Máš úzkoprsý rozhled a tragické předsudky. Já se v RCZ bavil, přestože jezdím už nějaký ten rok zadokolky.
RCZ je výborně ovladatelné, na dnešní dobu působí až nečekaně mechanicky, zadek je ochoten tropit opičárny, řazení přesné a motor a jeho ovladatelnost plynem je v nízkých otáčkách mnohem lepší, než u N/A GT86ky.
Jako auto na denní ježdění a občasné krávoviny bych jej bral všema deseti.
No musím souhlasit, že TT se mi taky opravdu nelíbí a působí kapánek čtyřprocentně. RCZ vypadá lépe než TT, ale žádná hitparáda to pro mě taky není.
Ale ono je to fakt o vkusu, někdy je to i taková fáma. Že je pro holky jsem se dočetl i o svém SLK a to si tedy opravdu nemyslím. Není to sice "mačo kár" typu Mustang, ale auto pro "vymaštěnou blondýnku" si představuju opravdu jinak >:D
Ze pre nas zeny >:D Sa smejem teraz >:D Ako sa to hovori?? "Kazdy je genius. Ale pokud budete posuzovat velrybu podle jeji schopnosti vylezt na strom, bude cely zivot zit s vedomim, ze je neschopna".
PS: poznam vela muzov, co jazdia na ojazdenych BMW, ale mnohi naozaj ziadny "opravdovi" muzi nie su, cest vynimkam ;-)
Asi to každý vidíme trochu jinak, podle mě neni umění dát auto do servisu a kupovat díly jen od autorizovaných servisů. Je spoustu jiných alternativ, jak udržovat auto v kondici, samozřejmě se bavím o ojetině, kde není záruka. Když mám možnost si to sehnat o 50% levněji, nevidím důvod, proč bych to neudělal a věř mi, že to není 10-ti denním pátrání :-) .
Opravdový muž určitě nejezdí v RCZ, Audi TT a jim podobné. vždyť se na to auto podívej, to je vážně jen pro ženy, ještě ta bílá barva to podtrhuje >:D Ale pro vás ženy? Ideální vozítko :yes:
Motor je dobrej, ale uvědomte si, že ho dělalo BMW, takže se není čemu divit. Na motory a převodovky od BMW ostatní automobilky jen můžou koukat a tiše závidět. Z přímých konkurentů je řidičsky jednoznačně nejlepší Toyota GT86. Tohle je hrozná sra..č.. ka, prostě fakt jen pro holky nebo bukvice. :-!
Vlastnit premiovy segment podla mna znamena, ze mas nato si take vozidlo kupit a venovat mu naslednu starostlivost potom. Ked sa ti nieco pokazi, tak jednoducho pojdes do servisu, kde by ti to mali opravit, a nie hladat, kde kupit co najlacnejsie diely, ktore mnohokrat pochadzaju z buraciek pripadne z trestnej cinnosti. Hovorim o ludoch, ktory si na svoje auta zarobili, musia chodit do prace a nie cele dni patrat, kde za co najlasnejsie kupit. :-) V tom je rozdiel.
Ale si ma rozosmial s tou spravnou orientaciou "bez civavy" >:D Thumbs up :yes::yes::yes:
Ale ano, jak jsem řekl, pro ženské pohlaví musí být toto auto naprosto úžasné. Ohledně banánů a opic, nevím, proč si všichni myslí, že vlastnit BMW znamená být hned multimilionář, když člověk ví, kde nakupovat díly, kde, případně jak servisovat, opravdu to není až tak žhavé, ač se jedná o premiový segment. Ale to jsme odbočili. Držme se toho, že GT86 je mnohem lepší alternativa malého sportovního coupé pro člověka, který si chce užít maximální požitek z řízení, prostě mi nikdo nevymluví, že podobný zážitek nabídne RCZ, s přeplňovanou 1,6kou, poháněnou přední nápravou a otřesným vzhledem(pro muže - myslím opravdové muže, se správnou orientací, bez čivavy >:D )
Tak to podle mne u auta pro zábavu má být. Ale není to žádná bestie, krásně čitelné auto. Jsou mnohem zákeřnější. Mám radši exotičtější (a nevyzpytatelnější) konstrukce, které nekoušou ruce, ale rovnou hlavy (ne na běžné jezdění, samozřejmě), ale mezi FR auty u mne patří na špičku.
Ked si chces kupit opicu, musis mat aj na banany.
Pravidlo, ktoreho sa drzim ja. V tomto pripade mam auto, ktore dobre jazdi, je nenarocne na udrzbu, 4 roky zaruka, servis v cene auta, dobra vybava, krasny dizajn :-) to vsetko beriem ako velke + :-)
Ale mas pravdu, BMW je velmi dobre auto, ale nezabudaj, ze to je premiovy segment :-)
RCZ sice není špatné auto, ale GT86 je jinde. A rozhodně z tebe nevytřese duši. Pokud člověk hledá sportovnější svezení, za ty peníze jedna z nejlepších koupí. Caymanovi se nevyrovná, ale je to pořád hodně dobrá mašina.
Tím houpavým Francouzem jsem nemyslel toto RCZ, dle testů má podvozek adekvátně tuhý. Bylo to jen přirovnání, že člověk od GT86 nemůže očekávat tak typické pohupování pro francouzská auta. Samozřejmě jsem nikde nezmiňoval, že od toho očekávám supersport nebo kosmickou loď, jen od malého sportovního auta v této cenové relaci očekávám přesně to, co udělala Toyota. Proto mi přijde naprosto nesmyslné, že je někdo schopný si koupit toto. Ale každý máme jiné preference od sportovně laděného auta, nadšenec bere GT a ta druhá, pro mě nepochopitelná sorta lidí, bere tyto "sportovní" předokolky :-) Ale pokud jsi s tím spokojený, vlastně ti i docela závidím, kdyby mě uspokojilo takovéto auto, byl bych šťastný člověk, v tom, máš nespornou výhodu - nenáročnost na řidičský zážitek :yes:
On celkove je ten motor malej zazrak ... na to co umi, tak za to moc nechce. Mam na nem najeto 13 000 Km, takze ta dlouhodoba spotreba vychazi z obdobi, kdy auto dostava poradne do tela, testovacky co to umi, ukazka kamosum atd, takze prumer za tohle obdobi 7.6 je proste pecka uplna.
Dlhodoby priemer mam aj ja okolo 7,5l/100km, ale napr. ked idem do Anglicka a tu cestu milujem, cez Nemecko a tak, tak mam spotrebu na cca 5000km okolo 9-10 litrov/100km, ale to idem fest :-)
Mily Cejsi_Mpower,
ja mam RCZ-ko 200ps 2 a pol roka, najazdenych na nom 90tis.km, a dlho som hladala ten spravny vyraz na to auto. Myslim, ze spojenie cestovatelske kupe ho priam vystihuje.
Je to auto velmi pohodlne, pre mna, ako mladeho cloveka, ktory jazdi vo vozidle zvycajne sam :-) Ano, nie je to ziadny supersport, a ani kozmicka lod, ale to nikto normalny od toho auta ani neocakava. Da sa na nom vysantit na nasich cestach, s vozovym parkom, ktory beha po nasich cestach, kde 200koni ma u nas malokto. Ma vela dobreho ale tiez vela "malych" nedostatkov. Ale musim ta sklamat, nie je to ziadny "houpavej Francuz" :-) To fakt nie! A urcite je vhodne pre sportovejsie zalozenych vodicov, ktori predtym jazdili na "obycajnych" autach. Je pochopitelne, ak niekto jazdi emko, aemgecko, pripadne GTerko, tak mu to auto nebude vyhovovat. A vlasne, myslim, ze takeho cloveka, nejake ercezetko ani netrapi :-) asi tolko
Budto se bez svest, nebo si najdi par clanku o tomhle aute. Prijdes na to, ze to jsou opravdu jen predsudky. Navic tohle auto bylo vyvijeno a je staveno rakouskou Magmou, tohle ma s peugeotem malocospolecneho ...
Tady je problém v tom, že těžko tu budou plkat lidi, co jeli ve všem možném. Já osobně bych v tomhle francouzům prostě z principu nevěřil. Vím že je to předsudek, ale já to risknu. Japonci a Němci mají prostě jinačí auta...
Taky souhlasím s potřebou zadního náhonu, to je prostě fakt.
Samozřejmě se bavím o autě především se sportovními ambicemi a jestli se tam vejde o tašku víc neřeším. Tuhý podvozek je snad u sporťáku samozřejmostí...
Hoši tohle je ceníková cena ... realita je taková, že to pořídíte za tyhle peníže uplně v plné výbavě s nejsilnějším motorem. Tedy krom té carbon střechy.
Chytrej az na pudu. Az se v RCZ projedes, tak to cely mozna pochopis a pokud nejsi totalni guma, ktera jenom papouskuje testy novinaru, tak uznas, ze RCZ je kus skveleho naradi.
Jak bych jen začal. Cestovatelské kupé, no dobrá, jak myslíš >:D . Nevím, zda jsi jel v GT86, ale rozhodně tě nevytřese v každé zatáčce, naopak je podvozek naladěný uplně optimálně, jasně že to neni houpavej francouz, je tam jistá sportovní tuhost, ale i na našich okreskách se s tím autem dá jezdit. Jak jsi napsal, souhlasím s tebou, ty auta jsou naprosto rozdílné, ale myslím si, že RCZ mělo být na podobné využívání - tedy pro sportovněji založené řidiče a tam je GT86 o několik úrovní dále..
V GT86 jsem jel, v RCZ (ten název mě pořád rozesmívá) jsem nejel a ani nemusím, jelikož pokud bych si vybíral mezi malým sportovním vozem, tak je volba v této cenové kategorii více než jasná. Člověk, který se chce za volantem bavit každým coulem, zvolí GT86. Pokud tě přitahuje něco k Peugeotu, přednímu náhonu, přeplňované 1,6, gay vzhledu, atd. atd., pak tě chápu.
No ještě aby jsi tvrdil, že je GT86 horší.. Kdo netouží po zadním náhonu, logicky tím pádem ani netouží po maximální zábavě za volantem :no:
RCZ je cestovatelske kupe vhodne aj na prekonavanie dlhych vzdialenosti - nie je to sportiak na pretekanie sa ... pohodlie a priestor a komfort v RCZ nemozes porovnavat s malickym stiesnenym kokpitom toyoty GT86 ktora ta vytrasie v kazdej zatacke.... tie auta su rozdielne a zamerane kazde z nich na iny sposob vyuzivania ... to pochopi kazda bukvica...
Jel jsi v tom? Já ano a byl jsem nadšen: RCZ je řidičské auto se vším všudy, motor (200 koní), brzdy, řízení a zejména podvozek fungují na výbornou. Netvrdím, že GT86 je horší, ale on taky každy netouží po zadním náhonu, že. Moje volba by byl jednoznačně Peugeot.
Podotýkám, že jsem samozřejmě řídil RCZ ve verzi před modernizací, ale pochybuji, že by se jízdně měnilo něco důležitého.
Jak tu někdo může polemizovat o smyslnosti tohoto rádoby sporťáku, který včetně příplatků stojí více jak řidičsky jiná dimenze v podobě GT86?? Auto pro ženský nebo bukvice, nic víc..
Je to vec vkusu. U leva budú hovoriť, že ide o lacnejšiu alternatívu k Audi TT. To je fakt, ale otázna je kvalita oboch áut. Motoricky je Peugeot na tom dobre, pre svoj výkon ponúka dobré motory. Čo je však iné je už elektronika v aute a servis.
FL lev RCZ sa mi páči, ale cenovku si viem predstaviť aj ja o min. 50.000 Kč menej. Za rovnaký peniaz je množstvo iných alternatív.
Vím, že tohle je jiný typ auta, ale taková Astra OPC je za stejnou cenu a myslím si že o dost lepší auto (pokud chce někdo silnější benzinový auto)....
Marža na RCZ je odhadom 7% od importéra. Keďže lev má problémy, čo má, na predajni dajú dole max. 6% (cca 650k)..
Ak by predávali výstavný kus na showroome po 3 mesiacoch, tak dajú dole aj 10-12% (cca 625k). Pri predvádzačke nad 15.000 km (ktorých bude minimum, skôr pôjde o testovacie autá pre novinárov), tam spravia o málo lepšiu cenu.