9. července 2009 Jaguar v Londýně představí novou generaci své vlajkové lodi XJ. Jeho, podle všeho revoluční, tvary zatím můžeme jen odhadovat ze špionážních snímků a horního pohledu na sériové auto.
Pořád nic, jenom ty patlaniny z Autocaru... Jaguar si asi dal záležet na utajení, ne jak Audi, která si nechá A5 Sportback vyfotit v celé "kráse" (viz [odkaz] Tak si říkám, že to už ty dva týdny v klidu vydržím
No, já jsem docela ochoten věřit těm, jak říkáš, patlaninám v Autocaru, i ten horní pohled napovídá na velkou designovou příbuznost s XF, tedy i jaguar půjde cestou audi, tj. velká tvarová příbuznost jednotlivých modelů.
Revoluce se u Audi neobávám... >:D
Z nové XJ mám trochu strach a kadylaččice?? No kdyby na mě vletěla, asi bych se dlouho nebránil. Předvést mi holka vrchol krouťáku + křivku v nějakym tom kadylaku, dal bych si říct...
Co muze byt trochu jinak jsou pouze detaily. Linie vychazi ze spionaznich fotek a oficialniho teaseru. To znamena, pro me jsou duveryhodne sloupku, horni linie prednich a zadnich svetel a kompletni skelet.
A podobnost s XF, ci XK neni nahodna, Jaguar si tvori modernejsi identitu, kterou potrebuje jako sul, tech par hulaku, co budou plakat nad ztratou tradicnich tvaru si vetsinou Jaga nikdy nekoupi. :-)
Nevim nevim, vcera me naskok podrzel po 21h na trase z Brna do Ovy. Tolik vody padajici z nebe a potoky, misty reky a jezera na silnici a dalnici jsem nikdy v zivote nezazil a uz zazit nechci. Nenechal me ve stychu, zustavame kamaradi ;-)
Zaráží mě ta informace v článku, že se jedná o snímek (ten shora) sériového modelu. To nebude studie C-XJ? Nebo už mají oboje a představí studii přičemž snímek už zachycuje (před)sériový model?
No ten bok je hodně XF alike. Minimálně ta žábra za kolem mi přijde neesteticky malá. Nejvíc záhad stále panuje kolem tý zádi, na tu jsem teda hodně zvědavej. Taky bych byl rád, kdyby to bylo opticky lehčí na zadek, s čímž ale moc nepočítám. Za ty dva týdny se snad dočkáme.
EDIT: Na té jedné fotce je skrze mřížku hezky vidět šíkmý čirý prvek v zadních světlech a to, že hrana je taktéž šikmá. To napovídá, vnitřní hrana bude dál odkazovat na předchozí 2 generace XJ, s charakteristickým tvarem víka kufru. To se mi na těhlech novějších modelech vždycky líbilo, tak jsem zvědavej, na kolik pozitivní bude dojem z týhle části auta.
Teoreticky bych uvítal spíše směřování ve stylu Maserati Qporte, tedy více bezchromové aristokracie. Bohužel ten bok na mě působí spíš audiózně, dokonce mám až obavu, aby to nebyla "taková lepší Insignie".