.
Netreba zabúdať ,že podiel na trhu generuje zisk. Ide o predaj náhradných dielov, kde sú marže neporovnatelne vyššie . Čiže ten smer nemusí byť úplne správny.
a u prémie to stojí jako 4 NaThálie, o zisk bych se nebál. Naopak Thálii chválím, každý v autě nepotřebuje tisíc serepetiček a měkčený plast. Plno lidí chce fungující převážedlo a nebudou muset kupovat šrot z Čínska.
SOm zvedavy ci to dodrzia a ci sa to bude tykat aj inych trhov ako Nemecka. Napr na Slovensku to bolo prave BMW, ktore pokazilo premiovy trh - kym pred rokom 2008 sa davali zlavy radovo 3-5%, BMW s prichodom krizy zacalo davat zlavy aj okolo 20% (aj na nove auta do vyroby). Pravdepodobne to dotovala samotna fabrika.
Aby to nebyla vyzva ostatnim, jako Mercedesu atd., aby nasadili take cenu bez slev. Kdyz pak budou chtit lidi premii, tak ji pak budou muset stejne nekde koupit.